Miley Cyrus On Liam, ‘I Got A Hot Boy’

Liam-Hemsworth-Shirtless


Miley Cyrus dished to E! Online about her The Last Song love interest Liam Hemsworth: ‘I got a hot boy. I can’t say that too many times, but he is attractive. Not bad to look at for the summer.’

The sexy twosome will soon head to Savannah to shoot The Last Song, a new drama from The Notebook author, Nicholas Sparks. Miley plays a rebellious teen sent to live with her estranged dad. How romantic does it get between Miley and Liam’s characters? Kissing? Miley said, ‘Maybe, I don’t know.’

  • Anonymous

    didnt miley say she was going to make an announce ment soon?? doesn any one know when it is

  • Anonymous

    because surrounding yourself with famewhores is never a good idea. point blank.

  • Anonymous

    OMG!!!
    heez, like, so, like, dreeeemy. like, yea. i tink GOD, like, mde him and, like, snt him down 2 beautifulise thiz world with his beooty and smartnessness.
    xoxo
    SHA!

    (Read in best Miley Cyrus voice)

    ——————

    OH GOSH! LMFAO!

  • Anonymous

    Sorry I guess i’m bad with the sarcasm.

  • Anonymous

    in mandys case i dont really think so. miley and mandy were friends on the tour because those were only people she could be around. the only reason the ‘miley and mandy’ show came about was because mandy was teaching her a dance. like i said, all other parts of the ‘using’ i dont really see as a problem being that she knows about. mandy isnt to much older then her. mileys going to be turning 17. people are going to have to stop treating her like a kid sooner or later.

  • Anonymous

    well he is hotter than her fugly bf, i’ll give him that

  • Anonymous

    june 3rd

  • Anonymous

    i have a feeling miley sees it more like “i’m helping my friends” instead of “my friends are exploiting their connections to me for fame and money”. like she just does not get it. it’s sad.

  • Anonymous

    http://twitpic.com/6fwg3

    miley looks really young here
    but pretty
    although i wish she’d stop taking these useless pics of herself, reminds me of my annoying older sis

  • anna

    CANT WAITT!

  • Anonymous

    surrounding? thats the thing. i think people would say that about anyone. granted some may be using her. but if brandi up and started a band, i can guarantee all of a sudden she would join the ‘famewhore’ train according to some people.

  • Anonymous

    Same strategy everytime. When another person disagrees with your closed-minded ways they’re posting under another username. Next you’ll start counting the amount of comments you think they’ve posted. Get ready for:

    dude, you’ve been on here for an hour.”
    dude, just stop, you’re embarrassing yourself.”
    dude, 20 comments? go get laid.”

    Really? let’s try coming up with something new tonight instead of the same shit you guys pull all the time.

  • j
  • Anonymous

    you do, but the experts don’t =)
    [no, i’m not talking about me, there are other people who say that miley did a great job acting in HMTM]

  • Anonymous

    Lol that just may be the most sorry-ass defense of famewhores I’ve ever read. Well done.

  • Anonymous

    …But she does? She’s going back and forth between anon and . — sorry if pointing that out bothers you honey

  • Anonymous

    I hate it when she pouts her lips like that, she looks ridiculous. And she does look really really young. But cute.

  • Anonymous

    Brandi does have a band and has had one for two years. She just doesn’t use her little sister to promote it. :)

  • Anonymous

    when miley doesn’t cake on the makeup she looks 12/13. fact. i find it cute though.

  • Anonymous

    Hotter than Justin. And at least he has a job.

  • Anonymous

    This is exactly what i’m goddamn talking about. Prime example.

  • Anonymous

    The REAL Liam is pretty hot..saw a youtube video of him…

  • .

    surrounding? thats the thing. i think people would say that about anyone. granted some may be using her. but if brandi up and started a band, i can guarantee all of a sudden she would join the ‘famewhore’ train according to some people.
    *****

    lol. so true.

  • Amy

    Argh, the duck lips piss me off too.

  • Anonymous

    no offense but NO ONE CARES

    —————–
    saying ‘no offense’ doesnt really take away
    the offense sweetie ;)
    BTW ;

    I FUCKING HATE THAT BITCH FOR BEING SO DAMN LUCKY!!!
    UGHHH!!! gorgeous boy <3 :(

    <3

  • Anonymous

    Yeah, she’s just very baby-faced. But then she’s just a kid. When she matures I’m sure that’ll change.

  • Anonymous

    i think june 3rd.

  • Anonymous

    lol brandi DOES have a band but she’s never exploited her relationship with miley to push it out into the public

    that’s why i like her

  • Anonymous

    well im the one who asked the question
    and to tell to you
    i just want to ask it.

  • Amy

    Honestly I prefer her when she looks young like that. I hate it when she wears 25326 pounds of makeup and tries to look 25. The worst was that one event she went to with Justin, in which she tried to make him not look like a pedophile. Remember? Her foundation was sooooo thick.

