Chelsea Backstage With Jonas Brothers

Chelsea Lately skit: Backstage with the Jonas Brothers.

  • kelsey

    uhh. that IS kind of her job.
    idiot.

  • http://9:58 mandy

    SUCK ON THAT SELENA!!!!!! LOVE YA TAYLOR!

  • sofia

    I rest my case we have very different views on life.
    You obviously value fame and other superficial things.

    I could care less

  • http://9:58 mandy

    SUCK ON THAT SELENA!!! LOV YA TAYLOR!

  • Anonymous

    I love the Jonas Brothers,
    but you have to admit that they totally set themselves up for that. Being pure band members that can easily get laid by a million girls.
    /I/ don’t think that it’s something they should get made fun of, but you have to admit they are a REALLY easy Target.
    And they handle it all really well. So if the Jonas Brothers can be okay with people constantly making fun of them, so should their fans. (Me being one of them)
    ——————–
    completely true. I agree. I mean, people are gonna make fun of them; they’re one of the easiest targets ever. But if they can take it (which they do) yes! we should be able to, too. I just think, personally, Chelsea’s hilarious. But, like, other times.. at award shows, I kinda didn’t like it & was pissed they put them on the spot in front of a lot of people.

  • sofia

    it’s also okay if you consider that gay emo mother f***** band amazing.

    —————————————–

    Oh gee thanks for your permission.

    wow you’re classy….

  • Layla Marie

    I just have to say to the little kids here asking when chelsea is going to stop making fun of the JB’s…she will stop making fun of them when they stop doing stupid shit! I mean seriously, think!

  • steph

    I love Chelsea. I think that Joe was portrayed perfectly.
    And she doesn’t make fun of them all the time. This was only the second time. I think she should make fun of them more often.
    Why do people get so mad when someone says something about the Jonas Brothers? It’s not like any of you know them personally or what they are really like.
    Get over it.

  • Makenna

    I rest my case we have very different views on life.
    You obviously value fame and other superficial things.

    I could care less

    ——————–
    no, i don’t. you don’t know me at ALL, so don’t say shit like that considering you can’t back it up.

    you don’t know me, at all. I like the fame, and yes i can be superficial. But I think that how she’s gone far, and is well known, is meaningful. Not what she’s known FOR, how she’s known.

    We may have different views, I personally look up to her. She doesn’t lie, admits she has a ton of problems, even disses herself; and does to others. She can take a joke and put one out there.

    I like her, alot. We do have different views; you just don’t know all of mine. :)

  • allie

    god. Shes just jealous because she can’t get people like them, so she’s gonna make fun of them, and she’s gonna make fun of them wearing purity rings.

    Seriously, she’s just jealous of them.

    She’s annoying.

  • dani :D

    gay emo band?
    Seriously.
    Wow. Their not gay.
    And their most deffintaly NOT emo

  • Anonymous

    AHAHHAHA

  • Lalala

    I love the Jonas Brothers,
    but you have to admit that they totally set themselves up for that. Being pure band members that can easily get laid by a million girls.
    /I/ don’t think that it’s something they should get made fun of, but you have to admit they are a REALLY easy Target.
    And they handle it all really well. So if the Jonas Brothers can be okay with people constantly making fun of them, so should their fans. (Me being one of them)
    ——————–
    completely true. I agree. I mean, people are gonna make fun of them; they’re one of the easiest targets ever. But if they can take it (which they do) yes! we should be able to, too. I just think, personally, Chelsea’s hilarious. But, like, other times.. at award shows, I kinda didn’t like it & was pissed they put them on the spot in front of a lot of people.

    That’s exactly what I was saying (:
    I mean, Chelsea makes fun of everyone, so fans, don’t take it personally. I know the Jonas Brothers don’t.

  • Kim

    Why would she be jealous of a bunch of sell-outs?

  • Kim

    Purity Rings CHECK Chastity Belts CHECK
    Pubic Hair Afros CHECK <– that was from her last skit & i just had to squeeze that line in.
    LOL. I love Chelsea.

