Jonas Brothers Return To Mexico

Jonas Brothers new Myspace blog [Photo Credit: Fame Pictures]: Jonas Brothers are returning to Mexico for a spectacular outdoor performance. Ocesa will present the chart-topping band at Foro Sol in Mexico City on Saturday December 20!

Tickets will go on sale for Team Jonas Fan Club members on November 3, to Banamex cardholders on November 4 and 5 and to the general public starting November 6 through Ticketmaster! It goes in-depth into ticket purchasing under..

The Jonas Brothers’ meteoric rise as a pop culture phenomenon
started in August 2007 with the release of their self-titled debut
album on Hollywood Record which has since been certified platinum in
the United States and Mexico. Leading up to the release of their brand
new album, A Little Bit Longer, the band earned six consecutive 1
singles on iTunes including “S.O.S.,”

“When You Look Me In The Eyes,”
“Burnin’ Up,” “Pushin’ Me Away,” “Tonight” and “A Little Bit Longer.” A
Little Bit Longer was released in August 2008 to critical praise and
has also been certified platinum in the United States and gold in
Mexico. The Jonas Brothers won the award for “Best International Pop
Artist” at this year’s MTV Latin America Video Music Awards. Their
video for “Burnin’ Up” is currently 4 on the MTV Latin America playlist.

Team Jonas, located at www.jonasbrothersfanclub.com, is the Official
Fan Club and home for everything related to the Jonas Brothers.

Team Jonas Fan Club Ticket Presales for Foro Sol will begin November
3 at 11AM CST(local) and end at 8pm CST (local). Team Jonas members can
go straight to the Tour section of www.jonasbrothersfanclub.com at that
time to get their code and buy tickets. Not a member? For more info and
to join now, visit www.jonasbrothersfanclub.com today.

TICKETS ON SALE NOVEMBER 3 FOR TEAM JONAS FAN CLUB MEMBERS. TICKETS ON SALE NOVEMBER 4 AND 5 FOR BANAMEX CARDHOLDERS EXCLUSIVELY.TICKETS ON SALE NOVEMBER 6 TO THE GENERAL PUBLIC Don’t wait! Get your tickets today!

  • Anonymous

    Obama promises change and everyone gets excited about that, but do you know what changes he wants to make?!
    He wants a New World Order, he has said it before. It’s where Canada, U.S, and Mexico become one country called the North American Union and have one currency called the Amero which will slowly develop into one world currency.
    In Revelations, it says once this happens, It will cause a world war which will “kick off” the end of the world.
    In my views, OBAMA is the ANTICHRIST.
    Facts:
    The AntiChrist will be of Muslim decent.
    He will reign over the earth for about 1500 days (a presidential term)
    He will be very convincing in his speeches and he will be against the Jews.
    He will come mounted on a white horse (Obamas mother was white and the Bible is not to be taken literally all the time!)

    I’m done.

  • xoraeeee

    RUN JOE RUN!!!

  • Anonymous

    But yea…… I guess I better start booking my flight to Mexico, December 20th. haha
    …………
    totally :)
    ahah

    JonasFan :)

  • http://www.myspace.com/sophie_jaramillo Sophia

    I`m so happy about that..
    but i live in MOnterrey mexico
    so…i dont know is there’s a chance for me..
    boo..well..omg love you so much…
    and you know Brazil Rocks and it would be awesome if the jonas bros could go to brazil..Love you Brazil…

    SofiaJt. from Mexico..

  • Maria

    COME TO MONTERREY MEXICOOO
    COME TO MONTERREYY MEXICOO

    PLEASEE COMEE

    COME TO MONTERREY MEXICO

  • Yvonne

    CAROLINA—Its all about wanting this election to be over. Its makine me nuts with all the coverage. Sorry about the grounding. I dont like this Ocean either.