  • Anonymous

    lmfao hun she does have a band. the reason you have never heard of it is because she doesn’t whore out miley to promote it, unlike mandy and justin. it’s called “working for your fame”. you are probably unfamiliar with this concept.

  • Anonymous
  • Anonymous
  • .

    that results from forgetting to type the ‘.’ in the name space. its not like im typing some completely different name. but good try.

  • Anonymous

    but if she did happen to play at the same event as miley, she would quickly hop onto the ‘famewhore’ list. she just doesn’t perform much period.

  • yo!

    no justin has a job remember…hes a fulltime phedphile lol its not as easy as it looks , thye have to keep the incredibly naive(miley) interesting in them at all times
    hahah sike
    niley forevaaa<3

  • Anonymous

    WTF is that eye makeup? jesus

  • Anonymous

    GUYS!!! THIS IS GASTON, IT’S CALLED DOUCHEBAG WITH A GUITAR!!!!!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=7o5T_HsCZEQ

    p.s. Liam is totally hot

  • Amy

    Well he’s hotter than the famewhore, I’ll give him that. But this particular pic is sadly not him.

  • Amy

    EW. Yes, that. Girl needs to embrace her youth! No need to look 25 until she’s 25!

  • Anonymous

    lol true shit.

  • Anonymous

    they perform a lot actually, they’ve gone on three tours and their fourth starts in two weeks. and they would never use miley or her connections to book a gig, they have more dignity than that.

    i’m a fan of the band btw. great girls. i found them on myspace and loved em, didn’t even realize one member was related to miley for a month!

  • Anonymous

    Lol speaking of her famewhore friends did anyone watch that “I’m a Celebrity” show with Heidi and Spencer? I swear to god those are two of the most obnoxious human beings I’ve ever come across.

  • Anonymous

    Yup. Brandi and her boyfriend Sam are both good people from what I can tell. They love music but neither has EVER used Miley to get famous and I appreciate that. Good to know that there are still some genuine people in Hollywood, you know?

  • Anonymous

    It’s not? Who is it?

  • Madgirl

    Seriosly.She cant even act good

  • Anonymous

    her eyes look bizarre there

  • .

    but if she did happen to play at the same event as miley, she would quickly hop onto the ‘famewhore’ list. she just doesn’t perform much period.

    ****

    exactly. the second she plays at a gig miley is in, the ‘famewhore’ comments will commence. because obviously she wouldnt be able to get the gig without being related to miley so she is obviously using her. clockwork.

  • Amy

    Charlie Hunnam, a British actor.

  • Anonymous

    GUYS CHECK THIS OUT!
    OMG, LMFAO because Douchebag with a Guitar
    is SO Gaston!!

    http://www.youtube.com/watch?v=7o5T_HsCZEQ

  • Anonymous

    They kiss a lot in the script according to someone I know that auditioned for another part. Wonder how Disney could let her do all the passionate kissing since she is only 16 and Liam is 20 or 21? I know she does that in real life with that Justin, but on a Walt Disney Pictures movie? They didn’t even show the kiss (up close) between her and Lucas in the HM movie.

  • Jane

    Yeah, he’s not insanely hot, but much hotter than Gaston!

  • Amy

    I like them too. Sam seems like a really nice guy. And he seems really honest in his faith and his love of music. His band is great, too.

  • Anonymous

    LMAO

  • Anonymous

    oh, haha, I tweeted that to Gaston and then posted it on here, you got my tweet in his @replies? I wasn’t trying to be mean, but come on, he gives off that vibes

  • Anonymous

    honey, justin is using miley. you need to just accept that and move on with your life.

    anyway on topic
    i don’t think liam is hot tbh, but his acting’s pretty good. i’m looking forward to the film.

  • Anonymous

    omg LOL
    if only miley could see what a tool this idiot is
    but then, like that cartoon guy’s female posse,
    she is just a stupid girl
    alas

  • Anonymous

    Why did they post a picture of him?!
    Lmao they just randomly chose a picture of
    some dude instead of the actual guy?

  • Anonymous

    Good thing she hasn’t done that and has not used her. Add I’m sure she’s had the opportunity to do so. Thank goodness for Brandi, she seems like a great girl.

    :)

  • Anonymous

    I disagree.
    Unless she starts taking more acting lessons, drama isn’t her thing. Comdey is BARELY her thing. Sometimes HM makes me laugh, sometimes it makes me think I’m too old to be watching the show and I’m not even 18 yet.

  • Anonymous

    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||
    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||
    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||
    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||
    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||
    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||
    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||
    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||
    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||
    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||
    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||
    IDK DEMI SWEATS SELENA

    ||||||||||||||||

  • Amy

    I think he’s hot in a soccer-player type way. I know that makes no sense but he just looks like a hot soccer player to me.

  • jazz

    lmaoooooo exactly!

  • Amy

    Lmao I have no idea, oceanUP’s just being a prick.

