• Anonymous

    OH. MY. GOD.
    WHY DOES SELENA THINK SHE CAN SING????

  • Anonymous

    awww its so cute how much that guy likes taylor!!

  • Anonymous

    Taylor and jonathan would be a super hott couple.
    GET ON IT GIRL!
    :]

  • Anonymous

    awww its so cute how much that guy likes taylor!!

  • elyse

    jcook is adorableee(:
    he’s soo shyy.
    whatta cutiie.

  • Anonymous

    omg that jonathan guy was so cute the way he was too nervous to talk to her

  • allie

    I found the video!!!

    here to watch it:
    http://www.youtube.com/watch?v=V55MPyqvy4s

    and theres the part two here;
    http://www.youtube.com/watch?v=XDwis87gzu4

  • hhihi

    the video is removed:[
    what did it say?

  • Anonymous

    love them

  • Anonymous

    seriously taylor swift is the cutiest she is so nice and sweet. she seems so down to earth i dont know why joe broke up with her for studip camilla. coool video i like how taylor is friends will all the disney stars she is just like in team neautral. :) love tayyyy and selena calls her tay to haahhah

  • sophiestokes

    selena… should PROBABLY PULL UP HER SHIRT.

  • Anonymous

    Its been disabled :(
    I wanted to watch it.

  • Anonymous

    i hate it! hahahah jk
    i love them all
    hahaha taylorrr is soo funnny
    i love how ALL OF THEM talk about covering songs etc sooo casually meanwhile like ssomeone like me would flipp out.

  • lalalalalla

    ohhhh that girl got told.
    way to go anonymous hahha. :)

  • ugh.

    the videos been removed,hha.
    what did it say?

  • Tatiana

    HAHAHAHA ummm she sang with Miley.

  • Anonymous

    In response to Sel “flipping the bird,” those who
    have been saying that this is photoshopped are right!
    First, when someone “flips the bird,” the knuckle
    of the middle finger is completely above the index
    finger knuckle. Here it is not even close! Further,
    there is significant shadowing on the middle finger,
    when we all know and can see how pale Selena’s hands
    are. Even more proof that this is a bullshit picture
    created just to make Selena look really bad and like a
    horrible role model! You should all know by now not
    to trust every picture on OceanUp!

  • Anonymous

    first

  • Anonymous

    MOTHER FUCKING SNAPPING TURTLES.
    I wanted to watch it.

  • Anonymous

    Told you it was really Taylor. Love them all, bitches.

  • EMMYY

    cooool
    i love taylor

  • ashleyxbracelets

    hahhaaaha ‘we dont want to say romeo’

  • Anonymous

    Lol, jcook is starstrukk.

  • omfg

    Woo.
    uhm sel is looking okay
    i don’t hate her as much now that
    shes not with nick
    FYI i hate the JB :|
    They’re FUG

  • Anonymous

    Uh … cool?

  • Anonymous

    i love selena and taylor:)

  • chocolate<3

    literally just watched thisss

  • Anonymous

    haha
    awwwh
    http://myspace.com/selenagomezhonksforpeace
    i just saw that myspace and idk if its real but i
    love it

  • Anonymous

    taylor doesnt have any talent no wonder she hangs out with miley

  • Anonymous

    Does anyone know where to find this video since it has been deleted??? I wasn’t able to watch it.

  • Anonymous

    selenas the best :)

  • Kris

    lmfao, selena had to, like, drag him over there to say hi.

  • Anonymous

    Jonathan’s little crush is kind of endearing. Aww.

  • Anonymous

    Aw, I love Sel and Tay. :)

  • Nina

    selena saying “he has a crush on you” haha

  • Anonymous

    they seem so down to earth all of them!!
    you guys i sent this in!!!!!! oh my goshhh

  • Anonymous

    Ew, Selena wants to cover a song with Taylor! Taylor do NOT do it, you will ruin your carreer! You can only sing with good artists, and people who can sing well! And Selena is totally dating that Jonathan kid, and you don’t hear anyone criticizing her for dating a 20 something year old. And Selena is so fucking boring! ROFL!

