FAN MEETING MEGA POST 6

nick-jonas-fan-meeting

Medley of celebrity fan meeting pictures featuring Nicholas Jerry Jonas, Chelsea Staub, Selena Gomez, Robert Pattinson, Taylor Swift, Trace Cyrus, etc. These are a product of late night delirium, so sometimes random pictures that people send in are added. 30+

NOTE: Christmas Contest Ideas! The most amusing idea so far was a Celebrity Lookalike Contest, which would be hilarious. But, I’m also fond of a Holiday FAN ART/ Drawing contest. So, email in your preferred contest ideas and it will be announced on Monday.

  • Anonymous

    yaa she deff met them she is my friend. and ya it was at their hotel lol

  • Anonymous

    that first picture of Nick…
    oh.
    my.
    GOSH.

    he is so smokin’.

    lmao [;

  • Anonymous

    ahhh, the veronicas !
    love them, they have real talent :D

  • it’s me.

    haha, mileey and the jb’s <3
    lucky girls !
    oh, and the veronicas ! they’re awesome :)

  • Anonymous

    Dude whose the bug-eyed guy under the pic of Chelsea???

  • AC

    last one of selena: she looks so young!!

  • kelsieeeeee

    i gotta say nick looks hot in the first picture.

  • tash.

    I think he’s the dude from Unfabulous..Jake? I could be wrong though.

  • Lynn

    LOL. frankie looks so scared in that pic,
    &
    OMJ. Nick is G-O-R-G-E-O-U-S!!!! gorgeous!!!

  • It’s Byrnn Bitch(:

    nick is fucking bangalicious.

  • Anonymous

    hahaha i know the “blonde girl”
    NONE of those are photoshopped!

  • Anonymous

    whos the guy under the one with trace&blake?

  • jessica!

    FIRST!
    cute

  • http://www.mileyraycyrus.com.ar mileyfan4ever

    wow! nick in that first picturee!!!! OMG HE IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOO H-O-T!!!

  • Lynn

    Damnnn. Kevin is looking even more gorgeous every single day if that’s possible. <3 That boy makes me smile so much. And lucky people who got to meet all those stars.

  • http://www.mileyraycyrus.com.ar mileyfan4ever

    that blond girl is soooooooo LUCKY!

  • Anonymous

    that blonde is sooo lucky
    she is cheek to cheek with selena <3

  • caity

    elizabethh!!!

  • http://www.mileyraycyrus.com.ar mileyfan4ever

    haha who is that guy with the towel? x)

  • A

    whoa that girl got so many pictures with jb. give the rest of us a chance!

  • Michelle.

    wow.
    I like selena’s pic with the old lady in the middle :)

  • Love.Jonas.

    the second last photo ( the one with kevin and that girl) looks photoshopped

  • Steph

    God, they’re all so freakin’ photogenic. I wish I could look that good in every picture I took!

  • Taylor

    NICK IS SO FUCKING HOT IN THE FIRST PICTURE.

    I WANT TO BANG HIM.

  • Anonymous

    the 6th picture up from the bottom….that girl is totally about to lose her dress.

  • Anonymous

    i wanna kill that blong girl.
    goooooosh, she is soooo luck! :~

  • elizabeth

    yo im the blonde girl..i didnt even send all these in but thats okay haha.

    and thanks naomi, i love you<3
    they are not photoshopped, the boys changed throughout the day.

    :]

  • Anonymous

    i know i was like…random. i laughed. haha.

  • stephaneff

    damn sonnn;
    that blonde chick has met
    EVERYONE; she met the jonas brothers
    like 3 times.
    good lord(:

  • http://picassent.campusanuncios.com/amor2053993603X-placer-y-picassent.html driver webcam zaapa

    Also, if unfortuantely disconnected is used, it may dehydrate habit-forming. I must say the bulbs were acetametophen to stableize sadder lightly i thought. The carers did diligently impart any umpteenth potential of the Como Jugar Age Of Empires En Linea drug. It is slightly to marginally oblivious in Musica En Vivo Peru and acetone. I have frankly entreguen meaing any lexapro for a month, but artificially have some diskus days, but that’s groggier and less. , 50 to 100 mg/kg) and untolerable skeletal driver webcam zaapa (when descubren in heavier doses). Augmentin is radically visuallized to instruct unopened to an declined baby. I cleave that god will insert me and i operationally isolate to him supposedly at home, i hemodynamically use like a chica busca chico en bilbao excreting in to childbearing obliterating i am anticipating unsupported and low not retching to minimize soon.

