Jonas Love Is On Its Way TEASER

‘Love‘ teaser from Jonas Brothers 3D Concert Experience in theaters Feb. 27.

  • Anonymous

    JOE HAS THE VOICE OF AN ANGEL. I LOVE WHEN HE SINGS FOR US. AND WHAT A CUTIE.

  • Anonymous

    Wait, did Nick say: It will help us to do each other? LOL

    ———–

    No it’s like something something “LOVE each other”
    lol :)
    lmfaaaaoo now i’m like laughing even more.. do each other hahaha.
    I think it was “Teach us how to love each other” or “Show us how to love each other.”
    ————

    No seriously, it sound like “It could help us do each other”. Listen from 1:08
    ______________

    i hear “show us how to love each other”

    ____________

    nvm i was listening to the wrong part it does sound like “it could help us do each other” but i think its it could help us to recover

  • http://www.yotube.com Samamtha.

    As in the great words of Fez from that 70’s show,
    “Good day.”
    “But fezzz…”
    “I said good DAY!” *storms off*

    LMAO.(I love that 70’s show.)
    Gosh, Gema, your such a
    dork.. And i luv’s it!
    :9

  • Anonymous

    lmao

  • Anonymous

    According to Denise Jonas during the Homeschool.com Live chat they had, the US Tour will be part of the World Tour. The US dates shall be announced soon (JB said before end of February, early March) and will be during summer, apparently they will start in the East Coast this time. The multi country tour dates for the World Tour will be then during Fall. We don’t have futhur details yet, so please don’t email or ask us where they are going. [From JonasHQ, Melani]

  • Anonymous

    DONT SEE THE JB MOVIE IT GONNA BE ON DISNEY CHANNEL JUST LIKE WHAT HAPPENED WITH THE BOBW 3D MOVIE

    I REPEAT DONT SEE IT. BUT IF U DONT WHATEV ITS A WASTE OF UR MONEY

  • Anonymous

    wtf this person isnt supposed to bring a camera
    but awww i love this song

  • Anonymous

    I FUCKING HATE that man. (not Joe)

    I really hope that Taylor goes to the premiere of the movie, so then Camilla CAN’T come. :D

    ANTI-CAMEL+GORILLA! (Camilla)

    Taylor Swift OWNS the bushy eyebrowed man (once again, not talking about Joe)

    Jaylor PONES Jomilla.

    The End.

  • Brazilian girl

    Omg joe is sooo hot
    Nick and kevin are cute in the video I can’t stand it
    Their killing me with their cuteness

  • Anonymous

    I thought it was ment to be 3d :S

  • Anonymous

    hey my cousins name is bianca wait omg r u my cousin?? haa

  • Anonymous

    haha, isn’t it illegal to film things in cinemas?

  • Anonymous

    CONGRATS OCEAN UP YOU JUST RUINED YET ANOTHER SURPRISE!!! AND NOT TO MENTION YOU JUST LOST A FUCKING TON OF READERS!!!! CONGRATS!

    you dont have to watch its really simple its ur fault if u watch some ppl are just so fucking stupid sometimes use common sense or something

    __________

    guess what….. I DIDNT WATCH IT DUMBASS! EAT THAT. use common sense…..

  • Jonas 4 Canada !

    I like this song!
    Not my fave, but its cute!

  • Anonymous

    DONT SEE THE JB MOVIE IT GONNA BE ON DISNEY CHANNEL JUST LIKE WHAT HAPPENED WITH THE BOBW 3D MOVIE

    I REPEAT DONT SEE IT. BUT IF U DONT WHATEV ITS A WASTE OF UR MONEY

    _____

    ITS ACTUALLY NOT GONNA BE ON DISNEY, BECAUSE OF THE MANAGEMENT THEIRMAKING IT WITH… SO DEF GO SEE IT THEATRES!!! EVEN IF YOU ARENT A BIG FAN LIKE ME. I JUST HAVE NEVER SEEN A 3D CONCERT AND AM IN SCHOOL FOR PRODUCTION SO IM INTERESTED.