  • .

    hm. did i say anything about justin? general statement. when people get gigs because of their relation to miley, they are going to be considered a famewhore.

  • Anonymous

    World War III”
    This is about a personal experience for me. “World War III” deals with the challenge of a girl who keeps attacking you, provoking you, trying to fight you all the while she’s the only one fighting –Nick Jonas

    “Paranoid”
    We had the amazing opportunity of writing with two great talents, Cathy Dennis and our producer John Fields. We loved the outcome so much we decided to put it on our record –Jonas Brothers

    “Fly With Me”
    This song was originally composed for an upcoming film release. After screening the movie and going through the initial process of matching our style to the visuals of the film, we wrote “Fly With Me.” It’s exciting to know that this song will be used in the film’s end credits, as well as featured on our new album –Jonas Brothers

    “Poison Ivy”
    “Poison Ivy” was a way for us to find the common bond between metaphor and reality. We had the pleasure of writing with our bass player Greg Garbowsky (who we wrote “Tonight” with) infusing new sounds through the use of horn pieces among other new and imaginative musical styles –Nick Jonas

    “Hey Baby”
    We originally wrote this song for the last album (A Little Bit Longer) while on the road, but felt the “old school sound” was more cohesive with our present style –Nick Jonas

    “Before The Storm”
    This song was written after personal experiences that made us grow in the ways of love and relationships –Jonas Brothers

    “What Did I Do To You Heart”
    We wrote this song last summer while on tour in Europe with Avril Lavigne. Still learning and coming into our own, we saw that we would try to solve issues about girls, life, and coming of age, without even knowing what the challenges would be –Jonas Brothers

    “Much Better”
    Our fans mean the world to us and “Much Better” is giving back to them. After two years of their loyalty and dedication we felt there was no more personal way to give back than to share our influences, from the Bee Gee’s to Neil Diamond –Joe Jonas

    “Black Keys”
    The inspiration for this song came by way of sitting one day at a piano and writing my first song through the use of only the black keys. It was then that I realized the simplicity of black and white versus the noise that is brought on by color –Nick Jonas

    “Don’t Charge Me For The Crime” (featuring Common)
    “Don’t Charge Me For The Crime” is a story about getting roped into situations beyond your control. A friend calls you needing a ride and unbeknownst to you, he’s just robbed a bank. Being the good friend that you are, you pick him up and involve yourself beyond your control. This all leads up to you wanting to do the right thing, but even more so, wanting to help those around you into doing the right thing –Jonas Brothers

    “Turn Right”
    The idea stems from the course that racecar drivers take out on the track, always turning left and here if you take that one chance to go against the grain you find yourself in the arms of safety. It’s a song about taking a chance, doing what you are not necessarily comfortable with and discovering solace in the unknown. And most importantly, trusting those who mean a lot to you –Joe Jonas

    “Don’t Speak”
    “Don’t Speak” is an homage to some of our favorite contemporary bands: U2, Kings Of Leon and Muse. I think it deals with the biggest mistake we all make which is dwelling on the past instead of just making strides towards the future. All too often we get stuck spinning our wheels trying to fix things without ever realizing how much life is passing us by, because we’ve forgotten how much there is to just look forward to –Jonas Brothers

  • Anonymous

    AHAHAHAHAHAHA!!!!! JUSTIN SHALL NOW BE KNOWN AS “DOUCHEBAG WITH A GUITAR” OMGGGGG

  • Anonymous

    I read this comment on JJJ and I really like it.

    “i really like miley but i highly doubt she will be taken seriously for as long as she stays with justin. even after that it will be very, very difficult for her to prove herself as a serious actress… she’s going to have to grow up a lot. not just in terms of toning down her over-the-top acting, but her maturity in interviews and the like.

    unfortunately most people look at her as a stupid, naive kid right now and her current personal life doesn’t do anything to discredit that assumption. in addition, little snippets like this just make her look like a hormonal little girl. it’s time for her to start having better judgment and be more articulate and reasonable if this is honestly the path she wants to go down.”

    I mean don’t get me wrong I love Miley but right now I can’t see her as the serious actress she wants to be.

  • katy nª 1 hater miley

    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore

  • Anonymous

    …because they are. people who exploit their relationship with miley for fame/money/attention are famewhores. yay.

    anyway.
    what do you guys think about the idea of the movie? too melodramatic? will miley be able to pull it off without being cheesy?

  • Anonymous

    That is such an accurate depiction of Gaston, it’s scary. Or maybe he just fits the “unemployed dude who thinks he is talented but really just fails epically and relies on his looks and lady charming skills for cash and attention” stereotype so perfectly.

  • twitter.com/moniquejonas follow me:)

    hottie(:

  • Amy

    VERY good comment.

  • katy nª 1 hater miley

    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore

  • Milla

    Nick Sparks movies walk a really fine line between cheesy and touching. IDK how this is going to turn out.

  • Anonymous

    OFF TOPIC:

    I’d totally go les for Miley…
    just sayin’.

