Miley Cyrus THE CLIMB Acoustic



Miley
performing ‘The Climb’ live on Radio Disney. Thx Ashleigh!

  • amanda

    GO NILEY! AND MILEY!
    THEY BOTH ROCK,
    SELENA NEEDS TO BACK OUTTA THE PICTURE!
    NICK AND MILEY ARE MEANT FOR EACHOTHER!
    AND OCEANUP STOP HATIN ON MILEY,
    SHE SAID HERSELF SHE DOSEN’T READ YOU CUZZ YOU GUYS ARE RUDE!
    ughh! STOP SUCKING UP TO SELENA!
    MILEY IS TEN TIMES BETTER!

  • LOL

    I was thinking about that too!
    He might break up with this bitch, selena but maybe he is interested in another girl or after the jealousy story with the dancer at the pre grammy award, he just wants to get back with miley…
    It’s weird!
    ——————————————–
    This would be the BEST thing:

    Nick invite Miley to one of their concerts. And then he’ll be like : this song is to someone special (he can’t give away to much:P). And then he start singing David Cook- Always Be My Baby. LOL

    Well, I can always dream right ? :/. But I think that song is perfect for them.

  • Aila!

    hahaha i don’t have school today, and all the miley haters are annoying kids who NEVER have a good reason for hating her.

    MILEY IS THE MOTHER FUCKIN QUEEN BITCHES.
    she is seriously going down in history.

  • http://karloxblog.blogspot.com/ Karlos

    love her
    her vocals are great
    she nailed it
    love it!!!

  • marieee

    haha,

    miley is the queen

    i cracked up a bit.

  • Anonymous

    i cant wait for the HM movie!!! love this song

  • Anonymous

    this song is amazing

  • Anonymous

    MILEY IS THE MOTHER FUCKIN QUEEN BITCHES.

    Oh fuckin yessssssssssssssssss!!!

  • Anonymous

    love the song
    love her
    so cant wait for the movie and soundtrack!

  • Anonymous

    hahahah yessssssss!

  • Anonymous

    hujkhkj

  • Anonymous

    love it <3

    the climb is a beautiful song.

  • Anonymous

    i cant wait for the HM movie!!! love this song

  • Miley is

    Beautiful :)

  • amanda

    she sounds really good

    first:)

  • http://www.youtube.com/shatzzy kathi

    love love LOVE HER

  • Anonymous

    this song FUCK!

  • Anonymous

    i HATE, HATE, HATE HER

  • Anonymous

    she sounds great and i love this song!

  • Anonymous

    Can’t wait until this comes out on iTunes tomorrow. By the way, she sounds great singing this live. I like live way better than the studio cut. She sounds like Hannah on the studio cut and like Miley on the live versions.

    I think the world may be about to end. Perez Hilton says he HATES to admit it but he likes this song ALOT and it is really cute. WTF? Are the stars in the universe aligning? Maybe Justin Gaston will catch a ride on the next asteroid to Mars. Then ALL will be well again.

  • stef

    OMG luv it she can SING

    and niley stuff at grammys ???

  • Anonymous

    idt there was any ‘niley’ at the grammys

  • Anonymous

    this song is amazing..al of those people
    who say miley can’t sing then what the f*ck is this?!
    she’s an amazing singer!

  • Anonymous
  • Anonymous

    Love this song. She is such a wonderful singer!

  • Anonymous

    From Eonline.com…by the way, when they say “M” they are talking about miley, some didnt get that:

    Miley Cyrus hit the Grammy red carpet looking great, actually, too great for her age. M was chatting with the always funny Ross The Intern when he was dishing of his love for the Jonas Brothers. “I’ll text them for you,” M.C. said as she flipped open her phone. So which JoBro did M choose?

    Her ex Nick! M joked that Ross was going to have to tell Nick he had her text them or else Nick would be “weirded.” So we had to ask little Cy if they really are “all good.”

    Loved your nonchalant texting to your ex M! So do you think it is possible, then, to stay friends after dating?

    “Oh yeah, I mean I think so. It should be easy because you’re friends first, like in our case, and still friends even if you do break up. ”

    Of course perky Cyrus has nothing but smiles about her ex. She’s the one who’s dating someone else! Score one for M, but after seeing Nick over the weekend, we think he’ll have no problem finding a suitor. More to come on that later.

