Taylor Swift RADIO 1 UK

taylor-swift


Anouska met Taylor Swift outside Radio 1 in London: ‘Taylor was so sweet and took the time to talk to all her fans waiting.. there must have been about 30/40 people!
She got out the car and immediately hugged me and said ‘Hey Girl!

Thank you so much for coming!’
She was totally gracious and so appreciative of how many people showed up to see her. She signed my iPod and had photos with everyone!’ 
Tay’s interview with Switch Radio here. Skip to 0:39:15. More added from Jessica!

  • http://www.myspace.com/chrissysavers Shania

    FANOIUEHRTUIAWNRFVJNDFV
    Her teeth are so white!

  • Anonymous

    her hair has gone darker..
    and i don’t like the cut..
    like.. her fringe is a little.. eh.
    but other than that she is stunning.

  • rii

    did anyone listen to the interview? taylor said she did an impression of a minnesota soccer mom but she sorta sounded like sarah palin.

  • Anonymous

    I WAS THERE!!!!

    i met her yesterday and she is the most amazing person ever!!!!!!!!!

    she was way better than jonas!

  • Anonymous

    I WAS THERE!!!!

    i met her yesterday and she is the most amazing person ever!!!!!!!!!

    she was way better than jonas!

  • Anonymous

    Does Taylor have any Asian in her at all? Her eyes are oddly slanted. That’s always bothered me cause I can’t figure it out lol.

    P.S. This is a legitimate question. Not racist and I think Taylor is pretty.

  • Anonymous

    what the hell was joe thinking when he broke up with er

  • Jane

    taylor is AWESOME!!! love herrr

  • Anonymous

    wooooo she is sooo UGLY!!

    taylor has horse face, is sooo FAKE!

  • Anonymous

    the girl in the first picture with her has amazing eye lashes

  • Anonymous
  • Anonymous

    WOW
    THE GIRL IN THE FIRST PICTURE IS HELLA UGLY

  • Anonymous

    taylor suck, i hate she :D

  • Anonymous

    eww your not cute

  • Boop

    You get an OceanUp Number One trophy in the mail in 3 – 8 business days.

  • Anonymous

    what the hell was joe thinking when he broke up with er

    I think just by the way she handled the break up shows why he wouldn’t want to be with her anymore. She’s got alot of growing up to do.

  • shelby

    first

  • katy

    awwww i love her heheheee

  • Anonymous

    adorable :)

  • shelby

    first?
    i love tayloooooooooor!

  • abby jonas :)

    awh shes so fucking sweet.

  • shelby

    holy shit i was first!!!! never thought tht day would come!! lol jk.

    i love me summ taylor swift :)))))))))

  • Anonymous

    she’s so sweet, defiantly one of the most appreciative celebs out there 2day

  • kelly

    she’s amazing. i lvoe her.

  • tAyloRsWift!!!

    she looks so 70’s glam. :)
    love it!

    keep it up guh!

  • Anonymous

    holy shit i was first!!!! never thought tht day would come!! lol jk.

    i love me summ taylor swift :)))))))))
    ———
    what’s so cool about being first??

  • yomama

    Awwwwe,she’s so sweet! I wish I was there. I love her hair! it’s justttt like my sister’s, except blonde.

  • Anonymous

    ShE is SoOooooO FucKiN AmaZiN’

  • Anonymouse

    aw pics w/ everyone?
    how sweet.
    wish i could meet her somday:D

  • LiveLoveLaugh

    That was mee!!!!!
    I sent this in!!!! :)

  • Anonymous

    yayyayayayayayayayayayayayayayaya
    lovvvvve her!!!!! :)))

  • Anouskaaaa:)

    OMG! TAYTAY WAS SOO GORGEOUS! HAHA; HER iNTERViEW WAS PRETTY FUNNNNNY ALS0. :D

  • LiveLiveLaugh

    PS. Sorry it’s a really bad photo of me!
    I dont actually look like that! haha

  • Anonymous

    love her
    the interview was so funny lol

  • shelby

    idk.. its wierd… i just figured from alll da ppl tht come on here i’d never b first.. lol sry :)

  • Anouskaaaa:)

    I L0VE TAYLORRRRRRR:)

  • shelby

    awesome!!! i’ve met her b4 nd isnt she soooo nice!!! its like weve known each otha forever!!

  • kk..slh

    uh son!!
    gorg as usual :)

  • Anonymous

    asdfghjkl;!!!!!!
    omfg…. ITS TAYLOR!!!
    LOVE HEEEEEEEEERRRRRRRRR <3

  • Anonymous

    SO PRESH!!!!

  • LiveLoveLaugh

    Yeah definitely!
    She’s the nicest celelbrity I’ve ever met!
    I think its because she treats you like a friend rather than a fan :)
    And she always seems genuinely happy to meet all her fans!

  • shelby

    i know!! wen i met her after her concert she was like hey girl!! how are u?!? and we just carried an everyday conversation.
    it wuz awesome ;) lol

  • andrew

    love her she and miley are the best!

  • Anonymous

    she’s GORGEOUS!!!

  • Anonymous

    I want to meet Taylor. It’s going on my buccket list. I like the blue eyeliner on her.

  • Arg

    lucky girl! Taay is so fucking amazingg
    i lov her

  • nicole

    i love taylor so muchh! bbut has anyone else noticed that shes been wearing black a lot lately? idk shes usually brighterr lol

  • Anonymous

    aww what a sweetie she is like the nicest person ever. i bet the jonai would never do that. gawd i love to taytay

  • http://4:39 Bridget

    SHES SO AWESOME!! I’M FROM ST. LOUIS AND AM GOING TO THE FEARLESS TOUR!! WOOR WOOT

  • Anonymous

    OKAY THE FUCK PEOPLE?!?!?!
    every time there is a taylor
    psot the jonas’s end up on it.
    fuck you haters

  • Anonymous

    Shes GORGEOUS, but she can’t sing for shit.
    My family was cracking the hell up when she was singing at the Grammys.

  • lezzy:]

    love her. :]]]

  • jill

    aww she is so sweet!
    yay i cant wait till i meet her haha

  • Anonymous

    Awww shes so sweet

  • Emi

    OMG MY FRIENDS WERE THERE AS WELL AND SAID SHE WAS LOVELY!!!!!! i couldnt go cause i was in france… REALLY want to meet her

  • Anonymous

    wow in that first pic that girls lips are mega chapped…lmao

  • Buy Ambien

    khandelwal italian steeped cyndi trumpet allowances optimism meena sigma palestinian duke
    saramartisakis kulturenostro