Miley Cyrus & LAST SONG Lover Liam

Miley Cyrus and her on-screen lover Liam Hemsworth on the set of her new film ‘The Last Song’ on Tybee Island, Georgia. Photos: INF. New pictures of Miley and Liam jet skiing here. Adding 7+

Around the web

  • Anonymous

    no the second pic is bubble gum!

  • Anonymous

    gtfo.

  • Anonymous

    I CANT WAIT FOR HER MOVIE !
    I LOVE MILEY SO MUCH

  • jenni

    BELLY RING!!!!

  • Anonymous

    CHRISTIANS AREN’T SUPPOSED TO PIERCE THEMSELVES.

  • Anonymous
  • Anonymous

    its a song called p.s i love you by bobby vinton

  • Anonymous

    its a song called p.s. i love you

  • Anonymous

    Do you ever sleep? Every time I come on oceanup I see 14264385 posts from you. Dude. Go outside, get some fresh air, make some friends, talk to your family. You clearly have a psychological disorder.

  • camm

    love miley!! i hope her and nick are dating, they’re cute together! i’m waiting the full blown return of niley =]

  • Slutty Cyrus hater

    Thank you Demetria Lovato. Unlike the Miley fans, you actually have a brain.

  • D

    CHRISTIANS AREN’T SUPPOSED TO PIERCE THEMSELVES.

  • Anonymous

    its a song.

  • http://www.oceanup.com Demetria Lovato

    You are so right! She only got famous because of her dad anyway. Plus, she’s a slut.

  • BonQuiQui

    I’ve got a girl crush on Miley
    (don’t worry it’s harmless)

  • Anonymous

    hahahaaha…tell them to all of the ladies in church with pierced ears

  • Tonya,

    She is gorgeous.
    I want her hair.
    I can’t wait to see this movie. !

  • Anonymous

    aw she looks pretty :) i love her bathing suit. team miley/niley ftw.

  • Anonymous

    …no, it’s a movie.

  • Anonymous

    Is it wrong that I kind of get turned on watching her kiss Liam? I’m straight but damn, I’d trade places with him.

  • Anonymous

    P.S. I love you is a movie.
    Miley & Justin used to watch it together.

  • Anonymous

    is he really?
    someone said he’s 25 haha

  • Anonymous

    Her hair looks gorgeous in that first pic, damn. I love that color on her, it’s dark but not too dark. Although I still miss the auburn look she was rocking last year.

  • Anonymous

    oh please. gtfo.

  • Anonymous

    WHEN YOU’RE DEDICATED TO YOUR JOB.
    YOU HAVE TO IF YOU WANT TO.

    Look at Kristen Stewart
    even if she knows that she will look
    ridiculous having a black hair
    she did it cause its her job.

    WORK IS WORK

  • Anonymous

    ilh. ♥

  • melissa

    on the pic were miley has a bikini she has a belly peirce looks nice!

  • Anonymous

    Liam is only a year older than Miley why was everyone saying he was 25?

  • Anonymous

    haha same here. i’d rather make out with miley than with liam. and i’m straight. but i’d go lez for her. :P

  • Anonymous

    http://www.johnnymercer.com/FAQ/P.S.%20I%20Love%20You.htm

    johnny mercer song
    although it is also a movie
    but she’s talking about the song here :)

  • Anonymous

    Go to bed, kid.

  • Emily Ford

    She had her bellybutton done before. She must have gotten it re-done or she kept taking it out. And I am 99% sure her tongue isn’t pierced. Either it’s a fake one since she’s playing someone in the wrong crowd, or it’s just something that looks like a piercing. Probably just holding something in her mouth while fixing her hair.

  • Anonymous

    what she tweeted is a song

  • Anonymous

    omg mileeeeey i love U
    u are awesomee :)
    i cant wait for this movieee!!

  • Anonymous

    Woah she does have a weird stomach. But I want her legs.

  • Anonymous

    Finally! Some people agree. I’m bi (Woah shockerr) and I always thought miley was like really hot.

    It sounds kinda weird but she really is.

    Haha.

  • Anonymous

    whats in her mouth in the second picture…her hair is beautiful

  • Jane

    This movie looks like it will be so good! I’m totally jealous of Miley’s body, I wish I had a waist like hers. I’m just flat :(

  • Anonymous

    EW! H8 HER!

  • Anonymous

    dude its a lyrics from the song p.s i love you by bobby

  • Anonymous

    Lol. Seriously, there’s just something about her. And her body, hot damn. That is a body. This movie is going to be really good. I read probably close to 70 reviews and all but two had very postiive things to say about her acting.

  • :|

    shes chewing gum

  • Emily Ford

    Demi has a belly ring too.
    Who cares if Miley does?
    If I didn’t have a chunky ass belly I would too.
    lmao

    —-

    Haha. Girl, as long as you’re not 400 pounds, get it done! Who cares! Flaunt it!

  • Anonymous

    CHRISTIANS AREN’T SUPPOSED TO PIERCE THEMSELVES.

    -

    LMAO! In what world? In what scripture?

  • Anonymous

    i love her <3 idk what i want more, to make out with this dude for a movie or to make out with nick jonas as a boyfriend. either way i want her life.

  • Anonymous

    Lol…P.S. I Love You is also a Beatles song…

  • Anonymous

    Ignore the obsessive Selena fan, kids, she’s just bitter and jealous. :)

    Miley looks great and I can’t wait for the movie.