  • MAria

    PLEASEE COME TO MONTERREY MEXICOOO
    EVERYONE LOVES YOUUUU MILLIONES OF PEOPLEE
    PLEASEE COME YOU WILL MAKE MY 16TH BIRTHDAYYY
    PLEASEE COMEE I BEGG YOUU

  • MARIA

    PLEASEE COME TO MONTERREY MEXICOOO
    EVERYONE LOVES YOUUUU MILLIONES OF PEOPLEE LOVEE YOUU
    PLEASEE COME YOU WILL MAKE MY 16TH BIRTHDAYYY
    PLEASEE COMEE I BEGG YOUU

  • MARIA

    COME TO MONTERREY MEXICOOO
    COME TO MONTERREYY MEXICOO

    PLEASEE COMEE

    COME TO MONTERREY MEXICO

  • JKGVBFHGBEFS

    its my b-day and yes mine is right by kevy’s b-day.

  • NATY

    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!
    COME TO BRAZIL!

  • i love ALL the jonas brothers

    i am so sick of how in every jonas brothers post someone has to bring up how kevin is “the least favorite” and everyone should be “ashamed of themselves for treating him badly”. seriously, kevin isn’t as hated as all you kevin lovers think. i actually think these days joe seems to get the most shit. besides kevin is always his sweet self, i mean i have never seen him moody like i have nick and joe so obviously if he does hear or see people shit talking him he doesn’t let it get to him :)

  • Natalie

    ^Ok that has to be the most idiotic thing I’ve ever heard besides President Bush and Sarah Palin speaking. This isn’t a politcal site. Politcal views should be expressed on Youtube or CNN.com. Don’t try and start shit.

  • Anonymous

    first

  • Anonymous

    hhahaha
    this picture is AMAZING.

  • samantha

    I WOULD BE THOSE GIRLS IF I SAW JOE JONAS

  • Anonymous

    hahah, i love joseph.
    it looks like he’s wearing two different shoes, ihs hair is all crazy, & he’s running while people are screaming his name. <3

  • Yvonne

    ILOVEALL—-its all about fvcking fairness! Nick has had tons of cover pics and Joe slightly less since this new Ocean went online. Kevin gets sqwat! It not about how Kevin feels about the slight. Its about hoe A LOT of HIS fans getting shafted with a picture. Futhermore, when was the last time Joe or Nick were called ugly or worthless to the band? Like, never! Kevin may not get moody, but it still hurts him to see that stuff written about him. In closing, when Ocean stops being a bitch to about Kevin with lack of attention, thats when we Kevin gals will stop bitching

  • kty

    yes!!!
    I´m from mexico and I´m very happy

  • Sneha

    I WOULD BE THOSE GIRLS IF I SAW JOE JONAS
    ———
    Haha and i would be the girl on the ground spazzing out :)

  • mileyfan4life

    the two girls in the back make this picture.

  • nana

    So because they’re returning to mexico you automatically use a picture of Joe? Rude.

  • http://www.youtube.com/KatJonasx KatJonasx

    OMG I MIGHT GO!!!! YEY!!!! CAUSE MY DAD LIVES IN MEXICO SO IM GOING TO VISIT HIM THE 18TH FOR A WHOLE MONTH!!!

  • sara

    i love them but they only go to mexico there are other places in latin ameriva to know… mexico is not the only one!

  • BII

    I LOVE JOE JONAS!

  • Mgf

    haha Joseph<3
    love it.

    good for me: i’m going to mexico mid-december

    not-so-great for me: no one’s buying me the massive expensivenss that is a jonas brothers ticket, nor are they gonna drive me 9 hours to mexico city=[

  • Alyxx

    HAHA. Everytime I look at that picture, I can’t help myself but laugh.
    LOLOL.

  • JuBrazil

    OMG!!..I just can’t believe it!!
    THAT’S SO UNFAIR!!!!..they went there last year and they are going again!!..and us here , in Brazil just waitting! That’s really unfair!

  • Anonymous

    RUN JOE RUN!

  • Sonia.Loves.JOE.JONAS.

    yup joe is sex!!

    i love him and his hott body

  • Anonymous

    I don’t think they pick where they are going. I think it’s where they can sell the most tickets. umm that’s probably everywhere. I would think they would love to go to Brazil.

