Taylor Swift MTV VMA ’09 Performance

taylor-swift


Taylor Swift will perform at the MTV Video Music Awards on September 13 at 9 PM ET. Russell Brand will host the live show at Radio City Music Hall. Russell, who bashed the Jonas Brothers purity last year, told MTV: ‘This year will be a controversy-free festival of love and discrete orgasms.’

Taylor will perform a brand-new version of ‘You Belong With Me’: ‘I’m so excited that MTV and the VMAs have invited me to perform, because I think this year’s show will be unlike anything they’ve ever done! I love incorporating theatrics..

..into my performances, and the VMAs have always allowed artists to run with that. MTV has been so good to me, and I could not be more excited about this year’s VMAs!’

British rock trio Muse will also perform their new single ‘Uprising.

MTV Manager Stephen Friedman added: ‘We are thrilled that despite numerous death threats from Jonas Brothers fans, Russell Brand has accepted our offer to put his life..

..on the line & host the VMAs again this year. We’re also excited to be coming home to bring the most rambunctious night in music back to New York City.’

  • anonymous

    LOL
    exactly :P
    its not like he said anything bad aswell though…
    what Jordin Sparks said after was just stupid and offensive to a lottt of people haha

    —————-
    Yeah jordin offended a lot of people saying whats she said.

  • Anonymous

    aaww yay. cant wait to hear

  • AngelBabe

    Love taylor and russell lol. Do not love nick jonas the ass. Miley finally got smart and ended it on twitter a half an hour ago. Finally! Nick has been talking to Selena almost everynite. I called that one a week ago. You won’t believe me but it is true. Remember my name AngelBabe. P.S. Dayum it took Miley forever to figure out she was being played. Love her but dayum.

  • woot

    Wow, you make a very valid point without seeming like a a dick.
    bravo lmaoo
    I see what you mean though
    I reckon people would go off them if they started preaching their beliefs
    because their not everyones idea of “role models”
    ————
    Not sure why the “lmaoo” – just because I responded at all? But as far as being “role models,” I think that everyone can look up to the “treating women with respect” even if they do not agree with the purity ring concept. In a way, they are “preaching,” but by how they live their lives, not by shoving their beliefs down everyone’s throats.
    ———–
    oh dude i wasnt trying to offend you or anything, I was agreeing? loll
    and yeah i agree with you on the respect thing, but what i mean is that they are part of a relegious community that has got some very strong beliefs that not everyone agrees with, hence if they kept going onnn and onn about it some of their fans would go off them.
    see what I mean?

  • Emily Ford

    you don’t have a purity ring?
    wow, you might aswell just join a brothel, theres no hope for you now :/
    (sarcasm btw, im not tryna be a bitch haha)

    —-

    Oh I know! I’m going to hell. I’m such a Heathen.
    _____

    Jeese, your such a rebel, i bet you stay up past ten o clock aswell!!!

    —-

    OMG! I totally do!!!!1111!!!one!111111 L0oolz.
    ______

    LOOOL
    oh you teeny bopper you.
    you better be careful or you’ll start not handing in your homework, not eating your 5 a day or, even worse, start listening to rock music :/

    —-

    NO NO NO! LOLZZ never ever. OMJ so last night I tots didn’t drink milk with my dinner but I said I did and my mom believed me! LOLOLLOLOLLLLL Laugh Out Jonas!!!!1111uno!!!!1one!
    __________

    OH EM JONAS
    WOT WULD JESUS DO IF HE HEARD THIS :/
    im afraid we’re going to have to throw you out of the christian disney kids appreciation society now.
    please take your bible and your copy of disney mania and get out.
    thank you miss ford.

    —-

    OMJ. I’m crying so bad right now. This is just like when I cried during ALBL. In case you didn’t know Nicholas Jerry Jonas (Born on September 16th) has type 1 diabetes and he has a song written about it. Like OMJ it’s soo00ooo00oo sad!

  • Syds11

    Wait. What did Jordin say??

