Taylor Swift STILL NUMBER ONE

Newest paparazzi target Taylor Swift spotted out to lunch at Jerry’s Famous Deli in Beverly Hills with her bodyguard. Full gallery @ TaylorSwiftWeb. Tay‘s album Fearless is still number one on Billboard in it’s seventh week!

  • http://dontface@yahoo.com briana

    i love her boots and purse

  • Anonymous

    POST ABOUT LOGAN NOH

    LOGAN NOH IS SO HOT

    TEAM LOGAN NOH

  • Anonymous

    first!!!!!!!!!

  • andrew

    og beautiful love her ?

    she and miley are the best and fearless and breakout bests albums ever!

  • Ale

    Happy for her <3 :D

  • http://google.com haha

    her voice is good but it isn’t that special, so basically she’s a tad bit overrated. just my opinion, i respect Everybody’s…

  • ri

    i love her.

  • Anonymous

    lol.. burrnnnn.
    nicely done bridget.

  • LEX

    SORRY BUT THE GIRL IS NOT PRETTY JOE JONAS WAS TOO HOT FOR HER.. AND SHE CAN’T EVEN SING SHE SUCKS LIVE DNT SAY IM HATING CUZ SERIOUSLY IM NOT IM JUST SAYING MY OPPINION

  • kcj

    FIRST!!

  • Anonymous

    She’s pretty. you guys are mean calling her a rabbit-face. rudee! And her outfit is really cute love the boots Tay! :)

  • meme

    llk

  • Anonymous

    most overrated star ever.

    Not at all. Miley is the most overrated star ever.

  • Anonymous

    TAYLOR SWIFT & LOGAN NOH WOULD BE THE CUTEST COUPLE

    TAYGAN FOR LIFE

    TEAM LOGAN NOH

  • Anonymous

    FIRST!!

  • Anonymous

    LESBIAN
    FREAK
    she only got headlines on oceanup becuz she dated joe
    jonas- oh did i mentionshe callin her music POP/ROCk
    now…
    wtf this country whore IS NEVA GOIN 2 BE ROCK OR POP.
    shes such a wannabe
    OH did i mention i dont support those LONERS WHO WHINE
    ALOT…
    ——

    WTF. RUde
    You are mean!1

    What has Taylor done to you? She’s obviously good to be up there for 7 long weeks! I never even knew she dated joe but i knew about her singing. shes awesome dont hate!

  • Anonymous

    logan noh is a cutie

  • Anonymous

    FCKKK!!!

    I WAS FRSTTT!!

  • Anonymous

    don’t like her.

  • UH

    LESBIAN
    FREAK
    she only got headlines on oceanup becuz she dated joe
    jonas- oh did i mentionshe callin her music POP/ROCk
    now…
    wtf this country whore IS NEVA GOIN 2 BE ROCK OR POP.
    shes such a wannabe
    OH did i mention i dont support those LONERS WHO WHINE
    ALOT…

  • Tru

    Much Love Taylor…..Keep doing you!

  • AnonymousAlso

    I spy a rabbit-face.

  • Anonymous

    i love Logan Noh

  • SELENA SUCKSSSS

    most overrated star ever.

  • Anonymous

    Logan Noh is #1

  • alexis

    I used to be a really big fan, but not anymore. I realized how into herself she is and she always acts like she is above everyone.

    in my opinion.. overrated. she can write good songs, but she can’t sing for shit.

  • Anonymous

    i feel bad for her, she has nothing in her chest.
    its so ugly

  • Anonymous

    I think its funny that people call her a star fucker yet her album is doing way better than the JoBros and it came out 4 months later. You go TAY COCO.

  • Anonymous

    Logan Noh > Jonas Brothers

  • :)

    she is pretty. Much love to Taylor.

  • Anonymous

    Logan noh is funny lol

  • andrew

    can u stop commenting about logan noh??

    nobody knows him!! goddd

  • Anonymous

    omg taylor and logan noh would make such a cute couple

  • Anonymous

    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh
    i hate logan noh

  • Ale

    <3 :D

  • Anonymous

    She is so pretty!! I love how beautiful she looks in just a simple outfit. And congrats 7 WEEKS!!! No female has done that since 1995…and no male since Usher is 2004. Yupp Taylor owns.