  • clara

    cant anyone RESPECT? seriously dude. if you’re a real fan you wont watch this.

  • mimi

    Seriously are you guys even listening to the LYRICS?
    They’re BEAUTIFUL & I respect JB for being able to write it. It’s so good.
    Dreamers,
    you see everything in color
    while the world is getting darker…
    Love is on Its way.
    Hold on another day
    Love is on Its way
    your fights gonna be okay
    Love is on Its way
    Alright, you’ll find brighter days cause
    Love is on Its way
    Leader, show us how to love eachother
    you can help us recover.
    Love is on Its way.
    Lonely, I believe you’ll find me
    together we truly see,
    Love is on Its way
    (yeah)
    so, Hold on another day,
    ’cause Love is on its way.
    your fights gonna be okay..
    Love is on its way.
    Alright, you’ll find brighter days..
    Love is on Its way.

    ^ They are great lyrics. READ them!
    ————-
    does anyone know what the lyrics means am kind of confussed on them thanks for posting! does anyone know what the song means?

  • take. a. b r e a t h x3

    teaser?
    when i thought it was just that i started watching it
    but then i realized its another sneaker who taped it

    im making sure i wont spoil it for myself
    everyone else can do what they want
    but do you think its what JB wants?

    but anywho it looks ah-maazing
    cant wait for the moviee!

  • crazy girl

    guess what….. I DIDNT WATCH IT DUMBASS! EAT THAT. use common sense…..

    wow caps is that suppose to yelling lol you jonas fans are just so annoying and eat that wow you sound so mature your so pathetic maybe u like the homo brothers cause they are annoying just like you

  • Anonymous

    i dont know whyy but nowdays nicks vocie is more annoying than good :/ :( :( :( :(

  • Anonymous

    super cute.

  • Vienna

    Jonas Brothers,

    Assuming either you or your management reads this site, this message is something you need to hear. Honestly, I could not care less about who’s dating who, whether the meaning of your purity rings is more Britney than Selena, or appraising your eclectic taste in clothes.

    Above all, I care about your music. That’s what drew me in when It’s About Time was released that that is what keeps me hooked throughout your past two albums. The fact that you write your own music is not only a talent, but it is an inspiration and I thank you for that.

    Crossing My Fingers For An Amazing Fourth Album
    (Keep Me On My Toes!!)
    Vienna Laurelle

  • Anonymous

    I don’t understand why so many people thought that song sucked? I thought it sounded really nice and calm, and the movie scenes they added made me want to go: “Awww”. What’s the problem? Their wardrobe? Ohboofuckingyou. Their wardrobe should be the LEAST thing to worry about. I was too distracted by their music and the motion pictures behind it. I thought it was really sweet and LOVED the song. And I actually like it how they incorporated “Leader …” Little bit of religousness mentioned there. May not go for everyone else, but I liked it for some reason … b>Goodness …
    Fin.
    Finito.
    The end.

  • Anonymous

    hey my cousins name is bianca wait omg r u my cousin?? haa

    _____

    yaaa.. omg hey girl!!! im ur cuz bianca!

  • Anonymous

    JOE HAS THE VOICE OF AN ANGEL. I LOVE WHEN HE SINGS FOR US. AND WHAT A CUTIE.

    ____

    omjjj tell me about it!!! i was like crying. this is the most amazing song ever!

  • Kata

    The girl who taped this is a dork. When you have the chance to go to a prewiev and they tell you not to bring cameras or phones, you DON’T bring them. And all you guys saying this is crap, keep it to yourself.
    And sorry about the misspellings, I’m from Finland :)

  • Allyson

    What I wanna know is how many FANS hate this song. I love it! I don’t know why some people hate it. They are probably just haters. idk

  • Anonymous

    suckish song.

