Sonny With A Chance LIVE TAPING

Demi’s new show Sonny With A Chance live taping pictures. Credit: Lauryn S.

  • Anonymous

    wtf with logan noh?
    why people suddenly like this guy?
    HE IS FUGLY.

  • Anonymous

    lol. Teenies r so annoying. :(

  • Anonymous

    this show is hilarious

  • anony1

    dude, i was at that taping,
    and that girl in the red can SING !
    LOL.

  • Anonymous

    demis wearing the dress that i want from free people! ahh she looks so cute! :)

  • Anonymous

    the show was actually suprisingly really good lol…. I was expecting it to be bad but its amamazing. It also gives you a good behind the scenes look on how a tv show works or Course its exaggerated but some of it is true.
    _____

    I’ll watch it a couple of times. MOST shows get better with time, so give this one a chance (pun not intended and quite lame). Hannah Montana was crap at first, but when it got viewers it quickly got a whole lot better. :)

  • Anonymous

    i fucking hate demi’s hair like this.

  • Anonymous

    http://www.real-wishes.com This site is AMAZING!!!Check
    it out.

  • sarah

    what exactly is a live taping?

  • gah!

    Love her
    still think she should stick wit singing
    she would go alot alot further
    but hey w.e she wants to do more power to her=)

    ill still support her
    n i will watch the first epi, it makes me giggly,XDD

  • leighton meester rox my sox

    this show looks really bad but ill watch it for demi

  • tiffanyhater

    ive met her. and she was a total b i t c h
    and super ugly up close.

  • sarah

    im excited for the show
    im gonna watch it for demi
    it looks okay
    but im hoping its better then it look
    demi lovato being in it definitly is a plus
    i love her.

  • Anonymous

    oh i get it,
    her black hair was only for the lo que soy music video.
    GO DEMI! (:

  • Anonymous

    fuck you.
    it will grow,
    my god.

  • jess

    here come the 10,000 teenies claiming to have been to a taping and talking about how ~awesome~ it was
    ______________

    and here comes the haters that have nothing else to do with their lives so they check out on a girl they dont support awww!!!! GET A LIFE!!!!!

  • Anonymous

    who cares if its bad,
    people get improvement.

  • Anonymous

    here come the 10,000 teenies claiming to have been to a taping and talking about how ~awesome~ it was
    _ _ _ _ _

    i hope you’re not a miley fan…seriously!

  • Anonymous

    LOGAN NOH IS GAY. (:

  • Anonymous

    i’ll deff watch this show! i’ll be praying for demi
    i love her!

  • jojo

    i loveee her!
    she looks hot. hehe

  • Anonymous

    God bless her and all you guys
    jesus loves you all!

  • emily (:

    i love demi, but this show looks so bad.

  • Anonymous

    i can’t wait for this! i love demi with all my heart!

  • Sabrina-Lisa

    awesomee

    ily demi

  • melissaaa

    i love demi lovato!
    but for some reason i don’t think her shows going to do well. haha that’s what i said about wizards and hannah montana and i was completely wrong. so i’m most likely wrong about this too.

  • Anonymous

    oh yeah demiii. my bby gurl!

  • <3

    WHERE do you get tickets for these??

  • audrey

    demi’s costar is really pretty

  • daelynn

    her hair is cuter

  • meeee

    demi is my girl crush
    i’ll support her no matter what
    she desrves everything she’s getting

  • Anonymous

    why did she dye her hair?
    It looked so much better before

  • lil ms casey jonas

    yay demi
    although i thought her hair looked great during the kid’s inaugural
    i’m not diggin the new cut

    i hope her show’s good

  • Kelly

    njkpfsdunio

  • http://www.oceanup.com/2009/01/sonny-with-a-chance-live-taping.html#more taylor

    I love Demi!

  • sophia

    yeah im not digging the new hair cut.
    it looks fake. and wiggish.

  • alyssa

    I love Demi..
    goodluck with show
    well whatever happens i still support her!

  • hfhg

    Hey Thir Loe Her!

  • heartbreaker

    how do you get into the show?

