Twilight DELETED SCENES

Maiara Walsh in a Twilight deleted scenes spoof.

  • Alex

    I HATE YOU ALL MOTHER FUCKING HATERS!!! YOU HAVE NOTHING TO DO WITH YOU LIFES!!!

  • Anonymous

    I died laughing. That was so good (:
    I loved the real spoof too, they shouldve
    kept these in (‘:

  • (: Sisky business.

    & Your giving Twilight fans a bad rep with your capital letters. Real, MATURE friends would laugh.
    Its silly to get all worked up.

  • http://LUV2LUVJONAS.NING.COM Luv2LuvJonas


    check out
    http://LUV2LUVJONAS.NING.COM

    Wondering how I made this bold? That doesn’t matter! Check out my site!
    If you’re a Jonas fan, it’s worth it!
    Thanks!

  • sdcdf

    poop on me
    NICK JONAS IS HOT

  • Anonymous

    hahaha this is soo funny

  • http://www.oceanup.com/2009/01/twilight-deleted-scenes.html#comments WOOW…

    HAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHHA THE PART THEY STARTED TO LAUGH I GET HYSTERICAL HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH DAMN HAHAHAHAHAHAHAHAHA

  • megan

    I HATE YOU ALL MOTHER FUCKING HATERS!!! YOU HAVE NOTHING TO DO WITH YOU LIFES!!!
    —-
    yr being a hater by hateing the haters. you dissed yourself. nice, youll go far in life.

  • MRS.WHITLOCK-HALE

    OMJ! LOL THIS IS SO FUNNY! BUT I LOVE TWILIGHT THOUGH! I LOVE YOU JASPER!

  • Katelyn

    that was almost as bad as Disaster Movie. it was just
    awkward watching this. not funny.

  • Anonymous

    what was the point of that?
    it was really stupid

  • lisa

    i watched that movie last month..
    it was soo funny!!

    Ohh! it wasn’t a comedy… sorry

  • http://www.friendster.com/fearlesstaylor nanda :]

    is that maiara walsh?

  • Tiaani

    one of the guys is in american pie beta house!! hes the hot stifler!

    xD

  • Twilightxofanxo

    EW!!! THAT’S LIKE MOCKING TWILIGHT AND THAT IS WRONG!!!!!!!!!!

    I AM A HUGE TWILIGHT FAN AND THIS IS JUST UGH!

  • becca dawn

    weird…

  • h

    hahaha thts funny, the sparkly face was a lil creepy lol

  • vit

    NO ‘¬¬

  • CVALZZZ

    Isnt that the girl from cory in the house??
    wow… she looks diffrent.
    haha, that was funny :)

  • Bells

    ew.

  • Bells

    ew

  • kaylee

    uhm okay…..??

  • kayla

    x]
    it was a little weird, but it liked it.

  • Mackenzie

    that was pretty stupid!!

  • Anonymous

    a pathetic attempt to restart a failed career

  • Anonymous

    i dont sparkle like a freakin fairy
    hahhaah
    i like her here but not on cory in the house because her accent is obviously fake and it bothers me haha

  • Feist

    AHAHAHA .
    Amazing .

  • Anonymous

    hhah i thought it was funny

  • Anonymous

    “no thats okay i brought some snacks”
    hahaha
    that was hilariouss
    and didnt know she had a fake accent in cory in the housee
    lolll

  • Cyn

    “Take your hair down because apparently youll look like a vampire with your hair down..”
    and “no its okay i brought snacks..”
    that was hilarious.
    the sparkly face omg so funny.
    “this is totally hot..what are you doing? bikini? old.”
    lmfao

  • sg

    i guess it was funny….but when i saw twilight and saw edward with the sparkaly skin i was like wtf…so this spoof kinda shows how stupid it looked.

  • Anonymous

    ahahahaah

  • TaylorLautnerishotttt!

    yeah… that sucked…

  • yo

    lolss he was like but immma still eat yur girl friend lolss

  • Kat

    Hahahahahahahahhahahaha
    i love parodys.