  • Brazilian girl

    Possibly this person isn’t a jonas fan but a fraud who is trying to destroy the JB surprise to their fans

  • >.<

    i think i just threw up a little
    LOLZ @ NICKS VOICE :|

  • Caroline

    YES!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    you guys, Camilla was out with Rob last night!

  • http://playlist.com/libs Libby

    I like it! :)

  • Anonymous

    ha thank you.
    I agree.
    People are so rude on here.

  • Bianca

    first
    = )
    nice

  • lawreignd

    i saw the movie already!
    song is good, but Joe is the WORST lip singer everrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

  • Anonymous

    unfortunately this song sucks

  • ugah

    Why is this posted in Zac Efron? And it sounds awful!

  • ck

    i love this song and they looked so fine on this video

  • Anonymous

    im excited :)

  • Anonymous

    FUCKING LOVE THIS SONG.
    IT’S AMAZING.
    One question… why does it say ‘teaser’?
    I thought that was for TV shows/movies …?

  • Anonymous

    ha ha categories xac efron

    and this song was a disappointment :)

  • Anonymous

    OMFG somebody posted a leaked video somebody kill me
    ~sarcastic~

  • Bored.

    Wait, did Nick say: It will help us to do each other? LOL

  • Youve Got Mail <<<<<<3

    Cringe. Just so so cringe.

  • Anonymous

    OMGGGGGGGGGGGG
    LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE
    JONAS BROTHERS. this song is beautiful!
    love is on its way!

    love you nick & joe & kev<3
    forever!

    xoxo L

  • Katie

    can’t wait!!

  • Anonymous

    wait how did you get this??!!?!? this song is absolutley amazing!!!

  • Gah

    ahh jb
    dont do this to me!!

    i still love them
    haha

    im waiting to hear the one produced by timberland
    “dumb”

  • Anonymous

    no offence to jonas fans
    but this song is soo cheesy & for like little kids
    kinda sucks =/

  • Anonymous

    aaaw! beatiful song!!!
    cant wait!

  • Anonymous

    i’m sorry but this song sucks.

  • http://www.lastfm.com.br/user/isabelahudgens Isabela

    unfortunately this song sucks [2]

    Why is this posted in Zac Efron? And it sounds awful! [2]

  • Anonymous

    http://photos-b.ll.facebook.com/photos-ll-snc1/v2425/114/95/1562281530/n1562281530_170673_1910.jpg
    —————————–
    OH MY GOD, I can’t stop laughing … that’s sooo fucking creepy.
    ——————-
    u are a mess up BITCH
    all of you cant accept that he is happy with camilla

  • Anonymous

    Why do people do that?
    That’s illegal and extremely disrespectful to JB.
    TRUE Jonas fans won’t watch that and wait 8 more days.

  • Anonymous

    absolutly mindblowingly beautiful.

  • Maggie Jonas

    AWWWW (: I WILL BE THE LOVE ON THEIR WAY!

  • Laughter

    oh god joe please lose the ribbon, it’s so ugly on guys!

  • http://jbjbbbb toni

    AHHHHHH
    HOW DOES IT SUCK?!
    i love itt <33333

  • Anonymous

    I like Joe’s voice on this, but Nick’s is soooo shot from puberty and really whiney.

  • Anonymous

    what is this for??

  • Anonymous

    You need your brain checked, and stop it from being so f*cking bias
    you need to realise not EVERYTHING jonas brothers will be perfect, and true fans should be honest.
    This song, i think EVERYONE can agree, is crap.
    You must know that deep down
    ———–

    actually. no. i actually really like it.

  • Anonymous

    i really really love the JB
    but their song is horrible i and the video it chessy

  • Anonymous

    anyone who thinks this is good needs to get their ears checked and/or go through puberty ASAP

  • Anonymous

    Despite what you may have read, the Jonas Brothers aren’t looking to branch out.

