• go hump a fricken stump.

    No Nick doesn’t have a crush on her.. She is his friend but she used to have a crush on him.. But she is dating someone i think!
    Maybe he has a crush but he never talk about it!
    He is right now focus on music and .. Miley :)
    —–
    I do not think that he is focusing on Miley now. What makes you think that?
    ______

    i dooooooo :)

  • http://twitter.com/ImTotallyANinja AppleOrangeAndGrapeJuice

    Haha.
    Episode two of their soap opera. XD

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    Check out the site if you’re a Jonas Brothers fan!
    Thanks!

  • notcool

    No Nick doesn’t have a crush on her.. She is his friend but she used to have a crush on him.. But she is dating someone i think!
    Maybe he has a crush but he never talk about it!
    He is right now focus on music and .. Miley :)
    —–
    I do not think that he is focusing on Miley now. What makes you think that?
    ______

    i dooooooo :)
    ________________

    don’t turn this into a fricking niley post.nick is ugly and needs to leave the band… end of story

  • Anonymous

    I’d really doubt Miley is getting back with Nick or
    vice versa….

  • Anonymous

    there r pictures of nick at nashville
    airoport. he’s probably going back to la
    to rehearse for tour. they r all
    probably coming back to la…
    but to return exact same day as miley
    to la…hmmmm… fishy fishy…

  • Anonymous

    No Nick doesn’t have a crush on her.. She is his friend but she used to have a crush on him.. But she is dating someone i think!
    Maybe he has a crush but he never talk about it!
    He is right now focus on music and .. Miley :)
    —–
    I do not think that he is focusing on Miley now. What makes you think that?
    ______

    i dooooooo :)
    ________________

    don’t turn this into a fricking niley post.nick is ugly and needs to leave the band… end of story

    OH BOY.

    Nick is gorgeous and you needs to leave oceanup.
    end of story

  • Jane

    she annoys me

  • Anonymous

    I don’t know about Nick focus on Miley.. It was my point of view. I am just kidding..
    ABout everything happen thes past few days, i just want to say wait and see. Miley is hiding something, she isn’t clear about her feelings and her personal life. I know it’s her life but come on, she seems weird! Iam saying she is datinf nick and she broke up with justin, even if i really want to, she is maybe in a period of her life where she needs some space to think about her hapiness and get far far far way from Justinass!

  • Anonymous

    Lol! Well the pics are yesterday so he went back to LA yesterday and Miley is going back today…

  • Anonymous

    there r pictures of nick at nashville
    airoport. he’s probably going back to la
    to rehearse for tour. they r all
    probably coming back to la…
    but to return exact same day as miley
    to la…hmmmm… fishy fishy…

    yuppy!
    Coincidence? I don’t think so

  • Abe

    POST SOMETHING ABOUT DEMI LOVATO!

  • Anonymous
  • jerseygirl

    Only Joe Jonas can rock a bowtie! CUTE!!!! :D

  • Anonymous

    haha, the ppl on here saying that they are real are prolly the ones that set up the twitter accts. Why would they steal Chelsea’s pics and just not post their own, if it ws really them???????????????

  • Anonymous

    no.jjj said tuesday morning.means TODAY!

  • Anonymous

    there r pictures of nick at nashville
    airoport. he’s probably going back to la
    to rehearse for tour. they r all
    probably coming back to la…
    but to return exact same day as miley
    to la…hmmmm… fishy fishy…

    yuppy!
    Coincidence? I don’t think so

    its a coincidence.

  • Jonas 4 Canada

    Taylor, GO AWAY!

  • Ashley

    Uhm Im tryna bang Josephhh!

  • Anonymous

    LMFAO
    Like taking candy from a BABAYYYYYYYY!
    God,Kevin get out of here!
    Nick’s a psycho bitch & i love it! :)

  • Anonymous

    there r pictures of nick at nashville
    airoport. he’s probably going back to la
    to rehearse for tour. they r all
    probably coming back to la…
    but to return exact same day as miley
    to la…hmmmm… fishy fishy…

    yuppy!
    Coincidence? I don’t think so

    its a coincidence.

    hi NICK.
    just friends.
    yeah.

