JONAS Sneak Peak #2

  • Anonymous

    Damn, if Nick sang that to me …

  • *jonascyruslovatolove*

    LOL cheesy :P
    Miley should guest star the showw!!!!! :D

  • Anonymous

    kk whatever.
    the reason why I’m questioning if its legit is because I remember a few months ago the page said we are not the Jonas Brothers we just work with FFE.
    —————————
    stop lying, how old are you anyways?

  • K

    ha ha you know what the best part is? That girl is probably going to get death threats. I love how immature little girls are :)

  • Jonas 4 Canada !

    No Jemi is too cute to be a couple.
    Camilla is very sexy, Joe seems to be growing up with her!

  • Anonymous

    JONAS4CANADA SUCKS TITS!

  • Anonymous

    OMJ I JUST REALIZED THATS KRISTEN FROM THE CLIQUE MOVIE!!!!!! AH I HATE HER!!!!

  • Anonymous

    Aw this show looks really cute! I like the song :)

  • Jonas 4 Canada !

    Above 13 if thats what you mean. Why should age matter.
    And yes it did say that.
    It might have been another Fan Family youtube page, but one of them did said that.

  • xxJadexx

    so hot!!
    im jealous of that girl right now. haha. i wish it was me he wrote a song for. oh wait he already did haha!! =]]
    love you nicholas.
    and joe.
    and kevin.
    but not as much as NICK!! <3

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)

  • Anonymous

    Is that his penis next to his leg at 2:38?
    Did you get a little exited nick?

    ;)

  • Jonas 4 Canada !

    k well don’t bother bashing me or trying to prove me wrong cause I’m out of here.
    Seriously, I HATE Jemi and don’t think the YT page is legit.
    DEAL

  • Anonymous

    Im joe’s cousin. they broke up. camilla ids gone zippo
    nada! i told him he’s better with jemi, but he said he would wait when she turns 17…i love joe

  • Yvonne

    This was very cute. That song sounded like it was gonna be Lovebug when Nick started it.

    OH, AND LEAVE CANADA ALONE!

  • Anonymous

    omj
    so cute……………….
    I LOVE YOU NICK!!!

  • teni

    OMJ!!! Nick look soo cute.
    i cannot wait…to see it

  • jerseygirl

    I honestly don’t know what you all are talking about. I never checked out the YouTube videos. BUT – there’s no way I think there is any possibility of “Jemi”. And this is coming from someone who is not so fond of “Jomilla”. Just think Joe and Demi are really good friends – nothing else.

  • team jonas + miley

    they REALLY coulda gotten someone cuter to play that girl . . . :P

  • Anonymous

    haha i bet JONAS4CANDA 14, dumbasss. anyways its our opinions and hers, and sorry jonas4canada if i said that, i just thought it ws funny, but ya.

  • jerseygirl

    Leave Canada alone – she’s entitled to her opinion. No one here knows what the truth is – and we never will.

  • Anonymous

    ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh so gooooooooooooooooooooooooooooood :)

  • maira

    OMG!!!!!! CANT WAIT!!!!!!

    SO JEALOUS RIGHT NOW!!!!
    I WANNA BE THAT GIRL!!!!!!

    3 weeks bby!!!!!!

  • Jonas 4 Canada !

    no one believe Jemistry.com
    they were the ones with the Joehawk rumours.
    And no FFE isn’t run by JB

  • Anonymous

    awwwwwwww

  • tazz

    I REALLY like that song…

  • Anonymous

    http://jemistry.wordpress.com/
    jemi site!!!!!!!!!!1!!!!Jonilla sucks dicks!

  • zerbles!

    wow! was anybody else thinking “appreciate” at first?

    I agree about Joe singing, but this is such a sweet moment! Kevin is SO great! i love how they pick on Nick like they r 2yo hahaha! so funny!

    n how she runs into the door with her wings n knocks evrything over lol!

    this show is gonna be so great! imma go try to do that backpack slide thing nick did at the first. he is such a Jonas!

    Niley pics r too cute! how many times has nick worn that exact same ensemble! NOT ENOUGH! ;)

  • Anonymous

    watever need cheerleading practice. off to dallas! anyways jemi rules get over it!

  • Anonymous

    do you think they wrote that song themselves or did disney write everything for the show?