  • Anonymous

    they’ve got some great people working on this film. i bet it’ll be amazing!

    http://www.movieweb.com/news/NEvVPyzzJ896zv

    The Last Song, a coming-of-age drama starring multi-talented singer/songwriter/actress Miley Cyrus, Kelly Preston and Greg Kinnear, begins production in Savannah, Ga., this week. The film is based on best-selling novelist Nicholas Sparks’ forthcoming novel.

    Hitting bookstores on September 8, 2009, Sparks’ The Last Song is the 15th book published by the novelist whose other books include The Notebook and Nights in Rodanthe. Though several of his books have been adapted to film, The Last Song is the first to make it to the big screen within the first year of publication.

    The Last Song is set in a small Southern beach town where an estranged father (Kinnear) gets a chance to spend the summer with his reluctant teenaged daughter (Cyrus), who’d rather be home in New York. He tries to reconnect with her through the only thing they have in common-music-in a story of family, friendship, secrets and salvation, along with first loves and second chances.

    Kinnear (Little Miss Sunshine) stars as the father, and Preston (Jerry Maguire) has been tapped to play the teen’s mother. The film also features Bobby Coleman (Friends with Money), Liam Hemsworth (Knowing), Hallock Beals (Letters From Iwo Jima), Nick Lashaway (The 40 Year Old Virgin) and Carly Chaikin (the upcoming feature The Consultants).

    Julie Anne Robinson makes her feature-film directorial debut with The Last Song. Robinson has been twice nominated for a BAFTA and received a Golden Globe nomination (Best Mini-Series or Motion Picture Made for Television, Blackpool). Her credits include a variety of television series, including Grey’s Anatomy and Pushing Daisies. Adam Shankman and Jennifer Gibgot, the duo behind 17 Again produce; Dara Weintraub (Superbad) is co-producer. Jeff Van Wie co-wrote the script with Sparks.

    The creative team also includes cinematographer John Lindley (Pleasantville), costume designer Louise Frogley (Good Night, And Good Luck.) and production designer Nelson Coates (The Proposal).

    —-

    WOW I didn’t realise that many big wigs were behind this film? It might actually be good.

  • Anonymous

    hot!

  • Anonymous

    lmfao i haven’t used “h8″ since i was 11 years old
    time for bed, child

  • Anonymous

    It is a song but it is also a movie.
    Miley tweets “P.S. I love you” ALL THE TIME
    and every time she is talking about the movie.

  • Anonymous

    Woah she does have a weird stomach. But I want her legs.
    —————————–
    ITS CALLED CURVES, HOE.

  • :|

    gum

  • Anonymous

    aw i love how all of her tweets have been so happy lately :) happy miley = happy me

    so i suppose i have to thank nick jonas for this one huh?
    well… thank you nick :)

  • Tonaan

    Thank you Demetria Lovato. Unlike the Miley fans, you actually have a brain.

    -

    You two are the same person don’t think we don’t know that bitches!

  • Anonymous

    CHRISTIANS AREN’T SUPPOSED TO PIERCE THEMSELVES.

    -

    LMAO! In what world? In what scripture?

    -

    In troll world. In troll scripture.

  • Anonymous

    this time it was the song b/c it was inside the quotations

  • Anonymous

    …she’s talking about the song “ps i love you” here. those are the lyrics. please stop overanalyzing everything.

  • Anonymous

    Ok, so apparently P.S. I Love you is a song by several people, including the Beatles and All American Rejects…

    I think the Beatles one makes more sense:

    http://www.metrolyrics.com/ps-i-love-you-lyrics-beatles.html

  • Anonymous

    OHHHHHHHHHHH EMMMMMMM GEEEEEEEEEEEEE!

    NOW AARON CARTER SAID HE HAS A CRUSH ON MILEY CYRUS!

  • Anonymous

    THAT WOULD BE SO GREAT IF MILEY SHOWED UP AT A JONAS BROTHERS SHOW AND SANG WITH NICK!!!!!!!!! LOVE THEM TOGETHER!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    aww in the third picture she looks sad/tired/or she is trying to memorize her lines really hard.. but yah i wonder if she is going to the canada awards this weekend

  • :|ileyslover

    i knwo this is kinda werrid but i saw the pics i zommed into each and i see no nose ring i mean where did it go ur not suppose to take it off for a month once u get it in

  • Anonymous

    She looks pretty, the movie looks great too (:

  • Slutty Cyrus hater

    Once again, you mention Selena when I didn’t even mention her. Are you that obsessed? LMFAO! You’re pathetic along with every other Miley fan.

  • Amy

    She seems so happy and lovey-dovey lately. I’m lovin this. And I can’t wait for the movie, if only to stare at Liam. ;) Haha but Nick ain’t half bad either. Miley’s a lucky girl.

  • Anonymous

    Can you stop with that? Just because somebody is a jerk doesn’t mean they are a Selena fan and vice versa.

  • Anonymous

    shes a serious actress y’all.

    poor chola, cant act for shiz.

