Miley, ‘Teacher Said I’m A Bad Student’

  • Anonymous

    a post disappeared :O

  • Tatiana

    Why was the post deleted :/
    I want it back! Who are you, Selena Gomez?

  • Anonymous

    i dont really like miley that much
    but she looks real prett yin the first pic :)

  • emily

    ya miley is lookin so unobvious and yukk in all these pictures….
    she must have done sumthin wrong in the school or somethin bad (like she always do in hollywood…) so thats y teachers have just told her… n by the way does she goes to the school? i mean i hav always seen her on the roads doin shopping or with her friends she don’t go to schools.. n thats the truth

  • Lia

    wow, really?
    Mayeb they aren’t jealous maybe they just DONT LIKE HER!
    why do all haters have to be JEALOUS?
    that makes no SENSE.

  • Rachel

    she is sooo pretty!

  • Anonymous

    too bad so sad.
    first.

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    Check out the site if you’re a Jonas Brothers fan!
    Thanks!

  • Anonymous

    ew im sorry but she looks like shit.

  • Olivia

    First?

  • Haley!

    I am #1 yay!!
    Miley is gorgeous!!

  • Anonymous

    she must not know what emo is

  • Anonymous

    OU, stop making it sound pervy…Love Miley and Emily!

  • cami

    I’m sure she’s just trying to get in to character for her new movie The Last Song. Her character Ronnie is emo and a little troubled and then made all better when she finds love with Will played by Liam. Kind of a lame story. Wonder if she will dye her hair again black?

  • Anonymous

    The First pic is pretty

  • Olivia

    First? she looks great!!

  • krissy.

    firrrssttt. i love miley. ;)

  • Anonymous

    she really pretty!
    <3

  • Anonymous

    is that something drawn on her wrist or is it a bracelet?

  • Anonymous

    More proof she is a fucking dumbass! Even her own teacher said she was stupid! OH god I can’t wait till the dumshit fans make up some lame excuse!

  • Anonymous

    wtf she not a bad student
    by a regular teacher
    just tennis teacher
    oceanup

  • Aim

    aww she looks kinda emo lol..
    soo who thinks that Miley is the special guest in Before the Storm??
    hehe i doo :)

    random fact, did u guys kno that Miley and Taylor (Jacob Black) are friends?? lol i didn’t know that.

  • Anonymous

    http://tinyurl.com/naghcu
    I made a Miley Blend! Check it out please an
    d comment

  • Jane

    She’s really pretty, but I don’t think she’s a scholar. Hahah :D

  • Anonymous

    LMAO! XD
    LOVE HER!
    Miley looks soo gorgeous in that 1st pic.
    her eyes *0*

  • Anonymous

    She looks like she has a black eye in the first pic.

  • anonymous

    WHO CARES?!

    BITCH.

  • Anonymous

    she looks so young…

  • Anonymous

    i doubt it =[
    it’d cause way too many rumors.
    & jb like to keep a “clean” image.

  • Anonymous

    yuck.

  • Anonymous

    FU!

  • Anonymous

    lol how much do u want to bet that the tennis teacher is her loser bf? not like he has anything else better to do right

  • Anonymous

    hope so

  • Anonymous

    lol, emo kids are those dumb shits who take ~artistic~ photos of themselves looking pensive and then post it on their myspace

  • Anonymous

    honey, its all make-up. Without it she looks like the daughter of Shrek and Fiona… oh wait! she is!

  • Anonymous

    why is she taking pictures of herself looking off into the distance hahaha wierdooo

  • rii

    aww she looks kinda emo lol..
    soo who thinks that Miley is the special guest in Before the Storm??
    hehe i doo :)

    random fact, did u guys kno that Miley and Taylor (Jacob Black) are friends?? lol i didn’t know that.
    ————————————-
    idk, miley would be a big surprise and it would sell well. who knows? im hopin it is. so much controversy over it will come if it is lol.

    theres been at least a pic of miley and taylor lautner in the past. that pic of them together from i think it was that aids event in 2006 that miley talks about when she first met nick. so i wouldnt doubt completely that they are friends, i think theres a good chance they are.

  • http://www.oceanup.com annie

    she has terrible grammer

  • Anonymous

    honey, you’re just an idiot.
    OH and jealous =)

  • Anonymous

    Who else could it be, seriously?