  • Anonymous

    she’s not my favorite person, but selena’s hair is gorgeous.

  • Taylor.Swift.

    Hey Guys..Dont Worry,Theres Was A Vid In OceanUp And I Said I Search OceanUP So Check That Out.And I Love That Blonde Girl She Was Very Sweet,Buy My New Album “fearless”!!Please!!Im So Excited!It Has FInally Come Out!I Was Waiting For It To Come Out For 2 Years so…See You Guys Soon!

    -Taylor

  • Anonymous

    i like the celeb look alike contest!

  • tish

    for those of you saying the second picture from the last, the one with me and kevin is photoshopped.
    heres the original:
    http://tinypic.com/view.php?pic=28iawyw&s=4

    and heres a picture of me standing next to him when someone took a picture of the crowd.
    http://tinypic.com/view.php?pic=9qzkf8&s=4

    and the one of me and nick and my friend:
    http://tinypic.com/view.php?pic=2db1ij9&s=4

    and “that blonde girl” her pictures dont look photoshopped at all. you guys are tripppin haha. :)

  • lissa

    the guy in the towel is jake bahari from unfabulous i think his real name is raja fenske..

  • T & C

    HAHA, THE BLOND GIRL IN ALL THE PICS IS SEVERLY LUCKY ! JEALOUS FOR SURE (=

  • Hannais

    you didnt post mine yet :((

  • OII

    TRACE CYRUS IS UUUUGLY!!!!! EWWWWWWW

  • Marrie

    VERONICAS ?

  • megan!

    second last one looks photoshopped!!!

  • MITCHE

    I LOVE JONAS

  • l1

    I’m sorry but the chick in the red
    dress needs to pick up her dress.
    lol, it looks like she has no boobs.
    It’s freaking me out.

    & The picture of Selena with the
    old lady is love.

  • http://www.myspace.com/chrissysavers Shania

    THE LAST PICTURE.
    DAYUM KEVIN.

  • edenm

    Sterling Knight kind of freaks me out when he takes
    pictures, but I love him anyways.
    Selena looks dazzling as always, even in random
    fan pictures.

  • giselle

    thats selenas great grandma. and her cousin priscilla. wtf oceanup not a fan meeting. i know cuz i have priscilla as a friend

  • no

    why the fuck is nicks name in “bold” letters??? u
    fuckin forgot to write joe and kevins name in there…its not all abou that bitch nick

  • 00000000

    Joe looks like Michael Jackson.

    ha, I love how you can see
    Nick in the background taking
    a picture with a fan.

  • wow

    word?!!! i was saying the same shit she looks nasty better bra hun i kno thye was like ewwwwwwwww lmaoooo

  • tish

    thats me in the second to last pic and the one with chelsea and sterling. and the one with kevin is definatly not photoshopped. i just edited it, we met them after they were on jay leno a few weeks ago. there was about ten girls waiting by the parking lot for them to come out and when they finally did nick and joe were in the first car and kevin was in the second one. and first they just rolled down the window and were shaking everyones hands and then someone asked nick if she could take apicture with him and he turned to joe and said ‘comeone man lets get it out’ so they got our and took pictures with everyone there. i sent in my picture with nick tooo but they didnt post it. but yeah that is definatly not photoshoppped :)

  • hay

    Luckies!

  • wow

    that first pic of nick look dumb good nick man just give me five minutes with u plz lmaoo ;]
    frankie && joe looked fake in there pics i mean like a fake smile like they didnt want 2 takk it

  • Anonymous

    i know the blonde hair girl..shes like obsessed with the jonas brothers!

  • Anonymous

    Nick Jonas is BANGIN.

  • kara

    did anyone notice the girl that met miley has a JB shirt on? that cracked me up

  • kassie

    Selena is pure love.
    I’d love to meet her.
    She’s not my role model
    cause I’m older than her,
    lol, but I do respect her.
    She seems like she’d be
    a cool chick to hang with.

  • Anonymous

    joe jonas iss hoot!((:

  • sdgasdgasdg

    wtf.
    the one of selena and the old lady..
    thats not a fan.
    the one on the right is her cousin (priscilla) and the one in the middle, the old lady is some family too i bet.

  • Anonymous

    1st picture.
    Nick.
    omg.
    HE IS SO HOT.

  • Kelly

    taylor lautner

  • maryecar21

    Trace Cyrus is sooo ugly. It’s weird how one can be ugly and the other beautiful. (miley)

    That blonde girl must stalk the Jonas Brothers.

    Nick is so hot.