  • Makenna

    god. Shes just jealous because she can’t get people like them, so she’s gonna make fun of them, and she’s gonna make fun of them wearing purity rings.

    Seriously, she’s just jealous of them.

    She’s annoying.

    ———–
    um, opposite of true.

    I DOUBT she’s jealous she can’t get them. I doubt she’d want them on her show, it’s for an older audience.

    And, uh, the purity rings – your gonna be made fun of for that. I don’t agree to it, it’s pretty lame to, but they can take a joke.

    She’s not jealous of teenage boys that don’t pork girls. It’s just good comedy.

    So, get over yourself.

  • wHeRe’S mY iPoD

    youre talkin about metro station fool..=D

  • sofia

    Theyre not at all, thats all she could come up with though. Even if its completely untrue.

  • anonymous

    Chelsea is hilarious!

  • glenn

    hold my burrito. Haa best part.

    the virginity jokes are kinda getting old though. They need to get some new material.

    but i love chelsea

  • sofia

    “she’s in magazines & she’s getting more famous all the time. She has T.I., Akon, Jesse McCartney & others on her show. I’d say that’s pretty damn meaningful.”

    you are saying that all that ^ is “pretty damn meaningful”
    Im sorry but that sounds very shallow and true i dont know you but thats the way youre coming off.

  • Anonymous

    People need to lighten up!
    Don’t be like jordin sparks, can’t take a joke
    It is comedy, people(yes even the precious JB)will get make fun of.
    GET OVER IT!

  • Anonymous

    HAHAHAHHAHA i love hte jonas brohters but that was fricken funny.. intense jonas brothers fan calm the fuck down and learn how to laugh

  • natt

    Making fun of people and embarassing people for a living is pathetic. She is a bitch!

  • kendall

    chelsea lately is gay for talking about taylor swift that way. just because they don’t want to have sex doesn’t make them bad people. it makes them GOOD people.

    so fuck chelsea lately.

  • Jonas Sista

    Alright i LOVE the Jonas brothers, but i was cracking up through the whole thing…
    i like how she took stabs at Taylor and Selena too even though racial jokes can get a little bad,
    “C’mon Nick is time for our dry humping sesion”
    LMAO
    “Where are my fags?”
    Joe and Kevin raise their hands..
    hahahahaha
    Chealsea makes fun of everyone…
    Jonas Pones :]

  • ashley

    Hahahahaha she keeps making fun of them because its so damn easy.

    I would too. Oh wait, I do. haha

  • Maya

    She’s kinda a bitch no offence. :(

  • sofia

    Its hard to take a joke when theyre insulting your religion and what you beleive in.
    It not funny to them or to those of us who have the same beliefs.

  • TeamDemi

    AHAHAHAHHAH!!!!!!!! that was sooo hilarious!!! i love the selena part!!!

  • kasey

    Joe probably is having sex. I HIGHLY DOUBT he is a virgin. He is a 19 yr old horny boy. And with him being linked to a different girl every week doesnt help his cause.

  • Anonymous

    “she’s in magazines & she’s getting more famous all the time. She has T.I., Akon, Jesse McCartney & others on her show. I’d say that’s pretty damn meaningful.”

    you are saying that all that ^ is “pretty damn meaningful”
    Im sorry but that sounds very shallow and true i dont know you but thats the way youre coming off.

    – – – – – – – – – –
    let me sum it up:

    I think it’s meaningful that she gets to talk and know people who are affecting us. Famous people, in one way or another, affect us.

    I think it’d be really nice to be able to talk to people & learn about experiences. It sounds shallow, but that (^) is what I meant.

  • Anonymous

    ok wow that was kinda funny but i still hate chelseas she is so freakin retarded and has no life all she likes to do is make fun of people well she should try making fun of her self cause that is really easy

    ——–

    all comedians make fun of people, it’s their job. she didn’t write that script, the producer did. you have no reason to hate her , because she makes fun of your little faggot band? haha.. okay!

