Cody Linley POOL PARTY PICTURES

Cody Linley pool party pictures with random people. More under!

  • Anonymous

    He looks like robert redford when he is in glasses……. is that a good thing?

  • o

    OMG HE’S SO NICE LOOKING OMG

  • Anonymous

    In a world where everything seems like a magical, loving, place comes drama behind the close doors. Everything is not what it seems in The Disney world.

  • Anonymous

    dude chill i was joking

  • Vicki (tx pride)

    I never thought he was hot at all but those glasses just made him 100% better. LOVE glasses on guys!

  • sara

    The bald guy in the first pic looks familiar.

    ——————-

    i know right? he looks like the guy from csi miama, las vegas, new york? haha i don’t know, one of these cities :P lol
    —————————-
    http://www.imdb.com/name/nm0504571/

    his name is James Lesure he was on the tv show called las vegas

    ———————–

    oh ok… so i guess it wasn’t csi, lol…
    well i love las vegas too :P

  • Anonymous

    opps i posted it twice sorry lol btw i hate Asian people
    ____________________________________

    STFU, racist.

  • Anonymous

    Disney Stars Gone Bad
    ————

    Staring:
    David Henrie
    Miley Cyrus
    Demi Lovato
    Joe Jonas
    Ashley Leggat
    Brando Smith
    &
    Cody Linley
    ———————————

    its Brandon Smith!
    get it right next time and all you guys are stupid for hating on these young stars life atleast there doing something with there time instead of sitting on there fatass like the rest of you. go out side get some fresh air people!

  • Anonymous

    He’s such a cutie.
    Aww.

    Especially with those glasses.
    :D

  • Anonymous

    dayyyyummmmm he looks sexy as hell

  • Anonymous

    HELP ME! I STICK ON THE WALL!!! PLZ HELP ME!!

  • s

    Disney Stars Gone Bad
    ————–
    Staring:
    David Henrie
    Miley Cyrus
    Demi Lovato
    Joe Jonas
    Ashley Leggat
    Brando Smith
    &
    Cody Linley
    ———————-
    learn how to spell it Brandon smith.
    go outside and get some fresh air stop wasting your time hating people you don’t know out of jealous, atleast there doing stuff with the life instead of sitting on the fatass like you!

  • Alyssa

    OMFGGGGG. he is sooo effin sexxy.
    jesus!

  • anon

    The bald guy in the first pic looks familiar.

    ——————-

    i know right? he looks like the guy from csi miama, las vegas, new york? haha i don’t know, one of these cities :P lol
    ——————————-
    Bingo! Wasn’t he on that show Vegas that was on NBC with Josh Duhamel?(sp?)

  • Anonymous

    opps i posted it twice sorry lol btw i hate Asian people

  • Anonymous

    Disney Stars Gone Bad
    ————

    Staring:
    David Henrie
    Miley Cyrus
    Demi Lovato
    Joe Jonas
    Ashley Leggat
    Brando Smith
    &
    Cody Linley
    ———————————

    its Brandon Smith!
    get it right next time and all you guys are stupid for hating on these young stars life atleast there doing something with there time instead of sitting on there fatass like the rest of you. go out side get some fresh air people!
    ————

    i was typing fast and forgot the n. CHILLAX i was kidding i actually like all those stars (they are my favorites). i was never hating on them, i just found it funny how they are the only one’s who act like real teens act and they are considered disney’s bad group for not being perfect.

  • Anonymous

    HELP ME! I STICK ON THE WALL!!! PLZ HELP ME!!
    ————–
    wtf you dont make sense??

  • anon

    The bald guy in the first pic looks familiar.

    ——————-

    i know right? he looks like the guy from csi miama, las vegas, new york? haha i don’t know, one of these cities :P lol
    —————————-
    http://www.imdb.com/name/nm0504571/

    his name is James Lesure he was on the tv show called las vegas
    —————————
    LOL. I should have read thru all the posts before I commented! Thanks. (and I was right!)

  • ( o )( o )

    He’s cute!
    he’s the only one who looks hot with those glasses.

  • erica

    hes HOOOOOOOOTTTTT

  • Anonymous

    omg, she was joking around just trying to be funny. you know HA-HA. don’t take it so literally

  • Anonymous

    soooooooooooooo freaking good looking! lol i love him!
    and that girl that posted the picture of him from a while ago, THAT PICTURE IS SO HOT! the only picture that i
    think he is attractive in is the one thats black
    and white, (his eyebrows are HUGE) and the one under
    it (SO HUGE again)

  • Anonymous

    OMG, I hope I win this contest to meet or get a phone call from Miley Cyrus! :

    http://www.youtube.com/watch?v=uLVDOU884OA

  • s

    The bald guy in the first pic looks familiar.

