Jonas Brothers USA WEEKENDERS

Jonas Brothers cover the new issue of USA Weekend. Credit: CallUsFreaks.

  • Bum.

    I miss the old Jonas Brothers. They look weird now.

  • NaTiShA

    I love them, the pics on the left are so adorable.. lol at Joe..
    and Nick looks so good in the 2nd pic.. like woow

    Yay I’ve found my new screen saver!

  • Embry

    they are so amazing. I love them so fucking much:) my inspirations; heroes; & rolemodels.
    True fan since 06 and always will be<3

    And to those ppl that are saying they are gay fags?
    FUCK YOU ASSHOLES.
    Go straight to hell(:

  • Anonymous

    Joe looks like the creepy person who takes the yearbook pictures.

  • Anonymous

    Oh really? Sorry I didn’t know that! I can’t
    beleive how horrible peeple r these days! Like
    i said before, I hoped Danielle caught the bouquet
    cuz Kevin needs out of the Teenie scene and
    into more mature stuff. i think kevin will
    be the next john mayer

  • :)

    That’s what masturbation is for.

  • iddkk.

    ugh,
    nick is sooo cute.

  • Anonymous

    the things i’d do to nick…

    when he’s of age of course. hehe I’m sick.

  • Anonymous

    They look great !

    I love the Jonas Brothers.

  • Anonymous

    SHUT UP ABOUT THIS TRUE FAN CRAP!!! YOU’RE NOT GOING TO LIKE THEM FOREVER EITHER SO SHUT UP!!! SOME PEOPLE’S TASTE IN MUSIC HAS CHANGED!!! GEEEEZ THEY GREW UP AND GET OVER IT!!!

  • Anonymous

    Sad but true. I’m over them, anyway, but it is tragic to watch Joe become fug.

    —-

    Obvs not a true fan..

  • Anonymous

    they are so amazing. I love them so fucking much:) my inspirations; heroes; & rolemodels.
    True fan since 06 and always will be

    And to those ppl that are saying they are gay fags?
    FUCK YOU ASSHOLES.
    Go straight to hell(:

    ——

    Couldn’t agree more. 06′ baby !

  • Anonymous

    Everyone saying that “true” Jonas Brothers fans have been there from “Mandy” are stupid. First, I’d like to say that there are no “true” fans. Only fans. There may be obsessive fans. There may be fans that don’t like their music, but love their personalities. I hate when people say that only “true fans” are fans that has loved them from the begining or, aka, “the Mandy days”. I’m sure that the majority fanbase for JB has not loved them from the beginning. Just started loving them whenever they discovered them.

  • Carolinaajobrosfan(:

    Gorgeous :)
    I love them so much,they are life>3
    I already have this haha My mum saw it and she bought it for me.
    LOVEJONAS>3
    Joe again,marry me?

  • Carolinaajobrosfan(:

    Yeah,
    SINCE 2006 TILL I DIE.
    I have never complain,people change,I chenged.
    And I still fucking ADORE them,

  • Anonymous

    Kevin is, to say the least, utterly amazing. Anyone who disagrees are, one, blind or, two, dumb. I cannot believe the hate that Kevin gets for what? Being older than Nick and Joe? That’s plain dumb.

  • Carolinaajobrosfan(:

    Yaay!
    They are my inspirations,idols,heroes and role models too :)
    Great values,family.music,attitude I mean they are AMAZING.
    Haters can suck ech other’s ugly asses :)
    Joey is like BEAUTIFUL(; I love that man I mean I can’t even look at Nick&Kev It’s all about Joe to me :p
    Anyway Nick is EXTREMELY cute can’t belive he’s only one year older than me,I mean his BODY(: haha and btw I have a dog tag too I have diabetes type 1 hahah,
    Anyway
    HATERS BACK OFF ;)
    Love my boooooys :)

  • tena

    Why are people hating just becasue they are growing up and maturing and people think they have changed becasue of that and it is unfair.

  • :)

    “true fans” my ass.
    Majority of the people that
    have been there from the beginning are
    always complaining that they’ve “changed”,
    and they wish they could “go back to the old
    days”.

    WTF. Did you honestly expect them to stay the same way forever? People do grow up, you know.

    If you don’t change at all in your life, you’re not really living.

    Life is all about a natural progression and change; moving forward.

    Did you people learn nothing in school?

    ————————

    completely agree.
    All the people from the beginning who claim to be true fans, complain about how much they’re not the same.
    And constantly say how much they don’t like them
    as much anymore.
    It’s quite hilarious.

    ————

    lmao. so true.

  • Anonymous

    What does that they fuck you off means?
    Woww get a life,

  • johoessuckpenis

    they are so amazing. I love them so fucking much:) my inspirations; heroes; & rolemodels.
    True fan since 06 and always will be

    And to those ppl that are saying they are gay fags?
    FUCK YOU ASSHOLES.
    Go straight to hell(:

    ——

    Couldn’t agree more. 06′ baby !


    You know, seeing go straight to hell is highly against Jesus, who is the one and only king for the Jonas Brothers. You aren’t a true fan if you’re telling other people to go to hell. What would the Jonas think of you? They’d think very down towards you. Pfft true fan my ass.

