Miley Cyrus Kissing Dog, Trace Tattoos

Miley kissing Adam Shankman‘s dog & Trace showing off his tattoos.

  • Anonymous

    Did he fucking tattoo his face?
    fucking Gnar.

  • Anonymous

    That’s one lucky dog.

  • Anonymous

    he’s so gross

  • Meg

    Trace Cyrus is so. freakin creepy

  • jordan

    wow. tattoos? thats a sin.

  • laura

    aww so sweet cool tats

  • Anonymous

    Poor Noah.
    I like miley dress in that picture.

  • Anonymous

    that dog is her producers dog. not justin
    he doesn’t even have a family.
    he’s not from this world
    ———————
    LMAO!!! and aww I just want to hug Noah

    Miley must be used to kissing non human,hairy, ass lickers after being with Justin

  • Anonymous

    Doggie

  • Anonymous

    ok? that pic of miley is after her and voldemort went on church. they are still together.
    blah blah blah

  • Anonymous

    I want her dress.

  • Anonymous

    Aww, Noah.

  • nicole <3

    awwww noah is a cutie..i feel bad for her..
    she must really love her brother :D
    and her brother seems pretty cool :P

  • Anonymous

    Poor Noah.
    I like miley dress in that picture.

  • sarah

    Who gives a shit about Miley and her fam?

  • sLaMdUnK

    awww noah..so cute:))

  • Anonymous

    i didnt know horses could get tattoos..

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • Anonymous

    lots of people.
    including me:)

  • Anonymous

    uhmm well everybody!
    duh!

  • Anonymous

    her brother is hotttt!~

  • Anonymous

    That’s sad @ Noah picture

  • Anonymous

    i didn’t know idiots like you existed; i was wrong.

  • Anonymous

    miley looks like shes making out with that dog

  • Anonymous

    aw..noah, cute dog

  • Anonymous

    lol

  • Anonymous

    attention whores.
    all in her family have twitter. lol

  • Anonymous

    awww. noah.

  • Taylor

    Why’s poor little Noah crying??? I feel bad looking at the picture… Poor Noah… Miley looks like she’s annoyed just by the way she’s looking at the camera… wow Trace has lots of tatoos….

  • Anonymous

    Who gives a shit about Miley and her fam?
    —-
    I garuntee more people care about miley and her family then they do about you and all the other lowlife haters

    Awww..noah is cute.
    Is that justins dog?

  • Anonymous

    eeeeewww kissing a dog

  • Anonymous

    oooooh, i like her dress (:

  • :)
  • Anonymous

    where have you been?

  • Anonymous

    lmfao! win!

  • Anonymous

    lol, a lot of people do it actually.
    i find it gross xD but oh well.

  • Anonymous

    Iiiiiiiiiiiiiiikk trace is scaryyyyyyyyyy
    but their music is good

    miley was so cute. WAS!

  • Anonymous

    his tats may be dedicated to his family but i want to see them when hes 80
    hes gonna look so hot NOT
    why dont u just write a song for you family instead
    or paint them something
    dont ruin the body God has given you

  • Anonymous

    i think hes talented as well as miley and im sure that those tatoos do have meaning but its almost painful to look at him with that many, i hope miley never gets any tatoos!

  • Anonymous

    That is just too gross. He must be feeling pretty bad about himself to get all those tattoos. Too bad he didn’t have and self esteem and self worth without those. What is going to happen when his kind of music fizzles out in the next year or two. Oh, end up like Tommy Lee, looking like an old freak, only Trace won’t have has much money as Tommy Lee unless he gets some off of 1/2 sis Miley. What kind of mother does he have to let him do this to his body? Hope Miley doesn’t get any when she turns 18. What a waste.

  • Anonymous

    that dog is her producers dog. not justin
    he doesn’t even have a family.
    he’s not from this world

  • Anonymous

    his tats may be dedicated to his family but i want to see them when hes 80
    hes gonna look so hot NOT
    why dont u just write a song for you family instead
    or paint them something
    dont ruin the body God has given you

    ——-

    TRUE! I don’t whats with their family.
    but tattoos? is just dirty

  • Anonymous

    lmao huh?

  • Anonymous

    LMAO true that.

  • gloriaaaa[:

    AWW NOAHS SO CUTEE :]
    and mileys awesomee !!

