Selena Gomez PLAYING DRUMS

Selena Gomez singing and playing drums in her very own rock band with David Henrie. The new episode of Wizards of Waverly Place airs on Disney Channel, December 31. Thx starpixxel & jayce.

  • selena fan :)

    ok, I don’t like selena gomez, I really don’t, but c’mon guys, give her a break! poor girl, I feel bad for her and for her fans sometimes, I mean, no one likes to see people bashing on their idol, I should know, because I’m a huge miley fan and I hate when people bash on miley, anyways, really, stop it, it’s just stupid, try to say something nice, and if you can’t just don’t say anything, i always say that to mileyhaters, but yeah, this goes for selena haters too, even through I don’t like her, I respect her, because I know many people do like her, and maybe if we, miley fans, show some respect for selena and her fans they’re gonna respect us and miley too =)
    so yeah, peace ;)
    ——————–
    oh well, thanks for saying that, but I still think you’re stupid, because you like miley, so yeah.

  • Anonymous

    so are u saying anyone who sings is a copy of miley
    cyrus? there a so many better singers than miley like
    demi no one is copying miley into being a slut
    ——–
    no, she was saying that selena is a bad singer and that she’s a copy cat (and it’s true)
    and demi is good, but no way she’s better than miley, sorry.

  • layla

    so are u saying anyone who sings is a copy of miley
    cyrus? there a so many better singers than miley like
    demi no one is copying miley into being a slut
    ————
    me too!

  • Anonymous

    se you, breath you, I want to be you, lalalala, lalalala!
    love this song *-*

  • Anonymous

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon

    —————

    Its pathetic you guys are saying that when you dont even know her. Grow up.
    __________________________________________________

    Uh…no, I hope she leaves us soon as well

  • KIRBS

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon

    —————

    Its pathetic you guys are saying that when you dont even know her. Grow up.
    __________________________________________________

    Also…why should we be the ones who have to grow up? she’s the one who thinks to be nicks girlfriend she has to do everything possible to be like him…(ex. “like omg! I like, love SUGAR-FREE red bull even though I could just say red bull!”, “like omg! I like, love converse!”, “like omg, I love DIET COKE!” “like omg! I like love POLITICS!”, “like, omg! I want to be in a band!”)

  • Anonymous

    ewwww.stop it

  • Cara

    omg i love u! ur so right. she does watever she can do be perfect and like nick.it’s like seriously just shut up!
    ugh i hate her and i hpe she leaves hollywood soon.
    actually i hope she stays and turns into a slut or druggy infront of the cameras and then gets put into rehab. when she gets out and tries to make a come back she just gets booed off the stage.
    haha sorry im done with my dream.
    She sucks and the only way she’s famous is bc of jb,demi and miley.
    Get a life SElena!
    I really hope she’s kidding about the whole band things. her voice hurts my ears even when they do watever they can do to make it sound good.

  • anonymous

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon
    —————–
    Yeah, I hope it will be soon too. I hate her and her hair!

    when are you guys going to die?
    hopefully sooner rather than later coz the world doesn’t really need idiot people like u guys.i’m pretty sure u wont end up in heaven too so hope you’re happy in hell since ur life is so full with hatred and jealosy.!
    -[——————————-
    and someone could say the same about you,you’re telling them the same thing they said about her you hypocrite!
    Furthermore it’s not your place to say who’s going to heaven and who’s not It’s ok guys I agree selena needs to go away the sooner the better!

  • http://sekss.us namer

    :D

  • anonymous

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon

    Its pathetic you guys are saying that when you dont even know her. Grow up.
    Also…why should we be the ones who have to grow up? she’s the one who thinks to be nicks girlfriend she has to do everything possible to be like him…(ex. “like omg! I like, love SUGAR-FREE red bull even though I could just say red bull!”, “like omg! I like, love converse!”, “like omg, I love DIET COKE!” “like omg! I like love POLITICS!”, “like, omg! I want to be in a band!”)
    ——————————
    LOL! I know she’s a ridiculous puppet.