  • Emily

    yepp I have been saying that FOREVER It’s like someone decides not to be your friends anymore just because You have grow up or because you changed your style when their music is even better.
    personally I can’t wait for their 3rd album and ther movie and their tour!
    I mean Rolling Stones fans can’t except Keith Richards to become hot,that won’t happen does he have fans? Yes.
    To me they did wrong because they started selling thaqt goody good image and now for the most stupid thing like a break up fans are shocked and they start to complain I mean other starts do tings WAY WORST and no one cares.
    Love jonas brothers till the end :)

  • Anonymous

    Nick in the 2nd pic is LOVE.

  • Anonymous

    dudeeeeeeeeee.
    those shoes are stupid.
    go back to your old style.

  • Yvonne

    Amen, Anonymous! He does site Mayer as one of his idols. They got to meer him finally a few weeks ago. Danielle will make a gogeous bride and Kevin a sexy groom. A plus for the “teenies” would be seeing Nick and Joe dressed to the nines

  • jonaslover

    They are soooo cute:) I just can’t imagine that they Are VIRGIN!! They are hot!!!don’t get me wrong ,it good to be virgin becuz it show you are pure and respectful. But don’t the jonas brother ever get Horney or think about sex?


    When they watch gay porn, yeah.
    —–
    I love them.. but lmao
    ————-
    hahah i agree i love them but that was funny as hell..LMFAO

  • Anonymous

    How is weekender a word?
    Oceanup is a Perez hilton wannabe.

  • Anonymous

    aww i love the pictures on the side
    i love the jonas brothers when there silly and funny like that.

  • Anonymous

    ** I meant to say WON the perezzie

  • Anonymous

    Gorgeous boys,don’t do this to me.

  • Maddy

    As much as I love the jonas boys.. I like how the dressed before.. they sort of dress like old men now.. sometimes. Oh well, I still love them. You cant judge someone on howe they dress.

  • johoessuckpenis

    I meant saying* instead of seeing. -waits to be bashed by lovely ’06 fans, who deem I can’t reason and or put two words in a sentence correct.

  • Meri

    I know that so many peeple on here r getting
    fed up with u haters. Kk the hotness peak stuff
    is really rude. Their all hot in a unique way, and
    y’all who hate joe r blind! he has gorgeous hair,
    beautiful eyes, and an amazing personality.
    Just cuz u girls/ guys are ugly and can
    only get urself girlfriends/boyfriends of the same
    type, don’t hate on the beautiful!

  • Anonymous

    fuck u dorky ass faggots

  • deanna

    “true fans” my ass.
    Majority of the people that
    have been there from the beginning are
    always complaining that they’ve “changed”,
    and they wish they could “go back to the old
    days”.

    WTF. Did you honestly expect them to stay the same way forever? People do grow up, you know.

    If you don’t change at all in your life, you’re not really living.

    Life is all about a natural progression and change; moving forward.

    Did you people learn nothing in school?

    Psychology people should know all about that.

  • Psssshhh

    eugh! they look hella UGLY!
    i don’t know what you see in them.
    teeny boppers. lol

  • sara

    So gorgeous!!!!!
    I love them!!Forever!!!!
    Joe needs to grow his hair back out!!!like about the time of camp rock!!
    ah so much hotter!!!
    Peace.Love.JonasBrothers
    Sara

  • Brunettes Get Better Grades

    Awww the photo booth pics are soo cute, haha.. their awesome..

    and Nick…. lets just say that boy makes my hormones go a little wild… a lot of estrogen going around..

  • Anonymous

    annoying

  • Anonymous

    JOE IS SO UGLY!!!
    JOE IS SO UGLY!!!
    JOE IS SO UGLY!!!
    JOE IS SO UGLY!!!
    JOE IS SO UGLY!!!
    JOE IS SO UGLY!!!
    JOE IS SO UGLY!!!
    JOE IS SO UGLY!!!
    JOE IS SO UGLY!!!
    JOE IS SO UGLY!!!

  • Anonymous

    nick in the 2nd pic ahh took my breath away !!

  • Anonymous

    kk well when u become the next teen heartthrob
    then u have a rite 2 say that. But theses boys
    are good looking.

  • Anonymous

    Joe is adorable. That hair, that face, those gorgeous legs. He’s so cute and funny. I love his ‘i’m gonna take your picture’ pose!!

  • Anonymous

    Joe Jonas is most definitely Mr. Handsome.

  • Anonymous

    Umm I never said Kevin wasn’t hot, and no one
    on here did either. Although the amount of Joe hate
    awful and this one person replied to my comment
    defending Joe saying he was nuthin
    special and gay. So I was like ya watever he
    can’t be that ugly if he won that Perezzie. Also
    I said that Kevin was the sexiest Nick was the cutest
    and Joe was the hottest. it wasn’t my intention 2
    call Kev or Nick ugly, but just to tell haters
    who say Kev and Joe are fugging up that Kev isn’t
    ugly and that Joe is not ugly either and i was
    just pointing out that no matter how much the
    haters try to bring down Joe, we all know that
    Joe has a huge fanbase. Like I said, this was
    about defending Joe. But,
    I’ll make up for no kevin comments by this.

