Demi Lovato LA LA LAND LOOKER

Pink wigged Demi Lovato posing on the set of her brand new music video for ‘La La Land.’ Check DemiLovatoFrance for the cute full album! Love this song.

  • ashlinnnn

    yay can’t wait :D that’s my favorite song by her :D

  • Anonymous

    lmao at first glance i thought it said “La La Land Hooker”
    lol!

  • demilovatosbff

    AHHH I CAN’T WAIT!!!
    DEMI YOU ARE SO AMAZING. CAN’T WAIT TO SEE WHAT YOU’VE DENO. <3
    LOVE YA BABI GURLL.
    BTW, YOU LOOK HOT IN PINK. (:
    HEHEHEE.

  • stephyyy

    http://demilovatofrance.free.fr/photos/displayimage.php?album=153&pos=13
    that is the best demi pic..ever.

    Epic. hahahaha

    i love her!

  • http://myspace.com/tessa_33 TESSA

    idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.
    idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.
    idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.
    idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.
    idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.
    idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.
    idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.idol.
    goshh; i love her.
    so down to earth still.
    best song ever.
    best single :)

  • Nikki

    I Love Demi!
    Shes Amazing!
    Shes not the best singer in the world but
    Shes one of the best 16 year old singers out there!
    Shes only 16 and has a 3 octave range!
    Thats huge!
    When she gets older her voice will develop more
    and become even more amazing!

  • Anonymous

    wow shes flatchested.
    and there are all these people calling her curvy.
    baha random but i just noticed that.
    there are more stills here: (well one more:)

    http://www.sprinklepoponline.com/2537329#read-morei cant wait for this videoooo.

  • Anonymous

    she lost loads of weight on tour.

  • http://belikemiley.synthasite.com brie

    the videos gonna suck, just like the song

  • Anonymous

    I LOVE DEMI LOVATO!!!! she’s so talented and an amazing singer. she looks so cute here. she looks a bit like audrey kitching here hahaha. but so cuutee :) love herrr! im so excited to see her show..

  • bbleh

    Um…WOW

  • maddie

    wtf
    is she trying to be audrie kitching
    she needs to get a life and be
    her self

  • ontheDL

    there’s A LOT more pics at demicentral.com. they’re so great. =] she actually looks quite stunning.

  • it’s me.

    it’s kinda weird seeig demi wear pink :S
    lol, but yeah ;)

  • lesha

    ha the thing that gets me is that she’s never worn converses with a dress. i love her, but id love her more if she ever actually did that. itd be pretty rad

  • Anonymous

    i cannot wait.
    theres pics of her on the street, in a photoshoot, on the red carpet, and in a conference.
    this is gonna be an amazingg video.
    finally.
    get back was pretty boring.

  • Crystal

    Ew she looks retarded!

  • Anonymous

    demi herself looks gorgeous in the video.
    her wardrobe for the video?
    yuckkkkkkkk.

  • niley<3

    TRAINWRECK
    she has to release that.
    i love it.
    as well as DONT FORGET<3333

  • Anonymous

    it looks like the vid is gonna be funny…and shes actully wearing converes(sp?) with a dress lol she looks sooo pretty and shes so talented for a 16 year old!!!

  • Anonymous

    ewwwwwwwwww

  • Anonymous

    buttchin.

  • Anonymous

    omgomgomgomgomg i need to see this video. like right now.

  • Anonymous

    ha the thing that gets me is that she’s never worn converses with a dress. i love her, but id love her more if she ever actually did that. itd be pretty rad

    ____

    http://i254.photobucket.com/albums/hh89/MonkeysRule521/Demi%20Lovato/La%20La%20Land/la20og4.jpg

    but it’s for the video…

  • Valentina

    she is like audrey kitching in this picture
    audrey is the ex of the vocalist of panic at the disco!

  • sunnysmiles:)

    i just knew she was gonna make a video to this!

    im just saying http://www.real-wishes.com

  • http://www.youtube.com/Mrshaliejonas Halie :’]

    Her facial expressions are adorable.

