Cody Kennedy THE LAST SONG Cast?

Update on Miley Cyrus‘ new movie ‘The Last Song’. Cody Kennedy is rumored to cast as Ashley. Synopsis from IMDB: Seventeen-year-old Veronica ‘Ronnie’ Miller’s life was turned upside-down when her parents divorced and her father moved from New York City to Wilmington, North Carolina.

Three years later, she remains angry and alienated from her parents, especially her father ..until her mother decides it would be in everyone’s best interest if she spent the summer in Wilmington with him. Ronnie’s father, a former concert pianist and teacher, is living a quiet life in the beach town, immersed in..

..creating a work of art that will become the centerpiece of a local church. The tale that unfolds is an unforgettable story about love in its myriad forms, first love, the love between parents and children, that demonstrates, as only a..

..Nicholas Sparks novel can, the many ways that deeply felt relationships can break our hearts ..and heal them. Tentative release date is January 8, 2010.

  • Anonymous

    it IS. she meets a guy and falls in love with him but then finds out some secret about him.

  • Anonymous

    yuck that guy looks like an even gayer version of asston,if that’s even possible

  • Anonymous

    yup.
    only on the more dramatic side.

  • Anonymous

    hahahahaha that’s not cory kennedy
    cory kennedy is a brunette heroine chic die hard partychick cobrasnake poser

  • Anonymous

    O-M-G i can so picture that HAHAHA i would pay anything to see that happen N.J.

  • http://www.hotgaymales.com CDK

    dont know who she is and dont care! DEMI TWITTERED!
    AND SHE WROTE TO SELENA THAT SHE “REALLY MISSES HER” AWWWWWWW

  • Anonymous

    Nick should be her love interest they have epic chemistry!
    ——

    No, no no. Bad idea. I LOVE Niley but Nick can’t act at all. He’s awful, he’d ruins the movie!

  • Anonymous

    i’m so beyond excited for this movie.

  • Anonymous

    Haha we should prank call him and say we have new naked pics of miley and so he can get all excited lmfao.

  • Anonymous

    ……………..or maybe JUST MAYBE she copied and pasted that from a web site.

  • Anonymous

    lol for some reason i had an image in my head of them drunk singing “achy breaky heart”

  • Anonymous

    I’m gonna call tim out of curiosity…TIM ANSWER YOUR PHONE!

  • Anonymous

    for real.

  • Anonymous

    ROFLLLLLLL

  • Anonymous

    oh my god!
    would fucking give it a rest already!
    we don’t give a damn about it!
    JEEZ!

  • Anonymous

    lmao i just pissed in my pants

  • beccaa?

    yes, but it’ll be one of the 1st movies out of a new, up-coming, “older teen” based production branch… i think

  • Shmuffs

    Cody Kennedy is/was Nick Simmons’ girlfriend.
    Seriously, no Family Jewels fans?

    And she never dated Joe. That’s stupid.
    It’s photoshopped.

  • Anonymous

    I’m gonna call tim out of curiosity…TIM ANSWER YOUR PHONE!

    —————-

    Ok, it’s me…I just called, it didn’t even ring! it went straight to a voice message system that told me his mailbox was full and I can’t leave him one…DELETE YOUR MESSAGES, MOTHERFUCKER!

  • Team miley. selena. demi (all teams)

    she looks like avril lavigne in the last pic

  • lauri

    if ashley benson got this ill be so pissed, she sucks. VOTE CODY!

  • Anonymous

    LOL! Can you imagine the 2 of them leaving the club, tipsy as fuck, walkin around trying to hold eachother up, and singing?

    Because I can see that clearly in my head

  • Anonymous

    lmaoo!!
    that would be EPIC.
    i can’t do it; i’m from another country x[

  • Anonymous

    ahh, i wanna see this movie.
    nicholas sparks = amazing.

  • Anonymous

    ughh!
    man,. Dx.

  • Anonymous

    is she cory kennedy’s sister???
    i love cory kennedy
    her style is amazing

  • Anonymous

    Haha maybe someone had already beat you to it and filled his mailbox.