  • Miley is queen

    I wonder what he meant by : “but after seeing Nick over the weekend, we think he’ll have no problem finding a suitor. More to come on that later.”

  • Anonymous

    I was thinking about that too!
    He might break up with this bitch, selena but maybe he is interested in another girl or after the jealousy story with the dancer at the pre grammy award, he just wants to get back with miley…
    It’s weird!

  • kirsty

    I was thinking about that too!
    He might break up with this bitch, selena but maybe he is interested in another girl or after the jealousy story with the dancer at the pre grammy award, he just wants to get back with miley…
    It’s weird!
    ______

    but i thought Sick had already broken upp ? urghh tht last bit in that article confuzzles me :S

  • :)

    Guys, send a question to miley here : http://z100portland.com/pages/talent_micklee.html

    Everybody ask her if she’ve listen to JB cd, and if yes, which song she like. If she says sorry or can’t have you it would be soooo cute. And ask why she never sing Goodbye live.

  • Anonymous

    I thought to but we didn’t have any confirmations!
    I mean i really hope Sick had already broken up but i want to be sure! You know, i don’t want to be to much happy and found out that they are still together :s

    Sorry i am french so my english is very bad :p

  • Miley is the queen.

    I was thinking about that too!
    He might break up with this bitch, selena but maybe he is interested in another girl or after the jealousy story with the dancer at the pre grammy award, he just wants to get back with miley…
    It’s weird!
    ——————————————–
    Nick and Selena broke up. But I really don’t think Miley would get back with him that easy. She said she would play hard to get LOL :P, love this girl.
    And It seems like he’s taking those 7 steps Miley was talking about. He’s not insecure anymore, that’s 1 step, 6 to go :)

  • Anonymous

    How did you know? you sure! Yes we have some little proof they aren’t dating anymore but this bitch may be wants to get back with him! But i think nick wants miley’s back but he has to fight for her!
    Yes baby, come on..!
    Niley <3

  • Anonymous

    i really like this song (:

  • heather

    in my dreams they perform hello beautiful and nick dedictates it to miley but she turns him down and he begs for her to come back and announces publicly that he was a jerk then miley 4gives him and they get married :)

  • Aila!

    Omg.
    SO AMAZING (:
    beautiful beautiful song miley!
    lovelove you!

  • Aila!

    LMAO!
    I love how all the annoying Miley haters are at school right now, so it’s all us lovers here, :)
    WOOT WOOT <3
    & niley has to happppeeeeeen <3

  • andrew

    loved it!!! MILEY IS THE BEST!

  • kirsty

    LMAO!
    I love how all the annoying Miley haters are at school right now, so it’s all us lovers here, :)
    WOOT WOOT & niley has to happppeeeeeen
    ______

    lmao probally pre school
    is thats a real thing ? :S
    im from the U.K

  • Anonymous

    LMAO!
    I love how all the annoying Miley haters are at school right now, so it’s all us lovers here, :)
    WOOT WOOT & niley has to happppeeeeeen
    ————
    haha, agreed! i hate the haters

  • Miley is the queen.

    Just wait, all the immature Selena fans will come and spam.

    Miley is the queen.

  • Anonymous
  • Anonymous

    LMAO!
    I love how all the annoying Miley haters are at school right now, so it’s all us lovers here, :)
    WOOT WOOT & niley has to happppeeeeeen
    ______

    lmao probally pre school
    is thats a real thing ? :S
    im from the U.K
    ————–
    yeah, preschool is 2-3 years old

  • Anonymous

    it’s ok, one time we actually managed to have an EPIC post!!! it was amazing, we created the CSI: Thats so suite Life of Hannah Montana and all the haters just left us alone

  • Miley is the queen.

    did :)

  • Kirsty

    Miley sounds AMAZING here.

    Nelena is over? Really?
    Poor Nick but IN YOUR FACE SELENA!
    Niley FTW!!

  • Lo

    What’s the deal with this “Niley” thing. Why is everyone so obsessed with it. They’re just regular people. Should we really send our time obsessing on who someone is dating or not dating?