Jonas Brothers European Tour Dates 09

Jonas Brothers have announced new WORLD TOUR 2009 dates. Are
YOU excited?
Target Center Minnesota stage setup above. Thx Brooke!Oct 26 Paris, France
Oct 28 Berlin, Germany
Oct 30 Stockholm, Sweden
Oct 31 Malmo, Sweden
Nov 1 Alborg, Denmark
Nov 6 Frankfurt, Germany
Nov 7 Zurich, Switzerland
Nov 8 Turin, Italy
Nov 11 Barcelona, Spain
Nov 13 Rotterdam, Netherlands
Nov 14 Brussels, Belgium
Nov 17 Birmingham, England
Nov 18 Newcastle, England
Nov 20 London, England
Nov 22 Manchester, England
Nov 24 Dublin, Ireland

  • Anonymous

    they’re going to get burned out.

  • cassie

    OMG !!!!! NOOOO!!!!! why the fuck are they going to sweden twice ? and they wont even bother coming to Finland !! it’s like one hour away by flying !!! ommmggg i am soo pissed off

  • Jenni.

    Yay!!!!!!!!!
    They’re coming to Ireland!!!!!!!!!!!!

  • cassie

    OMG !!!!! NOOOO!!!!! why the fuck are they going to sweden twice ? and they wont even bother coming to Finland !! it’s like one hour away by flying !!! ommmggg i am soo pissed off

  • Anonymous

    No cuz I don’t live on Europe

  • Anonymous

    I’m soo excited!!!!
    they are coming to manchster! yay!
    does anyone know when these tickets will be coming out?

  • Anonymous

    Joe is a HOT Firecracker!

  • AUS<3JB

    what about AUSTRALIA!?!?!
    still waiting on tour dates for aus, they have a song called australia and still have NEVER been here..
    *waiting….* ;(

  • Anonymous

    Manchester? F*** yes :D

  • sarah

    cant believe their not coming to scotland

  • Anonymous

    yeah well don’t comment then if you don’t liek them t**s

  • Anonymous

    seriously… they’re going on tour from may to late november? damn.

  • Anonymous

    i love them more than ANYTHING else so if you don’t like them then DON’T COMMENT you t**s

  • Anonymous

    is fuath liom an jonas brothers

  • jerseygirl

    Just WOW! God bless these amazing boys!

    And they’re going to fit filming CR2 where? Sept.? God I wish they could just dump that project. They don’t need to do it! I know everyone is worried about all the touring they’ll be doing, but I do believe touring is what makes them the happiest – they get away from all the Hollywood bullshit and do what they love best: performing their wonderful music in front of their dedicated fans!

    I’m going to be screaming my head off for these boys on July 17th!(hopefully!)

  • Anonymous

    there going to have so much funn :D
    I Cant wait till i see them!

  • Gerodie’s All The Wayy

    November 18th :)

    Geordies all the way :D

    cant waitt
    —————————————————–
    Oh Yeaa
    Us Geordies R Soo Thu Best Lmfao !

  • mel

    infesting my italy. -.-

  • märta

    SWWEEEEEEEEEEDEN <3

  • Anonymous

    November 18th :)

    Geordies all the way :D

    cant waitt
    ————–
    my birthday is nov 18th :):D:D
    i don’t give a crap about these boys anymore tho.

    but…my birthday :D:D!

  • Yvonne

    I dont want to hear ANY bitching about these boys not doing enough for the fans when this year is done. They are gonna kill themselves with the packed year they are going to have

  • Anonymous

    November 18th :)

    Geordies all the way :D

    cant waitt

  • Camilla DK

    I CANT BELIEVE IT, they’re coming to DK, actully my hometown :D:D

  • Jojo

    OMG. I cant beliieve they’re actually coming here again.¨
    YOU GUYS ARE THE BEST!

  • http://www.youtube.com/shatzzy kathi

    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
    THATS SO COOL! THEYRE FINALLY COMING TO GERMANY!
    but only twice :(

    omj i hope they add a few more dates, because i dont know if i can drive to a jb concert for 3 hours .. :-O

  • Anonymous

    Don’t worry (:
    They have Australian dates too coming up!
    Not that I live in Australia lol.