  • (:

    haha, the ppl on here saying that they are real are prolly the ones that set up the twitter accts. Why would they steal Chelsea’s pics and just not post their own, if it ws really them????
    ———

    haha i was wondering that too,
    “joe” does have alot of views on that picture thoo lol so idk. confusing :/

  • Anonymous

    Well Gossip Girl said it was Monday(yesterday)…huh? now i’m lost! but then JJJ usually posts the sightings the same day, so yeah, maybe it was today

  • Anonymous

    Joe is so talented!!!!!!!

    Adore him!

  • Anonymous

    there r pictures of nick at nashville
    airoport. he’s probably going back to la
    to rehearse for tour. they r all
    probably coming back to la…
    but to return exact same day as miley
    to la…hmmmm… fishy fishy…

    yuppy!
    Coincidence? I don’t think so

    its a coincidence.
    ———
    maybe,maybe not.either way we will
    never find out the truth…

  • Anonymous
  • Anonymous

    You are an idiot and you are wrong in EVERYTHING you said. Neither brother is ‘better’ than Joe. Joe is amazing. you. are. not.

  • Anonymous

    i’m also confused cuz both sites have 99%
    true facts…we’ll see what some third site
    will write!LOL

  • Anonymous
  • Anonymous

    there r pictures of nick at nashville
    airoport. he’s probably going back to la
    to rehearse for tour. they r all
    probably coming back to la…
    but to return exact same day as miley
    to la…hmmmm… fishy fishy…

    yuppy!
    Coincidence? I don’t think so

    its a coincidence.
    ———
    maybe,maybe not.either way we will
    never find out the truth…

    the whole Niley thing is confusing.

  • Anonymous

    Did Nick and Miley “sin” together?
    hahahaha

    ———————

    you definitely got me LOL-ing there. hahahahaha. that’s the question. =]]

    and may i just add this Miley’s update on Twitter:

    “If i say yes its no. if i say its up its down. just let me speak my <3 & let it all fall into place. you dont have to love me just respect.
    3:39 PM Apr 21st from web”

  • Anonymous

    Who cares, there’s nothing special about the Jonas
    Brothers by any means…friggin’ two year olds the
    lot of you.

  • Anonymous

    Oh Joe! :D
    Your soo Awesome! :D

  • Anonymous

    hey people why dont u go on chelsea’s twitter and see for urself that faker stole her stuff … u gullible teenies

  • Anonymous
  • Alexa

    vanessa hudgens is a nother one of my thinpirations

  • Yvonne

    So its Joe Jonas and the Other Ones. Enough Joe and give fans Kevin and Nick

  • Anon

    You can NEVER have enough Joe. :D

  • Anonymous

    if nick jonas and selena gomez had a baby this is what it would look like:

    http://www.flickr.com/photos/mrsnickjonas823/3473631707/

    ew.

  • lovadge to you all

    A. THEY DONT HAVE FUCKING PRIVATE TWITERS SO STOP TRYING TO CAUSE DRAMA K?
    B. calm down with the joe hate yeh. im sure he dont care what you stupid 5year olds think. hes fucking human and makes mistakes. if you dont like him then move on. whatever happend to it just being about the music? you realy fuck me off with all the hate some of you post on here. im sure he does apreciate what we do for him and his fans ok.
    i dont know him personally but he seems kinda sensative. imagin being him? reading all this crap youre posting about him, FROM HIS FANS OF ALL PEOPLE.. wouldnt you be broken hearted?

    C.the boys get enough shit from the rest of the world k, they dont need it from us aswell.they are talented and i love thyre music. just because im not a teenie that screams whenever i hear thyre name doesnt mean i love them less k.

    p.s. say no to incest…hehe

  • Anonymous

    yeh

  • Anonymous
  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=1aiSyx1vi70
    —-
    LOL
    —–
    I love the part when fake kevin says ” hey Joe can you teach me to french kiss a girl?”

  • Anonymous

    AGREED!!!! NEVER ENOUGH JOSEPH!

  • Anonymous

    Anony has ANGER issues and needs to let go of his frustration against JB … Seriously? You BITCH about them on every post. Give it a fucking rest.

  • Anonymous

    info from the other post

    JONAS FANS, CHASE PINO (JUSTIN G’S ROOMATE) IS NOW ATTACKING THE JONAS BROTHERS!

    OMG! CHASE IS HORRIBLE!!!!
    TAYLOR MOSHER ( http://twitter.com/taylormosher ) WROTE:

    What would you attempt to do if you knew you would not fail?
    about 1 hour ago from web

    CHASE PINO (GASTONS ROOMATE, http://twitter.com/chasepino) REPLIED

    @taylormosher Dismember the Jonas Bros.
    about 1 hour ago from TwitterFon in reply to taylormosher

    DUDE, SERIOUSLY, THE 3 OF THEM ARE IN THEIR 20’S (JUSTIN, CHASE AND GARRET) AND THEY ARE THREATENED BY THIS 16 YEAR OLD?!?! OMG MOMENT

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    —————–
    jb fans with twitter need to tell him to stop talking shit about them,he’s trying to start again and they’re just jealous because of Miley and Nick being so close. Jb are sweet,they would never attack these guys the way they’ve been doing to them and they brought Nick’s name up before,I’m sick of these guys garret and chase!

  • Anonymous

    jb fans with twitter need to tell him to stop talking shit about them,he’s trying to start again and they’re just jealous because of Miley and Nick being so close. Jb are sweet,they would never attack these guys the way they’ve been doing to them and they brought Nick’s name up before,I’m sick of these guys garret and chase!
    —-
    JONAS> VOLDY’S DEATH EATERS

    BUT LETS NOT GIVE THEM ANY ATTENTION BECAUSE I AM SURE THAT THATS WHAT THEY WANT. IGNORE THEM!!

  • Anonymous

    Obviously Joe is still his same old funny self!!

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=1aiSyx1vi70
    —-
    LOL
    —–
    I love the part when fake kevin says ” hey Joe can you teach me to french kiss a girl?”

    Wow. Poor Kevin. xD
    1.15 this is hilarious

  • Anonymous

    jb fans with twitter need to tell him to stop talking shit about them,he’s trying to start again and they’re just jealous because of Miley and Nick being so close. Jb are sweet,they would never attack these guys the way they’ve been doing to them and they brought Nick’s name up before,I’m sick of these guys garret and chase!
    —-
    JONAS> VOLDY’S DEATH EATERS

    BUT LETS NOT GIVE THEM ANY ATTENTION BECAUSE I AM SURE THAT THATS WHAT THEY WANT. IGNORE THEM!!

    YAY.

    CHASE AND GARRET = FAMEWHORE

  • Anonymous

    jb fans with twitter need to tell him to stop talking shit about them,he’s trying to start again and they’re just jealous because of Miley and Nick being so close. Jb are sweet,they would never attack these guys the way they’ve been doing to them and they brought Nick’s name up before,I’m sick of these guys garret and chase!
    —-
    JONAS> VOLDY’S DEATH EATERS

    BUT LETS NOT GIVE THEM ANY ATTENTION BECAUSE I AM SURE THAT THATS WHAT THEY WANT. IGNORE THEM!!
    __________

    agree!!

    They just want the attention cuz they could never get it on their own

  • Anonymous

    Lol @ Chase and Garett being death eaters. I think they really did break up, did you see Justy wrote that bible verse that said don’t be misled and come back to your senses and something about bad company? Well I don’t think he means JB is bad company, it’s probably just part of the verse, but yeah, I think they honestly broke up

  • mimi

    I’d really doubt Miley is getting back with Nick or
    vice versa….
    ————-
    why do you think that?

  • Anonymous

    Lol @ Chase and Garett being death eaters. I think they really did break up, did you see Justy wrote that bible verse that said don’t be misled and come back to your senses and something about bad company? Well I don’t think he means JB is bad company, it’s probably just part of the verse, but yeah, I think they honestly broke up

    ———————-
    whether they broke up or not he probably means the whole thing for them,he doesn’t want or like her hanging with them,maybe there’s at least some truth to rumors of Miley and Nick being more than just friends and he knows it’s true and is calling him bad company,the verse also said something about stop sinning,yeah I think it ended with stop sinning and come to your senses

  • Anonymous

    That’s what made me think of her: Come back to your senses.

    Why would he randomly choose that verse to quote? I dunno, I think their is trouble…or maybe i’m looking too much into it. Either way, we won’t know for a little. Miley should be landing in LA in about 2 or 3 hours!

