Demi Lovato Backstage With Blond Guy

Demi Lovato backstage with blond guy at Bamboozle. From Steph: I’m not
sure who the guy was but she was with him a lot. He had blond hair and was from some band playing there on Saturday. They seemed like good friends. [This was during Third Eyed Blind]

  • Anonymous

    It def wasn’t Chris Kamrada. Kamrada’s so muhc thinner. Not sure who it was, but you’re aware Kmrada’s like 19 or 20, right? Age difference, man. Cute friends though, I’m sure.

  • Anonymous

    how the heck do you know all of this?
    you don’t.
    so stop making crap up

  • Becky

    I was thinking the same thing. Also, to me it looks like two friends just hanging out backstage. I believe Demi even said in a recent interview, don’t remember which one, that she wasn’t seeing anyone. Just because she’s hanging out with a friend she’s automatically dating him. I’ve got more guy friends than I do girlfriends that I hang out with.

  • gaby

    it is not nick santino it’s brian from stereo skyline

  • Anonymous

    jemi is sooooooooo old
    like damn

  • Anonymous

    shes turning 17 in a few months the guys only a few years older

  • Anonymous

    i hope ur kidding and if u r ur still disgusting

  • Ghrite

    The video on this be as clear as a pic of Loch Ness Monster. How can ya tell he has blond hair in the dark? I can’t see anything in the dark. Get some real pics in the day and see if they been cuddling or showing sign of actually being in a relationship otherwise stop assuming.

  • Anonymous

    who wouldn’t want to be with demi

  • Anonymous

    how the heck do you know all of this?
    you don’t.
    so stop making crap up

    —–
    EHM – there’s this thing called TWITTER.

  • Anonymous

    first

  • http://oceanup.com adriiey

    seriously. who cares now? Joe just gave a sign of life and tweeted yei

  • Anonymous

    & AGE IS JUST A NUMBER!

  • Anonymous

    FIIIIRIST

  • Anonymous

    stalker!

  • Anonymous

    Is that all or is there more videos of demi flirting with guys 10 years older than her?

  • Oceanup are getting suckyy!! <3 demi lovatoxx

    WOW!! she looks pretty angry hence the hand movements! But she’s in love again!! i feel SO happy for her!

    plus here is the real story of what happened with miley and the phone incident!:

    MILEY WAS TEXTING MADY ABOUT DEMI. MANDY TEXTED BACK WITH A VERY RUDE COMMENT! MILEY TEXTED BACK WITH THE COMMENT BUT ACCIDENTLY TEXTED IT TO DEMI. DEMI WAS UPSET BUT IT BROUGHT THEM CLOSER AND DEMI FORGIVED MILEY. NOOW MILEY AND DEMI ARE FRIENDS!!

    MANDY ALWAYS HATED DEMI…REMEMBER WHEN SHE WAS MOCKING HER ON THE MILEY MANDY SHOW??…AND MILEY HAS ALWAYS HATES SELENA…FACT!! THATS JUST LIFE PPL! lolXXX

  • ontheDL

    hahaha this is ridiculous. seriously, it looks like it’s a simple conversation and she’s laughing hysterically… like she always does. it seriously looks like… “wait… you were there too?! i was there!” LAUGH. it really doesn’t look like a romantic conversation. haha.

    i like how EVERY guy she talks to or takes a picture with is automatically her boyfriend. haha.

  • <3 demi lovatoxx

    get a life not everyone is a childmelester and flirts with pp, 10 years YOUNGER than them! WHO WOULD WANNA GO OUT WITH A KID ANYWAY! older guys are SO much sexxierr! LOLx

  • Anonymous

    Stalker! -_-

  • Anonymous

    She really got around backstage didn’t she?

  • Anonymous

    seriously. who cares now? Joe just gave a sign of life and tweeted yei

    hahahahahaha

  • kimberlyyyyyy

    he’s from the band The Cab

    ——-
    no one in the cab has blonde hair….

  • Lindsey

    is it just me or were they kissing???