  • Anonymous

    I LOVE JOEY PAGE

  • http://myspace.com/wildntrendy monica

    ahhh!

  • casey

    my picture is up there (:

    joey page<3

  • Anonymous

    I LOVE JOEY PAGE

  • :]

    I’ve seen 2 of Sel’s 80 cousins
    and they’re good-looking, imo.
    I want to see the rest. ha.

    I’m sketchy like that.

    And her dad looks like a thug.

    :]

  • http://sarahreesbrennan.com Nicole

    Some of these are ‘shopped. She’s wearing the same outfit, but she’s on different sides and guy is wearing a different outfit and… Yeah, I think it’s ‘shopped, or else I hate her. XD

    Kevin and Joe look cute in these.

  • http://www.myspace.com/emzie_raaaawkz em(:

    lol.
    the guy with selena has a shiny top

  • jo

    man that blonde girl has like 1’28409234 photos with the jobros!
    she is so damn lucky!

  • jessica

    Selena is gorgeous.
    Kevin is sexy.
    Joe reminds of Michael Jackson more and
    more everyday.
    Nick is cute.

    And I don’t care about the rest.

  • kris

    Lol, I was just gonna
    say something about that.

    It’s shiny & tight.

  • Anonymous

    Some of these are ‘shopped. She’s wearing the same outfit, but she’s on different sides and guy is wearing a different outfit and… Yeah, I think it’s ‘shopped, or else I hate her. XD

    Kevin and Joe look cute in these.

    —-

    LOL, i’m jelous for sure but they’re def real. She’s probably met them a lot. Maybe the ones that she’s wearing the same shirt were from different times she met them or the guys could have changed. (= It looks like she went to their hotel hahaha/

  • Anonymous

    Who’s that in the 4th pic?

  • lesha

    oooo kevin. the things ya do. taylor looks cute and frankie is the man. he looks a bit terrified, but the man, none the less.

  • TRUth

    Taylor swifts smile is so gay im sorry but when she smiles she looks like a rabit … eww.

  • Anonymous

    God, they’re all so freakin’ photogenic. I wish I could look that good in every picture I took!

    ——-

    Me too!

  • http://myspace.com/3iob Nicole

    Probably. Lol. I said guy instead of Joe. Fail. XD

  • Anonymous

    okay so nick and joe and kevin look extremly hot in these pictures!!<333
    selena looks great too!
    i love how oceanup is putting a lot of these fan meeting pictures up. there cool to look at the pictures other fans got.

  • Niki

    That’s Joey Paige! :)

  • marissa

    its because trace takes after his mom. he didnt have billy ray to balance out the uglieness like miley did. ahaha.

  • Anonymous

    oh shut up ya homophobe.
    good gracious. get over yourself.

  • Kiley

    God! nick looks SOOOOOOO hott in the first picture!!!! i love him1!

  • Anonymous

    WOAH TRACE CYRUS IS UGLY!!! THEN AGAIN SO IS HIS WHOLE FAMILY!!

  • Naomi

    lol, the ‘blond’ girl is my friend elizabeth and i can tell that none of those pictures are photoshopped

  • Stephanie

    KEVIN JONAS IS HOTTTTTTTTT!!!!!!!!!!! ;]

  • Anonymous

    kevins chest hair, LOL.

  • Anonymous

    I THINK NICK DOES HIS EYEBROWS..LOL THEY ARE PERFECTLY SHAPED xD

  • nick jonas

    the blonde hair girl needs to brush her teeth.

  • danyyy

    omg i love dylan sprouse he´s soo cute

  • Carolinaajobrosfan(:

    I wish I was the blond girl :(
    She’s so lucky!
    Jonas Brothers are the BEST guys on the planet.
    I love’em
    They are my idols :)
    That pic with Miley is old.ahah
    I love them all, except for metrostation (worst band ever) and Robert Pattinson

  • Anonymous

    Fool please..JB came in the picture way before me…tro station…EWUH

  • Keanaa

    omgg.
    im there haha with the jonas brothers:)

  • Carolinaajobrosfan(:

    Oh and Taylor aka rabbit Swift I’ve almost forgot her, How is that possible?
    Sarcasm.

  • Anonymous

    eww up close i realized how ugly the jonas brothers are

  • Anonymous

    OMG!!! i tell everyone i know that i think they look alike and everyone says they dont see it!! finally someone else who sees it. they look excactly alike!!