  • Anonymous

    who ever said christians arent suppost to pierce themselves is IGNORANT i wanna slap that person. and it does look like a tounge ring, i zoomed the picture and its too shiny to be bubble gum, but too big for a piercing, she wouldnt be able to talk right with it, so im not sure what it is but, we shouldnt be this concerned what she puts in her mouth ;DDDD hahahahaha good one hahahaha

  • Anonymous

    that must be hella awkward, making out with someone in front of like 3 cameras, 10 crew people, a director, and a boom operator… lol

    but the movie looks good, i love nicholas sparks

  • rhgfjh

    Loads of kissing in this movie

  • Aim

    guys, she is tweeting the song by Bobby Vinton.

    go and youtube it.
    P.S. I Love You by Boby Vinton

    it’s the first thing he sings.

  • Cute

    OMG They Actually Look Like A Cute Couple !!

  • Anonymous

    im pretty sure it is soppose to be on her right side but i agree i dont really see it in any of these pictures

  • Kirsty

    Me too. I got called a lesbian for it, which is totally wrong, I’m straight…but still got a girl crush on her.

  • Anonymous

    The third picture was how Miley reacted to finding out Joe admitted to Niley.

  • Anonymous

    “Slutty Cyrus hater” is a Selena fan, she always trolls the posts. But we don’t even pay attention to her anymore. :) Miley’s amazing and no one can bring her down.

  • Anonymous

    OHHHHHHHHHHH EMMMMMMM GEEEEEEEEEEEEE!

    NOW AARON CARTER SAID HE HAS A CRUSH ON MILEY CYRUS!
    ——-

    1) that is random
    2) is he even in the busness anymore
    3)how do you know this isnt he like 22 or something now?

  • Eeewww

    Oooohhh God Miley Cyrus…..Two Words HATE HER !!
    Look At The Size Of Her Hips !

  • Anonymous

    at least I’m not the only one with hips like that =/

  • Anonymous

    Oooohhh God Miley Cyrus…..Two Words HATE HER !!
    Look At The Size Of Her Hips !
    ———-
    LOL! same here! it looks as if the only thing everyone’s gonna see in the movie is kissing…oh wait, miley’s in it…so obviously the plot of the movie is “kiss, kiss”!

    comparing to “a walk to remember” and “the notebook”, “the last song” seems like a TOTAL fail to me!

    and comparing to mandy moore and rachel mcadams, miley looks soo stupid…cuz she can’t act!

  • Anonymous

    i think they’re talking about “slutty cyrus hater” and she is a selena fan

  • jenie

    miley is only 16 she’s not PERFECT ! Give her a break ! she’s trying too live her life. she can’tgo aand get ice cream with a friend before paparazzi attacks her !!!! Give that girl some credit ! again she’s only 16 !

  • Anonymous

    yuk

  • Keli from Franklin TN

    She got her belly button pierced before the Hannah Montana Movie last year. We saw her in the Cool Springs Mall at that time and she was telling someone about it.
    So, that is old, but the nose piercing is new for the Last Song Movie

  • kara

    i love her
    and i want her body
    no homo :P

  • Anonymous

    He just said it on his Live chat right now!
    aaroncarter7 look on twitter. or search on google aaron carter’s twitter.
    or aaron carter crush miley cyrus!

  • Anonymous

    am wit u ther
    =p

  • Anonymous

    whoever said christians aren’t supposed to pierce themselves… uhmm def. not a rule. i have pierced ears and i am DEFINITELY a Christian. the only “rule” to being a christian is to actually believe Jesus died on the cross and to want him to lead you in life. You could sin every day of your life and still be a Christian

  • Anonymous

    giiiirl that body shape is perfect, most girls dream of having an hourglass figure! embrace yo curves bb!

  • everleigh

    Oooohhh God Miley Cyrus…..Two Words HATE HER !!
    Look At The Size Of Her Hips !
    ———-
    LOL! same here! it looks as if the only thing everyone’s gonna see in the movie is kissing…oh wait, miley’s in it…so obviously the plot of the movie is “kiss, kiss”!

    comparing to “a walk to remember” and “the notebook”, “the last song” seems like a TOTAL fail to me!

    and comparing to mandy moore and rachel mcadams, miley looks soo stupid…cuz she can’t act!

  • Anonymous

    You’re pathetic along with every other Miley fan.

    I’m not a Miley fan and even I know that’s a stupid thing to say. Some of them are perfectly nice. They aren’t all pathetic.

  • Anonymous

    is it weird that when i see or
    hear a storm is coming or something
    it reminds me of nick and miley. hahaha xD

  • Anonymous

    haha he was having a live chat today, i heard him say it too. :P

  • Anonymous

    Oooohhh God Miley Cyrus…..Two Words HATE HER !!
    Look At The Size Of Her Hips !
    ———-
    oh god its called having curves, you’ll want them once you hit puberty.

    and FYI no one gives a fuck if you hate her, we just you to fuck off and

  • MLP

    Last Song probably doesn’t film on the weekends, so maybe she’ll meet up with Nick this weekend in Dallas where the Jonas Bros. are doing a show. Nice to be on their home turf for Father’s Day. Would love to hear the duet with her and Nick!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    ohh.. did he say it sarcasticly or earnestly. Man that boy better stay away. or he will have dated all teen queens. hilary lindsay

  • mia

    she really is a special kinda hot. i always consideredmyself straight and then there’s miley heh. kudos for good taste bb.

  • juu

    i love her !!!! she is the best of ol the univers

  • Anonymous

    she is filming a scene in these pics, she isn’t actually sad :P

  • holly

    MILEY IS BEAUTIFUL. IF YOU THINK OTHERWISE, I’D SUGGEST YOU GO TO SPECSAVERS, AND THEN FUCK OFF.

