• Anonymous

    fake

  • Anonymous

    saggy bitch

  • Anonymous

    LMAO!!! HAHAHAHAHA

  • Anonymous

    wtf is with people saying she’s got big boobs?? her titties look like a B cup and that’s small as hell.

  • victoria

    seriously? that’s ridiculous.
    it’s not a big deal to be wearing that but using it as an ad is kinda an invasion of privacy.

  • Anonymous

    FUNNY

  • Anonymous

    Wow that’s fucking ridiculous.
    You have to be kidding me. People revolve there lives around miley. It’s repulsive.
    That’s so fucking rude.

    She’s grown up a lot and matured a lot.
    She became a star at thirteen, I bet a lot of you were all flat chested and then grew up… hhuuuuuh?
    It’s normal for a sixteen year old girl to have boobs.

    And it’s not even like she was trying to show them off. It was a really hot day, as you can tell Justins shirt is off. People aren’t freaking over that.
    You all need to get lives and get the fuck over it.
    There’s girls that go running in JUST a bikni.
    Miley, can’t do that. ‘Cause she gets freaked out on by everyone. By all the haters.
    It’s stupid. Just let her live her life.

  • Gina

    That’s really mean… :-(

  • zoi

    Oh, come on….How old is SHE???
    16???? She is too young to make them done……

  • Anonymous

    That is horrible!
    Love you Miley!

  • cxvxcvxcv

    LOL

    MILEY WANTS TO BE SEXY

    SHE IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NOT

  • Anonymous

    invasion of privacy? then why did she wear it that? she couldve worn something else, not trying to be rude

  • Anonymous

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

  • Frank

    Lol
    myspace adds get more ridiculous as time goes by.

  • http://xbrokenchains Lauren

    This is the stupidest myspace add ever. Thats extremely rude. as if shes had a boob job! Does everything about her have to be questioned? Shes 16 and growing boobs do grow, shes not gonna be flat chested all her life!!

  • Anonymous

    I think the ads are horrible…They’re always picking on Miley which I think is just gross since shes just 16

  • Anonymous

    FUNNY
    FUNNY
    FUNNY
    FUNNY
    FUNNY
    FUNNY

  • Anonymous

    funny like shit

  • Anonymous

    No.

  • Anonymous

    that’s fucking rude.
    and obviously they’re real.

    my mom has implants and they stick straight out.
    bahahahaha.
    miley’s hang low. xD

  • Anonymous

    LOL anyone who thought it was rude is a stupid wuss

  • miley fan

    you all need to grow the hell up
    leve miley alone people!
    she duse what she duse her life duse not ovulve around YOU!
    oceanup get a fucken life!
    and leve miley ALONE
    go make fun of selena and demi low lifes!!!!!

  • Anonymous

    hahahah of course obsessive miley fans would be offended

  • a

    that’s absolutely ridiculous and not even funny
    she’s 16- they should nOT be making fun of her. their are FAr more sluttier girls her age in every city- why aren’t they saying that abuot them?
    stop trying to pick on her. she’s vulnerable.

  • woo

    as much as i hate her theyre obviously real.
    shes so ugly… just wanna stick that in there

  • michaela

    alright that is funny, i have to say.

  • Lacy

    LMAO
    thats frikkin funny!!!!!!!!
    FAKE!
    she couldnt have grown that fast!
    but then again they could be real… she could have eaten some of those magic boob beans. lol
    ok i dont hate her!!!!!! just saying you guys so dont hate on me!

    xoxo
    Lacy Anne

  • n

    ITS REAL! and people are just jealous!
    Duh Miley has everything. Amazing Body and Amazing Personality!!!!!! BAck off HATERS!

  • brittany*

    i dont really like miley, but myspace ads are are so dumb. this isnt funny or rude and mean. its just stupid and pointless, way to waste money on a ad like that.

  • Anonymous

    no

  • um

    why is her shirt going down so low????????

  • Anonymous

    Omg this is so Dumb. Miley has done dome shaddy stuff
    but this is just so
    ridiculous. Where do people come up with this stuff

    Its really childish and disrespectful

    Just leave her alone

    http://www.myspace.com/oxfox

    Stay strong MIley u dont need this Crap

  • Anonymous

    yeah because suggesting a teenage girl got implants is HILARIOUS.

