Rob Pattinson Tom Sturridge BIG Apple

New Moon stud Robert Pattinson & his friend Thomas Sturridge spotted wandering around New York City on Sunday afternoon. Photos: INF. +2!

  • Anonymous

    Go check Tom on google and you can tell right away Camilla has a type..

    when he clean himself up he’s a pretty boy
    and he also has similar body type as Joe.

  • ;)

    cant wait for the Robsten reunion!

  • Anonymous

    I call for a Camilla and Tom reunion! It seems like then the relationship wasn’t based on exposure for her…

  • Anonymous

    seriously, I get weak at the knees everytime he wears his wayfarers. YUMMM

  • Jonas 4 Canada

    Tom is skinny, but not Joe.
    Joe is muscular with a small frame, like Zac Efron and Chace Crawford (well before his weight loss).
    Lol, I love slim yet muscular guys!

  • Jonas 4 Canada

    Not everyone thinks he is hot as fuck.
    I think he is improving, but imo, he’s only a 7/10.

  • Jane

    He looks okay…

  • soulie

    yess! he’s not wearing skinny jeans. I love it when a man doesn’t wear those damnn skinny jeans. I’ll never understand that trendy style..but whateva, hopefully it’ll fade soon. lol

  • kamilah

    im surprised he was able to walk down the street without getting mobbed. much different than L.A. but the paps never seem to quit no matter where he goes.

  • abc123

    This is the reason it’s stupid that people think she dated Rob…he’s best friends with Camilla’s ex. That’s a no-can-do in man-world. Tom and Camilla dated for 2 years.

  • Anonymous

    rob looks soooo sexy in that outfit.
    and i’m not even a big fan

  • kamilah

    im surprised he was able to walk down the street without getting mobbed. much different than L.A. but the paps never seem to quit no matter where he goes.
    ——————-
    It’s because NYC is THE coolest city. We leave celebs alone here. They are free to walk amongst us and not get bothered.

    That’s why I wish JB would move back here.
    ————–
    hahaha yes very true. im not from LA by the way. but in definitely know how people can be there.

  • Anonymous

    Mmmmmmmmmmmm Robert. So sexy. xD

  • anonymous

    im surprised he was able to walk down the street without getting mobbed. much different than L.A. but the paps never seem to quit no matter where he goes.
    ——————-
    It’s because NYC is THE coolest city. We leave celebs alone here. They are free to walk amongst us and not get bothered.

    That’s why I wish JB would move back here.

  • Jonas 4 Canada

    Wtf?….

  • Anonymous

    Tom needs new shoes, ha but LOVE him :’]

  • lafsd

    he has a script in his hand btw

  • ALEX

    DID YOU GUYS NOTICED HE IS TAKING A SCRIPT!?!?!?!?!?!?! IS IT ECLIPSE!¿¿!!¿!¿!¿ WE HOPE SOOOO!!!

  • Samrah

    If that other guy had a beard they would look exactly alike with those glasses on.

  • http://oceanup laurenj

    Tom – please come back and take Camilla off our hands
    ___________________________________
    from your mouth to gods ears……
    _______________________________________
    we should start a petition to tom……

  • Anonymous

    my hair is a bird. your argument is invalid.

  • ALEX

    DID YOU GUYS NOTICED HE IS TAKING A SCRIPT!?!?!?!?!?!?! IS IT ECLIPSE!¿¿!!¿!¿!¿ WE HOPE SOOOO!!!

  • iLUVRpattz

    haha totally agree … he is freakin HOT!!!…..

  • Anonymous

    Tom – please come back and take Camilla off our hands.

    Dude, you are my hero. No lie.

  • Anonymous

    if im in nyc and happen to pass by them i might faint :))
    they’re both hott!

    iloveee robert thomas pattinson!

  • Anonymous

    He’s looking…un-edward like

  • Anonymous

    why does he look soo good all the time?

  • Anonymous

    ew..camilla dated tom after she dated maria

  • Anonymous

    hahaha niceee

  • yjtjgjh

    ewwwwwwwwww

  • anonymous

    TOM STURRIDGE I LOVE YOU!!!!!

  • Ju Brazil

    ‘why does he look soo good all the time? ‘
    WOW I JUST THOUGHT EXACTLY THE SAME THING WHEN I SAW THE PIC! AHAHHAHAHAH totally agree

  • Lindsey

    Yes, he’s holding a script. It’s for his new movie Remember Me
    (also known as Memoirs). It’s set in New York and should start
    filming next week. After this, he goes back to film Eclipse. This
    is his in-between project. It’s a romance and it sounds really
    good. I’ve read the script and it’s AMAZING! I think it’s going
    to be a good role for Rob. So yeah, that’s probably the script
    that’s in his hand and the reason he’s in New York. :)

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • Anonymous

    no shit sherlock
    edward is a character

  • Anonymous

    Camilla dated Tom for 2 years
    I guess she like the small thin frame body type

  • anonymous

    Tom – please come back and take Camilla off our hands.

  • Anonymous

    well yeah. that is the best.
    small boys are my hawt!

  • Anonymous

    Camilla dated Tom for 2 years
    I guess she like the small thin frame body type
    —————————-
    LOL.

    Yeah, guess she doesn’t go for muscleheads.

  • rose

    haha that’s funny

  • Anonymous

    Oh look, Camillas ex.

  • Emy

    Am I the only one who doesn’t think Rob P. is not attractive… at all?

  • Anonymous

    Tom Sturridge is sexy

  • Pat

    Tom is freakin hot! he was supposed to play David Rice in Jumper but the producers thought that he wasn’t famous enough for such big-budgeted movie so they gave it to hayden christensen instead.

    loving the fact that hot guys hang together. lol

  • Anonymous

    where’s joe jonas

  • Anonymous

    double negative. “doesn’t think rob pattinson is not attractive”, which means you don’t think he is not attractive, therefore you think he IS attractive. therfore, your comment is fail. also, he is hot as fuck, so DOUBLE FAIL. run along now.

  • Anonymous

    I ? NY

  • maira

    I LOVE ROB!!!!!!!!!!!!!!

    HE IS SOOO FINE!!!!!

    ps…rob is WAYYY hotter than taylor..taylor might have a nice body…but he is ugly

    unlike rob..he has the whole package<3

  • Sara

    are you guys talking about Camilla Belle ???

  • Anonymous

    yes please!

  • yo

    damn im from nyc i wish i saw him ..nobody notic him wtf lmaoo

  • Robert Rocks

    WHY IS HE SO PERFECT!?! -.-
    :P
    I like his ¨i dont really care¨style