  • Anonymous

    LAMOROFL STOP you guys are making my gut hurt from laughing so damn hard and i just drank 4 red bull.

  • Anonymous

    2010? grr thats such a long time from now. :/

  • Anonymous

    I live in Savannah. =]

  • Anonymous

    hey i am not getting anything: first who is cody kennedy , miley’s costar? and isn’t miley going to play the lead role. we really need some explainations here

  • Anonymous

    lmfao.

  • madelyn

    no. that is just a picture.
    she dated Nick Simmons.

  • Anonymous

    You Miley fans make me laugh! You hate her one day then one day you love her.
    Miley was at Subway with Justin today. i guess you are back at hating her now?

  • Anonymous

    i’m saving his number
    i will calling some other time, maybe
    he answers x]

  • Anonymous

    SHe’s really, really pretty. How come they picked a super gorgeous girl to play opposite Miley? Won’t this make Miley look bad. Also, who knows if Miley can even act in a dramatic role other than plyaing herself or Hannah Montana, so at least they could have cast “downward” in the looks department so Miley could have least have had that going for her in this new movie.

  • liarliarliar

    No offence because Miley seems like a nice girl but she is just not ready for such a dramatic role. Maybe if she had a little more time to mature as a person and an actress before she would take on a role such as this it will turn out better. Oh well.

  • Tyreena

    I hope they film in Wilmington over the summer. I live in Fayetteville, and i would totally go there to see her -[.

  • Anonymous

    Is it just me, or does anyone else think she looks a lot like Whitney from the hills in the first pic?

  • Anonymous

    uh…We hate Justin, not Miley, and when you see alot of hate comments on Miley, it’s usually from a hater pretending to be a fan

  • Anonymous

    wtf Miley can’t act on a damn Disney channel show what makes you think she can be in a serious movie? SHE SUCKS! get it through your heads tweenies! Miley has NOTHING good to offer except some good photos to keep the pedophiles on the computer! SHE IS TERRIBLE AND UNTALENTED

    and don;t give me that JEALOUS shit
    she’s crap and thats not a statement or opinion but the damn truth. i dnt understand? why the hell is hollywood letting this trash in? what happened to the good old dys when someone who COULD act got money and fame?

  • Meg

    This film IS about teenage love. If you see more plots of the movie, it’s about her being forced to move in with her dad for the summer and she meets aguy and her and her sdad become close and all that stuff. So I guess you could say it’s both.

  • Anonymous

    you guys know its not only one person that runs oceanup

  • Anonymous

    ok.. so who was bored?

  • Meg

    Don’t worry, it’s only 8 months.

  • Anonymous

    lol, me!!

  • annonymous

    which math class were u in?

  • Anonymous

    Actually, I was really surprised for the Hannah Montana movie, I thought her acting was really on point. Of course she’s got her flaws and imperfections, but for the dramatic scene where she has to cry, I thought she executed it just fine, and the scenes with her dad were very heartfelt, the elderly lady in front of me actually cried. I think she can handle it if she has the proper guidance from Adam Shankman and the rest of the crew.

  • Anonymous

    Well they don’t HAVE to kiss her ass but I find these comparisons way over-the-top. I would definately not compare her Judy Garland or Madonna.. but if that’s how they feel, cool. There are tons of really amazing actresses and singers I would compare to those two and Miley just isn’t on the list. But again it’s great that the people she works with think that highly of her.

  • beth

    cody is beautiful! i think she’ll play this role great
    :) people judge her but she’s NOTHING like her sister. i know this girl because she used to be in my math class
    and she’s a total sweetheart. she doesn’t do drugs,
    drink, or smoke and i’ve seen people try and get her to,
    she never gives in. and she helped me out the day i lost
    my mom to cancer, i love her and so will you.

