Mitchel Musso THE IN-CROWD Video



Mitchel’
s new music video ‘The In-Crowd’ with Katelyn Tarver & Malese Jow.

  • Anonymousish

    I don’t know why. I like the song, but I could totally hear a girl singing it instead of him. Hm

  • tiara

    she is one of the like “hip hop” dancers

  • matt p!

    i love the songg, but this is the DUMBEST music video 9i have EVER seen!!!! what is up with all the stars dancing and singing in front of a white screen with a mic?!?! that is what like EVER music video is like now!!!!! urggg! its annoying!

  • Anonymous

    he is so hot

  • Anonymous

    sounds exactly like mason & metro station.
    lol, seriously.
    when he performed live, i kept thinking he looks and acts and sounds so much like mason.
    but i liked his songs, but i didnt know what they were called.
    now THIS…i like :)

  • Anonymous

    like the song, hate him. im suprised disney hasnt fired him yet…

  • Carey

    “am I the only one who likes his hair?”
    =======================
    No, I love his hair, his voice and his hotness. The video reminded me of Miley’s 7 Things video, but it was much better and the song is pretty cool too.

  • Anonymous

    i love him

  • Anonymous

    I have to say, this is better than I expected.
    Honestly, I think he’d be more popular if he stuck with the whole rock band kinda thing like his brother.

    He’s not that bad of a singer either.
    Could work out :]

    & Katelyn is pretty.

  • twal

    i lovee mitchel musso
    but i don’t like the song too much

  • Anonymous

    The lyrics to this song are ridiculous. I could take it more seriously if he wasn’t being such a hypocrite by singing it. He does know we’ve all seen pics of him smoking right? So much for being yourself and not following the crowd.

  • Anonymous

    Uh… EVERY music video lipsyncs … hope you knew that? lmao.
    And I surprisingly liked it … something I thought I’d never say about Mitchel Musso, but eh, it was actually pretty good I thought?

  • Anonymous

    omg yes! katelyn tarver!! she rocksss

  • bobo

    Omg he is amazing & malese jow too <3

  • Summer

    i LOVE mitchel musso! i am his biggest fan in the world! i know everything about him! he looks sexi in the video! i love u mitchy!

  • Anonymous

    this is pretty cool :)

  • Anonymous

    I hate the damn ass blonde girl in the dumb ass video.
    It pisses me off that she and her ugly bitch ass face is is in it. I can’t believe they would put here fugly ass with those dumb fucking ass glasses in the dumb shitless ponytail in his stupid fucking ass song.

    ITS FUCKIN RIDICULOUS!!!

    p.s. She is a fugly bitch….

  • Yasmin

    Wow im shocked, he did so well with this.
    He didnt look like a poser or anything- he did a great job with this.

  • ummm

    umm he shouldn’t sing.

    his brother mason is WAY better than him.
    idk i don’t find mitchel attractive at all.

  • ashley.

    cool song.

  • Anonymous

    wow, i loved it! maybe not the video so much, but it wasnt bad…and i love that he can actually sing and isnt over-produced, cuz on youtube there is a video where he sings live, he is just as good as his bro…i dunno, he does have that disney image though

  • Kat

    Its pathetic, he shouldnt have a music career.

  • ViVi4N

    hess kwll(:

  • http://www.shannon-riddick.webs.com x
  • Anonymous

    I Love You Mitchel Tate Musso <3
    Hahha.
    He Is Amazingg.

  • Carey

    “I hate the damn ass blonde girl in the dumb ass video.
    It pisses me off that she and her ugly bitch ass face is is in it. I can’t believe they would put here fugly ass with those dumb fucking ass glasses in the dumb shitless ponytail in his stupid fucking ass song.

    ITS FUCKIN RIDICULOUS!!!

    p.s. She is a fugly bitch….”
    ============================
    ………Someone woke up at the wrong side of the bed.

  • Anonymous

    5th!

  • Anonymous

    uhhh okay
    going back to the miley post now

  • Kat
  • http://www.mypspace.com/chrissysavers Shania

    WOW
    He sounds amazing in this.

  • Anonymous

    song sucks, but you get use to it.
    It’s not him, It’s disney.
    Mitchel songs that he ACTUALLY WORTE are so much better.
    Try and find them(:
    I downloaded them already.
    :D
    He’s was so freaking hott in this video.
    Now, a mason and mitchel duet?
    OH. MY. GOD.
    hottness >3

  • http://LUV2LUVJONAS.NING.COM Luv2LuvJonas


    check out
    http://LUV2LUVJONAS.NING.COM

    Wondering how I made this bold? That doesn’t matter! Check out my site!
    If you’re a Jonas fan, it’s worth it!
    Thanks!

  • http://www.shannon-riddick.webs.com x
  • Anonymous
  • Anonymous

    i kinda liked it

  • h

    this is a really great song

  • me

    loves it X 1000

    mitchel is the best disney star out there

  • ABS

    ehh .

  • Anonymous

    hah, he needs to stick to HM.

  • Anonymous

    yeah but what about all the pictures of him smoking?