  • Anonymous

    “Yeah, exactly!She’s like, trying to conrtol the world!She wants to do everything!Drums, sing, act, dance, fashion designing etc. God, she bores me!”
    ===================

    It’s good that Selena is doing everything. She wants
    to experience all the things that she wants to do. I mean,
    why not? You only live ONCE. I would also do the same thing as her!
    ———
    i love it when stars go and do different things than just act. like miley, selena is doing a lot of things. i think they both rock! & support them both! <3

  • Konstance

    shut up she was trying to be nice you have no rite to call her stupid so what if she likes miley you still have no rite to call her stupid at least she stood up for selena in a way

  • THE TREE GIRL

    she’s TOTALLY a paramore wannabe! she really thinks that she’s good as hayley? man, the only one there who saves is david, he is freakin’ HOT!
    ———————
    TRUE!!!
    DAVID’S HOT AND SELENA’S NOT

  • Anonymous

    selenafan, you’re such a hypocrite. You say people are bing mean to Selena yet you call someone stupid just because they like someone you don’t even though they were defending Selena.

    Also you all have to be blind to not see that Disney is trying to make Selena the new Miley. Disney wants to make money because that’s how businesses operate and Miley worked for them so they’re trying to strike lightning twice. It’s not that hard of a concept to grasp. I’m not saying it’s Selena’s fault but it’s happening.

  • mel

    lmao. that’s probably not even her playing. in most shows, when the person isn’t a real singer/player, they most likely dub their voices/playing. she’s just as fake as her personality.

  • Anonymous

    “”wow.
    get singing lesssons!
    talk about a copy cat…
    she is trying to be like miley cyrus.”
    =======================

    Uhh since when does Miley play the drums?!

    —————————————–

    Exactly, I mean people keep saying that Selena is trying to be Miley when it’s pretty obvious that Selena is not.
    First of all, Selena wants to form her own rock band with four guys, where she sings lead and occasionally play guitar and drums. She doesn’t want to be a solo artist like Miley. So how exactly is she trying to be Miley? I really don’t get what these haters are trying to say. They make no sense at all.
    —————————–
    Wow, that’s really great of you to back her up.Talking about haters, do you do the same thing with Miley? I hope not.

  • Anonymous

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon

    Its pathetic you guys are saying that when you dont even know her. Grow up.
    Also…why should we be the ones who have to grow up? she’s the one who thinks to be nicks girlfriend she has to do everything possible to be like him…(ex. “like omg! I like, love SUGAR-FREE red bull even though I could just say red bull!”, “like omg! I like, love converse!”, “like omg, I love DIET COKE!” “like omg! I like love POLITICS!”, “like, omg! I want to be in a band!”)
    ——————————
    LOL! I know she’s a ridiculous puppet.
    —————————–
    Yeah, exactly!She’s like, trying to conrtol the world!She wants to do everything!Drums, sing, act, dance, fashion designing etc. God, she bores me!

  • Anon.

    First?

  • Anonymous

    First?

  • Anonymous

    Is Selena Gomez not allowed to drink diet coke and sugar-free red bull? Is she not allowed to be interested in Politics and forming a band? (She doesn’t usually wear converse that much anymore). I mean come on. Every little thing that Selena does is either trying to copy Miley Cyrus or just trying to change herself for Nick Jonas!
    How about you guys forget about Miley and Nick and just see Selena as herself! Maybe you might like her. Because she’s not trying to be Miley (never was) and she didn’t change herself for Nick. Is Selena not allowed to change up her style and like different things?
    You guys accuse Selena for every damn little thing and it’s just so fucking annoying.
    ————–
    eeehh people are ALWAYS going to compare people to miley cause she’s the biggest disney star! so yeahh..

  • :D

    ew

  • desireee.

    hahahah.
    WOW. lame.

  • http://myspace.com/kaylaanicolee kayla

    when is she going to leave our lives?

  • Carey

    “Also…why should we be the ones who have to grow up? she’s the one who thinks to be nicks girlfriend she has to do everything possible to be like him…(ex. “like omg! I like, love SUGAR-FREE red bull even though I could just say red bull!”, “like omg! I like, love converse!”, “like omg, I love DIET COKE!” “like omg! I like love POLITICS!”, “like, omg! I want to be in a band!”)”
    ===================================

    Is Selena Gomez not allowed to drink diet coke and sugar-free red bull? Is she not allowed to be interested in Politics and forming a band? (She doesn’t usually wear converse that much anymore). I mean come on. Every little thing that Selena does is either trying to copy Miley Cyrus or just trying to change herself for Nick Jonas!
    How about you guys forget about Miley and Nick and just see Selena as herself! Maybe you might like her. Because she’s not trying to be Miley (never was) and she didn’t change herself for Nick. Is Selena not allowed to change up her style and like different things?
    You guys accuse Selena for every damn little thing and it’s just so fucking annoying.