    Her voice is amazing<333

  • Anonymous

    wow she looks so young in that picture…so cute

  • lesha

    ha the thing that gets me is that she’s never worn converses with a dress. i love her, but id love her more if she ever actually did that. itd be pretty rad

    ____

    http://i254.photobucket.com/albums/hh89/MonkeysRule521/Demi%20Lovato/La%20La%20Land/la20og4.jpg

    but it’s for the video…
    —–

    yea i know. iv seen it. thats my point. lol.

  • xoxojemiforeverxoxo

    pink is not your color..

  • Frank douche

    LA LA LA LOSER.

  • Anonymous

    haha i’d hae to say pink is not her color…

  • hallaa

    awww shes soo cute

  • Anonymous

    WOAH
    cant wait for that!
    love her! :D

  • mrsnickjonas

    OMG THIS ALREADY LOOKS SO CUTE!

    ITS KINDA OF REMINDS ME OF PINKS STUPID GIRLS VIDEO

  • Anonymous

    HAHA i’d have to say pink is NOT her color…

  • sara

    whoa! i cant wait to watch that!!

  • Demi is so Awsome

    LOL Love it Demi is awsome and I Love that song it’s One of My faves that and Don’t forget.

  • Maddy

    cant wait

  • myspace.com/blakelyy

    she looks like she is having fun (:

  • Team miley. selena. jb. demi (all teams)

    i have a feeling that the music video is gonna rock
    the song is already amazing so..

  • nicole

    i canttt waitt to see this !!!!!!! ahhhh
    but pink…..idkk

  • DamnThatMotherChucker

    I like her,but from what Im seeing this showing isnt looking too good,its looks like The Amanda Show or something

  • http://www.myspace.com/chrissysavers shania

    LMAO XD

  • http://oceanup.com TishaNichole.

    OMG have you guys seen her wareing so much white latly and in the pictures she wearing a black dress… with shoes… real shoes I think thats plain hipacritcal I love her but WTH?

  • Anonymous

    wow… how long did it take you to come up with that one?

  • Camilla DK

    I love “La La Land”, finally an artist makes a musicvideo for a song I love :D:D
    – and nope, pink is sooo not her colour xD

  • Madison

    omg its my fav song!!!!!! finally she is making a vid for it!!!!???

  • DemiOwnsMiley

    the videos gonna suck, just like the song

    ——

    your gonna suck,
    just like your mom
    on a saturday night
    to a stranger

  • Anonymous
  • jackie

    can someone say gorgeous? oh yeah demi can.

  • Anonymous

    wtf?

  • Anonymous

    LMAO AW !

  • cait

    OMG OMG OMG! im so excited! thats my favorite song!

  • joez baybie! <3

    lol omfg i cant wait!

  • ontheDL

    she looks completely gorgeous in the OTHER stills that they have for the video. LOL. but this costume is grade A. LOL.

  • sammieeeeeeeeeee

    its guna b exciting :D

  • aaallleeexxx

    ooooh i cant wait :)

  • http://www.lastfm.com.br/user/isabelahudgens Isabela

    cute HAHAHA

  • Ella

    I love demilovatofrance, i love xavou, it’s the demilovatofrance’s webmiss, i love demi , and i love ocean up :D

  • http://myspace.com/kaylaanicolee Kayla.

    yeah…
    uhm…
    no.

  • Anonymous

    wat the hech are u talking about can u make ur self more clear like wth?!

  • sanna

    i don’t get why everyone thinks she’s so amazing,
    she’s good but you guys are like, she’s the best singer in the world wich she’s definatley NOT !
    funny pic

  • Anonymous

    DON’T FUCKING HATE ON BUTT CHINS.
    I have one, and that’s the most derogatory thing to say about Demi.
    How do you think that makes ME feel?
    Should I feel ugly because I have a “butt chin”?

    Bitch.

  • http://google.com haha

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS
    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS
    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS
    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS
    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS
    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS
    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

    OMFG YAY!!!!! THIS SONG ROCKS

  • Anonymous

    it looks like the vid is gonna be sooo fun i can see it now!!! love demi shes the only disney star i love and im 18 lol is just shes the only talented one!!!

  • OMFG

    *TEENIE MOMENT*
    haha i can’t wait until this video!

  • Marina And My Diamonds

    I liked that video, she was so pretty and funny. Never would have known otherwise.