  • http://www.youtube.com/julegirlie julegirlie

    OMG. They’ll come to Germany two times :):):)
    YAY!! ?

  • maria

    that means there shooting camp rock 2 in september and decemeber

  • jblovee

    Me TOO=D

    Ahhhhhhhhh im so excited
    and its 4 days before my birthday
    WOOOOO
    Dublin,IRELANDDDD:D:D:D:D:D:D:D

  • natascha

    YESSSSSSS im hoping to go to the one in 13 november, so that will be 2 jonas concerts in 5 months =]]]]
    cuz im also going to the one on 20 july in newyork.

  • punkster08

    of course they’ll be touring longer this year cause ITS A WORLD TOUR? DUH!. Theres no Asia in their world tour

  • jblovee

    dont be so greedy, other places have to see them.

  • Anonymous

    i love them but what happened to san diego?????

  • Gillian

    omg, why arent they coming to Scotland ? I will write a strongly worded letter. If not,i’m so going to Newcastle.And i will write a strongly worded letter.Anyone know if they’re releasing more ?

  • anoymously

    I know so do i + i statred to giggle

  • Anonymous

    they’re going to get burned out.

    i know. honestly the more tour dates i see the more nervous i get for them. i know they are doing what they love but just the thought of 3 guys trying to spread themselves out for the entire world. ugg. it scares me really.

    and i mean. i know there are places they haven’t been and i know people really want to see them but the comments people make because they can’t be in two places at once. sigh. i dont know. it just really seems like a lot. i hate the candids of them looking like they haven’t slept in days.

    but like i said. as long as they really do still want this and love what they are doing. i can only wish them the best.

  • http://www.lenanj.wordpress.com Lena

    first?
    why arent they coming to norway?

    ___________________________________

    I KNOW!!! Grr.. I want them to come soo bad!
    But I AM going to the Sweden/Denmark concert!!

  • Josefine

    JONAS IN SWEDEN IS SO AWESOME!!! I’M GONNA SEE BOTH SHOWS HAHAHA CAN’T WAIT!! <3

  • BABY

    OMG FUCK YES.

    ROTTERDAM!

    I’M SO GOING.

    I HATE THE FACT IT’S IN NOVEMBER. THAT’S SO LONG FROM NOW.

  • Jayme

    Yeah and plus their are disease and a lot
    Of other stuff.I just don’t want them to lose
    Their voice for good that would suck.
    I mean all the fans care about is going to
    Their state or country, like really something
    Can happen to them.I pray that they will
    Make it through this tour.

  • jbbitches

    OF COURSE THEY WOULD DO ANYTHING FOR MONEY!
    DUH!

  • MARIA

    i’m gonna die this suck!!!Why turin??????;(

  • piia

    Maybe it will get them exhausted, but seriously this is their job? they get like millions and millions of dollars. this is their choice? they wanna be extremly famous.. then its all about touring allot and all that. so ? I really dont see the prob

  • Anonymous

    I hate u guys!!!!!!!!!!! U didn’t come to Finland!!!!!!!!!! Im so angry…. Why did u do that??? WHY??? It was my
    dream to meet u…. Now u destroyed it!!!! …….

  • Anonymous

    MANCHESTER <3

  • liess

    OMFG THEY’RE COMING TO BELGIUM
    I’m soooooooooooo excited (:
    i’m jumping around like a fool here ^^

  • ewood

    london doesnt like the jonas brothers haven’t they got the hint yet. hello they got voted worst band. go away noone cares

  • Anonymous

    It’s cool that they come to germany but why don’t
    to Bremen only at Berlinand Frankfurt. =(
    But okay they come to germany =D

  • Dumm Blonnd

    Nobody can say, “It’s all just an act,” that would just be plain rude.

  • Jessica

    I live in MN!! Can’t wait!! :) I’ve only seen them in concert with miley. I don’t understand the stage setup though…not sure if it’s accurate.

  • Anonymous

    OMG THERE COMING TO MANCHESTER =]=]=]=]

  • ThenamesfeliciaNOOB

    YYYYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYY!!

