Miley Cyrus As Hannah Singing With Boyfriend Justin Gaston

Wow, she looks gorgeous! Thx TaayeShaann & Dana.

  • arielle <3

    her new look isn’t as good as hannah’s old one.
    i mean that wig looks so fakeee!
    and what happend to all the sparkles and stuff.
    oh well, love you mileyy! (:

    AND I AGREE WITH EVERYONE ABOVE. OCEANUP, YOU SERIOUSLY NEED TO CHANGE IT BACK TO HOW IT USED TO BE. ughhhhhhhhhh!!!!

  • DanceBrittanyDance?

    Ugly Wig, Same Annoying Ass Voice.

  • http://api.ning.com/files/mjfUPn3HfcnNVJNYwk6mv8FBH1j875DphiXbQs9g*3l0QB0qtOg1B1dVy58XFpr7nH9ITf9ILqPj2JGXVbJcKA2TM92bd84c/SelenaGomez1.jpg Anonymous

  • kjhgfd

    I love this song sooooo much !!

    i want the HQ version

  • lol

    I LOVE HANNAH NEW STYLE

  • Barbie

    Miley should sing Country music…..

  • katie

    ewwwwwww! and oceanup ur new layout is SO annoying. i cant quite pinpoint what it is, but i dont like it! i like it how the comments section USED to look.

    abd btw. i hate slutty cyrus.

  • TEAM SELENA

    hey, Ocean Up, there’s still flaws in this new site.
    it won’t post the name, but Anonymous.
    and why don’t you make the OceanUp header clickable so it goes back to “home”.

  • Pamela

    i hate the new style of hannah
    is horrible

  • Miss•Liss

    i hate the new hannah style, wig and clothes are so… idk, eww.

  • Miss•Liss

    ewwwwwww! and oceanup ur new layout is SO annoying. i cant quite pinpoint what it is, but i dont like it! i like it how the comments section USED to look.
    ____________
    totally agreed!
    btw,
    i miss the random icons next your name :/
    haha

  • ih8newoceanup

    why when i clck home it bring me back to this page?????

  • Charmaine

    i’m sorry but her voice is horrible. it sounds really winey. she’s alright though.. but her voice is wee wee wee.

  • Anonymous

    almost every link i click redirect me to oceanupped.wordpress.com!!
    ughhh….

  • bd

    i’ve always thought she should have done country music…songs like “these four walls” is wat she should be doing. her voice is better suited for country.

  • Nicole

    omg, she look horrible!
    and I don’t like her new boyfriend ¬¬

  • http://oceanup.com Person (team everyone bby)

    i don’t like the new style…and why is her BF there…

  • Marina And My Diamonds

    Urgh, Gaston’s hair was ugly.

    • cerenagee

      omg haha so funny. You’re taking me down memory lane

      • Marina And My Diamonds

        I was like “fuck this new news, let me see how bad or good some of these people turned out.” Hell some of them have faded into oblivion.

  • swiftmed
  • janeyi

    He was the lights flowing away in the darkness. buy wow accountThese were the days of his wasted life; he saw a star fall from the sky

    and disappeared, beijing escort Then he ,trolley conveyor who entered

    on covered with flowers, shanghai escort to success and were of water and where devils and poisonous snakes hissed and crawled.

    shanghai escort But they had made their way to success. yy2010.4.1