  • demi lover

    WTF?! EVERY COMEDIAN MAKES FUN OF CELEBRITIES NO MATTER HOW FAR THEY GO AS LONG AS THEY GET THEIR LAUGHS. JUST LIKE JAMIE FOX. OKAY? GET THAT STAPLED IN YOUR DAMN BRAIN. COMEDIANS CAN MAKE FUN ANY DAMN PERSON THEY WANT.
    ———–
    Ehhh ill assume that you havent had your daily nap. No need to yell child. Go to sleep now. And yeah choose the Hannah Pj’s this time, Im pretty sure your CR one is dirty.
    ————————————-
    Seriously?!?! Wtf?! nothing else better to say. Nice comeback. Real mature of you to say that. I think it’s the other way around honey. psh. Get a brain. k? thanks

  • summer

    i love atylor swift so much! i cant wait her the new version of u belong with me! i love her and she is so ossum!

  • w

    LOL
    exactly :P
    its not like he said anything bad aswell though…
    what Jordin Sparks said after was just stupid and offensive to a lottt of people haha
    ———–
    Ikr? I loveeee Jordin, but that comment made her seem prude and childish.

  • Emily Ford

    Wow. Just thinking of what Jordin said just got me mad haha. I was just about to say something mean about her but totally just stopped myself. ANYWAYS, I don’t have a ring, and I can assure you I am far from a slut =)

  • Anonymous

    if the jonas brothers were smart, they wouldn’t even attend, if there not up for any awards, they shouldn’t go because you know for a fact he’s gonna say some shit. And actually they might be filming camp rock or still on tour, im not really sure, but it’s better they don’t attend

  • Anonymous

    LMAO Katt williams would own that bitch. Now that’s something i would watch. Heck, andy samberg did a way better job hosting than Russell. And to the person talking about him cutting off Rpatz…when? i dont think i saw that. Him cutting off Robert and making fun of JB is just asking for his death. Their fans will kill a bitch.
    ***********************
    yeah like Cam, Kristen, Taylor and Rob all came out to introduce Paramore performing and Rob was the last one to speak and Rusell just cut him off in the middle of the sentence and starting talking about something stupid. No one really cared THAT MUCH that it happened because it was a little bit before the whole crazy Twilight obsession started, but if it happens again this year that would be the end of Russell Brand for sure! I hope he doesn’t harass JB again this year, the purity ring jokes are so 2008.

  • Khloe

    http://www.twitter.com/DemiL_Fans

    ^ They will be updating on new, new info and everything Demi. They just made their account and need followers,

  • Anonymous

    Is this Joe’s real twitter? it was locked and then deleted and then now its back? it sounds like him and evetything im just dont know?

    twitter.com/joejoenas

  • woot

    you don’t have a purity ring?
    wow, you might aswell just join a brothel, theres no hope for you now :/
    (sarcasm btw, im not tryna be a bitch haha)

    —-

    Oh I know! I’m going to hell. I’m such a Heathen.
    _____

    Jeese, your such a rebel, i bet you stay up past ten o clock aswell!!!

    —-

    OMG! I totally do!!!!1111!!!one!111111 L0oolz.
    ______

    LOOOL
    oh you teeny bopper you.
    you better be careful or you’ll start not handing in your homework, not eating your 5 a day or, even worse, start listening to rock music :/

    —-

    NO NO NO! LOLZZ never ever. OMJ so last night I tots didn’t drink milk with my dinner but I said I did and my mom believed me! LOLOLLOLOLLLLL Laugh Out Jonas!!!!1111uno!!!!1one!
    __________

    OH EM JONAS
    WOT WULD JESUS DO IF HE HEARD THIS :/
    im afraid we’re going to have to throw you out of the christian disney kids appreciation society now.
    please take your bible and your copy of disney mania and get out.
    thank you miss ford.

    —-

    OMJ. I’m crying so bad right now. This is just like when I cried during ALBL. In case you didn’t know Nicholas Jerry Jonas (Born on September 16th) has type 1 diabetes and he has a song written about it. Like OMJ it’s soo00ooo00oo sad!
    ———
    omj i know!!
    poor njj baby.
    and yeah i knoe his birfday and diabetes and stuff, i am a true jonai fan duhh <3<3<3<3
    if yu were a tru fan yu wuld be worshipping your shrine rite now :/
    yu = epic fail lulz

  • Emily Ford

    Wait. What did Jordin say??

