Emma Roberts JEAN SHORTS JOLLY

Emma Roberts cheerfully strolled in jean shorts around the set of ‘Valentine’s Day’ in Sherman Oaks on Wednesday afternoon with coffee in hand, waving at photographers. Photos: Fame. More under!

  • Anonymous

    demi lovato video chat sucked

  • Anonymous

    i want to cum in her mouth then fuck her sweet pussy tell she cums every where. I want her to beg for more and i know shes a little slut

  • Anonymous

    oh my gosh she’s with max theroit!!!!

  • ~

    wowwww, jesus, the pockets are barely sticking out from under the shorts.
    xD you people kill me.

  • Anonymous

    LAST!

  • moniquee.

    i like her top:)

  • demifan

    haha, that guy in the 5th picture is from nancy drew :)

  • Anonymous

    She looks so young for 18.
    She reminds me of Anne Hathaway for some reason.
    I like the shorts with the pockets out if the pockets aren’t too long like Emma’s.
    How could she dump Alex Pettyfer?

  • Anonymous

    she has talent..
    but she’s so BORING.

  • Maddie

    wow. she’s pale. but she pulls it off :) im really pale too

  • Anonymous

    would she really be acting if it wasn’t for her highly famous (not to mention talented and gorgeous) relative? cause she’s not all too good looking…and not the best actress either :/

  • Anonymous

    OMGOSH is that max theirot? ahhh he’s so hot!
    and she kinda looks like k.stew. cuteee <3 what she’s
    wearing

  • ~

    does anyone happen to know where she got her top at?
    Or any of her clothes for that matter? :D

  • Anonymous

    FIRST

  • Anonymous

    @Amber: hey i noticed that too. he looks more muscly,
    and i think he grown a beard. so weird! but he is
    still kinda cute

  • Emm

    pretty (:

  • Anonymous

    heyy

  • Anonymous

    BEAUTIFUL!

  • Anonymous

    DOWNLOAD Demi’s New Album Here We Go Again
    here for free!! hahah save moneyyy :]

    http://disneyinsiders.proboards.com/index.cgi?board=music&action=display&thread=46

  • Anonymous

    wow!!

  • Anonymous

    DOWNLOAD Demi’s New Album Here We Go Again
    here for free!! hahah save moneyyy :]

    http://disneyinsiders.proboards.com/index.cgi?board=music&action=display&thread=46

  • Anonymous

    i hate it when people wear shorts that has a longer pockets

  • Anonymous

    i wonder if nick looks up her sideboob pictures and if the JONAS BROTHER REALLY KNOW HOW TO PLAY THE GUITAR !

  • Anonymous

    Love herrrr

  • name

    Shes boring, talentless, and not cute!

  • Anonymous

    pretty, but looks like she has a package… :/

  • Anonymous

    umm thats so werid cuz u wore them yesterday

  • Anonymous

    Is she rubbing her crotch in like the 7th pic down? wtf?

  • meli

    im sorry but who cares? the girl can’t even act and she’s only famous cause of her aunt. LAME

  • Anonymous

    Who cares if she’s pretty or not. God made all of us
    the way he wanted us to look. She’s there to act. Not there to model clothes. She’s a fine actress and she was chosen for the part because she will play it good.

  • Anonymous

    she has a big ass nose/

  • Anonymous

    Lol.

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    If you’re a Jonas Brothers fan. :)
    Thanks!

  • ROSIE

    WOW SHES SOOOOO PRETTY I LUV HER!!!!!!!!!!!!

  • Anonymous
  • xo

    the girl is GORG. jealous

  • Anonymous

    She is gross!

  • Kay
  • xo

    YES&NO.

  • http://yahoo mr hate

    She has some pretty feet. Yum.

  • Anonymous

    hate her

  • Anonymous

    her outfit loooks weird… i don’t really like her..
    http://www.youtube.com/watch?v=8uUJt3Plr1U

  • holyfuckingshit

    your kidding right?

    your a fucking JOKE.
    stupid bitch.
    demi works fucking hard.
    why would you ever promote stealing it off the internet.
    fuuuuuckkkkkkkkkk you stupid ass bitch :|

  • Anonymous

    Emma is an awesome actress and super pretty but I really don’t get the trend of shorts with pockets longer than the shorts…they look awful.

  • Anonymous

    im sorry but who cares? the girl can’t even act and she’s only famous cause of her aunt. LAME
    ___________________________________________________
    im sorry but i care. this girl can act.

    same thing for miley. ppl say that shes famous cause
    of her dad. famous ppl actually have talent.