  • gtfo. haters

    SO SUCK IT JONAS BROTHERS!
    >:D
    I lovee her :D
    who is logan noh? o.o
    don’t get mad @ me for not knowing…
    i’ll google him i guess..?

  • Anonymous

    i respoect your opinion. but i dont get how not having a ‘christina’ voice makes you overrated. there are a few people who i dont think are these insane singers but i loovvee their music; they just make some great music. some people care more about the music then some insance voice (even though i do think she is a good singer). now if her style of music isn’t your thing, cool, but that doesn’t really make her overrated.

  • lalal

    no one cares about ali lohan…..
    wow.
    yall have no life if yall wanna know about her..
    I love Tayy. <3
    she’s gorgeous.

  • bridget

    “Everyone thinks Taylor is sacred and never does anything wrong. All the blame gets put on those 3 guys. I feel bad, I really do.”
    —————————————-
    Everyone gets on the boys because they’re liars. I think if this were anyone else Taylor would be as believable but we all know the boys lie about they’re love lives basically hiding their girlfriends in they’re closet. I mean who are you going to believe a girl who blogs about her personal life, writes songs that go in detail about her life and always tries to bring herself down to the level of her fans or a bunch of guys who have maintained they’ve been single for years even though we know they’re lying. They have NO credibility.

  • Anonymous

    Jonas brothers SUCK!!!!!!!!

    TEAM TAYLOR SWIFT

    &

    TEAM LOGAN NOH

  • Anonymous

    shes like a rat.

  • Anonymous

    I love her outfit alot to.
    gah, she looks so pretty
    I’m jealous x)

  • Anonymous

    logan noh is so much hotter then dumb joe jonas

  • lucy

    eewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    TRAILER SHIT!!!!!!!!!!! SHE IS ONLY #1 BECAUSE SHE IS A PUBLICITY WHORE!
    I JUST WISH THERE WOULD BE PEOPLE WHO CAN GET ON TOP OF THE CHARTS ON THEIR OWN WITHOUT ANY PUBLICITY SHIT! THIS MEANS SHE ISN’T WORTHY ENOUGH.

  • Anonymous

    LOGAN NOH LOOKS LIKE A GAY IRISH DANCER! NOT HOT AT ALL NOT EVEN CUTE! i dont know what you guys are seeing.

  • katieee!

    she’s so prettttty.
    i love her boots.
    [[[[:

  • ashley

    HELL YES!
    SHE IS NUMBER ONE FOR SEVEN WEEKS IN A ROW!
    SHE FREAKIN’ ROCKS AND IS SOO GORGEOUS.

  • Anonymous

    post stuff about Logan Noh, he is a hottie

  • mariann.(:

    WHO FUCKING CARES ABT SOME QUEER-ASS GUY “LOGAN NOH.” NOBODY EVEN KNOWS HIM SO STFU. sry just got reaaally annoyed… i<3taylor! (:

  • Anonymous

    ya i second that who the fuck is logan noh?

  • kamilah

    eewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    TRAILER SHIT!!!!!!!!!!! SHE IS ONLY #1 BECAUSE SHE IS A PUBLICITY WHORE!
    I JUST WISH THERE WOULD BE PEOPLE WHO CAN GET ON TOP OF THE CHARTS ON THEIR OWN WITHOUT ANY PUBLICITY SHIT! THIS MEANS SHE ISN’T WORTHY ENOUGH.
    ———————

    wow your so retarded. taylor was big way before she dated that lame ass jo bro. stop hating on the girl when you dont even know what the fuck your talking about. her first album was #1 for a long time too and she wasnt dating anyone famous so shut up. taylor has talent and genuine fans thats why shes on top of the charts. i dont see the jo bros album on top and they have a huge fan base. shouldnt they be on top since they supposively are so great. their the ones getting used for the “fame” right. i dont think so

  • Anonymous

    who the hell is Logan noh?
    :/

  • Anonymous

    Logan Noh should date Taylor Swift. they would be perfect together.