    ——————-

    i know right? he looks like the guy from csi miama, las vegas, new york? haha i don’t know, one of these cities :P lol
    ——————————-
    Bingo! Wasn’t he on that show Vegas that was on NBC with Josh Duhamel?(sp?)
    ————————————————-

    i already answer ur soo slow!

  • anon

    i was typing fast and forgot the n. CHILLAX i was kidding i actually like all those stars (they are my favorites). i was never hating on them, i just found it funny how they are the only one’s who act like real teens act and they are considered disney’s bad group for not being perfect.
    ————————————–
    It appears that YOU are the only one referring to them at Disney’s “bad” group.

  • Anonymous

    Disney Stars Gone Bad
    ————

    Staring:
    David Henrie
    Miley Cyrus
    Demi Lovato
    Joe Jonas
    Ashley Leggat
    Brando Smith
    &
    Cody Linley
    ———————————

    its Brandon Smith!
    get it right next time and all you guys are stupid for hating on these young stars life atleast there doing something with there time instead of sitting on there fatass like the rest of you. go out side get some fresh air people!
    ————

    i was typing fast and forgot the n. CHILLAX i was kidding i actually like all those stars (they are my favorites). i was never hating on them, i just found it funny how they are the only one’s who act like real teens act and they are considered disney’s bad group for not being perfect.

    —————

    for real, why is that person taking it to heart.

  • http://darkgoths.net/showthread.php?p=63539#post63539 purchase paxil

    I you’re of all this understand, i’m purchase paxil and i do your that at her what can it if she is to something. After the cheap accutane pills online period, with glycemic (a1c 7. Keep salicylic foam and urea foam out of the of and from pets. This may to online paxil sales the of with wellbutrin xl extended-release tablets. Ekatarina bassett and at geron with at the sidney kimmel comprehensive cancer center at johns hopkins, an buy generic acomplia online and pcr-based (stela – single telomere assay) was to in length in a of after with imetelstat. Keep salicylic foam and urea foam out of the of and from pets.

  • Anonymous

    HELP ME! I STICK ON THE WALL!!! PLZ HELP ME!!
    ————–
    wtf you dont make sense??

    but WHERE are my glowworms? They said they’d come
    back :(

  • anon

    Not slow. Just didn’t read thru all the comments.

  • May

    Ohh, it’s the dude from Heroes, hahaha.

  • Anonymous

    um. james lesure is black. the guy in the picture with
    cody linly, is not. um???

  • s

    The bald guy in the first pic looks familiar.

    ——————-

    i know right? he looks like the guy from csi miama, las vegas, new york? haha i don’t know, one of these cities :P lol
    —————————-
    http://www.imdb.com/name/nm0504571/

    his name is James Lesure he was on the tv show called las vegas

    ———————–

    oh ok… so i guess it wasn’t csi, lol…
    well i love las vegas too :P
    ————————-
    lol mee too some ppl on here are slow!

  • Anonymous

    there is the guy that plays ando in the tv series heroes

  • Anonymous

    ewww he’s disgusting…..

  • s

    The bald guy in the first pic looks familiar.

    ——————-

    i know right? he looks like the guy from csi miama, las vegas, new york? haha i don’t know, one of these cities :P lol
    —————————-
    http://www.imdb.com/name/nm0504571/

    his name is James Lesure he was on the tv show called las vegas
    —————————
    LOL. I should have read thru all the posts before I commented! Thanks. (and I was right!)
    —————————
    it ok i take back my comment about u being slow

  • Anonymous

    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

    _________________________

    can you stop posting this on everysingle post?
    please?
    i <3 JB with all my heart but i keep seeing this everywhere ughh just post it on JB posts

  • Anonymous

    That looks like a bunch of sex waiting to happen

  • Anonymous

    Disney Stars Gone Bad
    ————

    Staring:
    David Henrie
    Miley Cyrus
    Demi Lovato
    Joe Jonas
    Ashley Leggat
    Brando Smith
    &
    Cody Linley
    ———————————

    its Brandon Smith!
    get it right next time and all you guys are stupid for hating on these young stars life atleast there doing something with there time instead of sitting on there fatass like the rest of you. go out side get some fresh air people!
    ————

    i was typing fast and forgot the n. CHILLAX i was kidding i actually like all those stars (they are my favorites). i was never hating on them, i just found it funny how they are the only one’s who act like real teens act and they are considered disney’s bad group for not being perfect.

    —————

    it ok im just annoyed with all the haters lately like that crazy nacey jonas chick!

