• http://ttp://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    um ok..

  • http://oceanup.com teamdisney:)

    NICK J!!!!!!!

  • Nick Jonas Rocks

    Nick looks better but demi looks good in it :))

  • READ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A MUST!!!!!!!

    Ok first of all Nick & Demi ARE NOT dating. thats all a lie. because Demi has a boyfriend. and they are really in love, my friend heard from Colleyville (Texas). That they love each other, He seems really nice, (and hes cute) his real name is Leo. and This is his MySpace

    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=460733429

  • Belle

    I meant the jobro’s have their own names. haha. that came out wrong up there.

  • ArgentinianJonasFan#1

    WOW, Way to betray us argentinian people RIGHT?
    They wore the argentinian t-shirts before and it looks better on them than these one.
    NICK ;)

  • http://twitter.com/LAUREN8OH8 laurennnn:)

    i love demi and all but i’m really suprised at how many votes she got
    40% < — that’s impressive considering that 99% of the people who read oceanup are females and 75% are obsessed with jb wow and OF COURSE i voted for demi i like nick and he’s damn hot but demi is my bbygirl and imo she is sexy as hell ;)

  • Babydee

    Sorry to disapoint but… No nemi. I can’t remember who twitted but they said thanks for all the jerseys guys their awesome <— or something like that a few days ago.

  • Anonymous

    OMG! i saw nick and demi hanging out
    backstage holding hands. i had front
    row. dude,i’m pissed. i want niley!

    http://www.youtube.com/watch?v=l7qoJEAJdjA&feature=channel

  • Anonymous

    Everyone is gunna choose Nick…
    just because he is him >.>


    Hell yes..
    Because he’s fucking HOT, lmao.

  • Carolinaajobrosfan(:

    NICK JAY.
    He looks amazing! :)

  • JasmineJonas

    I have that shirt!

  • Anonymous

    OMG, Is demi also wearing nick’s dogtag? :o
    LOOK CAREFULLY, it seems like!

  • Ju. Brazilian

    RIO DE JANEIRO RIO DE JANEIRO RIO DE JANEIRO! IT WAS THE BEST NIGHT OF MY HOLE LIFE! LOVE THE JONAS LOVE THE JONAS LOVE THE JONAS! DEMI IS GORGEUS!! ONJ! IT WAS AWESOME!

  • Anonymous

    everyone got one of those personalized shirts. even the band. john taylor said it on his twitter, and each of the boys had one with their names on the back atthe show.

  • Anonymous

    .. um
    why do you ALWAYS have one of the two people in your “face-offs” to have a horrible picture, while the other person looks good?
    obvi. people are gonna pick the picture where the person looks good .. ignoring how the outfit looks.
    yur stupiddd :/

  • b.davisss

    lol everybody.. nicks has been switched becuse of the apple computer and demis “line thingy on the side” its the nike symbol… so yeh. as john taylor said… they all have them

    NICK WON

  • Janice

    obviously ppl r gonna pick Nick, well not people but all u girls, but i pick Demi, bcuz cmon, she did it soooooo much better and put more style 2 it.. jeez, stop being all Nick crazy, u guys will nvr marry him or anything so stfu.. BTW– i dont hate him i like him, but Demi did it better

  • nikki

    its not the same shirt, the boys sang please be mine
    and they were ALL wearing their Jerseys. So please
    stop starting rumors.

  • :)
  • CDK

    This is pointless. They both look great in their shirts. I’m gonna vote Demi just becuz I like her more. But Nick is gonna win becuz the majority of oceanup readers are straight teen girls.

  • Anonymous

    omgosh!!!!!!!!!!!!!!!!
    so i am from brazil and i won the disney channel thing and i actually went front row seat at
    their concert and also got meet and greet passes!!!!!!
    AND i heard the jb talking on their backstage before the meet and greet and they were talking about the concerts in south america and they said
    the best ones in order were by far

    argentina,peru,rio,sao pablo and chile!!!!!!!!!!!
    OMG OMG OMG
    poor chileans!!!!!!!

  • Jessica

    you know, Joe and Kevin wore their Brazilian shirts also… why aren’t they included?

  • fer

    both.

  • Anonymous

    it’s a leaf necklace. I checked. Demi wouldn’t date 2 of her best friends’ ex.

  • Anonymous

    demi wore it best to me even though i love nick ,i love demi too i love all of them hahaa

  • Anonymous

    first

  • Anonymous

    firstt

  • Anonymous

    Wow what an unfair pic for Demi. They could of chose so many better pics.

    Anyway I pick Demi.

  • Seb

    Demi Lovato wore it better.
    If you think otherwise, you’re just wrong.
    like, you don’t even have the right to an opinion in this scenario.

  • mfans is god

    Everyone is gunna choose Nick…
    just because he is him >.>

  • Anonymous

    I didn’t say she’s dating him but that is his dogtag.

