AnnaLynne McCord Wants In New Moon

90210 starlet AnnaLynne McCord is being considered for a role of Heidi in New Moon, reports E! Online.

The character is a ‘fisher’ who brings humans to the Volturi vampires to eat. She’s also known as ‘bait’ because of the way she uses her stunning looks to attract humans.

In her brief appearance in the book, Bella describes Heidi as having ‘exceptional, unforgettable’ beauty. She has stunning legs, long hair and violet eyes. A source revealed that AnnaLynne auditioned for the role: ‘It’s not a big part. Heidi would be more like a cameo.’

  • Samrah.

    She reminds me of Leah Clearwater.
    hahaHA.
    TWILIGHT DOES NOT SUCK!
    IT’S AMAZING!!

  • Anonymous

    why not put every disney channel star on it. At least that way youll make so much money that no one will care that the movie will be terrible

  • aaallleeexxx

    that character isn’t in new moon is she?

  • Anonymous

    seriously wtf stop putting all these stupid celebrities in it like. get some unknown ppl

  • Anonymous

    i lovee twilight
    and i think she would be a good fit for heidi
    but dakota would suck ass
    and so would lucas

    seriously lets the casting director might as well
    put the jonas brothers in the way this is going.

    new moon is going down hill.

    it better be good.
    or i’ll kick someones face in.

  • Anonymous

    i wouldn’t mind if shes in it but i hate the fact that there’s a bunch of big stars in it now, like taylor lautner (i know he was in the first one but ugh i really think they should’ve replaced him) and dakota fanning.. ii dunno i just think they should’ve gotten like fresh faces

  • Kenna

    hm. well physically she fits the part, but um have you watched 90210? she SUCKS at acting. but whatever. twilight is the biggest joke on the planet. so really i don’t care who they cast anymore. for most of the parts they aren’t even basing it from the book description. they casting directors clearly just like making shit up.

  • den

    yes she is.
    *Spoiler*

    Remember that Bella goes to save Edward at the end of New Moon.
    They meet the volturi an Italy.
    Hence, Heidi comes into the picture. She brings the humans to the volturi.

  • Anonymous

    I think she’d be perfect for heidi. I mean i miagined her sort of like that. But Dakota fanning is going to ruin new moon. Shes going to ruin the movie. Doesn’t deserve it. isn’t talented. Horrible

  • Sierraaa

    she would be a great heidi :]

  • Anonymous

    i want the unknown celebrities, give them there big break. it’s better to see unknown celebrities then ones we all have seen there work before. UGH.

  • http://sofialoveskevinjonas sofia

    she is perfect for the role

  • She is kinda pretty but her face kinda scares me a litle here.

  • Anonymous

    I LOVE HER!!!!!!!!!!!!! PLUS HER BOYFRIEND PLAYS EMMETT SO ITS ALL AWESOME! I LOVE THEM BOTH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SHUT UP Y’ALL JUST HATING ON HER CUZ SHE’S A CELEB AND YOU AINT.

  • Anonymous

    PLUS NO DISNEY STARS PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LOVE VANESSA HUDGENS BUT SHE… NO… CAN’T!!!!!!!!! NO LUCAS!!! NO DAKOTA! SHE’S A TOTAL WANNABE! SHE CAN’T ACT!!!!! SHE’S NOT PRETTY! SHE WANTS PEOPLE TO LOVE HER BUT WE DON’T! SHE’S UPSET SHE CAN’T HAVE A BREAKING ROLE!I WONDER WHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • l!z

    ^ pleease…who’s the loser trying to be gansta?

  • Anonymous

    NO!
    I don’t think she fits the part. Her face doesn’t have that “unforgettable” beauty.

  • Anonymous

    Ok whatever, Heidi isn’t that big of a role, so I can let this slide, but AnnaLynne McCord has a perpetual drunkface and she’s a terrible actress. So I’m hoping she doesn’t get it, there are MUCH prettier C-List actresses they can get to play Heidi. And I believe you have to have some notable fame for it to be considered a cameo, for someone like Annalynne it’s just a small role for a C-List actress, not a cameo. Someone please remind the bitch what the word means!

  • Umm

    seriously how many people want to be in twilight? its not even that good (IMO) the more stars they put in it the more i start to hate twilight, theyre only gettin all these celebs involved so people will want to watch it but i think its having the opposite effects
    p.s dont hate im jus stating my opinion

  • Bitchess!

    she is soooo ugly!
    she looks like a DUCKKK!

  • isabel

    i don’t really like this girl but the part is so small so it’s okay ^^

  • Anonymous

    wth are yu guys talking about, there is only one disney character in new moon o-o and dakota phanning if perfect for the role she is an amazing actress since she was a little girl

  • Jane

    everyone wants to be in twilight! i liked the first one but didn’t love it, i hope the second is better. i think she is super pretty but is she kinda slutty?

  • S

    sorry but who the hell was heidi again?? pleaase answer!

  • bree

    This women is GOGEGOUS,
    she is so pretty and an amazing actress.

    She will be big :)

  • Lucila

    i’d love heidi klum for the role

  • Anonymous

    TWILIGHT= PIECE OF SHIT

  • http://google.com MILEY > OCEANfuckingUP

    DAM..EVERYONE WANTS IN ON TWILIGHT.
    honestly, lets hope the movie isn’t far off from the book this time and that the new director wasn’t a mistake…

  • Anonymous

    twlight is fo losers

  • Ashley

    Ugh, looks like everyone wants to be in New Moon these days… I think the whole thing is just going downhill :(

  • Anonymous

    I love Twilight, but I have a feeling that this whole thing is going downhill…

  • Marie

    I love twilight and I think she’s really gorgeous but c’mon everybody wants to be in twilight ¬¬ and it bothers me a lot because it’s taking away robert and kristen’s ‘ shine ‘ .. i don’t know , i just think they should not put so many stars together , like it was on the first movie , there was so many good actors but not that known like Dakota Fanning. Maybe I’m wrong and the movie will come out as good as the book is but right now that’s just the way I feel about it .

  • Anonymous

    Her too?
    why not put the jonas brothers in the movie. Its already a peice of crap which everyone wants to be in