FAN MEETING MEGA POST 9

FAN MEETING MEGA POST 9 is brought to you by Push Play. Push Play is reportedly being managed by Miley Cyrus’ manager now.. and in the meantime their private shows have gone up in price. Oh well, they have a holiday show coming up in Connecticut on Saturday! +20 fan fun pictures under!

  • VER

    “FAN MEETING MEGA POST 9 is brought to you by Push Play. Push Play is reportedly being managed by Miley Cyrus’ manager now”

    OK OCEANUP, so that explains why you guys suddenly stopped being so “honest” about her???????

    You sold your souls!

  • Anonymous

    whos push gay?

  • lindsay

    AW SARAHYOHO I LOVE HER!!!

  • Anonymous

    hate push playy .

  • b

    Last

  • Anonymous

    Jonas Brothers<33.

  • kerri

    OMGOMGOMG
    IVE MET THE 2 GIRLS W. SAVANNAH
    THERE THE BOMB.
    I HAVE PIX WITH THEMT OO

    OMGOMGOMG FAMOUS PEEPS<3

  • http://www.youtube.com/Mrshaliejonas Halie :’]

    Cj,Jonas Brothers,Taylor Lautner<333

    Oh,Demiiii. :’D

  • kaybe

    trace is so hot

  • Anonymous

    fuck push play

  • JO

    OMG! OMG! i made love with the guy in the first pic. jk, but i wanna make 58976465048659469460 babies with him!

  • fan

    PUSH PLAY IS AMAZING! GET THEIR NEW HOLIDAY CD!

  • Anonymous

    i loveeeeee nick j
    but its wierd when he takes a picture with a fan he doesnt like touch them, he like doesnt even put his arm around them, i think its sorta weird, he like keeps his space

  • Summer

    Uhm, I did meet push play and I did spend ten minutes with them.
    In those ten minutes cj tried to make out with me, and then he threw up from being drunk.

  • Anonymous

    does cj not realize how skinny he is. he looks like he has an eating disorder. i liked him better with a shirt on

  • Katherine

    YAYYY! PUSH PLAYY!!

    LOVE THEM

    SEEING THEM TOMORROW!
    CANT WAIT

  • Alyssa

    yaaaaaay. push play<3 :)

  • carolinedejonasss

    oh hay its me and nick jonas bhahhaa

  • 1234

    It doesn’t even look like Nick
    is looking at the camera, lol.

  • Anonymous

    Push Play, yuck! What does their manager specialize in? Semi-nakedness of teens? Between Push Play and Miley — what’s up with that?

  • i<3pp

    seriously, what has gotten into you people?
    your acting absolutly rediculous.
    this isnt even FUNNY.

    it’s one thing to dislike push play or their music,
    but saying you hate them and making fun of them is taking it to a whole different level.
    cj derek nick and steve are all genuine down to earth amazing guys, normal people.
    their music is good and they are true musicians.
    sorry to say this but youll be seeing a lot more of them.

    and those shirtless pictures were taken at ONE concert only so chill.

  • Anonymous

    Omg, the picture with the JB is from when they were in Denmark this summer I think, yaaaay ;D <3

  • gabby

    thats the way nick is. he keeps his distance. when i meet him in 2006, he didnt really want to hug us but he did it anyways. and in pictures hes spaced from people. but occasionally he does hug them and stuff. thats just once in a while.

    i used to like push play, when they were the ones who requested people. i thought they were cool. and i dont really like them anymore. whats up with their music now? whats up with the style and stuff? shirtless is not so hot. i actually thought they would have better looking bodies too. they seem much different now that people actually like them? and theyre more popular because theyre with miley cyrus’ manager. which i find absurd because the music is nothing alike. at least not to me. idk who the sixth picture is of, but thats really the only picture i like besides jb, taylor, jesse, and demi. theyre so freakin lucky they met them.

  • who freaking cares

    push play sucks.

    their music is horrible. trust me. I’ve listened.

    and they’re all ugly.

    let the hate comments ensue, bitches.

    =P

  • ashley!

    ew Push Play is gross
    yay for JB!

  • Anonymous

    to whoever said push play doesnt comment back..
    they comment me everyday?! w.e your entitled
    to your own opinions but i love them & cant
    wait to see them this sunday!

  • Anonymous

    Haha i love push play, & JB:)

  • Anonymous

    push play – jbwannabes.

    even thought they’re nice (CJ) they want to look alooot like them

  • Anonymous

    i used to like push play, when they were the ones who requested people.

    ————————–

    i know, gosh. i miss that stuff, when they commented each people on their friend list. amazing.

  • anonymous

    i think its just hard for them now cause more people comment them

  • Dana

    the girl in the last pic kinda looks like Selena.

  • helena

    everybody is not trying to be like the fag brother they actually make good music i dont care about their looks if u make good music it shouldnt be about looks

  • B

    Trace is ANOREXIC.

  • Niny

    shut up cj is not gay!