  • Anonymous

    fuck her…and ugly boots

  • Anonymous

    if theres nothing really going on with celebrities then oceanup cant post anything about hem

  • Anonymous

    why do you hate Logan Noh so much??????

  • oh hay hay

    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!
    yeah post more ali lohan!

  • Anonymous

    Logan Noh is some new actor or something. google him

  • Anonymous

    Logan Noh looks like a gay irish dancer! He is not hot at all.

  • Anonymous

    EW! Shes so overrated! And so UNCLASSY!

    So glad Joe dumped her for Camilla!!!

  • bridget

    EDIT:

    Err, my bad she’s actually had 3 songs go double platinum not 2 sorry. Also I get how people can call her overrated but i think she knows she’s not a great singer and that her strength lies in her writing. That’s what she talks about her writing all the time. I think that’s her real passion is anyway. I mean she did work as a professional songwriter before she became a singer.

  • Anonymous

    Why the hell do I need to know this?
    Fuck her, and her supposedly BFF Miley Dumbass.

  • Anonymous

    oceanup can post Logan Noh’s youtube videos he makes with his friends

  • Anonymous

    aw cute.

  • OH NO

    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!
    I JUST HAD AN ACCIDENT ON THE FLOOR AND IT’S EVERYWHERE!

  • Anonymous

    logan noh = famewhore. but he is cute

  • Kayla

    that is Greg
    one of JB’s bodyguards…
    weird….
    haha
    she looks good!

  • Ashley

    If her sales were about publicity, she wouldn’t still be number 1. Her sales would have went down a while ago. Her album is selling well cuz its a great album. Not because she dissed your precious Joe.

  • aila.

    AWWWW !
    she looks gorgeous.
    (:

    fack i love her.

    :D

  • http://myspace.com/kaylaanicolee Kayla.

    i love that her boots and her purse match.

    (:

  • Anonymous

    Logan Noh is HOT!!!!!!!!!!!!!!

  • gfsfd

    she’s so pretty but why the hell is taylor always wearing heels? she’s tall enough.

  • Jane

    always adorable!

  • Anonymous

    logan noh is lovely

  • hgfhgfd

    Jonas Brother > All you stupid commenters who think you know it all. :P

  • Anonymous

    iv seen her. you’d never know she was a star the way she acts with her fans. but its cool; you can have your opinion. im just surprised you use to be a ‘really big fan.’ usually huge fans don’t buy into bullshit. but whatever.

  • victoria

    i have that shirt :]

  • Anonymous

    yay taylor!

    btw who wants ali lohan that wierd.

  • Anonymous

    SHUT THE F*** UP ABOUT LOGAN NOH! HES NOT BIG AT ALL AND YOU TALING ABOUT HIM JUST MAKES EVERYONE HATE HIM MORE!!!! I HATE LOGAN I HATE LOGAN I HATE LOGAN SO STOP THE FREEKING SPAMMING AND MENTIONING HIS NAME BECAUSE OBVIOUSLY YOU HAVE NO LIVES BECAUSE THATS ALL YOU TALK ABOUT!

  • TeamDemi

    she’s gorgeous!

  • A

    TAYLOR is an amazing singer but she only gets
    publicity after the joe jonas thing and NO im not a
    JB fan im more of a taylor girl but thats the truth
    and its kinda annoying! imean cmon would she even
    be this much in the press if she hadn`t told
    the whole damn world bout her and joe?!

    and stop talking about logan noh he isnt even good!
    :S
    <3

  • hgfhgfd

    This is totally random.. but didn’t joe and demi once wear shirts like that?
    The whole…purple v-neck tee with a pocket on the side?
    oh and Taylor’s probably doing better because she has such a large variety of fans..
    like its not just tweenies. Jonas Brothers are still good though. Love them all! :)

    ——-

    Joe and Demi are awsone :)
    i love their sence of style.
    theyre both like exactly the same.
    just proves about how boys/girls can have like the same exact style.
    and i rather have a blue v-neck :)
    lol

  • Anonymous

    is that moe? jonas’ old bodyguard?