    THEY ARE FINALLY COMIGN TO THE NETHERLANDS!!!

    WOOHOOOOO!!!

  • Anonymous

    seriously, coldplay got voted that too, but they’re not hated!!!

  • Anonymous

    NO PORTUGAL :”(

  • sandra

    WTF?!!! SWEDEN AND DENMARK BUT NO FINLAND?!!! FUCKKK!!!!!!!

  • SOWHATIMSTILLAROCKSTAR!!!

    I hate you finnish people, you think that its always just about you guys, like seriously, chill.!!

  • Puffi

    fúck you.

  • katie

    what the fudge. yeah, go everywhere in the uk except Scotland and Wales. dissapointed in them.

  • J

    OMG i’m from sweden 2

  • Anonymous

    get over it

  • Hannais

    ill be there on october 26th!

  • Becky

    OMG I’ve waiting for 2 years and praying but at last they are coming to Newcastle! Wooooo! So g going! Arh it’s gonna be awesome. Time for the jobros to meet the Geordies!
    Xxx

  • xoxo

    Scotland? No way am i going any further than Glasgow.
    If they make up rubbish about uk tour i will b like no ENGLAND is not the UK. UK our should be Scotland England and Wales

  • Jayme

    I agree it’s like last year when people were saying
    This and that one picture where they were
    Really tired that one scared me a hole lot.
    I just hope that they will be okey ugh I am
    So scared:(

  • Crystal

    OMG newcastle ! i am sooo going :D

  • Camilla DK

    there will come more dates, but seriously its not their fault. they can only play at the places that wanna pay fot them to be there, and if no one in wales are paying them to come they wont

  • Anonymous

    UGHH, WHY DON’T THEY EVER COME TO SCOTLAND?!

  • Anonymous

    BIRMINGHAM!

  • sdgh

    either way i dont want them in london.

  • Anonymous

    No Over them
    ——————
    Then Why Are You Here?

  • http://myspace.com/alishakeyes2006 ali dangga

    w00t
    i cant wait till they come to minnesota
    im gonig to they concert right after paramore’s
    this summer;s gonna br awesome

  • Anonymous

    Gosh i feel the exact same way, im kinda scared for them, they’re gonna be touring from may to at least december, & when will they be shooting camp rock 2 since they’ll be touring??!

  • laurenj

    YVONNE RIGHT NOW IM SO NERVOUS i can understand what u r saying about doing so much……….holding out for australian tour dates is killing me right now……

  • Anonymous

    When r they on sallee??

  • Hya

    ???
    What is up with all the pictures from the Del Mar Fair?
    First it was the Miley and Nick picture and now this?
    Where are people getting these pictures?
    BTW, I hope they come back to San Diego.

  • Lou

    20th June – London. (:

    17th Nov – Birmingham.

    I AM SO EXCITED! Ahahaha!

    I want to go to all the UK dates, but i dont think i can afford it and im not going to be that sad, aha.

    Does anyone know when they go on sale?!
    xo

  • Clemens

    thank god i’m not a fan ’cause they forgt AUSTRIA (it’s next to germany!)

  • Ailish

    i already have tickets to the london one on june 15th.. and i live closer to manchester :|

  • Anonymous

    when r the tickets on sale for manchester?

  • L

    BIRMINGHAMM! im so happy as wembley sold out.
    im excited now. lmao. xD

  • Anonymous

    why dont they came to portugal?:(.i loe you joe,lol

  • Puffi

    *crying* why,why,why??? please come 2 finland!! always all the ”big stars” only go to sweden but never finland. I hate sweden x3 *more crying* i think that in here is more jb fans than in sweden.so that is BIG mistake to go sweden…

    ~Puffi from finland,jb-fan 4ever and always~

  • Puffi

    thats sucks….ärsyttävää kun aina kaikki parhaat bändit menee helvetti ruotsiin mutta ei ikinä suomeen…

  • Anonymous

    london doesnt like the jonas brothers haven’t they got the hint yet. hello they got voted worst band. go away noone cares
    ___________________________________________
    because thats why they have just sold out a show in london. sure london hates them.
    jeeeeze.

    manchester and hopefully birmingham. <33

  • Anonymous

    WHY AREN’T THEY COMING TO PORTUGAL? THAT’S TOO SAD :(

  • Anonymous

    WHERE’S FUCKING AUSTRALIA?
    ===============================================
    ===============================================
    it says EUROPEAN TOUR DATES…..and their stage kinda looks like britney spears circus stage…

  • Anonymous

    seriously dumbass, you’re the only one spamming!!