  • Anonymous

    first

  • Anonymous

    Yeah, but it’s nick :p he’s HOT.

  • Andrea

    I choose MY DEAR DEMI LOVATO!!

  • Hannah

    first

    wow..same shirts?

  • bbleh

    NEMI!?!?!?

  • Anonymous

    i love both but i choose nick

  • Anonymous

    ARGENTINA PONES BRAZIL :)

  • Anonymous

    first

  • sandy

    they probably got the shirts from fans

  • Anonymous

    Got to be kidding me …
    There’s actually competition?
    Pfftt. No match X)
    Nick J! (:

  • Anonymous

    i bet neither of them know how to play soccer

  • Anonymous

    studmuffin demi! shez ubah hawttt fuck me demi id go lesbain 4 u!!!!=]

  • Stephanie

    I don’t like either of the stars, but Demi wore it better. I could barely see the outift, you should of chose a different shot of her. Nick is ugly enough and he has a bland expression on his face. Demi has a nice leather jacket and also looks funny.

  • Anonymous

    fyi its two diff shirts lol. they are slightly different

  • Anonymous

    Before people start going: “OMgZ, they’re sharing shiirtsss?!” < They aren’t. Just wanted establish that before people start going crazy … Like always … -_-

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • Anonymous

    Wow this is really pointless.

  • Anonymous

    nick (:
    hes so hot!

  • I LOVE YOOOH !

    WAS THIS POST NECESSASARY TIM ?

  • Lily

    Don’t make me choose. I have a crush on both of them. THEY BOTH LOOK INCREDIBLE.

  • http://www.twitter.com/AndreaM_ Andrea Martins

    HAHAHA ALL THE GUYS DID WEAR A BRAZILIAN T-SHIRT AND IT WAS AWESOME! IT WAS THE BEST DAY OF MY LIFE..
    ANYWAY, I MET THE GUYS OF THE BAND AT CRISTO REDENTOR! AND JACK TALKED WITH ME AND MY FRIEND.. THATS THE VIDEO http://www.youtube.com/watch?v=8LnE1yKfXqM&feature=channel_page

  • Anonymous

    fuck you for making me click on this.
    im too naive.

  • http://ttp://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    I chose Nick just because he’s a beast lol but demi rocks it too…and gosh why this post now everyone’s going to think theyre dating

  • Julia

    Joe, Nick, Kevin and their band and Demi get these
    shirts :) Brazil is awesome haha

  • Anonymous

    this is so dumb.

    obviously, but demi is also rockin’ that shirt.

  • Anonymous

    demi needs to go away

  • Anonymous

    fuck you all stupids its a brazilian shirt

  • Anonymous

    WOW.
    You couldn’t pick a different picture of Demi?
    It’s obviously Demi, though. :)

  • Anonymous

    I have one like that custom made for me too =).
    Brazil is awesome and has the best soccer team.

  • Anonymous

    yall are so stupid.
    nick’s logos are backwards because of the camera on photoboth.(ma) its the same style and number. idk if she has her own…but his logos arent backwards

  • Anonymous

    ???? ???? ?? ???? ????? ???? ?? ??
    ???? ???? ?? ?? ??????? ???? ?? ??
    ???? ?? ???? ???? ??? ?????? ?? ????-

  • Anonymous

    O_obowwowowochickawowow

  • Anonymous

    yeshhhhh, yeshhhhhh!!!!!!!!!!!!!

  • DemiBeAwesome

    Demi anyways I like kevin!

  • Anonymous

    ewwwwwwwww

  • Anonymous

    if u wanna know whos da best it’s the something something from disney channel games if u wanna know who iz da best itts something from disney channle games

  • Anonymous

    yerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraa!
    oooOOOOOOOOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOOoOoOoOoooOoOoOoOoO!

  • Kelsey!

    BOTHHH!!!

  • .

    ahhaha demi has a buttchin :D

  • OMG!!!!!!!!!

    Ok so ever wondered who Demi is dating?
    Well we found his MySpace. This is for real guys.
    My friends sister who lives in Texas also heard from Colleyville (Texas) That there a couple, and there in love. he seems really cool and hes a cutie. his REAL name is Leo Miller. he has pictures of him and demi, real cutie!

    This is his Myspace :

    http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=460733429

  • Anonymous

    well theyre not the same shit but the only reason nicks number is backwards is cause of the webcam.

    “everyone’s gonna vote for nick, because he is him”
    LMFAO that’s exactly what i was thinking.
    but theyre both rocking it quite well. (:

  • Anonymous

    *SHIRT.
    haha, i meant shirt.
    wow im cool -.-

  • Anonymous

    LOL this is dumb, i love them both…. but i picked nick… his pic is orgasmic..