  • Anonymous

    oh my god.
    wowp is the WORST show out there.
    Okay listen here all you selena obsessed freaks
    Selena is trying to be like Paramore.
    Well hayley.
    She CANT sing or play the drums.
    She got bangs just cause 1.either nick told her to or
    2.cause miley&demi have them.
    i wish she would go back to texas & take demi with her

  • :D

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon

  • Anonymous

    SHE’S TRYING TO COPY PARAMORE..BUT SHE CAN’T SING TO SAVE HER LIFE! AND WHO SAYS SHE PLAYS THE DRUMS?? JUST CAUSE ON THIS EPISODE IT ‘SEEMS’ SHE’S PLAYING DOESN’T MEAN SHE CAN ACTUALLY PLAY THE DRUMS. IT’S AND EPISODE AND SHE ACTS! DISNEY THINKS THAT EVERY DISNEY ACTRESS SHOULD SING JUST CAUSE ON MILEY IT WAS A HUGE SUCCESS! BUT IT’S NOT GOING TO BE THE SAME FOR EVERY DISNEY STAR! I DON’T THINK IT’LL WORK FOR SELENA!

  • Anonymous

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon

    —————

    Its pathetic you guys are saying that when you dont even know her. Grow up.

  • x0x0mary

    ok. she’s talented

  • x0x0mary

    i don’t like her either.

  • jessica

    shes amazinggg!! i LOVEEE herrr~!!!!!
    david is HOTTTTT. hotter then the JB!!

  • ana

    i cant see it!
    whats the link

  • Carey

    “she’s TOTALLY a paramore wannabe! she really thinks that she’s good as hayley? man, the only one there who saves is david, he is freakin’ HOT!”
    =====================

    Selena has been INSPIRED by Paramore, which is why she wants to form her own band because she looks up to Hayley Williams. I mean, is that really so bad that you have to say so many mean things about her?!

  • Anonymous

    I can’t wait for this episode!
    Selena and David are awesome!

  • Anonymous

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon
    —————–
    Yeah, I hope it will be soon too. I hate her and her hair!

  • Carey

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon
    —————–
    Yeah, I hope it will be soon too. I hate her and her hair!
    =========================

    Seriously, if you people don’t like her…then fucking
    IGNORE HER! It’s THAT simple.

  • Carey

    “Yeah, exactly!She’s like, trying to conrtol the world!She wants to do everything!Drums, sing, act, dance, fashion designing etc. God, she bores me!”
    ===================

    It’s good that Selena is doing everything. She wants
    to experience all the things that she wants to do. I mean,
    why not? You only live ONCE. I would also do the same thing as her!

  • MARRY ME SELENA

    ahah omg this is what she was talking about on
    one of her vids on you tube.
    david was in it too.
    she took a quick vid, from the recording studio, where they were
    going to record the song to let her fans know what they were up to.

  • lia

    Selena looks so pretty and she’s definitely gonna
    go far! she has movies coming up, she has an album
    and stuff, I’m so excited for her!

  • Anonymous

    Woah shes a shite singer!! and i thought i couldnt sing!!! it annoys me how she thinks shes great at everything!!

  • THE TREE GIRL

    MMM…I LIKED IT!!!
    THE SONG IS GOOD, AND I PLAY DRUMS SINCE I WAS 7!!!
    (IM 14 NOW) AND SHE CAN PLAY IT GOOD!!!
    NOT TO MENTION DAVID, CUZ HES PERFECT!!!

  • tonya !

    i love selena, and always will.
    all these stupid girls hate her just because
    they say she’s going out with nick.

    im a HUGE JB fan,
    and im happy for them.
    grow up, and maybe yall can be too.