  • Anonymous

    in reply to “Miley … Jonas Brothers Suckkk: … if they ‘suck’then why are you on this page, asshole!?!?!

  • KaiRob

    I just can’t wait til they come to the BAC. :]
    It’s literally 10 minutes away from my house.
    I’ll be going.

  • Mia

    OMG! OMG! OMG! YAY!!! THEY ARE PLAYING IN SWEDEN TWO
    TIMES!!! :D :D OMG!! IM SOO GOING TO SEE THEM!! IM
    SO EXCITED!! GAAHHH! THIS MADE MY DAY!!

  • Taren

    Yo, does anyone have an idea of when the england tickets
    are going on sale?

  • Yvonne

    Cant those of you bitching at least think about Nick and what this schedule will do to him. All 3 of them are going to be exhausted enough by the end of Aug, but then they go right into CR2 and some holiday promotional stuff and then jump right into international dates. I cant imagine what this gruelling year is gonna be on Nick with his diabetes, but he just keeps being a trooper for all the fans. There is NO way that they were going to be able to go to each and every country this year period! Its too bad that you haven’t seen them yet, but I live in WA state and neither have I yet. Cut these guys some slack. There is ONLY so much we can ask of them.

  • Alex

    Why they wont come to Bulgaria? ;(
    It’s no fear! I read in one magazine that they’ll some..I really hope to come ;(

  • Anonymous

    I am 1220% going to the one in london!! i am so excited!!

  • Becky

    I am actually in shock, JoBros in Newcastle!
    Ahhhhhhhhh!
    Well they will have fun with us Geordies, But TBH i wasnt sure there were many geordie JB fans! I only know 3 other fans! :P
    Wonder if the scottish fans will come down?!
    Geordies love JoBros!!
    xoxox

  • Anonymous

    I LOVE JONAS!

  • FINLANDGIRL

    WHY FINLAND?:(:(

  • laurenj

    yvonne talk to me matey im so so nervous i think my heart is going to explode…………

  • FINLAND

    I HATE JONAS BROTHERS RIGHT NOW, They go to SWEDEN but not to Finland?? WHY WHY???? i´m crying:(((

  • sophie

    YEEEEEEEEES!!! HOLLAND 13 NOVEMBER
    I’M LIKE CRYING RIGHT NOW! I’M SOOOOOO HAPPY!

  • jana

    WHERE’S FUCKING AUSTRALIA?

  • nikkiii

    i can’t wait untill the come back to newyork(:
    it’s so upsetting that yesterday was exactly one month
    since i met those boys ]:
    & the fact that they’re coming here five days before
    my birthday is AMAZING! i went all the way to Pennsylvania
    to see them on my birthday. they’re beyond worth it <3

  • laurenj

    miley u dont belong here if you r going to be a bitch about the jonas brothers no room for negativity right now

  • Jayme

    I am just scared just thinking about it.I
    Hope nick can handle this.

  • Anonymous
  • http://musso-mitchel.skyblog.com Faizouu

    PARIS !!!!!

  • Yvonne

    Lauren, I know how you feel. I am worried about whether I will even score tickets to either of the 2 venues by me. Tickets sold uber fast for JB’s Feb ’08 concert in Portland, the one place I want the most. You will be happy to know that their blog from today said they would be announcing more dates soon, including Asia AND Austrailia. Just hold on(no song pun intended). We are in this together baby!

  • Diana

    YES! Denmark ;D
    – I’m sooooo going! :D

  • Anonymous

    ireland loves jonas brothers

  • HappyChick

    OMJ, the jonas brothers are coming to BIRMINGHAM – WEST MIDLANDS. I can’t believe it im so gonna see them, and by the way jonas brothers if you ever read this you are fantastic:D
    P.S British girls love you;)

  • Brooke

    Thanks for putting that up. I can’t beleive you got it up there so fast i just sent it like five minutes ago!!!!