    —-

    She said something along the lines of “And I just wanted to say that I think purity rings are great and sorry not everyone wants to be a slut. OK!” and like clapped her hands.

  • d

    ‘We are thrilled that despite numerous death threats from Jonas Brothers fans, Russell Brand has accepted our offer to put his life on the line’

    OH MY GOD. lmaooo. that makes me ashamed to even like the jonas brothers. seriously, death threats? how lame. russell had funny moments last year, but he’s def not the best host in the world. they could get better.

    tay will be amazing, for sure.

  • Khloe

    http://www.twitter.com/DemiL_Fans

    ^ They will be updating on new, new info and everything Demi. They just made their account and need followers,

  • woot

    She said that purity rings arent funny and that not everyone wanted to go around being a slut..
    now thats not even a joke
    she’s stupid.

    however she can sing lmaooooo
    when she said it i was like.. errm righhhhhhtt haha, stick to the music babes.

  • Anonymous

    Wow, you make a very valid point without seeming like a a dick.
    bravo lmaoo
    I see what you mean though
    I reckon people would go off them if they started preaching their beliefs
    because their not everyones idea of “role models”
    ————
    Not sure why the “lmaoo” – just because I responded at all? But as far as being “role models,” I think that everyone can look up to the “treating women with respect” even if they do not agree with the purity ring concept. In a way, they are “preaching,” but by how they live their lives, not by shoving their beliefs down everyone’s throats.
    ———–
    oh dude i wasnt trying to offend you or anything, I was agreeing? loll
    and yeah i agree with you on the respect thing, but what i mean is that they are part of a relegious community that has got some very strong beliefs that not everyone agrees with, hence if they kept going onnn and onn about it some of their fans would go off them.
    see what I mean?
    ————–
    Sorry. I figured you were agreeing with me, I just didn’t understand the “lmaoo” thrown in. I was never offended.

  • Anonymous

    hi agree he was funny in forgeting sarah marshall
    but he was really not funny at VMA’s last year.
    it has nothing to do with making fun of Jb i
    just think he wasn’t funny the whole show.

  • w

    It’s not even that he made fun of them, it’s just that he’s not fucking funny. THEY SHOULD GET KATT WILLIAMS TO HOST. He would be hilarious.
    ————————–
    LMAO Katt williams would own that bitch. Now that’s something i would watch. Heck, andy samberg did a way better job hosting than Russell. And to the person talking about him cutting off Rpatz…when? i dont think i saw that. Him cutting off Robert and making fun of JB is just asking for his death. Their fans will kill a bitch
    —————–
    Yeah Rob was in the middle of a sentence and he just…cut him off and went off topic. The Twi-Hards flipped a shit.

  • Eviie

    WTF, I don’t like the Jonas Brothers or anything, but why are they putting that Russel Brand douche again? he wasn’t funny. Just fucking annoying as hell. IMO, last year was the worst year for the VMAS (besides the Vegas one.. omg that one was awful) :| And whats up with them using people from another country. Like for the EMAs didn’t Perez Hilton host? Why can’t they just use someone we actually care about and that is KNOWN in our country… -.-

  • woot

    you don’t have a purity ring?
    wow, you might aswell just join a brothel, theres no hope for you now :/
    (sarcasm btw, im not tryna be a bitch haha)

  • Anonymous

    Russell Brand was not funny. I just do not get how making fun of someone’s beliefs is funny. I can’t wait to see what he pulls out of his ass this year.

  • woot

    Wow, you make a very valid point without seeming like a a dick.
    bravo lmaoo
    I see what you mean though
    I reckon people would go off them if they started preaching their beliefs
    because their not everyones idea of “role models”
    ————
    Not sure why the “lmaoo” – just because I responded at all? But as far as being “role models,” I think that everyone can look up to the “treating women with respect” even if they do not agree with the purity ring concept. In a way, they are “preaching,” but by how they live their lives, not by shoving their beliefs down everyone’s throats.
    ———–
    oh dude i wasnt trying to offend you or anything, I was agreeing? loll
    and yeah i agree with you on the respect thing, but what i mean is that they are part of a relegious community that has got some very strong beliefs that not everyone agrees with, hence if they kept going onnn and onn about it some of their fans would go off them.
    see what I mean?
    ————–
    Sorry. I figured you were agreeing with me, I just didn’t understand the “lmaoo” thrown in. I was never offended.
    ————
    woops my bad :/
    I hate having debates about things like this over the computer, because you can never tell if people are being twats or being nice… so i always chuck in a lol or a lmao just to ensure i dont sound like a prick haha :)

  • Anonymous

    love her and cant wait!!! <333
    llalalalalal

  • Anonymous

    “not everyone wants to be a slut”

  • Anonymous

    Wait. What did Jordin say??
    ******************************
    she said something like purity rings aren’t a bad thing because not everyone wants to be a slut.