    MILEY RULES!

  • Anonymous

    Ewww. Not against Miley, against Aaron. Isn’t he 22 or 23? Don’t announce it dude.

    Anyone remember last year when Katy Perry kept saying she wanted to kiss Miley? Good times. Double standard, I know.

  • Anonymous

    lol thats funny

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    Check out the site if you’re a Jonas Brothers fan!
    Thanks!

  • Anonymous

    gorgeous bitch! i love this girl, haters to the goddamn left.

  • anna

    OMGGG I CANT WAITT!

  • Anonymous

    Lmfao @ the kiddies who haven’t reached puberty yet.
    It’s called having curves and actually having a shape.
    She’s got a gorgeous figure.
    Totally go les for her.
    Just sayin’.

  • Aim

    lol let me see you!
    jerk.

    do you NOT have a brain or something??

    A slut by definition, is someone who sleeps around a lot.

    Is that Miley? NO.
    Did she take sleazy pics? YES. But it was for her BOYFRIEND, aka NICK JONAS, of 2 years, not just to anyone.

    PLUS, it’s in the PAST.

    let.it.go.
    kthanxbye.

  • Anonymous

    OH GOSH!
    guys look at miley and mandy’s youtube page. seriously the comments horrible!
    I think somethings wrong with it!

  • I Love Miley

    Wow. Slutty Cyrus AND all the Miley haters are so pathetic. Miley is a teen queen. She’s adored by millions. She’s got talent. She’s amazing.

    Jealousy is a disease, bitch.
    Get well soon.

  • Anonymous

    then why do u view her pics????

  • avery

    I love her new haircolor, it’s perfect for her.

  • Anonymous

    she tweeted about the song

    What is there to write, what is there to say?
    Same things happen ev’ry day; Not a thing to write,
    not a thing to say, So I take my pen in hand and
    start the same old way.
    Dear, I thought I’d drop a line, The weath-er’s
    cool, the folks are fine;
    I’m in bed each night at nine, P.S. I LOVE YOU;
    Yesterday we had some rain, But all in all,
    I can’t complain;
    Was it dusty on the train? P.S. I LOVE YOU. Write
    to the Browns just as soon as you’re able, – they
    came a-round to call;-
    I burned a hole in the dining room table,
    And let me see, I guess that’s all; Nothing
    else for me to say, And so I’ll close,by the way,
    Ev’ry-bod-y’s thinking of you. P.S. I LOVE YOU.
    LoVE YOU.

    STOP MAKING IT A BIG DEAL GOSH
    HER AND JUSTIN ARE OVER.
    SHE MADE IT CLEAR “CLOSURE” IN PUBLIC.

    Don’t mind that one person.
    and the demi and another hater they only want attention
    once you give them that they will never stop.

    AND WISHING DEATH ON SOMEONE IS JUST NOT RIGHT
    “KARMA IS A BITCH” pray tonight for God to forgive you cause maybe tomorrow you will not be able to wake up.
    just saying

  • Anonymous

    this post is like a whole coming out as a mileysexual party. i’m so there, she’s delish.

  • GIRL

    selena gomez in a few years ….

    http://www.hollywoodtuna.com/?cat=89

    ps. its a compliment

  • Anonymous

    I have the same body has her. minus the boobs. but i’m only 13. LOL

  • Anonymous

    DAMN girl got some BOOBS!!! and curves. only girl i would go lez for.

    no wonder lil wayne, aaron carter and jesse mccartney have ‘crushes’ on her.

    wow i dont think ive said the word crush in like 2 years.

    and poor nick :( being able to see but not touch her. i can relate.

    k sorry that was stalker-ish. no homo!

  • Anonymous

    I just checked. Didn’t see anything out of the ordinary?

  • miley ray cyrus fan

    ppl should understand miley

  • Anonymous

    I love her!
    Everyone go to http://www.kidschoiceawards.com and vote for Miley!

    Peace out y’all!

  • Anonymous

    mileys hair is so freaking gorgeous in the 1st pic!

  • I Love Miley

    You’re so pathetic.
    And strange.
    You’re spending ALL this time and energy on Miley.
    Odd way of showing your love for her.

    Miley>Miley’s shit> Her dog> Her dog’s shit> Demi&Selena’s shit> Demi&Selena
    Fact.

    Jealousy’s a sin.

  • Anonymous

    really? haha thank you =)

  • Anonymous

    dude, stupid as fag selena fans need to get out of heree,
    nobody cares bout selena, or you.
    get the fuck out!!!

    miley ray is gorgeous,
    and she is a great actress

    VOTE FOR HER!!
    TCA’s!!

  • HATEHER

    SOOOOOOOOOO FAT!

  • Anonymous

    i agree. sexiest hair ever, i just wish she would curl it like how she had it at kca 08 when she performed gno.

    that was hot.

    but shes filming so she cant have it like that.

  • Anonymous

    aaron looks kind of scary. i remember back in the day i thought he was cute. lol

  • Anonymous

    plz no seatfiller shit here… and emphasis on the SHIT

  • Anonymous

    Even if she is a fan of Selena’s, it has nothing to do with it in the first place. It’s irrelevant. If somebody is being a jerk, they’re being a jerk. It doesn’t matter who they’re a fan of.

  • Ryan

    Miley is fucking hott in that bikini.
    Damn I want to fuck her!