  • Amy

    I think it might end up kinda cheesy but I’ll see it anyway.

  • Anonymous

    i think it’s the latter
    and GTFO katy, go to happy attention whore land
    take gaston with you

  • katy nª 1 hater miley

    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore

  • ISABELLE

    I DONT CARE WHAT HIS NAME IS..ALL I CAN SAY IS THAT HES FUCKING SEXY..SHES SO FUCKING RIGHT

  • Anonymous

    well it’s not the typical “shy girl falls in love, finds happiness, then dies” story so i hope it won’t be TOO melodramatic.

  • .

    i said people who get gigs because of their relation to miley are automatically famewhores. never said that was necessarily exploiting; that involves more selfish needs with no regard to the other person. i was just stating what most people think on here. no need to continuously reply if you disagree.

  • Anonymous

    great now people are going to get all pissy because her love interest is older then her bf is. people are stupid.

  • Amy

    Lol oh God I like Mandy Moore but A Walk to Remember was so unbearably cheesy.

  • Anonymous

    I really hope Miley does a good job here. I don’t think her acting level is above a disney movie. For now at least, we’ll just have to wait and see.

  • katy nª 1 hater miley

    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore
    miley whore

  • Amy

    That IS exploiting and Justin IS a famewhore, now go away.

    Guys let’s ignore this girl and just post your favorite NSparks book.

    The Notebook

  • aaliyahnoelle

    thats not even the right guy oceanup DAMN YOU PEOPLE GET IT WRONG LIKE ALL THE DAMN TIME

  • Anonymous

    http://www.answers.com/topic/exploit

    now gtfo and go worship the douchebag with a guitar elsewhere

  • http://twitter.com/mileycyrus zomg.

    “unemployed dude who thinks he is talented but really just fails epically and relies on his looks and lady charming skills for cash and attention”

    that describes 2 of my ex-boyfriends. that’s why i can’t be too hard on miley for dating this moron, because i’ve fallen for the “sensitive and hot” aka total loser before, too.

  • Anonymous

    Doesn’t look any better than Justin.

  • Anonymous

    the ACTUAL liam does

  • Anonymous

    message in a bottle ftw!

  • Anonymous

    I agree.
    Disney Actress = YES
    Serious, Out in the real world actress = Not so much.

  • Anonymous

    justin gaston is a famewhore
    who loves attention
    he said it himself the end

    Whoever that person here. chase or garret.
    go marry him now please.

  • jazz

    the notebook is such a great book. made me sob. :(

  • Anonymous

    “Not bad to look at for the summer”
    She knows she’s going to breakup with justin soon

  • Anonymous

    The Guardian, obvs. So underrated.

  • Amy

    I’ve never cried while reading a book. Watching a movie, that’s a different story (for example, UP made me cry within the first 10 minutes, omg).

  • Anonymous

    haha true.
    I was obsessed with it when I was 12. To this day I still know every single line of it.. except now I recognize it’s cheesy-ness.

  • Anonymous

    god, let’s hope!

  • Amy

    Never read it. What’s it about?

  • Anonymous

    She’s such a dumbass.
    I swear.
    It’s ridiculous how stupid she is.

  • Anonymous

    I really hope so.
    Dude’s 15 minutes of fame are OVER.

  • Anonymous

    I AGREE LMFAO!

    and those funny miley so called ” TRUE FANS ”
    is now kissing his ass too.

    like OMG I LOVE YOUR VOICE YOU KNOW YOUR SO AWESOME REALLY I LOVE IT LIKE OMG!.

    lol
    if his voice is good.
    he sohuld have won NS

  • Anonymous

    A Walk to Remember, because it was based on his sisters real life…

  • Anonymous

    I love how you guys call Miley stupid because she likes a guy who is not up to your standards. She’s not the only one in hollywood, everyone right up to Tupac and Biggie got used or is being used, and they were grown ass lyrical geniuses who grew up on the streets, if they couldn’t realize they were being used, then really, they’re all dumb. Problem is, after everyone used them, they still had more money than the rest of us…that being said, I looooove the Douchebag with a guitar

  • Anonymous

    FOR THE LAST FUCKING TIME
    THAT IS CHARLIE HUNNAM

  • Anonymous

    First?
    He is HOT

  • Blair

    that’s not liam whatever….that’s Charlie Hunnam…

  • Anonymous

    is it sad that I cried in Harry Potter? I mean, I felt like I knew Harry and all of the characters and I felt like I was watching each scene play out…It felt real to me…

  • Anonymous

    his voice is terrible and anyone with ears can determine that. BEHOLD!

    http://www.youtube.com/watch?v=TzqTWukuxMs

  • Anonymous

    You’re kidding me right?
    All the person did was state their opinion and I believe they explained it had NOTHING to do with Justin. YOU GTFO.

  • Anonymous

    Why hello there Charlie Hunnam.
    Cough.
    Liam isn’t my cup of tea but he’s infinitely more attractive than her current boyfriend.