  • LillieEatsWorld

    That’s so unfair just one date in italy :(

    Anyway 8 november wait for me :):):)

  • shella

    yesh!!

    june 14 paris, france
    Nov 13 Rotterdam, Netherlands
    Nov 14 Brussels, Belgium
    && maybe one in germany!

    this year is going to be amazing <3

  • Alena

    Only two dates for Germany and both are to far away.. I have to drive about 6 hours to Frankfurt and I don’t know how much to Berlin. So I guess I won’t go to one of the two concerts :( But I want to!

  • sanna

    COME TO FINLAND PLEASE JONAS BROTHERS PLEASE:(((

  • Yvonne

    I mean, its pissing me off to see all these people complaining. There are at least 2 states in OUR country they haven’t been to either, Alaska and Hawii. I may not even luck out for tickets to either Portland or Tacoma myself. Its not a deliberate shunning of their country, its all about just how much these boys can do.

  • sara

    ja? koffor ikke? e blei drit lei me

  • Kirsty

    OH MY GOD.
    NOVEMBER 17TH.
    I AM SO THERE.

    EEEEK.

  • Jayme

    Go on myspace and read the jonas brothers
    Blog and they said that they will put the dates
    For Australia later on.

  • Anonymous

    ha. totally get that last bit. you know its bad if kevin can’t keep up. he can put a smile on through anything and everything. aahh. well i can’t worry about them. they have good people surrounding them so i can only hope they will make it every way possible for these boys to get the rest and care they need.

  • Anonymous

    asia pl0x

  • JONAS SISTERS

    OMG OMG OMG OMG IRLAND!!!!!
    whoooooooooooooooooooooooooo!!!!
    I AM SOOOOO EXCITED JONAS BROTHERS AAAAAAAAH!!!

  • http://www.myspace.com/evil_benita Benita

    Whoa no. -.-
    I fucking hate living in Austria. Nobody ever come to Austria -.- Damn.

  • Anonymous

    OMG ME TOO!!
    Me and my cousin love love love them and we saw it and we started screaming!!!

  • Anonymous

    ummm maybe thats because there FROM america
    i dont think theyre saying they shouldnt go, just that they wish they wouldnt

  • http://selenaandnick.blog.hr/ krixtina

    CROATIA???????
    PLEACE COME TO CROATIA :(

  • Isabella

    Yeeees 6th november in Frankfurt !

    Geeeermaany !!

  • Anonymous

    i wish theyd just stay in america
    i wish theyd just stay in america
    i wish theyd just stay in america
    i wish theyd just stay in america
    i wish theyd just stay in america
    i wish theyd just stay in america
    i wish theyd just stay in america
    i wish theyd just stay in america

  • Anonymous

    AHAHAHA WOOO BIRMINGHAMMMM!!!!
    <333
    SO HAPPY XX

  • Anonymous

    WHAT ABOUT PORTUGAL????

  • Anonymous

    everywhere in UK except Scotland . URGH!!!

  • em

    November 18th :)

    Geordies all the way :D

    cant waitt
    —————————————————–
    Oh Yeaa
    Us Geordies R Soo Thu Best Lmfao !

    —————————————————–

    for sure. :) i can’t wait.
    wow, to think they’re actually going to be HERE. wowzerzzzz.

  • sarah

    GERMANY YEAY

  • Elliiieee

    when do the tickets go on sale??

  • Jakeyy Ward

    YEYYYY!!! :D

    why aren’t they coming to cardiff? :(

  • Anonymous

    AHHHH HURRY UP AND ANNOUNCE THE AUSTRALIAN TOUR DATES!!!

    most of those places dont even speak english come on boys!!!

  • Jakeyy Ward

    and there’s more contry’s in the UK than just england and scotland love.

  • Anonymous

    what about scotland??!11
    why is it only ever england??
    grrrr!!

  • Anonymous

    Yay!

    I love Kevin!

    1st?