    KEVIN IS SEXY
    KEVIN IS SEXY
    KEVIN IS SEXY
    KEVIN IS SEXY
    KEVIN IS SEXY
    KEVIN IS SEXY
    KEVIN IS SEXY
    KEVIN IS SEXY
    KEVIN IS SEXY
    KEVIN IS SEXY
    KEVIN IS SEXY
    KEVIN IS SEXY

  • Anonymous

    Lol. Well i can’t deny it, Joe and Nick are
    nice 2 look at, but I wud rather look at how happy
    Kevin is looks at his wedding. They really
    do seem like they shud be married, or at least
    engaged. Like I saw these pics of them in Toronto
    and he was like buying her things at designer
    shops and stuff, like he seems like he knows how
    o treat peeple

  • Anonymous

    Hmmm. Carolina. You’re itching for a fight again. I too supported him always. He’s MINE (darn, if only!).

  • Anonymous

    haha i soooo got that dog tag!! i found it like a month or so ago and i got it!!! yay!! JB is sooo amazingly gorgeous!!! :)) cant wait for their 3d movie!!

  • Anonymous

    O and btw, Nick didn’t win either and look at the Nick
    love here. Although all the Nick comments are
    rude to the other 2!

  • Anonymous

    the reason y i did that was so u’d go away!!!!
    Like I said, no matter wat JB lovers ALWAYS beat
    the haters

  • Carolinaajobrosfan(:

    Joe is everything you guys are saying but he’s MINE.
    I’m the only one who supported him through EVEYTHING,and yes he’s adorable sexy gorgeous and more but he is mine :)
    lmao,

  • ashley.

    they’re all ugly and gay.

  • christine

    amazingggggg !

  • Anonymous

    haha,
    i love you.

  • Anonymous

    man, seriously, they’re SO GAY.
    I mean, they’re 100% GAY.
    nothing agaisnt gay guys, but really.
    especially joe, he’s so girly and ugh.

  • Anonymous

    Uh no, Danielle settled for Kevin cause Joe wouldn’t give her the time of day. hee.

    3-2-1….here comes Yvonne all angry at this comment for sure…watch out everyone…..it’s so easy to yank her chain.

  • vanessa

    I know that so many peeple on here r getting
    fed up with u haters. Kk the hotness peak stuff
    is really rude. Their all hot in a unique way, and
    y’all who hate joe r blind! he has gorgeous hair,
    beautiful eyes, and an amazing personality.
    Just cuz u girls/ guys are ugly and can
    only get urself girlfriends/boyfriends of the same
    type, don’t hate on the beautiful!
    ———————————-
    ‘he has gorgeous hair’ HAHA.
    this is a joke right? he’s natural hair looks like shit.
    ‘beautiful eyes’
    his eyes are brown, seriously, nothing special.
    ‘and an amazing personality.’
    he looks like a caveman and acts like one too.
    oh yeah ‘amazing GAY personality.’

  • Anonymous

    so sick of them :D

  • Anonymous

    O and he’d also be looking sexy! Sorry I forgot
    2 say that just cuz i thot that the fact that
    he’d be enjoying one of the happiest days in his
    life was more important than the way he looks :)

  • Yvonne

    I know Nick didn’t win either, but his fanbase is HUGE like Joe’s is. You know that Nick HAD to have come in a close 2nd in that Perez thing, with Kevin a FAR 3rd. Thats why I am on an anger rampage lately. As a Kevin girl it hurts my heart to see him so unloved

  • ASHHHHHHHHHHH

    dont get me wrong here, i LOVE these boys but seriously Joe please, please,please FIX YOUR HAIR!

  • Anonymous

    joe is always the sexyone

  • beeboop

    LOL i love this comment its so very very true :D!

  • Anonymouse

    Joe looks really skinny now :(
    I MISS HIS THUNDER THIGHS!!

  • Anonymous

    Love them!

  • Na Na

    I don’t really agree with your whole age-based idea. I am quite a bit over 20 and I think Joe is the hottest, sexiest, cutest, and most gorgeous. Not Kevin, as you suggest by your explanation of how age affects which Jonas we find most attractive.

  • Saraaaaa

    so sick of them :D
    ——-
    No one gives a shit..

  • Yvonne

    Yout pharmacy has to be closed Anonymous cause you surely are off your meds

  • Anonymous

    Same pesron commenting?
    Yes,
    GET A FUCKING LIFE,It’s fucking obvious that you are posting comments and you are the same person,
    AND YOU HAVE ALREADY SAID HE LOOKS LIKE A CAVEMAN AND ACTS LIKE ONE TOO,GET ANOTHER INSULT.

  • Anonymous

    lol I know!

  • Anonymous

    yepp same person,

  • Anonymous

    lamo,true.
    haters GO AWAY :)

  • Anonymous

    Joe looks really skinny now :(
    I MISS HIS THUNDER THIGHS!!

    bahaha i always thought that he had small thighs.

  • Anonymous

    joe i love you! :)

  • Anonymous

    im sticking to my theories that:

    nick is a boring douchebag.
    joe is a concieted fag.
    kevin is gay.

    and by this time next year, they won’t be as relevant. :]

  • Anonymous

    i love themm (:

  • DemiFan

    Seriously I’m sick of your stupid comments.