    -.-

    how old are you morons, twelve? they’re called boobs, get used to them

  • coffee cup

    well that’s just plain mean! That would offend me so much if that were me! poor miley has to go through this crap everyday of her life. How does she do it! She’s like unbreakable, nothing can bring her down, but if they could she would already be down! but she’s not! hahahhahah stupid haterz makin themselves look bad…. losers

  • Anonymous

    HER TITTIES ARE SAGGY!! THEY’RE DEFINITELY NOT FAKE.

  • Jizz

    REALLY FUCKING FUNNY
    I HATE MILEY CYRUS, THAT SON OF A BITCH

  • Anonymous

    aha wow.
    i hate her, but this is kind of mean.
    and a little gross.
    although people may forget,
    shes only 16.
    pervvsss.
    haha
    but why is she running in a bikinni and jean shorts?
    atttention whore much?

  • Jizz

    REALLY FUCKING FUNNY
    I HATE MILEY CYRUS
    BOOBS ARE FAKE
    REALLY FUCKING FUNNY
    I HATE MILEY CYRUS
    BOOBS ARE FAKE
    REALLY FUCKING FUNNY
    I HATE MILEY CYRUS
    BOOBS ARE FAKE

  • Anonymous

    omgosh, real.
    why the hell would she have fake.
    jesus yall need to get lives like seriously.
    stop hating on miley cyrus cause until
    i see yall doing what she does everyday you
    have NO room what so ever to talk.
    im a part time actress in wilmington NC,
    and its hard. its alot to handle, everybody wants
    the life but nobody knows what it takes. well ill
    tell you right now its not easy, early mornings
    having to miss school. i havent had the teenage
    experience that everyone else has and thats really
    hard. so just get over yourselves.

    -mad

  • Anonymous

    Mean and dumb.

  • Anonymous

    HI FRANK!!!

  • Anonymous

    just ridiculous and mean

  • Anonymous

    people may forget,
    shes only 16.
    so rude.

  • Anonymous

    HER TITTIES ARE SAGGY!!

    no

    THEY’RE DEFINITELY NOT FAKE.
    yes

  • Anonymous

    lmao
    kay they’re clearly real she’s 16. hahah.
    but yea whoever made that ad could’ve spent their money in a wayyy better way.

  • Lucky

    lmao, that is freaking hilarious.
    No offense to her fans or anything, but she is a slut.

    _____

    yet were offended. If you don’t have anything good to say, don’t say anything at all. Cause those who care don’t matter and those who matter don’t care.

  • coffee cup

    um to Lacy I’m very sorry you either can’t grow boobs or you can’t see that girls do hit puberty some time in there life! It’s very sad your stupid enough not to know these simple facts of life.

  • Anonymous

    Dude, not cool. I don’t even like Miley, but that’s pretty harsh.

  • valerie

    Miley hasn’t been seen at the doctors for a boob job, so…i doubt they are fake. Hey, look at her mom, she got bigs ones too. Ever hear of curves Myspace? Girls tend to have them. GO MILEY! LUV YA! And if you come onto oceanu anytime soon and see this, remember that you have a good head on your shoulders and that media will pick on you, YOU’RE MIlEY CYRUS girly, you are in the spotlight 24/7, some stupid ad on myspace shouldn’t bring you down!

  • Anonymous

    OMG i hate HATE her she is the she devil me and my friend have a plot to drugg her!!!!!!! but she needs to go she says ooh yh i’m a role model but shes sent dirty pics and now this man her dad must be ashamed of her!
    FAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    she has more money then sense some on eshould steal her money / pension!!! i liked to see that!
    she’ll end up like britteny spears but never go to rehab!!! and end up drunk and only
    Well i can dream can’t I!!!??! she should realise she only 16!!!!1

  • hmm

    some people seriously need to grow up.
    i feel bad for her, who freaking cares!

  • http://pokodots3 gnfdjgherj

    fake as hell she is so not fulling any one

  • Anonymous

    that’s really mean. and funny.

  • LOL

    LOL. theyre not even big or anything. pretty normal sized. its her own fault she wore that. couldve worn something else! :p

    HAHA! yea so people need to chill people become famous because they want to not because it was “forced upon them” god these celebrities need to stop whining

  • anonymous

    this is truely hilarious
    does anyone else notice
    that whenever she is on tv, or anywhere else, her boobs are not big AT ALL
    but now all of a sudden they are huge,
    and she is flashing them for her boyfriend
    i bet her made her get big boobs.
    to match his big ego

  • lalalal

    okkkkk if miley dosent want this,
    why is she goin around in these clothes and a topless bf?wtf.dont these ppl think anymore.