  • lol

    hmmm, I surprisingly liked it
    he looks like the type of guy to be in a rock band
    like the look, mostly his hair

    but it was ok

  • Me<3

    i actually really like this song1

  • http://www.youtube.com/totallytamberka Totally Tamberka

    AMAZING! Can’t wait for his album!

    Mitchel Musso= <3

  • Anonymous

    i didnt really watch the video cuz i was 2 caught up in the songs so yea i like the song

  • earvz

    MASON IS A BETTER SINGER..

  • liza

    i dont really like mitchel but i have to say this song was pretty good
    i just wish he would cut his hair!

  • mm

    surprisingly good

  • Anonymous

    yes i did CAREY!!!
    she is a bitch..
    are you just like her???…
    my fuckin cover is blown because of her fuckin ass CAREY!
    do you know how to fix it…
    HELL NO!

  • it’s me.
  • Anonymous

    why wouldn’t he make a music career.selena is making one even though she sucks.no offence

  • jonaslovee

    the song was okayy..but i like him better on hannah montana

  • Anonymous

    id rather not be part of the in-crowd thank you very much :)

  • Anonymous

    its ok? i like the beat and everything
    but the lyrics are soo disney
    i can’t wait for mitchel musso to really come out and start makin’ other stuff.

    otherwise, he’s a great actor and person! :)

    ps- i never saw malese jow?
    if anyone else did. reply to me?

  • anonymous

    omfg I LOVE MITCHEL TATE MUSSO WITH ALL MY HEART(:
    this guy is freekin amazinggg <3

    we gotta take care of this little drug problem though :p
    once thats out of the way, he’ll be perfect xD

  • Aislyn

    I love Mitchel(:
    He’s absolutly amazing

    And his little brother Mark is in the video(;
    Mark has his own youtube channel and all that jazz(:

  • Anonymous

    Mitchel should go emo! Following his brothers foot steps wouldn’t hurt

  • lir

    mitchell musson sings really good. but he needs to do something with that hair it doesnt look good at all he needs to cut it i think this is keeping fans away!maybe if he cut girl might start to look at him he would look older and it would be better.thye would see him as more hn if he change!

  • mrssssjonas

    its ok? i like the beat and everything
    but the lyrics are soo disney
    i can’t wait for mitchel musso to really come out and start makin’ other stuff.

    otherwise, he’s a great actor and person! :)

    ps- i never saw malese jow?
    if anyone else did. reply to me?

    —–

    yeah i agree, the lyrics arre REALLY disney. lol

  • Anonymous

    SO GAY…

  • Anonymous

    mitchel’s hot, but he smokes weeds, not my type.

  • it’s me.

    I like mitchel :)
    I’ll probably buy his album =)
    but it’s sad that he use drugs :/

  • Anonymous

    he’s better than selena

  • Anonymous

    Love the song, love the video <3
    Did anyone else notice that he looked like he was crying at 2:30?

  • Anonymous

    This video is too cute.

    I was surprised, he sounded really good in it.
    =]

    HE IS SO FINE!

  • Anonymous

    reminds me of the seven things music video

  • caitlyn

    hmmm..i suprisingly liked that…what happened to his rapping tho? not that im complaining. he cant rap. but i like this.

  • http://myspace.com ali

    love this song, great, i dont really give a crap about mitchel
    if he wants to sing or if disney wants him too,its his choice, go ahead.
    this is a good song, doesnt matter who he is
    but seriously, where the hell is malese jow- who btw has some great stuff too.

  • http://oceanup.com Mimi

    its ok? i like the beat and everything
    but the lyrics are soo disney
    i can’t wait for mitchel musso to really come out and start makin’ other stuff.

    otherwise, he’s a great actor and person! :)

    ps- i never saw malese jow?
    if anyone else did. reply to me?
    _________________________________________________

    She was near the end.
    at 3:17, 3:20, and 3:25 and at the very end to the back right of the guy in the green jersey. :]

  • Anonymous

    cool song, good video.

    weird title though. =/

  • Anonymous

    he’s cute :)

  • Anonymous

    What the eff ? lol
    I wouldn’t think he would keep his
    new music career so disney i mean a bro like
    mason ( a rockstar) you know he’s not all innocent
    plus all the weed pictures. i loved him even more
    when the pictures came out chuz it showed he liked
    to have fun ;) lol but yeahhh idt this is how he wants
    his music to go, he’s probably just trying to get back
    on Disney good side ..

  • Anonymous

    am I the only one who likes his hair?

  • Amber

    am I the only one who likes his hair?
    —————————————
    Nope I love his hair! I like it the way he has it now. It used to be even longer.

    And for all the people saying he smokes pot…watch this video. He admits he isn’t involved in anything like that. The video is from August so it is recent. http://www.youtube.com/watch?v=ZJyOKYxB1WM

  • briittany

    yes i did CAREY!!!
    she is a bitch..
    are you just like her???…
    my fuckin cover is blown because of her fuckin ass CAREY!
    do you know how to fix it…
    HELL NO!

    _________________

    what the hell are you talking about?

    O.o

  • cait

    omg he smokes weed where did you see that please tell me!

  • kimmy!

    this was surprisingly good
    too bad it isn’t true hahah
    he’s a really good lip syncer tooo!