  • Anonymous

    NICK IS GORGEOUS.

  • Anonymous

    Ya I know it is hard for Kevin, but one day we’ll
    see that when Kevin gets married to Danielle and its
    only Joe and Nick there will be no JB! But ya
    the reason y Kevs fanbase is lower
    is cuz the main age group that JB aims for is
    10-20. Kevin has more of an older look, like he
    looks more sophisticated than his bros, and is
    older than the age group. So if u notice, many
    10-14 year olds like nick, and 15-20 year olds like
    Kevin. But then there are exeptions and other points.
    Like girls who miss N Sync go after nick cuz “they
    feel 12 again” and Joe appeals to the widest age group[
    4 some reason, which is like 11-20, most likely cuz
    he started off at around nicks age and is now older so
    the girls are still loving him.Sadly,
    Kevins older and girls who actually
    believe they’ll marry a JB know
    that Kevs too old. But remember, MANY
    girls love Kevin, and if u look up there at the pic,
    it seems
    that kevin is the gentleman of the group. Like it
    seems like Nick likes to make sure people get the
    messages from their music and him , that Joe likes to make sure people are laughing and having fun, and
    Kevin wants to make sure that
    people know that he’s thankful and respects everyone
    who he’s around, and always treats people
    with a lot of respect.
    All 3 have special qualities and thats y JB is
    where the r today, and its unfair that kevin is
    judged poorly.

  • Anonymous

    I hope my comment made it, but I’ll
    write it again incase. Pretty much I said that Kevin
    seems like such a gentleman and has a very unique
    look and people shudn’t be so rude to him cuz
    if he left JB, JB wud be nothing, and that goes
    for the other 2 as well, cuz JB is and always will
    be Joe Kevin and Nick

  • Anonymous

    cool

  • Stephy

    cuties!

  • Anonymous

    O yes my comment did make it. Yvonne, tell me if
    u agree or disagree, cuz I love how
    ur such a commited kevin fan!

  • angielala

    cutieeeees!

  • awesome

    first

  • Anonymous

    Yayayay!

  • michele

    love them so much!

  • Anonymous

    No meds; just the high from having fun with you.

  • stephanieee

    first..
    annoying but yea.
    =]
    love them
    =D

  • Yvonne

    So Na Na, that means your a Kevin hater huh?

  • michelee

    love themmm<333333

  • Anonymous

    O sorry I din’t mean it that way. I meant inside their
    targeted age group, 10-20. I know a lot of peeple who find
    joe sexy who are over 20, but a lot of other older people
    wud like Kevins look 2.

  • Anonymous

    Joe looks so hot!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    kk seriously come up with better disses
    cuz 1. None of them r gay
    2. Nick WAS shy, now hes not. And shy and boring
    are 2 COMPLETELY different things. U clearly don’t
    know wat JB r like cuz u only care about bashing
    them.
    3. how is joe conceited? Cuz hes hot and u
    know it but the only way u put it is that
    hes conceited cuz hes good looking.
    4. Kevin is not GAY! Who is Danielle?? The
    girl he clearly loves?
    5. Don’t bother commenting back, cuz u no
    US JB FANS PWN!!!

  • Anonymous

    stop with this first crap!

    OMG first! it was me, yay me!

    stupid asses, get over that shit!

  • Anonymous

    they are adorable.

  • Anonymous

    i love the jonas brothers so much<3 !!

  • Maddie

    I love the pictures on the left side. cuties

  • Anonymous

    1.Nick
    2.Kevin
    3.Joe

    Kevin is climbing up the HOT meter! haha

  • mj

    gosh your desgusiting..ask your mom what penetrating someone means!! its when a guy puts his thing in a girl!!!

  • Na Na

    Yvonne – No I don’t hate Kevin at all. I like them all. But the idea that only teenie boppers and younger fans find Joe to be really hot is not necessarily true. That’s the point I was trying to make. I think they are all nice guys and sweet– including Kevin for sure. But I also find Joe really really sweet eye candy.

  • jonas+cyrus=life

    great!!!!!!!!! love them i have 2 buy this

  • Anonymous

    i love the three pictures on the side on the second picture.

    if only i could have that as a poster!

  • Yvonne

    I did get the message. That is one of the reasons I wish Kevin would quit and go solo, to get that “adult” crowd. I know a lot of WOMEN would swoon over him and give him the love he deserves. I get pissed daily that only 21 months is what is costing him this fanbase, thats ALL that separates Kevin and Joe’s age, a lousy 21 months. The only thing that gets me through this hurt for him is Danielle. At least when the “fans” turn their backs on Kevin he can turn to her for REAL love, not the kind that goes, “Oh, your so hot. Marry me pleeeeeaaase!” She is my all-time hero right now. She has a heart of gold

  • Yvonne

    Haters, I dont know why you waste time here if you hate JB. I cant stand Beyonce or Jessica Simpson so I stay away from EVERYTHING realted to both of them. Find other places that interest you

  • -K-

    i love them so much!!
    they look so good in this pictures!!
    they look happy!!:)
    PEACE LOVE JONAS FOREVER AND ALWAYS!!

