Jonas Brothers Rockin’ New Years Eve

  • heyitsme

    First of all, sorry i’m posting on this when my comment has nothing to do with this topic, oceanup is not letting me post on any other subjects.

    If you are reading this, my goal is to really only get
    across to the jonas brother fans like me. It’s not to
    upset anyone, so I apologize in advance if this does upset you in any way.

    First of all, has anyone else noticed the sudden weight loss recently? All of the boys seem more tired and less
    healthy. I think it’s stress, the stress that we, the fans are causing. How do you think it must feel to watch
    your fans insult and hate, sometimes even threaten the
    girls that they’re dating? How many of you are hating on
    miley, selena, demi, taylor, danielle perhaps, and other
    girls that have been associated to the jonas brothers?
    Sometimes I just don’t understand you people. I don’t think that they like girls who are insulting their exes or girlfriends over the internet. It’s okay that you don’t like someone, don’t get me wrong, but insulting someone over the internet makes you a bitch. A cyber bully is really the proper term, famous or not, these people have feelings.
    Its time for you people to GET A LIFE. You are NOT going to date the Jonas Brothers, so let them date who they want, and leave them alone.

  • Anonymous

    the only reason im gonna watch the new yrs thing is ‘
    cuz of the jonas brothers, i CANT stand taylor!! not
    one bit
    at least im not the only one one thinks this

  • Anonymous

    taylor is ugly!!
    i hate that whiny bitch!!

  • http://myspace.com/kaylaanicolee Kayla.

    lmfao.
    this is going to be so awkward times ten.
    i hope taylor’s next single is forever & always.
    that would just put the icing on the cake.

  • Anonymous

    1

  • Hey
  • http://www.youtube.com/user/pinkfrenchrose Veronica Jonas

    YAY! :-)

  • Anonymous

    dear oceanup,

    are you going to post these anytime soon?

    joe and his ugly beard in texas
    http://i43.tinypic.com/2uxw9dv.jpg

    new Nelena in texas!!!
    http://i44.tinypic.com/2z9behh.jpg

  • Brunettes Get Better Grades

    Yay, they look so cute.. Taylor too :]
    cant wait till New years..
    does anyone know what song JB is gonna perform..
    maybe Lovebug????

  • Anonymous

    Yes!
    I’m gonna watch only their part,because I can’t stand Taylor Swift :)

  • Anonymous

    taylor is ugly,
    i love jonas brothers! :)

  • Anonymous

    looks like they were on the set of their show..

  • demi is gonna win a emmy!

    fuckk taylor swift you publicity using bitch!

  • jonaslovee

    aaaaah I’m so excited for the performances!!

  • Anonymous

    cool,
    i love jonas brothers that’s why i’m soo gonna be there! :)

  • Brunettes Get Better Grades

    That Nelena pic is so cute.. well mostly Nick :D

  • katie

    idk why but I really like this commercial
    =p

  • Anonymous

    yay!

  • Mandy,

    Can’t fucking wait!
    Jonas Brothers are AWESOME! And I’ll be there :) I think I’m gonna take some tomatoes there because I passonely hate Taylor! she’s a bitch!

  • Anonymous

    What are they going to sing?
    Hope they sing Video Girl and look her in the eyes!
    :)
    ahahahah,I live in New Jersey so maybe I’ll go.

  • Kara

    i’m so going to watch this
    its better than Miley’s piece of crap party on MTV!

  • Anonymous

    Please Joe this year wear some DECENT outfit! lol, I can’t wait to see them perform!

  • Anonymous

    I want them to sing can’t have you,It’s their BEST song :)
    My friends and I are going there we are HUGE jonas&falloutboy fans soo great! :)
    Whatever I don’t want to see Taylor perform she’s too whiney.

  • jblover

    notice how the jonas brothers are the only ones that dont have the blue background and didnt actully go to the ABC studio to shoot the commercial….
    busy busy boys
    but i love them

  • Ashley

    OMG TAYLOR AND JONAS BROTHERS!
    My favorite people EVER!
    I watch it every year and I’m DEFINITELY watching this year!
    it doesn’t get any better than that(:

  • sel

    i wanna be there sooooo bad ;(((!!!!!!!!!!!