  • Anonymous

    she gained so many haters…

  • Anonymous

    she was names best fair without makeup by some magazine i dont remember but it was on E!

  • Anonymous

    looks like someone punched her in the eye o.O

  • Aim

    well here’s the thing:
    Miley twittered on April 13th:
    recording wiff friend is fun! :)
    and then, 2 days l8er, JB said they finished a new song.

    Plus, the title fits perfectly.

    what do you mean that JB wants to maintain a clean image??
    are you saying that having Miley on their album would be bad??

  • rii

    lol, emo kids are those dumb shits who take ~artistic~ photos of themselves looking pensive and then post it on their myspace
    ————————
    so many types of “emo” tho now.

    emo wrist cutters
    emo like u described
    emo for just EMOtional
    emo… etc. haha

  • Anonymous

    Blame it on Justin she gained her fans back but when she started rolling with the pedo’s and famewhores she started losing some.

  • Amy

    Her eye does look strange, lol. But pic #2 is so cute, I love Emily. :)

  • amanda

    She’s so beautiful

  • Aim

    lol yea they took a pic together @ the MTV awards and i was like whoa… didn’t know that lol.

    good for them, thats cool. :)

  • lana

    aw. her eyes look really pretty.

  • Anonymous

    Miley is so pretty, and mileys is not stupid or lame, if she was so lame, would she have won an mtv award?, Would her movie made 7o million dollars in the box office? NO>!!!

    So leave her alone!!!

  • Anonymous

    Oh Yeah! I am so jealous of this:
    http://www.mileyfansgallery.com/albums/Candids/Helping%20Look%20for%20Neighbors%20Lost%20Dog%20%28March%2028%202008%29/09.jpg
    oh god! Seriously. I looked 10x better than her without make-up. She gets all the Hollywood treatment the best products but she still loooks like shit. Also some of the best make-up artist so don’t go saying she is
    “naturally beautiful”

  • gvv

    http://tinyurl.com/naghcu

    check it out xD

  • Anonymous
  • Anonymous

    PREETYY!!

  • Anonymous
  • Anonymous

    Blame it on Justin she gained her fans back but when she started rolling with the pedo’s and famewhores she started losing some.

    I still love Miley with or without Justin. Justin can go die for all I care. Sad to know only few people feel the way I feel. Sorry for bringin up Justin.

  • Anonymous

    glad this was the last post of the night for me =]
    later yall
    PEACE!

  • mimi

    Blame it on Justin she gained her fans back but when she started rolling with the pedo’s and famewhores she started losing some.
    ——————–
    give it up! justin does not affect her work performance and is none of your businesss what she does in her personal life. since when boyfriends interfere with someone work? he doing his thing she doing her thing they finish working and the they go out and have a good time is called dating and having fun !just is case you were having problem understanding the concept!
    And she is not losing fans she gaining more winning the award just proved it he fan base is just getting stronger and more mature. Now she is gmc video at number six with the climb in country music as well.
    Miley is venturing in different fields she a smart girl.
    books,movies,tv shows,singing,videos,award shows and serious awards shows not kids show she in the real league now my friend, and now she extending herself to country music so i think her fans base is only going to get bigger, and justin had nothing to do with it!!she an individual and her acting and singing does not affect or revolves around justin or by who you people like it or does not like. a fan support her work not her boyfriend that just a bonus we get to see in her life. deal with it!!

  • lANCE

    this is so pointless,shes such an attention person,its got to be about her and no one else,shes not attracted at all

  • Anonymous

    YOU

    BITCH!

  • Anonymous
  • patsyy

    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    shes effing GORGEOUS
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

  • Anonymous
  • Anonymous
  • Anonymous

    Look here bitch I never said I didn’t like Miley is stated the reason she was losing fans. How about you get off her dick and you would realize. Al I did was answer a qustion.Get over it. I hate fucking Miley obsesser,The world does not revole around her. Justin dosen’t effect how I feel about Miley he’s a nobody and a famewhore I personally don’t give a fuck.If she wants to be used well her problem not mine.Chill the fuck out.

  • Anonymous

    lol they are both retards meant to be so much

  • Anonymous

    My stomach hurts.

  • MARCUS

    STOP FREACKIN WINEEEEEING MILEY ,YOUR SO PATHETIC

  • Anonymous

    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL
    BEAUTIFUL

  • Anonymous

    Taylor Lautner & Miley! So Cute!
    http://tinyurl.com/naghcu

  • CDK

    once again another unnecessary twitter post. good shit oceanup.

  • Aim

    dude stop being a friken hater… grow up.

  • Anonymous


    THE RECORD LIFE
    THE RECORD LIFE
    THE RECORD LIFE
    THE RECORD LIFE
    THE RECORD LIFE
    THE RECORD LIFE
    http://www.myspace.com/therecordlife
    THE RECORD LIFE
    THE RECORD LIFE
    THE RECORD LIFE
    THE RECORD LIFE
    THE RECORD LIFE
    THE RECORD LIFE
    THE RECORD LIFE

  • Anonymous

    GTFO

  • Anonymous

    Maybe her teacher said that because she couldn’t focus. She’s always on. Or maybe it was just a joke. Why is she taking tennis lessons anyway? Does it have something to do with the last song?

  • Anonymous

    stop posting that

  • Anonymous

    So what do you want her to do about it?

  • Anonymous

    “tennis” is surely a euphemism for “stroking justin’s balls”

  • Anonymous

    Stop being a fan of a washed out, brainwashed,slutty,dumb ass teen. Grow up.

  • Anonymous

    I used to think Taylor Lautner was annoying. Now I like him.

  • XD

    Why are her eyes so gorgeous!? It’s not fair! Not that I would want to change my eyes but man they’re…GORGEOUS!!! I’m a gal and I can stare at her eyes all day! I like her better w/o make up

  • Anonymous

    “tennis teacher” stands for: sucking justings balls and then him giving her a “pear necklace” HAHA

  • Anonymous

    no make-up? you gotta be fucking kidding me!

  • Anonymous

    omg haters are all SO STUPID. its not funny anymore people its just annoying. what are you five?!

  • Anonymous

    lol, is that the day nick and miley met? i can’t believe that was three years ago. my bb gurl is growing up so fast! :’)

  • Anonymous

    She looks so young without makeup :]

  • Anonymous

    “tennis teacher” stands for: sucking justings balls and then him giving her a “pear necklace” HAHA

    ———–

    lmfao! i love miley but thats funny

  • Anonymous

    fans are even more stupid. They support some slutty teen without talent with a joke that only 4 years would laugh at.

  • Anonymous

    demi just posted a new picture on twitter:

    http://twitpic.com/6g3tt

  • Anonymous

    Is being an idiot your job? She wasn’t ‘defending’ him. She just thinks it’s stupid already (as do I) that people feel the need to bring him up all the goddamn time. If somebody doesn’t completely bash and insult the guy you people say they’re a ‘super-fan’ or they’re ‘defending’ him. Let it go already, you sound stupid.

  • Anonymous

    Miley is suck a fame/money whore. I thought she wanted to “Grow up” She is only doing it for the money so you stupid ass fans can pay for it! dumbasses!

  • Anonymous

    looks like she has conjunctivitis

  • Anonymous

    Yes, i’m sorry, but she is indeed wearing makeup. Maybe not caked-on, but it’s there. Look at her lashes.

  • Anonymous

    harsh

  • Anonymous

    Shes pretty and people get over it shes is going out with Justin and you cant change that so stop hating on him it wont change anything she will still be with him as much as you wanna hate.

  • Anonymous

    She’s so pretty.

  • Aim

    if your not a fan and you hate her?
    than they the CRAP are you on here??

  • Anonymous

    Dude. Chill.

  • Anonymous

    everyone knows the “tennis teacher” is that pathetic dumbass justin. he’s with her every fuckin day.

  • Anonymous

    Agreed.
    IMO, she’s not as “gorgeous” as people say she is. [Nose, fish lips, cheeks, teeth. BLEH.]
    Talented, not so pretty.

  • Anonymous

    I’d give her a black eye in a heartbeat.

  • Anonymous

    She’s pretty. Yes she’s young looking but WTF do you expect, she’s a kid. Don’t let her pedophile BF distract you.

  • Anonymous

    I think she looks even more photos in this photo:
    http://tinyurl.com/naghcu
    (sorry for the tinyurl but the url is freaking huge like 29 letters)

  • Anonymous

    Damn!
    I fell for it.
    You’re good.

  • Anonymous

    perez tweet:

    @mileycyrus I would think you’d be quite good at playing with balls! (I’m sorry. It’s just too easy! Ha)

  • Anonymous

    ENOUGH
    GTFO

  • Anonymous

    I’d give her a black eye in a heartbeat

    thats real mature of you.

  • Anonymous

    LOL

  • Anonymous
  • Anonymous

    Her eyes are pretty, but what gets me about her facial features is her lips. What the hell is up with her lips? They look like fart lips. Well, whatever she could have it worst. She could look like her little sister.

  • Anonymous

    she always does this stupid pouty thing and it makes her look so ridic. i have no idea why she doesn’t just STOP.

  • titi

    She looks great in the first pic it is EMO she all Emotional in it what the hell is she staring at? LOL.

  • Anonymous

    They look like fart lips.

    explain this

  • Anonymous

    can you stop? we get it

  • Anonymous

    Yah I know lol. Who knows what’s going through her mind when she does that.

  • Anonymous

    She looks great.
    I have a random question.
    Does anyone else here ever think about death ?
    I have lately and it’s like freaking me out.
    it’s like I can’t be happy.

  • Anonymous

    perez tweet:

    @mileycyrus I would think you’d be quite good at playing with balls! (I’m sorry. It’s just too easy! Ha)

    ————

    its funny but this guy is kinda lame on one hand he wants her to act her age but the next he would say something like that to her. makes no sense?

  • Anonymous

    oh dear. like, YOUR death? o__O girl if you’re young and in good health don’t even worry about it. just live your life, honey.

  • lalaland

    She looks great.
    I have a random question.
    Does anyone else here ever think about death ?
    I have lately and it’s like freaking me out.
    it’s like I can’t be happy.

    ————-

    Just remember whatever your life is like someone’s life is far shittier…so cheer up.

    hope that helps :)

  • Anonymous

    Like worried about death or just death in general?

  • Anonymous

    she’s pretty in a very 16-year-old girl type way. like i can see why teenage boys would find her attractive.

  • Anonymous

    i would hate to be talked about like Miley I admire her because she is still strong through all of that (perez haters talking about her every trait, lips, eyes, body everything)

    you go miley we love!

  • Anonymous

    Being scared about death is completely normal, I know I get scared. The thought that one day I won’t exist terrifies me. If it causes anxiety or depression though tell your mom and dad, even if you have to write a letter to them, find a way. Then you can discuss talking to a therapist or something. I may be reading to much into your post, i’m not exactly sure what you mean but I hope I helped.

  • Anonymous

    hahaha the second one is so cute :)
    good to see her hanging with people her own age

  • Anonymous

    she’s pretty in a very 16-year-old girl type way. like i can see why teenage boys would find her attractive.

    ——————

    I’m 16 and my bro is 18 he thinks she is pretty hot.

  • Anonymous

    I watched “Britney Spears: For The Record” again yesterday, and honestly it must be difficult to have people follow you and watch you EVERWHERE you go and never have time to just be free. It must feel like prison sometimes. It’s the price you pay for fame but it can’t be easy.

  • jennaelfmanlookalike

    i would hate to be talked about like Miley I admire her because she is still strong through all of that (perez haters talking about her every trait, lips, eyes, body everything)

    you go miley we love!

    …………………………

    I know sometimes I feel so bad noone no matter what they do or how they look should be talked about like that its just plain mean.

    And the girl entertains children and teens and even older people everyone pretty much why does she get so much hate if for one minute she acts like a normal teen?

  • Anonymous

    WOW the first pic is MAJOR look at her eyes and NO makeup!

    haters keep hating its what you do best!

  • Anonymous

    she said recording wiff freindS is fun not friend… its not miley

  • Anonymous

    that would be amazing. trying to not get my hopes up though cuz i don’t want to be disappointed..

  • Anonymous

    I watched “Britney Spears: For The Record” again yesterday, and honestly it must be difficult to have people follow you and watch you EVERWHERE you go and never have time to just be free. It must feel like prison sometimes. It’s the price you pay for fame but it can’t be easy.

    =======================

    OMG that was horrible after that I felt soo bad for britney and I understood why she had a mental breakdown.
    I hope people don’t drive Miley insane I mean some haters are freaking catalysts they will push Miley til she explodes!

    Stay on top and Stay strong Miley.

  • Anonymous

    uglyyy

  • Anonymous

    when will we find out if she is the secret guest on Before the Storm?

  • Anonymous

    the “pout” makes her look like a reject.
    she needs to QUIT that. NOW.

  • Anonymous

    june 4, i THINK

  • http://fmylife.com iCutsYouBiotch

    Perez hilton is a hypocritical, biased scumbag that doesn’t deserve any attention from miley or any other human being. sickening man.

  • Anonymous

    Perez is a terrible and mean person. I can’t understand why she keeps trying to kiss up to him in twitter. He’s still going to treat her and everyone else like trash. So why deal with him.

  • Anonymous

    http://i39.tinypic.com/339q2df.jpg
    such a hot pic of Garret jiroux.. mandys brother!!!

  • http://oceanup.com taylor hater

    poor miley,her life is just so hard!!!!!!!!!!!i am happy her teacher said that because we all know she prob is!!!!!!!!!!!!!!!=)

  • anonymous

    i really like her eyes

  • Anonymous

    hm…some one needs to leak the new jb album

  • Anonymous

    Her eyes are amazing. :D

  • ToniSamone

    poor miley,her life is just so hard!!!!!!!!!!!i am happy her teacher said that because we all know she prob is!!!!!!!!!!!!!!!=)

    ——————

    1. her life is hard 10x harder than your ass sitting behind a computer all day hating on miley.

    2. you secretly want to be her you fag because hating is known to take more energy than just simply ignoring the ones you don’t like.

    3. go fuck your dad and stop wasting space with your useless brain farts.

  • Anonymous

    june 4, i THINK

    —————-

    its seems so far away hahah. i wanna know now!!!!!

  • Anonymous

    So wait. you say her life is hard.. then you go on to say they wish they were her? Not making a whole lot of sense. I don’t agree with the ‘hater’ but you’re really bad at defending her.

  • Kelsey

    She has had pictures that are way more emo looking.

  • Anonymous

    lol..

  • Anonymous

    So wait. you say her life is hard.. then you go on to say they wish they were her? Not making a whole lot of sense. I don’t agree with the ‘hater’ but you’re really bad at defending her.

    ————-

    I think she said her life is harder than that person’s life and that they want all the good things in her life i think is what he/she was trying to say.

    anyways I totally agree and I understand Miley haters are obsessed with her and hate cause they can’t have what she has access to.

  • true

    clearly she does not even know what emo is. but i can tell you that this is FAR from it. miley i think you should look up the word ‘emo’ on the internet and then look at some real emo ppl pictures before posting this crap. i mean demi is more emo than she is and demi doesn’t even try. miley needs to stop it. you are never going to be some rockstar far less emo. you just made the REAL emo ppl shame.
    i don’t care what miley fans have to say to this. you can quarrel all you want but it’s not going to bother me or change my mind.

  • http://oceanup.com taylor hater

    well you are doing the same thing you LOSER,and why would i want to be ugly miley cyrus??????so i would be mean to nice people like demi ,selena and the jonas brothers?????????your weird you made your self look bad the joke is on you cause i am laughing!!!!!!!!

  • Anonymous

    hhahah seriously she put tennis teacher in quotations its obviousy that bitch justin

  • http://oceanup.com TEAM JONAS

    why are you on here????nobody likes you…….OK!!!!

  • Anonymous

    i love when she doesnt even mention justin, he still is brought up and apparent in everything she does. i get some of you hate him and are ‘oh so sure’ he is using her, but stop being so obsessed with. he may or may nor be with her and he may or may not like her. no need to go on and on about it likes its the plague.

  • rosie.

    I’m sure she’s just trying to get in to character for her new movie The Last Song. Her character Ronnie is emo and a little troubled and then made all better when she finds love with Will played by Liam. Kind of a lame story. Wonder if she will dye her hair again black?
    ————–
    her character in the last song is REBELLIOUS,
    not emo. there is a difference.
    i mean its gonna be PG right??

  • Anonymous

    lol dude is defending him your job or something
    gtfo

  • kiara

    oh please.

    she said stop bring him up all the damn time.

    you and your sarcasm ain’t cute. couldnt agree w/ her more.

  • Anonymous

    Her eye looks strange in that pic :| And she looks so young! Jeez, with the pedophile boyfriend and the mature dresses you always forget how little she really is…

    But the second one is so cute :) Love Emily, she’s adorable

  • Anonymous

    miley was voted best dressed at mtvmovie aw. and best looking star without make up
    luv her

  • http://oceanup.com BAILEY

    i know she is so UGLY!!!!!!