    ————————————-

    your so fucking immature..
    faggot band?
    wow..
    why get on here and make negative comments,
    go fuck your dog..
    stupid bitch.
    ————————
    so, you call that person immature, yet your talking about fucking a dog? grow up, look at yourself, dumb shit. first of all, I love the Jonas Brother’s music, but I consider Chelsea Handler hilarious. It’s her
    JOB to make fun of people she gets paid for it. It’s not like she’s really gonna give a fuck if fan girls don’t like it, mkay? like, seriously. she knows she’s kidding. she just does it because her producer writes it & it’s what she’s good at. she’s hilarious. get the fuck over it, it’s called a joke; take it. if you don’t like it don’t talk about it. it’s not your place to throw yourself in front of a bus if JB is being made fun of or something. get the fuck over it. thx! =)

    ___________
    ohmigosh thats completely true i agree i donn’t see why people are like standing up for people that they don’t even really know like just because your a fan you have to give your life for them like seriously it was just a joke that she is getting paid for and if they are likemost famous people they get paid everytime their name is said so it doesn’t even matter i mean i like them and all but seriously they kind of like are the easiest target to be made fun of so just get over it im sure they have

  • bibi

    I really dont understand whats so funny about abstinence. Its a very personal decision, and it really doesnt affect anybody else. The Jonas Brothers didnt come up with purity rings its something Christians have done for such a long time. It bothers me a little that shes making fun of religion, especially because what theyre doing is not bad in any way….

  • Anonymous

    lmao. i love JB so much.
    and chelsea handler is my hero. lmao!!!

    amy winehouse HAHAH!!

    “she’s talking about cigs you idiot.”

    aha. don’t take it personally guys.
    I mean,we shouldn’t care about others whom we
    have never met. As long as she isn’t saying shit
    about me,well fuck it,i’ll still laugh.HAH!

  • Lauren

    I am a huge Jonas fan.
    It doesn’t bother me when they get made fun of. (minus Russel Brand)
    But Chelsea Lately is NOT that funny.

  • Anonymous

    Its hard to take a joke when theyre insulting your religion and what you beleive in.
    It not funny to them or to those of us who have the same beliefs.
    ——————–
    THANK YOU.
    most people dont understand why i think things like that aren’t funny. and really there not. making fun of someones morals and standards most people live for that.

  • Jonas Sista

    This is soo funny.
    Especially the Selena and Nick Part- omg i almost fell off my chair…
    i actually kind of like when people make fun of JB just joking around like this, it makes me like them even more.. hard to explain..

  • bibi

    Its hard to take a joke when theyre insulting your religion and what you beleive in.
    It not funny to them or to those of us who have the same beliefs.
    ——————–
    THANK YOU.
    most people dont understand why i think things like that aren’t funny. and really there not. making fun of someones morals and standards most people live for that.
    ————————————————–
    exactly, it is hurtful and i think its completely pointless. Seriously what does she gain by making fun of the fact that theyve made an abstinence vow. Its not funny. Its disrespectul.

  • chole

    godd abstinence is what im freaking learning in health class
    some reason people would like to retain from sex is because there’s very serious diseases that you could get from having it.
    condoms dont provide 100% protection
    everyone has their choice and your just going to have to accept that

  • wassy

    Guys what do you expect. The Jonas Brothers are the most popular band they will get made fun of. And they arent making fun of you so you don’t need to get so angry. OJBis not good it makes you rude

  • bibi

    exactly.

  • Anounymous

    I love the Jonas Brothers, they rock.
    But guys don’t take this video too seriously.
    It won’t make anything better.

  • Anonymous

    i wonder.

    i mean have they ever had second thoughts about being
    sex free. lol

    there is bound to be a VERY attractive fan who will do
    ANYTHING to a jonas.

    almost all the fans are pretty,and nice.

    some are bitches lol.

    but i know if i was a dude,i would like
    throw that purity ring at the crowd and be like
    “who ever catches it..meet me backstage in 3 mins.”
    *wink*

    hahaha.

  • Anonymous

    Guys what do you expect. The Jonas Brothers are the most popular band they will get made fun of. And they arent making fun of you so you don’t need to get so angry. OJBis not good it makes you rude
    ———–
    what if someone has the same beliefs?
    are you just going to sit there and act like it doesnt bother you?
    im not obsessive over them, but I do like them, and I have been to a concert, and I share the same beliefs
    think about other people and not just the “fans”.