  • Anonymous

    Lol @ Chase and Garett being death eaters. I think they really did break up, did you see Justy wrote that bible verse that said don’t be misled and come back to your senses and something about bad company? Well I don’t think he means JB is bad company, it’s probably just part of the verse, but yeah, I think they honestly broke up

    ———————-
    whether they broke up or not he probably means the whole thing for them,he doesn’t want or like her hanging with them,maybe there’s at least some truth to rumors of Miley and Nick being more than just friends and he knows it’s true and is calling him bad company,the verse also said something about stop sinning,yeah I think it ended with stop sinning and come to your senses

    Did Nick and Miley “sin” together?
    hahahaha

  • mimi

    WHOA Mimi 2.0, relax!

    I swear that would be Mimi, except Mimi loves Justy…ew
    —————
    You also would know is not me because i don’t curse to get my point across! Hey! i have lower my rant’s haven’t you seen! haha!:) exactly that not me am mimi!
    mimi, mama, mama mia tharaaaaa!!!!

  • Anonymous

    Lol @ Chase and Garett being death eaters. I think they really did break up, did you see Justy wrote that bible verse that said don’t be misled and come back to your senses and something about bad company? Well I don’t think he means JB is bad company, it’s probably just part of the verse, but yeah, I think they honestly broke up

    ———————-
    whether they broke up or not he probably means the whole thing for them,he doesn’t want or like her hanging with them,maybe there’s at least some truth to rumors of Miley and Nick being more than just friends and he knows it’s true and is calling him bad company,the verse also said something about stop sinning,yeah I think it ended with stop sinning and come to your senses

    Did Nick and Miley “sin” together?
    hahahaha
    —————-
    hahaha,that idiot could be calling a kiss sinning

  • Anonymous

    Haha, I wouldn’t be disappointed in them, I really wouldn’t

  • Anonymous

    “Do not be misled: ‘Bad company corrupts good character.’ Come back to your senses as you ought, and stop sinning.” 1 Corinthians 15:33-34

    found it,that’s what Justy said

  • Anonymous

    Haha, I wouldn’t be disappointed in them, I really wouldn’t

    —————
    No,I wouldn’t either

  • macey

    hahah is that really them bcuz.. there is also an account that Joe supposedly has
    its called Ticklemejoey and another one josephjonas and for Nick. theres one
    NickyJonas.. so idk.

  • Anonymous

    jb fans with twitter need to tell him to stop talking shit about them,he’s trying to start again and they’re just jealous because of Miley and Nick being so close. Jb are sweet,they would never attack these guys the way they’ve been doing to them and they brought Nick’s name up before,I’m sick of these guys garret and chase!
    —-
    JONAS> VOLDY’S DEATH EATERS

    BUT LETS NOT GIVE THEM ANY ATTENTION BECAUSE I AM SURE THAT THATS WHAT THEY WANT. IGNORE THEM!!
    __________

    agree!!

    They just want the attention cuz they could never get it on their own
    —————
    yeah! ignored them! can you all relax!!
    If you bugg them we wont know what going on! Let them talk i want them to talk to see what they think of what going on and you all are messing it up!!

    You all don’t think jesus! You want to know but then you guy and harrass them and they you would not know nothing!

    Miley used to talk about justin she stop why because of the beautiful words you left on his twitter probably and all the hate tours him and probably calling miley names. Now she not talking and you all mad! well you all brought down on yourself for butt it in! you should had let her talk and be open calling her name will not change her opinion but get her mad and close up!

    jesus, you all need to relax and think ugh!!Learn to watch,listen,look and analyze why am a giving you a lesson on forensic ugh! you young kids are driving me insane and are messing everything up!!

  • L

    joe is so cute.

    ilovehim<333

  • olu

    Joe Bananas. FUCK YEAH :) I love this photo.

  • Anonymous

    I’m so stoked for the show!

  • Anonymous

    http://socialbutterflies.wordpress.com/

    chelsea likes their site!

  • Anonymous

    Banana Hammock.