  • Anonymous

    hate her, i like her boots

  • Anonymous

    exactly. i enjoy the way taylor sings. im not always in the mood for the girl that belts out notes. it starts to all sound the same. i really love taylors voice and think she is a great singer.

    i think shes a great songwriter. if she couldnt do both, she wouldnt have a record deal and wouldn’t nearly be as successful. people always like to point out the shows she didnt do her best and yet are silent when she blows people away.

    i could name countless jonas live events where they just sound terrible, but people will always say ‘oh they can sing’ blah blah.

  • Anonymous

    Yawwwwwwn.
    she bores me.

    bye.

  • teamdisney:)

    I think its funny that people call her a star fucker yet her album is doing way better than the JoBros and it came out 4 months later. You go TAY COCO.
    ————–
    thats sooooooo funny.

    the you go tay coco.
    because i always say that after somebody says “you go girl” or somthing

    & 3 for you glenn coco… you go glen coco!!
    :)

    but i love the jonas bothers more then taylor.

  • Anonymous

    LOGAN NOH?

    who the hell is this guy?
    i’m pretty sure he keeps on spamming the boards himself.
    it’s really annoying.

  • Anonymous

    Isn’t that JB’s old bodyguard?
    Haah, weird.
    <3

    I like her outfit!

  • Anonymous

    I think its funny that people call her a star fucker yet her album is doing way better than the JoBros and it came out 4 months later. You go TAY COCO.

    —-
    Why do people compare her and the Jonas Brothers?
    I don’t get it. She did a lot better than Miley, but no one ever brings that up. Just the Jonas Brothers.
    I feel bad for them, and I’m not even a fan. Every little thing they do someone critisized. (This part isn’t directed to the persons comment that I’m responding to) Everyone thinks Taylor is sacred and never does anything wrong. All the blame gets put on those 3 guys. I feel bad, I really do.

    Not a big fan of Taylor or JB, their both alright.

  • Anonymous

    THANK YOU!
    it’s the SAME person posting over and over
    who needs to get a freaking lifeee

    and btw i like her outfit, she should dye her hair brown
    she would look reaaaallllyyy pretty

  • aj

    I think i’ve seen demi and selena with him too haha

  • Anonymous

    iv heard her sing live; she was great. i could name plenty of times the boys have not sounded great live.

  • Anonymous

    This girl fucking annoys me, and it’s not because of HER, it’s because of what everyone says about her.
    Like she’s some freakin’ sacred, precious, perfect superhuman, and everyone else sucks.

  • TeamDemi

    whooo!! thats right taylor!!! kick joe’s sorry little ASS!!! BE FEARLESS!!

  • Anonymous

    i think miley && taylor are the most honest && use body gaurds much less than anyone also. OH funny thing! the jonas’ are oppesite of thattt. plus theyre exs of them! ha.
    on top of allllll that miley && tay have known eachother since b4 taylor was famous (:

  • Anonymous

    & 3 for you glenn coco… you go glen coco!!
    :)

    but i love the jonas bothers more then taylor.
    ____________________
    lol, i watched that movie this weekend! MEANGIRLS!

    And taylors album is amazing

  • Anonymous

    This is totally random.. but didn’t joe and demi once wear shirts like that?
    The whole…purple v-neck tee with a pocket on the side?
    oh and Taylor’s probably doing better because she has such a large variety of fans..
    like its not just tweenies. Jonas Brothers are still good though. Love them all! :)

  • mileyluver

    most overrated star ever.

  • Anonymous

    loveee the outfitt

  • twal

    aw i love Taylor! she looks so pretty!

  • JONASBROTHERS4LYF3

    THAT BITCH DOESN’T NEED BODY GARDS

    AND THE ONLY REASON PEOPLE BOUCHT THIS SHITTY ABLUM IS BECAUSE THEY WANNA BIRN IT AND/OR THE GOT MANIPULATIED INTO BUYING IT (LIKE ME) PRETTY NUCH ALL JB FANS BOUGHT IT BEACDESE SHE SAID THERES A SONG ANOUT JOE ON IT THAT FAME WHORE USED HIM 4 PUBLICITY BITCH

  • jess

    i know for like a fact that her dad paid people to start playing her songs on the radio. and for all u people out there its illegal im pretty sure. Shes so overrated. Her songs are catchy and shes a good songwriter but singing wise she sucks…..i have to admit though her songs get stuck in my head and they are on my ipod….