  • Anonymous

    i love the jonas brothers but nick is a douche.

    even trace cyrus,the manorexic emo man looks happy.
    lmao.

    do you know how sad that it?

    demi’s an emo disney princess.

    believe in me is sooo about cutting herself.

    taylor lautner is kinda wierd lol.
    The Cab,hah i dont even know.
    push play. i love them. haha
    but they are weird.

  • Anonymous

    That picture of Demi is OLLLLLLLD

  • Rachel

    CJ looks amazing in that second pic!!!!! I LOVE Push Play soo much!!!!!

  • kate

    i love the demi one
    lmfaoo
    first teh grl is really little but like the same height as demi
    second the guy in the backrouong is checking one of them out lmaooo
    hahahah this si funny

  • Rachel

    that’s a lie! CJ is not that kind of guy!!!!!

  • Samantha

    You know I love push play more then anyone out there.
    It breaks my heart to see people writing such hurtfull stuff.
    I HATE twilight but put up with their shitty posts.
    Give push play a chance, when I see 100’s of Jonas Brothers posts I don’t whine
    Like a freakin baby on how gay they are. Please STFU about push play ok.
    Just meet them, spend 10 min with them, then tell me if you hate them.
    I’ve never meet such nice guys in my life.

    I love you guys, don’t like a piece of crap site like OceanUp get you down <3

  • Anonymous

    you don’t HAVE to like Push Play’s music. Everyone is entitled to their own opinion. But what you DON’T need to be, is straight up fucking disrespectful.

    I don’t think half of you children understand how strong of a word HATE is. People kill others because of it.

    Half of the population needs a MAJOR reality check. Just grow up, or learn proper manners. OH HEY, HOW ABOUT BOTH?

  • Anonymous

    the pic of taylor lautner made me soooooooooooooo jealous

  • Samantha

    You know I love push play more then anyone out there.
    It breaks my heart to see people writing such hurtfull stuff.
    I HATE twilight but put up with their shitty posts.
    Give push play a chance, when I see 100’s of Jonas Brothers posts I don’t whine
    Like a freakin baby on how gay they are. Please STFU about push play ok.
    Just meet them, spend 10 min with them, then tell me if you hate them.
    I’ve never meet such nice guys in my life.

    I love you guys, don’t like a piece of crap site like OceanUp get you down <3

  • Anonymous

    haha.

    truth:I’m a fan of all of them.
    truth: I can’t stand Savannah Outen

    Right,nothings wrong with people who cut. I’m not
    saying they are freaks,but honestly..They need mental
    help. Something is mentally and or physically wrong with them. They may not need a psychologist but they need to talk to someone who may be able to help. Also,I’m actually a fan of Taylor Lautner. But come on,you would notice if someone is a tad bit odd. Demi Lovato is an amazing person,very talented.
    I’ve met her.
    We’ve Talked.
    It was fun.

    But what goes on behind those walls,no one knows.
    Emo people,are emo.Good for them.
    My life isn’t perfect. No one’s life is.
    Telling me to get my “ass” out of others business.You
    should listen to your own advice. What I think of
    these normal teens,is an opinion. You are getting into
    there business as well.Visiting gossip sites.
    Oh yeah,didn’t think that deeply in your reply,did
    you?

    PS:Horrible Grammar Skills,too much time online.Spend
    less and go to class. =]

    burn.

  • cait

    cj baran is amazing.

  • Anonymous

    i love push play!

  • Joanie

    Did anyone see The Love Willows when they opened for Push Play?

  • Gabby

    OMJ I LUV PUSH PLAY!! all u ppl who think they r bad know nothing u odvioulsy dont listen to normal music

  • Yvonne

    Well, I love Kevin no matter what and Demi is such a sweetie

  • d.w.

    push play is AMAZING, so everyone who disagrees STFU!

    cj- cutest, sweetest, and most genuine boy on this planet who has a voice of an angel.
    steve- sickest guitarist and sucha sweetheart.
    nick- one of the chillest, down to earth guys i will ever meet.
    derek- awesome drummer and totally funny

    :) check them out at: http://www.myspace.com/pushplayrox
    -you wont regret it!

  • Anonymous
  • Anonymous
  • breannna!

    kayyy that girl with taylor lautner is offical the
    luckiest girl, ever.

  • miley FOREVER!!!

    taylor lautner is soo fucking fugly!
    he was so ugly in twilight and then i thought hed look better with short hair but no

    who is push play

  • ?

    ha.
    both alex deleon and demi lovato are here.
    aww

    hey did anyone notice the last pic of nick j and the girl? the girl looking a bit like selena gomez when selena was about 14/15. you know the cute skater chick? haha. now selena’s practically someone else -.-”

    just pointing that out.

  • kate

    CJ does drugs, ha that’s a proven fact.
    the first time i saw the last picture, i thought it was selena with nick.
    demi’s beautiful, i meet her too, but our picture is horrible, i look like such a nerd.
    does savannah even count as being ‘famous’ ? but she is an amazing singer, awesome guitar player.
    taylor lautner is omg, gah.

    idr the rest of the people.