  • someone

    this show is gonna be laaaaammmmmme….
    they can’t act.
    why are they playing themselves??
    it seems like they’re guest starring on a show or something

  • Anonymous

    kk I saw the thing I don’t need proof.
    Point is JEMI sucks!
    ——-
    I don’t care, I’m showing you anyway. These are from 2006, but it shows he’s always written like a teenie. And a girl. Sadly. And yes, I creeped on other people’s myspace’s..bite me.

    http://i41.tinypic.com/etvfwg.jpg
    ^Joe
    http://i39.tinypic.com/dnm2i9.jpg
    ^All Joe.

    Shablam.

  • Anonymous

    no one believe Jemistry.com
    they were the ones with the Joehawk rumours.
    And no FFE isn’t run by JB
    ——–
    The site, no.
    The youtube page, yes.

  • team jonas + miley

    i love how at 2:40 , he`s practically BEGGING for someone to fxck him xD

    EPIC O:

  • Anonymous

    The angel wings FUNNY stuff.

    Joe Jonas is a white suit – ANGELIC AND BEAUTIFUL!

  • jonas4ever

    awwwwww…. um … nick that is sum kind of
    imagination u have :))))

  • team jonas + miley

    both them and disney write it . jb`s orginal , they write their own stuff , and i`ve never seen anyone write music for their SHOW O: just their cd`s . that`s talent <3

  • Mundii

    The show looks like its gonna be good.
    Song was kinda Corny, but was ok. Nick looked cute!
    1:46 was so funny!
    20 questions bit, Kevin sorta reminded me of David Henrie! like facial expressions and the way he was speaking!
    =]

  • Anonymous

    What the hell.

  • alliegator.(:

    it may be cheesy, but i’m excited. (:
    i thought it was so cute, ahahha.

  • zoe

    idk why that was so funnny too me w/the wings!

  • Anonymous

    hahahahha that is hilarious

  • Anonymous

    This show looks so funny. Can’t wait.

    and I love the Nick and Miley pictures! Cool to see that their chillin’ out and being friends again. Guys, don’t start w/the NILEY 09 ZOMG THE R SO DATING. Because they probably aren’t and we should be happy that they are friends and that they can enjoy each other’s company again.
    I love the Jonas Brothers and Miley. They are both GREAT!!

  • http://www.youtube.com/watch?v=ThWaD4IqHfs Nick Jonas lover

    joe jonas commented a youtube video saying that he needs someone like demi and that demi is special!

    http://www.youtube.com/watch?v=ThWaD4IqHfs

  • Anonymous

    the Jonas brothers wrote all the songs for the show (in the point of view of the character that sings it)

  • kimmy4

    what i wouldnt give to play her

  • megan

    that was cute lol

  • Jasmine

    I kept laughing. I couldn’t help it.
    I don’t like the fact that he’s singing to her, I
    mean I know it’s acting, but still, I wish it was
    Miley he was singing to.

  • tatum

    http://jemistry.wordpress.com/2009/04/11/joe-you-know-i-could-use-demiiiiii/
    Joe Jonas commented on Use somebody- Jonas Brothers, Kings Of Leon and it was so cute how he didn’t put Nick and Kevin. He wasn’t signed in as JonasBrothersMusic, but FanFamilyExperience. He even favorited the video.

    Here’s his comment: FanFamilyExperience:
    good song. you know that i could use demiiiiiii. someone like her. good video. good job.
    you should make a video about demi.
    shes special.

    -joe

    Wow, I guess Camilla can swim away, there’s another fish in his world! So cute how he wrote she’s special and i loved this part: demiiiiiiii. Tee-Hee. He didn’t want to be Mr.Obvious so he wrote, ’someone like her.’ There was even Jemi Moments in the video he watched.

    Watch the video under! here’s the link of the video and see for yourself where Joe commented! Use somebody- Jonas Brothers, Kings Of Leon
    source: Jemistry.wordpress.com

  • Anonymous

    OH MY EFFIN GOD!! NICK & MILEY HUNG OUT TODAYY!!!
    @mileycyrus and ex-boyfriend Nick Jonas hung out today, pictures coming soon!

    –jaredeng//just jared

  • Jonas 4 Canada !

    no its actually not.
    if you look at what they fave and who they subscribe to, its definitely not them.
    FFE just posts vids from the FFE website.

  • Anonymous

    That was great…love it when she walked by “Vase Club” Ha! The show looks great…even better than I anticipated.

  • Jonas 4 Canada !

    don’t believe Jemistry.
    and stop posting rumours because there hasn’t been much JB news.

  • Anonymous

    So that looks absolutely HORRIBLE.

    damn this show is going to blow.