  • xo

    lmao. props

  • Anonymous

    She’s pretty, but she cannot act for shit. Hello, Unfabulous? She made the same frazzled expression for everything that ever happened to her. If her aunt wasn’t Julia Roberts, no one would know this girl’s name.

  • emma

    whats with her shirt?

  • Anonymous

    damn white! get a tannnn

  • Anonymous

    she’s hot!

  • Anonymous

    emma is beautiful!

  • Anonymous

    pockets sticking out the bottom= TRASHY!
    …and it looks like she’s scratching her crotch in the one pic :/

  • MJ

    MAAAAAAAAAXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!! I love you!!!

  • Anonymous

    I NO!!!!!

  • Anonymous

    TWITTER.COM/HTFOHLIFE
    TWITTER.COM/HTFOHLIFE
    TWITTER.COM/HTFOHLIFE
    TWITTER.COM/HTFOHLIFE

    FOLLOW HER, HER OTHER TWITTER
    GOT DELETED. HER GOAL IS 400

  • Alexis

    And people called selena pale?…I am sorry that was rude,but it seriously though..emma is like really pale

  • Anonymous

    Sexy! She’s 18 so who cares how she dresses, she can do what she wants. She’s a great actress and a nice person too, and is beautiful despite the glass eye.

  • Your Sexy Retard

    I pick up Toys R Us from her garage sale.

  • Anonymous

    who is she anyway?
    oh well…
    http://www.youtube.com/watch?v=L4IbEv9tORM

  • Anonymous

    In some pictures she reminds me of Kristen S.

  • PP

    http://www.youtube.com/watch?v=EyVm2u_A6v8&feature=related

    DEMI LOVATOS’S EVERYTHING YOU’RE NOT AND THE REST OF THE SONGS!

  • Amber

    OMG OMG OMG OMG OMG am I the only
    person that noticed Max T. in the
    fourth picture from the bottom
    ugh, he is gorgeous. she is so
    skinny 0_o but I love her out
    fit. and their is nothing wrong
    with being pale, too much sun
    makes your skin gross and leathery
    when your older, its sick.

  • NILEY bitches <3

    love her. hate the shorts though.

  • Anonymous

    Holy crap, I don’t know why she’s wearing that, but are shirts that go above the
    waist coming back in style?!

    LOL, the boring, talentless people less than 5000 people have heard of, probably ;)

  • jessie

    http://www.youtube.com/watch?v=8uUJt3Plr1U emma roberts and i talking about disney channel stars, hahaha

  • Anonymous

    she has a big ass nose/

    ====

    She is stil verry pretty,
    and thats not a big nose.

    peolpe who have big noses foreheads etc..
    CAN STILL BE BEAUTIFUL!!! :]

  • Anonymous

    Boring ceiling eyes. Even being julia roberts’ neice cannot help this girl from being plain and boring. Sorry oceanup.

  • nj

    i think she is pretty awesome and she always says she doesn’t just wanna be the girl who is family with Mrs roberts… she is trying to do it for herself

  • ~xox betsey

    i like her so stfu and gtfo if you don’t like her.
    no one is forcing you to be here bitch.

  • Anonymous

    I have finally realised that there will never be another artist/performer who can match Michael Jackson and i am truley saddened for this generation and future ones.

    RIP KING OF POP NO ONE WILL EVER TOP YOU!!

  • >>

    i love her style.
    And danggg, i want her hair so badly! /:

    and yes, she might be skinny but stfu!
    some people are skinny bc their metabolisms are fast, or they don’t gain weight easily.
    That’s what i’m like. (:

    so shutup, you jealous bitch.

  • someone

    I really don’t like this girl.
    She seems too conceited and stuck up, thinking she’s all that. And she’s not even that pretty, she’s “different’ looking…um…
    yeah and obviously she can’t act.
    i’m so sick of these little hollywood kids trying to be famous cause their family mommies daddies aunts whoeevr were famous. seriously. If julia roberts wasn’t her aunt, this girl would be working at a grocery store right now. ridiculous.
    I just don’t like her. Never did. Never will.

  • -

    And people called selena pale?…I am sorry that was rude,but it seriously though..emma is like really pale

    —-

    i happen to be fairly jealous of her skin color,
    I wish i was that pale. o_O
    i think tan is gross.

  • Anonymous

    How is pockets longer than shorts trashy?
    whatever, i wear my shorts like that so stfu.
    xD

  • Anonymous

    smiles like her aunt

    J. Gist
    Hard Drive Recovery Technician
    Data Recovery Services
    Data File Recovery Liaison

  • Anonymous

    she looks gorgous, love the shorts. (: