Demi Lovato HERE WE GO AGAIN Album Cover Comes OUT JULY 21

Demi LovatoHere We Go Again’ album cover, coming out July 21.. Click
to enlarge
. Demi told Billboard: ‘I think ‘Don’t Forget’ was a lot more Jonas
sounding. It had a little more of their feel on it. But this album is just me.’

Demi co-write one of the new songs, ‘Can’t Stop the World,’ with Nick Jonas. Other collaborators include John Mayer on, ‘World of Chances‘ and ‘Shut Up..

..and Love Me,‘ plus Jon McLaughlin William Beckett, who teamed with Dem on ‘For the Love of a Daughter,‘ which is about her relationship with her father after her parents’ 1994 divorce.

  • Isabel

    wow.. i was thinking that, secretly…

  • whatever

    did you guys heard that Selena Gomez and Nick Jonas is back on!!!

  • Anonymous

    gah! i agree!
    i love her :)
    even though i’d never be bisexual hahaaa
    if i was to be i’d be infactuated with her.
    shizzz, shes gorgeous! :]

  • Anonymous

    ewww chinese/korean/japanese girls are ugly with their pencil body shaped

  • Anonymous

    did you guys heard that Selena Gomez and Nick Jonas is back on!!!

    Really? I thought she was dating sharkboy

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • Anonymous

    http://jonashq.org/?p=6638

    discuss

    OMG

    I’m so happy right now.
    The preview of the song sounds really good.
    :]
    love it!!
    jonas + cyrus = epic win :)

  • Kristina

    OMG! I love it!
    She’s so gorgeous!
    This is so much better than her last one!

  • Anonymous

    OMG II CANT WAIT!!!! SHE LOOKS SO BEAUTIFUL!!!! OMG I WANT THIS ALBUM SOOOO BAD

  • Darla

    did you guys heard that Selena Gomez and Nick Jonas is back on!!!
    —-
    That is bullshit. You can’t be back on if you were never dating.

  • http://fmylife.com iCutsYouBiotch

    OMG thats so beautiful, apparently its supposed to be better than the last which was spectacular so im totally buying it. shes one of my favorite singers in the world. I want to be her unbelievably badly. go demi!

  • abby jonas

    could they get more of an ugly picture of demi
    her selena and miley should go die in a hole!!

    KEVINNNN ♥

  • Anonymous

    dude, it’s worth it. I saw her some weeks ago here in Argentina along with JB. She sounds beyond AMAZING live and she’s beautiful.
    Good luck :)

  • it’s me.

    demi’s cool, i think i’ll buy her album (:
    but hm… the cover of ‘here we go again’ reminds me alot of the cover of the HM soundtrack season 1.

  • http://fmylife.com iCutsYouBiotch

    it kinda reminds me of kelly clarkson’s album which is cool cuz they have almost the same voice/singing style, but im sure its pretty different music.

  • abby jonas

    could they get more of an ugly picture of demi
    her selena and miley should go die in a hole!!

    KEVINNNN ♥

  • http://twitter.com/xnicholasjonasx bgdfg
  • Anonymous

    Sexy bitch.
    :D

    I love her.

  • Anonymous

    One of Paramore’s song is called here we go again.

  • Anonymous

    http://twitter.com/xnicholasjonasx
    FOLLOW HIM!

    Its fake.

  • Anonymous

    Her and John Mayer did a song together? That’s pretty awesome.

  • hATEBUTTCHINS!

    FUCK YOU DEMI
    YOU WOULD HAVE NO FANS IF IT WEREN’T FOR JONAS!
    GO DIE BUTTCHIN!

  • Lilz

    Guys, stop being so racist. I honestly think these girl are awesome. Once you get your sterotype thoughts out. You don’t even know WG that well and you judge them. They are very talented, I swear. You little Disney-loving kids! I love them both, Eastern and Western music. XD I am not some stupid sterotypical racist moron. I like WG, even though I don’t understand most of their songs. Watch this, it’s not WG. They’re a boy band called TVXQ. I love this. XD http://www.youtube.com/watch?v=v6uPWvB1DY4 I swear, they are really talented. And they’re from the same label. BTW, Fuck Trace Cyrus.

  • lllovee

    i like miley. but i also liked how demi was diffrent from miley, im NOT blaming miley you idiot
    but i did like how demi was her own person. now she does everything that miley does

    all im sayin.

  • Crista. :)

    LMFAO. really? are you new here or something?
    I look on this site every fucking day and most of the time I see a Miley post. Like “Miley shopping with Noah” whatever.
    don’t know where to say it? then say it on her fansite instead. bitch please.
    Team Demi & Miley

  • Anonymous

    She looks pretty : D
    but she has alot of makeup on

  • steff

    haters why bother comment anyway??
    u suck like hell.

    I LOVE DEMI!!!!!!!!! im so proud of her shes working with su big names!!!!!!!
    I LOVE U DEMI!!!!!!!!!!

  • Lilz

    Fuck typos. *girls *stereotype

  • Anonymous

    no she is so not!!!!!1

  • beytchh.

    wowww, you racist bitch.
    not all asian girls are like that.

    you need friends, hunn :)
    something out of your whitecracker clique.

  • Anonymous

    Go Demi.

    I believe she’s super talented and deserves every amount of credit for how hard she works and all the opportunities she gets and how she still remains humble about it. Some people may say she keeps changing, but then again, who doesn’t change? the next time you try to criticize Demi, look to yourself on whether you’re guilty of what you plead.

  • Crista. :)

    HAHA! :)) Filipino ka rin? cooool.
    kaa nga eh nakakaasar eh. yan tuloy napamura pa ako :))
    tngin yta nla lahat ng Asians singkit eh. WTF dba? :))

  • Anonymous

    She’s pretty. Can’t wait until it comes out.

  • Anonymous

    she used to say her old album was very her and it was personal and that she loved that kind of music

  • Anonymous

    HAHAHAAH you stupid white ho.
    Not all asians are the same. I’m not quiet, I’m not ‘way into’ my school shit.

    “I can’t tell them apart.”
    Well sweety, it looks like you might have them ‘slanted’ asian eyes. Go get them checked ;)

  • Kirsty

    Don’t even go there…the thought of this ugly mutt dating Nick is scary.

  • Lauren

    Demi looks BEAUT! She always does but y’know lol.
    I can’t waaaait for her album,
    if it comes out later in the UK i’m just orderin it & havin it shipped over lol. Don’t wanna wait!
    (: yay
    it’s going to be amazing.

  • Bootychin

    i hate how she loves her “bootychin” so much, yet in every photoshoot its edited out… she does have a say, adn can tell them she doesnt want them that edited, or that she wants her bootychin to be kept
    miley did it with the hannah montana posters, she said they didnt want to be edited as much and she still looked stunning

  • May

    All asians do not look the same not even chinese people so stop being so stereotypical, if they all looked the same there would be no need for names

  • katherine

    pretty

  • joe

    hate you so much
    BITCH

  • Anonymous

    Not all white people are racist. Just the ignorant ones.

  • Anonymous

    SHE’S SO FREAKING HOTT. OMFGGG.
    dayummmm. why does she do this to me? i was going along living a straight life, and then BAM, demi comes in and i’m all confused. haha. demisexual anyone?
    i freakking love her. omfg.

  • Anonymous

    she looks different…like not her…if i didnt see the demi lovato sign on top and i went past this on the internet i would be able to reconize her

  • Anonymous

    Wow, way to sound ungrateful there, Demi…There is nothing wrong with a Jonas sound, especially since they’re writing from their hearts and doesn’t have to try so hard like her. Honestly, her voice is great, but it kills me to see her perform, that’s just what is stopping me from being a fan. She looks like she doesn’t belong on stage and needs to carry an oxygen tank whenever she sings, she’s just not natural.

  • Lilz

    Extremely hot. Ugh. I love you so much Demi. XD I can’t wait for your album!

  • Irene

    The cover looks so good (:
    I’m most def. gonna buy this.

  • heather

    wow..its very..pink?? nothing like i wouldve expected from her, especialy since she was going into blues. this album cover and title, and her lipstick and the font of demi lovato looks very bubble gum pop.

    i think im going to try to listen to most of the songs before i buy her album or not.

  • camilla

    i like miley. but i also liked how demi was diffrent from miley, im NOT blaming miley you idiot
    but i did like how demi was her own person. now she does everything that miley does

    all im sayin.
    ——————–
    oh, ok, now i agree with you, demi does seem like a different person now. but really miley doesn’t have anything to do with demi dyeing her hair or doing fake tanning.

  • Anonymous

    Wow, way to sound ungrateful there, Demi…There is nothing wrong with a Jonas sound, especially since they’re writing from their hearts and doesn’t have to try so hard like her. Honestly, her voice is great, but it kills me to see her perform, that’s just what is stopping me from being a fan. She looks like she doesn’t belong on stage and needs to carry an oxygen tank whenever she sings, she’s just not natural.
    ______________

    I agree 100%

  • Anonymous

    When exactly did she say there was something wrong with a Jonas sound? Huh, I must have missed that part. She’s said from the beginning she needed their help writing it because her songs were to dark for Disney. So now, she found a style that she thinks fits her better, and she’s sticking to that. No where in there does she sound ungrateful.As for how you feel about her performances, whatever, that’s your business.

  • Lilz

    SHE’S SO FREAKING HOTT. OMFGGG.
    dayummmm. why does she do this to me? i was going along living a straight life, and then BAM, demi comes in and i’m all confused. haha. demisexual anyone?
    i freakking love her. omfg.