  • Anonymous

    omg aaaaaammmmmmmmmaaaaaaaazzzzzzziiiiiiiinnnnnnngggggggg

    can’t till it comes out

  • kimmy4

    who thinks miley might be the next will smith if this movie is sucessful
    cause will was only known for either rapping or fresh prince just like miley with hm and singing
    and then will got taken seriously as an actor with all his films after fresh p

  • Anonymous

    that is so mean.

  • hjjh

    she does have a belly button piercing! hahaha
    it looks goood

  • Anonymous

    that’s good, though. i’m a stick figure :| i wish i had her body. and i’m 17. fml.

  • Anonymous

    they were actualy for her myspace hahah

  • Anonymous

    dude, stupid as fag selena fans need to get out of heree,
    nobody cares bout selena, or you.

    This is exactly what i’m goddamn talking about.

  • Anonymous

    lol people like you need their own tv shows. i read that like 3 minutes ago and i’m still laughing.

  • Anonymous

    That’d be amazing.

  • MK

    Ummm… let’s play a game! Count the piercings!
    5 on her ears
    1 on her nose
    1 on her belly button

    7 PEIRCINGS!!!!

  • Anonymous

    It depends on her acting. I have faith in her, I have seen the HM movie and I think she is perfectly capable of handling the emotional scenes. The problem is, it’s not up to me, it’s up to the rest of the world.

  • Aim

    HAHAHAHAHA!
    uh- i don’t think so.

    why would she put pics of her like that on her myspace??

    …yea- they were for Nick.

  • TooLegitToQuit

    Oh oceanupers.
    I wish one day we could all get together and have a little party. You guys make me laugh. I could see it now. Miley/Jb/Demi/Niley fans on one side, Selena on the other:)

    =====

    hahaha! sadly, that’d end up being like 600 hundred girls talking and hugging like they’ve been bff’s forever, and then 2 girls on the other side who keep getting evil eyes from the niley lovers.

    oh, it’s funny to envision all us oceanuppers together. hahaha :]

  • http://mandandana Amanda and Dana

    IS THIS REAL!!!
    it better not.
    he is really hot

  • BriannaWhock

    yo creo qe miley es una trola :)

  • Anonymous

    common misconception, actually. they were on her private email account, they weren’t publically posted anywhere. the press just called them “myspace pics” to make the whole thing more scandalous. but whatever. it’s in the past now.

  • Anonymous

    Interesting.

  • Anonymous

    uh, no? she took with her friends goofing off on her myspace..just regular pictures

  • F

    Oooohhh God Miley Cyrus…..Two Words HATE HER !!
    Look At The Size Of Her Hips !
    ———-
    LOL! same here! it looks as if the only thing everyone’s gonna see in the movie is kissing…oh wait, miley’s in it…so obviously the plot of the movie is “kiss, kiss”!

    comparing to “a walk to remember” and “the notebook”, “the last song” seems like a TOTAL fail to me!

    and comparing to mandy moore and rachel mcadams, miley looks soo stupid…cuz she can’t act!


    are u fucking kidding me?
    miley is a way better actress than mandy moore, mandy moore sucked as an actrees, rachel mcadams is a great actrees, i think miley in a few years will reach that kind of level

  • RE:

    She had her bellybutton done before. She must have gotten it re-done or she kept taking it out. And I am 99% sure her tongue isn’t pierced. Either it’s a fake one since she’s playing someone in the wrong crowd, or it’s just something that looks like a piercing. Probably just holding something in her mouth while fixing her hair.
    ———————————————————

    Its called chewing gum.
    Miley was chewing gum.

  • Anonymous

    she’s so pretty :]
    i have her bikini, lol it’s from target
    but it looks so much better on her than it does on me XD

  • TooLegitToQuit

    lol people like you need their own tv shows. i read that like 3 minutes ago and i’m still laughing.

    =====

    haha OMG i know! oceanup commenters in general need a reality show, because we all have our moments, and some of us are just…cooky. lol

    it’d be hilarious.
    i can see it now, “The Real Commenters of Oceanup”; it’d own “The Real Housewives of Atlanta” anyday! XD

  • Anonymous

    i would eat out her asshole and yes i’m a girl.

  • Anonymous

    I think she has the potential to do drama really good all i know is that if i ever saw Miley cry i would cry too.

  • sarah jonas

    miley wears your nose ring ?

  • Anonymous

    oh yeah that was gorgeous. i think this with maybe a tint of auburn. not highlights, but the dye to be auburn/chocolate brown. and curly like how it was at kca 08 during gno. fiercest hair ever.

  • Anonymous

    Well, takes one to know one :)

  • Whatsername

    When did she get her belly button pierced?
    Wasn’t it there when she performed at her 16th bday party?

    Shit I don’t remember.

  • Anonymous

    I adore this girl. And I am insanely jealous of her life. But mostly I adore her.

  • angelika

    awwww so cute

  • sarah jonas

    is your belly button ring fake too ?

  • Anonymous

    What about some of us like me, who like them all? :)

  • TooLegitToQuit

    these x < dog crap < y comments are making me PEE MY PANTS.

    oceanup never fails to entertain. XD

  • Anonymous

    cant wait to see this movie.

  • Anonymous

    damn i wish my job involved making out with a hot dude :(
    but i’d rather it be nick than liam, lol

  • Anonymous

    exc-use-me??????????????

    Slutty Cyrus Hater. i. am. STILL. fucking. waiting. for the proof. that. miley. has. had sex.

