Zac Efron & Baby V MARRIAGE ISSUE

vanessa-topless

Designer Kenneth Brown dished about decking out Zac Efron and Vanessa Hudgens’ new Los Angeles homes: ‘They’re complete opposites. If they ever get married, they’ll have to have separate houses. He’s very modern and
she’s very traditional.’

,

  • Anonymous

    this picture is adorable. i actually love them together :]

  • Anonymous

    i’m jelous of vanessa, i would love to marry zac, in my opinion he’s so much hotter than all the jb’s toguether :)
    ——
    i completely agreed
    i love zac he is the perfect man is so hot and sweet
    :] but nessa is beautiful
    is the perfect couple ever

  • Anonymous

    awesome couple! two hoties.!

  • Anonymous

    awesome couple

  • http://oceanup HALIIMA-

    noooi h8 zanessa plzzz b over!

    gooo ZASHLEY [=
    YEH GEH MEHH

  • Anonymous

    cuties!

  • Lilly

    FIRST!!!!…er maybe second!

    I love Zanessa, they’ll work it out.

  • Anonymous

    this is one of the cutest pics of them…i hope they really are meant for eachother…

  • Anonymous

    [b]?????, ??? ????????[/b]

  • Anonymous

    who cares

  • Anonymous

    ?????, ??? ????????

  • Anonymous

    i dont see why having different taste in furniture would be a problem for them if they ever get married…obviously some people have never heard of compromise…

  • Anonymous

    hey necklace is really cute!

  • Anonymous

    oh my effin god, this photo is incredibly amazing

  • sluttygirl

    SLUT!
    Eeek that picture is discusting

  • ash

    yea…you sound like a dumbass

  • emma

    this is actually digusting. Close you legs,vag!

  • Anonymous

    nice boobs

  • cristal

    omg the best couple ever zac definately has been there for her all the time and they look so adorable together best disney couple ever love them. true love at a young age and still holding on strong love them they are total role models of what a couple should be! MAN i want a guy like zac efron the way he stood up for vanessa is admirable i think i like him even more after that whole fiasco!!true prince charming love him. vanessa is a very lucky girl and he is lucky too to find love like that is rare and they have amazing chemistry i think that why their movie did so well! i hope they do more movies together they look amazing on screen!!

  • kelsieeeeeeeeeeeeeeeeee

    they wont have issues if they really love eachother. my mom loves 1800s shit and my step dad doesnt but he loves her so they still have like a modern tv and computer and kitchen just old decorations.
    if zac and v get married they wont have issues.

  • anna

    ajajjaa, they look great together, i wish it was me
    though,

  • Anonymous

    Love Zanessa and like they say ‘Opposites attract’

  • Anonymous

    fuck you man, maybe you don’t care, but zac and nessa fans care, go listen to the jonas brothers.

  • it’s me.

    aw :)
    they’re my favorite couple EVER!
    that picture is so adorable, they’re both gorgeous and they’re meant to be :)
    i love zac and nessa!

  • steph

    OMG AWWWH there tooo cutee

  • isabela

    i’m jelous of vanessa, i would love to marry zac, in my opinion he’s so much hotter than all the jb’s toguether :)

  • Jane

    is that photoshopped?

  • may

    I wish the truly talented young actors would get more exposure. Instead of a bunch of Disney kids who are drooled over because they look pretty. Ah…in a perfect world.

  • Anonymous

    I HATE VANNESSA

    HE COULD DO WAY BETTER =[
    —-
    SHE’S the one she loves though,
    so whats the point if “he could do way better”
    :/

  • Anonymous

    * I meant he.
    honest mistake.

  • Anonymous

    cuteness

  • anonymous

    ah i dont think they even fit disney anymore
    i think they should move on from disney, nessa should move from hollywood records and do some movie, because i’d rather see her acting than singing. zac is already a good actor.

    and and btw what is nessa doing in that pic? idk but she looks stripping to me lol

  • Speak YOUR Mind

    I love them, they’re so cute :):)

  • Anonymous

    they’re both doing movies that are not from disney :]

  • demifan

    ugh. Vanessa put some actual clothes on.

  • Coolness

    That’s a good thing because the fact that they are so different helps us know they’ll be together forever & always because when ur different it keeps the relationship interesting. Would u wanna to date the female u or male u? Opposites attaract and keep the relationship spicy.