  • Anonymous

    Hollywood let her in so they wouldn’t have to deal with people like you behind the cameras

  • Anonymous

    agreeeeeeeed Miley can’t act to save her life! Finally someone without the talent deprived mind of a teenie! I don’t know why the heck she is even famous other than the fact that no one is that obnoxious. or the scandals. either way it’s ridiculous. I’m waiting for that tailor trash to get pregnant and marry her pedophile boyfriend of hers. and yes I miss those days. you know if it was any other job you would be fired for being bad at it but with her the worse she gets the more money she receives. it’s….terrible. i hate double standards.

    DOWN WITH MILEY

  • Anonymous

    ugh… so I guess that Jiley still on.
    PUKE!!!

  • Anonymous

    people who work with miley only say shes talented cus they have to…

    if you were her co star you wouldnt tell people that she sucks or that shes an below average actress.

    you have to kiss her ass.

  • mimi

    Miley Cyrus And Her Mom Support Breast Cancer For Women Revlon Run/Walk For Women ! hollywood tv!

    http://www.youtube.com/watch?v=xWTLfl5lodY

  • Vic2763

    Wow, Miley is playing a character that’s older than her real age? Well, I guess it’s not a big deal, it’s only off by 5-6 months….
    ———————–

    That’s -5 months. Filming is June till Aug.

    ps. Mandy Moore was only 17 when she filmed ‘A Walk To Remember’ in 2001. It was a romantic drama, and well recieved.

  • nicole

    omg id love to see her in this

  • Anonymous

    she is playing the lead role. cody is her co star you know that their is more than one charater in a movie right??

  • Anonymous

    No offence because Miley seems like a nice girl but she is just not ready for such a dramatic role. Maybe if she had a little more time to mature as a person and an actress before she would take on a role such as this it will turn out better. Oh well.
    ————

    The only movie you’ve seen her in was HMTM. Give her a chance. Don’t judge before you know. Everyone aid that Miley did a great job in that movie. Maybe she will do a great job, you never know.

  • Anonymous

    yes it is.

  • Anonymous

    we’ve never really seen her in a dramatic role.
    did you HMTM? if you have then you
    can tell she’s not such a bad actress in the dramatic
    parts, the crying scene wasn’t so bad.
    we’ll just have to wait and see.

  • Anonymous

    Keep on waiting

  • Anonymous

    right, because i’m sure John Travolta has to kiss Mileys ass…it wasn’t necessary for him to say “yeah, I had a great time working with her…yadda yadda” no, it was absolutely CRUCIAL to his career that he also compare her to Olivia Newton John

  • Anonymous

    ehh, i think she’ll be able to handle this movie. her acting wont be great but it wont be bad.
    her crying scenes in the movie were better than her comedy on the show tbh.
    and lets face it, mandy moore wasnt the most serious actress around. haha XD

  • Anonymous

    Hollywood let her in so they wouldn’t have to deal with people like you behind the cameras

    That made no sense
    you failed

  • Anonymous

    directors are not forced to say that she is going to be the next madonna or that she is talented. its not only co stars that say that.

  • Meg

    *sarcastic* Because she TOTALLY can’t act JUST because she does cheesy Disney acting! We should judge her by ONE form of acting even though we’ve NEVER seen her even ATTEMPT serious acting! That makes sense!
    *serious* Get over it, she’s in the movie wther you like it or not! Go commit fucking suicide if you’re THAT depressed and angry over her getting a role in a REAL movie! This movie will be great! Miley even took acting classes while living in Canada and most of those classes ALSO taught many of the stars of hit drama, Degrassi. THAT’S a serious show! I’m sure Miley’s learned plenty through those classes and we’ll be pleasantly surprised with it.

  • Anonymous

    And what part of the sentence did you not understand?

    seems like you’re the failure if you can’t comprehend something that simple

  • Anonymous

    so i guess that forbe magazine has to kiss her ass to when they compared her to one of the most successful actresses

  • Anonymous

    Your the same hater as before. How piteous. I know that for the reason being that i have an IP tracer.

  • Jane

    She’s gorgeous.

  • Anonymous

    I hope Billy Ray doesn’t play her dad in this. I’m tired of him riding her coattails.