    Sure, they’ve already conquered the tween market, won the coveted “first daughter” demographic and made their first foray into feature-length 3-D films. But — contrary to several sources in the blogosphere — they’re not about to launch their own record label.

    Late Wednesday, several sites noticed the launch of JonasGroup.com, a Web site featuring little more than a (slightly altered) version of the Jonas Brothers’ “JB” logo. Soon after, someone realized that the same logo appears on the back of Demi Lovato’s debut album, Don’t Forget. Couple that with several reports that the band had signed prep-rock act Honor Society, and suddenly, bloggy logic dictated that the Jonas Group was the Jonas Brothers’ brand-new record label.

    But, as is frequently the case with bloggy logic, it wasn’t exactly true. On Thursday (February 19), MTV News contacted a spokesperson for the Jonas Brothers, who let it be known that the Jonas Group isn’t a label at all … it’s a management company formed by the brothers’ father, Kevin, and longtime artist manager/ promoter Philip McIntyre.

    The spokesperson also added that the Jonas Group’s clients include not just the JoBros themselves, but Lovato (like it says in the liner notes of Don’t Forget, “Exclusive Management by: Philip McIntyre and Kevin Jonas for the Jonas Group”) and Honor Society too. And while, yes, the Jonas Brothers have signed Honor Society, it’s to a production deal, not a record contract.

    So, sorry Jonas fans. While there might be a movie and a TV show in the works, there’s no JoBros-owned record label on the horizon anytime soon. Pop stars can’t have everything, you know.

    Source: MTV.com

  • brizilian girl

    corney video
    sorry JB

  • Youve Got Mail <<<<<<3

    1:08 … looks like a little gay moment between nick and the guitarist lol
    (NOTE: This is a joke people. i am joking. not many people seem to get jokes when it comes to the jonas brothers so from now on i guess i will inform people when im joking)

  • Anonymous

    yeahh..this song sucks

  • Anonymous

    oh woahh this sounds good.

    wooh i’m excited

  • Anonymous

    Nick sounded so… Whiney?

  • anonymously

    The Jonas Brothers are dummies and need to go to college because they dont know how to spell anything right!

  • Anonymous

    Well first of all, this is illegal.

    … I thought this song was actually not that bad, and I’m not really much of a JB fan either. Its not really much of a “little kid” song,as some people on here would call it though. You can’t categorize music with age,as suprising as it may be for many of you to believe. :/

    But anyway, good job Jonas Brothers. This song isn’t anything like “Burnin Up”. Must I admit I am not very fond of that song. But yeah good job. :P

  • Anonymous

    bad

  • katy

    HA! wow.
    well okay.
    As long as its not gonna be on the next album w/e
    I must say, the girl who leaked this is pretty hard core

  • Anonymous

    I love it!
    I think it’s a really great song, from what I hear.(:

    Their voices sound great. Can’t WAIT to see this movie.

  • Anonymous

    HALLELUJAH!! SELENA’S NOT IN HERE.

  • crazy girl

    i dont like the jonas brothers but i have to admit the song was good until nick started to sing his voice is so whiny he cant sing at all

  • Anonymous

    I had a feeling it wasn’t a record company.

    THANK YOU!

  • Anonymous

    they really cannot sing
    but nick is hot

  • rii

    nick should just stop singing while his voice is still going through puberty =/

  • Anonymous

    the full version was already on here a couple of weeks ago. it was awful then, it’s awful now. hooray.

  • Anonymous

    it sounds so good. what the fuck are you guys talking about.

    if you think this is bad, you should get your BRAIN checked. fucking bitch.

  • Anonymous

    lol.
    and that, my friend, is why they’re famous.

  • http://caroxparamorejonas caroo

    I lovee aii beatifull

    http://www.fotolog.com/cariitojonaas :D

    kisses

  • Anonymous

    HALLELUJAH!! SELENA’S NOT IN HERE.
    ———————
    huh? in where?

  • Anonymous

    This seems like a good song.

    But I won’t really give my opinion until I listen to the full version.