  • http://jonasxlover3 Janelle Dreyer

    why does this lady always make fun of the jonas brothers?!!

    shes so meann.i hate her

  • Anonymous

    its a no win situation!! if they were drinking, swearing and sleeping around people would talk about how bad they are, and when they dont, they get made fun of!! i feel bad for them!!

  • Anonymous

    shes actually making fun of abstinence and mexicans.
    so technically she is insulsting other people besides them. haha whatever

  • Anonymous

    LOL that was hilarz. i love chelsea.

  • Anonymous

    i feel bad for Chelsea haha
    dude if she needs to make fun of three guys that have done absolutely nothing wrong, geez good luck….

  • Anonymous

    0hiu;pio’

  • katee.

    lmaao. i’m sorry i found this hilarious.
    i laughed way too hard when amy winehouse came out. bahahahahah.

    lmao. all you guys take things waaaaay too personally and look way too much into things.
    lighten up. she’s a comedian. they’re like the biggest thing in america right now.
    she’s gonna poke some fun at them. it’s her job.

  • gloriaaaaaaaaaaaa[:

    LOL .
    but sorta mean-___- .
    eww selenaa .
    ididnt hear what they sed about sel/nick.

  • Anonymous

    BAHAHHHAHAHAHA
    that was hilarious.
    get over it, pathetic fangirls

  • http://hotverochick.piczo.com/?g=1&cr=3 Veronica

    I agree, she shouldn’t make fun of them for religious
    choices. I mean, you don’t make fun of a Vegan for not
    eating meat…

  • Anonymous

    ahahahahah amy just pops out of nowhere
    that was funny, but i do get how some people could get hurt by this =T

  • LOVEJB

    firrrrrrrsssssst <3

    looooooove them

  • Anonymous

    hahaha

  • miley luver

    ok wow that was kinda funny but i still hate chelseas she is so freakin retarded and has no life all she likes to do is make fun of people well she should try making fun of her self cause that is really easy

  • Anonymous

    wooow. xD

  • Dana

    Okay, I’m like one of Jb’s biggest fans, but you gotta admit that was funny.
    Lmao!

  • Anonymous

    i wonder what the jonas brothers think of her and her videos….Do you guys think they just laugh it off or does it bother them?

  • stephaneff

    that was retarted.
    except for when
    amy winehouse came out.
    that was pretty funny.

  • Dana

    She is so funny!

    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM

    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM

    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM

    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM

    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM

    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM

    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM
    SPRINKLEPOPONLINE.COM

  • sam

    i thought this was really funny, but i don’t get why she likes to make fun of them so much. it is kinda getting old.

  • Anonymous

    I LOVE what Selena’s character. lmfao. She’s probablt watching this right now.

    Selena: Hey Nick!
    JB: Selenaa!
    Selena: *Evil glare* Time for our dry humping session! Hold my burrito bitch!

    [/selenahate]

  • asnjdsknkg

    jonas brothers are amazinggly awesomeee(:

  • Anonymous

    lol, funnyy.

  • http://www.youtube.com/totallytamberka Amber

    Chealsea Handler is the shiz. I love her.

  • Anonymous

    Chelsea is so funny,
    and I love the Jonas Brothers,
    but them ALWAYS talking about their
    purity rings and just putting it out
    their makes them easy targets for jokes.
    seriously, they have good values, but their
    purity rings and them talking about it gets old/.

  • Anonymous

    hahah funnyy
    do it somebody else

    GO JONAS BROTHERS

  • Anonymous

    i find her very annoying.

  • Anonymous

    jajajajaja
    Selena: Vamonos jajajajajaja me muero

    Team Nelena 4 ever

  • http://www.bopmag.com Kay

    lamo!

  • Disney Supporter

    omg seriously shes always mocking the jobros she needs to get a life and where the hell does she get the idea that those ugly ass ppl look like JB! stupid hoe!

  • Beastlyness.