    I get what she was saying, but she said it the wrrrrong way. she was just trying to defend the jobros who were getting brutally murdered that night

  • demi lover

    WTF?! EVERY COMEDIAN MAKES FUN OF CELEBRITIES NO MATTER HOW FAR THEY GO AS LONG AS THEY GET THEIR LAUGHS. JUST LIKE JAMIE FOX. OKAY? GET THAT STAPLED IN YOUR DAMN BRAIN. COMEDIANS CAN MAKE FUN ANY DAMN PERSON THEY WANT.

  • woot

    nah katy perry hosted
    and im pretty sure not everyone in america dislikes russell brand???

  • Anonymous

    i hate russell brand!!!

  • Anonymous

    yay i’m so glad she’ll be performing… but i hope she doesn’t change the song too much..
    http://www.youtube.com/watch?v=8uUJt3Plr1U

  • Syds11

    Hahaha. Why would she ever say that? What a dumb comment.

  • Emily Ford

    Hahahaha. Putting his life on the line! Oh Russell, you’re a hot shit! Love him!

  • moniquee.

    second?? maybe whatever tays a cutie:)

  • Anonymous

    Ha ha, the picture is hilarious. Made me laugh real hard. :)

  • JB/BHB/MC FAN

    ballas hough band

  • erin

    loveeee taylor

  • JB/BHB/MC FAN

    you`re such a dumbazz -_- and plus , the ring jokes are just OLD NOW .

  • Anonymous

    first!!!

  • Hayley

    Really, Russell Brand, again? I thought he was hysterical in Forgetting Sarah Marshall, but his stand-up is not funny at all. I didn’t laugh once at his routine at last year’s VMAs, and it wasn’t because I’m morally opposed to laughing at JB jokes. He just wasn’t funny.

  • Anonymous

    hahaha
    jonas fans are amazing :)

  • Anonymous

    I’m like… 10th?

  • Anonymous

    “he bashes the jonas brothers again and i’ll kill him” thats what my sister just said. lol she’s five. she doesnt even know what was said the first time!

  • MRS JOE JONAS

    ‘We are thrilled that despite numerous death threats from Jonas Brothers fans, Russell Brand has accepted our offer to put his life..
    YOU GOTTA LOVE JB FANS THEY’RE THE BEST I MEAN SERIOUSLY NOTHIN BEATS
    A) JB FANS
    B) OCEANUP READERS !! I MEAN IT BEST COMMENTS EVER HAHAHAHA :)

  • haley

    ahaha jonas fans take everything jonas related seriously.

  • woot

    LMAO.
    Oh god i love russell brand xD
    he’s a fucking genius hahhaa
    “the jonas brothers with purity rings? thats like superman deciding to take the bus” looool
    Im excited now.
    please cause more controversy Russell!!

  • Kait

    despite the fact that russel brand bashed the jb about their purity last year, he was just an all around sucky host, why did they pick him again? he was horrible. hopefully taylor’s performance will make the show a little bit better.

  • Emily Ford

    second?? maybe whatever tays a cutie:)

    —-

    Nope =) I am.

  • Anonymous

    Taylor & her cat …

  • Emily Ford

    you don’t have a purity ring?
    wow, you might aswell just join a brothel, theres no hope for you now :/
    (sarcasm btw, im not tryna be a bitch haha)

    —-

    Oh I know! I’m going to hell. I’m such a Heathen.

  • Anonymous

    Hahaha yeah right. Of course he’s going to bash them again. I cant wait.