  • Anonymous

    Joe looks really skinny now :(
    I MISS HIS THUNDER THIGHS!!

    bahaha i always thought that he had small thighs.
    ————-
    ya his thighs were never big
    but his arms are MASSIVE!

  • http://www.myspace.com/chrissysavers Shania

    WTF IS UP WITH THAT DAMN AD?
    THE http://www.montmartreparis.com AD?!?!?!
    I see it in every post. ;x

  • Anonymous

    omg…i need my inhaler! these boys took my breath away!

  • Anonymous

    awww……..so DELICIOUSSSSSS!

  • http://www.myspace.com/chrissysavers Shania

    LOL Joe’s doing that scene kid pose. XD
    love it. C:

  • Anonymous

    yyyyuuuummmmmmmmyyyy!!!!

  • Anonymous

    hotties
    joe is so cute!!

  • Anonymous

    Joe is SO sexy!

  • Anonymous

    to the tune of elevator by flo-rida!

    oh hot dam!
    Nick is my man!

  • I used to love these boys but i really dont anymore! Im so sick of them!

  • Yvonne

    Joe won that fucking Prezzie only cause he was up against just his brothers, ya know fav Jonas. It obvious he was gonna win it cause Kevin never stands a chance against either one of them and it shows with that Kevin hate here at Ocean. Look at how many comments about Joe and Nick are here and the near LACK of them about Kevin. Thank God for Danielle Deleasa! She see’s great things and hottness that none of you bitches do

  • Anonymous

    NANANA- I replied to ur comment and said that its inside
    the targeted age group. i said it sux for kevin cuz
    a lot of peeple who find kevin attractive r older. Like
    attractive
    (no offense Yvonne, not my opinion tho).
    But I know that a lot of other woman love kevins look
    cuz it was considered hella sexy from anywhere in the
    like Elvis times to the 90s. Like not sayin
    older peeple don’t find Joe or Nick attractive,
    cuz a lot do, but just sayin that Kevins fanbase isn’t
    as big as his bros cuz the majority of the targeted age group
    like Joe and Nick better, which sux cuz
    Kevin is just as amazing!

  • http://myspace.com/courteney96 jonaslover

    this is so awesome!! i love them

  • Anonymous

    kk seriously come up with better disses
    cuz 1. None of them r gay
    2. Nick WAS shy, now hes not. And shy and boring
    are 2 COMPLETELY different things. U clearly don’t
    know wat JB r like cuz u only care about bashing
    them.
    3. how is joe conceited? Cuz hes hot and u
    know it but the only way u put it is that
    hes conceited cuz hes good looking.
    4. Kevin is not GAY! Who is Danielle?? The
    girl he clearly loves?
    5. Don’t bother commenting back, cuz u no
    US JB FANS PWN!!!

    —-
    first of, learn how to spell dipshit.
    im tired of you teenies “wit ur spellingggzz”. its not cute. its fuckin painful to read.
    oh they all want you to think they aren’t gay, but non fans know the truth.
    wow kevin has A girlfriend?!? OMJ THEY PROVES HE’S NOT GAY!!!!
    …..so many gays have girlfriends to try to hide that they are gay and they even GET MARRIED. but then they later come out on oprah. i can see that happening to kevin…then joe.
    nick treats his girlfriends like shit, so he’s a douchebag.
    joe is constantly about himself and think’s he’s a “player” and can get any girl he wants…HA.

  • yummi!

    joe lookss soo yummi!!
    hhehee=)
    hes such a hawtie i loved him
    even more ever since that bra insident
    lmao
    love jb<3

    and yay!
    no haters=))

  • Anonymous

    Ya he’s lucky to have Danielle, she seems like
    a nice girl and shes gorgeous. Also, he can just
    chill and go out with her, and if they were 2
    breakup, which i hope will NEVER happen, Danielle
    doesn’t seem to be a Taylor (no offense to y’all
    who love her, so she won’t go public. Ya kevin
    needs more respect, and the teeny crowd doesn’t
    give him any. ya many woman wud be very attracted
    to kevin. GO PAUL KEVIN JONAS!!!

  • Anonymous

    i sure would love to wear the tag nick =)

  • Anonymous

    haha! i love your sign in name!

  • Anonymous

    I know that so many peeple on here r getting
    fed up with u haters. Kk the hotness peak stuff
    is really rude. Their all hot in a unique way, and
    y’all who hate joe r blind! he has gorgeous hair,
    beautiful eyes, and an amazing personality.
    Just cuz u girls/ guys are ugly and can
    only get urself girlfriends/boyfriends of the same
    type, don’t hate on the beautiful!
    ———————————-
    ‘he has gorgeous hair’ HAHA.
    this is a joke right? he’s natural hair looks like shit.
    ‘beautiful eyes’
    his eyes are brown, seriously, nothing special.
    ‘and an amazing personality.’
    he looks like a caveman and acts like one too.
    oh yeah ‘amazing GAY personality.’
    ———————————
    umm first of all his hair is really nice
    and yes his natural hair is nice
    ur obviously not a fan so u
    wudn’t bother looking at pics wear he wears his hair
    natural
    and his eyes are brown, but there like a fiery brown
    and they sparkle 2
    and hes def not gay, cuz gay men wudn’t
    go in public with a bit of a beard.
    and caveman? is that ur best diss
    have u seen 10 000 bc
    last time i looked caveman weren’t ugly
    and its obvious ur a taylor fan
    and let me tell u somethin, shes not
    gorgeous. So shut up! He is very good looking!
    And even if u hate the JBS, u can’t deny
    that Joe is the hottest (Nicks the cutest
    Kevins sexiest). Cuz how else wud he win that perezzie
    there are a lot of Jonas haters on Perez and Joe still
    managed 2 win so HA