  • felicia

    anyone notcie that joe it totally pigeon toed?

    ahah ,awuhhh. :P

  • haley

    haha u can like barely see kevin but you can see him lol

  • brianna

    that is sooo funnyy!!!!! i love the picture!1 haha joseph, running much??

  • Anonymous

    LMFAO joseph adam jonas is the sex ;)

  • :|

    :| too bad i live in aguascalientes, and mexico city iss soo far.

  • paula

    LOL … that picture is hilarious
    you can see the screaming fans behind him..haha

  • mariana

    yes! i all ready know tht scence saturday :P, but anyway im gonna buy my tickets tomorrow for the best places i can found jaja, i went last concert in mexico city and i was at the 1st line!!!!!!!!!!!!!!!!!they are amazing, and i think that they aregonna come next year in the world tour:D, i wish they could give more autopraphs this time :D:D Im from mexico, but its “unfair” that they dont go to all latinamerica, but, mexico is near from the US.. i dont know.. maybe thats the reason;)

  • Danika

    haha he looks like he is running for his life!!!!!!!

  • Nicole

    i am so sick of how in every jonas brothers post someone has to bring up how kevin is “the least favorite” and everyone should be “ashamed of themselves for treating him badly”. seriously, kevin isn’t as hated as all you kevin lovers think. i actually think these days joe seems to get the most shit. besides kevin is always his sweet self, i mean i have never seen him moody like i have nick and joe so obviously if he does hear or see people shit talking him he doesn’t let it get to him :)

    ———

    :D You = WIN. <3

  • camilla

    OMG.. thats is THe most amazing picture ever lmaoo.. when was tyhat?!?! like.. was it something for a videoor something or was it real?! dude, im so crackin up right now..

  • http://www.youtube.com/dustieandkristen Kristen

    i love this picture!
    they need to come back to texas.
    …just saying

  • Anonymous

    WOW, those girls are embarassing to Jonas fans such as myself. They’re human. They don’t wanna be treated like animals. He looks like he’s running for his life. This is EXTREMELY embarassing.

  • http://party-with-us.org Sandy

    wow, are they being chased? haha
    poor jonas brothers

  • carla

    yay!
    they’re coming to mexico, somehow it makes me kinda happy but i’m sad because i’m not going, I live so far from Mexico city :(

  • ¬¬

    WOW, those girls are embarassing to Jonas fans such as myself. They’re human. They don’t wanna be treated like animals. He looks like he’s running for his life. This is EXTREMELY embarassing.
    _______
    they were filming their movie, it’s a scene from Jonas Brothers 3D.

  • Annabella

    Please…this is picture is from the tv show or the 3D movie footage. Those people screaming are paid extras! It’s called acting don’t you know. The dude in the Justin Timberlake shirt has a script in his back pocket and an ear piece.

  • Mel

    So because they’re returning to mexico you automatically use a picture of Joe? Rude.
    ——————————————–
    I’m sorry, but how is this rude?

  • Luciana

    THE HAVE TO COME TO PERU !

  • tina

    PLZ! OCEANUP Have sumthing, ANYTHING on
    KEVIN WED 11-5. ALL BY HISSELF!!! Have a heart! make it the whole days spread…

  • michelle

    yeaaah! i have my tickets!!!

  • Anonymous

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Pray for McCain to be elected.
    He’ll do what’s right for this country!

    Sorry about the SPAM but I need to get your attention!!

  • Anonymous

    RUN, JOSEPH, RUN!
    Haha, I luv it. =)

  • Yvonne

    This is BULLSHIT! Yet ANOTHER JB related story with NO pic of Kevin in it. What is your deal with Kevin, Ocean? I sure as hell hope you are saving up some REALLY good pics for when his B-Day is on Wednesday, ya know, the milestone 21st birthday.

  • Anonymous

    This is BULLSHIT! Yet ANOTHER JB related story with NO pic of Kevin in it. What is your deal with Kevin, Ocean? I sure as hell hope you are saving up some REALLY good pics for when his B-Day is on Wednesday, ya know, the milestone 21st birthday.