  • Anonymous

    mind as well make it a porno

  • Anonymous

    ignore the pathetic hater, she has no friends

    miley looks amazing :)

  • http://oceanup.com Demetria Lovato

    ewwwwwwwwwwwww i just seein a miley on my tv for her stupid tour!!!!!!!!!!!!!!anyway the poor guy had to kiss another guy(miley)=]hahahahahhahahaa

  • Anonymous

    shes so hot…

  • Anonymous

    Get the fuck out you damn troll.

  • Anonymous

    Aw, the spammers! Yes, we know that you’re desperate to make Miley look bad. Too bad you fail, because MILEY IS ON A MOTHERFUCKIN BOAT!

  • http://oceanup.com Demetria Lovato

    sooooooooooooooooooooooooo annoyong!!!!!!!!!!!

  • nivea

    the HBIC! and yay she’s in a good mood, looks like she’s finally come out of that weird emo thing that was going on a few nights ago. i love her and i’m glad she’s happy. but then who wouldn’t be when you get to call nick freaking jonas your boyfriend, right? ha

  • kalie

    i can NOT wait to see this movie.

    miley is amazing.. and that guy is fucking hot

  • Anonymous

    She’s Simply AMAZING! I love her so much! :D

  • http://oceanup.com Demetria Lovato

    miley is a pat

  • Lucky.

    Ummm… let’s play a game! Count the piercings!
    5 on her ears
    1 on her nose
    1 on her belly button

    7 PEIRCINGS!!!!

    ________

    OMGZZZ it’s a crime! Call Da police!

  • Anonymous

    ignore her. her mother regrets her birth. isn’t that sad? :(

  • slutty CYRUS

    OMG SHE IS TOTALLY FAT!
    MILEY CYRUS IS FAT
    MILEY CYRUS IS A F*CKING FAT IDK IF NICK JONAS IS STUPID OR
    WHAT
    F*CKING FATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

  • http://oceanup.com Demetria Lovato

    she thinks she looks HOT again…………….wait the anweser is coming wait for it here it is NO!!!!!!!hahahahah

  • Lucky.

    mind as well make it a porno

    ________

    The hell? Yeah because a little kissing action has porno written all over it Right?!

    And dude if you’re going to insult someone make sure what you’re saying makes sense. It’s MIGHT as well. Not mind as well…. wow.

  • Anonymous

    GEE, people, in fact I felt bad for Justin.
    The first time that Miley wrote just this “p.s i love you”( right after she tweeted about ‘letting go is one way of saying i love u) was the day was leaving Savannah for NY, then Europe, was june June 10th. Justin replied saying this was a good movie & Miley was like “well,watch it again” just like that!
    and she doesn’t even have Justin on her twitter anymore =)

  • kimmy4

    hate barbie but this song might be a nice song 4 miley/demi or demi/selena to sing
    It’s so rare to find a friend like you
    Somehow when you’re around, the sky is always blue
    The way we talk, the things you say
    The way you make it all ok
    And how you know, all of my jokes, but you laugh anyway!

    If I could wish for one thing, I’d take the smile that you bring,
    Wherever you go in this world I’ll come along!
    Together we dream the same dream.
    Forever I’m here for you, you’re here for me.
    Oh ooh oh.
    Two voices, one song.

    Now everyday is something new
    And any path we take, I’m looking forward to
    The way we try and never quit
    The way that all the pieces fit
    The way we know, the parts by heart
    And sing out loud!!!

    If I could wish for one thing, I’d take the smile that you bring,
    Wherever you go in this world I’ll come along!
    Together we dream the same dream.
    Forever I’m here for you, you’re here for me.
    Oh ooh oh.
    Two voices, one song.

    And anywhere you are,
    you know I’ll be around.
    And when you call my name,
    I’ll listen for the sound!

    If I could wish for one thing, I’d take the smile that you bring.
    Wherever you go in this world, I’ll come along!
    Together we dream the same dream.
    Forever I’m here for you,
    you’re here for me.
    Oh ooh oh.
    Two voices, one song.

    If I could wish for one thing, I’d take the smile that you bring,
    With you by my side, I can’t go wrong. Now I have all that I need,
    And the sweetest sound will always be
    Oh ooh oh.
    Two voices, one song.
    Oh ooh oh.
    Two voices, one song.
    Oh ooh oh.
    Two voices, one song.

  • Aim

    hahahaha- WOW.
    Dude, you think Selena is bigger and better than MILEY??

    ahahahahahaha!!!!

    Miley Cyrus… the TEEN QUEEN? Dude, she’s worth like, 4 BILLION dollars.
    More than Selena AND Demi put together.

    Selena is so… boring.

  • http://oceanup.com Demetria Lovato

    tonight i walked into the bedroom……you were visibly upset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=]

  • Anonymous

    PS I LOVE YOU IS A MOVIE.
    retards.

  • Anonymous

    damn her body is amazing. i be jealous.

  • Anonymous

    PS I LOVE YOU IS A MOVIE.
    retards.

    ————–

    It’s also the name of a Beatles song
    retard

    and seeing as how Miley loves quoting the beatles, i’m gonna go with the lyrics to the song.

  • Anonymous

    ughh, i cant wait to see this movie!!
    it looks soooo good.
    Miley’s awesomee

  • Anonymous

    That’s nice dear. Time to take your happy pills now.