  • http://oceanup.com veronica.
  • http://LUV2LUVJONAS.NING.COM Luv2LuvJonas


    check out
    http://LUV2LUVJONAS.NING.COM

    Wondering how I made this bold? That doesn’t matter! Check out my site!
    If you’re a Jonas fan, it’s worth it!
    Thanks!

  • Jane

    her hair looks a little better here. how do you get into these live tapings? and i’m semi excited for the show, i’m not expecting it to be great but i’m hoping it will at least be entertaining

  • Anonymous

    demi is my hero.
    i would love to meet her one day.

  • Anonymous

    someone on ontd was asked to critique this show by its writers and they said it was “painful” :/

  • Anonymous

    I AM SO NOT EXCITED TO SEE THIS SHOW

  • Anonymous

    eeeek im excited for the show

  • Anonymous

    Exited?
    where did you enter from?

  • Anonymous
  • Tru

    I Love Demi!

  • Anonymous

    GTFO
    He is even more irrelevant than Demi!

  • Ana

    Demi Perfect *-*
    I need Sonny with a Chance in Brazil now

  • WOO WOO WOO YOU KNOW IT

    I WENT TO A TAPING OF THIS SHOW
    IT WAS FUNNY
    DEMI’S ACTING IS NOT BAD I SEE AND IMPROVEMENT.
    BUHH BYEE

  • Anonymous

    LOGAN NOH IS HOT

  • bob

    Demi deserves everything. Can’t wait for Sonny With a Chance!

  • Anonymous

    SHE IS SO CUTE
    I AM SO EXITED FOR THE SHOW!
    :)

    ———
    exited?
    thank goodness you arent being graded on comments
    because you would fail

  • Anonymous

    here come the 10,000 teenies claiming to have been to a taping and talking about how ~awesome~ it was

  • Jenna

    have u never seen sonny with a chance???its sooo funny!!!

  • Anonymous

    looks so bad.

  • laurennnnn :)

    demi is my girl crush
    i’ll support her no matter what
    she desrves everything she’s getting
    —–
    omg same here!!
    demi is sooo gorgeous
    deff my girl crush!!
    i cannot wait to see this show
    haters stop bragging about how youre not gonna watch it cuz i bet all of yall will
    puh-thetic

  • TeamDemi

    yayayyayayayayay!!! im sooo excited! demi looks soo cuttee!! i looovvvee that yellow sweater. :)

  • living the dream

    grrrr

  • http://myspace.com/sorandomcrew So Random Crew

    OMG! we saw herrr!!!
    she has one AMAZING voiceee! :P

    <3

  • Anonymous

    the show was actually suprisingly really good lol…. I was expecting it to be bad but its amamazing. It also gives you a good behind the scenes look on how a tv show works or Course its exaggerated but some of it is true.

  • Anonymous

    i want to go to a tapinggg :/

  • Sadiezz

    exited?
    thank goodness you arent being graded on comments
    because you would fail
    ———–
    I think you’d enjoy this site;

    http://www.failblog.org

  • Anonymous

    omg.. i met her too.. she has the most amazing voice ever!!!!!!!!!!!!!!!!!! i love her!

  • kaitlin

    hey guys, the show is GREAT
    i have been to 9 tapings, and its not stupid.
    i admit, they make it look stupid by using the
    non funny parts in commercials but its really good!
    give it a chance, you havnt even seen it.
    so many people love wizards, and a family that has powers sounds stupid but its a great show.
    so dont say you hate it when you havnt
    even seen it yet.

  • Anonymous

    omg.. i met her too.. she has the most amazing voice ever!!!!!!!!!!!!!!!!!! i love her!

  • Anonymous

    do you even know her?
    shes really nice and down to earth. :P

  • Anonymous

    she cant act, shes an amazing singer, but she doesnt dserve her own tv show, they should give someone who can act a chance.

  • sonny4427

    I love sonny with a chance and i think demi and sterling should date and ifhe doesnt can i have him!i think he’s sexy!

  • Demi

    i love this show it is so awsome and i wonder if knight and demi are really emeins so they are so cute and sexy i bet they had sexy demi licked knight’s long dick i had sex with him

  • Anonymous

    i met demi at a concert omg shes so amazing i hope to meet her again