  • bitch

    okay, wow. is there a problem with emo/cutting people? i’m speaking up for others, so behalf, sorry their lives aren’t as ‘perfect’ as yours. it would be demis problem, not yours, so get your ass out of it. do you even know about taylor lautner either, but you keep going ahead saying stuff. think before you act, because i bet half of the things you say are pretty stupid. and actually, believe in me is an amazing song.
    and push play sucks, how about that?

  • Nicole

    5th!!!!

  • breanna

    every single guy in push play is really disgusting.
    they act like they’re all hot and they’re FAR from it.
    even cj who is supposed to be “the hot one” or whatever.
    he’s scrawny and gay-looking.

    … that was really mean.
    and I don’t even care.
    I’ve been polite enough not to post “hate” comments on any of oceanup’s like 50 million other push play posts, but I can’t take it anymore. they are so annoying and everyone needs to just stop making a big deal over them already.

  • Anonymous

    cool i';m first

  • emma

    i love push play!!!!!
    all of you ppl need to stop bashing them!
    they’re amazing and always will be!

  • Chelsea

    CJ is so gay.

  • Nicole

    Fifth!!!

  • mikayla(:

    last picture is the best!!!

    NICK J BABY!

  • anonymous

    EARTH TO OCEANUP!

    please please PLEASE stop with the pushGAY posts already. seriously. nobody likes them.

    or at least just don’t post the shirtless pics of them anymore. those guys make it pretty much impossible to control my gag reflex.

  • Anonymous

    DAMNNN. THAT GIRL TAKING A PICTURE WITH NICK IS FINEEEE.
    HE WANTS HERRR

  • allie. (:

    i like the last picture. ;D

  • Tallie

    Woo Nick you’re one sexy beast :D

  • gg

    yup cj is gay!!

    LOVE JB AND ESPECIALLY JOE!!!

  • brittany

    aww taylor lautner :)

    I got to meet him at the twilight premiere. he’s the nicest person in the world.

    post more about him, please?

  • Irene

    for a second there.
    i thought the first picture was of robert pattison
    xD

  • yawn

    Aw Demi and Kevin made this post worthwhile, the rest of the ‘celebs’ I don’t like.

  • taylorrr

    wow nicole, fifth?
    you were WAYY off! x]

  • Anonymous

    look at nick with his man-purse.
    whata douche.

  • corrine

    NICK JONAS!

    im dating him!

    came out! he broke up with selena

    ahha jk

  • (o)(o)

    hey sexyyyyy

    if u wanna have fun type 12..and i will a naughty message…..

    (o)(o)

    xoxoxox

  • TIATIA

    Taylor is such a babe

  • Anonymous

    can trace cyrus put on A FUCKING SHIRT!!!

    NO-ONE WANTS TO SEE HIS NASTY, PASTY, SCRONY LITTLE BODY!!!

    AND HIS TATTTSS ARE WAY UGLY

    PUT A FUCKING SHIRT ON TRACE!!!!!!!!!!!!!!!!

    12 :D

  • Anonymous

    jb looks amazing as usual.

    i don’t get why everyone is so obsessed with push play all of a sudden.. i’ve tried listening to their music but i just don’t like it..

    and it’s really pissing me off to see people hate demi because she supposedly cuts herself.

  • http://myspace.com/wildntrendy monica

    does that kid have a wig on his shoulder?
    and oohh, taylor lautner [;

  • Samrah

    PUSH PLAYYYYY!!!!!!!
    EVERYONE SHOULD GET THEIR CHRISTMAS CD!!
    and everyone who says they don’t like Push Play should atleast listen to some of their music…i think their pretty awesome!!

  • kerri

    I SEE SARAH YOHOOO AND MICAKE W. SAVANNAHHH!
    love them both<3

  • Georgi

    erm, I love Nick,
    but does anyone else think when he wears v-necks and thin shirts you can see his nipples really obviously?
    or am I the only one :/

  • Anonymous

    EWWWWWW PUSH PLAY? WTF!

    MY EYES ARE BURNING!

  • Anonymous

    EWWWWWWW PUSH PLAY? WTF?

    MY EYES ARE BURNING!

  • Anonymous

    EWWWWWWW PUSH PLAY? WTF?

    MY EYES ARE BURNING!

  • Anonymous

    Nick is sexy in the last picture :D
    And the girl that hes taking a picture with has like really pretty eyes. In a non-lezbo way.Hahahah

  • giana

    CJ is NOT gay! why don’t you just get over it and stop sayin it? he’s such a nice person and he went out with mandy! maybe he still does i don’t know.. but i know he’s not gay!

  • shannon

    Its weird that pushplay is now on this website because last year they played at my high school.:]

  • Anonymous

    why do you keep posting Push Play crap on here?

    step it up ocean up

  • Anonymous

    imma need all these guys who think they are hot to put their damn shirts back on. thank you.