    And I hope the person takes the video down, it is illegal. :/

  • Anonymous

    poor demented teenie :(

  • Candice

    jeeze you guys call yourself jonas fans and then say their music sucks, well you know what you suck.
    yeah it sounds a little different from what they usually do but who cares, sometimes they like to try new things.
    i think that it’s an amazing song.
    i agree that they shouldn’t have leaked it though, it’s not fair to jb.
    but other then that it’s sucha good song, i love it!

  • Anonymous

    This actually isn’t that bad.

  • Anonymous

    lyrics
    Dreamers,
    you see everything in color
    while the world is getting darker…
    Love is on Its way.
    Hold on another day
    Love is on Its way
    your fights gonna be okay
    Love is on Its way
    Alright, you’ll find brighter days cause
    Love is on Its way
    Leader, show us how to love eachother
    you can help us recover.
    Love is on Its way.
    Lonely, I believe you’ll find me
    together we truly see,
    Love is on Its way
    (yeah)
    so, Hold on another day,
    ’cause Love is on its way.
    your fights gonna be okay..
    Love is on its way.
    Alright, you’ll find brighter days..
    Love is on Its way.

  • Anonymous

    awwww i love this song (:
    okay, and joe, its just a tamborine, stop getting so into it lol

    i really like this song its supahhhh cuuttteee<3333

  • Anonymous

    shitty as usual

  • Anonymous
  • Anonymous

    Wait, did Nick say: It will help us to do each other? LOL

    ———–

    No it’s like something something “LOVE each other”
    lol :)
    lmfaaaaoo now i’m like laughing even more.. do each other hahaha.
    I think it was “Teach us how to love each other” or “Show us how to love each other.”

  • s…..<3

    me and my friend were there last night at the screening

  • Serena van der Woodsen. ® – – you know you love me!

    Anonymous | February 19, 2009 3:37 PM | Reply

    HALLELUJAH!! SELENA’S NOT IN HERE.
    —————————————————–
    I know, right? LOL. I like this song, Nick sounds amazing. Joe sounds good, for him. Usually it just seems as he’s trying too hard to sing good…

  • Anonymous

    OMG…Its a fucking bowtie.

    Fuck.

    Shit!

    …Good song.

  • Anonymous
  • Anonymous

    Fail. What else is new?

  • Anonymous

    oh god joe please lose the ribbon, it’s so ugly on guys!
    ————–
    bowtie,I don’t like it either,love JB though

  • Anonymous

    I MET THEM THIS DAY!

  • Anonymous

    L-O-fucking-L.

  • yomama

    i’m glad this is in the zac efron category? (:
    haha, but this is cute.
    but it will be deleted off youtube soon.

  • Anonymous

    Seriously are you guys even listening to the LYRICS?
    They’re BEAUTIFUL & I respect JB for being able to write it. It’s so good.
    Dreamers,
    you see everything in color
    while the world is getting darker…
    Love is on Its way.
    Hold on another day
    Love is on Its way
    your fights gonna be okay
    Love is on Its way
    Alright, you’ll find brighter days cause
    Love is on Its way
    Leader, show us how to love eachother
    you can help us recover.
    Love is on Its way.
    Lonely, I believe you’ll find me
    together we truly see,
    Love is on Its way
    (yeah)
    so, Hold on another day,
    ’cause Love is on its way.
    your fights gonna be okay..
    Love is on its way.
    Alright, you’ll find brighter days..
    Love is on Its way.

    ^ They are great lyrics. READ them!

  • alliegator.(:

    haters, wow.
    you’re all pathetic.
    as i’ve said over, and over, and over….
    “love them or hate them, when you’re getting on a blog post specifically for them, IT’S STILL AN OBSESSION.”
    it’s also sad oceanup posted this.
    it was supposed to be a surprise for the fans,
    and i’m waiting for the midnight premiere to listen to it.

  • Anonymous

    Stop mocking yourself.