    FUCK YES! SHE MADE ME ABSOLUTELY GAY. I swear. SHE IS SO SO BEAUTIFUL, even with her teeth and chin like that, she carries it awesome-ly. You know when my gay-for-Demi radar got it’s peak? Her Get Back perf on Boozle.
    God, her GYRATING HIPS! I died. @_@

  • Anonymous

    Wow, way to sound ungrateful there, Demi…There is nothing wrong with a Jonas sound, especially since they’re writing from their hearts and doesn’t have to try so hard like her. Honestly, her voice is great, but it kills me to see her perform, that’s just what is stopping me from being a fan. She looks like she doesn’t belong on stage and needs to carry an oxygen tank whenever she sings, she’s just not natural.

    i think she meant bc she doesn’t want to sound similiar to them….not bc its bad to sound like them!
    there’s nothin wrong with the jonas sound, but i’d like to hear “demi’s sound”

  • ash

    HOT MAMA!
    I <3 her :)
    haha

  • Anonymous

    woah thick eyebrows ehh not a good look

  • :)
  • laurenn

    gorgeous album cover!

  • KIRBS

    I also heard that you were a lying 10 year-old retard trying to start shit on OceanUP! AMAZING! I never saw it coming. Wait…yes I did.

  • http://www.oceanup.com/2009/05/mitchel-mason-musso-from-above.html jenni

    why cant we get just one album cover that shows really beauty.
    demi is know for her smile so i would have loved to have seen here SMILE……whatever, i not a fan anymore.
    she’s not the same person i looked up too.

  • diane.

    FUCK YES! SHE MADE ME ABSOLUTELY GAY. I swear. SHE IS SO SO BEAUTIFUL, even with her teeth and chin like that, she carries it awesome-ly. You know when my gay-for-Demi radar got it’s peak? Her Get Back perf on Boozle.
    God, her GYRATING HIPS! I died. @_@
    ——————————————-
    you equal my hero.
    btw, everyone just shut the fuck up. thanks.

  • rawr

    oh my! she looks so fake in this pic..all photoshopped and stuff,,,dont get me worng. i think she is beautiful…however this pic is deff messed up by computer fixing. her face just looks weird

  • KIRBS

    Wow, way to sound ungrateful there, Demi…There is nothing wrong with a Jonas sound, especially since they’re writing from their hearts and doesn’t have to try so hard like her. Honestly, her voice is great, but it kills me to see her perform, that’s just what is stopping me from being a fan. She looks like she doesn’t belong on stage and needs to carry an oxygen tank whenever she sings, she’s just not natural.
    __________________________________________

    What the hell? You’re making it sound like she said that she hates the Jonas Brothers or someting. All she said was that this next album she’s putting out doesn’t sound as much like them. The only reason for that is because she was new in the business, and for God’s sakes people it was her first record. She needed some extra help, so they just co-wrote a bunch of songs. She’s not ungrateful at all, she’s simply telling the damn truth! And the comment about her needing an oxygen tank — that’s just stupid and unecessary. You must not know what real talent is if you don’t think Demi’s voice is real, because it is. Get over yourself, you idiot.

  • Alyssa

    lol, i love demi. this album will be beast.

    the only thing i was wondering, is why is she like, making a ssshh finger, and its not like the album’s called Secrets or something. lol. whatever, demi for life.

  • Lilz

    you equal my hero.
    btw, everyone just shut the fuck up. thanks.

    lol. What do you mean?

  • kayleigh

    i use to be a huge demi and if before you go saying that i was a fake fan i wasnt i was a demi before as the bell rings i use to listen to her music on myspace all the time i even got all my friends to listen to her i was so happy when she got signed so that everybody else could hear her musci and see how talented she is, but she’s kinda a sellout she was always saying she was gonna make a rock album so i got excited when i brought her album and i was so disappointed when i heard it was nothing like she said her album would be that was not demi’s sound sold out so she could be famous or whatver she changed so much she always use to say hollywood would never change me or whatever but it changed her alot i have my reasons of not liking her but if dont like what i say than i dont care cuase i was a true demi fan i liked when she use to write songs on her own and not have ever big named celeb help her out

  • Anonymous

    she looks amazing.

    but her eyebrows look rather jomilla-ish.

  • Anonymous

    aw… she looks so pretty!! CAnt wait!!!

  • http://ttp://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    She DID give it more of her sound but disney said her lyrics were too dark so they made the Jonas Brothers come and water it down and “disney-fy” it not that its a bad thing and she hates hollywood but she cares about her fans more so she’s sacrificing to stay in it for us and Camilla’s eyebrows are another story LOL dont get me started on those caterpillar messes

  • Lilz

    Where are her nose freckles? :( I honestly find it cute.

  • Anonymous

    why does demi keep talking about puppets and hollywood. i don’t see that
    type of hollywood at all, other than in disney. disney tells everyone what to do.
    why does she keep talking nonsense about being herself. BE YOURSELF already
    stop trying to prove to everyone you’re not pretending to be yourself. god,
    she’s really annoying.