  • Anonymous

    WOW!! she looks pretty angry hence the hand movements! But she’s in love again!! i feel SO happy for her!

    plus here is the real story of what happened with miley and the phone incident!:

    MILEY WAS TEXTING MADY ABOUT DEMI. MANDY TEXTED BACK WITH A VERY RUDE COMMENT! MILEY TEXTED BACK WITH THE COMMENT BUT ACCIDENTLY TEXTED IT TO DEMI. DEMI WAS UPSET BUT IT BROUGHT THEM CLOSER AND DEMI FORGIVED MILEY. NOOW MILEY AND DEMI ARE FRIENDS!!

    MANDY ALWAYS HATED DEMI…REMEMBER WHEN SHE WAS MOCKING HER ON THE MILEY MANDY SHOW??…AND MILEY HAS ALWAYS HATES SELENA…FACT!! THATS JUST LIFE PPL! lolXXX
    —–
    and how do you know this???

  • cq

    he’s from the band The Cab

  • Anonymous

    seriously guys, stop stalking her. i’m not mentioning who this guys is, but i’ll let you know that he’s only 18 and she’ll be 17 in a couple of months.. it’s not the end of the world. it was just two friends hanging out. nothing more. so stop spreading rumors about shit that you don’t even know anything about.

  • Anonymous

    yea i agree with that. it without a doubt was loud
    there and it doesn’t look like like a kiss. and demi
    is usually always cheerful and smiling

  • Anonymous

    Not like you could tell who anyone in that video is.

  • Anonymous

    is it just me or were they kissing???

    ——
    i don’t know. looks like they were, maybe they couldn’t hear each other it was loud so xD i have no idea ..

  • Anonymous

    oh hun you have no idea.lol
    lets just leave it at that!

    —————-

    Ok Ive heard ALOT of people say Demi isnt a virgin.
    I feel like Im missing something!
    Will someone PLEASE fill me in?
    hahaa, Im so lost(:

  • http://oceanup.com Anonymous

    i think it was brian maddox from stereo skyline because he was wearing a white shirt at bamboozle

  • Anonymous

    i think it’s the kid from stereo skyline
    and he is ADORABLE.

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    Check out the site if you’re a Jonas Brothers fan!
    Thanks!

  • CDK

    from what I can barely see in this crappy vid. it looks like they’re just talking. and around 20 seconds it looks like they move close so they can hear each other over the noise! plus the guy in the white, has his arms down by his sides the entire time. dont girls like to be held when they’re being kissed???

    Team Semi bitches! haters to the left!

  • Anonymous

    Sometimes I want to slap her and Joe and push their heads together. They’d be so good together :( CR2 kiss at least guys! Let’s start campaigning :)

  • Anonymous

    from like :10 on she looks really pissed.
    and what the hell is bamboozle? its in like every post

  • Anonymous

    She’s so flirty though.

  • Anonymous

    OH AND BTW. EVERY GUY IN STEREO SKYLINE HAS BLONDE
    HAIR…HAHAHA.

  • Anonymous

    how the heck do you know all of this?
    you don’t.
    so stop making crap up

    —–
    EHM – there’s this thing called TWITTER.

    ———–
    wtf? they never talked about a text on twitter…

  • Anonymous

    Stop making up shit alright?

  • Anonymous

    wow, creepers….

  • Anonymous

    0:20 they totally kissed
    look how much demi likes him
    its soo obvious through their body language

    0:20 they totally kissed
    look how much demi likes him
    its soo obvious through their body language

    0:20 they totally kissed
    look how much demi likes him
    its soo obvious through their body language

    0:20 they totally kissed
    look how much demi likes him
    its soo obvious through their body language

  • monique

    i love how as soon as she wrapped his arms around him, the person filming moved it to the stage, at least theres some respect ahha.
    but yeahh I want to know who the guy is :]
    she tends to go for rocker guys haha so maybe hes in one of the bands.

  • Melz

    it just looks like 2 friends hanging out
    and is that even her?