  • ??!!?$££

    Its pathetiic how in real life shes trying to have a band and shes copying paramore she says she wants it to be her and 3 guys!! The reasons he wants 3 guys are
    1. shes a paramore wannabe
    2.shes a slut
    3. she wants to b the 1that gets noticed

    And shes a reali shit singer!!

  • liz

    i love selena, and always will.
    all these stupid girls hate her just because
    they say she’s going out with nick.

    im a HUGE JB fan,
    and im happy for them.
    grow up, and maybe yall can be too.

    ————-

    SO FUCKING TRUE!
    yall should grow up,
    and stop hating.

  • :D

    i love selena, and always will.
    all these stupid girls hate her just because
    they say she’s going out with nick.

    im a HUGE JB fan,
    and im happy for them.
    grow up, and maybe yall can be too.
    ——————————————
    fyi not all of us hates her cause of nick
    why the fuck would i care if she’s with nick?

  • gabby

    selena rockssssssssssss!!!!!!11111

  • MEGGGGANN

    wow.
    get singing lesssons!
    talk about a copy cat…
    she is trying to be like miley cyrus.

  • Sue-Hailey

    “wow.
    get singing lesssons!
    talk about a copy cat…
    she is trying to be like miley cyrus.”
    =======================

    Uhh since when does Miley play the drums?!

  • Anonymous

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon
    —————–
    Yeah, I hope it will be soon too. I hate her and her hair!

    ——————————————————

    when are you guys going to die?
    hopefully sooner rather than later coz the world doesn’t really need idiot people like u guys.i’m pretty sure u wont end up in heaven too so hope you’re happy in hell since ur life is so full with hatred and jealosy.!

  • kktt

    love herrrrrrrrr

  • Anonymous

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon

    Its pathetic you guys are saying that when you dont even know her. Grow up.
    Also…why should we be the ones who have to grow up? she’s the one who thinks to be nicks girlfriend she has to do everything possible to be like him…(ex. “like omg! I like, love SUGAR-FREE red bull even though I could just say red bull!”, “like omg! I like, love converse!”, “like omg, I love DIET COKE!” “like omg! I like love POLITICS!”, “like, omg! I want to be in a band!”)
    ——————————
    LOL! I know she’s a ridiculous puppet.
    —————————–
    Yeah, exactly!She’s like, trying to conrtol the world!She wants to do everything!Drums, sing, act, dance, fashion designing etc. God, she bores me!
    —-
    i no!! nd shes so fake! lik noone nos wat she reakli thinks cos she answers everything with a spoonfed,disney answer!!

  • Michelle

    How the hell is she trying to be like Miley Cyrus?! Sadly, because of all you haters, she wont go as far as miley…it’s like britney spears vs christina aguilera, linsay lohan vs hilary duff, all over again! The real talented ones are left behind while the ones who are more scandalous and less talented rise to the top and have more popularity. Life is so unfair!

  • Anonymous

    soo thats why she wanted to learn to play drums. o man, i hope this is the ‘band’ she was talking about when she said she was starting a band. hmm. well good luck with that.

  • Anonymous

    People are pathetic.If you don’t care about here, why the fxck do you keep bashing her?

  • Anonymous

    c’mon people stop hating and don’t involve miley here jeez they have their own uniquness!

    selena rocks!!

    TEAM DELENA :)

  • WhatEVER

    “”wow.
    get singing lesssons!
    talk about a copy cat…
    she is trying to be like miley cyrus.”
    =======================

    Uhh since when does Miley play the drums?!

    —————————————–

    Exactly, I mean people keep saying that Selena is trying to be Miley when it’s pretty obvious that Selena is not.
    First of all, Selena wants to form her own rock band with four guys, where she sings lead and occasionally play guitar and drums. She doesn’t want to be a solo artist like Miley. So how exactly is she trying to be Miley? I really don’t get what these haters are trying to say. They make no sense at all.

