Jonas Brothers Play ‘Peachy Bottomed Cherubs’ Role In Night At The Museum

  • Anonymous

    Can’t wait to see them in Night At The Museum 2 playing Cherubs !!!

  • Anonymous

    awwy nick looks_________!

  • jb FAN
  • Dumm Blonnd

    O_o

  • Anonymous

    wow..
    i can’t stop staring at nick & joe
    they look so sexy!
    those shirts fit them well :D

  • Anonymous

    its 8:53 pm where i am.

  • Taylor Swift

    Joe could you be any gayer you wear more makeup than I do

  • ilovejonaslovato!

    lmfaoo!
    there so cute.

  • Hiya

    Yeah he seems so confidant and I love it! The haters have not got to him thank goodness.

  • Anonymous

    OMG OMG OMG
    can’t wait
    I have to go to see the movie

  • Hiya

    He does :)

  • jerseygirl

    Or we were spending most of our time on the other post and I saw this already on JOnasHQ.

    Anyway, I’m even more excited to see this – the first one was pretty funny. Must say, I’m disappointed about the whole cherubs thing. I was picturing Joe as a gladiator – and I was liking what I was seeing! ;)

  • Anonymous

    Well, atleast you can admit you’re weird..

  • SJS

    Haha. “Peachy-bottomed” cherubs. Nick seems kind of dissappointed that their surprise got out though. They look really good too. *pets Joes hair* lol.

  • Anonymous

    Nick looks sooooo good, he is such a sexy beast

  • Anonymous

    A cherub is an angel lol.
    You know, those angels in those classic paintings.
    I’m mainly seeing this movie just for the ‘Fly With Me’ Song and their little appearance in the movie haha (: And secondly, because I heard the first movie was good.

  • Vicki (tx pride)

    Haha omg that sounds funny. I reallly want to see this I love night at the museum 1.

  • Anonymous

    :)))))

  • Anonymous

    i wont be seeing this movie

  • Demi Lovato

    Joe looks like a gay horse

  • Emo :)

    Niley is over, get a life.

  • Anonymous

    My eyes are glued to Joe…he cannot be anymore cute than he is!!!!!! ADORABLE.

    And like Nick said, it’s really really good that they have each other going through all this fame. Sharing with your bros must really make it easier to adjust to and live with.

  • Anonymous

    Joe definitely looks like a cherub. They all do, but he is my dream Angel.

  • Anonymous

    Looks like we have a Kevin hater here.

  • Anonymous

    oka

  • Ashley

    Sexiest boys alive!

  • Sherri

    Kevin is so hot. Keep looking like that

  • Anonymous

    i think it comes out may 22

  • crrrr:)

    cool :)

  • LWW

    what does Peachy Bottomed Cherubs mean???

  • http://myspace.com/sarafahey Sara Fahey

    OMG CANT WAIT! OMG

  • LWW

    can’t wait

  • Anonymous

    wohoo

  • Anonymous

    i guess we are in a jonas overload?

  • Anonymous

    hey! theres supposed to be more to this interview

  • Anonymous

    were have all the fnas gone??
    normally the page is full of comments
    and ashley
    not they are sot the sexiest boys ALIVE….NOWAY they are NOT

  • Anonymous

    Joe’s my perfection.

  • AllYouSuckaMC’sAintGotNuthinOnMe

    I’m a gayy fish.

    I’m a gayyy fishhhhhh!!
    lmao.

    south park reference.

  • Anonymous

    mmmmmm

  • aNonymous

    Oh my fucking god (oops meant f*cking god). Holy Joe he looks so good in seafoam green..I still want to take him out on my Dad’s boat and see him in his life vest get in the water with a wakeboard and that gorgeous face above water and his strong arms clutching the rope and say “hit it” and watch him get up and hopefully take a great ride. …What a dream…or the jet ski and take him someplace private,…skimming into shore for some lovin .. .how fun!

    I said it in another post..cherubs..can’t wait to see the costumes..lol ..Peachy bottoms…damn I’m there! Where do the tan lines end…damn my nymphjoemaniac mind!..lol

    Well that’s what that color makes me think..