  • lola

    Woo.
    uhm sel is looking okay
    i don’t hate her as much now that
    shes not with nick
    FYI i hate the JB :|
    They’re FUG
    —————–
    i knew everyone hated her becuz she was dating nick
    and fyi if ur not fan why would u hate her becuz she
    is dating him so does that mean you hated taylor
    and miley at some point

  • lezzy:]

    little did tay know that that cover totally SUCKED!!

  • Anonymous

    because she can. (=

  • Anonymous

    AWUHHH HE HAS A CRUSH ON TAYLOR! oh my goshh hehe that was so cuteeee

  • Anonymous

    Once again, in response to Sel “flipping the bird,” those who
    have been saying that this is photoshopped are RIGHT! But, some
    of you still believe this pic is real. So to you I say, did you even
    EXAMINE the hand in question? I even gave a
    description. If you did, then you know that I am
    right and that this is a very ignorant fake trying to tarnish
    Selena’s reputation. And further, this PARTICULAR pic
    is NOT on her fansites or JustJaredJr. Go and check for
    yourself. Also, as has been mentioned a million times,
    Selena used her INDEX finger to flip her hair at the
    beginning of the video. At no point was the MIDDLE
    finger up ON CAMERA, b/c this pic is a FAKE!!!
    Someone added the FINGER to a real pic taken
    Thursday night!!!

  • hehe

    awww crush on tayloe :p

  • Anonymous

    jcook was too shy to talk to taylor.
    sel dragged him over. haha.
    Asked if she was wearing contacts, cause her eyes were really blue.
    talked about CSI.
    Told her about the cover; she said that would be the best thing ever; going to send it through e-mail.
    talked about the switching of ‘romeo’ and ‘juliet’.
    They want her to cover a song and they can trade off, lol.
    Tay told them she and sel rock out to their music.
    Selena wants to cover a song with Taylor.
    Sel told Taylor jcook had a crush on him, lol. I don’t think she heard though. You could tell he was embarrassed. lol. His lil crush is cute.

    And i don’t remember what else.

  • Anonymous

    I LOVE THEM ALLL.

  • ariadne

    OMG! defenetly love the riot! bag .. i dont knnow who owns it but love it! PARAMORE THE BEST!

  • Anonymous

    on *her*

    lol

  • sydney

    i love sel, but she is showing a bit too much.

  • Anonymous

    that wasn’t funny.

  • Anonymous

    little did tay know that that cover totally SUCKED!!
    —-
    LMFAO honestly it did, still love them. come on taylor and selena where is that cover of yours? make it so i can be happy ;] and you can piss your haters off sounds good to me!

  • h

    daaanngggg, the vid was removed :(

  • Anonymous

    that was amazing. new couple alert maybe?
    haha u know this is how young stars get together. they find out someone has a crush on them, they bcome friends, then they date..

  • afton

    selena is showing a leeeeeeeeeettle too much cleavage.

    and taylor looks disgusting.

  • Anonymous

    i like them but really.

    spoiled brats all of htem

    oh lets sit in rooms 50 macbooksssssss.

    omggg were so cooool we have so much money we can wipe our asses with it.

  • Anonymous
  • Anonymous

    Oh, I can totally imagine Selena and Taylor rockin’ out together. (: They’re my loves.

  • Anonymous

    come on taylor and selena where is that cover of yours? make it so i can be happy ;] and you can piss your haters off sounds good to me!

    ——-

    I agree!

    Seriously though, I think sel has a nice smooth voice, so I think they’d sound good together. (:

  • Anonymous

    a’ight i’m gonna have to ask you to CALM. DOWN.

  • afton

    taylor really is a little too obsessed with her own music.

    come on nowwwwww.

  • sanah

    A RIOT! BAG!!!!!!
    I WANT ONE!!!!
    GAH, I’M JEALOUS.
    Paramore is love
    haha, i don’t care about anything else but the freaking RIOTTT!!! BAGG!!!!!

  • Anonymous

    this looks kinda of real x]

  • Anonymous

    come on taylor and selena where is that cover of yours? make it so i can be happy ;] and you can piss your haters off sounds good to me!

    ——-

    I agree!

    Seriously though, I think sel has a nice smooth voice, so I think they’d sound good together. (:
    ———–
    i know right! she does havea smooth voice something that i can relax too and its so cute hehe. come on taylor do the cover of whatever song they wanted to do a cover on i forgot lol.