  • Anonymous

    you head is most fake selena gomez is MORE FAKE
    stupids

  • Lucky

    why is her shirt going down so low????????

    ______

    has everyone totally forgotten about that interview on the radio. SHE WAS DOING A CAR WASH WITH HER SISTER AND SHE WAS WEARING HER MOMS SHIRT AND OH MY GOSH HER SHIRT WENT DOWN. CALL THE POLICE SHE WEARS A BIKINI!

  • rii

    this is just stupid and weird. miley is 16. teenagers go thru a thing called puberty you know. even if you hate miley and shit, i dont think you can say shes fucked up enough as to get a boob job when her bodys still developing and shes so young. if anything, her boobs arent small, but arent huge huge. since these pics were snappped in motion, of course gravity is gonna do its thing too.

    also, just think of this logically. im pretty sure the paps would have caught her goin to the docs office or at least some rumor of a sighting of her doing so woulda been out by now. is it even legal for 16 yr olds to get a boob job? and, if she did get a boob job, its not like she would be out and about the day of the surgery. we get candids of like every single time miley goes out, how would we miss a boob job outing? she pretty much works 24/7 too, when did she have the time to recuperate from the surgery? whenever she has a vacation we all basically see pics of it lol.

  • Anonymous

    no

  • Lacy

    oh my god that really really hurt!!
    that heart me way down deep.
    and for your info i have bigger boobs then Miley cyrus ok!
    and you dont need to be coming on here and telling me about girl facts ok.
    im pretty sure I know more about them then you do.

  • John Doe

    MIley Cyrus is One of my favorite singles. Miley is a good singles and I want To see you on t.t. again.

  • Anonymous

    16 year old with a boob job . . . GET REAL , OCEANUP , AND LEAVE MILEY THE FXCK ALONE ! i`d kill to have a rack like that .

  • blackskittle

    I personally think that is gross and rude. shes 16 years old, the girl has breasts. not every girl who has them has got implants.
    gosh, some people are so annoying.

    *Dont hate, we all have opinions*

  • Trish

    Funny only because it’s so ridiculous. Her breasts are not fake they are real. Due to normal maturing and BC.

    And to whoever says her breasts are saggy, you’ve got JEALOUSY written across your big pathetic forehead.

  • blackskittle

    Her top went down while she was running.

  • Anonymous

    Dude wtf? ROFL, do the people that make these ads know what real boobs and fake boobs look like? Fake boobs have this disgusting roundness to them, while natural boobs go down a bit… hers aren’t droopy OBVIOUSLY because shes young, but you can totally tell they’re real. It’s funny because its so pathetic, but its rude how they make things up like that.

  • Anonymous

    lmao, whoever voted crying is a pussy.

  • xoxogossipgirl

    i know i saw this when i was replying to a message and
    was like wtf!!

  • Beth

    Oh my, she is a great role model.
    What is she wearing?

  • Anonymous

    lol

  • rii

    also, to the ppl saying stuff like why did she wear that kind of clothing if she didnt want attention or w/e. the thing is, miley in her radio interview didnt even think her outfit was all that scandalous. she was in a two piece with a baggy shirt and jean shorts running to get justins truck for a car wash. why did miley wear the outfit? she just threw it on because she knew she was gonna get wet and thought it was an ok outfit for a car wash.
    a lot of ppl, suggestively or not, wash cars in swimsuits on a sunny, hot day. to ppl saying this wasnt an appropriate outfit to go jogging in – her jogging outfit wasnt even a “jogging outfit” she just happened to jog a little right before a car wash.

  • Anonymous

    rude and mean, and i don’t even like her. get over your damn jealousy, kids.

  • Anonymous

    hahah that so fucking funny.
    she could have worn a shirt that doesnt go down so far.
    thats her fucking fault.
    ha

  • FU!

    Y? U jealouse! Just Because She doesnt Fallow? SHE LEADS!
    SHE DOESNT FALLOW DEMI OR SELENA! Everyone
    makes mistakes! Get over it!

  • Anonymous

    relle? who are you?

  • Anonymous

    this is ridiculous. i dont even like her. but i would knock people OUTTT for her in this case. she’s 16. people need lives.

  • CDK

    i’m not a miley fan but this is just ridiculous and mean.

  • Anonymous

    completely unnecessary. it’s called PUBERTY, retards, go read an anatomy book if it confuses you that much.