  • Jayme

    I know I don’t care where they are going but
    I care about their health.the fans should
    Know that they cannot go everywhere.
    I always think that something is going to
    Happen.I am so worry about them.

  • Anonymous

    COME BACK TO NY
    -thanks for saving my life boys.

  • Anonymous

    first!

  • taylorswiftlove

    yay!
    i’m going all the UK ones and maybe Paris
    cannot wait!

  • Miley

    JONAS BROS SUCKK

  • Patricia

    1st!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    who cares

  • maria

    cool

  • Anonymous

    1STT!!!!

  • Anonymous

    first!

  • Anonymous

    yeahh yeahh yeahh we know!
    post something more exciting!

  • Anonymous

    It’s time 4 the jonas brothers to meet the Geordies! Oh yeah! Can’t wait!!!

  • Anonymous

    1

  • Dumm Blonnd

    I’m surprised that people aren’t complaining about them not going to Antarctica or something stupid like that… That can’t be 345973985798 places at once…

  • Jayme

    I counted the tour and it comes to
    69 days+ :0

  • http://www.oceanup.com jonas

    wahooo tour

  • kire

    first?
    why arent they coming to norway?

  • Anonymous

    FIRST

  • Vania

    First? :)

  • http://www.myspace.com/jobromanceproductions Jaime

    im just excited for minnesota! woop woop!

  • Ditte

    It’s so good that they are comming to sweden, but, why do they have to come to Stockholm and Malmö??
    I want them to come to Norrköping!!!!
    That would be SO cool! But I hope I can go anyway :D

  • Marina W.

    first?!

  • OH

    No Over them

  • Anonymous

    They’re coming to London on my BIRTHDAY!

  • LiveLoveLaugh

    When do these ones go on sale?

  • Niamh

    Aww Shite, theyre coming to Ireland! I hope Taylor has a concert here soon!! I love Taylor.

  • Anonymous

    Wish They’d Come To Northern Ireland
    But OMG OMG OMG im SOOO going to Dublin For
    This!!!!!!
    CANNOT WAIT! hopefully they Add Some More
    Northern Ireland Dates On =DD

  • .

    when i saw “dublin ireland” my mouth dropped OMG I CAN’T WAIT!!!!!!!!

  • Anonymous

    They’re getting so thin too,especially Joe and Nick,after the burnin up tour they looked like bones ,then seemed to gain a little

  • kaila

    coool!

    AUGUST 26TH, COLUMBUS OHIOOOO :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • carlyy

    coooolll
    only i don’t live in europe
    but yaay for eurpions xD

  • Heping

    YAAAAAAAAAAAAAAAY, BELGIUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Dumm Blonnd

    I agree with you and Yvonne. People should be more concerned with their health, because if something happened to them, you’d NEVER see them AGAIN.

  • Anonymous

    so its a world tour. why do they need to have ANOTHER US tour? they just had the burnin up tour not long ago and they had the look me in the eyes etc. there gonna get so tired! they should just do a couple of shows in the US and then do more international concerts.
    i agree with the other person, they have a son called australia and they still havent come to Australia!!
    we love them here
    taylor swift came to australia and loved it. i went to her concert it was amazing. i wish jb and miley would hurry up and come too.

  • Anonymous

    WHAA!! 13th of november :D!!

  • SamieJ

    i hope they come to australia.but i hope they give themselves a break before they do thats a hell of a schedule for 3 tenange boys.

  • Yvonne

    I mean, Jesus Jayme! Our Energizer Bunny Kevin has been showing signs of fatigue in the last couple of months, and I never thought I would see that day. Think of what that means about Joes, and ever worse, Nicks state of health. If Kevin is hitting a wall, its gotta be much worse for Joe and Nick, esp Nick

  • Anonymous

    i wish theyd just stay in america
    i wish theyd just stay in america
    i wish theyd just stay in america
    i wish theyd just stay in america

    _____

    stop being selfish. they’ve done like 3 (big) tours in america, you should be happy to share the jonas brothers around the world.

  • lauretta.8

    11 nivember is in madrid not in barcelona, it was cancelled… :(

  • lauretta.8

    november*