  • http://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    Really, Russell Brand, again? I thought he was hysterical in Forgetting Sarah Marshall, but his stand-up is not funny at all. I didn’t laugh once at his routine at last year’s VMAs, and it wasn’t because I’m morally opposed to laughing at JB jokes. He just wasn’t funny.
    ———–
    Agreed. He’s an ass. The VMA’S have sucked lately…the good ole days were better. And the new version is titled “You Belong To Me” of course. I think Lucas Till will be forced er i mean will happily join her on stage.

  • omg

    this freak again? no way. last year, every time he came out onstage he couldnt help himself but bash. jordin sparks even had to stick up for them and he later apolosized. he, no doubt will say something about joe and the breakup and camilla dn probably about how they arent virgins by now blahbobbityblahblahblah. this guy is only hosting to get publicity and make headlines and to make MTV awards the most watched show that night. he has no life and shouldnt be talking and giving advice to anyone because he needs help. this stupid sex addict has problems and is only mad because he knows it and takes it out on people who have had better parents who taught them better growing up.

    …(breathe)..k im good =)

  • maira

    not again!!!!!

    i mean…he wasny funny at all last year
    i’m a Jb fan but i dont care if they make fun of them but this guy is just NOT funny…LIKE AT ALL

    they should get Andy again!!!!!

    MTV suks now n e ways
    TOTAL FAIL!!!!

  • w

    Russell hosting again? Damn hes not even that funny.

  • http://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    WTF?! EVERY COMEDIAN MAKES FUN OF CELEBRITIES NO MATTER HOW FAR THEY GO AS LONG AS THEY GET THEIR LAUGHS. JUST LIKE JAMIE FOX. OKAY? GET THAT STAPLED IN YOUR DAMN BRAIN. COMEDIANS CAN MAKE FUN ANY DAMN PERSON THEY WANT.
    ———–
    Ehhh ill assume that you havent had your daily nap. No need to yell child. Go to sleep now. And yeah choose the Hannah Pj’s this time, Im pretty sure your CR one is dirty.

  • Anonymous

    ANDY SAMBERG FOR THE FUCKING WIN (:

  • britney

    ha. im psyched. i still laugh at his ‘superman’ joke. that mess was funny and i love the boys.

    and taylor is beast. love her. so should be fun.

  • Anonymous

    ANDY!!!!!!! OMG I WOULD LOVE IF ANDY HOSTED!!!

  • lana*

    hmm not completely enthused about russel coming back but whatever. definitely super pumped to hear the new version of ‘you belong to me’ though. should be cute. heard it on the radio while driving today and kinda freaked out :)

  • Anonymous

    SO WHAT IF HE MAKES JOKES ABOUT THEIR PURITY RINGS?!?! WE ALL KNOW THE RINGS ARE A FUCKING JOKE NOW SINCE THEY “CHANGED THE MEANING” OF THE RINGS.

    actually, I HOPE RUSSELL SAYS SOMETHING ABOUT THEM CHANGING THE MEANING OF THE RINGS!! PUT THEM ON THE SPOT!! ASK THEM WHY THEY CHANGED THE MEANING!!!!! OMG I HOPE HE DOES!
    ————
    Just my opinion, but I don’t think the meaning of the rings has ever changed for them. I think they got to the point where the rings came up in every interview and they are not preachers, they are musicians. It is a very personal decision, and not an easy one to live up too. The “new” meaning (to treat women with respect) is completely inline with the original meaning, but less likely to be brought up in every interview that they do. Again, they are musicians, not preachers. They do not want to tell other people how to live their lives, or even come across that way. I imagine (again, I have no idea) that they understand that they are role models (whether they endeavored to be or not) and they want to be able to relate to everyone. It could just be that they don’t want their fans to feel like they (the boys) judge the fans for having different values than they have. Again, I could be completely wrong.

  • i heart selenaG

    Russell is so going to bash JB at the VMAs. And Jonas fans, i know you hate him so don’t even bother watching the vmas if you can’t handle it.

  • http://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    ahaha jonas fans take everything jonas related seriously.
    ———
    No, you asswipe. People in general take things seriously when a host makes fun of purity rings and is just an overall sucky host. So not it’s not just “jonas fans”. Take the stick out of your ass before you comment and im sure you’ll be fine (:

  • woot

    you don’t have a purity ring?
    wow, you might aswell just join a brothel, theres no hope for you now :/
    (sarcasm btw, im not tryna be a bitch haha)

    —-

    Oh I know! I’m going to hell. I’m such a Heathen.
    _____

    Jeese, your such a rebel, i bet you stay up past ten o clock aswell!!!

