Dakota & Kristen RUNAWAY REBELS

Dakota Fanning, in her yellow bathrobe, & Kristen Stewart, in black leather, spotted on the set of her upcoming film ‘The Runaways’ in Los Angeles on Thursday. Kristen portrays rocker Joan Jett, while costar Dakota portrays bandmate Cherie Curie. Photos: Fame.

,

  • Steph

    I just thought of something. Aren’t they starting to shoot Eclipse like right after they finish this movie? Aren’t the producers going to be pissed they cut and dyed their hair like that? I remember people saying they were pissed when Rob cut his hair.

  • ?

    i used to like ‘em but now i hate ‘em! :P! well yup! i hate ‘em!

  • rebekah

    wow i cant believe how old dakota is looking i still remember her as she was in uptown girls, silly kristen, dakota is getting her
    meat and veg and you have, cigarettes, a lighter and a can of
    coke seriously i dont want u to get cancer or w.e its not
    healthy plz stop

  • Anonymous

    i don’t like dakota’s shoes. but she’s pretty

  • Anonymous

    oh cmon its just a t shirt :S
    aaaand to the person who said that thing about dakotas food.. how much do you eat? i would get full with that much meat really

  • Anonymous

    Has Kristen forgotten what a bra is? I mean I’m a fan of hers…and she should also quit smoking. It’s very unattractive.

  • Anonymous

    Well maybe you should eat more then….or maybe you’re a coach potato and you never exercise …so you don’t have to eat that much.

  • Yoyo

    What is on her plate?

    I mean seriously…there’s so little food. Idk how she could get full off of that!!

    LMAO how much do YOU eat ahahah, that’s quite an average breakfast for anyone

  • Anonymous

    lots of make up wow.

  • Anonymous

    if you are going to teen choice awards then post this

  • Anonymous

    dsdsddx

  • Anonymous

    joints are for noooobssssss kristen!

  • ew

    she looks sick.

  • ~KiRa~

    http://www.mediafire.com/download.php?hn3lrndojjw OMG!! THIS IS DEMI LOVATO’S NEW SONG “REMEMBER DECEMBER DOWNLOAD!!!!! I LOVE IT!!! EVERYONE DOWNLOAD IT!! AND TELL @DDLOVATO AND HER FRIEND @ALEXISSVALENCIA WHAT YOU THINK!!!

    DEMI LOVATO
    DEMI LOVATO
    DEMI LOVATO
    DEMI LOVATO
    DEMI LOVATO

  • Anonymous

    awesomeness

  • Anonymous

    love them! they are talented actors :)

  • Anonymous

    Ugh, I wasn’t going to post anything because I really didn’t care to comment but for fuck’s sake! Shut up about that “She should quit smoking” shit. If you don’t smoke then good for you, but quit trying to influence other people’s lifestyles. If she gets cancer then, well, her fault.

  • kristine

    LOL, I’m wearing the slippers Dakota is wearing XD

  • Anonymous

    She should wear looser jeans too, you can see her camel toe

  • Haley!

    Dakota is SOOO gorgeous but they have to much make up on her.
    Kristen is wow, She is my “Chick Crush” as my big brother would put it lol :-)
    HATERS GET A LIFE!!!!!

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • Anonymous

    What is on her plate?

    I mean seriously…there’s so little food. Idk how she could get full off of that!!

  • aye oh, let’s go.

    …what the hell?

  • http://youtube.com/thejonascyrus M

    oceanup post this new jonas brothers interview http://www.youtube.com/watch?v=zI7WU-i3ZMw

  • Anonymous

    no they shouldnt be mad. all they have to do is dye it back and add extensions. i think they added extensions even when she filmed twilight and new moon so its not a big deal.

  • Anonymous

    lmaoo they’re beautiful

    love themmmm :D

    *HATERS GET A LIFE!!!

  • lalaland

    Taylor Momsen is so much better for this role. But it’s nice to know Dakota eats meat, since she refuses to eat veggies. She has to get as many nutrients as she can or she’ll go back to looking like she did 2 years ago.

  • itzel

    i heard that Kristen and Rob broke up and her shirt says”Love will tear us apart” weird.

  • Anonymous

    They’re great.
    you haters get an effing life.

  • dEbBiE!!!

    KRISTEN IS PREGNET OF ROB PATTINSON! TRUE OR FALSE?

    THATS SOO FALSE!!!
    SHE IS NOT PREGNET AND IF SHE IS THE FATHER IS MICHAEL
    ANGARANO…. BECAUSE THEY ARE COUPLE!!
    STOP SAYING THAT KRISTEN IS PREGENT!! THAT IS THE
    WORST ROMOUR IN THE WORLD!!

  • YEAH!!

    Marry Me Kristen!!

  • http://oceanup.com :)
  • Lilja

    It’s the 70’s, it’s SUPPOSED to be much make up!

  • Anonymous

    ok then.

  • melissa

    wow.. amazing ……..

  • Anonymous

    KRISTEN AND ROB WERE NEVER TOGETHER SHE HAS A BOYFRIEND
    IF YOURE SO OBSESSED WITH THEM YOU SHOULD AT LEAST DO YOUR RESEARCH”!

  • rehab centers

    nice way of engaging people by posting pictures of celebrities.it is nice to know how they look without makeup.
    http://www.interventions.mobi/20/i-dont-blame-him-for-becoming-hooked/