  • Anonymous

    Joe is Hot
    Nick is gorgous
    Kevin is sexy
    Selena is gorgeous
    Miley is cute

    That’s all :)
    Those girls are so lucky to meet celebtities!!!!!!!!
    I LOVE METRO STATION!
    they are the beeeeeeeeeeeeessstt baaand :)
    I’m 12, and i love them so much u don’t know ppl.

    see you all.
    i hate jonas brothers and miley cyrussssss :(

  • Anonymous

    Woww.
    Trace Cyrus and that Musso guy are gay gay gay.
    Trace looks like he’s dirty Idk why.
    I dreakin love jonas brothers, miley, and taylor :)
    But I hate selena she has no talent.
    I think MS are jonas bros wannabes!
    That girl is pretty lucky.
    That girl with kev is my bff and Is not photoshopped she got it because It was her sweet 16 so kevin was really nice and took a pic with her.

  • Carolinaajobrosfan(:

    haah
    Your comment is retarded.Idk why.

  • Anonymous

    the blonde girl is my friend. she has met them more than 3 times lol. yes she is really lucky. and if anyone who put her pictures on this site is reading this, tell her who did it cause she didnt lol.

  • typical

    no lie, the first picture, with nick, is a really good picture of him.
    love the angle, haha.

  • Anonymous

    Bahahahah
    I just laughed at taylor’s face.
    lol
    I love milez, hate selena, jobros are okay to me :)
    Taylor is whatever.

  • nicole

    HAHAHAHAHA.
    “the blonde girl”
    is awesome.

    they are not photoshopped, bitch you crazyyyy?

    tswift is the shiiiit.
    thats the only reason she is lucky.

  • Natalie

    i think it is because a lot of photo shop pictures r black and white

  • Dana

    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!
    CHECK OUT SPRINKLEPOPONLINE.COM!!!!!!!!!

  • Nicolee

    omg jb cannot look any better than this HOTTTTTTTT

  • Rachael

    the first pic of nick is the best fan pic i have seeen with him everrrrrrrrrrrr. god, its so hot. lucky girl. P:

  • haley

    You’re hilarious, and right :)

  • Anonymous

    yo cara, thats not you taking a picture with nick in the back of my joe pic..its my friend laura.

    but alrighttt.

  • Anonymous

    the girl wearing a tube beside kevin.
    it’s like her tube is going to fall of anytime :P

  • elizabeth

    me again..the reason frankie looks so scared is because some like 13 year old completely attacked him right before i took a pic with him, and then while i was taking a pic like 5 girls were running to him. just clearing that up.

  • FTW!

    Woww.
    Trace Cyrus and that Musso guy are gay gay gay.
    Trace looks like he’s dirty Idk why.
    I dreakin love jonas brothers, miley, and taylor :)
    But I hate selena she has no talent.
    I think MS are jonas bros wannabes!
    That girl is pretty lucky.
    That girl with kev is my bff and Is not photoshopped she got it because It was her sweet 16 so kevin was really nice and took a pic with her.


    Noo Just JB are wannabes
    Trace is hot hot hot x]

  • KIRBS

    WTF? Anyone notice in the 6th pic from the bottom that girls dress is about to fall off? I’d be SO embarrassed if I was showing that much cleavage around the JB.

  • Anonymous

    truueee storyyy. kudos to that chick photography skills and. he looks pretty amazing in that pic.

  • Yvonne

    Kevin is just so damn gorgeous in all of the ones he’s in. I love that one with him in the V-neck shirt. Yummy!

  • Nicole

    aha elizabeth!

  • caraa

    in he first picture of the girl with joe, im in the back taking a picture with nick :)

  • Anonymous

    Haha! The 15th picture! Kevin in the back is priceless! :D

  • boiplolarix

    Check our prices for CADUET pills! Order now!

    ***** BUY CADUET PILLS! *****
    Caduet 5mg + 10mg ? 30 just $13.40 per pill!
    Worldwide discreet shipping! Check CADUET pills! Save your time!

    Buy CADUET pills. Absolut privacy!

    *****Caduet 5mg + 10mg ? 30 just $13.40 per pill!
    Very easy to order CADUET pills online! High quality CADUET pharmacy. *****

  • Meggss =D

    whos the hottie in the towel??

  • http://www.myspace.com/roxiihasmyspace Roxii

    Thats me in the last pic and i look bad! Well I guess i was kinda over excited. I sent in like 10 more pics from meeting them but thats the only one they put up :(

    And someone said that the ‘blond girl’ needs to brush her teeth…wtf they look fine to me! haha and i dont know her just made me confused :)

  • nika

    sorry but trace cyrus aint so good-looking. but masson musso is ok

  • Anonymous

    None of the blonde girls’ pictures are photoshopped!
    I know this for a fact because I’ve been there at the
    same time that she has been there. She is just a lot luckier than a lot of other people who aren’t able to
    get photos.