  • mimi

    Did Nick and Miley “sin” together?
    hahahaha

    ———————

    you definitely got me LOL-ing there. hahahahaha. that’s the question. =]]

    and may i just add this Miley’s update on Twitter:

    “If i say yes its no. if i say its up its down. just let me speak my 3:39 PM Apr 21st from web”
    —————
    haha! man are you people curious about that? you will never know that am sure! that’s their personal life!

  • Anonymous

    I wonder if anyone was hungry while he was juggling them.
    And when they asked him for one, he said “Fine, take your banana.”

    Har har har.

  • chelsea

    that show sounds kinda retarded and childish with all those stupid songs.
    i guess that’s y its on disney hahah mostlikely all the kids will go crazy for it.

  • Anonymous

    joe is the best. i love him
    he always puts a smile on my face!! lol

  • Teresa

    :]

    i love that boy.

  • yvonnehater

    what?????everyone here is talking about nick and joe…what about kevin??????yvonne is gonna be really very very mad!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    joe is the best. i love him
    he always puts a smile on my face!! lol

  • SJS

    Oh Joseph, You never cease to make me laugh. He’s so goofy. Chelsea seems like a cool girl. Can’t wait for the show to start on Saturday. :)

  • Afton

    *purrs* I just got JONIES!!! :)))))))

  • Jessica

    OMJ! OMJ! OMJ! OMJ!
    I FOUND NICK AND JOE JONAS’ TWITTER ACCOUNTS!
    TAMBOMANJOE
    & MRPRESIDENTNJJ
    EEEEEEP!
    I’M SO EXCITED! ANYONE CAN ADD THEM!

  • Anonymous

    1 Corinthians 15:33-34 (New International Version)

    33
    Do not be misled: “Bad company corrupts good character.”

    34
    Come back to your senses as you ought, and stop sinning; for there are some who are ignorant of God—I say this to your shame.

    justy can be so cryptic sometimes!

  • caroline

    DUDEE i think this is joes twitter;
    TamboManJoe

    he upload that pic too, but has like 1,400 views ahaha

  • Anonymous

    it`s so funny how oceanup posts ALWAYS go off topic . . .

  • caroline

    AHHH SOMEONE ELSE AGREES!

    lmao!

  • http://myspace.com FAH Q

    Joe is a cutie (:
    Oh god, Chelsea Staub looks kind of
    like Paris Hilton in that picture !
    One of her eyes is like twitching, lmao.
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!
    Just Sayin’.

  • .

    Joe Jonas Want’s to say something to her fans about His relationship and Life!

    “Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

  • Anonymous

    it`s so funny how oceanup posts ALWAYS go off topic . . .

    LOL
    i know!

  • Anonymous

    what?!?!?!

    i can’t find them i keep searching but it says that they can’t find anyone with that username

  • Anonymous

    TamboManJoe that is fake twitter all those pics the faker steals from chelsea staub’s twitpics

  • http://google.com idk

    He sure can handle those bananas…

  • lolzzzzz

    TamboManJoe that is fake twitter all those pics the faker steals from chelsea staub’s twitpics

    ———————————

    I know! he just copied the url Chels posted

  • caroline

    TamboManJoe that is fake twitter all those pics the faker steals from chelsea staub’s twitpics

    ———————————

    I know! he just copied the url Chels posted

    ————

    it says he uplaoded it though..
    haha who knows(:

    It said JB was just following him, but there not anymore

    IM CONFUSEDDD

  • Anonymous

    No, TamboManJoe and MrPresidentNJJ are their official twitters. They’re getting posted on all the biggest Jonas sites on the internet.

  • Anonymous

    What is with all Joe? There are 2 other brothers

  • Anonymous

    Justin is such an idiot, if she come back to her senses, she would pick NiCK. Nick was the first, he was her first love and he is probably the man of her life. Okay he hurted her but it was in the past.. He knows her better than justin does.. Justin and his fucking friends are famewhore, they are using Miley and they are 20 and they are bashing the Jb! What a kid! And they hang out with Frankie delgado and all the company.. They are all want to be famous and go clubbing and drinking.. Miley is 16 ans she’s better hang with the Jb and Demi, her true friends… They are jealous of Nick, because her heart belong to him. He is so insecure in front of Nick that’s why is acting like that.. She is still with him now but it wont last. And by he way i hate mandy, she support Justin. SHe isn’t a good friend, because she knows what nick meant to Miley and she is with Justin, Garet and they are making fun of the JObros!
    Ohhh GOd wwho want to kill them with me?
    Iam just kidding!