  • Blue

    Kevin never gives himself enough credit and I think he is the most talented. Sorry my personal opinion,

  • Anonymous

    joe is sexyyyyY!!!!!!! i love him!!!!!!!

  • Anonymous

    I saw part of the cherabs already – because i’m an animator and my friend was animating them. they are little white angles dancing around and rapping.

    funny stuff

  • Anonymous

    Now I have a reason to see this movie.

  • http://myspace.com/3iob Nicole

    Nice try. Would have made more sense if you didn’t put Taylor Swift for your name. She wears a hell of a lot of makeup.

  • http://www.youtube.com/MrsNJonas100 MRSNJONAS100

    THEYR SO CUTE ^-^
    FOLLOW ME ON TWITTER! http://WWW.TWITTER.COM/DREAMER1010
    CHECK OUT MY YOUTUBE ,FINALLY REACHED 600 SUBSCRIBERS! NEW COVER VIDEOS COMEING SOON AND LIVE CHAT LATER THIS WEEK =D JONAS FAN 4EVER BTW :P

  • Hiya

    Awww, Kevin looks amazing.

  • Anonymous

    That Holy Joe stuff is so annoying. You say it in every post

  • http://www.twitter.com/judilynnfudge Judilynnfudge

    22 comments jonas brothers are fizzleing out
    by the time camp rock 2 comes out nobody is gonna
    want to watch it. i love them i hope they dont
    but anything jonas on here used to have atleast 350 comments. now were at 22. wtf?

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • Anonymous

    They’re all so amazing.
    I can’t wait for the tour, Album
    && Everything!!

    I wanna see that movie now ha ;)

    All studssss :]

  • aNonymous

    i guess we are in a jonas overload?

    *********************

    I’m going to take that as a positive…It’s raining Jonas men and I am, metaphorically speaking, out in it and letting myself get wet and drinking it in..no umbrella needed..lol

    Love to Love Jonas

  • Kelly

    He does. Its like he has changed up his look in the mast 2 weeks, and its all good

  • anonymous

    Lol, i love how she says ‘and just finally, you guys are great role models…’ So they think its the last question, and then she still asks them another o.o

  • SJS

    I’m starting to think I should just spam this page with JB love, since the haters are filling it with stupid comments. Hmm…

  • aNonymous

    That Holy Joe stuff is so annoying. You say it in every post
    **************

    I am sorry for you child..May his face (Joe’s) shine upon you and give you peace. …I say that alot too..too bad you don’t attend the Church of Joe..lol

    Get a fucking sense of humor!

    Peace

  • Anonymous

    they r amazing! they would be even more
    amazing if nick would get back with miley!
    now THAT would made my year.i’m weird, i know
    that

  • http://www.jerseylovesjonas.ning.com Taylor

    LOVE THEM SO MUCH! JONAS OVERLOAD IS PERFECTLY FINE WITH ME! If you’re a jonas fan that lives in NJ check out http://www.jerseylovesjonas.ning.com!

    Thanks…
    Woah I love them

  • aNonymous

    I’ll say Holy Joe whenever, the Holy Joe I want! Holy Joe..get a sense of humor

  • http://oceanup.com teamdisney:)

    now i am definitely watching that movie.
    yeah!!!

  • Anonymous

    im 19 and i have the strangest urge of wanting to fuck nick ,he is a sexy little boy,cant wait for their concert with demi in 8 days bb

  • kate

    Kevin is so cute

  • aNonymous

    Yes..so worth it!

  • aNonymous

    Yes, Kevin is cute and damn any haters..just cuz I love Joe doesn’t mean I disregard his bros..they come as a family..I respect that!

  • AllYouSuckaMC’sAintGotNuthinOnMe

    Now I ‘ll watch this movie.

  • L

    yay, that’s so cool that their participating in that movie i’m so excited !

  • 17again

    I LOVE JOES HAIR!

  • Anonymous

    people are just getting out of school.give it a couple hours and then this will have like 100 comments.

  • Anonymous

    HAHA!

    maybe that’s because their fans are older and have left this stupid site.

  • Anonymous

    When does it premiere?