  • Anonymous

    there’s something about her facial expression that makes me like her.she’s awesome with the drums!
    she’s too pretty ;)

  • Anonymous

    the day after my b-day :]

  • :)

    omg, i thought she was kidding about the band thing :P

    seriously, I hope she change her mind

  • Carey

    “oh my god.
    wowp is the WORST show out there.
    Okay listen here all you selena obsessed freaks
    Selena is trying to be like Paramore.
    Well hayley.
    She CANT sing or play the drums.
    She got bangs just cause
    1.either nick told her to or
    2.cause miley&demi have them.
    i wish she would go back to texas & take demi with her”
    ====================================
    Selena has been INSPIRED by Paramore, which is why she wants to form her own band because she looks up to Hayley Williams. I mean, is that really so bad that you have to say so many mean things about her?!

    And Selena wants to get bangs the same reason why you would want to change up your hairstyle! She didn’t do it for Nick and she didn’t do it because she wants to copy Miley and Demi (as if they’re the only girls who have bangs, newsflash! there are TRILLIONS of girls who have bangs, even I have bangs!)

    And sorry hon, but Selena and Demi are gonna stay as Disney stars! They have movies coming out, songs coming out, and practically everything. They’re not gonna stay in Texas, they’re gonna stay in LA and following their dreams. If you don’t like them, the fucking IGNORE them it’s THAT simple!

  • Anonymous

    they are freaking EVERYWHERE!
    i couldnt ignore them if i tried!

  • alexis

    when are you guys going to die?
    hopefully sooner rather than later coz the world doesn’t really need idiot people like u guys.i’m pretty sure u wont end up in heaven too so hope you’re happy in hell since ur life is so full with hatred and jealosy.!
    —–
    LMAO!! really LOLED at this nice one.. back off haters

  • Monica

    I love Selena, I can’t wait for this episode, I have been waiting for it since she mentioned it on hey YT video, it’s gonna be awesome.
    “Baby cupid” was so much fun.

    Keep the hate away spread the love.
    Treat others the way you want to be treated.

  • WhatEVER

    “soo thats why she wanted to learn to play drums. o man, i hope this is the ‘band’ she was talking about when she said she was starting a band. hmm. well good luck with that.”
    ====================

    In real life, she’s gonna form her own rock band with four other talented, hot guys. haha. her album will come out in spring 2009. She’s gonna sing lead and they haven’t decided on a band name yet.

  • Me!

    haha, she plays drums because the script says she plays drums… that’s it.. and as far as i see… she’s not doing anything extraordinary, i would like if she played some grindcore… Last Days Of Humanity maybe?

  • who cares whether shes copying miley or not…all i know is she cant sing at all! I quite like selena gomez but she should just stick to acting!

  • velmaaa

    she needs to sing without them editing her voice a shitload.

  • Monica

    I think Disney is the one that is making her sing, not that she wants that at all.
    Same goes with JB and Demi but Disney want them to sing.
    They want the Miley formula all over again… all this is a business for money.

  • Monica

    Edit:

    think Disney is the one that is making her sing, not that she wants that at all.
    Same goes with JB and Demi but Disney want them to act!!!.
    They want the Miley formula all over again… all this is a business for money.

  • yo

    shes trash beat it bitch!!! sry cant take the truth

  • um

    David Henrie should have been playing the guitar topless to make this a better clip…and by better I mean hotter. Selena looked cute.

    Cute clip can’t wait to see the episode looks like a fun one.

  • Anonymous

    team mileyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  • umm

    ewwwww barf attack!!

  • Sue-Hailey

    I love Selena Gomez and all these haters hates her
    for the most stupidest reasons that they don’t even
    know how stupid they are!

  • letshavefun

    she just hurt my ears
    she can’t play drum, disney please dont push it

    oh and btw to people who said that we’re jealous of cause she’s going out with nick, i dont even care, i dont like JB and why should i jealous? they make a retarded couple so who cares

    plus
    SHE CANT SING
    she thinks she’s all that, she told mtv she wanted a band ughhhhh not gonna happened. i dont like demi but i think if she was the one who said wanted a band i think its okay at least she can sing well

    oh and how come she said this is rock band? disney? do ou know what rock is?

  • http://davidhenrieonline.blogspot.com/ Alex

    David & Selena are awesome!

    http://davidhenrieonline.blogspot.com/

  • Los Angeles Los Angeles Land!