  • Anonymous

    oh, kevin, those shoes ain’t doing shit to stop the gay rumors buddy

  • Yvonne

    Right now Danille is not my ONLY hero. You are too Anonymous

  • Anonymous

    Haters, I dont know why you waste time here if you hate JB. I cant stand Beyonce or Jessica Simpson so I stay away from EVERYTHING realted to both of them. Find other places that interest you

    —-
    YOU DON’T LIKE BEYONCE
    your a stupid bitch who doesn’t have taste in music!
    she’s amazing and a freakin legend!!!

    ….yvonne that’s exactly how you respond to people that don’t like kevin.
    now do you see how it feels? its annnoying and petty arguments is not going to change anyone’s opinion of him. you whining like a bitch actually makes it worse.

  • Anonymous

    I was the one who asked wat does it mean
    cuz i’ve never heard of that word and thats
    sort of a disturbing comment that person wrote
    lol

  • Anonymous

    i love joe hes so damn hot!!!
    and he looks good with long hair, short hair and
    FACIAL hair. GO JOE

  • Anonymous

    VROOOOOMMMM! I’M A CAR!

  • Anonymous

    oooh!! cute!!! i love them!!!
    i love joe ..is soooooo hot mmmm ;)!!!!

  • ***Rachel***

    Woah!!! That came in my newspaper Saturday!!! My mom saved it for me!!! Yay!!!

  • Jasmine

    Hi people..

    Joe is terrific….

    haushaushaushaushaush

    I love you joseph adam jonas

  • Anonymous

    wait wtf do they have to do with anything?
    isn’t this a photography issue?

  • Anonymous

    *sigh* just cant get enough jonas!

  • Seventeen Forever

    Yea they really should… those pics are so cute, epecially the last one!
    and gosh Nick looks goregous in the 2nd pic =]

    I love them.

  • Stephen

    the sun has gone to sleep and so must fair ladies! goodbye!

    -Stephen, England

  • tiatia

    Such cutiess (=
    Love the photobooth pics <3

  • Anonymous

    *sigh* speechless!

  • Yvonne

    I just dont know why Kevin has to always be “sweet”, but cant be “eye candy” too. I must be the only one that thinks of Kevin like that :(

  • Anonymous

    Joe is sooo incrediby hot! Like seriously he has
    everything, looks, talent, sensivity, kindness, and
    can pull off anything he does :)

  • mel

    Joe looks like he wants to penetrate virgins. o.o

  • anonymous

    “true fans” my ass.
    Majority of the people that
    have been there from the beginning are
    always complaining that they’ve “changed”,
    and they wish they could “go back to the old
    days”.

    WTF. Did you honestly expect them to stay the same way forever? People do grow up, you know.

    If you don’t change at all in your life, you’re not really living.

    Life is all about a natural progression and change; moving forward.

    Did you people learn nothing in school?

    ————————

    completely agree.
    All the people from the beginning who claim to be true fans, complain about how much they’re not the same.
    And constantly say how much they don’t like them
    as much anymore.
    It’s quite hilarious.

  • M.I.A

    I fucking love them.. i need this mag, stat! xD

  • Anonymous

    Well, WTF do they have to do with anything? They have 10 kajillion demented female fans who will buy anything with their faces plastered on it. Ergo, magazines put them on their covers. All marketing, really.

  • Anonymous

    im sticking to my theories that:

    nick is a boring douchebag.
    joe is a concieted fag.
    kevin is gay.

    and by this time next year, they won’t be as relevant. :]
    _____________________________________

    nick is actuallyy really outgoingg now. hes amazing<3 and hes far from being a douschh bagg. do you even know what that is? joe likes to take pictuerss? but hes definately not conceitedd! and hes not gay soo fag is the wrong term for him! and kevin has a girlfriend. and just because hes the nicest, likes to shop and is maturee doesnt mean hes gay! so shut the fuck up!

    and this time next year, they will be bigger :)

  • Anonymous

    LOVE THEMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • KIRBS

    this is old. I’ve had that mag for days.

  • Kassidy

    freaking cuties.

  • Mere

    Joe is soooo freakin sexy! And u haters can’t deny it.

  • Anonymous

    why is nick not smiling ??(not hating)he kinda looks akward in the black and white pics.