  • Anonymous

    she’s gorgeous :D
    cant wait for the last songg :D

  • http://twitter.com/laurengonewildx laurennnnn:)

    oh my god!
    would fucking give it a rest already!
    we don’t give a damn about it!
    JEEZ!
    _________

    umm bitch
    HELLLL YES WE DO
    DEMI FOR THE FUCKING WIN :)

  • Meg

    Actually, that made PERFECT sense! Clearly your under-developed mind can’t comprehend it! What she meant was that they let people like Miley in so they wont be forced to hire BITCHES like you who whine and complain abut shit!

  • Anonymous
  • Claire

    Since when is that a rule? IT’S NOT! You can say whatever the hell you want in Hollywood in case you haven’t noticed!

  • Anonymous

    you fail for being coming to a post and caring about what the person you hate is doing.

  • Anonymous

    ASHLEY BENSON BOOKED THIS ROLE – NOT CODY KENNEDY.

  • Anonymous

    then fucking go to her post you idiot!

  • Anonymous

    agreeeeeeeed Miley can’t act to save her life! Finally someone without the talent deprived mind of a teenie! I don’t know why the heck she is even famous other than the fact that no one is that obnoxious. or the scandals. either way it’s ridiculous. I’m waiting for that tailor trash to get pregnant and marry her pedophile boyfriend of hers. and yes I miss those days. you know if it was any other job you would be fired for being bad at it but with her the worse she gets the more money she receives. it’s….terrible. i hate double standards.

    DOWN WITH MILEY
    ====================
    Your the same hater as before. How piteous. I know that for the reason being that i have an IP tracer.
    ====================

    CONGRATULATION!!!! you just got owned.

  • Anonymous

    lmfao. you guys are funny XD

  • Aim

    omg yea!
    that would make my life lol.
    man would the sparks freakin fly like fireworks if that happened…
    ;)

  • Anonymous

    All you haters can whine and complain but it isn’t going to change the fact that she is in the movie. So what’s the point?

  • Anonymous

    wtf Miley can’t act on a damn Disney channel show what makes you think she can be in a serious movie? SHE SUCKS! get it through your heads tweenies! Miley has NOTHING good to offer except some good photos to keep the pedophiles on the computer! SHE IS TERRIBLE AND UNTALENTED

    and don;t give me that JEALOUS shit
    she’s crap and thats not a statement or opinion but the damn truth. i dnt understand? why the hell is hollywood letting this trash in? what happened to the good old dys when someone who COULD act got money and fame?
    ———
    give her a chance. the shows on disney channel dosent mean anything. shes not very good on hannah montana the show but if youve seen the movie, her acting was just fine. and plus, EVERYONE who has ever worked with miley has said that she is unbelievibly talanted. who are YOU to say that shes not? famous directors, producers, ect have all praised her for her talant. so that kind of says a lot about your idea of talant.

  • Anonymous

    lol, this is going to sound weird but apparantly this is the info on the person that runs oceanup:
    OrgName: Media Temple, Inc.
    OrgID: MEDIAT-10
    Address: 8520 National Blvd.
    Address: Building A
    City: Culver City
    StateProv: CA
    PostalCode: 90232
    Country: US

  • Anonymous

    um, people can say she sucks as much as they want. haha.
    i wanna see this movie (:

  • Anonymous

    The point is that we are pathetic no life loser that are bored with our so called “life and have nothing better to do than to sit on our asses all day hating on someone we don’t know because of some mistakes she made that any random teenage does.

  • Anonymous

    THE SIMS 3 IS GOING TO BE AWESOME!

  • Anonymous

    Lol, did you ever catch his last name? He’s jewish…I ran his IP address on a site one time and I got his info..

  • Anonymous

    haha The Typical Life of a Hater.

  • Anonymous

    Nick should be her love interest they have epic chemistry!

