Brenda Song TWILIGHT AHOLICS ANONYMOUS In Sexy Purple Dress

Wild Twilight fangirls lined the streets of Westwood in order to get a glimpse of the gorgeous cast. One Twilighter even expressed her addiction with a sign ‘Twilight Aholics Anonymous’.

Suite Life star Brenda Song, wearing a sexy purple dress, was lucky enough to pose next to her. More Brenda under! Photo: Fame.

  • Yvonne

    Brenda is gorgeous and her dress is so pretty

  • anonymous

    It looks like she stole that ring from my 3 year old sister’s princess dress=up kit.

  • TIFFANYJONAS

    She’s so pretty and funny =]

  • audrey

    why did all the girls there dress up as sluts?! brenda, camilla, aly and aj. they’re not sluts, but their dresses are so short and ugly.

  • Anonymous

    what is on her ring? is it like a tv or something?

    ——-

    LMAO!!! that comment made me lol in real life.

  • Anonymous

    “where the hell is selena? she was invited. did she show up to the premiere or what???

    that bitch was probably out getting her highlights retouched. le sigh…”
    ===============================

    For your information, she was too busy working on Wizards. Besides why the fuck do you want her there? So that you could look at the pictures and pick out her flaws in her shoes, dress and herself? seriously, get a life!

  • olivia

    whats with the chonga eyebrows?
    – – – – – – – – – –

    AHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA
    CHONGA! oh man
    no seriously though.. they are..

  • Anonymous

    her dress needs to be steamed.

  • Anonymous

    “where the hell is selena? she was invited. did she show up to the premiere or what???

    that bitch was probably out getting her highlights retouched. le sigh…”
    —————————
    Uhm, it’s called filming a TV show. Now stop talking about Selena, this is about Brenda.

    She looks pretty. What’s with the ring though?

  • Anonymous

    i think joe would looks cute w/ brenda!!

    well he will looks great w/ anyone….hotty

  • Anonymous

    she’s so pretty!

  • Sara

    Dat’s a BIG ring. xD lol LOVE HER! :DDD

  • Juguito

    She is SO pretty IDK why they always make her play the role of the stupid, rich, or mean role

  • Anonymous

    brenda yr so effing pretty.
    … but wtf with the eyebrows? ahhah

  • Anonymous

    every girl Joe supposedly dated is there except for taylor:(
    chelsea staub
    demi lovato
    brenda song
    camilla belle

  • Hamm

    SOo gorgeous!!! I luv u Brenda!!!!!

  • Annabella

    Yvonne– Agree, she is so cute!

  • LOL

    I love Brenda SONG 3 death

  • mayaSHOCK

    i luv the way she dresses

  • Drinton

    So cute brenda looks so cute. I love her dress.

  • Anonymous

    every girl Joe supposedly dated is there except for taylor:(
    chelsea staub
    demi lovato
    brenda song
    camilla belle

    ———

    ew, demi didn’t date joe. girl knows better than that.

  • selandmel

    OMG!!!!! Brenda rox duh.

  • Anonymous

    where the hell is selena? she was invited. did she show up to the premiere or what???

    that bitch was probably out getting her highlights retouched. le sigh…

    ———

    LMAO!!! true.

  • fuck

    ha ha ha hilarous, taylor is fucking ugly. brenda is fucky radiant beautiful. fuck all of u.

  • SDD

    SEXY MAMA

  • Anonymous

    Brenda Song IS A SEXY BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • li

    I luv bren

  • fu

    her eyebrow r funny

  • amanda

    damn, all the disney stars went to twilight instead of bolt.

  • fr

    Who cares about Selena. This is a fucking brenda song post.

  • BRENDA

    brenda
    brenda
    brenda
    brenda
    brenda
    brenda
    brenda
    brenda
    brenda
    brenda

  • se

    Liz and Miz. Brenda s so hottie

  • whatev

    Ok camilla is so ugly. Brenda rocks she is my idol she is pretty and she rocks. Whatev

  • bolt

    Bolt sucks thats why no one went 2 see it

  • hot

    She is effing hot.

  • s

    That’s sexy.

  • awesome

    AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • soa

    Cute so cute

  • love

    i love brenda

  • amazin

    brenda is so amazing

  • Anonymous

    She’s pretty. :]

  • http://rrrrrr.com yay

    first :)

  • u

    she looks so hot as usual!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Darryl

    Heh!
    Nice Ring!
    Shes pretty :)

  • Anonymous

    so pretty!

