Kristen Stewart FALLS In Leather Pants

Kristen Stewart collapsed while running on The Runaways set today. Kri was filming a jump during a scene. Production assistants rushed to her side as she did not move to get up for a few moments. Photos: Fame, Limelight. 10+

  • Love

    Hahaha idc if it was part of the script or not but tht was highlarious!!! She ate it =D made my day lol

  • Ayey

    You guys are so mean. I wish you would say this to your face instead of hiding safely behind your computer screen talking all this shit.

    She’s a really amazing actress, just because she played the role of Bella and you girls couldn’t, doesn’t mean we should all hate her, right???
    So please stop. It’s a foolish thing to do.

    I feel bad for her :/ And I’d love to see you all wearing leather in 100 degree weather!

  • Lisa Lisa

    Lol, I think some people are right that the fall might have been intentional? I’m surprised that she can run in those pants, I should no, not so easy. ;D

    lol lol lol

  • Lisa Lisa

    BTW, I think Kristen looks hot here, but only b/c she’s in her Joan Jett costume. And Joan was my first girl crush so, no surprises here.

  • Anonymous

    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • angelika

    poor her haha

  • Anonymous

    spoke too soon

  • jessyca

    that was soo effing funny
    but i feel bad for her
    still is funny

  • Anonymous

    nobody wants to go to that site.
    seriously, stop advertising on here. it’s so fucking annoying

  • Emilicious

    hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahaha whether that was for the scene or not that is hilarious!!!! I fall all the time and can relate though, but hahahahahahahha

  • http://twigossip.blogspot.com/ TwiGossip

    Thats so messed up

    twigossip. blog spot.c o m
    twigossip. blog spot.c o m
    twigossip .blog spot.c o m
    twigossip. blog spot.c o m
    ? twigossip. blog spot.c o m
    twigossip. blog spot.c o m

    cool twilight website plz give it a chance.

  • Anonymous

    collaspe? wow i feel bad, thats not funny to me.
    when someone collapse and stay on the ground for a loooong time thats not a good thing.

    1. she may need to sleep more
    2. she may want to eat more and drink more

  • Anonymous

    she obviously wasnt SUPPOSE to fall if people came rushing to her side.
    lol i feel bad for her tho:(

  • Anonymous

    shes fucking wearing that for the movie. THATS WHAT JOAN JETT WEARS IDIOT

  • ..

    lol irl. that made my night. i need a video of this

  • Anonymous

    just curious but how is that “so typical”??

  • whogivesashit

    emo wanna-be !! what is wromg with this girl ? thats all i am gnna say :]

  • Anonymous

    lol well at least shes being more like bella :)

  • Anonymous

    and you need a tutor. its her costume

  • http://scrapbookingtales.mybisi.com loveEC

    I bet that leather is hot!
    OME!!!!!!!!!!!! Look at the cool Twilight scrapbooking pages at http://scrapbookingtales.mybisi.com

  • trisha lynne.

    Off the subject…

    but OceanUP, please post the Perez Hilton smack down shit, and post it soon, not in four days, when it’s old news.

    Okay, thanks<3

  • Anonymous

    She’s filming a movie. It’s not like she has a choice on what she can look like and her wardrobe. Jeez people.

  • Edmhin

    …is it scripted…?

    …poor girl!!!…how sad no one catch her…

  • sameperson

    i am laughing my butt off at the Perez Hilton smack down! especially the comments LOL well he had it coming. how can you go around bashing ppl everyday and then call someone a FAGGOT right to their face and expect not to get a beat down?! come on Perez! you deserved that punch. you know you were wrong. now stop complaining!

  • Anonymous

    Aww pooor k-stewww:(
    Can’t wait for the film to be out though

    xx

  • Anonymous

    AHAHAHAH
    shes ugly and stupid
    im glad she fell

  • Kirsty

    This is prob part of the filming, those people running to her could be ACTING…yano, people do that sometimes.

  • Anonymous

    hahahahahaahahaahahahaha

  • Anonymous

    hahaha she looks so funny in her getup. i don’t think she fell from exhaustion or anything because it says she was filming a jump scene. people usually stay on the ground for a bit after they get the wind knocked out of them.

  • Anonymous

    i dont like her with black hair:/
    but uhm, twitter.com/elizabethjw
    you should follow meee(:

  • holly

    LOL she is so bella !

  • Anonymous

    no….

  • Anonymous

    hahahahahahahaahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i hate her

  • allie

    i dont like her hair, at all

    she looks so emo

  • Anonymous

    yes, part of ACTING.

  • Anonymous
  • That guy

    leather?
    She must be hot as fuck.
    heat strokeeeeeee

  • Anonymous

    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaaha thats hilarious!!!!

  • Anonymous

    follow my twitter :))
    twitter.com/chisqey

  • aahahhh!!

    LOLOLOLOL!!

  • ..

    Her hair looks like a WIG .___.

  • No Bitchassness

    She needs a stylist… badly!

  • bahhhhhhh

    Ummm?
    “Marie” Ok she obviously wasnt supposed to fall
    because it even said that people rushed to her sidee :)

    Pour Kristenn! :)

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    Check out the site if you’re a Jonas Brothers fan!
    Thanks!