    “she just hurt my ears
    she can’t play drum, disney please dont push it”
    ===================

    How can you judge Selena’s drumming from this little
    clip? Are you fucking serious right now?
    Also about Selena’s singing…well, some people think
    she sings good, some thinks she sings bad. The same with every other singers in this world.
    And so what if she told Mtv that she wants to form a band? Does that automatically mean that she thinks she’s “all that”? I don’t think so.

    You don’t like the Jonas brothers, you don’t like Demi Lovato, you don’t like Selena Gomez and you probably don’t even like Disney in general. So why the hell are you here?! Cause Ocean Up usually post news about Disney stars and you seem to hate all the Disney stars!

  • letshavefun

    How the hell is she trying to be like Miley Cyrus?! Sadly, because of all you haters, she wont go as far as miley…it’s like britney spears vs christina aguilera, linsay lohan vs hilary duff, all over again! The real talented ones are left behind while the ones who are more scandalous and less talented rise to the top and have more popularity. Life is so unfair!
    ————————————————

    really? lets see.
    who has more movie? miley
    who has 3 #1 albums? miley
    whose show tops disney channel with 5.5 million views? miley
    whos nominated at golden globe? miley
    whos the richest kid in the world? miley
    who earned 1 million dollar only for one concert? miley
    who was nominated at the vma 2008? miley
    who was performing at the ama, dancing with the stars finale, and american idol 2008? miley

    for ex golden globe have nothing to do with her mileys scandal picture, is this proof enough to you?

    britney vs christina, lindsay vs hilary, youre probably right, except for selena vs miley because, SELENA HAS NO TALENT AT ALL…

    you see, everytime oceanup posted a selena post it always something like she’s complaining about her life or being cute or stuff to some CHEAP MAGAZINE such as j14 or tiger beat. but miley, 1 million dollar concert, golden globe nomination. now you see whos more talented?

  • Anonymous

    How the hell is she trying to be like Miley Cyrus?! Sadly, because of all you haters, she wont go as far as miley…it’s like britney spears vs christina aguilera, linsay lohan vs hilary duff, all over again! The real talented ones are left behind while the ones who are more scandalous and less talented rise to the top and have more popularity. Life is so unfair!
    =================================
    I TOTTALY AGREE WITH U….

  • letshavefun

    ok, I don’t like selena gomez, I really don’t, but c’mon guys, give her a break! poor girl, I feel bad for her and for her fans sometimes, I mean, no one likes to see people bashing on their idol, I should know, because I’m a huge miley fan and I hate when people bash on miley, anyways, really, stop it, it’s just stupid, try to say something nice, and if you can’t just don’t say anything, i always say that to mileyhaters, but yeah, this goes for selena haters too, even through I don’t like her, I respect her, because I know many people do like her, and maybe if we, miley fans, show some respect for selena and her fans they’re gonna respect us and miley too =)
    so yeah, peace ;)
    ——————–
    oh well, thanks for saying that, but I still think you’re stupid, because you like miley, so yeah.
    ————-
    omg, you’re so rude, that girl was just trying to be nice, ugh, that’s why I hate selena and her fans.
    =================
    selena fans are hella annoying
    just like selena herself

  • Anonymous

    I think Disney is the one that is making her sing, not that she wants that at all.
    Same goes with JB and Demi but Disney want them to sing.
    They want the Miley formula all over again… all this is a business for money.
    =======================================
    i don’t think so…Selena will have a band so it’s not like if she doesn’t like to sing… Demi’s dream is sing i mean she always dreamed about being a singer and the jobros are singers too, so i don’t’ think that anyone of them is making albums and stuff just because Disney want this is insane… they love what they do: singing, playing instruments and acting ;D so is no problem to them at all if they had to sing in a movie of in their shows…

  • Lauren

    i agree.
    nick is my favourite but im not going ‘omg i hate selena because nick is dating him’
    people should just stop being so selfish.

    its highly unlikely that they will date him anyway.

  • anonymous

    FUCK SELENA PARAMORE WANNABE
    HAYLEY IS MUCH BETTER THAN THIS SLUT

    I CANT BELIEVE SHES GOING TO HAVE A BAND
    OH I THINK THE NAME SHOULD BE ‘TALENTLESS’ OR FAMEWHORE

  • Anonymous

    ew

  • Anonymous

    lame.