    TEAM JONAS

  • JT

    lol ikr
    ~purple platform pumps~

  • danielle :P

    I HAVE THAT DOG TAG :))
    Joe looks effing sexy & gorgous…
    Kevin looks soo handsome & sweet :) & all of the above
    And nick looks amazing.. Lovelovelove that kid so effin much I wanna marry him, likeseriously…
    He’s incredible, adorable, and all of the above :)

  • Anonymous

    YAY! JOE LOVE!!
    And haters seriously, go away.
    He one a Perezzie and has been nominated for several
    hottie of the year awards, so we all know hes
    not fug.

  • Anonymous

    Joe looks like he wants to penetrate virgins. o.o
    ————————
    srry i’m dumb wat does that mean??

  • We The Kings

    Awww the photo booth pics are soo cute, haha.. their awesome..

    and Nick…. lets just say that boy makes my hormones go a little wild… a lot of estrogen going around..
    ——-
    Lmao Agreed.. he looks so good in the 2nd pic..
    I fucking love the Jonas Brothers..

  • Anonymous

    i think i’ve finally got it
    jonas boys hit their peak between 16-18
    they’re ugly before and after
    take kevin.
    when they first started out he was attractive
    during camp rock he was okay
    now he is BLEH
    and my darling douche, joe.
    he was awkward in the very beginning
    then he got really, really hot
    and now he is descending into BLEHness (in that pic a few posts down)
    and nick…
    he used to be a skinny nerd
    now he’s the hottest one
    in 2 years time he will also be BLEH i reckon

  • cherry cherry boom boom

    nick <3’s diabetes!

  • Anonymous

    Joe Joe JOE! Such a hottie!

  • :)

    lmfaoo.

  • Anonymous

    AHH sexy bitches xD

  • anonymous

    Three words: Date Rape Face.

  • Anonymous

    Sad but true. I’m over them, anyway, but it is tragic to watch Joe become fug.

  • idkk.

    1. NICK .
    2. NICK .
    3. NICK .
    4. NICK .
    5. NICK .
    6. JOE .
    7. KEVIN .

    hahaaa!

  • Sarah

    Ooh. Nick is looking good.

    Um,
    BOOM BOOM BOOM I WANT YOU IN MY ROOM.

  • jade

    I wish joe jonas would cut his hair back to how it was this time last year!!!!!!!!!!!!! It was like the most awesomest hair ever then!

  • nosllya

    loves it!

  • http://www.myspace.com/chrissysavers Shania

    Joe looks like he wants to penetrate virgins. o.o
    —–
    LMFAOOOOOOOOO

  • Anonymous

    Lol thx! But ya this website needs more peeple
    like u 2 standup 4 kevin. Although even tho
    were talking about Kevin rite now, i must say
    i was so upset with the comments about Joe
    with some stubble. Like I’ve never seen comments
    so rude, and Kevin’s lucky he’s never gotten
    that harsh of comments. Like its upsetting 2
    c that girls can’t find each JBs individual
    hotness. But ya back to Kevin, I think
    he shud marry Danielle soon, cuz he looked
    SO happy with her in all the pics! And at that
    wedding (lol feel like a creeper looking at them)
    I hope Danielle cought the bouquet!!!

  • Hailey

    Joe! Dammit! STOP.
    This whole Michael Jackson look alike
    thing is creeping me out.

  • Anonymous

    joes smile is adorable!!!

  • Anonymous

    kk seriously come up with better disses
    cuz 1. None of them r gay
    2. Nick WAS shy, now hes not. And shy and boring
    are 2 COMPLETELY different things. U clearly don’t
    know wat JB r like cuz u only care about bashing
    them.
    3. how is joe conceited? Cuz hes hot and u
    know it but the only way u put it is that
    hes conceited cuz hes good looking.
    4. Kevin is not GAY! Who is Danielle?? The
    girl he clearly loves?
    5. Don’t bother commenting back, cuz u no
    US JB FANS PWN!!!

    —-
    first of, learn how to spell dipshit.
    im tired of you teenies “wit ur spellingggzz”. its not cute. its fuckin painful to read.
    oh they all want you to think they aren’t gay, but non fans know the truth.
    wow kevin has A girlfriend?!? OMJ THEY PROVES HE’S NOT GAY!!!!
    …..so many gays have girlfriends to try to hide that they are gay and they even GET MARRIED. but then they later come out on oprah. i can see that happening to kevin…then joe.
    nick treats his girlfriends like shit, so he’s a douchebag.
    joe is constantly about himself and think’s he’s a “player” and can get any girl he wants…HA.
    ————————-
    he never said that joe, nick said that about him.
    also its fans who make jokes that hes a womanizer.
    and y is gay the best insult 4 u haters?
    Kevins not gay.
    and how is cuz and r u teenie spelling??
    well actually if it annoys u that much them
    hhmmm…… G0 Away u r sooo annoyingz g3t off
    of h3r3 too muchh teenie spellingz.
    So yaa u no us jb fans won stop
    trying to prove dumb pointless fake points

  • emma

    fucking hate the jonas brothers.

    i hate there 12 year old little fans.
    they fuck me off so fucking much.
    they are gay.. okay. they are GAY FAGS! :)

  • Anonymous

    nick is actuallyy really outgoingg now. hes amazing

    and this time next year, they will be bigger :)


    hm really. i don’t think i can believe since your jut another jonas fan.
    you think everything about them is “amazing”.
    nick still seems smug and annoyed in interviews to me.

    and no hunny, they won’t.
    where are the backstreet boys, hansons, nysnc..?
    oh yeah, their fame ended. and the jonas brothers are next. :]

  • Yvonne

    Lay off Kevins boots! They look hot on him cause he is hot. Oh, and he is NOT gay, Danielle is living proof

  • :)

    None of them are like “OMG HAWT!1!!”
    But why does it have to be the youngest one that’s
    even remotely cute? lol.