  • http://www.oceanup.com me

    HAHAHAHAHAHAH. bitch

  • gigi

    calm down, it’s just a fall.
    if it wasn’t intentional,
    she probably tripped
    or something.
    who cares?

  • Sarah

    hahaha awesomee .. what did she do with her hair , ,?
    she changed soo much.. shes like soo weird now.. nice fall.. haha

  • Anonymous

    lmfao rofl.

  • JESUS

    SOME OF YOU PEOPLE ARE SO DAMN STUPID..
    SHE’S PLAYING JOAN JETT. THAT’S WHY SHE DRESSES LIKE
    THAT AND HAS THAT HAIRSTYLE!

  • Ashley (:

    I think someone took in a little too much crack before filming this scene. ;D xDDD

  • c.micha

    I don’t feel sorry for her! shes so rude and ungrateful!

  • kris #1 fan

    poor girl :S , hope she’s just fine

  • Anonymous

    was she supposed to fall

  • Anonymous

    hahahahaha!!

  • mynameisjonas

    was it part of the scene?

  • Anonymous

    She’s so clumsy.

    I don’t now if it’s adorable or pathetic.

  • Anonymous

    awwww :( poor girl! but it is funny lol

    twitter/billybob9192
    follow me :)

  • Katy

    no poor Kris :(

  • oraclebop

    Very stylish fall with very stylish clothes there, Ms. Stewart.

    And she be a rocking that hair!

  • ABBY!

    BAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA!

  • Arisa

    omgsh.
    She’s so ugly.
    She looks like a horse haha.
    no kidding imao. she’s absolutely UGLY!

  • Anonymous

    first? this was funny! haha :)
    nor being mean.. i like her :D

  • Anonymous

    BAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAA
    STUPIIIID SLUUUUT

    FUUUGLLYYY WHOOORE HAHAHAHAHHA

  • http://failblog.org JonasChode

    So typical haha

    But i really dont get the way ppl fall easily, i have to actually try to land on the ground when i get tripped

  • No Bitchassness

    http://www.youtube.com/watch?v=ZND3gy1jXK8

    Jonas Brothers eTalk soo funnyy <3

  • Anonymous

    wow

  • Jane

    so gross

  • Anonymous

    hahahahahahahahahahahah!!!!!!tat was funny!!!lol

  • marie

    shes supposed to fall idiots.

  • ponm

    lol
    i thought it was bill kaulitz

  • Anonymous

    I fall all the time ..nbd

  • Anonymous

    LMFAO FAIL.

  • Anonymous

    that is so not true as soon as she fell she got
    straight up! watch the video

  • lindsay

    people!!!! whats the big deal!!! she fell! omg!! anounce it on the loudspeaker!!! geez i feel bad 4 her!!!

  • lala

    LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OMG THIS SERIOSULY MADR ME LAUGH OUT LOUD
    DUDE SHE SO CLUMSY
    THEY PICKED THE PERFECT CHARACTER TO PLAY BELLA
    WOW FAIL JUST FAIL

  • Becca!:)

    bhahahaha….how embarssing…unless that was part of the scene!!:)
    lol.
    I like her..but this is defenitly..lmao!!
    :D

  • Anonymous

    ugly hair

  • LALA

    OH WAIT SHE IS SUPPOSED TO FALL???

  • Anonymous

    hahahaha thats funny and embarrassing…

  • Name.

    She is such and embarrassment to herself. I feel sorry
    for her.

  • Anonymous

    loll how funny!! i hate her look but yeh i understand its for a movie.

  • tori

    lmao , i hate her clothes.
    she has so much money and she looks like shit .

  • Madgirl

    Omg i totally loled at that!

  • Anonymous

    It looks like it was supposed to happen fools. Why else would there be a bunch of shots of her in the same position. Either that or she’s as feeble and frail as an 80 year old woman and takes 9 hours to get back on her feet.

  • http://CraziGirl98 CraziChic98

    LOL!!!!! This is so hilarious… That is what she deserves 4 being a “Star”…

  • Kelsey!

    K Stew looks so rock n roll:)

  • NENE

    maybe her pants were too tight.

  • SOMETHiNG GOOD YOU KNOW.

    Haha LOSER.

  • soulie

    i don’t feel bad for her because she’s human. people fall, big deal. What i feel sorry for are the people who making this into a big deal by thinking it’s funny or embarrassing. Like that one saying “i walk, i fall, i get up..meanwhile, i keep dancing” living by that motto sure helps you get over stupid embarrassing stuff that aren’t worth your time.

  • Anonymous

    you….do realize actors don’t chose their wardrobes when they’re filming, right? outside of work, who cares? she looks accessible and real, not like some dolled up barbie every other day like some celebs. it’s nice to see a young celeb looking her age and not being some lame ass fake diva

  • Anonymous

    HAHA at the bill kaulitz comment lol
    oh i laughed.

  • Anonymous

    That’s what happens when your high all day everyday.