  • Anonymous

    Staring:
    Kesley
    Mandy
    &
    NANCY JONAS

  • Anonymous

    HEY OMG I’m going to give you this truly brilliant idea. You can go comment about Demi’s tweet in the actually Post ABOUT DEMI’S TWEETS! I don’t care whether you like miley or not but i have a feeling you’ll find more people that are interested about demi if you go somewhere that is at least partially related to her.
    If you don’t know how just click her name on the right side of you screen and you’ll find plenty of things.
    Don’t want to be mean or anything but as soon as anyone starts going off topic it just brings a bunch of annoying haters.

  • Anonymous

    lmao, really?
    hahahaha x]
    i just ran his IP address
    and that’s all i found

  • Anonymous

    STFU YOU LITTLE NILEY FREAK get a boyfriend, get a life, and most importantly build a bridge and get over it.

  • Anonymous

    hahahaha

  • Anonymous

    Exactly, like i said before you ca whine and complain but it isn’t going to change the fact that she is in the movie, so what’s the point of bitching if it’s going to happen either way. (btw im super exicted for it)

  • Anonymous

    how do you know its him??

  • Anonymous

    Staring:
    Kesley
    Mandy
    &
    NANCY JONAS

    ————

    and Katy…and Carey (where did she go?) and of course the one who brings up justin frequently and pretends to be a fan

  • Anonymous

    LOL! Can you imagine the 2 of them leaving the club, tipsy as fuck, walkin around trying to hold eachother up, and singing?

    Because I can see that clearly in my head

    ————

    im going to be honest i find joe and miley the cutest couple ever. even when miley and nick were dating i always said that her and joe look better together.

  • Anonymous

    Niley bitches <3
    :)
    nick should play her looooove interest oo lala!

  • Anonymous

    LOL! Can you imagine the 2 of them leaving the club, tipsy as fuck, walkin around trying to hold eachother up, and singing?

    Because I can see that clearly in my head

    ————

    im going to be honest i find joe and miley the cutest couple ever. even when miley and nick were dating i always said that her and joe look better together.

    Sadly Joe & Miley aren’t close anymore.

  • tnisha

    cody was in nylon magazine right?

  • Anonymous

    Well this is very creepy, but theres a site that allows you to type in a web address and you can get info on the owner of the site, who it’s registered to, their address and everything…I don’t know if anyone can actually trace IP addresses on the comments, but I could only get Tim’s. I’m not a stalker, I was curious!!

  • Anonymous

    you know what would be amazing?
    if miley started dating her love interest in this movie, who turns out to be really hot, and dumps justin.

  • Brianny Williams

    love her she myspace friend

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • http://twitter.com/laurengonewildx laurennnnn:)

    whoa what’s up with the crazy lashes?
    idk she’s pretty i guess

    demi’s baaack :D

  • Anonymous

    I really wanna know who her love interest is gonna be

  • Anonymous

    Of course that’s what we’re all hoping for

  • Anonymous

    she looks a little like kristen stewart in the last pic

  • Anonymous

    TBH i think that is going to end up happening.

  • Anonymous

    I dont like that miley is in one of nicholas spark’s movies. How is she gonna do a dramatic movie??

  • Anonymous

    very cool.

  • Brianny Williams

    she corey kennedy sister the internet it girl over night

  • Brianny Williams
  • Lola

    Cody Kennedy is the most guy name in the world.. but she’s very pretty..

  • SOPHIE

    She is so pretty!

    lovehher

  • Anonymous

    How come nobody can seem to figure this out? Okay i’ll repeat for you.

    You will find many more Jonas Brothers fans if you go to a post about them. Do you get it now?

  • Brianny Williams

    she dated joe jonas
    she dated joe jonas
    she dated joe jonas
    she dated joe jonas
    she dated joe jonas
    she dated joe jonas
    she dated joe jonas
    she dated joe jonas
    she dated joe jonas
    she dated joe jonas
    she dated joe jonas
    she dated joe jonas
    http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images01/1/l_ee35888f8e5cd7b063d6fe37d995a0c3.jpg

  • sarah

    i agree. cody is perfect for this role. love her! she rocks!!<3

  • Anonymous

    Give her a chance and to bad she is going to be in it either way rather you like it or not.