  • .

    you only prove my point. exploiting requires more selfish needs with no regard for the person at all. a person who gets a gig because of their relation to miley doesn’t necessarily mean they don’t care about her. if brandi played at the same gig miley did, i wouldn’t think any less of her. but many people on here apparently would. that is my point. again. if you disagree, there is no need to keep replying.

  • mfans is god

    Miley is right about the body
    LOVE HER<33

  • Anonymous

    He is a hot boy.

    Dump Gaston, damn it.

  • Anonymous

    “On Christmas Eve, Julie Barenson, 25 years old and newly widowed, finds an unexpected present-a Great Dane pup that her late husband, Jim, had arranged for her to receive after he died from a brain tumor. On that melodramatic note, bestselling author Sparks (Nights in Rodanthe) begins his latest love story, one in which he combines elements of romance with those of a thriller. Julie’s new dog, Singer, turns out to be a better judge of character than she, which is unfortunate because the dog nearly gives away the book’s ending when he growls warily at Richard Franklin, the new man in Julie’s life. On the other hand, the pooch loves to be around Mike Harris, Jim’s best friend, who has grown to love Julie. Richard’s increasingly bizarre behavior causes Julie to break up with him, and his subsequent stalker tactics make for compelling action, especially when he plots to destroy the budding romance between Julie and Mike. But the writing is lax at best, with multiple point-of-view shifts in the course of one page or even one paragraph. Secondary characters are two-dimensional, such as Pete, the dumb cop who is taken in by the scheming Richard, and Andrea, Julie’s co-worker at the local hair salon, a low-class broad from the wrong side of the tracks who might as well have “next victim” tattooed on her forehead. Yet Sparks fans clamor for his brand of love story, and, with the added punch of suspense, this one will be another bestseller.”

    From Amazon :P It’s really good though!

  • sion

    First?
    He is HOT

  • Anonymous

    lol dude the way tupac got used wasn’t exactly the same way miley is getting used

  • Anonymous

    LOL people call her stupid because it’s SO obvious that he’s using her and she just doesn’t get it. add to that her “friendship” with ppl like speidi and it’s pretty obvious that the girl can’t tell a famewhore from a damn rock.

  • Anonymous

    lol dude that girl does this on every post, she’s a justin superfan.

  • Anonymous

    lolllll that’s not even him
    but after looking at fagston all year i’m sure liam will be a welcome, refreshing sight

  • Anonymous

    I always cry at the end of the first one.

  • Anonymous

    wow! she say that to every boy.
    why does she even have A boy friend ??
    why dont she just go out ALL of them

  • Amy

    Honey, I hate to interject, but no one cares. His recent Details interview made it clear what he wants. Now kindly GTFO, let us stay on topic now.

  • Anonymous

    lol dude the way tupac got used wasn’t exactly the same way miley is getting used

    im pretty sure you are missing her point.

  • Anonymous

    lol every guy is hot for miley cyrus
    he’s like this to justin gaston

    OMG!!!
    heez, like, so, like, dreeeemy. like, yea. i tink GOD, like, mde him and, like, snt him down 2 beautifulise thiz world with his beooty and smartnessness.
    xoxo
    SHA!

    (Read in best Miley Cyrus voice)

  • Anonymous

    EW

  • Anonymous

    they should hook up
    hell id be happy if miley and a toothpick hooked up ANYTHING is better than pedo
    lol i was watching steve wilkos show today and this 43 year old man got a 17 year old pregnet and i thought of justin gaston hahah!

  • Anonymous
  • carolyn

    Betchu Miley’s gonna have a fling with him. she does it with every co-star she works with. ahhaa

  • Anonymous

    miley isnt worth a movie written for her. the end.

  • Anonymous

    I completely agree with you. You make a good point and that person is an idiot.

  • kjkj

    she’s a 16 year old guy. she’s ALLOWED to say whoever she wants is hott. It’s not that big of a deal!

  • Anonymous

    LOL no, this girl does this on every miley post i’ve ever been on. she worships the ground fagston walks on. don’t ask me why. i think her name is britanny or something

  • lianna

    thats like rape

  • Anonymous

    How? his friends all used him, he paid out of his own pocket for everything, they went on stage and rapped with him, they went to award shows with him, they partied with him, they got girls because of him…Miley isn’t sleeping with him, maybe he’s getting SOME fame from him (well, not fame, let’s say he’s becoming known) and he uses her resources, but yeah…the concept of using hollywood celebrities is all the same

  • Amy

    Hrm…. maybe I’ll check it out.

  • Anonymous

    I care. If you’d like to stay on topic, do so. Who’s stopping you?

  • Anonymous

    LMAO
    God I love Miley but she is so, so stupid when it comes to boys.

  • Anonymous

    there is nothing ‘obvious’ about it because you’ll never know whether he really likes her or not. the girls point still stands.