  • elena

    I don’t think that’s right to call her a star f—–. My sister works in show business and that is what they call the hair and makeup people. I think Taylor seems like a class act. And I think her outfit looks great and is very age appropriate for her!

  • Claire

    I like her outfit a lot. Especially the boots

  • Anonymous

    Everyone thinks Taylor is sacred and never does anything wrong. All the blame gets put on those 3 guys
    —-

    are you kidding!! have you talked to your local jonas fan. i am sure they will wipe that ‘sacred’ theory from your mind.

  • jess

    and the jonas brothers are WAY MORE TALANTED THAN TAYLOR SWIFT! they write, CAN SING, and play instruments. Im sorry but taylor swifts voice is so bad…i love her songs like i said before, but she can’t sing! at all……i know that they make her voice sound 1000000 times better too because my parents own a freakin record label! i know how they do it! and its really cool :p

  • Anonymous

    well i like taylor and i jonas. so sue. i dont think shes sacred or precious, thats ridiculous. i like her for her and her kickassness. : )

    ps. #1 again? damn straight!

  • Anonymous

    most likely since she is breaking records and what not. she still would have been promoting. same thing happened with her last album.

  • trisha

    so happy shes still number one, she deserves it (: i love her (:

  • grace

    I love Taylor.

    And to all you idiots at the top posting comments about Logan Noh: Shut up!! I bet you ARE Logan Noh just hoping for some fame.

  • <333333

    aw she looks really cute.

    congrats!

  • Anonymous

    well i like taylor and i jonas. so sue. i dont think shes sacred or precious, thats ridiculous. i like her for her and her kickassness. : )

    ps. #1 again? damn straight!

    edit: ..and i LIKE jonas.

  • hahaha

    This girl fucking annoys me, and it’s not because of HER, it’s because of what everyone says about her.
    Like she’s some freakin’ sacred, precious, perfect superhuman, and everyone else sucks.
    —————————————————

    Wow, have you actually read comments on this site? Considering ALL of them pretty much worship the Jonas Brothers it’s really funny that you would say that.

    Way to go Taylor. Some of you are just stupid. Obviously she is talented and can sing or she wouldnt be breaking records left and right. Get over yourselves. I agree with everything bridget said, especially the part about the Jonas Brothers. When they sell as well as she is, then let me know ..otherwise they are the overrated ones that will be done with in a year or two. Boy bands dont last because there fans grow up or the band breaks up. They can’t all keep singing about the same bs forever. Kevin and Joe are getting way to old for that.

  • Anonymous

    she looks like a fucking stick.

  • Anonymous

    just because you may not like her doesnt mean shes overated. everyone has different styles

  • bridget

    eewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    TRAILER SHIT!!!!!!!!!!! SHE IS ONLY #1 BECAUSE SHE IS A PUBLICITY WHORE!
    I JUST WISH THERE WOULD BE PEOPLE WHO CAN GET ON TOP OF THE CHARTS ON THEIR OWN WITHOUT ANY PUBLICITY SHIT! THIS MEANS SHE ISN’T WORTHY ENOUGH
    —————————————
    You’re such a dumbass. Her first album sold over 3 million copies before she even started dating Joe. She had TWO albums finish in the top 10 list last year of best sellers. A record BTW. How many did Joe have? Zero, so STFU! Let me get something straight she doesn’t need the Jonas Brothers to sell albums she was outselling them before they got together and she’s still outselling them now.

    No one has been at number for 7 weeks since 2004. She’s third on the list for most times at number in the past DECADE. She’s had 2 songs go double platinum in the US alone. When the Jonas Brothers can do that then get back to me.

  • tori

    BITCHHHHH!!!!!!!!!!!!! I HATE HER !!!!!! she sucks !

  • Anonymous

    i like her boots

  • jenny

    Taylor is amazing <33