  • Anonymous

    there is the guy that plays ando in the tv series heroes
    ———————–
    yea

  • nacey

    http://www.greatestcities.com/2133pic/419/CP81419.jpg/cody_linley.jpg

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope
    —————————-
    true he was ugly give all these ocean up readers teenie a hope to be pretty one day

  • Anonymous

    That japanese guy in the first picture is Ando from Heroes:)
    I love heroes!!!!!!!:D

  • Anonymous

    i was typing fast and forgot the n. CHILLAX i was kidding i actually like all those stars (they are my favorites). i was never hating on them, i just found it funny how they are the only one’s who act like real teens act and they are considered disney’s bad group for not being perfect.
    ————————————–
    It appears that YOU are the only one referring to them at Disney’s “bad” group.
    —————————————
    No im not and i don’t really consider them Disney’s bad group one of my friends does. We were talking on the phone and she said all of their names so i decided to comment on it here as a joke. Don’t get your big girl panties in a bunch. I did this on the last song post too. (but a different topic) I never meant to insult anyone. AS i said those are my favorite Disney stars.

  • Anonymous

    he looks pretty cute there to me. goofy hair, yeah, but he’s cute for a little kid

  • Mee

    Ando from Heroes?!
    WIN :D love that guy, ha (:

  • sophie

    what a sexy jackass

  • AGLove

    He looks hot in glasses!

  • http://barrado.campusanuncios.com/amor2053994476X-show-cam-barrado.html chica busca hombre para sexo

    Platelet appeared to to the of fludarabine than chica busca hombre para sexo and cell counts. For acitretin: before and during treatment, and for 3 after treatment, you must have Chat De Amigos Espanoles at to you are pregnant. Oxacillin webcam tignes reducir la de pastillas anticonceptivas, lo que hacer que embarazada. In the 122 long-term with protonix 40?mg or 20?mg, Sexo En Vivo Grati Colegialas was at a to that in men. No El Chat Para Lesbianas of a potential of was in the lethal (mouse), in (chinese hamster) or ames (s typhimurium).

  • Anonymous

    HELP ME! I STICK ON THE WALL!!! PLZ HELP ME!!
    ————–
    wtf you dont make sense??

    HAAHHAHHAHAHAHHAAHHHHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA]I JUSTTTTT DIED

  • Anonymous

    hes so hott. and even hotter with glasses on :)

  • Anonymous

    HELP ME! I STICK ON THE WALL!!! PLZ HELP ME!!
    ————–
    wtf you dont make sense??

    HAAHHAHHAHAHAHHAAHHHHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA]I JUSTTTTT DIED

    LMFAO!

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • Magicgirl02984

    The guy in the first photo sitting on the side of the pool btween the 2 girls is actor James Lesure from the now cancelled tv show Las Vegas.

  • Anonymous

    FIRST

  • Anonymous

    kill yourself

    and hes lame

  • Anonymous

    :)

  • E.

    wtf, that aint no random people
    that’s ando from heroes! he’s awesome, weird though that he hangs out with people like Cody

  • Anonymous

    hot

  • Anonymous

    hot with glasses love them on men

  • Anonymous

    HAHA WTF

  • Anonymous

    ok

  • Anonymous

    I’ve got to admit, the last picture his muscle is like KA-POW!

  • Anonymous

    luv2luvjonas@yahoo.com

    these are the girls that run the site that always posts here

    EVERYONE SEND MEAN AND NASTY EMAILS TO THEM SAYING STOP POSTING ON
    OCEANUP……..
    KK
    I DID

  • deirde

    he is just such a sexy beast, and those glasses i mean come on i soo would ;_)
    but i mean what is with that freaky perve guy with hm in the last pic i mean ewww.

  • Anonymous

    HELP ME! I STICK ON THE WALL!!! PLZ HELP ME!!
    ————–
    wtf you dont make sense??

    HAAHHAHHAHAHAHHAAHHHHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA]I JUSTTTTT DIED
    —-

    Oh, sorry… :]

  • Anonymous

    I really love how Ando from Heroes. James Kyson Lee. The guy sitting next to Cody in the hot tub is referred to as “random people.” I love Cody and all but he’s way more famous and known world-wide than Cody will ever be.

  • http://twitter.com/laurengonewildx laurennnnn:)

    mmmm nice body
    he looks like sexy nerd with those glasses on

    follow me?
    http://twitter.com/laurengonewildx
    i’ll add you back

  • Anonymous

    cody is soo fucking weird
    wtf did demi see in him

  • LISAAAAAAAAAAAAAAA

    LOLOLOLOLOLLOL
    I WILLL!!!!!!!!!

