Ryan Seacrest Calls The Jonas Brothers




Ryan Seacrest
called the Jonas Brothers on Thursday for his morning radio show to congratulate them on their Grammy nomination. Thanks Ashleigh!

  • JeNnA

    they are not for grammy’s!
    they dont deserve it.

    WTF! So why are you watching this idiot?!

  • fer

    congratulations jonas brothers!! they deserve it !!
    OMG!!! 16 DAYS FOR THE JONAS BROTHERS CONCERT IN MEXICO!!

  • icanfeelurheartbeat

    They work hard, so why not give them a nomination.
    As they stated many times in each interview so far
    they are just very happy to be where they are, and
    are very humble about it. If you don’t like them
    fine, but don’t down them just cuz YOU don’t and
    others do,let’s face it your NEVER gonna make a
    TRUE fan not care about them, so I don’t know what
    2 tell you,except if u have problem with the info
    this site reports DON’T come on it.

  • helena

    they are not gonna win cuz there are so many people way better than them they music sucks they only get by, by their looks i dont see how they are “hot” i dont like boys that look and sing like girls they really dont deserve it they are not talent enough i mean there are people that so talent and dont even get mention and they are a little disney band wo is getting so much when they dont deserve it, it seriously piss me off

  • Anonymous

    they deserve it

  • JeNnA

    they are not gonna win cuz there are so many people way better than them they music sucks they only get by, by their looks i dont see how they are “hot” i dont like boys that look and sing like girls they really dont deserve it they are not talent enough i mean there are people that so talent and dont even get mention and they are a little disney band wo is getting so much when they dont deserve it, it seriously piss me off

    .———-.

    oh shut your fat ass moud!!
    really get the hell out of here and go to a McDonalds and eat a big mac so you can shut the fuck up while you continue getting fat!

  • Mrs. Afton Jonas

    AWWWW! How sweet of Ryan :)
    I really hope they get it.

    Whoever spammed ROBERT PATTINSON LOVE
    is annoying.

  • Demi lovato is the best

    yeah … so true

  • Anonymous

    Amen!!

  • juds

    i love jonas !!! they are number one!!!!
    jonas i love so much!!!

  • helena

    oh shut your fat ass moud!!
    really get the hell out of here and go to a McDonalds and eat a big mac so you can shut the fuck up while you continue getting fat!

    wow i didnt know a 105 pounds was fat i could go for some mcdonalds right now if only they were open maybe i will get taco bell instead yeah i will taco bell thanks for the advice you should start your own advice website

  • duhh!

    who gives a shit…did miley get nominated?? hell no and gud cuz she doesnt deserve it
    ——————
    whatever i’m not even gonna try to start something cause all you stupid biatches are only gonna talk shit

  • http://hotverochick.piczo.com/?g=1&cr=3 Veronica

    Awww… I hope they win! ?

  • Yvonne

    JB FTW!!!!

  • Anonymous

    jordyn | December 4, 2008 9:23 PM | Reply

    they dont deserve it.

    ————

    ita

  • duhh!

    CHECK IT OUT ACCORDING TO BILLBOARDS MILEY’S ALBUM IS ON TOP OF THE JONAS BROTHERS.. HERS IS IN SPOT 23 AND THE JOBROS ARE IN 25.. http://www.billboard.com/bbcom/charts/chart_display.jsp?f=The+Billboard+200&pageNumber=Top+11-50&g=Albums

  • helena

    its my opinion i can say whatever i want if u dont agree no need to call me bitch

  • Anonymous

    obviously tthey do the Grammies wouldve have not have picked them…sorry but you just ain’t running it

  • Anonymous

    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!
    THEY DESERVE IT!!!!

    NEVERMIND WHAT HATER SAY,KNOW THEM TILL THEY FADE AWAY

  • wHeRe’S mY iPoD

    yeah and while your at why don’t you go to….HELL…SORRY BITCH BUT JONAS BROTHERDESERVE EVERYTHING THEY AND ARE YOU RUNNING THE GRAMMIES…UH NO

  • Anonymous

    They are o humble and sweet and cute. I can’t wait to see them at that Grammys. I’m pulling for them too!

  • Carolinaajobrosfan(:

    THEY TOTALLY DESERVE IT, AND THEY WILL WIN I MEAN STFU, IT’S LIKE THAT GET OVER IT GUYS.

    I love them!
    Ryan is the BEEST ;)

  • Anonymous
  • http://www.google.com i’m me :)

    GRAMMY NOMINEES?!

    if they win, then we know for sure that the people of america are totally and completely insane.
    either that, or the annoying tweens of America have succeeded in being the most annoying kids in the histpry of America.

  • Jonas Sista

    I hate all the fighting on the Jonas posts its so annoying.
    Whatever, they most likley wont win, and to be honest i dont think they should when it comes to talent, i want duffy to take this.
    But i love them with all my heart and i think its so adorable and awesome how thankfull they are.
    Their great guys, they deserve alot.
    So if they do win, haters try to not kill yourselves k thanks :]

  • Anonymous

    wow by 2 spots and miley’s album came out first…AND JB GOT A GRAMMY NOM.

  • alexis

    They do deserve it. They work hard and it shows off by how much the fans love them.

    give them a break guys.

  • duhh!

    wow by 2 spots and miley’s album came out first…AND JB GOT A GRAMMY NOM.
    —————
    yeah but she is still on top of them ha!

  • Lesley Patterson

    Do I believe that they are the most talented band in America?
    No.

    However, they are the only nominees who had two sold out tours. That’s a reason for “Best New Artist” alone. They also do so well live. They write their own songs, and “talented” people like Britney Spears don’t.

    They definately deserve this Grammy, but only the future will tell if they will deserve one in the other categories.

  • .

    2?

  • jordyn

    they dont deserve it.

  • Anonymous

    LOVE U GUYS

    THEY FUCKIN DESERVE TO WIN!!!!!!!!!!!!!

    LOVE JOE!

  • Anonymous

    haha miley didnt get a nomination!!! lol

    JB DESERVE IT!!

  • Sonia

    it doesnt matter if shes on top…the music industry recognized teh jonas bros not miley! haha
    love jb

  • jb

    they deserve it!

  • Anonymous

    who gives a shit…did miley get nominated?? hell no and gud cuz she doesnt deserve it

  • mermaid

    why’d you say that?

  • blank

    they are not for grammy’s!
    they dont deserve it.

  • natasha

    oh cool. they got it. :)

  • andy

    i love them =]