  • Lilz

    Demi! I like Nick but I’m tired of him. So I chose Dems! She’s fckin’ hot. :) And BTW, those demi_selena people are awesome.

  • anonymous

    its not the same shirt, there different. like the logos are oppisite ; yeahha anyways,
    deff. demmmii !:D

  • Anonymous

    this is so dumb.

    obviously, but demi is also rockin’ that shirt.

    ——-

    obviously *nick,

  • http://oceanup laurenj

    plz plz OCEAN UP put something worthwhile…are u
    bored too……

  • Anonymous

    I say Ronaldinho looks best in the shirt.

  • Anonymous

    How can you even compare? haha

  • LOV3

    I LOVE DEMI:)

  • http://oceanup laurenj

    its a shirt ppl….big deal….

  • lauraboo…

    its not the same shirt b/c the numbers and the symbol r both on the opposite side. nicks shirt says 01 and demi’s says 10. unless nick made the camera so it switched the picture.

  • ilovejonaslovato!

    i love them
    both but i chose NICK!!
    duuuuh!!
    aahha he is rocking the ugly
    yellow shirt.

  • amanda

    lol i dont really prefer it on either of them

  • MiSS SARCASM

    Uh oh…They’re wearing the same shirt…They must be dating…

  • Anonymous

    My dick wear a condom best.

  • cici

    OMG, Is demi also wearing nick’s dogtag? :o
    LOOK CAREFULLY, it seems like!
    ———————————

    maybe maybe not
    but either way nemi ain’t gonna happen
    why
    1. demi said she does not date her friends ex even if selena and nick were in denial nick still dated miley

    2. demi said that dating a jonas brother would be disgusting b/c she looks at them as brothers

  • Kristi

    OH gosh.
    Let me guess,people will automatically start assuming they’re dating.
    And let the rumors begin..

    ahhaha demi has a buttchin :D .The person who said that.
    Really?That’s random,and if you’re making fun of her,that’s pathetic.
    And no offense,I love Nick Jonas,but he’s probably winnig because he’s Nick Jonas.

  • Anonymous

    I think the logos and everything are opposite because nick took his pic on an apple computer which mirrors things when it takes the picture

  • Anonymous

    I didn’t say she’s dating him but that is his dogtag.

    ——
    that’s not his dog tag.

  • Anonymous
  • Anonymous

    Nick’s gonna look best no matter what he’s wearing.

  • Anonymous

    wowwww. OMG THEY HAVE THE SAME SHIRT!!!!!!!!!!! like seriously who cares????? :D

  • TiffanyV

    Demi for SURE. She’s a s-t-u-n-n-e-r. (:

  • Anonymous

    See,even John taylor said on his twitter
    like “Oh and thanks for the cusomized brizilian jerseys”
    idk,something like that,haha

  • Anonymous

    Nick J, of course.
    He’s so damn hot! (FYI, the shirts are different, so don’t go freaking out like ZOMG NEMI!??!)

  • http://www.twitter.com/shemightbedead Paulina

    lol ugly?
    xD

  • jo

    I PICK NICK OF COURSE!Oh gosh, this doesnt mean they are dating. And to the person saying that the shirts are different, they arent because its the same shirt.Nick’s picture is backward, it was the other way before.

  • Anonymous

    demi.

  • Anonymous

    Nick’s shirt doesn’t have that line Demi’s does on the left side.
    Just saying, lol.

    Anyway, who wore it best? Well, In my opinion, Nick of course. I mean, I’m a girl. I think he’s hot.

  • Anonymous

    ok wait so when other celebrities are wearing the same shirts they get accused of dating but they are too why arent they getting ambushed with those questions also?

  • Anonymous

    This post is going to have WEIRD ass Demi fans who are girls and are going to be like “studmuffin demi! shez ubah hawttt fuck me demi id go lesbain 4 u!!!!=]”

    Lmfao.

  • Anonymous

    hahah NICKKK duhh

    the fatass looks horrible as always..

  • C

    How the fuck did Nick fit his head through that little neck hole?

  • mariaangelaa .

    ARGENTINA PONES BRAZIL :)

    _______________________________

    heeelloo ,
    uhh no hunn .
    i hve nothiingg against argentinaa.
    but come onn . ARGENTINA beettturr then brazil !
    woww . get a life ,
    i dont see demi or the jo bross saying i love argentina

  • bella

    BRAZIL ROCKS!!

  • bella

    HAHAHA BRAZIL ROCKS!!

  • Mica

    I think that the ARGENTINA t-shirts are better!! ARGENTINA ROCKS!

  • Belle

    you guys.
    everyone of them won personalized shirts :)
    even joe and kevin.
    they all wore them.
    Demi’s probably has demi lovato written on the back.
    I know the jobro’s ones have.
    So. if they lend it to someone they date it’ll be pretty obvious.
    besides, demi’s shirt fits her :)