    PS: And iam not saying she is dating Nick either

  • Anonymous

    Ya! tambomanjoe and mrpresidentnjj are real! I saw them on like 5 other websites! they were made recently.

  • Rachel

    I JUST SAW THE JONAS BROTHERS FOLLOW NICK AND JOE’S TWITTERS! THEY’RE THE ONES EVERYONES TALKING ABOUT!
    I KNEW IT!

  • Anonymous

    haha! right…this has nothing to do with Niley and yet here we are…I always said, OceanUP could have a post with Jen Stone eating a grilled cheese sandwhich and somehow a Niley argument is sure to follow

  • caroline

    TamboManJoe that is fake twitter all those pics the faker steals from chelsea staub’s twitpics

    ———————————

    I know! he just copied the url Chels posted
    ———————————

    it says he just uploaded it though haha and JB was following him for like 5 minutes, weird..
    idkk confusinggg (:

  • Anonymous

    WHOA Mimi 2.0, relax!

    I swear that would be Mimi, except Mimi loves Justy…ew

  • lolzzzzz

    Stop with the BULLSHITS!
    its not them. Its not even on JONAS HQ so shut the fuck up. kthanks.

  • SHANIQUA!

    gurl, jb was followin them accounts on twitter! when i found it i was like ‘YEAAAAAA BOIIIIIIII!’ it really is nick and joe jonas. dis is so awesome! i luv u nick joe and kevin!

  • mimi

    jb fans with twitter need to tell him to stop talking shit about them,he’s trying to start again and they’re just jealous because of Miley and Nick being so close. Jb are sweet,they would never attack these guys the way they’ve been doing to them and they brought Nick’s name up before,I’m sick of these guys garret and chase!
    —-
    JONAS> VOLDY’S DEATH EATERS

    BUT LETS NOT GIVE THEM ANY ATTENTION BECAUSE I AM SURE THAT THATS WHAT THEY WANT. IGNORE THEM!!
    __________

    agree!!

    They just want the attention cuz they could never get it on their own
    —————
    yeah! ignored them! can you all relax!!
    If you bugg them we wont know what going on! Let them talk i want them to talk to see what they think of what going on and you all are messing it up!!

    You all don’t think jesus! You want to know but then you guy and harrass them and they you would not know nothing!

    Miley used to talk about justin she stop why because of the beautiful words you left on his twitter probably and all the hate tours him and probably calling miley names. Now she not talking and you all mad! well you all brought down on yourself for butt it in! you should had let her talk and be open calling her name will not change her opinion but get her mad and close up!

    jesus, you all need to relax and think ugh!!Learn to watch,listen,look and analyze why am a giving you a lesson on forensic ugh! you young kids are driving me insane and are messing everything up!!
    ———————-
    The last statement is me i dont know why my name didnt show up ugh!! anyway, you all know when is me!! but just for those who have doubts!

  • Anonymous

    Justin is such an idiot, if she come back to her senses, she would pick NiCK

    TRUE FACT,bb!

  • ahh!

    gurl, jb was followin them accounts on twitter! when i found it i was like ‘YEAAAAAA BOIIIIIIII!’ it really is nick and joe jonas. dis is so awesome! i luv u nick joe and kevin!
    ——–

    im really scared… of you…

  • JONAS MAY 2ND!!!! AHHHHHH CANT WAIT

    OMJ! OMJ! OMJ! OMJ!
    I FOUND NICK AND JOE JONAS’ TWITTER ACCOUNTS!
    TAMBOMANJOE
    & MRPRESIDENTNJJ
    EEEEEEP!
    I’M SO EXCITED! ANYONE CAN ADD THEM!
    —————————————-
    they’re so fake, come on now, look at nicks pic
    stop adding fake ppl, theyre fucking annoying

    well i love the pic, joes, well being joe lol

  • Anonymous

    Stop with the BULLSHITS!
    its not them. Its not even on JONAS HQ so shut the fuck up. kthanks.
    ——————————–
    gurl, jb was followin them accounts on twitter! when i found it i was like ‘YEAAAAAA BOIIIIIIII!’ it really is nick and joe jonas. dis is so awesome! i luv u nick joe and kevin!
    ————————–

    its not them get over it, its not posted anywhere, they have no celebrities following them, it would have been all over sites, like oceanup if they were real.

