Taylor Swift BAKING OBSESSION

Taylor Swift revealed her baking obsession to Tiger Beat: ‘I light all these candles in my kitchen, turn the lights off, bake and listen to sad music. It
doesn’t sound fun, but it is!’

Her obsession with baking started when she had time off last winter: ‘I had to two weeks of and I would bake all the time. Cakes, cookies and stuff like that. I love to invent different foods. Usually that doesn’t work out well.. but chocolate chip. You can never go wrong with that.’

The April issue of Tiger Beat, which is on sale March 3, is all in 3D! They did exclusive 3D shoots with Jonas Brothers, Demi Lovato, Nathan Kress, Jennette McCurdy, Victoria Justice, Jake T. Austin, Sterling Knight and Tiffany Thornton.

  • Anonymous

    you’re a joke.
    she has talent, if even people outside of disney have seen it.
    just watch, the HM moive will win SO many awards.
    honestly, i fucking hate haters,
    you all try to pick out her flaws,
    then cry when people pick out demi’s/selena’s
    like they’ve been in the spotlight for a year and still no one outside of disney cares about them.
    miley got attention in less then 6 months.

  • sofia

    ayooo

  • Anonymous

    first ?
    :D

  • Anonymous

    FIRST BITCHES

  • sofia

    HAH i’m a winner

  • Anonymous

    MAYLOR, YEAH! i mean, we need more maylor moments

  • CDK

    As always someone has to bring up Miley Cyrus and this post HAS NOTHING TO DO WITH HER! SERIOUSLY SHUT THE FUCK UP ABOUT HER AND STICK TO THAT DAMN TOPIC! TAYLOR SWIFT AND HER BAKING! which btw i would eat even if it tasted like dog food cuz she’s fucking hott!!!!

  • ryann

    post about that english girl who has been going on dates with nick!!

    shes kinda pretty too.
    this is her!!

    http://www.twitter.com/amieekelly
    i dont know if her name is amiee or kelly :/

    i wonder how they met if shes english??

  • Anonymous

    post about that english girl who has been going on dates with nick!!

    shes kinda pretty too.
    this is her!!

    http://www.twitter.com/amieekelly
    i dont know if her name is amiee or kelly :/

    i wonder how they met if shes english??
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ________________
    ugh you again? honestly; if they were dated
    i think we would of heard something bout it
    but we didnt..and that girl wants attention..
    to bad no one is gonna give it to her!

  • http://youtube.com/alexissvalencia Ashley

    EVERYONE GO TO
    YOUTUBE.COM/ALEXISSVALENCIA
    SAYNOW.COM/ALEXISSVALENCIA
    TWITTER.COM/ALEXISSVALENCIA

    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA
    SUPPORT ALEXISS VALENCIA

  • anon

    Ispy a rabbit — eating ice cream!

  • Anonymous

    Damn it!
    why those kind of magazines doesnt comes out in my country? :(
    Posters in 3D? I want it.

  • Anonymous

    She doesent know that im telling people :)
    i go to her school and i found out so i wanna be the one to blow them up!!

    Nick Jonas is MINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    lmfao xD

  • Anonymous

    ugg get her out of these teeny magazines. taylor don’t do it.

    anyway. baking is amazing. anytime i have friends over, we have to make cupcakes. im convinced its therapeutic.

  • Carolinaajobrosfan(:

    Taylor gets obsessed easely I can see,what else is she obsessed with? I wonder maybe rabbits? since she looks like one,
    fucking ugly and who the fuck cares?
    whinni little bitch (:

  • Anonymous

    LMAO@ her face in the first pic,lol seriously.

  • Anonymous

    She doesent know that im telling people :)
    i go to her school and i found out so i wanna be the one to blow them up!!
    ______________________________________
    psh.silly rumors are dumb!

  • Anonymous

    Thanks :) I thought I was the only noticing her similarity with alicia’s in wonderland rabbit! guess not.

  • Brazilian girl

    Is she still depressed about the break up MY GOD!!
    She souls put happy music not sad one and baking in the dark ??
    Sheneed a boyfriend ASAP :(

  • Jane

    i looove taylor!

  • Anonymous

    i wanna rub icing alllll over her cupcake. YEAH!!

  • Anonymous

    Wheres Miley in 3D? FAILLLLLLLL TIGERBEAT FAILLLLLL!
    but whatever,
    miley will be out of disney and be considered a REAL actress
    will demi and selena…..will still be disney ROFL

  • Anonymous

    the world does not revolve around a certain person. you teenies are a trip. a girl listens to sad music and it obviously pertains to him. get a hold of yourself. she lkes baking to sad music, not a crime. i do h.w to sad music all the time.

  • Anonymous

    lol have you even seen Miley act? she’s a joke to anybody outside of disney, sorry.

  • Anonymous

    My bf got me that issue
    Its pretty fucking cool!
    Especially when you’re blazed!

  • Anonymous

    My bf got me it
    & its pretty fucking cool!
    Especially when you’re
    Blaaaaaaaaaaaazed!

  • Anonymous

    lol. do you jonas fans purposely try to make yourselves look like teeny idiots? poor guys. they chose the wrong demographic to become success by.

  • Anonymous

    Taylor is so cool and seems so normal! I like how she likes baking. It’s better than some celebs who feel they need to starve themselves. She’s lucky enough though to where she is naturally beautiful.