  • Anonymous

    haha i was seriously LOLing during this……no wonder he is dating miley cryus…they both have horrible voices

  • Anonymous

    really? I cry in the last 3 books…

  • Anonymous

    LIAM IS NOT HOT FOR SAKES.
    btw the photo is charlie not liam

  • Anonymous

    lol i cried in the 6th book but not for the movies….mabey this year i will

  • j
  • Anonymous

    She’s………..a 16 year old……guy?

    Interesting.

  • Amy

    I cried at the end of the last Lord of the Rings. :|
    “I can’t carry it for you… BUT I CAN CARRY YOU!!”. Cue me bursting into tears.

  • Anonymous

    I watched a couple of interviews and clips of his last week. He seems like a very intelligent and well-spoken guy. Hard-working, too. I hope Miley doesn’t put him off with her immaturity.

  • Anonymous

    a walk to remember was so sad.

  • huh?

    Why are people talking about Justin? i don’t see his name anywhere.

  • Anonymous

    exactly. Biggie was a fatass motherfucker who talked like he was illiterate, you’re telling me that Lil Kim loved him because of that? Or because he already signed with Puffy and his label and was friends with Tupac at the time? Dude, Lil Kim used the shit out of Biggie but he didn’t care, she was just his fuck buddy when Faith wasn’t around…

  • Anonymous

    didnt make anything clear. but i was making a general statement. if you want to include justin in there, go for it. advice, iv already said, no need to reply continuously being that we disagree – then you’d be able to stay on topic.

  • Anonymous

    that was pretty dumb.

  • Anonymous

    umm lol i like miley but she has really bad taste in guys… the only one of her bfs that i’ve ever found attractive was nick… and while charlie is hot liam isn’t really.

  • Milla

    I was majorly disappointed in the last HP book. It just didn’t do it for me. That said, HP owns Twilight in every way, shape, and form.

  • Anonymous

    i love miley, all you haters need to get out..why wast e your time1

    and thats not liam,…check just jared jr for a correct picture and he is hot :)

  • Anonymous

    …and tupac ended up dead. he may have been a brilliant rapper but he was a terrible judge of character. now as far as i know justin’s many offenses do not include being a member of the crips, so she isn’t going to end up shot to death, but to some extent you are right. however i do think her parents are failing in their duties. she is just a child, remember, and they have allowed her to surround herself with losers whose entire lives, relevance, and jobs depend on her. mandy, justin, even spencer and heidi. i think she’s stupid, but i think her parents are the ones at fault here.

  • Anonymous
  • Anonymous

    lol guys ignore the justin fangirl please, she’s just a troll.

    anyway, i ADORED the notebook. adored. my favorite book and movie ever.

  • Anonymous

    STOP POSTING CHARLIE

  • Anonymous

    it’s obvious honey. now go take your medication britney, no one wants to hear your bitching tonight.

  • Anonymous

    Please, i’m here on Miley posts often, i’m pretty familiar with the process. If somebody doesn’t think Justin is an evil demon or dares to share a new insight everybody personally attacks that person and calls them a ‘super-fan’ or something equally stupid.

  • Anonymous

    me too, the entire deathly hollows thing seemed so irrelevant to the actual plot!

  • Anonymous

    …it’s obvious.

  • .

    ha. thanks. im pretty use to these posts. disagree and all of a sudden your the same person as everyone else as well as being someones number 1 fan. occeanup has some of the most mature people you’ll find. ; ) its all good.

  • Anonymous

    If that is what you call a troll, you’re over-sensitive.

  • Anonymous

    and this is why i am never allowing my children to go into showbiz

  • Anonymous

    …ask that girl yourself. she’s on miley posts all the time and defends justy wusty whenever anyone dares to call him what he is (ie a famewhore).

  • Anonymous

    lol oh god sadly that’s probably exactly what’s going through her head

  • JGcankissmyass
  • Amy

    I hate Twilight soooooo much, Jesus Christ. It’s such a stupid book, I’ll never understand why people like it.

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • Anonymous

    Oh sorry, I meant the movie. The first movie. I didn’t know we were talking about the books.

  • Anonymous

    Gay

  • Anonymous

    dude same here!!

  • Anonymous

    oh god this guy is like the epitome of a tool

  • Anonymous

    Ignore. The. Troll.

  • Anonymous

    That’s not him. :/ The real Liam is in his 20s and only mildly attractive. I was hoping for a young, charismatic guy to play her love interest so she’d dump Justin for him, but eh. I’m not too excited for this movie, I like Miley but drama isn’t really her strong suit.

  • .

    Please, i’m here on Miley posts often, i’m pretty familiar with the process. If somebody doesn’t think Justin is an evil demon or dares to share a new insight everybody personally attacks that person and calls them a ‘super-fan’ or something equally stupid.
    —-

    basically. and this is the future america.
    frightening. dare you speak contrary to the masses and it’ll surely be an onslaught.