  • hqhq“`

    LOOOL!
    death threats from jonas brothers fans!

    TOO RIGHT!!

  • Anonymous

    If they’re going to repeat hosts so soon, they should get Andy Samberg back! He did a great job at the MTV Movie Awards.

  • http://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    Russell hosting again? Damn hes not even that funny.
    ————–
    Yeah i know. I dont trust him when he says it’ll be controversy free. MTV makes their ratings off controversy. And JB probably wont come if they arent nominated and besides they’ll be filming CR2 right?

  • Anonymous

    I don’t mind him, I kind of took his jokes as a compliment because he implied that he knows they can get pussy from millions of girls. And I love Taylors song, but uh…she can’t sing live that well..

  • tiger:)

    Haha “the numerous death threats from jonas brothers fans” <<<< Do you see that teenies,you give jb fans a bad name.

  • Anonymous
  • nicolle

    HOLY F I freaking love Muse!!!
    AHHH!
    Yesss dude.
    This awards show will DEFINITELY be better than the last.
    !!!

  • Emily Ford

    you don’t have a purity ring?
    wow, you might aswell just join a brothel, theres no hope for you now :/
    (sarcasm btw, im not tryna be a bitch haha)

    —-

    Oh I know! I’m going to hell. I’m such a Heathen.
    _____

    Jeese, your such a rebel, i bet you stay up past ten o clock aswell!!!

    —-

    OMG! I totally do!!!!1111!!!one!111111 L0oolz.

  • Emily Ford

    Dood. What the fuck. You guys are just flipping out because he made fun of your precious brothers? I fucking LOVE JB, but get over it. It was hilarious what he said. And purity rings are just asking to be made fun of. Sorry, but they are.

    AND YES ANDY SAMBERG FTW!

  • JB/BHB/MC fan

    eh , eff him . the purity jokes are just old in general anyway . idc about him , jb fans , just let go :\ do what they would do and just smile and wave (:

  • emma.

    i love Forgetting Sarah Marshall :)

  • woot

    Wow, you make a very valid point without seeming like a a dick.
    bravo lmaoo
    I see what you mean though
    I reckon people would go off them if they started preaching their beliefs
    because their not everyones idea of “role models”

  • Anoymous

    lol I love JB but Russel was hilarious. He didn’t really bash them or anything, I thought the jokes were funny, but whatever. I like both, so don’t hurt me

  • Anoymous

    he didn’t even ‘bash’ them. It wasn’t that serious. haha, I like JB but i don’t get why people were so offended by it. They boys probab;y forgot about it two days after, it’s the fans who hold grudges.

  • Anonymous

    ugh Taylor is annoying.
    BUT RUSSEL IS THE SHIIIIIT!
    love that crazy bastard

  • Torii(:

    Russell Brand? Again?

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!1

    I hate him after all his crap about JB and their purity rings! He has terrible morals if he can make fun of something that serious. :( I don’t know if I will watch this year, don’t wanna see his ugly face, and hear his comments on anything again!

  • eh

    “I don’t think he’s funny and not because he made JB jokes” BULLSHIT. You guys totally HATE him BECAUSE OF THE JONAS JOKES>

  • Syds11

    Love Taylor! Cannot wait for the new version. But please Taylor, sing well. I know you have it in you!

  • Anonymous

    I LOVE TAYLOR SWIFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AND HER CAT!!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous

    lol…nothing epic happened today.

  • Anonymous

    you don’t have a purity ring?
    wow, you might aswell just join a brothel, theres no hope for you now :/
    (sarcasm btw, im not tryna be a bitch haha)

    —-

    Oh I know! I’m going to hell. I’m such a Heathen.
    _____

    Jeese, your such a rebel, i bet you stay up past ten o clock aswell!!!

    —-

    OMG! I totally do!!!!1111!!!one!111111 L0oolz.
    ______

    LOOOL
    oh you teeny bopper you.
    you better be careful or you’ll start not handing in your homework, not eating your 5 a day or, even worse, start listening to rock music :/

  • anonymous

    I seriously doubt he will bash them again after last year.