  • http://ttp://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    hahah i remember that with Hannah doing the same “shh” thing lol wow 2006…good times good times

  • Anonymous

    Lol, photoshopped and makeup

  • jonaslovatopushplay!

    awesome.
    she looks soo cute!
    ahh i love her.
    i can’t
    wait too hear it im sooo excited!
    ohmygosh!
    demi is the bomb.
    i can’t wait to hear her new sound!

  • case

    I can’t wait! This is soo exciting to see what her
    music is like for this cd. Hopefully more songs
    like “trash” that song rocks!

  • Anonymous

    lmfao at the haters like seriously you claim you dont care or like her anymore yet you take five min out of your time to come on this post hahaaaaa what a bunch of fake bitches demi doesnt need your support anyways i mean grow the fuck up and get over youself lol stupid hoes

  • Anonymous

    lmfAO!~
    i was thinking the same thing, wth? but yeah, she does look purrrty here and i love the pink lipstick!

  • arielle

    aw demi looks really pretty :)
    i didn’t buy ‘don’t forget’
    but i sure am gonna buy ‘here we go again’
    i’m so excited!
    can’t wait to hear the new songs
    especially, “for the love of a daughter”
    it should be good :)

  • Anonymous

    i know.
    she’s a HYPOCRITE.

    yeah, suck it demi fans

  • Anonymous

    her eyebrows look drawn on with a colored pencil

  • Anonymous

    DEMI IS BEAST. BUYING THIS THE DAY IT COMES OUT.

  • Anonymous

    bitch you dont know what happened for her to say that if you think shes annoying why the fuck are you looking at her twitter to me your fake ass is annoying

  • Anonymous

    Totally agree. she complains about the paparazzi, i know it probably gets REALLY annoying but she’s famous now and she should be able to take it and not complain about it. I like her a lot, but she’s getting fake. She looks good though. I just think hollywoods getting to her head.

  • Crista. :)

    no not all Asian girls look the same.
    please, probably Japanese/Korean/Taiwanese people do look the same but that doesn’t include the rest of us.

  • Anonymous

    I FUCKEN HATE WHITE PPL IIKE FOR REAL THEY ARE so racist and degrading they have like no culture ahah especially the ones the grew upp in the u.s some dont even know another language i feel sorry for you in the end see how ignorant you guys are like miley cyrus hillbilly family iam muslim and somali (search that bitches)fucken pisses me off when iam on mileys twitter read the biblee blaah blaah seriously her mind is so tiny she doesent realize that some of her fans are not christian jb used to be like that but its over.nowww..cant wait till everyone becomes muslim AND DONT HATE ON THE WONDER GIRLS THEIR AWESOME and are known in korea and are mega superstars ahaha jb suck that!

  • Anonymous

    SHe sounds like an ungrateful brat! Without JB she wouldn’t have had a 1st album that did okay. All the singles from the first one, the ones that have gotten people interested in her were with JB. Can’t have been do bad for her. I liked that sound. Now she says this one is totally different. Good now I don’t have to buy it. I’m not into the John Mayer sound. And if she doesn’t like the business, she could get out. Why stay if it is so hard on her. Fine with me.

  • Anonymous

    I agree with that oxygen tank comment, like wow, Demi if you can’t handle those notes, just don’t sing it then, that’s why I also have to agree with the “trying too hard” statement. You can see her fighting and struggling for breath on stage and it fucks up any kind of stage presence or vibe…she’s not meant for rock, she’s definitely got a soulful voice and I think if she accepts that then she will not only be more accepted, but she will be able to put on a hell of a show

  • Anonymous

    Whoa, guys chill out. I think you all are taking her comments about her last album sounding more Jonas way out of context. When an artist is working with a producer it does tend to take on their sound. You guys can’t deny that. “Don’t Forget” sounds a lot like ALBL in that it is a slow song with one power chorus, and that is just one example. She wasn’t dissing it or being ungrateful for their help, she was simply saying that it had more of their sound than hers. Now that she has been in the industry for a year and has had the opportunity to find herself and her sound, this album will be a lot more her.

  • http://ttp://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    Disney didnt allow her to use her “own” sound on her album it was too dark thus the jb came in and had to water it down so dont say she’s “changed” she’s just maturing…she’s not going to be the same light brown haired pale skinned girl with the gap we’ve all known before. she’s going to be 17 soon seriously she’s looking more her age and still has the same personality as before

  • Anonymous

    All asian people look the same and that’s the way they like it they’re really into education and work rather than being original so they all dress the same and don’t talk much. Have you ever been to a chinese restaurant i can’t tell them apart.

  • laurennnnn:)

    jesus this post is a mess
    what’s with all the racism?
    and why are people being so critical?
    can the obsessive miley fans just gtfo?
    the last time i checked, miley had nothing to do with this tyvm

    i love this girl
    she looks so hot and gorgeous on this cover
    this album is gonna be the bomb diggity :D
    demisexuals FTW!!

  • Anonymous

    its probably for the best anyways demi doesnt need fans like you anyway she doesnt need to raise you kids her music has nothing to do with what someone looks like a true fan will support her no matter what and trust that shes not perfect and never claimed to be but shes gonna do her best to be everything to her fans and i met and people who met her says shes one of the coolest girls your ever meet she is extremely its to bad your so quick judge

  • ANON

    FUCKING FAB YOU LUSS <3

  • (:

    Why does she have her finger in front of her
    like, shuuu.
    anyways. I might buy this. Don’t Forget
    sucked ass, though.
    and she looks weird on the cover.

  • Rafaela

    Beautiful cover :D
    It is like
    “sh… Now you are going to descover the real me”

  • Melody

    OCEANUP, POST THIS.

    I was just watching mtv UK there and it said on mtv news that Miley Cyrus will be bringing a Hannah Montana tour to the UK very soon. :D

  • Anonymous

    Demi is real, beautiful, and talented. I am definitely going to buy this album.

  • Anonymous

    Her handwriting is so pretty and she’s gorgeous.

  • Delsy

    i think she is so much more real now

  • MRS JOE JONAS

    GUYS PLZ PLZ PLZ VOTE FOR THE JONAS BROTHERS ON MUCHMUSIC.COM .. THEY’RE AGAINST KATY PERRY , BRITNEY SPEARS , LIL WAYNE AND LADY GAGA SO WE HAVE TO MAKE THEM WIN HERE’S THE LINK
    http://mmva.muchmusic.com/favourite-international-video
    PLZ VOTE FOR THEM THE VIDEO IS BURNING UP IT HAS TO WIN SO VOTE AND SPREAD THE WORD SO WE COULD HELP THEM WIN AND KEEP ON VOTING AND TELLIN EVERY1 THE AWARD CEREMONY IS JUNE 21

  • Anonymous

    oh bitch please gtfo you dont know what the fuck your talking you sond like a fucking 10 year old
    demi fuck haters they dont amount shit even in their wildest dreams

  • Anonymous

    haters dont amount to shit even in their wildest dreams
    go demi you dont need fake ass hoes as your fans

  • Crista. :)

    dude I don’t want to say this but fuck you.
    Asians don’t freaking look alike. Like I said, probably the only Asian people you know are the Japanese/Chinese/Korean/Taiwanese people. THEY look alike. I’m a Filipino and there’s no way in hell that I look similar to other Asians.
    oh wow, and we don’t talk much? what kind of bullshit is that? and we’re unoriginal? hell no. every culture and people are different. There are many Asian fashion designers in your country excuse me.

    it just really pissed me. It seems like you’re fucking degrading Asians and that’s not right. So search about some facts first before you write anything down here.

  • Anonymous

    It’s actually not a Hannah Montana tour, it’s a Miley tour

    http://angryape.com/news/miley-cyrus-announces-debut-uk-tour

    She’s only going to England and Ireland

    December Tour Dates:

    13 – London O2 Arena
    14 – London O2 Arena
    16 – O2 Arena Dublin
    17 – O2 Arena Dublin
    20 – London O2 Arena
    22 – Birmingham National Indoor Arena
    23 – Birmingham National Indoor Arena
    27 – Manchester Evening News Arena
    28 – Manchester Evening News Arena

    And Metrostation stands as the opening act

  • Sandy

    Fuck you not everyone wants to be a crappy muslim and I’m not white. She isn’t telling everyone to become a christian she just likes to show everyone her religious beliefs so shut the hell up you dumb shit:)

  • Anonymous

    will do i luv them jonas brothers
    and i love u too demi

  • Anonymous

    Omg amen. Demi is the bomb. Definitely buying this album

  • Crista. :)

    wtf? is this a Miley post? this is a DEMI post.
    so if you are not talking about Demi, then wait for a Miley post. sheesh.

  • mehhbarca

    don’t really like her muchh butt,
    thisss is likee a really nicee
    pictureee of herr
    and her new darkk on darkk looks
    good withh the sprayy tann

  • Anonymous

    i agree the girl is amazing

  • Hannah

    she looks like a vampire on the cover

  • Anonymous

    stfu to demi fans before they bitch slap your ass through the computer asshole

  • Anonymous

    she is gorgeous

  • Anonymous

    wow fuckin racist bitch.

  • Anonymous

    thank you at least someone on here has sense
    i luv you demi girl

  • Crista. :)

    dude CHILLAX.
    don’t hate on white people. it’s okay to be pissed but don’t like hate every white people in general. :)
    and about the wonder girls and “jb suck that” shit. cmon what would they “suck”? JB is more known than those girls, they may be famous in Korea but not in worldwide.
    and the religion thing, I understand what you mean but you can’t do nothing about it, since Miley’s a christian of course she’ll say those words.

    again, CHILLAX.

  • catastrophe:]

    she looks kind of slutty
    all that make up she wears will haunt her when she’s older O-O

  • Anonymous

    i mean stfu about demi fans hahaaa i am a hard core demi fan

  • Anonymous

    She looks gorgeous!
    I love her
    cant wait for her new album!!!1

  • Anonymous

    i no right!!!!

  • lezzy:]

    I somewhat agree, but that would be weird since they’re best friends and all.

  • anonymous

    Don’t like the cover…but hope album is better than last

  • Lilz

    No we don’t. Maybe East Asians do but not the rest of us. South East Asians mostly look like Pacific Islanders but some of them are light skinned. And Filipinos kinda look Spanish-y. And hello?! Middle Easterners, they are Asians too. And Indians. So how about now? Can you look us apart?

  • Anonymous

    you know what to some of you? if
    she knows she’s fucking real, then she’s
    real, NEVER EVWER!! call someone
    fake that you don’t know. your real when you know
    your real, your fake when you keep asking people
    if you’re real, haters i’m fucking tired of your
    crap.

  • Anonymous

    Maybe because every fucking post is about Demi you have to say it somewhere.

  • Anonymous

    All asian people look the same and that’s the way they like it they’re really into education and work rather than being original so they all dress the same and don’t talk much. Have you ever been to a chinese restaurant i can’t tell them apart.

    _____________________________

    OMG ARE YOU KIDDING ME! You just need to stop talking right now! Im not even Asian but im getting real sick of your mess! Being racist just makes you look even more stupid than you already are- thats like saying that all white people look the same, all black people look the same & all hispanics look the same! YOU & EVERY OTHER RACIST ON THIS BOARD LITERALLY MAKE ME SICK!!! I feel sorry for everyone that knows you

  • Lilz

    dude I don’t want to say this but fuck you.
    Asians don’t freaking look alike. Like I said, probably the only Asian people you know are the Japanese/Chinese/Korean/Taiwanese people. THEY look alike. I’m a Filipino and there’s no way in hell that I look similar to other Asians.
    oh wow, and we don’t talk much? what kind of bullshit is that? and we’re unoriginal? hell no. every culture and people are different. There are many Asian fashion designers in your country excuse me.

    it just really pissed me. It seems like you’re fucking degrading Asians and that’s not right. So search about some facts first before you write anything down here.

    _______________

    I AGREE, GIRL, I REALLY DO. These morons have NO IDEA what they are talking about. I’m Filipino too. :D Bwisit nila no? Akala nila alam nila ang sinasabi nila. LIKE WTF. Racist bitches.

  • janessanicole

    Ditto!

  • Tia

    Whoa she’s super gorgeous! Awesome album cover.

    Can’t wait :)

    She did not use JB for fame, maybe they helped her in that area but she didn’t use them for that. Their like her best guy friends and they just helped her write songs, to give her a start in her career.

  • Ha

    WOW….To many Jealous people out here!

    That tells a lot about Demi’s beauty and success.

  • Anonymous

    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!
    SHE IS A WHORE!

  • Anonymous

    Nick and Demi need to get together
    um, nice cover
    I love this girl

  • ;)

    aw she looks nice :)

  • Anonymous

    omg so hott i love this girl the album is gonna be amazing cant wait to hear the songs she wrote with nick mr.mayer and the other guys
    luv u bb gurl

  • Anonymous

    ‘I think ‘Don’t Forget’ was a lot more Jonas
    sounding. It had a little more of their feel on it. But this album is just me.’
    obviosly shes using jb for fame lmfao

  • Anonymous

    http://a1.vox.com/6a00c2252212528fdb00cd97854c89f9cc-500pi
    oh, you demetria, first paramore and now miley!

  • http://twitter.com/Delilah_marie Delilah_Marie

    YAY DEMI!!! So happy for her. <3

  • Anonymous

    White people have no culture? Wow you’re fucking stupid. Not all white people are racist, dumbass. You can’t just say all white people are the same. That’s like saying all Muslim people are crazy terrorists. The United States is a great country because it doesn’t matter where your from or what you believe, you can live here as an equal and be free. You are such a fucking hypocrit. Miley can believe whatevershe wants. She is a Christian and that’s important to her. Just like your religion is important to you. She’s just a stupid hillbilly because she can’t speak another language? You can speak a million different languages, it’s not gonna make you a good person. YOU are racist for your stupid ass comment. I’m sure it annoys you when people say all Muslims are trying to blow people up. So why don’t you not criticize other religions/races, unless you want people to do it to you. You are so ignorant.

  • mileylover

    omfg
    did you hear that the jonas brothers are gna tour with a korean girl group called wonder girls?? those girls f*in suck at singing, and they had plastic surgery, but theyre still ugly. i cant believe their touring with them.

  • Anonymous

    did you guys heard that Selena Gomez and Nick Jonas is back on!!!

    Really? I thought she was dating sharkboy

    ———
    LMAO. yeah, she’s definitly dating sharkboy, not nick :)

  • mileylover

    omfg
    did you hear that the jonas brothers are gna tour with a korean girl group called wonder girls?? those girls f*in suck at singing, and they had plastic surgery, but theyre still ugly. i cant believe their touring with them.

  • Anonymous

    nobody said you had to co-write with JB…. -.-
    She’s eating my nerves

  • afton

    fake eyelashes? yes.
    weird eyebrows? yes.
    tacky lipstick? yes.

    not so sure i like it…
    but i’m only here to judge the music.
    i will be buying it, nonetheless :)

  • tay.

    http://a1.vox.com/6a00c2252212528fdb00cd97854c89f9cc-500pi
    oh, you demetria, first paramore and now miley!
    ———————–
    damn! i didn’t realize that before i saw this picture!

  • Anonymous

    She is so dating Nick!!!!

  • Hayley

    she’s gooorgg. i lurve her.
    im gonna buy 294793 copies of her album and give one to every homeless dog in need of music.
    I LOVE MA LYFEEEE!!!!1

  • zoe

    yes, i’m so excited about the album!!!
    “don’t forget” the album, sounded a lot like the jonas brothers, AGREE!

  • Anonymous

    Nick and Demi need to get together
    um, nice cover
    I love this girl

    No. Thats like saying Maya and Nick should get together. Demi and Nick have a brother and sister type of relationship.

  • Anonymous

    Very hot, can’t wait to buy it. New songs are going to be great!

  • Anonymous

    ugh! Can’t stand chinese/korean/japanese or any oriental girls who wears corny outfits and dancing like whores.

  • Shawn

    I love her album cover.
    She looks pretty.
    Can’t wait to hear her new songs.

  • fant

    OMG I can’t wait Demi, going to preorder it once its available!

  • CDK

    Flakey fans are worse than haters. To say u were once a fan is an insult to Demi, especially if your no longer a fan for extremely stupid reason which is always the case.

    And as far as the “Jonas sounding” comment, only an idiot would not understand exactly what she was saying -_-

    Love u demi can’t wait for the new album.

    Team Demi Bitches! Haters and flaky fans just GTFO!

  • marrie

    OMFG, AMAZING!

  • Lilz

    Selena and Demi should publicly announce that they are together.

    Kidding, kidding.

    I am in love with Demetria. XD

  • tay

    *until

  • Anonymous

    whats up with the pink lipstick?

  • Anonymous

    Who cares it is just one song. The other 10+ songs are either exclusively written by Demi or had some positive influence from those experienced in the industry.
    Really can’t wait for this one, Demi is great.

  • llloveee

    umm yeah she was soo much prettier when she had lighter hair,and her eyebrows looks really bad.im sorry but i dont find her that pretty anymore, i used to LOVE demi and now shes acting just like miley.
    1.she needs to wax her eyebrows
    2.get her bangs back
    3.lighten her hair
    4.DONT GO TO THE TANNING BED!

  • Anonymous

    It matches the pink Demi Lovato text duh..

  • calala

    BEAUTIFUL!
    she’s just absolutley stunning.
    and i dont care if she’s been airbrushed or whatever,
    that doesnt change the fact that she’s demi & this album
    will show us more about who she really is instead of all the pop/rock. which was good, dont get me wrong. but
    i really cant wait to hear her new music!

  • zoe

    and what if the girls weren’t oriental girls?
    what if they were eurpean girls? you wouldn’t mind if they would wear corny outfits and dancing like whores?

    btw. YAY i’m excited about the ALBUM!
    she looks beyond beautiful

  • Anonymous

    and what if the girls weren’t oriental girls?
    what if they were eurpean girls? you wouldn’t mind if they would wear corny outfits and dancing like whores?
    —-
    Because all of them has a body of a 10 year old boy and it’s creepy and disgusting.

  • http://oceanup.com ari

    very pretty.
    but a litttle corny.
    but i like it!
    (:

  • i LiKE iT LiKE THAT

    the cover looks great.
    much beyyer than don’t forget’s covre :]

  • Anonymous

    Who cares it is just one song. The other 10+ songs are either exclusively written by Demi or had some positive influence from those experienced in the industry.
    Really can’t wait for this one, Demi is great.

    ____________

    I think you got my comment wrong.
    Demi said her last album was more Jonas.

    And I meant that nobody said she HAD to co-write it with them…

  • Anonymous

    Nick and demi can’t date , they have a brother-sister relationship plus would demi date her best friends ex!!! By the way he still likes miley a lot

  • Anonymous

    aww cant wait for album its a lot more soulful and cant wait to hear the song she wrote with nick and to the girl who said she used jb for the fame your fucking stupid that didnt even make since people always have to bring other people down like get over yourself

  • Anonymous

    you act like its a big deal everyone goes through that stage with the 1 album and her bff helped her out now shes finding her self im pretty sure jb is proud and all her fans are to so no need for haters and this is to the hater

  • angelika

    love her pink gloss

  • ´lucy

    if this is going to sound like her old songs: Open, Stronger, Trash… or her newest song Behind enemy lines, then this album is going to be amazing!!!
    and the cover looks great!

  • Anonymous

    Does nick jonas have a girlfriend currently?