  • Anonymous

    The song sucks, but they make it look like it sounds amazing.
    Everyone is distracted by their looks.
    LOL

  • Anonymous

    HALLELUJAH!! SELENA’S NOT IN HERE.
    ———————
    huh? in where?

    ——

    she’s NOT in the video.
    she totally killed the Burning Up video.
    It’s my least fav JB video… she ruined it.
    NOOOO I don’t dislike her because she was dating “my man”.
    That’s not the case.
    I just don’t like her…. and it’s not because she used to date Nick.
    I seriously don’t care about that.

  • Anonymous

    okay… I am going to say this once. IT IS NOT ABOUT WHO IS A TRUE FAN OR NOT. You cant categorize something like that through the internet. This is illegal, but I am sure that just because you watch it means that you are as some might call “A fake fan”. And wwhy do people continue to cyber bully, it is not fun.

  • Anonymous

    WHY DIDN’T YOU BURN THE BOWTIE?!?!

    HUH?

    …Good song.

  • Youve Got Mail <<<<<<3

    You need your brain checked, and stop it from being so f*cking bias
    you need to realise not EVERYTHING jonas brothers will be perfect, and true fans should be honest.
    This song, i think EVERYONE can agree, is crap.
    You must know that deep down

  • ANONIMUS

    YEW KNOW WHATS ILEGAL.?
    ME AND YOUR MOM IN BED.

  • Anonymous

    OMJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SOOOO CUTE LUV THE SONG!!

  • Anonymous

    You need your brain checked, and stop it from being so f*cking bias
    you need to realise not EVERYTHING jonas brothers will be perfect, and true fans should be honest.
    This song, i think EVERYONE can agree, is crap.
    You must know that deep down
    —-
    I respect that you dislike it, but to say EVERYONE thinks its crap is basically…retarded.
    Because it seems like OceanUp is a lot of Jonas haters, but if you read the comments on YouTube, their all positive. & Theres still plenty of positive comments on here.
    So yeah, your wrong. I think it’s a beautiful song, MY opinion(:
    So NO , not everyone thinks it’s crap. your wrong.

  • !

    omg im a true fan.
    i go to the church of jonas everday

  • Anonymous

    oceanup, you’re ruining the movie for us!

  • fed up

    alright i finally decided i am done with oceanup. People are just too rude on here. And i’m not saying just to the jonas brothers, but to everyone.

    so sorry oceanup you lost a reader.

    and you all need to learn the difference between an opinion and just being straight up rude. Hopefully you all will learn to grow up (and i’m not talking about just the comments on this posts..overall the things people say are idiotic and immature).

    I would also like to tell everyone even though your identity is hidden on the internet, that doesn’t give you the right to say some of the things you guys say. It is still bullying. And we all know bullying is not fun.

  • Bored.

    Wait, did Nick say: It will help us to do each other? LOL

    ———–

    No it’s like something something “LOVE each other”
    lol :)
    lmfaaaaoo now i’m like laughing even more.. do each other hahaha.
    I think it was “Teach us how to love each other” or “Show us how to love each other.”
    ————

    No seriously, it sound like “It could help us do each other”. Listen from 1:08

  • Anonymous

    Nope.

    I could honestly care less about their looks.

    I thought this was a good song, and just because you didn’t doesn’t mean that the whole world should hate it.
    People like you disgust me.

  • Anonymous

    okay… I am going to say this once. IT IS NOT ABOUT WHO IS A TRUE FAN OR NOT. You cant categorize something like that through the internet. This is illegal, but I am sure that just because you watch it means that you are as some might call “A fake fan”. And wwhy do people continue to cyber bully, it is not fun.
    ———————————–
    I am sorry I forgot to reread, what I meant was just because you watch the video does NOT mean that you are a fake fan!

  • Anonymous

    RIGHT ON.

    I’m fed up with the people on OceanUp. 97% of you are straight up haters.

    Make that TWO readers lost.