    BAHAHHAH funniest video ever; i love how they portray selena as a fat mexican biatch. LMFAO “hold my burrito”.
    and JB fans-get the hell over it. good lord, she makes fun of the JB and ya’ll get all pissed about it, ya’ll are like “OMGMOGoMGZ i LyKe ttLy h8 HeRR!1!!11!!1.” learn how to take a joke.
    and i’m aware that not all jonas fans are like this, so this isn’t directed to all JB fans. i want to say THANK YOU to all the JB fans that aren’t spazzing out and complaining about the video.

  • Anonymous

    that was funny but realllyyy retarded

  • sigh…

    bahahahaha this is too funny…and i feel stupid for asking this but whats dry humping again?

  • ashleeeey

    LMAO.
    I hate them, they’re such fags :)

  • alexis

    I don’t mind when comedians make fun of celebrities, it’s their job. But I HATE when they make fun of them for things that aren’t funny.

    Like a couple months ago when she made fun of Nick’s diabetes, was ridiculous. Or how she always makes fun of their purity rings. I have one, are you going to make fun of me now too? I think she needs to realize what’s funny and what’s crossing the line.

  • Ashley

    ok wow that was kinda funny but i still hate chelseas she is so freakin retarded and has no life all she likes to do is make fun of people well she should try making fun of her self cause that is really easy

    ——–

    all comedians make fun of people, it’s their job. she didn’t write that script, the producer did. you have no reason to hate her , because she makes fun of your little faggot band? haha.. okay!

  • Anonymous

    lol, I love when people make fun of jb x)
    that shows that older people doesn’t take them serius.
    lol, faggots.

  • RENEEE*

    Hahaha!
    the part about chasity belts was so effin funni.
    but very insulting!
    but that just made me laugh.

  • synyster gates

    i saw this episode last night..i was like luaghing so loud.my grandma was sleeping and she screamed at me for waking her up from laughing so loud.
    im a HUGE JB fan.but i love chelsea handler..that bitch is so funny.
    chelsea lately is my favorite show. even though i LOVE JB.this is funny an true..so stop hating on her and just laugh along..

    you know you want to..
    (:

  • Anonymous

    hahahahha.

  • vanessa

    ROFL.
    ‘hold my burritos’
    I love when people make fun of the jb’s and selena, they suck, but I love taylor <3

  • tonya anne

    im a HUGE jb fan,
    but that was kinda funny,
    especially the selena part.
    but i love all of them (:

    amy winehouse, i didnt get that part.

    hah.

  • it’s me.

    haha, i love jb and taylor but that was funny x)

  • felicia

    LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO]

    hahah XD

  • Anonymous

    ok wow that was kinda funny but i still hate chelseas she is so freakin retarded and has no life all she likes to do is make fun of people well she should try making fun of her self cause that is really easy

    ——–

    all comedians make fun of people, it’s their job. she didn’t write that script, the producer did. you have no reason to hate her , because she makes fun of your little faggot band? haha.. okay!

    ————————————-

    your so fucking immature..
    faggot band?
    wow..
    why get on here and make negative comments,
    go fuck your dog..
    stupid bitch.

  • Anonymous

    Lol. That was hysterical.

  • http://www.bopmag.com Kay

    can you spam somewhere else? who cares if you’re site isn’t getting comments, it doesn’t mean you spam everywhere!

  • Anonymous

    i like jb but dis was fukin hilarious!!! the only thing dat wuda made it betta wud b if miley was in it!!

    Amy- WHERE R MY FAGS??
    Kevin/Joe- *raise their hands*
    LMFAO!!

  • Nicole

    She’s not even funny,
    just to let her know..

  • David

    LOL !!!!!
    Love her!!

  • Krystiana

    okay it was funny at first but now the antogonizing[if that's even how you spell it] is getting annoying.

  • Anonymous

    I thought it was funny.
    people dont take it so seriouslyy

  • Rachael

    it’s her job!!!!!

  • Anonymous

    her job is making fun of people! what did you guys wanted?
    ‘where are my fags?’
    laughed so hard :)
    lol, i’m so over them x)

  • ss

    the only funny part was when amy whinehouse came out

    LOVE JB!! ESPECIALLY JOE!!