  • kfdgd

    she ugly like buck tooth

  • Anonymous

    ahaha OMG me too! hes my favorite

  • Ashley

    so adorable

  • Anonymous

    kinda boring x]

  • Carolyn

    This looks really good..
    Nick is the most fucking adorable creep ever <3

  • Andrea

    OMG ! Nick is so sweet ! love himm !!
    Kinda awkward though… :)
    At first i was extremely jealous about this girl .. but then i realised she’s just an actress .. a really lucky one !! Nice song

    JB Fan !

  • Anonymous

    no its actually not.
    if you look at what they fave and who they subscribe to, its definitely not them.
    FFE just posts vids from the FFE website.

    ———
    Actually. I doubt people other than the Jonas Brothers would post bulletins claiming they have 3 toes and calling their fans “home skillet fries.”

    It’s obvious they don’t fun the Fan Family Experience website, but don’t claim they don’t run the youtube page when it’s quite obvious they do, based on the things they say on it.

  • Anonymous

    LOL THE WINGS!
    Ah, I can’t wait for this show (:
    I had to pause this video before Nick sang because …
    For some reason I was nervous and it was awkward …
    I don’t know, can’t explain.

  • http://twitter.com/sadiezzbby Sadiezz

    I love how Kevin acts in the show.
    He’s gonna own it.
    x)

  • Jonas 4 Canada !

    oh and I am Chace Crawford’s girlfriend.
    Nice to meet you.

    Ya nice try tweenie.

  • Anonymous

    Actually the JB DO run their FFE Youtube page …
    I’ve screencapped a ton of their little funny bulletins they’ve posted … and they’re hilarious. It’s really them

  • Anonymous

    omg i love bridgit mendler!
    she is sooo sweet! im so happy for her success with disney/the clique! :)

  • Anonymous

    gahhhhh Joe kept the beautiful hair, i love this hair =D

  • Oceanup

    Hey, guys but FanFamilyExperience IS runned by Jb nd other peeps related to them They said that theirselves

  • Jonas 4 Canada !

    it could be anyone.
    and look at what Joe wrote.
    ITS OBVIOUS A GIRL WROTE THAT.
    Look at their subscriptions and things like that.
    ITS NOT THEM.
    Jemi didn’t happen then.
    Not now.
    Not EVER!
    JEMI ARE CUTE FRIENDS BAD COUPLE!

  • Anonymous

    i want singing from joe, not nick!

  • Anonymous

    nooooooooooooo!!!
    he’s using her!
    just like her did 2 years ago.

  • Jonas 4 Canada !

    well JEMI isn’t gonna happen.
    Thats all I can say.

  • http://Danmark Caitlyn :D

    Can’t wait, it’s so exciting. 8D

  • Anonymous

    (bridgit mendler is the girl)

  • Jonas 4 Canada !

    ya but I’m pretty sure the Youtube page isn’t.
    They’re subscribed to little teenie pages and stuff.
    All the vids there are vids posted from FFE and on to Youtube.

  • S

    omg nicholas you sure know how to give a girl chills and melt here with that look..
    that song.. *sigh*

  • Anonymous

    this show looks really good.

    the song was also really good too, very cute, and yes they do write the songs from the show, they’ve said it themselves.

  • Anonymous

    it could be anyone.
    and look at what Joe wrote.
    ITS OBVIOUS A GIRL WROTE THAT.
    Look at their subscriptions and things like that.
    ITS NOT THEM.
    Jemi didn’t happen then.
    Not now.
    Not EVER!
    JEMI ARE CUTE FRIENDS BAD COUPLE!
    ———
    Wtf are you talking about? Of course it could be anyone, but only Joe would come up with all the hilarious shit that’s said on there. And you guys obviously don’t get his since of humor. Jemi NEVER happened. They were in the studio when he wrote that comment. Meaning they were probably goofing off when he wrote it, and by “special” he meant different, in a jokingly mean way. They’re good friends, not a secret ‘thing’. I don’t get why everyone is fucking freaking out about them. And obviously, Joe writes like a girl. I can legit search their myspace of old commments Joe wrote to people and I promise you, they are WAY worse than that little comment left on that video. Stop being negative about everything. I know you have obviously given up on them doing anything genuine, but a lot of people didn’t. They run the FFE youtube page. Get. Over. It.

  • Nikki

    As much as I love them…They are not good actors.