  • Meg

    ahha i love Russell Brand. he is the funniest and doesn’t hold back on talking shit about anyone. and Taylor well she the shit, she just the best. and all the haters talking shit are just hating on her bcuz of the ‘Joe Jonas’ thing. but u know u love her. hahaha call her crazy or whatever but you know u be listening/singing/dancing to her songs. She is becoming/or already is the biggest and most respected country musician out there. and not just country but in general just MUSICIAN. You know she’s headed for a grammy win. :D

  • maria pia

    hopefully THE JONAS BROTHERS perform too!!!

  • Anonymous

    OH SHIT.
    Not this guy again. Damn, yeah right.
    “Controvery-free” my ass.
    I was semi-laughing up until the point he picked on the Jonas Brothers about their purity rings. It was alright the first time, but bringing it up several times throughout the night must’ve been torture for JB. They were practically a joke. Literally … And I felt embarassed for them, and they must’ve felt the same way. To sit there in the audience, with the host mocking you
    which is publicly broadcasted nationwide about your belief? Shit. We’re sorry Russell Brand. Not all people can be like you … Let’s just hope he cleans up his act this year. But those JB fans sending death threats are terrible and sometimes I feel ashamed of being a JB fan BECAUSE of that -_-

  • w

    Russell hosting again? Damn hes not even that funny.
    ————–
    Yeah i know. I dont trust him when he says it’ll be controversy free. MTV makes their ratings off controversy. And JB probably wont come if they arent nominated and besides they’ll be filming CR2 right?
    —————-
    It’s not even that he made fun of them, it’s just that he’s not fucking funny. THEY SHOULD GET KATT WILLIAMS TO HOST. He would be hilarious.

  • Anonymous

    i hate him, not just cause he made fun of jb but just cause he is dumb in the first place!

  • Anonymous

    lol, Taylor Swift posts are so…unpopular.

  • Anonymous

    Russel really crossed the line with all the shit he said about the Jonas Brothers last year, but I fear for his life for what he did to Robert Pattinson last year (remember he cut Robert off mid sentence) hopefully that won’t happen again…

    TAYLOR PERFORMING! YESYESYESYES!! so excited! and MUSE OMG! awesome!

    <3

  • http://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    “I don’t think he’s funny and not because he made JB jokes” BULLSHIT. You guys totally HATE him BECAUSE OF THE JONAS JOKES>
    ————
    LOL hate is a strong word. I don’t hate him. He’s funny at times, but i dont think he was a good host. He tries to hard to be funny. Andy Samberg did an amazing job though.

    Im on a boat.

  • JOMILIA LIVES SON

    What’s bhb?

  • holly

    death threats cos of a joke they took badly? i thought it was funny..
    ii’m a jonas brothers fan BUT
    JONAS BROTHERS FANS NEED TO CALM DOWN.

  • yess.

    New version of “You Belong With Me?” Sounds AWESOME. I love Taylor.

  • Anonymous

    taylor resembles a mouse…or a rabbit of some sort.
    hm.
    well, glad Russel is returning!

  • woot

    LOL
    exactly :P
    its not like he said anything bad aswell though…
    what Jordin Sparks said after was just stupid and offensive to a lottt of people haha

  • Anonymous

    I wanted Katy Perry to host. I’m not even a JB fan(though I don’t hate them or anything) but Russell Brand just wasn’t funny. All his jokes bombed.

  • Hehe.

    ‘We are thrilled that despite numerous death threats from Jonas Brothers fans, Russell Brand has accepted our offer to put his life on the line’

    OH MY GOD. lmaooo. that makes me ashamed to even like the jonas brothers. seriously, death threats? how lame. russell had funny moments last year, but he’s def not the best host in the world. they could get better.


    I agree with you there. The death threats were lame, but I don’t like Russell at all. He’s not funny, and he’s rude. Not my favorite person in the world…

  • anonymous

    Russell is funny…he was just joking about purity rings!

  • Emily Ford

    you don’t have a purity ring?
    wow, you might aswell just join a brothel, theres no hope for you now :/
    (sarcasm btw, im not tryna be a bitch haha)

    —-

    Oh I know! I’m going to hell. I’m such a Heathen.
    _____

    Jeese, your such a rebel, i bet you stay up past ten o clock aswell!!!