  • Zanessa_Luver

    haha i saw that last nite on Tv

  • Anonymous

    it was funny at first but she needs to move on to somebody else its annoying now cause i love jb

  • hellokittyx3

    ahahahahahahahahaha

  • Anonymous

    ok wow that was kinda funny but i still hate chelseas she is so freakin retarded and has no life all she likes to do is make fun of people well she should try making fun of her self cause that is really easy

    ——–

    all comedians make fun of people, it’s their job. she didn’t write that script, the producer did. you have no reason to hate her , because she makes fun of your little faggot band? haha.. okay!
    —————————–

    i wonder what kind of music you listen to thats just soooo Great.
    she might not write her script but she has a choice whether to say it or not.

  • ?

    ahahaha
    where are my fags?
    *joe and kevin lift hands up*
    chelsea: she’s talking about cigarettes*
    xDDD

    only funny part.
    her worst parody.
    she’s usually hilarious but i found this just retarded.
    ew selena.
    always being linked to nick -.-“”
    i hope they broke up already.

  • hfujksdhcks

    reeeeaaallly classy

  • mariana

    Amy- WHERE R MY FAGS??
    Kevin/Joe- *raise their hands*

    —-

    That was fuckin hilarious.

    And the Selena part.
    “It’s time for our dry humping
    session.”

    Gawd, Chelsea Handler is a trip.
    I love her, sfm.

  • idk

    okay anyone else notice they were played by GIRLS!!!!

  • Anonymous

    and your wayy more mature huh?

  • Anonymous

    PAHAHAHAHAAHAHA
    GOTTA LOVE CHELSEA =)

    I love the Jonas Brothers.
    but i hate when there stupid teenie fans are like
    ” OH MEHH JONASS!! DATT STUPID BIOTCH IS LIEK SOO NOT FUNNAY. I LOVE TEHH JONAS BROTHERSSSS DAY @RE SOOWWW H@AWT!!!! ESPESIALY JOE ND NICKK
    OH MY JONASS”

    ughhh cry me a river.

  • http://myspace.com/kaylaanicolee kayla.

    chelsea’s my lifeee.

    she’s amazing.

  • Lexi

    Thisis soo fucking hilarious

    haha time for a dryhumping session.

    LMFAO;
    I don’t really like Chelsea,
    shes annoying,
    but i find this hilarious;
    I love the jobros; &+ all ofthe othercelebs;

  • Anonymous

    i hate it when she calls them gay! well, especially
    when she calls joe gay. The funnier one was the first
    one must say, but really mean 2 kevin. That wasn’t the
    funny parts tho, just the end of the first parody was
    funny :P.

  • Anonymous

    oh ya a real choice.. be fired or do this.. yep she has lots of choices plus its funny who gives a heck the jonas put that on themselves to be made fun of in this day and age they shouldn’t have gone off saying “ya.. we have purity rings” -_- of course there going to be made fun of for that…

  • um

    it’s like humping someone with clothes on. or whatver. but not really having sex.
    no actual contact.
    pple who want to stay virgins do that
    so yeah.

  • Anonymous

    its just the fact that alot of ppl who say they will wait and make a big deal about it, DONT wait.

  • iris

    I love Chelsea & Chuy!
    He’s totally Team Selena! ;)

  • http://www.youtube.com/Mrshaliejonas Halie :’]

    fuck you chelsea!

  • Anonymous

    oh ya a real choice.. be fired or do this.. yep she has lots of choices plus its funny who gives a heck the jonas put that on themselves to be made fun of in this day and age they shouldn’t have gone off saying “ya.. we have purity rings” -_- of course there going to be made fun of for that…

    ————-
    ther is nothing wrong with saying thye have purity rings ppl would find out sooner or later anyway and they woulnt be accused of sex! alos ppl respect htem more for it!
    hah i love jb but half of these ppl can’t take a joke tho chelsea is soo funny!

  • hayhay

    chelsea is so hilarious! i love her & i hate the stupid fgt jonas frothers!!!