  • Anonymous

    ya but I’m pretty sure the Youtube page isn’t.
    They’re subscribed to little teenie pages and stuff.
    All the vids there are vids posted from FFE and on to Youtube.
    —–
    The whole point of Fan Family Experience is to connect with their fans more. That’s what they’re doing by subscribing to “teenie pages.”

  • Anonymous

    Can’t wait!!

  • Katy

    1. i kind of like that song, nicholas.
    2. this show looks very cheezy
    3. that angel wings thing was very very stupid
    4. kevin, you were looking very gorgy
    5. joeseph, your adopted.
    6. I was kidding about #5, your not adopted ;)
    7. i am done commenting, adios <3

  • Jonas 4 Canada !

    ya but why would JB favourite their own videos?
    Or videos like omg Nick is so hot or whatever.

  • kourtney

    i cant wait for the show!!!

  • Anonymous

    ya but I’m pretty sure the Youtube page isn’t.
    They’re subscribed to little teenie pages and stuff.
    All the vids there are vids posted from FFE and on to Youtube.
    —–
    The whole point of Fan Family Experience is to connect with their fans more. That’s what they’re doing by subscribing to “teenie pages.”
    ————-
    i know so stop hatin’. the run the ffe site. jemistry.wordpress is cool. so cool it. SHABLAM!

  • Lexi Lushhhh

    Zomg! Hilarious!
    Nicholas (you whores took the name I was saying throughout the vid!!)
    You looked soo hawt P;
    rotfl. xD
    && so did my Joesph =3

    I heart this :] Did you see the girl?! xD
    Wtf is up with the bird wings man?
    Kevins face when she fell down was hilarious
    he was like “ewwww, dead bird!” Rotfl, you gotta love Kev :]
    ______

    jaredeng@mileycyrus and ex-boyfriend Nick Jonas hung out today, pictures coming soon!

    ZOMGGGGGGG! CANT BELIEVEEE IT! Can you?!
    Toedally gonna blab about this! Thanks so much this
    is going to make my friends phone calls more intresting xD
    Plus, I hate Miley for hanging out with Nicky J J -.-

    <33

  • Anonymous

    ahww that was soo cute !

  • Jonas 4 Canada !

    fine whatever.
    If Joe wrote that though I hope he wrote it as if they’re friends, NOT because he broke up with Cam.
    Jomilla MUST live on.
    But one thing about this FFE page, why would they fave their own videos.
    Not only that, but why would they fave videos from that page?
    Honestly I think the FFE page is just all the videos from FFE transfered to YT.

  • Anonymous

    i love you nicholas jerry jonas.

  • Anonymous

    Ocean Up Post about joe Jonas commenting on “Use somebody-jonas brothers, Kings of leon” about Demi
    come on

  • jerseygirl

    Cute song. Cute guys. Cute show.

    Can’t wait!

    And I am TOTALLY freaking out about the Nick/Miley lunch date pix. I know it was just lunch but – GAAAHHHH!

  • sarah

    awww can’t wait.
    oh and i am waiting for the hate comments. they are always so hilarious. :D

  • Anonymous

    ya but why would JB favourite their own videos?
    Or videos like omg Nick is so hot or whatever.
    ——
    The same reason Miley and other stars do. Plus it’s really cool to see a famous show say your name in it, I’d favorite a video if Family Guy said i was so cute. It’s normal. Just, get over it already.

  • http://www.youtube.com/sydneyandcatherine sydney

    *gasp*
    nick i love you!!!! omg
    i cant wait for the show

  • Ohhhknow.

    Cute!

  • Jonas 4 Canada !

    It isn’t 100% legit though.
    Like it really looks like it was written by a girl.
    Plus Jomilla is more interesting!
    Jemi is cute as friends.
    I would HATE it if they became a couple, because they’d lose their brother/sister bond.

  • gaby

    omg i love you NICK!!!

  • Anonymous

    i’m sorry but that’s weird??

  • Lauren Marie :D

    Cute. (:
    Seems like it will progress into bigger & better things.

  • Jonas 4 Canada !

    I know they’re adorable!
    Jersey what’s your opinion on this whole Joe commenting on the youtube vid.
    Do you actually think it was him?
    Gosh I hate Jemi!

  • carebear

    OMG I WISH I WAS HER, worst thing is, i thought about auditioning for that part!!!!!!!!!!

  • Jonas 4 Canada !

    They didn’t fave that Family guy vid.
    And why would you fave your own video?