  • bs

    BRENDA I LOVE YOU!!!

  • Anonymous

    thats not how you spell alcoholics
    stupid girl
    *-*

  • t

    EWWWWW Bolt is so bad. No one cares about bolt thats why all of the disney stars went to twilight

  • loy

    Well love her look

  • luvme

    I looooooooove brenda

  • fi

    brenda looks so cute..

  • Onthedl

    LOL at the person who takes the time to read Twilight, but believe that aholics is a separate word. Haha. Ridiculous sign. Lawl.

  • jessica

    thats not how you spell alcoholics
    stupid girl

    —-

    It’s not supposed to say “alcoholics”.
    It’s a play on the word, obvs.

  • Anonymous

    where the hell is selena? she was invited. did she show up to the premiere or what???

    that bitch was probably out getting her highlights retouched. le sigh…

  • allie. (:

    she is SO PRETTY.
    really, like she is.(:
    joe, date her.

  • damn

    shes madd purttyyy=]]

  • laura

    whats with the chonga eyebrows?

  • selena rox

    “where the hell is selena? she was invited. did she show up to the premiere or what???

    that bitch was probably out getting her highlights retouched. le sigh…”
    ———————————-
    you kow she does have a show called WOWP fyi. she was probably busy geez. why yu want her there so you can over analyze what shes wearing and stuff. stfu you dont know sel was getting her high lights retouch what are you a stalker? i doubt she is.

  • hales

    i love Brenda!!!!!!!!! She ROX

  • Brenda/Selena LOVER

    Brenda’s dress needs to be steamed. She looks so hot. Luv her.

  • joez baybie! <3

    eww wat ring iz she waerin??!!

  • teammiley!

    she’s pretty!<3

  • l

    Awesome!!!!!!!!!

  • effie

    i love her. sooo pretty!

  • SO

    she looks amazing. So pretty SO FETCH

  • 2

    very cute…….. i luv brenda to death huge fan.

  • BRENDAROCKS

    BRENDA SONG ROCKS
    BRENDA SONG ROCKS
    BRENDA SONG ROCKS

  • as

    AMAZING

  • fun

    fun/1

  • b

    demi sucks she is fucking ugly. brenda rocks.

  • il

    `right on, B!!!!!

  • 97

    Love brenda

  • hola

    too hot 4 me/

  • MORE

    Hell yes. WANT MORE MORE

  • K

    SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOT

  • Samrah

    She looks pretty!
    TWILIGHTTTT!
    I CAN’T WAIT UNTIL FRIDAY!!

  • beaut

    Talented beatuty

  • anna

    i love her

  • SOS

    I LOVE BRENDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • brenda/demi/miley lover

    Selena is a fugly bitch. Brenda rocks.

  • fuckallofu

    brenda rocks

  • HALO

    HALO

  • sei

    brendas amazin

  • jrenda

    I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BRENDA

  • rig

    Very sexy. B does it right

  • ring tf brenda

    What is on the RING?????????????????????????

  • woah

    WOAH she looks so cute!!!

  • oh oh

    I love Brenda 2 death.

  • g

    Yeah agree. Get over ur fuckinG Selena.

  • pum

    joe date brenda. camilla is fugly and i love brenda

  • JHJS

    BRENDA LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKS HOR

  • (:

    shes so pretty

  • Anonymous

    she’s so gorgeous!! i knew asians could be just as pretty as caucasians! lol..i’m asian.. her ring actually looks really good

  • Jane

    what is on her ring? is it like a tv or something?

    she looks really pretty here

  • Anonymous

    i’m not the op, but i think the poster was just joking about selena getting her highlights retouched. iono. it was kinda funny…

  • Anonymous

    OK SELENA DIDN’T GET HER HIGHLIGHTS FOR NICK!!!

    she got them for demi. so everyone get their shit straight. selena just wants to look good for her woman, okay? good. LOL

  • sonya

    brenda and selena look great i think the both are beautifull intelligent young woman the are so beautifull but the way i realy do love brenda dress:) love you peace :)

  • sonya

    brenda and sonya are very nice name i don’t like sonya bcause is my name brenda rock sonya rock
    peace:)brendaaaaaaaa!!! sonya!!! the both are finish with the letter a