  • Anonymous

    excuse you?

  • Anonymous

    totally SUCKED!!

  • Anonymous

    Selena is so fucking boring

  • jdjd

    Selena is the kind of girl who hangs better with the boys.

    is Taylor laying on her back, why are her hangs on her back, it looks like she’s getting a blow job.

  • Anonymous

    i know right it will be better than miley/taylor

    then miley can do it with demi the duet
    cause they both has this loud voice.

  • Anonymous

    eeeeeeeeeeeeeeewwww

  • Anonymous

    STOP SPAMMING, MORONS.
    also, stop pitting the girls against each other, they’re obviously all friends. however i still maintain that ftsk sucks, sorry.

  • Anonymous

    lmao @ selena covering her boobs in the beginning.

  • Anonymous

    seLenaa you are the best
    ii love her:]

  • Anonymous

    Taylor’s version of Love Story is the best, since she wrote it herself
    but theres was okay.

  • destiny

    selena cant sing at all! shes ruining the sickest kids really bad singing with them sorry

  • Anonymous

    I’m suprised that no one is spazzing over the fact that Selena is hanging out with a bunch of 25 year old men. I’m sure that is she were Miley, people would be bringing her down.

  • allie

    aww
    it’s deleted..?

  • Anonymous

    All of her music is amazing,
    I heard there cover of “Love Story” and it was alright but of course nothing beats the original.

  • Teresa

    Ugh,Selena. I feel like shes trying to use Taylor now! Did you hear her? “Thats the one WE have to cover! Together!” She’s going to try and get Taylor to do a duet with her so she can boost her music carreer.. ugh, I want smack her.

  • *jonascyruslovatolove*

    lol in the beginning Selena was hiding her cleavage or something xD
    Taylor looks kinda bored.. xD

  • Anonymous

    oh my gosh your totally right!
    miley and dem ahve loud voices
    taylor and sel have quiet voices
    oh yeah btw im not hating
    on miley eitehr lol im just
    saying yay OR they all should
    sing together wait no htey ain’t
    goonnna work lets stick with out
    orginal plan
    miley and dem sing a song
    tay and sel sing a song
    sounds gooood

  • Anonymous

    um this pic is real, but she wasnt actually flipping someone off, look at the video. shes fixing her hair.

  • Anonymous

    Lmfao. Their version sucked ass. Ahaa. Selena needs to cover up.

  • Anonymous

    Ew, Selena wants to cover a song with Taylor! Taylor do NOT do it, you will ruin your carreer! You can only sing with good artists, and people who can sing well! And Selena is totally dating that Jonathan kid, and you don’t hear anyone criticizing her for dating a 20 something year old. And Selena is so fucking boring! ROFL!
    _________________________________________

    if she’s so boring, how can you come up with a whole paragraph?

  • Anonymous

    i can’t wait to watch jonas brothers on SNL.
    anyways, awuh the kid didn’t want to go near
    the camera lol. selena go out with them ;]

  • Anonymous

    I wanted to do that ever since I saw her on Suite Life.
    She’s such a moocher.

  • Anonymous

    lol, it’s cause she’s leaning forward.

  • Anonymous

    baha wtf?
    “are you wearing contacts, your eyes are really blue.”
    baha whenever that dude was talking to taylor it was all like AWKWARDD.
    but cute. haha.

  • http://www.myspace.com/cubehopper Someone

    Awe, this is a cute video.

  • ria

    i can promise you that sel isnt dating jonathan.
    im friends with FTSK, and jonathan is infatuated with taylor, not sel
    haha.

  • Anonymous

    wow really cool. I think its cool how there all good friends

  • http://www.plurk.com/omjitsmiriam OMJ it`s MIRIAM

    Selena I LOVE YOU. But your cleavage is showing. o__O And yeah, she can’t really sing… but I love her acting.

    bahahahah.

  • Anonymous

    video is removed. fdjlsafjdslkajflksad

  • Anonymous

    they’ve obviously talked about it beforehand.

  • bah

    anyone know where to find a new posting of the video?

  • Anonymous
  • emily ford

    i knew that she was obsessed/screwing the Jonathan one! knew ittttt!

  • tatem

    hi taylor swift

  • jacqueline

    hi

  • tatem

    do you like taylor swift?