Taylor Swift Katie Couric Shopping Trip

Taylor Swift went on a random shopping trip with Katie Couric this afternoon and after, was spotted lunching with her mother Andrea at a restaurant in downtown Manhattan. Photo: INF. Cute shoes!

Tay talked to The Tennessean about her career evolution: ‘I feel there’s definitely been a perception change, the way that people think of me, with the last two months. But for me, I’m never going to change the way I look at myself or what I do on a Friday night if I’m not working.

I’ll be at home with my mom or my cat because my friends are either in college or live somewhere else. I do things the way I’ve always done them. The fact that people’s perception of me has changed is really nice.’

Her new music video ‘White Horse‘ will feature ‘One Tree Hill’ actor Stephen Colletti. She will also perform on NBC’s ‘Saturday Night Live‘ this weekend.

  • marissa

    all you people spamming are gay :P
    but really stephen ?! LMAO. the whole
    time i’d just wanna blurt out . . . .
    STEPHEN the way kristen said it hahaa
    i wouldnt be able to take him seriously.
    lmao. STEPHEEEEEEEEEN.

  • Maddy

    OMG! Stephen! I’ve always loved him! This is gonna be super awesome! BTW: today’s my 17th birthday =)

  • Anonymous

    Haha I like her shoes.
    Fringed boots are the awesome ;)

  • :)

    Happy birthday :)

  • hehe

    i honestly love taylor swift so much she is so cute and has the best clothes.
    and she is such a good role model. i wish i knew her

  • http://www.polyvore.com/cgi/profile?id=446572 lauren

    umm
    wow she is really ugly
    sorry to say but yeeaa

  • Anonymous

    that bitch is FAT

  • Anonymous

    TEAM TAYLOR!!
    F*** JOE.

    and she looks cute in this picture. More young. and her face is so round lol but she prettyyy

  • Anonymous

    love her

  • Tru

    Stop hatn on her….She looks gorgeous!

  • Anonymous

    UGHHH I WAS SUPPOSED TO MEET HER TODAY BUT THEN IT SNOWED TO MUCH JKCJEHFGVEFJKVEF =[[[

  • Anonymous

    this isn’t even about joe

  • Anonymous

    hayyyy

  • Anonymous

    love taylor!!

  • Brooke

    first? and she looks really skinny in this picture.

  • Jennifer

    She’s gorgeous

  • jessie

    lol, i was just about to go to bed and this pops up. taylor rocks that coat, man. and katie couric is the original fierce bitch. birds of a feather…

  • T

    Love her! <3 She’s so pretty and soo sweet.

    Team Maylor (Miley&Taylor) all the way!

  • Maddie

    i love taylor, but that outfit is kinda awful. its ok, she still looks beautiful.

  • TONYA ANNE.

    I FREAKING LOVE TAYLOR ALLISON SWIFT.
    <333
    I FREAKING LOVE TAYLOR ALLISON SWIFT.
    <333
    I FREAKING LOVE TAYLOR ALLISON SWIFT.
    <333
    I FREAKING LOVE TAYLOR ALLISON SWIFT.
    <333
    I FREAKING LOVE TAYLOR ALLISON SWIFT.
    <3

  • Anonymous

    lovee her but that jacket is ugly.

  • RAwRR_itzEM(ily)

    cant wait 4 the vidd.
    haha i didnt even kno that douche bag frum laguna beach acted!!lmao

  • Carolinaajobrosfan(:

    LMAO.
    Her face looks like a cake,like seriously this BITCH needs a change,she’ll still be as ugly as shit.
    :)
    JOSEPH JONAS OWNS THIS LITTLE BITCH AND HER CAT.

  • Anonymous

    For a second there I thought oceanup was saying Taylor’s mom was Katie Couric..But then I kept reading

  • Anonymous

    I love how much Taylor loves her cat. That’s adorable.

    HBSIC

  • :)

    omg, stephen colletti?
    gahh, i love him!
    i’m so excited.

    :)

  • Tory

    Taylor Swift is awesome :)
    and adorable!!!
    omg it’s so awesome when she goes to New York!
    Happy belated Birthday Mrs. Andrea Swift!!!

    TEAM TAYLOR.

    cant wait for White Horse vid :D

  • Anonymous

    CHASE :D

  • Anonymous

    she’s so lovely and nice!!

    and she’s majorly pretty!!

    i love white horse!!

    stephen colleti or whatever was like in one episode wasnt he? oh well, luv her!

    (and her jacket’s reli cute!!)

    x x x

  • mojo

    She’s so pretty! She’s rockin that look too!

  • Anonymous

    wait. since when is colletti on one tree hill. keep it up girl.i havent watched it in a while but seriously? wow.

    anyway i am so psyched for the vid. chick went double platinum. good for her.