    it’d be cool if it was them, but its some dumb shit who has no life
    and who ever posted OMJ ADD THEM, you probably the person running that twitter account please fuck off

  • lolzzzzz

    Stop with the BULLSHITS!
    its not them. Its not even on JONAS HQ so shut the fuck up. kthanks.
    ——————————–
    gurl, jb was followin them accounts on twitter! when i found it i was like ‘YEAAAAAA BOIIIIIIII!’ it really is nick and joe jonas. dis is so awesome! i luv u nick joe and kevin!
    ————————–

    its not them get over it, its not posted anywhere, they have no celebrities following them, it would have been all over sites, like oceanup if they were real.

    it’d be cool if it was them, but its some dumb shit who has no life
    and who ever posted OMJ ADD THEM, you probably the person running that twitter account please fuck off

    ——————————————

    Every time I refresh their page its changing LMFAO!
    now the POSER NICK protected his updates? to make it real? NEVAA

  • lolzzzzz

    cont. I mean NEVAAGONNAHAPPEN.
    LOL! is so FREAKING obvious that the person who run those twitters are here. PROMOTING THEIR SELVES. LMFAO!

  • Anonymous

    Justin is such an idiot, if she come back to her senses, she would pick NiCK

    TRUE FACT,bb!
    —————
    that’s right.

  • Anonymous

    Does Nick have a crush on Jordan Pruitt?

  • Anonymous

    It’s fake.

  • Anonymous

    Does Nick have a crush on Jordan Pruitt?

    HELL TO THE NO!

  • Anonymous

    No Nick doesn’t have a crush on her.. She is his friend but she used to have a crush on him.. But she is dating someone i think!
    Maybe he has a crush but he never talk about it!
    He is right now focus on music and .. Miley :)

  • Anonymous

    No Nick doesn’t have a crush on her.. She is his friend but she used to have a crush on him.. But she is dating someone i think!
    Maybe he has a crush but he never talk about it!
    He is right now focus on music and .. Miley :)
    —–
    I do not think that he is focusing on Miley now. What makes you think that?

  • anony

    AGAIN YET ANOTHER POST ON THE DUMBFUCK JOE JONAS…
    THERE ARE TWO OTHER BROTHERS WHO ARE JUST AS BETTER
    IF NOT MORE APPEALING THAN THIS PIECE OF TRASH.JOE
    HAS NO MORALS OR RESPECT FOR HIS FANS BUT YET THEY
    ARE SO FAR UP HIS ASS LIKE THERE IS NO TOMORROW.HOW
    SAD AND GULLIBLE THEY ALL ARE WHEN HE SAYS HE LOVES
    HIS FANS.THE ONLY PERSON JOE LOVES IS HIMSELF AND HIS
    LITTLE TINY JOEY.JOE GO BACK TO YOUR NO TALENT SLUT
    OF A GIRLFRIEND AND GET HER TO TEACH YOU HOW TO BE A
    MAN NOT SOME GAY DUDE SO FULL OF HIMSELF.SINCE HE HAS
    MADE IT BIG HE THINKS EVRYTHING AROUND HIM LIKE HIS
    FANS ARE WORTHLESS AND MAJOR STALKERS.NO APPRECIATION
    TOWARDS HIS FANS THAT IS WHY HE PISSES THEM OFF BUT
    LIKE IDIOTS THEY TAKE IT AND STICK UP FOR HIM BUT
    ONLY TO REPEAT HIS DISLIKE OF THEM AGAIN LATER.
    JOE JONAS YOU SUCK BIG TIME AND YOU ARE CERTAINLY
    NOT ALL THAT JERK. GEE THAT FELT GREAT.

  • LAURENJ

    the boys dont have their own private twitters or
    my space.they said so themselves.most likely they r
    posers.
    OCEAN UP give us a post about KEVIN JONAS
    pretty plz with sugar on top.just one post
    show us you have a kind heart somewhere in u plz…