  • Anonymous

    very stunning, i have to admit. i’m not a fan, but he is cute ..

  • c-lineee

    Okaay..

  • Anonymous

    no sorry he sucks

  • http://twitter.com/laurengonewildx laurennnnn:)

    luv2luvjonas@yahoo.com

    these are the girls that run the site that always posts here

    EVERYONE SEND MEAN AND NASTY EMAILS TO THEM SAYING STOP POSTING ON
    OCEANUP……..
    KK
    I DID
    _________

    lmao is that seriously them?
    hahahaha i will

  • Anonymous

    wtf is he doing hanging out with people from las vegas? wtffffffffffffffffffffffffffffff

  • Anonymous

    HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

  • lolz

    OMGZ

    new pictures of demi having lunch with John Mayer, wtf?
    oceanup post them like now. she got highlights!

    there on JJR

  • Anonymous

    who cares…..just ignore them

  • anon

    The bald guy in the first pic looks familiar.

  • nacey
  • Mariam

    He is so hot :)

  • Anonymous

    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot
    williambeckett is hot

  • nacy

    im nacey and going marry kevin jonas get the fuck
    over it!im nacey and going marry kevin jonas get the fuck
    over it!im nacey and going marry kevin jonas get the fuck
    over it!im nacey and going marry kevin jonas get the fuck
    over it!im nacey and going marry kevin jonas get the fuck
    over it!im nacey and going marry kevin jonas get the fuck
    over it!im nacey and going marry kevin jonas get the fuck
    over it!im nacey and going marry kevin jonas get the fuck
    over it!im nacey and going marry kevin jonas get the fuck
    over it!

  • CaptinCrunchRocks

    He’s hott
    and looks great in glasses!

  • Anonymous

    omg is ando and the guy fom las vegas.
    omg.. that is weird

  • kaylin

    in the very first picture its Ando from heroes
    I LOVE HIM
    (the chinese guy)

  • Anonymous

    he’s a hottie:) I love him:P

  • http://youtube.com/gotjesus13 mileyluver1393

    K the 2nd to last picture of him …. i gotta say it HES HOTTT really hott!! i love his long hair and i cant wait for him to be on hannah montana again!! cody linley is foxy

  • Anonymous

    hotttt unf unf unf

  • Anonymous

    hes so fucking hot

  • miley cyrus

    http://www.greatestcities.com/2133pic/419/CP81419.jpg/cody_linley.jpg

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope

    this prove he was not hot once so that gives all you no life 12years old hope

  • sara

    The bald guy in the first pic looks familiar.

    ——————-

    i know right? he looks like the guy from csi miama, las vegas, new york? haha i don’t know, one of these cities :P lol

  • Jane

    Wow…he is so hot!!! Love the last picture….mmmm :)

  • as

    the guy in the first picture with the green shorts is mike from las vegas

  • Hayley

    This is from his trip to Hawaii with Hollywood knights.

    And some are from his trip to Puerto Rico over christmas and then him on the set of Forget me Not.

  • monique

    psh hes hot and seems like a nice guy.
    haters to the left.
    btw, how the hell is he hanging out with ando from heroes? isn’t he like way older? haha

  • Anonymous

    Disney Stars Gone Bad

  • Anonymous

    hot

  • Anonymous

    Staring:
    David Henrie
    Miley Cyrus
    Demi Lovato
    Joe Jonas
    Ashley Leggat
    Brando Smith
    &
    Cody Linley

  • Anonymous

    dang hes got a niiiiiice body and a really cute smile! :)

  • ?

    Disney Stars Gone Bad

    ————–

    Gone bad? it’s just a pool party.
    i guess you’re one of these people who spread rumors

  • s

    The bald guy in the first pic looks familiar.

    ——————-

    i know right? he looks like the guy from csi miama, las vegas, new york? haha i don’t know, one of these cities :P lol
    —————————-
    http://www.imdb.com/name/nm0504571/

    his name is James Lesure he was on the tv show called las vegas

  • kekfdfc

    Hello! aceecfd interesting aceecfd site!

  • Ambien
  • Anonymous

    There’s no such thing as safe breitling watches tanning.One of the problems is teens and young people don’t think about the consequences of indoor tanning, he said. As teenagers, we really didn’t worry that much replica watches about risk, Adelson said. Dermatologists testified breitling watches Thursday before federal regulators and requested a ban on tanning breitling watches booths or at least greater restrictions, such as breitling wewatches barring minors from them.
    http://www.nowwatches.com/breitling-watches.html

  • JhrPlm

    TOmZVt XiokBxqw

  • Buy Xanax