Matt Lanter 90210 Stud, HOT Or NOT?

Matt Lanter will be joining the cast of CW’s 90210, as the brand new West Beverly stud Liam, reports People. Matt voiced the role of Anakin Skywalker on the animated series Star Wars: The Clone Wars and also played high school jock Brody Mitchum on Heroes [He put the moves on Hayden].

Liam will ‘shakes things up’ specifically with Naomi. New 90210 episodes return on Tuesday, January 6. Photos: Fame. +3. Is Liam, HOT or NOT?

  • Anonymous

    he’s alright.

  • Anonymous

    he looks sunburnt.

  • Anonymous

    he has pretty…feminine..eyes

  • Anonymous

    OMG! SO HOT, can’t wait for 90210 to come back on:)

  • Anonymous

    OMG, so hot!

    can’t wait for 90210 to come back on!!!:)

  • Anonymous

    wow, VERY HOT!

  • Mel

    yeah dude he is hot!!

    but how old is he??? he looks like 18

  • :D

    AH, I LOVE MATT.
    He is so hot XD
    well, almost all the guys of 90210 are amazingly hot!
    MY FAAAAAAAV SHOW, EVER !

  • A

    not.
    i don’t approve of any of the people they hire on these shows… Gossip Girl, 90210, etc.. all the guys are ugly

  • Anonymous

    he has amazing eyes

  • Anonymous

    his eyes are beautiful

  • Anonymous

    :/

    Most of the guys these days look.. feminine.

  • Anonymous

    he’s cute.

  • cathej

    I LVOE HIM FIRST!!

  • Anonymous

    hes really hott :]

  • Katie

    he is gorggueesseee!!!! He’s hott!

  • Anonymous

    yaya!

  • Anonymous

    hes gorgeous <3

  • JP

    First!!

  • Kat

    hes orangeeee =]

  • Viv

    he has awesome eyes.
    Hot.

  • Nicole

    Ehh not

  • Anonymous

    he is adorable, where have i seen him b4?

  • Shaniqua

    not hot
    ugly white boy
    fuck this muthafucker
    first sluts!

  • Chelsea

    NOT!

  • samantha

    NOT

  • Anabel

    I think hes cute just, oddly orange.

  • katelyn

    nott hott

  • katelyn

    not hot

  • Anonymous

    He looks almost identical to my brother….=/

  • http://google.com haha

    fuckme

  • Anonymous

    HOT!

  • Anonymous

    its the lighting!

  • Anonymous

    He looks almost identical to my brother….=/
    ____

    your brother must be cute then! haha! jk! im not a creeper like that!

  • Anonymous

    its the lghting!

  • Anonymous

    fine!

  • Anonymous

    oh baby HOTTTT

  • Kat

    okay……?
    still off colored….why are u arguing my statement

  • Hailee

    i LOVE his eyes!

  • Kat

    oh and i forgot to say…..NOT!

  • Anonymous

    he’s prettyy <3

  • maddie

    he’s cute but really feminine. he has pretty eyes, though!

  • jessica

    GORGEOUS EYES!

  • gabrielle

    sunburned?

  • Anonymous

    impressive.

  • Anonymous

    he looks like when nick lachey was young.
    lol, he has pretty eyes.

  • Anonymous

    why is he… um, orange-ish/pink-ish?

  • http://undercoversecrets.wordpress.com Anonymous

    Come on guys if you think the HOBROS r hot then u must think this guy is the hottest guy on the planet

  • http://undercoversecrets.wordpress.com Anonymous

    first of all its POWN second of all yeah edging right joe bros are some ugly ass boyband that got way to much recognition Gor their looks wich were never their to bigin with. JOBROS r NOT “HOT THY R LOSING ALOT OF THEIR FANS ITS ONLY A MATTER OF TIME BEFORE THE REST FOLLOW THROUGH AND THEY HAVE NO FANS

  • Anonymous

    ooooh he’s definitely hot.

  • Anonymous

    His eyes are soooo amaazing.
    He’s the hottest guy ever.

    I love Matt Lanter!!

  • Anonymous

    he’s feminine? look at zac efrom lol. no zac
    hot but does have shapened brows and wears mascara.
    THERE BOTH HOT!

  • Anonymous

    ehh he’s ok kinda girl looking

  • Anonymous

    oh damn
    im in love

  • Anonymous

    so hottt!!

  • Alea

    Very Very VERY hot. More so in the movie then these pics, i think its bad lighting. But Damnnnnnnnnn. I wish someone that hot went to my HS haha

  • Dalila

    HE is Perfect!!!! Perfect face.. and sexy Body!!! mmmmm.. He´s really really HOTTT!!!!
    Cute Cute Cuteeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • beckyy<3

    EHHH.
    JONAS BROTHERS.
    PONE.
    THIS.
    GUY.
    PSH.
    HAHAH.

  • Dalila

    Orange??? Go to Hell Stupids!! HEs perfect!!!

  • Dalila

    Kat!! Orange is ur ASS.. fuck u idiot!

  • Ashley

    He was in Disaster movie!

    His eyes are amazing.<3

  • Xanax
  • <3Danny

    I loved him in Disaster movie hes so hot!

  • Cheapest Cialis
  • Ativan
  • JhrPlm

    yePKIDEm UEZddpn

  • fafdkkb

    Hello! ebceedf interesting ebceedf site!