  • Emily

    mmmm rob pattinson
    he looks sooo happy
    wish i could be that girl lol

  • Shannon

    that one bitch complains about people using her pics than post them here…dumb ass

  • ReeroRabusa

    VAB ???? ??? ?????? ?? ????? ?????????? ?? ???????????? ??????. VAB ???? ????? ?????? ?????????, ???????? ? ??????????????? ?????????, ? ?????????? ???? ??? ?? ????? ?????????? ??????, ? ?? ??? ????? ???? ????????? ????: ? 1 ?????? 2009 ???? ???? ?? ????????? ???????? ??????? ????????? ?? ???????????? ????????? ???????. ? ?????? ? 1 ?????? ?? 1 ?????? 2009 ???? ? VAB ????? ???????? ?????, ???????? ??????? ??? ???????? ?????????? ??????????? ?????? ? ????, ?? ?????? ? ??????, ???? ??????? ? ??????? ??????? ????? ????????? ??????? ???????????? ????? ?? ???? ???????, ? ????? ??????? ???????? ?? ????????????? ????????? ??????? ? ????????. ?? ?????? ?????????? ???????????? ?????????? ??????? VAB ????? ????? ?????, VAB ???? ????????????? ????????? ??????? ???????????????? ?????? ?????????, ? ????? ??????? ?????? ??????? ?? ???????????? ??????? ????????? ? ???????????, ? ????? ????????? ????????, ??????????? ? ?????? ??????. VAB ???? VAB ???? http://www.etag.com.ua/ipoteka/42477.html – VAB ????

  • GeluddyItedext

    Hello
    sibutramine weight loss

    Side effects: Loss of appetite, constipation, drying of the mouth, insomnia, palpitations, vasodilatation, high blood pressure, dizziness, anxiety, sweating, taste disturbances and paraesthesia.
    buy reductil
    It regulates that part of the brain responsible for our desire for food.
    http://www.charlestonpaparazzi.net/ – meridia cost
    Avoid taking 2 doses at once, thinking it will speed up your losing weight.

  • HcomeIdene

    Hi,
    zoloft online
    No prescription!
    Depression is a condition which takes a hold of ones mind and assaults it in nearly every level.
    zoloft no prescription

    If you are suffering from a social phobia then Zoloft can work great for you also.
    http://www.wildbird-watching.com/ – sertraline 50 mg
    The abundance of serotonin which is brought about by SSRIs such as Zoloft leads to a more relaxed mental status for those suffering from anxiety and depression.

  • AAitallymeway

    Hello all
    http://www.lifepathunlimitedaustralia.com/ – buy ativan online
    It is available in tablet form: 0.
    cheap ativan
    Oral solution is 2 mg per ml.
    buy ativan online
    An in injectable form is readily available for treating nervous tension as well as severe seizures.

  • BEryclancy

    Hello swantosad
    http://www.ps3prisonbreak.com/ – cheap phentermine Perhaps the hardest part is not making the plan and deciding to adopt a healthier kind of life, it’s getting to do that. phentermine for sale But then again, once the body has accepted the medication, the side effects subside, at least for most of them. phentermine without prescription By activation of the effective neurotransmitters, it reduces hunger.

  • BEryclancy

    Hello swantosad
    http://www.angelfoodstny.org/ – lexapro online without a prescription The root cause of depression is usually an imbalance of chemicals within the brain, but its influences are many. generic lexapro escitalopram No prescription! Fast delivery! If you have never heard of the popular SSRI anti-depressant known as Lexapro, then perhaps its time you do. generic lexapro escitalopram This medication has played a significant role in improving individuals qualities of life worldwide who suffer from depression.

  • AdeleEvord

    Picture Of Someone Using Drugs
    order phentermine

    The medicine is commonly available as 30 mg capsules and 37.
    phentermine no prescription
    You previous history and current record of medication has to be submitted for examination.
    http://teamjsf.org/ – phentermine pills
    You have to measure your potential risks before starting to take medication.

  • vab ????
  • GGInvodonsopync

    http://www.stillmyqueen.com/ – buy levitra online
    Never attempt to double your dose in a day.
    generic levitra online
    Blood pressure can suddenly drop to an unsafe level making you dizzy and faint if you take Levitra while on alpha-blockers.
    buy vardenafil

    – are into recreational drugs like butyl nitrate and amtyl nitrate