  • camilla

    umm yeah she was soo much prettier when she had lighter hair,and her eyebrows looks really bad.im sorry but i dont find her that pretty anymore, i used to LOVE demi and now shes acting just like miley.
    1.she needs to wax her eyebrows
    2.get her bangs back
    3.lighten her hair
    4.DONT GO TO THE TANNING BED!
    ———————-
    what do you mean’ by saying “she’s acting just like miley.” fuck you man!
    you miley haters, always blame miley for everything!
    it’s not miley’s fault that demi dyed her hair black, it’s not miley’s fault that demi looks orange now, it’s not miley’s fault that demi doesn’t wax her eyebrows! it’s not fucking miley’s fault! gosh, you guys piss me off!

  • nat

    perez hilton said to demi

    @ddlovato Be you! Just don’t be you dating Trace Cyrus. Pretty please!

    so i think that’s her responce! since they both tweeted those around the same hour.

    > > >

    btw, wonder girls is sooooooo huge here in thailand! i dont like them though :( i think they shouldnt be touring with the jonas brothers. its just weird, and doesnt make sense. totally different styles. no, no, no. *shake head in lameness*

  • zoe

    ok i understand but not all oriental/asian girls look like that

  • nat

    btw the cover looks good. i love the pink color in it. and demi looks pretty herself :)

  • Anonymous

    nick and demi can’t date, nick is practically in love with miley…. It’s too obvious!

  • Anonymous

    i think most people dont love or hate this chick. i think most people just dont care. me included

  • Anonymous

    I really couldn’t care less about this bitch.

    NEXT!

    I want more Taylor S.

  • Anonymous

    super beautiful.

  • Anonymous

    Well okay, but I’d love them together. They’re both amazing guys, and so mature.

  • Anonymous

    She tries WAY too hard to be different. It’s annoying She complains about Hollywood so much, but is still in it. If she hates it so much, get out of Hollywood, dammit. I really like her, but that Jonas comment made it seem like she was FORCED to have to work with the Jonas brothers. She wasn’t. She could’ve given it more of her sound. & I remember how she was saying the Don’t Forget album was her sound, & now it’s not? Wft. I like her, I really do, but I don’t know. & I love how people make fun of camilla’s eyebrows but now Demi’s here. Double standards.

  • Anonymous

    I LOVE DEMI

  • Anonymous

    omg you are a goddess you took the words right out of my mouth hahaa
    team demi bitches

  • Zoey

    She is with Trace? ewww!!! no!! no!!
    Nick Jonas will be much better choice!

  • Lia

    I looveee this picture!

  • Darla

    I don’t know about you,but weren’t all of asian girls looks the same? Slanting eyes,thin body,straight hair and no curves.

    :/

    Aww! I love Demi Lovato,but hate Taylor Swift

  • Anonymous

    I have a feeling that Memi is over :(

  • Lilz

    Flakey fans are worse than haters. To say u were once a fan is an insult to Demi, especially if your no longer a fan for extremely stupid reason which is always the case.

    And as far as the “Jonas sounding” comment, only an idiot would not understand exactly what she was saying -_-

    Love u demi can’t wait for the new album.

    Team Demi Bitches! Haters and flaky fans just GTFO!

    I love you CDK. You are fucking awesome. Stay awesome. TEAM SEMI BITCHES.

  • Anonymous

    She’s so pretty :)

  • jennifer ?

    I LOVE DEMI LOVATO!! HER VOICE IS SO AMAIZING <333
    AND SHE IS SO BEUTIFUL

  • Anonymous

    I think Nick is single

  • isi

    taylor smith or taylor swift? lol

  • Anonymous

    cause that makes so much sense.
    you’re such a dumbass

  • Anonymous

    I think i like trace and demi together he is the kinda guy she goes for anyway, must be kinda akward for miley though

  • Anonymous

    nick and demi can’t date, nick is practically in love with miley…. It’s too obvious!

    Really? I thought they were over. I don’t much about their love lives.

  • zoe

    um…no, they don’t look the same

  • MonicaAyesha

    Demi is sooo pretty,
    but in this picture she doesn’t look pretty :S
    well to me that is,
    anyway cant wait for the album :D

  • Anonymous

    shes so friggen gorgeous! im so jealous :P
    but i loveeeeher :)

  • xxJadexx

    So stoked for Demi’s album, and i will probably relate to her song ‘for the love of a daughter’ since she doesn’t talk to her dad, and i don’t either. So i am wanting to hear that song REALLY bad…and she looks beautiful on her album cover. LOVE HER!! =]]

  • DemiLFan

    OMG! She’s so pretty!!
    I LOVE the lipstick! it really ties it together!!
    I can’t wait!

  • Anonymous

    Fuck You it was in the conversation
    ur a dumbass

  • Anonymous

    I’m going to her concert in Miami it’s a bit of a drive from my UFL but i’ve never seen her in concert. So i’ll be driving my ass their this winter.