SWAC The Heartbreak Kid

New Sonny With A Chance episode ‘The Heartbreak Kid’. Part 2-3 under!

  • melissa

    LMAO… i love this show. i swear my throat is starting to feel all raspy for laughing so hard. Can’t wait for Sunday to watch it AGAIN.. hahaha and than the next ep. with Selena Gomez.. luv Chad and Sonny. i read a blog that said that at the end of the episode where Selena G. will guest star, Sonny n Chad will realiz that they do like each other. Demi is so awesome. luv how Sonny is so corky and crazy.. haha

  • Anonymous

    WTF?
    childhood is wasted on the youth.

  • Anonymous

    Sterling Knight is soo hot!

  • Anonymous

    love love love this

  • Andrea

    I LOVE SWAC, sonny´s laugh is soo contangious, this episode is soo funny

  • Kitcatrukia

    lmao chad’s face looks hilarious at 0:45

  • Taylor

    Lol.

  • Anonymous

    go channy!
    i love this show, and demi.
    shes so cute

  • Miley

    aw this is so cute

  • http://www.youtube.com/jackiesguitar Jackie

    it’s slightly lame
    but i really enjoy this show for some reason!
    chad dylan cooper makes me smile! =]

    http://www.youtube.com/watch?v=0n_t-ooPOjQ

  • laurennnnn:)

    oh shit
    i’m debating on whether or not i should watch this right now or wait
    hmmmm

    oh what the hell
    i’ll watch it now

    I FUCKING LOVE THIS SHOW AND I DON’T GIVE A SHIT WHAT ANYONE ELSE THINKS :)

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • Anonymous

    Channy (Chad and Sonny) are my second fav. Smitchie (Shane and Mitchie) are first.
    :)

  • Anonymous

    jjiutiiiihjhjytutiihghhhghghgjjhjhgjjgjgkgkgkkg

  • ddm

    im the first one this ep is funny

  • laurennnnn:)

    YAY I JUST WATCHED IT!!
    LOVED IT!!
    god this show is just too adorable!!
    demi’s acting improves with every episode and she looked SO CUTE in that last oufit
    love her <3

  • http://demilovato.com JONASLOVERFAN

    she is not a bitch she is just amazing and you are
    just jelous

  • Anonymous

    I LOVE CHAD DYLAN COOPER, ehem, I mean Sterling Knight.
    hahahaha.

  • ontheDL

    I love that Demi has been improving with her acting in each episode. =]

    Her impersonation of Marshall was super cute.

    Nothing this girl can’t do.

  • Double J

    Lol!! Chad was awesome in this episode! lmao. BTW where was allysin?

  • Anonymous

    I’m happy Allysin wasn’t in this episode. Zora’s annoying.

    The episode after this is going to be the one where Selena Gomez guest stars. :D Yay.

  • Anonymous

    When did Demi get tits?

  • adam

    Nice

  • Anonymous

    good!

  • Anonymous

    i know some one who looks like her when demi was a
    kid.

  • 3rd

    3rd bitch! xD

  • Anonymous

    GREAT… but i wish that they were dating CHANNY

  • Mel

    LOL
    I love chad!

  • ed hardy

    ED Hardy Hoodies ED Hardy Hoodies
    Ed Hardy Swimwear Ed Hardy Swimwear
    ed hardy tops ed hardy tops
    ed hardy shoes ed hardy shoes
    ed hardy t shirt ed hardy t shirt
    ed hardy shirts ed hardy shirts
    christian audigier christian audigier
    ed hardy kids ed hardy kids
    Ed Hardy Sunglasses Ed Hardy Sunglasses
    ED Hardy belts ED Hardy belts
    ed hardy Bags ed hardy Bags
    ed hardy purse ed hardy purse
    ed hardy mens ed hardy mens
    ed hardy womens d hardy womens
    ed hardy mens shirts ed hardy mens shirts
    ed hardy mens tops ed hardy mens tops
    ed hardy mens hoodies d hardy mens hoodies
    ed hardy mens swim trunks ed hardy mens swim trunks
    ed hardy mens shoes ed hardy mens shoes
    ed hardy womens swimwear ed hardy womens swimwear
    ed hardy womens t shirt ed hardy womens t shirt
    ed hardy womens tops ed hardy womens tops
    ed hardy womens pants ed hardy womens pants