  • Delsy

    http://www.mtv.com/movies/news/articles/1610518/20090504/story.jhtml
    Omdays i am so prond of Miley,Ashley and Vannessa i will be happy if any of them win

  • anonymous

    it’s brian maddox from stereo, trust me

  • Anonymous

    stop guessing as to who the guy is!!! u cant even see his face!! he doesnt even look like he has blond hair! ughhhhhhh

  • jenny

    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)
    CODY LINLEY (I HOPE)

    demi and cody are such a cute couple

  • jenny

    cute

  • Anonymous

    it looks like they were kissing

  • krissy

    wtvs,
    im convinced that its chris kamrada :)
    uhm, okay ?
    who cares about the age ?
    idk if ur aware of miley and justin ?
    hes 20, and she’s 16.
    age is just a number ;)

  • Anonymous

    i was there! :) it was really good
    and the kid is brian maddox from stereo skyline!

  • jenny

    cody linley

  • Anonymous

    well she definatly had to have had sex with the guy dont forget is about and if she dated alex deleon then they had sex too

  • Anonymous

    a music fest in the eastern united states.
    it has amazing bands. She was probably hanging out with someone from Forever the Sickest kids or something

  • Anonymous

    jemi ftw….:(

  • http://ttp://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    Lol i cant even see anything like seriously all i saw were two guys idk if my eye sight is off but how can you make out any physical features there i doubt she’s dating a shadow

  • laurennnnn :)

    oh hun you have no idea.lol
    lets just leave it at that!

    —————-

    Ok Ive heard ALOT of people say Demi isnt a virgin.
    I feel like Im missing something!
    Will someone PLEASE fill me in?
    hahaa, Im so lost(:
    ____

    okay i’ll fill you in to the best of my ability (that sounded kinda weird)
    sooo
    nobody is sure who she lost it to or when but when her and alex deleon were going out they slept together multiple times
    i guess alex told some of his friends they were having sex and those friends told other people and the word kinda spread
    annnd one source said that demi slept over at his house on few occasions and alex told his friends about there little “sleep overs”
    idk that what i heard
    i saw it on fbr trash
    its totally fine that she’s not a virgin though
    as long as she’s using protection
    we don’t want her pregnant!! :)

  • Anonymous

    Alex deleon is a sociopath he doesn’t care about anyone

  • SomeoneWhoKnows

    omg! i think it was Andrew from Honor Society because they were playing there but Demi is really good friends with them all.

  • Anonymous

    are they kissing or is it just me??!!

  • Anonymous

    Just because you had sex at 12 doesn’t mean Demi did. She’s not a slut like you alright get over it.

  • jess

    it looks like they were kissing! and he’s from one of the bands that played there! he was also back stage during demi’s performance on sunday and gave lovey eyes to eachother! it was really cute.

  • erica

    the boy is from the band stereo skyline

  • Anonymous

    ikr! i wanna fuck her so bad! ugh!

  • Anonymous

    what demis not a virgin??
    we dotn know..she said she is….but..

    anyways i dotn think she kissed the guy
    she was talking in his ear cuzz their is load music going on
    and what is a bamboozle..is it just a chill out place

  • Anonymous

    she wasn’t pissed she was laughing then it looks like they start kissing! man i really want to know who’s her new bf!!!!!!!!!!!!!!

  • Becky

    My question is, how did these fans get backstage and take this without any security seeing?

  • britney

    to me it looks like their arguing .
    HAHAHAH ,

  • Anonymous

    You can’t even see DEMI. Some fans are delusional. The video is too dark.

  • Anonymous

    I’m 41 and i rape 16 year old girls all the ttime in my van nothing wrong with that she seems like a sweet girl with a good head on her shoulders.

  • laura

    I’m 41 and i rape 16 year old girls all the ttime in my van nothing wrong with that she seems like a sweet girl with a good head on her shoulders.

    ———————-

    creepy dude, even though it has to be a joke… creepy

  • jolie

    doesnt the guy have blond hair ????
    to me chris’ hair aint rly blond its more brown-ish
    just sayin
    but im happy if demis happy so w.e

  • Anonymous

    ‘so this is the guy demi’s fucking now?’

    HDU! She’s a ~virgin~

    oh hun you have no idea. lol
    lets just leave it at that!

  • <3

    NICK SANTINO FTWWWW

  • jen

    lol you guys act like demi has NEVER dated and 18 year old while she was only 15 and a 19/20 year old while she was only 16..demi said herself she likes OLDER guy…that are rough/tough/bad boys type of guys!