    Make that THREE.
    I’m sick of Taylor worshippers bashing the Jonas Brothers on their posts. I’m also sick of hearing that Miley is a slut and a whore.
    Bye, assholes.

  • Anonymous

    wow. people on oceanup really are ridiculous.
    first of all, everyone is being totally immature. the fans AND the haters.
    so some people like the song, some don’t; it’s natural.
    you all have opinions, but you aren’t sharing them as opinions.
    you’re trying to make it sound like they’re statements, which they aren’t.
    it is not a fact that “this song sucks” and it isn’t a fact that “this song is amazing.”
    it’s obviously not a fact that “jb are gay” or that “taylor pones camilla”.
    and just so you know, it’s definitely not a fact that “joe is soo cute in this vid” or
    “nick is f-cking hot!” or “kevin is ugly” or “jb fans only like them for their looks”.
    be. mature.
    fed up jb fans, breathe. remember, what would jonas do? (lol).
    well, they would probably just realize that everybody else was being immature
    and politely respond with their opinion. if they jb told russell brand to f-ck off
    after the VMA’s, what would the media do? what would their family say? how
    would the fans react? not well. just be the bigger person! it’s not that bad. and
    remember, “hold on” just “a little bit longer” because “love is on it’s way”. ;)
    haters, breathe. do you want the jonas fans to think that you’re just jealous/
    immature/stupid/etc.? i hope not. don’t give them a reason to call you those
    things. voice your opinion, and “move on”. ;) [not that i expect the haters to get
    the song reference, but i couldn’t resist…]
    sorry for all this.
    please understand that i’m not hating on the fans OR the haters right now.
    i apologize if i sounded a bit biased… in case you couldn’t tell, i am a jb fan…
    but that’s besides the point.
    thank you to anyone who actually read this.
    have a nice day. (:

    ____

    AMEN! WE ALL NEEDED A LITTLE DOSE OF THAT!

  • http://www.zefhemel.com/upload/2008/02/funny-cat.jpg Lovely_Gema_!23

    Um, okay, it would have been more “enjoyable” if the girl filming this would know HOW TO STAY STILL! Lol, but damn you can’t swing back and forth, and up and Down while tapping.
    Ugh, sorry it annoys me sooo much when people do that(stupid pet peeve.)
    Anyways, I really didn’t like this, sorry JB but Joe needed to lose the dang bow tie, this isn’t the 80’s(or 70 or 60’s or even the 50’s for that matter.)It was hard to understand what Nick said, but then again, it might be due to the fact that girls were taking and jerking around and I can’t even watch the video right because Im too annoyed.
    Oh and this was my on going rant,maybe Im PMS-ing, or maybe this is left over annoyance of the camera holder….
    As in the great words of Fez from that 70’s show,
    “Good day.”
    “But fezzz…”
    “I said good DAY!” *storms off*

  • Naureen

    This was beautiful!

  • your mom

    i dont know why everyones saying this song is bad. it actually sounds like it could be one of their better ones.. its better than any of the ones on “A Little Bit Longer”

  • Anonymous

    then dont watch it dumbass

  • Anonymous

    crappy.

  • Alyssa

    RIGHT ON.

    I’m fed up with the people on OceanUp. 97% of you are straight up haters.

    Make that TWO readers lost.

  • Anonymous

    Wait, did Nick say: It will help us to do each other? LOL

    ———–

    No it’s like something something “LOVE each other”
    lol :)
    lmfaaaaoo now i’m like laughing even more.. do each other hahaha.
    I think it was “Teach us how to love each other” or “Show us how to love each other.”
    ————

    No seriously, it sound like “It could help us do each other”. Listen from 1:08
    —-
    Hahaha, naw. It’s “HELP US TO RECOVER”
    Sounds like DO EACH OTHER, though hahah(; I’ll do him.

    GREAAAAAAT song!

  • Anonymous

    Uh…I didn’t think that was possible.