    —-

    OMG! I totally do!!!!1111!!!one!111111 L0oolz.
    ______

    LOOOL
    oh you teeny bopper you.
    you better be careful or you’ll start not handing in your homework, not eating your 5 a day or, even worse, start listening to rock music :/

    —-

    NO NO NO! LOLZZ never ever. OMJ so last night I tots didn’t drink milk with my dinner but I said I did and my mom believed me! LOLOLLOLOLLLLL Laugh Out Jonas!!!!1111uno!!!!1one!

  • Lauren

    Aaaah I’m so excited for Taylor. I love her so much :)

    I love both Russell & JoBro, I bet it’ll be funny!
    Russell just cracks me up in general, he doesn’t even have to be doing a show.
    I’m not saying making fun of JoBro was alright, because it wasn’t ..but y’know, he’s not the first to do it & he most certainly won’t be the last. People take the mick out of him all the time & he doesn’t get his boxers in a bunch over it.
    They’ll just have to take it on the chin if any jokes are made! I mean god forbid everyone lightens up for a night….
    By the way, the death threats are bang out of order.

  • http://www.oceanup.com CornPopsGirl!!! <33

    It’s not even that he made fun of them, it’s just that he’s not fucking funny. THEY SHOULD GET KATT WILLIAMS TO HOST. He would be hilarious.
    ————————–
    LMAO Katt williams would own that bitch. Now that’s something i would watch. Heck, andy samberg did a way better job hosting than Russell. And to the person talking about him cutting off Rpatz…when? i dont think i saw that. Him cutting off Robert and making fun of JB is just asking for his death. Their fans will kill a bitch.

  • lauren

    SO WHAT IF HE MAKES JOKES ABOUT THEIR PURITY RINGS?!?! WE ALL KNOW THE RINGS ARE A FUCKING JOKE NOW SINCE THEY “CHANGED THE MEANING” OF THE RINGS.

    actually, I HOPE RUSSELL SAYS SOMETHING ABOUT THEM CHANGING THE MEANING OF THE RINGS!! PUT THEM ON THE SPOT!! ASK THEM WHY THEY CHANGED THE MEANING!!!!! OMG I HOPE HE DOES!

  • woot

    you don’t have a purity ring?
    wow, you might aswell just join a brothel, theres no hope for you now :/
    (sarcasm btw, im not tryna be a bitch haha)

    —-

    Oh I know! I’m going to hell. I’m such a Heathen.
    _____

    Jeese, your such a rebel, i bet you stay up past ten o clock aswell!!!

    —-

    OMG! I totally do!!!!1111!!!one!111111 L0oolz.
    ______

    LOOOL
    oh you teeny bopper you.
    you better be careful or you’ll start not handing in your homework, not eating your 5 a day or, even worse, start listening to rock music :/

    —-

    NO NO NO! LOLZZ never ever. OMJ so last night I tots didn’t drink milk with my dinner but I said I did and my mom believed me! LOLOLLOLOLLLLL Laugh Out Jonas!!!!1111uno!!!!1one!
    __________

    OH EM JONAS
    WOT WULD JESUS DO IF HE HEARD THIS :/
    im afraid we’re going to have to throw you out of the christian disney kids appreciation society now.
    please take your bible and your copy of disney mania and get out.
    thank you miss ford.

  • Anonymous

    Wow, you make a very valid point without seeming like a a dick.
    bravo lmaoo
    I see what you mean though
    I reckon people would go off them if they started preaching their beliefs
    because their not everyones idea of “role models”
    ————
    Not sure why the “lmaoo” – just because I responded at all? But as far as being “role models,” I think that everyone can look up to the “treating women with respect” even if they do not agree with the purity ring concept. In a way, they are “preaching,” but by how they live their lives, not by shoving their beliefs down everyone’s throats.

  • Emily Ford

    LOL
    exactly :P
    its not like he said anything bad aswell though…
    what Jordin Sparks said after was just stupid and offensive to a lottt of people haha

    —-

    OMG! When she got up my mom just looked at me and goes” Oh my God. I just got so embarrassed for her!” It was just unneeded and childish.