  • Anonymous

    I really hope that happens. Can’t stand Justin!

  • mariJ.

    who is she?

  • Anonymous

    When are thay shootin this? Like exact dates

  • Anonymous

    dat guy sorta looks like he has man boobs lol

  • Anonymous

    haha, we should prank call him! TIM, YOU BETTER DISCONNECT YOUR PHONE!!! he probably regrets running a site aimed for the Disney channel viewers

  • Orla

    Say the same pic of him with Chelsea Staub!! One of them is photoshopped and probably the pic of him with this girl is it looks fake!!

  • Anonymous

    http://2.bp.blogspot.com/_uU06mEKZ8dY/SMLhm4c-TDI/AAAAAAAAASM/bI1__nUnYl0/s400/joechelseajoe.jpg

    thats actually the original pic and its with chelsea staub not this random chickkk

  • colleen

    SHES SO LUCKY SHE GETS TO WORK WITH MILE
    I WOULD BE SOO SCARED 2 CAUSE MILEYS MY IDOL=]

  • Anonymous

    NO FREAKIN WAY, ASHLEY BENSON?!?! OMG, I ABSOLUTELY LOVE HER!!! (sorry, Days of Our Lives fanatic right here, haven’t seen her on the show for about 2 years now)

  • Anonymous

    by the time Joe is 25 he would have dated every pretty girl in Hollywood. I would be surprised if he dated Miley TBH.

  • Brianny Williams

    she was in all these

    Art for a Heart” Spring Collection Fashion Show

    “McDonalds”…. Belgium Commercial

    “Esmee Denters: Outta Here” Music Video

    “Sears: 2 Day Sale Campaign”…National Commercial

    “Mitchel Musso-The ‘In’ Crowd music video”

    “COCO: Happy Holidays”……Pictorial

    “Elle girl (Japan)” …Editorial/Pictorial

    “Nylon + WeSC Film”…..Reporter/Model

    “StampD'”…Promotional Model

    “CoCo Magazine/Blog”……Model/Herself

    “Visionaire Fashion Show”…..Model/Herself

    “FNMTV-Miley Cyrus”…..Herself

    “Nylon Magazine: October Issue; It Girl”….Herself

    Pilot: “This is Fashion”….Series Regular-Jamie

    “Miley Cyrus': 7 Things I Hate About You” music video..Herself

    “Elle Girl Magazine Japan” Pictorial….Herself

    “Salon City Magazine: Up and Coming Hollywood” Editorial/Pictorial… Herself

    “Glamour Girls” by Hayden…Book Cover

    “Gene Simmons Family Jewels”:

    -“Fan Favorites”…….Herself

    -“South of the Border”…Herself

    -“Honeymoon at Last”…Herself

    -“Trapped In Paradise”…Herself

    -“Ladies of the Night”…..Herself

    -“Shannon B. Demille”…..Herself

    -“Something’s Fishy”….Herself

    -“Gene’s Best Friend”….Herself

    -“The Brutal Truth”……..Herself

    -“Uncle Gene Wants You”….Herself..

    “Homework”…..UCLA Student Film.

    HippoGorillaGiraffe Vintage Clothes…..Promotional Model

    http://stores.ebay.com/HIPPO-GORILLA-GIRAFFE-vintage

    “Cover Photo”….SMUSD paper.

    “Portfolio”….Chad’s Modeling Book.

    Ariane Photoshoot…Promotional Model for Store and Website.

    Ariane-millinery.com

    “Playboy Magazine September Issue…..Hangin’ with Hef”

    “German Magazine Photoshoot for Sara Jessica Pakers clothing line Bitten; Puma, Eastpack.”