  • Aim

    dude, go eat a jar of friken pickles.

    and if you thinks that’s FAT…

    then i;m sorry, but you MUST be anorexic.

  • Anonymous

    AWWW the haters needs a hug.

  • Anonymous

    MILEY > HAVING BIRD SHIT LAND IN ON YOU > SELENA.

    FACT.

    ——-

    lmfaooooo.
    omg ahah win!

  • Anonymous

    beautiful (:
    i can’t wait for this movie, it looks so… er… romantic…
    OH FINE I LIKE CHICK FLICKS. i admit it. the notebook made me cry. :’(

  • anna

    LOVEEEEEEEE HER

  • =]

    word i said the same thing lmaoooooo

  • TooLegitToQuit

    tonight i walked into the bedroom……you were visibly upset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=]

    =======

    haha that lyric always gets me!

    why is he walking into the bedroom (where a girl is) at night?

    SKETTTCHHHHYYY business, nick.
    ;] lmaoo!

  • Anonymous

    That is a quote from a song that playes in the movie “PS I Love You.” It is an old song & Its sung by a woman in the movie-towards the end.

  • Anonymous

    but you MUST be anorexic.

    I don’t condone calling Miley fat (or anybody really) but I can’t even begin to explain how ignorant what you just said sounds.

  • Anonymous

    Liam is either 20 or had a birthday and turned 21. He is not 17, 18, or 19!!!!!!!!!!!! Got it???????????

  • Anonymous

    love miles!
    this movie looks so good already… that guy it HOTT!

  • Anonymous

    Liam is only a year older than Miley why was everyone saying he was 25?
    _______________________________

    Because they confused him with his brother Chris who is also an actor and is 25 and will Play “Thor” in the next Marvel movie. I saw an article in and Austrailian paper however that said Liam is 21 not 18. So I am not sure.

  • Anonymous

    its sad that the haters are still awake this time.
    last time on oceanup miley post.
    we had an amazing conversation.
    no haters.

    I know someday that will happen again.

    “Haters can only hate things they can’t have and people they can’t be”
    ______________________

    LMAO. I can’t believe how serious you guys get about this stuff.

  • Anonymous

    no.. spammers never win. I don’t care who they’re a fan of.

  • Anonymous

    i cant wait to see this movie.

  • t

    first

  • Anonymous

    first?!

  • Anonymous

    her hair looks so pretty && i love how they went for a natural look with the makeup, she looks so pretty like that

  • marlee cloos

    first

  • Anonymous

    Obviously you have no life,friends,BOYFRIEND.
    So instead of arguing. I’m gonna pray you won’t go to hell. Now please, for God’s sake.

    GET THE FUCK OUT OF HERE!!!

    Please.

  • hannahiscrazyy

    goddd
    she’s so lucky to be mackin on that one (:

  • Anonymous

    haha I know. I thought I was the only one who noticed. It’s the internet.. calm down.

  • Mileyfan7

    I hate when people say that Miley is ‘fat’! She’s CURVY, folks! That’s all!
    And that’s a good thing! Atleast she’s not totally stick-thin and flat LOL. Her body is pretty much perfect; I would love to have her figure.

  • Anonymous

    LMFAO. Win.

  • Anonymous

    shes so pretty!

  • Kailey

    1st?

  • Anonymous

    Why are you still replying to her?

  • Slutty Cyrus hater

    FIRST!

    HATE THAT BITCH!

  • marlee cloos

    first

  • JESS

    MILEY SUCKSS…YEAHHH

  • YAY

    FIRRRRRST!?!? whooopwhooo!

  • Anonymous

    god, they’re both hot…

  • Anonymous

    Haha very sad.

    She needs some help.

  • MonicaAyesha

    hahah,
    i bet nicks jealous that liam gets to makeout with her :D

  • http://www.oceanup.com/2009/06/miley-cyrus-last-song-lover-liam.html#comments Anonymous

    Oh oceanupers.
    I wish one day we could all get together and have a little party. You guys make me laugh. I could see it now. Miley/Jb/Demi/Niley fans on one side, Selena on the other:)

  • Anonymous

    oooh this movie has lots of kissing scenes ;D miley’s so lucky, seriously lol. nick jonas irl and liam hemsworth/lucas till/cody linley on screen. not too shabby m’dear.

  • xxJadexx

    I can’t wait until this movie is released, and shes lucky to be kissing Liam hes VERY attractive lol. =]]

  • Slutty Cyrus hater

    Yeah, look what I started! Tell the truth sister! Miley is so fat and fugly!

  • Anonymous

    HOT dang the girl has a body! And she is getting prettier by the day.

  • :D

    Can you get fuck out you little whore?, go and make some friends fucking emo. And stop using Demi’s name, you’re embarassing her. I bet your parents regrets your birth, sad little child. SO FUCKING ANNOYING. Go back to the Selena/ Demi post. We know you’re madly in love with Miley, but take it easy.

  • Slutty Cyrus hater

    LOL! Miley still looks like and sounds like a man!

  • Anonymous

    Thank you Demetria Lovato. Unlike the Miley fans, you actually have a brain.
    ________________________________

    Well, better not to have a brain and have an excuse than to have a brain and not use it like you and Demetria Lovato and all the other couple of haters on this post.

    It doesn’t take much brain power to Care about someone, because God intended Love and caring to come easily to each of us, but it takes a lot of brain power to hate, because youhave to spend a lot of time trying to justify it in your mind when there really is no Justification.