  • Anonymous

    ah i dont think they even fit disney anymore
    i think they should move on from disney, nessa should move from hollywood records and do some movie, because i’d rather see her acting than singing. zac is already a good actor.

    and and btw what is nessa doing in that pic? idk but she looks stripping to me lol
    —————
    did u see the trailer for 17 again with Zac? it looks so funny! and vanessa is releasing one with AJ

  • Ale

    If they got married, they’d work it out.

  • *jonascyruslovatolove*

    Love the picture!

  • Karina

    thats a cute picture of them. and who cares, that wouldn’t stop them from getting married. opposites attract.

  • Anonymous

    nice to see a young couple really sticking together and building a life together. I wish they would always be in movies together,not sure about that pose she’s doing but I love ‘em both

  • andrew

    hahahaha so it looks like i could be perfect for zac hhaaha i like modern 2 ;)

  • A

    Man they are sooo getting on my nerves…
    Get married or whatever who cares?
    But I don’t really think that’s going to last forever…
    He’s hot… but I still think she’s uhm a slut?

  • http://LUV2LUVJONAS.NING.COM Luv2LuvJonas


    check out
    http://LUV2LUVJONAS.NING.COM

    Wondering how I made this bold? That doesn’t matter! Check out my site!
    If you’re a Jonas fan, it’s worth it!
    Thanks!

  • demifan4life

    cute photo….weird pose…LOVE them together

  • Anonymous

    THEY ARE DEFINITLY NOT GONNA GET MARRIED, IM GONNA GIVE IT ANOTHER YEAR MAYBE TO THE END OF THIS YEAR AND THEY’RE GONNA BREAK UP. IM WAY OVER THEM AT FIRST I THOUGHT THEY WERE SO CUTE TOGETHER BUT NOW THAT I DONT LIKE VANESSA THEY NEED TO BREAK UP. I DONT KNOW HER BUT I ALSO CANT STAND HER. SHE SEEMS SO FAKE TO ME. I BET SHE TALKS ABOUT EVERYONE BEHIND THEIR BACKS TO HER ZAC. SHE PROBABLY EVEN TALKS ABOUT ASHLEY. WHENEVER YOU SEE AN INTERVIEW WITH HER SHE ALWAYS HAS THIS DISGUSTING LOOK ON HER FACE LIKE SERIOUSLY.

  • whatever

    what a tramp

  • Anonymous

    Vanessa looks amazing.
    Zac’s lucky.

  • http://t blackskittles

    vanessa looks really pretty(:
    even though im more of a zashley person.
    that picture is really cute..

  • Jonasfan

    If they get married i will be the first one to scream..

  • Anonymous

    wow. that is soooooo stupid!?
    who cares?! THEY CAN WORK IT OUT!?
    Of course, every couples have different tastes and stuff, GOSH! Did you never hear “Differents attract”?!
    Geez, this is getting sooooo ridiculous

  • Anonymous

    I love that pic, it’s so cute.
    I’m sure if they were to get married they’d look past their differences in taste of furniture.
    They have a great relationship and they’ve been together for so long. They seem like they are really in love.
    The guy who’s designing their houses’ who said this was probably only joking. By the way opposites do attract.

  • gloriaaaa[:

    their an awesomeee coouple <3

  • Anonymous

    wow. that is soooooo stupid!?
    who cares?! THEY CAN WORK IT OUT!?
    Of course, every couples have different tastes and stuff, GOSH! Did you never hear “Opposites attract”?!
    Geez, this is getting sooooo ridiculous

  • Anonymous

    god, they’re so hot. gorgeous couple

  • http://www.oceanup.com/2009/01/rupert-grint-shirtless-cherrybomb-1.html Ann

    I HATE VANESSA!!!!!!
    SHE IS A BITCH!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    haha im black-haired so im waiting for my hot blonde guy to come to my life :D lolz

    Zac looks just so attractive in that picture omg

    and i dont wanna see her t!t omg

  • Anonymous

    I HATE VANNESSA

    HE COULD DO WAY BETTER =[

  • CalicoGirl20

    Wow, big deal if they are different, that is probably what makes them work. My boyfriend and I are the same age and been dating a bit longer than them and we too are a bit opposite from each other, there is nothing wrong with it