  • Anonymous

    I love Miley’s dress, she looks nice.
    Uh, Trace isn’t really…my type, but he seems like a good person I guess. :) Whatever floats your boat.
    Awwwww,Noah. That picture is so adorable yet sad.

  • Anonymous

    lmao, i hate tattoos, but its not like theyre the only people who have them.
    to me it doesn ruin someones looks though.
    like that girl on american idol that was really pretty [and annoying] who like completely ruined her arm.

  • Anonymous

    i mean i dont know

  • Anonymous

    oh she was sooo annoying!

  • Anonymous

    I want to hug Noah.
    That is NASTY that she kiss the dog. EEWW

  • Anonymous

    Miley wants a tattoo!

  • Anonymous

    Noah is a cutie! and so what if trace have tattoos..
    it’s his body,he can do whatever he wants!
    and whoever said tattoos r a sin shouldn’t make
    such a stupid things up!!

  • Anonymous

    i am beyond shocked that no one said nething about her being on her knees yet can oceanups viewres be growing up?? gasp

  • Anonymous

    How are tattoos ‘dirty’?

  • Anonymous

    Who gives a shit about you? o_O

  • Anonymous

    how do you know that?

  • Anonymous

    miley was cute.
    now is beautiful.

  • Anonymous

    i am beyond shocked that no one said nething about her being on her knees yet can oceanups viewres be growing up?? gasp

  • Anonymous

    gtfo jesus freak.

  • Anonymous

    i loveeeeeeeeeeeeee tattoos!
    especially trace’s :D

  • w

    I think it depend on where you put it and how many you have. Like I think one or two tattoo’s are cool but when all your arms and chest are covered with them it looks gross. Like lil Wayne is
    covered in tattos and I think Trace wants to challenge him lol

  • Anonymous

    i do agree that he has tooo many tattoos…
    it’s ok to have some but to paint half of your body…
    okayy.it’s his body,he can do whatever he wants
    i just don’t thing that’s pretty…and r those the
    real ones on his face?? does anybody knows??

  • Anonymous

    omg i hate trace’s tatoo’s they are disgusting he looks like he just stepped out of a horror. he definatly didn’t get the looks in the family

  • Anonymous

    stfu tattoos are amazing.
    your just too much of a pussy to get one!

  • Anonymous

    Tattoos are just plain nasty. Poor Noah is probably crying because he either he scared her or she knows how bad he looks and his sad. Especially the teardrops on his face. Why does he act like he has had such a hard life, is in pain and is rebelling? That family likes to create so much drama!

    And the dog is Jake, Adam Shankman’s dog I guess.

  • Anonymous

    I KNOW RIGHT.
    Write a song about them
    Instead of writing songs about sex
    Have you heard their album?
    Practically every song is talking about sex… WTF.

  • hawraa

    noah’s adorablllee!!
    and i dont get how someone can find trace attractive.
    he looks creepy.
    doesn’t he miss seeing his skin??

  • Anonymous

    There were rumors awhile ago
    and in her tweet to Trace she hinted about it !

  • Anonymous

    he does look like a nice guy.but really he has
    wayyyy to many tattoos…

  • Anonymous

    LMFAO
    That’s exactly what i was thinking!!

  • Brianna

    Trace is nothing but a stoner douchebag. Miley acts like she never sees him and if she does then why should she be saying all these amazing things about him. He’s a piece of shit. No good.

  • Anonymous

    lol miley probably thinks the dog is better kisser than justin. or they both taste the same LMFAO
    bye

  • Anonymous

    you mean her horse?

  • anna

    LOOOOVE HERR

  • Anonymous

    It’s a personal choice. Just because it isn’t something YOU would do, that doesn’t make it ‘dirty’ or ‘gross’..

    I don’t like Trace and i’ve heard he’s a bit of an asshole but that has nothing to do with his tattoos.

  • Anonymous

    haha, yeah, i agree.
    one or two is fine. but when you have a gazillion like on your arm or your chest, i hate it.

  • Anonymous

    i’d love to get a tatto when i’m older =)
    but i’ll probably just go for a piercing.