  • Anonymous

    lol @ your life

  • Anonymous

    She is amazing (: My inspiration
    Keep your head held high Miley, we love you

  • Anonymous

    bellybutton ring? I love miley

  • Anonymous

    and nick loves it

  • Anonymous

    i lurve her hair. so flowy and chocolatey and fabulous.

  • XD

    Aw I wanna watch it!!!

  • Anonymous

    they’ve got some great people working on this film. i bet it’ll be amazing!

    http://www.movieweb.com/news/NEvVPyzzJ896zv

    The Last Song, a coming-of-age drama starring multi-talented singer/songwriter/actress Miley Cyrus, Kelly Preston and Greg Kinnear, begins production in Savannah, Ga., this week. The film is based on best-selling novelist Nicholas Sparks’ forthcoming novel.

    Hitting bookstores on September 8, 2009, Sparks’ The Last Song is the 15th book published by the novelist whose other books include The Notebook and Nights in Rodanthe. Though several of his books have been adapted to film, The Last Song is the first to make it to the big screen within the first year of publication.

    The Last Song is set in a small Southern beach town where an estranged father (Kinnear) gets a chance to spend the summer with his reluctant teenaged daughter (Cyrus), who’d rather be home in New York. He tries to reconnect with her through the only thing they have in common-music-in a story of family, friendship, secrets and salvation, along with first loves and second chances.

    Kinnear (Little Miss Sunshine) stars as the father, and Preston (Jerry Maguire) has been tapped to play the teen’s mother. The film also features Bobby Coleman (Friends with Money), Liam Hemsworth (Knowing), Hallock Beals (Letters From Iwo Jima), Nick Lashaway (The 40 Year Old Virgin) and Carly Chaikin (the upcoming feature The Consultants).

    Julie Anne Robinson makes her feature-film directorial debut with The Last Song. Robinson has been twice nominated for a BAFTA and received a Golden Globe nomination (Best Mini-Series or Motion Picture Made for Television, Blackpool). Her credits include a variety of television series, including Grey’s Anatomy and Pushing Daisies. Adam Shankman and Jennifer Gibgot, the duo behind 17 Again produce; Dara Weintraub (Superbad) is co-producer. Jeff Van Wie co-wrote the script with Sparks.

    The creative team also includes cinematographer John Lindley (Pleasantville), costume designer Louise Frogley (Good Night, And Good Luck.) and production designer Nelson Coates (The Proposal).

  • Anonymous

    lmao totally

  • Anonymous

    I love Miley
    her looks great.
    &Liam is fucking hott

  • Aubrey

    CHRISTIANS AREN’T SUPPOSED TO PIERCE THEMSELVES.
    ________________
    LMFAO! MILEY’S PROTESTANT

  • http://www.oceanup.com Demetria Lovato

    LOL! Exactly what I’ve been saying. Miley’s so fugly!

  • Anonymous

    OMY a lot of face sucking….. I like!!!!

  • Anonymous

    Kay every one needs to calm down about anyy piercings because they aren’t even bad. Just because you have a bellybutton ring doesn’t mean your a slut. And people who don’t like her do something with your life and stop sitting at the computer talking about miley

  • brettyy

    shes fuckin amazing
    and you all know it

  • Anonymous

    Get a Life Bitch/

  • Anonymous

    Demi has a belly ring too.
    Who cares if Miley does?
    If I didn’t have a chunky ass belly I would too.
    lmao

  • http://www.twitter.com/aminatj Aminat

    is that a tongue ring in the second pic?!

  • Anonymous

    liam is 18 by the way

  • Anonymous

    Lmao! tell her bb:)

  • mia

    me three. idk miley’s just something..

  • Slutty Cyrus hater

    I’m just telling the truth! Miley’s a trashy, talentless whore who shouldn’t have gotten famous.

  • that would be great !!

    i would love to see that happen but instead of selena on the other we should just all be supporters of all of them even thou i dont like selena very much shes still nice and sweet !

  • aileeneen

    Love Miley!!!!!!!
    i didnt know she had her nable peirced and i think her tongue i too?
    anyways Niley Forever!!!!

  • lynn

    oh she looks gorgeous. can’t wait for this movie.

  • Anonymous
  • Anonymous
  • Anonymous

    beautiful!

  • Anonymous
  • Anonymous

    Jealousy’s a sin/

  • Anonymous

    I’m actually starting to think all these piercings are FOR the movie. She plays a rebellious teen, so it’s very possible.

  • http://twitter.com/Delilah_marie Delilah_Marie

    That tweet had to be directed at Justin..They had a thing about watching “P.S I Love You” together.. :| BLEH! D<

  • Anonymous

    miley is so lucky LIAM is so HOT

  • Anonymous

    all of you that say you hate her its
    just because she has something you
    want. so in stead of going out and
    making something of yourself you sit
    on the computer and hate on everyone. it
    is sick how hateful girls are to
    each other.

  • Anonymous

    its sad that the haters are still awake this time.
    last time on oceanup miley post.
    we had an amazing conversation.
    no haters.

    I know someday that will happen again.

    “Haters can only hate things they can’t have and people they can’t be”

  • http://www.oceanup.com Demetria Lovato

    Everything Slutty Cyrus hater said was so true! Miley is a talentless, ugly whore who got famous because of her dad. She can’t act. She can’t sing. When Hannah Montana ends, she will fade away.