    “TRU LOVED”……..FEATURE FILM

    “Showstoppers 2″…………Theater

    “French Elle Magazine”……….Cody Kennedy

    “Twisted Mirror”………….Regina George

    “Ruff Stuff, Avenue Avalon”………………..thecobrasnake.com

    Beyond the Ruff NYC………….. Lastnightsparty.com

    “Beautiful Disaster”….John Mclaughlin Music Video

    “Long-Distance Princess”……Independent Film, Sundance Film Festivle

    “Teen Girl”…Lyon Studios

    “Rid Me of Evil”…Universal Studios

    “Perfect” ..USC Student Film

    “The Dynamics;1,2,3,4,5,6,7,8″…PSA

    “Confusion”

    “Alone”

    “Be Worthy of Trust”

    “Honor Your Parents”

    “Fulfill Your Obligations”

    “Try not to do things that you would not like others to do to you”

    “RED BULL” ………SPEC COMMERCIAL.

  • Anonymous

    hahahaha..we totally should xD
    that’d be soo creepy.

  • Brazilian

    gorgeus. she looks awesome. hate miley (Y)

  • Eviie

    I dont like that miley is in one of nicholas spark’s movies. How is she gonna do a dramatic movie??
    ———————————–
    Nobody has even seen her talent as an actress.
    Give her a chance. Don’t be so quick to judge, because who knows, she might give an amazing performance.

  • Anonymous

    HEY, they were pretty close -lol

  • Anonymous

    http://www.mtv.com/ontv/movieawards/2009/breakthrough-performance-female/

    REMEMBER VOTING 4 MILEY!! MTV MOVIE AWARDS

    BREAKTHROUGH PERF.FEMALE + BEST SONG “THE CLIMB”
    GO!

  • Anonymous

    Wow, Miley is playing a character that’s older than her real age? Well, I guess it’s not a big deal, it’s only off by 5-6 months….

  • hellogoodbye15

    ooh awsome i live near wilmington=]

  • Anonymous

    DAMN THAT BITCH IS IN A LOT…….. So she has met Miley.

  • Anonymous

    Lol, TIM, WE RUN THIS BITCH NOW, THIS SITE AIN’T YOURS ANYMORE…

  • http://www.youtube.com/watch?v=nigmT6LKHd4 Filipa

    ~i thought that the movie will be something like a walk to remember, you know teenage love? Not parent love…

    http://www.youtube.com/watch?v=nigmT6LKHd4

  • Anonymous

    whoever it’s gonna be
    it will start more rumors, about
    miley dating him.

  • abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

    OMG I LIVE IN WILMINGTON IM SO EXCITED TO SEE THEM AROUND IF THEY COME!!!

  • Anonymous

    O-M-G, HAHAHAHAHAHAHA lol,
    OMG lol hahaha
    LMAO
    SFF
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    ROFL

    ………………no.

  • Anonymous

    i love nicholas sparks’ movies.
    the notebook, a walk to remember = epic movies.
    i can’t wait for this one.

  • Brianny Williams

    i didnt know i found it on her real myspace here check it out for yourself
    http://www.myspace.com/codylevin

  • Anonymous

    baha if nick was her love interest in the movie, then theres no point in acting anymore.

  • Anon

    http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images01/1/l_ee35888f8e5cd7b063d6fe37d995a0c3.jpg

    she dated joe jonas
    ———————
    Ass. You’re not fooling anyone here with that – it’s sooo photoshopped.

  • Anonymous

    haha! Yeah, I agree with you both…not that they dated or ever will, but can you imagine those 2 getting drunk together? LOL! they would be singing buddies!

  • Anonymous

    the last song is a disney movie or not?

  • Anonymous

    Ill bet anything Miley is going to date him. Lets be honest he will be cute and young. I know i would. Btw im not hating on her she is my inspiration.

  • Anonymous

    it’s gonna have both,

  • Anonymous

    Ummm – stalker much?

  • Anonymous

    Omg do it and record it. Be sure to post it on youtube. Maybe Tim will even post something about it her. “Psycho Disney Fans Found My Number” lol. I would but then i’d get grounded for the next six months since i live in New Jersey.

  • Anonymous

    backstreet boysssssss

  • sims maniac

    lol for some reason i had an image in my head of them drunk singing the sims 3 achy breaky heart