  • *HATE IS EASY LOVE TAKES COURAGE*

    howis the skit getting old this is the sexcoond time

  • daniele

    Chelsea fucking PWNS all.
    Don’t hate, bitches.

  • i flyy like paperr.

    lmfao selena rolls in with a burrito.

  • Makenna

    ok wow that was kinda funny but i still hate chelseas she is so freakin retarded and has no life all she likes to do is make fun of people well she should try making fun of her self cause that is really easy

    ——–

    all comedians make fun of people, it’s their job. she didn’t write that script, the producer did. you have no reason to hate her , because she makes fun of your little faggot band? haha.. okay!

    ————————————-

    your so fucking immature..
    faggot band?
    wow..
    why get on here and make negative comments,
    go fuck your dog..
    stupid bitch.
    ————————
    so, you call that person immature, yet your talking about fucking a dog? grow up, look at yourself, dumb shit. first of all, I love the Jonas Brother’s music, but I consider Chelsea Handler hilarious. It’s her
    JOB to make fun of people she gets paid for it. It’s not like she’s really gonna give a fuck if fan girls don’t like it, mkay? like, seriously. she knows she’s kidding. she just does it because her producer writes it & it’s what she’s good at. she’s hilarious. get the fuck over it, it’s called a joke; take it. if you don’t like it don’t talk about it. it’s not your place to throw yourself in front of a bus if JB is being made fun of or something. get the fuck over it. thx! =)

  • sofia

    wow i just forgot how to laugh
    you sure are doing something meaningful with your life chelsea…

  • Anonymous

    haha oh gosh i love chelsea

  • Anonymous

    ok wow that was kinda funny but i still hate chelseas she is so freakin rtarded and has no life all she likes to do is make fun of people well she should try making fun of her self cause that is really easy

    ——–

    all comedians make fun of people, it’s their job. she didn’t write that script, the producer did. you have no reason to hate her , because she makes fun of your little fgt band? haha.. okay!

    ————————————-

    your so fking immature..
    fggot band?
    wow..
    why get on here and make negative comments,
    go fck your dog..
    stupid btch.
    ————————
    so, you call that person immature, yet your talking about fking a dog? grow up, look at yourself, dumb btch. first of all, I love the Jonas Brother’s music, but I consider Chelsea Handler hilarious. It’s her
    JOB to make fun of people, she gets paid for it. It’s not like she’s really gonna give a fk if fan girls don’t like it, mkay? like, seriously. she knows she’s kidding. she just does it because her producer writes it & it’s what she’s good at. she’s hilarious. get the fck over it, it’s called a joke; take it. if you don’t like it don’t talk about it. it’s not your place to throw yourself in front of a bus if JB is being made fun of or something. again, get over it. thx! =)

  • http://www.bopmag.com Kay

    Love Chelsea but Chuy makes that show!

  • Stephanie

    that was really dumb.
    chelsea really needs to stop making fun of them
    for wanting to stay abstinent. There is nothing wrong
    with that everybody has their beliefs. Just because
    she likes to have sex doesnt mean others dont have to.
    i love the jonas brothers(:

  • Makenna

    Think I posted twice; oops. =P

  • Anonymous

    im sorry but they have had purity rings since they started… i have been a fan since the beggining and they have openly talked about it … it was just recently that the media has been making a big deal out of it.

    she was funny but if someone was making fun of something u like im sure u would defend them as well

  • Makenna

    wow i just forgot how to laugh
    you sure are doing something meaningful with your life chelsea…
    ———————
    obviously she IS, if she’s on a TV show, has 2 best seller books, and is writing a new one. so, good job trying to make a good diss; you just sounded fucking stupid.

    chelsea’s fucking amazing.

  • Lacy

    HAHA ok I luv JB, SELENA, AND TAYLOR but that was frikkin hillarious!! I mean come-on addmit it. IT WAS FUNN YHU?! lmao

    Selena- NICK!
    JB- SELENA.
    Selena- come-on Nick, its time for our dry humping session. hold my burito you backwards bitch. VOMINOS!