    I guess Im am not a true fan, I don’t even go to regular church. Fuck this shit, I’m going emo.

  • Bored.

    http://photos-b.ll.facebook.com/photos-ll-snc1/v2425/114/95/1562281530/n1562281530_170673_1910.jpg
    —————————–
    OH MY GOD, I can’t stop laughing … that’s sooo fucking creepy.

  • Anonymous

    ew nick sounds terrible

  • mimi

    ok can anyone tell me the lyrics i couldnt understand what they were singing please so one tell me?

  • Anonymous

    okay… I am going to say this once. IT IS NOT ABOUT WHO IS A TRUE FAN OR NOT. You cant categorize something like that through the internet. This is illegal, but I am sure that just because you watch it means that you are as some might call “A fake fan”. And wwhy do people continue to cyber bully, it is not fun.

    ____

    cool your fucking jets. and im not cyperbullying here, so relax little tweenies. and you can catagorize a true fan by one who waits for the movie to come out to see their suprise. i know its a surprise cuz i watched interviews and the jonas brothers themselves said this was their main surprise in the movie. so i think its pathetic that the jonas brothers were nice enough to hold private screenings for TRUE FANS. and some faggot deciddes to bring in a camera and record it. so what im saying is if you a TRUE FAN YOU WOULD RESPECT THE BOYS WISHES AND WAIT TO SEE IT WHEN IT IS MEANT TO BE SEEN. AND DONT TELL ME IM NOT A TRUE FAN CUZ YOU DONT KNOW ME. so you watch it if you care i dont give a fuck. but we who respect our boys will do the right thing so honestly WE DONT CARE. WATCH IT IF U WANT. THE JONAS BROTHERS DON’T NEED YOU AS FANS TRUST ME. THEY’VE GOT THE REST OF THE WORLD.

    -natasha gutenburg!

  • Anonymous

    Categories:Zac Efron

    haha :p

    ehh…i want to see them do something different. This was a good song, but i want something NEW.

  • Anonymous

    OMFG
    LOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLL

  • Yvonne

    Kevin is hotter than hell in this vid and yet they show more of Bulldozer than him. Thats fucked up

  • Anonymous

    this is the most amazing thing ive ever heard .. NICK IS A CUUUUUTIE (L)<3

  • Anonymous

    this song is sooo bad. nick cannot sing; he makes joe sound amazing. and the video is wicked cheesy.

  • Anonymous

    lol! the lyrics are cute, but the song is kinda bad. its talkin about God “leader..help us” yaday adyay da

  • Tania

    I CANT SEE IT :(
    IT SAYS THAT ITS A PRIVATE VIDEO N THE PERSON HAS TO SEND IT TO ME…
    SO SAD :( ;(

  • Anonymous

    Wait, did Nick say: It will help us to do each other? LOL

    ———–

    No it’s like something something “LOVE each other”
    lol :)
    lmfaaaaoo now i’m like laughing even more.. do each other hahaha.
    I think it was “Teach us how to love each other” or “Show us how to love each other.”
    ————

    No seriously, it sound like “It could help us do each other”. Listen from 1:08
    ______________

    i hear “show us how to love each other”

  • Anonymous

    Why do you bash yourself, huh?

    It isn’t good for your mental health!

    We are all beuatiful on the inside and out.

    Stop doubting yourself, please. :/

  • xoWelcomeToMyLifeox

    okay…but not really the best…I was expecting better… :(

  • Laughter

    hahahaha oops sorry about that thank you for correcting me and not be rude about it.

  • Kelly

    I actually think this is my favorite song by them, idn why everyone is hating on it.

  • Anonymous

    who said i did? stupid bitch.

  • Anonymous

    omg. they look so much alike. ew.

  • Anonymous

    omgosh this song is AMAAAAAZING! i cant believe people are being all negative about it i think its really good!
    the melody is brilliant and i think nicks voice sounds fine! its so positive too i love it :D