  • ash90

    it looks like they’re kissing…why are those bands kissing demis ass?! lol and i mean ALL of them! but is good though. anyway i really wanna know who this guy is!!!

  • Anonymous

    that’s deff demi.
    she’s wearing the same clothes.
    and the hair and just everything. is HER!

  • krissy

    demi was with chris kamrada <3


    He has blond hair and is from a band which is “there for tomorrow” who played there :)

    ps. on twitter they tweet about seeing each other at
    bamboozle.

    & when demi said that she’s in love again,
    i hope its with chris :D
    they’d be adorable together!

  • Anonymous

    so this is the guy demi’s fucking now?

  • @patricia0709

    Bamboozle is a festivity of great bands most of them have boys in it. they can be black haired, blond, green haired, rainbow-haired and she can have any friend she wants and she can hang out with her anytime she wants.anyone ever thought of that?

  • Anonymous

    hmmm now i sriously want to know if this is the guy she loves and stuff

  • Anonymous

    wow! they were kissing

  • den

    ‘You can’t even see DEMI. Some fans are delusional. The video is too dark.’

    LOL I’m convinced it’s her! haha

  • Anonymous

    hahahahahahahahahah

  • laurennnnn :)

    i’m pretty sure that was brian from stereo skyline
    aww how cute
    they’re friends :)

  • Anonymous

    it looks like they’re kissing…why are those bands kissing demis ass?! lol and i mean ALL of them! but is good though. anyway i really wanna know who this guy is!!!

    and flirt with her
    i don’t blame them
    she is so hot.

  • Anonymous

    someone saw her and a guy(idk who) go into her bus…by them selves. idk if it’s chris but they seem so excited to see eachother especially him.

  • Anonymous

    kyle from FTSK

  • http://myspace.com/imnotokay_xoxo Lauren

    Why the fuck is Demi at Bamboozle?! Holy shit dude. Disney kids at fucking awesome music gatherings?
    What’s next? Miley getting her snakebites like her brother?
    God damn.

  • Anonymous

    um im all for demi and joe i wish it was him in my opinion

  • den

    ‘so this is the guy demi’s fucking now?’

    HDU! She’s a ~virgin~

  • Lyss

    i think it’s Brian maddox :)
    he’s hot! lo
    well goodluck to Demi
    wish her all the best

    still rooting for Jemi though

  • laurennnnn :)

    Just because you had sex at 12 doesn’t mean Demi did. She’s not a slut like you alright get over it.
    _________

    what the fuck?
    i’m not 12 stupid bitch. i’m 14!!!
    and i am NOT a slut
    you don’t even fucking know me
    i was just answering the girl’s question with what i’ve heard
    i don’t think it’s a bad thing that demi’s not a virgin
    i trust demi. she’s mature and she knows what she’s doing.

  • Anonymous

    i dont think she was pissed. i think she looks really excited…and it doesnt look like she kissed him….it looks like she was talking in his ear cuz it was so loud.

  • den

    I wish the vid was ligher :(
    lol I wanna know who the guy is. I’m so freakin’ curious.

  • Anonymous

    IT WAS NICK SANTINO- A ROCKET TO THE MOON.
    HE POSTED A TWITTER ABOUT HOW AMAZING THIRD EYED BLIND WAS!!!!!!!!!!1

  • Anonymous

    nothing wrong with that i like older guys im 16 my boyfriends 18

  • Anonymous

    clearly the people who are saying omg shes 16 how can she date a 20 yr old, are super young. once you hit that age you will realize that age isnt that bad.
    and you cant even tell if thats her, and the guys hair doesnt look blonde either, but you never know.

  • tonya.

    CREEEEEEEEPIN at its best.

  • Anonymous

    it’s nick santino or chris kamrada. by the way – i bet she’s in love with nick. so yeah. i still pray for jemi though ;)

  • hi

    JEMI JEMI JEMI JEMI demi needs to star flirting with joe
    jonas because they make the cutest couple eveeevrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    plz jesus mother and joseph please make joe and demi mrry in the terms of destiny and love!!! camille bellle needs to go away.. JOE JOEOJOJEOJEOJOEJOEJOJE and DEMIEMIEMIE