  • Anonymous

    Well I agree, it’s all about how you judge others, but do you even know the Cyruses? They have the biggest hearts out of anyone, they all believe that everyone deserves to have their dreams become reality, why do you think Miley asked JB to go on tour with her (yes, she did, look at her E True Hollywood Story)…I hate Gaston, but I understand Miley’s side, they are not judgemental in the least.

  • Milla

    Exactly! The entire thing seemed like a video game sidequest. Oh and seconding the request to ignore the pedophile fan, let’s stay on topic please.

  • Anonymous

    Lol, in the 5th book, I cry when Sirius dies…I cry when dumbledore dies in the 6th, and the entire ending of the 7th book

  • Anonymous

    i don’t think they’re horrible people, i just think thir naivite is going to destroy her. it’s like the spears family all over again. good people, too trusting, superstar daughter, famewhore boyfriend. oy.

  • Anonymous

    hell yeah, HP kicks Twilight in the nuts

  • Anonymous

    yes it is! in hm the drama parts were her best acting parts

  • Anonymous

    lol that justin kiss ass
    is chase or justin himself

  • Vic2763

    surrounding? thats the thing. i think people would say that about anyone. granted some may be using her. but if brandi up and started a band, i can guarantee all of a sudden she would join the ‘famewhore’ train according to some people.
    *****

    lol. so true.
    *******************

    Brandi does have her own band- Frank & Derol. They will be playing the House of Blue. Check @brandicyrus, and @frankandderol twitters. Miley has never promoted her band, I imagine @ Brandi’s request.

  • Anonymous

    I strongly disagree.

  • Milla

    I really don’t get it either. The writing is terrible and cliched, the characters are flat, the plot is predictable. And don’t even get me started on the ridiculous conservative “values” in the last book. Yay pedophilia and death during childbirth. And IDGAF if I just spoiled something, trust me the book isn’t worth reading anyway.

  • Anonymous

    exactly. Biggie was a fatass motherfucker who talked like he was illiterate, you’re telling me that Lil Kim loved him because of that? Or because he already signed with Puffy and his label and was friends with Tupac at the time? Dude, Lil Kim used the shit out of Biggie but he didn’t care, she was just his fuck buddy when Faith wasn’t around…

    =================

    lil kim knew biggie before the fame before you go bringing tupac, biggie and lil kim into some discussion about Miley know your facts.

  • Anonymous

    Ignore the troll.

  • Anonymous

    yeah she finds justin attractive too ew

  • .

    …ask that girl yourself.

    hmm nope. iv been on them and see people say similiar things to me and then i watch you accuse all them of being the same person. but thats about it.

  • LittleWasserman

    Guys Ocean Up are the dumbest people I know. That is not Liam. They want us to think that, but its not

  • Anonymous

    haha yah. I love how you’re a ‘fan-girl’ when you clearly stated you weren’t even talking about Justin. That’s oceanUP for you I guess. They don’t fool me one bit. I know how it works. I’ve experienced their wrath before.

  • Anonymous

    I know. But I really don’t like her parents, her mom seems like a CREEP who just wants to be Miley’s BFF and not her mum… her dad seems nice but oblivious as fuck. And all of her siblings except maybe Brandi seem profoundly screwed up.

  • http://www.flickr.com/photos/37146583@N03/ emily.
  • Anonymous

    oh, so you aren’t the britney girl?

  • Abbi

    You guys are NEVER going to be happy. You say that Justin & Mandy are using Miley for fame but if she was hanging out with someone more famous than her you would be saying that she was using them. (Oh & by the way Mandy was hanging out with Miley before she was famous. She did the first concert with Miley for use during the first year of Hannah Montana before HM had even started airing so she wasn’t famous.)
    If she hangs out with Demi or writes her on Twitter, Miley is just trying to “Steal” Demi from Selena. If they don’t talk for a while they are fighting. If Miley goes out with Nick she is either breaking up with Justin or it’s a publicity stunt.

    Why can’t you guys leave the girl alone, she’s 16 for Gods sake. She is allowed to have whatever friends she chooses. The girl is allowed to make some mistakes and by the way who are we to say she is making a mistake? Mistakes are how people grow into adults it how we learn. God forbid she not make mistakes & never grows up. Look at Michael Jackson he never grew up we don’t want that to happen to her.

  • Anonymous

    no offense but NO ONE CARES

  • Anonymous

    Yeah, again I do see where you are coming from. And I do see a K-fed in him….I was just pointing out that they are the kind of people who choose to see the good in everyone…

  • kiara

    Ignore. The. Troll.
    **

    so we should ignore you?

    cause you sure nough still here refreshin up a storm.

    girl stop. sound like an idiot.

  • Anonymous

    That. is. charlie. hunnam. tim you are stupid as shit sometimes

  • http://www.myspace.com/ashleighd DoYouCare?

    I think that’s the wrong guy, Tim.

    I’m not too fond of Cyrus. I’m gonna see the movie. If it’s good, I’ll gain some respect for her but if it sucks, no more Cyrus in this household.