  • nicci

    Godddd she’s crazy skinny! i have BCBG brown boots
    similar to those just a bit taller…love them,
    love her

  • Anonymous

    Team Joe.

  • Anonymous

    stephen colleti!!!!!!!!!!!!!
    omg
    haha
    I love taylor and now stephen and taylor together this is awesome!

  • heartbreaker

    I love her!
    She is sooooo talented and beautiful :)

  • Steph

    You go girrrrrrrl.

  • Anonymous

    alien

  • andrewe

    omg i love her.. but where are the bangs?? hahaha

  • Jane

    stop spamming!!!

    TEAM TAYLOR ALL THE WAY!!

    and i am soooo watching saturday night live with her

  • Anonymous

    woahh her legs loook super skinny in the picture. she looks like she needs a hamburger.

  • wowzerz

    Awww I love Stephen but he’s gonna be the douch bag in the video that
    Breaks her heart:(

  • Sneha

    Shes cute!

  • Anonymous

    im sry but shes ugly, she needs to do something w/
    that hair

  • Anonymous

    God does she never not look like a cat…
    cute jacket though.

  • Anonymous

    eeww uggllyy

  • Ashley

    I’m obsessed with White Horse omg.

    Cuz I’m not your princess,
    this ain’t a fairytale,
    I’m gonna find someone someday who might ACTUALLY treat me well!

    haha thats my fav. part :)

  • Anonymous

    don’t think she can exactly reconstruct her face. lol. why are you so uptight about it.

  • Anonymous

    Taylor is EVIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Katie

    Wow, is spamming REALLY nessacary?

    And how exactly is she evil?

  • melly

    she is horrible, ugly, bad…and very boring

  • whatever

    stephen colletti isnt cute like he use to be in the laguna beach days

  • Anonymous

    lol. a little bitter are we?

  • deanna

    oh my god, oceanup you need to limit the spamming cause its really fucking annoying.

    anyways, she looks really good. especially after the breakup, shes been looking really happy lately. i hope she is. WHITE HORSE is such an amazing song. stephen was my obsession like three years ago haha. itll be amazing :)

  • katieeeee

    eww hair face loooks ugly and round in these pics!

  • Anonymous

    alright all you mature people spamming. i dont care what you think about her, but you are slowing down the site. seriously, get a hold of yourselves.

  • Lily

    She’s boring yet I bet your one of the people who comes into every post about her and talks shit aren’t you? Don’t even answer it’s already obvious. Got an obsession, ey?

  • http://myspace.com/kaylaanicolee kayla

    stephen colleti?!!??!?
    HOLY FUCK.
    he is gorgeous.

    dslkdslkfjsf.
    shit shit shit, im excited for that video nowwww.

  • nancy
  • Anonymous

    why did she go with an older news anchor? i love her but lately (since the breakup with joe) shes been like – idk she has no friends really

  • http://www.bopmag.com lia

    stop spamming!

  • Anonymous

    mature.

  • clem

    SHUT UP ABOUT JOE
    SHES MOVED ON, WHY CANT YOU?
    Taylor Alison Swift is absolutely beautiful and so incrediblty talented, and its so sweet to see her and her mom going shopping :)
    Its her mom’s birthday today yay happy birthday mrs swift <3

  • Wtf!?

    Shut the hell up!Taylor looks beautiful! And Im team Jaylor!

  • http://shetalkshere.wordpress.com heyyy

    loooove her jacket!
    loooove her!!!!

    shetalkshere.wordpress.com

  • tia & mandy

    WOW, PEOPLE ON THIS SITE ARE SO MEAN.
    TAYLOR’S SUCH A SWEET GIRL, YOU HAVE NO REASON TO HATE HER. SHE’S AWESOME, I LOVE HER SHOES (=

    I’M STOKED FOR WHITE HORSE – STEPHEN’S SEXY.

  • http://www.youtube.com/dustieandkristen Kristen Lyn

    i absolutely adore taylor swift.
    she’s so gorgeous and so nice.
    when i met her after one of her shows, she was really sweet to everyone and gave me and my friend compliments.

    oh, and i LOVE her jacket.
    way cute.

  • Anonymous

    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE
    TEAM JOE

  • Anonymous

    TAYLOR IS AMAZING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GO FUCKING JUMP OFF OF A CLIFF IF YOU HATE HER
    BECAUSE NO ONE WILL EVER LOVE YOU! :D

  • Anonymous

    Pathetic Jonas Brothers fan much?

  • jann pearl

    hi taylor!!!
    happy 20th birthday . .wish all the best . .good luck on your career. .keep going..love yah..i’m your biggest fan ever!!!! i love your songs. .and i hope someday i’m gonna email you the song that i compose. .