  • Saraaaaa

    haha you mean when you look me in the eyes…
    yea i love that song.. it makes me cry sometimes! but its kinda old..
    I think they should sing either got me going crazy or bb good…
    Ahhh I cant wait :]

  • Anonymous

    you should’ve put Taylor Swift too cause she appears more than the Jonas Brothers, just saying

  • Anonymous

    Nono I want them to sing Video Girl WHILE looking taylor in the eyes,.-
    You know what I meant.

  • Anonymous

    Wooo!
    Go jonas brothers! I love you guys and me and my friends are going there like a present because mu bff turns 16 that day :)

  • Carolinaajobrosfan(:

    I’M GONNA BE THERE :D,
    My daddy wants to give me as a present my first visti to NYC! :)
    Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
    I can’t waitt :)
    I live in CA so I’ll be in the other coast for first time!
    Yesyesyes! :)
    I’m taking three friends with me ;)

  • Anonymous

    what are jb gonna sing?

  • Anonymous

    LMAO,
    Yes I wish but they are too gentleman.

  • Anonymous

    Dude, nobody’s saying anything about the artists besides Taylor and JB. They’re even mentioning people who ain’t gonna be there: Selena & Miley. So, I’m gonna be nice to the people who never get attention:

    Lionel Richie<3

  • Anonymous

    no because no one likes her now she is a bitch.

  • Anonymous

    “JB” are Pathetic.-

    What are they going to sing?
    Hope they sing Video Girl and look her in the eyes!
    :)
    ahahahah,I live in New Jersey so maybe I’ll go.
    ——
    I bet Selena is going to be there. I hope they look HER in the eyes.

  • Anonymous

    I can’t wait! :)
    they look super cute,

  • Carolinaajobrosfan(:

    Yeah what are they going to perform?
    I want them to sing can’t have you or sorry,

  • Anonymous

    i’ll go :) just to see them and fall out boy because i don’t like the other stars in there,i’m super excited!

  • Anonymous

    Hmm. If ‘Video Girl’ will be JB’s next single, they HAVE to put a Miley-look-alike in their video. Lol. I mean, the song defines her anyway.

  • Anonymous

    I have to watch it in t.v because I live in Boston and I don’t have THE MONEY to go there,whatever I can’t wait to see it.

  • Madonna

    I cannot wait for JoBros performance ,i used to attend
    their concerts even that concertstickets price was high sky maybe Coz I used not to research enough to see if there were better pricing. But now I can save some dollars via after finding this:

    http://www.rickstickets.com

  • Miranda W.

    Grrr im so mad… my parents wont let me go to NYC on New Years.. ahhhh i want to see the Jonas Brothers so badly.. Ive never been to a concert…
    I guess I’ll just have to scream, I love you Nick, Joe and Kevin.. at my tv screen from my family room..
    That will really piss my brother off!! :D
    Go Jonas!

  • videogirllll

    the part where they showed jb looks like they were on
    the set of JONAS!!! :D
    they look so cute <3
    can’t wait to see their performance!
    & TAYLORS!

  • Anonymous

    Don’t be new,please don’t be new!!!!!! NOOOOOOOO!!!!!!!It’s sooooo wrong an imbalance in nature to see them in the same pic!!!!! Miley and him look great together,not that hot mess of a tragedy!!! SICK!!!!!!

  • Anonymous

    taylor isnt ugly, thankyouverymuch

  • Anonymous

    I HEARD JONAS BROTHERS ARE PERFORMING PUSHIN ME AWAY AND ARE GOING TO RELEASE IT AS THEIR NEXT SINGLE

  • Anonymous

    OMG I LOVE TAYLOR!
    I hate the Jonass brothers. xp

    TEAM SWIFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3TAYLORLOVE<3

  • Anonymous

    they’re probably gonna sing shelf,tonight,burning maybe video girl too

  • Anonymous

    I LUV TAYLOR!!!!!!!
    I DONT LIKE JB

  • alexis

    I LOVE the Jonas Brothers. I cannot wait for their performance :]

  • http://in.youtube.com/watch?v=4wyWKETtFvY&feature=related Anonymous

    I liked this commercial more:
    http://in.youtube.com/watch?v=4wyWKETtFvY&feature=related
    but it doesn’t have JB in it so the level of awesomeness goes down a little

  • Yvonne

    You have got to be kidding? Thier next single SHOULD be Video Girl

  • erurrinnaffiz
  • merdentInvove
  • seuyvnmbvr
  • FaidadoreArek
  • LeleEress