  • joe jonas is god

    hahahahaha! thats what she gets

  • jonaslovatopushplay!

    ahahaha.
    lmfaoo.
    and that outfit
    is soo tacky.
    it’s disgusting.

  • Dani

    She has a STYLIST, motherfuckers.
    It’s her costume. Ohmygod.
    She fell, haha, how funny. Not.
    Get a life.

    And she is NOT ugly. Ashley Tisdale is ugly. Paris Hilton is ugly. Megan Fox is ugly.
    Oh, wait.. just because I don’t like them doesn’t mean they actually ARE ugly.

  • Anonymous

    ouch.

    it’s kinda rude to post this dontcha think? =/

  • Feist

    She looks like an ape.

  • Anonymous

    “Collapse” implies suddenly falling unconscious. I hardly consider falling on your ass because you are wearing pants that don’t allow you to move your legs a “collapse.”

  • gigi

    the full video shows what REALLY happened.
    the description for this is totally wrong, wow.
    also take into account her ankle injury.

    http://www.youtube.com/watch?v=HGIbqe5jHLE

  • olive

    hoe

  • Anonymous

    hoe

  • Anonymous

    rude ?? HAHAHAHAHAHAHAH Oceanup doesnt event know what that word is or doesnt even know if it’s exist. You have to give a definition for it if you’re going to say “its rude”
    Oceanup is that stupid, yeah its sad.

  • Anonymous

    there’s a lot of stupid people in this site.. seriously. i never leave a comment here, but this is just too much! SHE’S WEARING THAT CLOTHES FOR THE MOVIE. THE HAIR IS FOR THE MOVIE TOO. you guys need to learn how to read. go to school, please. and i can’t see how it’s funny, she could get hurt. gosh.

  • Anonymous

    STFU ashley is NOT ugly
    U R are actually the ugliest bitch ever

  • Anonymous

    omg..ouch!…
    I thought she fainted or something
    She just fell
    poor girl tho

  • Anonymous

    wow that was weird and the black hair thats a no no on her sorry kristen but that outfit didnt work for you. other then that i cant beleive she do that and she doesnt look good in the pictures.

  • Anonymous

    She’s shooting The Runaways, set in the 70’s or 80’s, so she isn’t picking the clothes or the haircut. It’s called her costume for the character, her hair for the character…

  • http://fanfiction.net/~mashiitastic Mashiitastic

    ignorant tori, she’s filming a movie set a couple decades back where leather was quite popular, and she’s also playing joan jett. ’nuff said, dumbass.

  • emmmmmmily(:

    Made my day(:

  • Anonymous

    she look like a guy

  • Anonymous

    Love Kristen.
    Black hair looks good on her, just not SHORT black hair.
    but whatever, it’s gonna grow back.
    I will now reply to a person::::::

    wow that was weird and the black hair thats a no no on her sorry kristen but that outfit didnt work for you. other then that i cant beleive she do that and she doesnt look good in the pictures.
    ————-
    HELLO?! THAT WAS FOR A MOVIE CALLED, ‘THE RUNAWAYS’.
    IDIOT.

  • Brianna

    FLAT ASS

  • Anonymous

    its funny how people find this amusing, seeing as she didnt move for a while.
    i dont effing care if you dont like her, its not something you laugh about.
    idiots.

  • Anonymous

    k-stew fall down today. :(

  • leila

    THATS HILARIOUS:P HAHA:P

  • http://friendster.com/viapao PaoSoFly

    BAHAAHAHAHAHAHHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • KristenRULES!!

    Wow she looks AMAZING!

  • Anonymous

    thats part of the scene stupiddd

  • Anonymous

    Walk fail.

  • cassidy

    :DD

  • delilah.

    lmao , i hate her clothes.
    she has so much money and she looks like shit .

    ———-

    those arent HER clothes, and this isnt how she’s keeping her hair. if you were really looking to insult someone, you should try something else.

    she’s filming a movie, and this was during a scene. so, she doesnt get to pick what she wears. :]

    stop hating on people. as you said, she has more money then she knows what to do with. when YOU can say that about yourself, THEN criticize her for how she spends it. :]

  • Ello

    Wow she really looks like joan jett

  • Anonymous

    hahahahahha sorry i cant help but laugh… shes kinda weird…

  • michelle

    not sure if this should be funny,i’m kinda tired.maybe tomarow i’ll laugh

  • andreaXsaysXso

    no shes not
    not if production people rushed to her
    and how would you know shes supposed to
    do you have the script??NO

  • Anonymous

    nope…

  • bob (lol)

    right on.

  • Anonymous

    i hate her new hiar, she looks like a goth freak!

  • Anonymous

    Karma! for being such a bitch.

  • Anonymous

    lmao . thats funny . BUT SHES PRETTY :)

  • ;)

    Karma! for being such a bitch.
    ————————————–
    how is she a bitch?

  • Anonymous

    whats with all the posts about her stalking her life lmao

  • Me

    Wow, No advertisement on Luv2Luvjonas.com ?

  • akanksha

    hahahahahaha!!!!!!lol!!!!!!!!
    poor kristen!!

  • Anonymous

    just leave her alone.its bad enough she gets talked about because of twlight now because of this movie too