  • emma

    They’re not even big. Im not understanding the buzz around her bust…..

  • Anonymous

    She was washing a car, dumbass. Please forgive her for not wearing a fleece parka.

  • Gina

    It’s not that we’re obsessive Miley fans, it’s just that it’s morally wrong, :D

  • natalieee

    lmao, that is freaking hilarious.
    No offense to her fans or anything, but she is a slut.

  • Anonymous

    there too saggy to be fake

  • bii

    don’t say she’s too young cause gisele bundchen (don’t know how to write haha) had a boob job when she was 12

  • Anonymous

    Dude wtf? ROFL, do the people that make these ads know what real boobs and fake boobs look like? Fake boobs have this disgusting roundness to them, while natural boobs go down a bit… hers aren’t droopy OBVIOUSLY because shes young, but you can totally tell they’re real. It’s funny because its so pathetic, but its rude how they make things up like that.
    ———–
    I agree with most of what you’re saying but just had to put in a little tidbit. Not all fake breasts look fake or have a strange baseball under the skin roundness to them. The ones that look like that are either a bad job or too big)not enough natural breast tissue, too skinny, not enough skin) for the woman they’re in. There are some(more than we’d think/know) fake breasts that look, feel, bounce just like real breasts. You’d be surprised how many real breasts are actually fake.

    Just had to say that lol. I have had a little obsession with plastic and cosmetic surgery for several years now. Why? I do not know, haha. I don’t plan on gettting any myself though. :p

  • Anonymous

    fucking mean

  • Anonymous

    I totally agree!!! HaTe HeR

  • Anonymous

    i have gone from completely hating her to completely loving her in a period of two months because of how much people pick on her. OH EM GEE, SHE’S WEARING A BIKINI!! WAT A HORE!!

  • bojo

    They’re real, and they’re spectacular.

    Glad Miley is comfortable with her body and not ashamed of who she is.

  • Anonymous

    grow up.

  • Anonymous

    lmfao, if you think those are saggy, then you’re in for a sore disappointment when yours grow in, kid.

  • Jonas 4 Canada !

    lol I know!
    she isn’t a slut either.
    Like I hate it when Selena is seen in a bikini, she is cute, yet when Miley is, she is a slut!
    But ya her boobs aren’t that big, my sister has 34 Gs!

  • Anonymous

    Uh, no she didn’t.

  • Anonymous

    people need to stop being so sensitive

  • Anonymous

    Rude. And really, no offense to Miley, they’re not even that big. Obviously some of you have never seen an actual pair of breasts if you assume that these are the results of surgery. Grow up.

  • dana

    wow, I mean, I knew she wore the bikini top but she probably didn’t expect the overshirt to hang so low and didn’t realize when it did when she was getting the car. I would feel so disgusted if I saw a myspace ad saying something about me like that. Tom and Tim need to get things straight!!!

  • Tyn

    Mean, and annoyingly dumb.

    What a waste of time & money.
    Don’t be jealous she’s got big boobs, haters (:

  • holly

    to those saying she shouldnt have worn it, EVERYBODY HAS THE RIGHT TO WEAR A BIKINI/TWO PIECE AND SHE IS EVEN WEARING A SHIRT OVER IT.

    she HASNT has a boob job. dont be stupid, she is maturing into a WOMAN. yeah, she does have big boobs, shes lucky. dont be mean, you jealous twits.

    MILEY IS THE BEST AND ILL ALWAYS SUPPORT HER 100%

  • Jane

    fakefakefakefakefakefakefake!!!

  • Anonymous

    Lol, please e-mail me a pic of you at the beach so I can plaster it all over the internet and ask random strangers to comment on how plastic you are. Then we’ll see who’s sensitive, love.

  • http://twitter.com/Kai_Was_Here KaiRob

    I feel bad for Miley but…….

    LMFAO.
    Yet another controversy.
    Psh, and all of you thought it was no big deal.
    It’s a Myyyyspace ad. :D

  • Anonymous

    wtf is the point of this? fail.

  • Joy

    I don’t get it… bust?

  • http://twitter.com/Kai_Was_Here KaiRob

    seriously? that’s ridiculous.
    it’s not a big deal to be wearing that but using it as an ad is kinda an invasion of privacy.

    ———-

    How is it an invasion of PRIVACY when she went out in PUBLIC like that?
    If you mean it’s disrespectful then I agree but you’re totally wrong with that invasion of privacy thing.

  • Jordan

    I HATE MILEY CYRUS.