  • Anonymous

    i’m sure all those tattoos mean something

  • Jane

    I don’t like Trace’s tattoo’s, but that picture with him and Noah is so touching

  • Anonymous

    theres 3 fucking 5 year old screaming outside my house and all theyre doing is reminding me how im bored to tears.
    grr i hate when everyone goes on vacation and you dont :|
    and to top it off theres nothing on youtube.

  • Anonymous

    I’m french !! En France Miley n’estpas tre apprecie bref mais bon jlaime vite fait tre belle voie mais au niveau comportemen a revoir !!

  • Anonymous

    you can always watch daisy of love on vh1.
    it’s fairly entertaining.

  • Anonymous

    why does trace have such a girly face?

  • Aly

    his tats may be dedicated to his family but i want to see them when hes 80
    hes gonna look so hot NOT
    why dont u just write a song for you family instead
    or paint them something
    dont ruin the body God has given you

    ——————————-

    You sound like my mother….

  • http://ru.magicscreenshot.com/forum/members/Online-Ventolin-Sales.aspx order Ventolin/100mcg x 3 (inhaler)

    If there is order Ventolin/100mcg x 3 (inhaler) in the syringe, some into the bottle. 9 ?g/ml were with a ltb4 order Omnicef/300mg x 60 (pill) of 98%. Qnexa had order amoxicillinGB in pressure, levels and circumference. Ritonavir is a cyp3a betnovate which inhibits the of lopinavir, and of lopinavir. All reported are included except those in order Acomplia/20mg x 30 (pill) 3 or in labeling, those for which a cause was remote, those which were as to uninformative, and those in one patient. Only two manifestations, fatigue, anorexia, amoxicillin loss, nausea, and vomiting.

  • Anonymous

    Yuck to both of these–kissing the dog and Trace with or without tatoos.

  • Anonymous

    aww miley is cute!
    and that pic with noah is sad :(

  • Anonymous

    Aww poor Noah
    Wow Trace scares me 0_o

  • Anonymous

    ok too many tattoos yeh but as if that says anything bat her family, and all of those hu r saying no1 cares abt her or her family – dude contradictory much? you’re coming on here and wasting your time and energy on this, so obviously if u dont give shit then y come n read? i mean read all u want but then dont come on here and tell people that actually do give a shit that noone cares.
    PS- i ADORE HER FAMILY :)

  • Taylor

    dude so fxckin’ cute,
    Trace Cyrus, so f’n gawjuss,
    Noah so adorable.

    overall nice photos

  • Anonymous

    IF you don’t like Trace Cyrus or Miley than dont comment the picture. If you dont like that he has tattoos suck it up because its a part of life. A lot of people have them and most of his are dedicated to his family and close friends. I respect him for that. Just because he is different doesn’t mean that people should trash talk him because he is just a down right loving and caring human being. How would you feel if he was your brother and leaving for tour?

  • Anonymous

    Ewwwww on so many levels. One tattoo I can deal with but covering your body with them is just gross. Yuck Yuck Yuck.

  • http://www.oceanup.com/2009/04/miley-cyrus-hannah-madrid-premiere.html#comments Anonymous

    i thought that was stich mitchel musso’s dog haha!!!!!!

  • Chandler

    would all of you 10 year olds shut the fuckk up about Trace. just because he is different doesn’t mean he’s gross, I saw him in concert last weekend and he has alot more talent this is stupid ass sister. don’t judge someone by their appearance,
    okayy, thanks.

    (:

  • Anonymous

    aww noah. she must really love her brother.

    so, I’m guessing he’s leaving to go on tour …?

    & that’s why she’s crying.

    ..Miley’s dress is pretty.

  • Anonymous
  • Anonymous

    all of that is just disgusting :(

  • Anonymous

    that dog is her producers dog. not justin
    he doesn’t even have a family.
    he’s not from this world
    ———–

    LMFAO! true and EPIC WIN lol

  • Anonymous
  • Anonymous

    wow he is so ugly.

  • Anonymous

    why is everyone on his tattoos its his body so fuck off let him do what he wants with it!

    and eww the slobber of the dog combined with doggy breath kills me but i love you miley.

  • Anonymous

    wow trace is freaking ugly
    but he is cooler than miley :)

  • Krystal

    aww noah really loves Trace!!
    she’s so cute :]

  • Anonymous

    oh my god….kiss a dog…
    wii games best price