    Lol, grow up. & Stop complaining.
    I love K2, too — but still NOONE CARES.
    its a picture header. Buh-jeez-us.

  • Yvonne

    ANONYMOUS^^^^^^—–STFU! We that love Kevin can bitch if we want. I am certain trhat is what Nana was upset about as well. You are wrong, people DO CARE about Kevin

  • NayeLi

    Hey there is a person who offended my beautiful mexico! Why? eh? that was envies *! at last! ‘m from mexico, but I live very far from the capital! vere not to jonas: ‘(lloro., but always will be his fan.

    attee: Fan from mexico

  • Carolinaajobrosfan(:

    Omj
    These boys are my life :)
    Guys VOTE THEM TO WIN AN EMA!!!
    I love you joe
    I love you nick
    I love you kevin

    YOU ARE EVERYTHING TO ME GUYS I LOVE YOU SO MUCH!
    :D

    Joe is the sexiest thing alive :)

    TEAM JONAS!

  • Carolinaajobrosfan(:

    ANONYMOUS^^^^^^—–STFU! We that love Kevin can bitch if we want. I am certain trhat is what Nana was upset about as well. You are wrong, people DO CARE about Kevin
    ……….
    Yeah man Joe is my dream boy and the love of my life but I love them three!
    :)
    Kev needs MORE attention and MORE pics…

  • Yvonne

    OMG! Long time no see Carolina! Where have you been? It took me days to be able to use Ocean after the swtch

  • Yvonne

    TINA——I LOVE YOU! You have a heart of gold, ya know that? TY for what you said about Kevin :)

  • c

    does anybody knos if the concert at houston next year in amrch is like a real concert or just an special appeareance??

  • Anonymous

    i’ll be there bitcheees!

  • moniij

    I already have my tickets…2nd road… I’m still jumping on one feet.. I’m sooooooo happy..! The last time they were here I didnt see them.. So I’m really happy.. I didnt know what did that means until today .. I hope they make a meet & greet.. I loveeee them!

  • moniij

    Stop complaining.. Get a life and wait for the JB to make a concert on your city…

    And brazil.. U reeeeeaaaally rock! I already signed like 4 times the petition for the JB to go there.. I love brazziil!

  • alina

    HAHA I’m going:):):):)

  • (:

    is the pre sale for mexico concerts ?

    please reply(:

  • Anonymous

    I’m boreeeeeeed.

    Creepin’?
    I love the jonas boys :)
    I think they will last for a looong looong time.

  • Anonymous

    OMG! Long time no see Carolina! Where have you been? It took me days to be able to use Ocean after the swtch

    ………
    I was grounded :S
    and this new oceanup sucks badly!
    I miss the old oneeee!
    It was sooooo much better!
    I know I wasn’t able to check oceanup and then for a week I was grounded ahah
    What about u?

  • Carolinaajobrosfan(:

    The comment above It’s me Yvonne!

  • Fer

    wow!!! I went to the first concert in Mexico!! It was soo cool!! I think this concert would be amazing, El Foro Sol has a capacity for at least 50,000 people I think….
    Oh!! I admire the jonas brohers!!
    My friends and I had a great time in the first concert!!

    Viva Mexico!!!!!!!

  • Anonymous

    I’m creepin’ :)
    Joe is the SEX.

  • Sneha

    Haha thats a funny pic.
    and to the person saying the girls are a disgrace to a Jonas fans, thats nothing compared to the girl who climbed their roof….
    i do hate when other fans make them selves look completely stupid drooling over them
    because it just reflects on JB
    and other fans.

    But yea…… I guess I better start booking my flight to Mexico, December 20th. haha.

    O and Kevin turns 21 wendesday! which means he’ll be of legal age to drink. I wonder if he will…… prob not. I really want to see a good pic of him working a keg. haha.

  • http://myspace.com/kaylaanicolee kayla.[bitchassmotherfucker]

    that’s a fucking hot picture of joe.
    jesus christ.

  • swiftmed