  • Anonymous

    don’t like her

  • Anonymous

    selena is SO pathetic

  • mileyfan

    wtf she sucks really bad
    take some singing lesson
    wtf was that just killed my ears!

  • Anonymous

    EW
    EW
    EW
    EW
    EW
    EW
    EW
    EW
    EW
    EW
    EW

  • Monica

    Really, why don’t you just accept that’s the way Selena is. She’s not fake. And I’m tired of you saying she changed because of Nick, wtf? Really the only big thing she changed was her wardrobe and that can happen to anyone… you get tired of some clothes or you like more others and then you tried them.
    I have been a Selena fan for more than 2 years now and I can assure you she hasn’t change at all… just the normal of going through teenage.
    And if you don’t like her why don’t you just ignore her and waste your precious time on people you really like and let us Selena fans enjoy Selena and her work.

    Treat others the way you want to be treated.

  • Anonymous

    WHAT A FAKE BITCH.

  • RosalieHale

    Love her.Love her voice.HATE her here.She sounds terrible in the video.

  • vanessa

    ok, I don’t like selena gomez, I really don’t, but c’mon guys, give her a break! poor girl, I feel bad for her and for her fans sometimes, I mean, no one likes to see people bashing on their idol, I should know, because I’m a huge miley fan and I hate when people bash on miley, anyways, really, stop it, it’s just stupid, try to say something nice, and if you can’t just don’t say anything, i always say that to mileyhaters, but yeah, this goes for selena haters too, even through I don’t like her, I respect her, because I know many people do like her, and maybe if we, miley fans, show some respect for selena and her fans they’re gonna respect us and miley too =)
    so yeah, peace ;)
    ——————–
    oh well, thanks for saying that, but I still think you’re stupid, because you like miley, so yeah.
    ————-
    omg, you’re so rude, that girl was just trying to be nice, ugh, that’s why I hate selena and her fans.

  • Anonymous

    FAKEEEEEEEEEEE

  • LOL

    when is she going to leave our lives?
    —————–
    hopefully soon

    —————

    Its pathetic you guys are saying that when you dont even know her. Grow up.
    —————-
    you talk like YOU know her. selena sucks.

  • Anonymous

    she’s TOTALLY a paramore wannabe! she really thinks that she’s good as hayley? man, the only one there who saves is david, he is freakin’ HOT!

  • Anonymous

    How the hell is she trying to be like Miley Cyrus?! Sadly, because of all you haters, she wont go as far as miley…it’s like britney spears vs christina aguilera, linsay lohan vs hilary duff, all over again! The real talented ones are left behind while the ones who are more scandalous and less talented rise to the top and have more popularity. Life is so unfair!
    ————————————————–
    oh cry me a river if she actually had an ounce of talent she may actually get somewhere but she has no talent

  • jonasfan

    How the hell is she trying to be like Miley Cyrus?! Sadly, because of all you haters, she wont go as far as miley…it’s like britney spears vs christina aguilera, linsay lohan vs hilary duff, all over again! The real talented ones are left behind while the ones who are more scandalous and less talented rise to the top and have more popularity. Life is so unfair!
    ————————————————
    oh cry me a river. seriously if she had an ounce of talent she might actually get somewhere but she has no talent at all

  • it’s me.

    ok, I don’t like selena gomez, I really don’t, but c’mon guys, give her a break! poor girl, I feel bad for her and for her fans sometimes, I mean, no one likes to see people bashing on their idol, I should know, because I’m a huge miley fan and I hate when people bash on miley, anyways, really, stop it, it’s just stupid, try to say something nice, and if you can’t just don’t say anything, i always say that to mileyhaters, but yeah, this goes for selena haters too, even through I don’t like her, I respect her, because I know many people do like her, and maybe if we, miley fans, show some respect for selena and her fans they’re gonna respect us and miley too =)
    so yeah, peace ;)

  • Anonymous

    I only watch it because of david, selena is just bleeeh.

  • ashley

    she suuuucks :)

  • Anonymous

    wtf, we can’t even hear her singing all she does is ‘yeah yeah, oh oh’

  • yoyo

    so are u saying anyone who sings is a copy of miley
    cyrus? there a so many better singers than miley like
    demi no one is copying miley into being a slut

  • melibby.

    whats the name of that hair style selena has.