  • ashley

    they fuck you off?
    AHAHAHAHAHA before you try bashing someone
    try to at least put a sentence together that
    actually makes sense!

    Thanks cunt :)

  • Anonymous

    1. Kevin looks extra delish in the first pic
    2. Nick rules the 2nd page, Like he dominates it lol.
    Im not obsessed anymore, but there still the cutest guys i know lol

  • http://Www.oceanup.com Anonymous

    They are soooo cute:) I just can’t imagine that they Are VIRGIN!! They are hot!!!don’t get me wrong ,it good to be virgin becuz it show you are pure and respectful. But don’t the jonas brother ever get Horney or think about sex?

  • blah

    OH GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ENOUGH WITH THESE UNTALENTED ASSHOLES
    IN ABOUT 2 YEARS [[AT MOST!]]
    THEY WILL BE NOTHING AND ALL
    YOU “TRUE” FANS WILL END UP DENYING
    YOU WERE EVEN FANS ….. just like NSync
    and backstreet boys bahahahah where are all their
    fans now? XD

  • Anonymous

    he never said that joe, nick said that about him.
    also its fans who make jokes that hes a womanizer.
    and y is gay the best insult 4 u haters?
    Kevins not gay.
    and how is cuz and r u teenie spelling??
    well actually if it annoys u that much them
    hhmmm…… G0 Away u r sooo annoyingz g3t off
    of h3r3 too muchh teenie spellingz.
    So yaa u no us jb fans won stop
    trying to prove dumb pointless fake points

    at this point there’s no reason for me to reply to your comment because it made NO FUCKIN SENSE.
    you can go back to worshiping your jonas posters. im done.

  • emilyily

    woah. they look hott :D

  • gobacktowordpress.

    They are soooo cute:) I just can’t imagine that they Are VIRGIN!! They are hot!!!don’t get me wrong ,it good to be virgin becuz it show you are pure and respectful. But don’t the jonas brother ever get Horney or think about sex?


    When they watch gay porn, yeah.

  • Anonymous

    You dont know that so stop talking ur bleh

  • Yvonne

    BTW–This was taken the same day as the Leno gig, same clothes

  • Anonymous

    wow that was a very rude comment

  • Samantha.

    OH GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ENOUGH WITH THESE UNTALENTED ASSHOLES
    IN ABOUT 2 YEARS [[AT MOST!]]
    THEY WILL BE NOTHING AND ALL
    YOU “TRUE” FANS WILL END UP DENYING
    YOU WERE EVEN FANS ….. just like NSync
    and backstreet boys bahahahah where are all their
    fans now? XD

    Okay so if their going to be a fade, then why are you even bothering commenting and being hateful.
    You may be true, but your not a fortune teller. Let us fans have fun. Look at New Kind On The Block, they still have fans from way back. Their are still N*sync and Backstreet Boys fans too. So your comment was a little pointless. No hate though, you are intitled to your own opinion and so am I.

  • Anonymous

    i loveee themm <3

  • http://myspace.com/kaylaanicolee Kayla.

    GOD I HATE JOE’S HAIR.
    wtf joe?
    please grow it out.

  • Anonymous

    diabetes is getting soo much attention now cause people found out that nick Jonas has it

  • Jame

    joe i love you,
    but what happened to those
    thunder thighs? i loved them!
    you are looking kind of skinny
    these days. maybe a break would
    be good for all of you.

    i love you all, no matter what.

  • Ryann (Im a girl!)

    They Fuck you off? hahaha i never heard anyone say that..
    wooow..

    Anyways.. very cute pictures… I love the photo booth, so funny.. And Nick looking fineee in the 2nd pic.. damn

    and lmao to the people freaking out over their hotness ‘peaks’ and their looks right now probably because of the one pic of Joe, with a 5:00 shadow..
    Hey Im sorry guys, their growing up.. gotta deal with it.. I still think they look good, but whatever..

  • Anonymous
  • Yvonne

    Oh, Anonymous, you dont know the HALF of what Kevin gets called. What was said about Joe is childsplay compared to the awful stuff said about Kevin

  • Oie

    Y el negro ese que sale ahi que tiene que ver?

  • Ryann (Im a girl!)

    They are soooo cute:) I just can’t imagine that they Are VIRGIN!! They are hot!!!don’t get me wrong ,it good to be virgin becuz it show you are pure and respectful. But don’t the jonas brother ever get Horney or think about sex?


    When they watch gay porn, yeah.
    —–
    I love them.. but lmao

  • a.

    They’re so adorable! That’s sad that I will never get to know them. Well, life sucks sometimes, so yeah.