  • Amy

    Ew, I only read the first one. Good thing I didn’t read any of the others. It’s just a stupid book. And it’s so obvious that the author lady just wants to be the girl in the book. :P Ugh. HARRY POTTER FTW

  • Anonymous

    same person keeps posting all the miley hate pfff go back to the selena topics please.

    miley you rock liam is cute.

  • Anonymous

    lmaoooo there used to be this obsessive selena fan who used to use the phrase “girl stop” all the time. are you her? it was months ago, i just always found that phrase funny…

  • Anonymous

    Yeah, they knew eachother, but she never got with him until he was recording his first album…

  • Anonymous

    yeah. :/

  • Anonymous

    Twilight is repetitive and sounds like a little girl who had a fantasy wrote that book. JK Rowling turned fantasy into reality for me

  • Anonymous
  • j
  • Anonymous

    i know they are. and i can tell from miley’s interviews and twitters that she honestly can’t tell that people use her. she just wants to think that they all love her for who she is, not her money or her fame. that’s what concerns me… it started with mandy, then justin, now speidi? where does it end? :|

  • Anonymous

    i can’t picture miley as a serious actress to be honest… i mean right now she’s a joke in the acting community, known mostly for being used by a pedophile (not hating, it’s the truth) and she always comes across as really immature and inarticulate…

  • Anonymous

    I hate everyone in her immdeiate family except Brandi. She’s the only one who seems to have a brain.

    Billy Ray- uses his daughter and lets her do whatever the fuck she wants.
    Tish- evil motherfucker who tries to control people
    Braison- takes after his mom
    Trace- crackhead
    Noah- slut in the making

    They need family counseling.

  • .

    I love how you’re a ‘fan-girl’ when you clearly stated you weren’t even talking about Justin.

    never said i was a fan-girl and as i have been saying, i was making a general statement. you accuse people of being ‘fan-girls’ when they happen to say something even slightly different from what you have.

  • Anonymous

    lmaoooo there used to be this obsessive selena fan who used to use the phrase “girl stop” all the time. are you her?

    wow. just wow. you guys are so typical.

  • Anonymous

    yup his famewhoring has finally started to pay off

  • kelsea

    so hott!! she is ao lucky and good thing she ended it with her boyfriend but i saw a picture of them kissing on the beach from the movie and whoaa! it looks like this movie will be good!!

  • Anonymous

    OMG!!!
    heez, like, so, like, dreeeemy. like, yea. i tink GOD, like, mde him and, like, snt him down 2 beautifulise thiz world with his beooty and smartnessness.
    xoxo
    SHA!

    (Read in best Miley Cyrus voice)

    ———

    LMFAO! thats freaking funny i love miley but lol

  • Anonymous

    Lmfao, no one takes her seriously. I wish she wasn’t so pretentious sometimes. I like her music but she is hardly a “legit artist”.

  • Milla

    The books just kept getting more and more awful. It’s something I can picture Justin Gaston reading, they were THAT bad. Literally no intelligence or wit or anything, just cliched messes. HP ♥

  • Anonymous

    i dont really get the problem if miley knows that people are ‘using’ her. people like to point out how much mandy promotes her band on mileyworld and what not, which obviously miley knows about, so what is the issue.

  • Moderator

    Why is that one person keep replying to them selves?
    and even changed its name

  • Anonymous

    i’m typical? lol i was just wondering, chillax darlin. anyway kiara are you her? cuz you used to make me laugh

  • Allie

    WTF!? Everyone who’s friends with/worked with Miley says she’s actually very mature for her age. Just becasue she comes off as crazy and childish on film doesn’t mean when she’s at home just chilling that she’s like that too.

  • Anonymous

    um no. even though i do see you calling everybody britney all the time.

  • Anonymous

    who’s the “dot . ” person?
    miley?

  • aaliyahnoelle

    i love how oceanup still has that picture up when thats not liam. justjaredjr has a proper picture of the actual person.

    dammit oceanup

  • jazz

    i like her but i highly doubt she will be taken seriously for as long as she stays with justin. even after that it will be very, very difficult for her to prove herself as a serious actress… she’s going to have to grow up a lot.

  • Anonymous

    agree.

  • Anonymous

    who are you? i was talking to “.”

  • kiara

    no. not her. not here often actually.
    glad to make you laugh though.

  • Anonymous

    The problem is that
    1) these are grown people using a child and
    2) Miley seems to think that she’s just helping out these people, as a reward for their friendship. I think she thinks that they’d still be her friend if she refused to promote them or allow them to mooch off of her. It’s the classic famewhore strategy.

  • Anonymous

    Lol idk but she keeps changing her username

  • Anonymous

    lol i think it’s the opposite… she’s mature when she’s working but acts like a 10 y/o when she’s just hanging out. that’s what i get from the mileymandy vids anyway.

  • munirahmars

    oooohhh sexaaaaaay! haha