  • Anonymous
  • Anonymous

    fine whatever.
    If Joe wrote that though I hope he wrote it as if they’re friends, NOT because he broke up with Cam.
    Jomilla MUST live on.
    But one thing about this FFE page, why would they fave their own videos.
    Not only that, but why would they fave videos from that page?
    Honestly I think the FFE page is just all the videos from FFE transfered to YT.
    ——–
    Uh, he did. “Jomilla” is just for publicity.
    The whole point people make videos of the Jonas Brothers is in hopes that they watch them and show that fans appreciate them. By them favoring fan’s videos of them, it shows that they appreciate what fans do for them, because they took time out of their lives to make a video about a band they love.

  • JB FAN92

    Omg this is the most amazing song ever i cannot wait for the show to premiere!
    I love the jonas brothers!!!!
    …anyone know what the song is called???

  • Anonymous

    ya but why would JB favourite their own videos?
    Or videos like omg Nick is so hot or whatever.
    =============================================
    yes they would, cus they want to connect to their fans. wow, you must be some stupud ahole

  • Jonas 4 Canada !

    And Jemi is not for reals.
    I really think someone did that to start shit.
    Or it was really Joe and it was a comment because he likes Demi as a friend.
    But ya Jemi sucks.
    As bro/sis YES ADORABLE.
    AS a couple :X :X :X

  • Jonas 4 Canada !

    Haha that was funny with the angel wings!
    I hope next weeks sneak peak will revolve around Kevy!

  • Anonymous

    It isn’t 100% legit though.
    Like it really looks like it was written by a girl.
    Plus Jomilla is more interesting!
    Jemi is cute as friends.
    I would HATE it if they became a couple, because they’d lose their brother/sister bond.
    ——–
    Alright. Seriously. I will prove to you Joe wrote that. Stay on this board. I’ll “brb”.

  • Jonas 4 Canada !

    kk whatever.
    the reason why I’m questioning if its legit is because I remember a few months ago the page said we are not the Jonas Brothers we just work with FFE.

  • natalie u.

    i couldnt help but laugh. it was so cute, but really cheesy.

  • aaaa

    omg!! this is so cute!! can someone write the lyrics please? i cant wait for this show!

  • R

    Awe. That was really cute. But nick looked so awkward and constipated when he sang that to her.

    I really hope this show grows better with more episodes, because right now..it’s sucking major ass in my eyes. It’s too common. Like the jokes, the plot lines, etc. I’d like to see some originality.

  • Courtney

    OMG Nick looks so sexy playing that song!!

  • Anonymous

    i’m so excited.
    that song was so cute.

    i can’t wait for the show.

  • Anonymous

    fine whatever.
    If Joe wrote that though I hope he wrote it as if they’re friends, NOT because he broke up with Cam.
    Jomilla MUST live on.
    But one thing about this FFE page, why would they fave their own videos.
    Not only that, but why would they fave videos from that page?
    Honestly I think the FFE page is just all the videos from FFE transfered to YT.
    ——–
    Uh, he did. “Jomilla” is just for publicity.
    The whole point people make videos of the Jonas Brothers is in hopes that they watch them and show that fans appreciate them. By them favoring fan’s videos of them, it shows that they appreciate what fans do for them, because they took time out of their lives to make a video about a band they love.
    —————–
    agrre, but disagree with jonas4canda. jemi have more chemistry, and camilla, wtf, she looks like their mom, and more like a sis type. i guess jonas4canada is needs some medicine.teehee

  • jonas134578

    http://jemistry.wordpress.com/2009/04/11/joe-you-know-i-could-use-demiiiiii/
    clink link! joe jonas commented a video saying this:
    Joe Jonas commented on Use somebody- Jonas Brothers, Kings Of Leon and it was so cute how he didn’t put Nick and Kevin. He wasn’t signed in as JonasBrothersMusic, but FanFamilyExperience. He even favorited the video.

    Here’s his comment: FanFamilyExperience:
    good song. you know that i could use demiiiiiii. someone like her. good video. good job.
    you should make a video about demi.
    shes special.

    -joe

    Wow, I guess Camilla can swim away, there’s another fish in his world! So cute how he wrote she’s special and i loved this part: demiiiiiiii. Tee-Hee. He didn’t want to be Mr.Obvious so he wrote, ’someone like her.’ There was even Jemi Moments in the video he watched.

    Watch the video under! here’s the link of the video and see for yourself where Joe commented! Use somebody- Jonas Brothers, Kings Of Leon
    source: jemistry.wordpress.com!

  • Jonas 4 Canada !

    kk I saw the thing I don’t need proof.
    Point is JEMI sucks!