    LMAO

    xoxo
    Lacy Anne

  • Anonymous

    thats so mean.

  • tammy

    wow i just forgot how to laugh
    you sure are doing something meaningful with your life chelsea…

    ===

    hell yeah she is.
    she’s a comedian that’s her job.
    and she has 2 best sellers.

  • Samantha

    Ha. Same here. The Taylor Swift part is so funny. :)

  • Anonymous

    HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHlol

  • -lulu

    that f* killed me xD I just LOVE Chelsea Handler LOL
    LMAO ROFL and any other laughter acronym :P

  • DemiandMileypones:)

    selena:”its time for our dry humping seesion..
    *looks at taylor*
    hold my burrito you backwords bitch.VAMANOS!”
    lol.

  • Anonymous

    Uhm, fyi, shes a comedian, it’s her job. Excuse her for doing what shes supposed to do.

  • Anonymous

    so, you call that person immature, yet your talking about fking a dog? grow up, look at yourself, dumb btch. first of all, I love the Jonas Brother’s music, but I consider Chelsea Handler hilarious. It’s her
    JOB to make fun of people, she gets paid for it. It’s not like she’s really gonna give a fk if fan girls don’t like it, mkay? like, seriously. she knows she’s kidding. she just does it because her producer writes it & it’s what she’s good at. she’s hilarious. get the fck over it, it’s called a joke; take it. if you don’t like it don’t talk about it. it’s not your place to throw yourself in front of a bus if JB is being made fun of or something. again, get over it. thx! =)

    ______
    i know.shes acting like that was her first time making fun of jb.
    they get make fun of all the time!
    and now its like shes braggin about!

  • bob

    that was the gayest thing ive ever seen in my entire lifee!! that was sooo gay! i fucking hate her shes so fucking annoying. so their nice boys so what leave em alone jacke asses! bitch fuck whore dick!

  • Anonymous

    Grow up, seriously. The world doesn’t revolve around Jonas, and it’s her job to make fun of people, like Jonas. She makes fun of others too, but you guys don’t saying anything about it. Wow, excuse her for doing her job. Go Chelsea. And keep saying crap about her, she’s just gonna make fun of them more, your all not really solving anything<3

  • sofia.

    wow i just forgot how to laugh
    you sure are doing something meaningful with your life chelsea…
    ———————
    obviously she IS, if she’s on a TV show, has 2 best seller books, and is writing a new one. so, good job trying to make a good diss; you just sounded fucking stupid.

    chelsea’s fucking amazing.

    —————————————————
    We obviously have different ideas of what “meaningful” is.
    hey its ok if you consider that “f****** amazing.”

  • bob

    fuck you

  • Mallory

    love her

  • Anonymous

    she is so funny!
    I watch her show every night and
    it makes me laugh every night
    but I can say one thing she does not
    like the disney kids and she is not
    afraid to make fun of them I love her

  • Makenna

    well, i’d say her life IS meaningful.
    she’s in magazines & she’s getting more famous all the time. She has T.I., Akon, Jesse McCartney & others on her show. I’d say that’s pretty damn meaningful.

  • http://www.bopmag.com Kay

    it’s also okay if you consider that gay emo mother f***** band amazing.

  • sofia

    wow i just forgot how to laugh
    you sure are doing something meaningful with your life chelsea…

    ===

    hell yeah she is.
    she’s a comedian that’s her job.
    and she has 2 best sellers.

    ——————

    I never said she wasnt “succesful”
    I just dont consider her work very significant.

  • nicolebby

    i like chelsea skits and all
    but like how many times is she
    gonna make fun of jb?
    it’s getting kind of old,

  • Lalala

    I love the Jonas Brothers,
    but you have to admit that they totally set themselves up for that. Being pure band members that can easily get laid by a million girls.
    /I/ don’t think that it’s something they should get made fun of, but you have to admit they are a REALLY easy Target.
    And they handle it all really well. So if the Jonas Brothers can be okay with people constantly making fun of them, so should their fans. (Me being one of them)

  • Anonymous

    hahaha that was tight! I love Chelsea! and Chuy!