Nick Jonas WIPES TEAR FROM FACE

Nick Jonas performing Black Keys A little Bit Longer: ‘I didn’t get the part when Nick actually wiped a tear from his eye with his hand, I had stopped recording because it made me cry too.’ Battlefield under where Jordin caresses Joe.



  • Anonymous

    I’m sure Nick has dated other girls, you all act as though Selena and Miley are the only ones for him. There’s life outside Disney you know.

  • kimmy4

    yeah your right, plus half the people shes following should follow her too

  • kiara

    all my nicky is crying its ok we all love and support you. 7 more days and i will be rocking out to you and your brothers i cant wait.

  • Anonymous

    OMG BLACK KEYS IS NOT ABOUT SELENA GET OVER IT.

  • Anonymous

    JB song for Miley (SORRY) Filled with Sorrow Filled with Pain Knowing I AM TO BLAME FOR LEAVING YOU HEART IN THE RAIN.. MILEY ( 7 THINGS ) NOW WERE STANDING IN THE RAIN…JB (BEFORE THE STORM) STANDING OUT IN THE RAIN…

  • Anonymous

    Lmfao, I love Nick but I was crying from laughing so hard when I read that

  • Anonymous

    yea…it kinda does, if you look at his dark side

  • Anonymous

    meli, she is so bossy here and only likes joe and nick. dont listen to her

  • hippie.

    haha. no.

  • jerseygirl

    No, no videos. I like to sing along and don’t want it recorded on the video. LOL.

    I didn’t like the idea of the stage, but from where we were sitting, it worked out great. We were right in front of the catwalk that is used the most – and right in front of the horns, Garbo and Ryan. I think I only saw John Taylor or Jack once during the whole concert. And yes – we bought tshirts; the white ones with the cd pix on it.

    And I’m sorry to say, I’m fading here. Heading out for the night. Will try to get some pix into Ocean tomorrow. Look for them. I was pretty pleased with how some came out! Good night.

  • help!!

    LINK FOR THE COMMENTS ABOUT THE JONER’S LAST NIGHT?
    LINK FOR THE COMMENTS ABOUT THE JONER’S LAST NIGHT?
    LINK FOR THE COMMENTS ABOUT THE JONER’S LAST NIGHT?
    LINK FOR THE COMMENTS ABOUT THE JONER’S LAST NIGHT?
    LINK FOR THE COMMENTS ABOUT THE JONER’S LAST NIGHT?
    LINK FOR THE COMMENTS ABOUT THE JONER’S LAST NIGHT?
    LINK FOR THE COMMENTS ABOUT THE JONER’S LAST NIGHT?
    LINK FOR THE COMMENTS ABOUT THE JONER’S LAST NIGHT?
    LINK FOR THE COMMENTS ABOUT THE JONER’S LAST NIGHT?
    LINK FOR THE COMMENTS ABOUT THE JONER’S LAST NIGHT?
    LINK FOR THE COMMENTS ABOUT THE JONER’S LAST NIGHT?

  • Anonymous

    Grow up

  • Anonymous

    Joe & Jordin are friends. They are doing that as part of the song… NOW THIS IS LOVE… A JONAS LOVE STORY.. http://www.youtube.com/watch?v=YSn8BCgwHaY&feature=PlayList&p=BD951465815D61D1&index=0&playnext=1

  • Anonymous

    yeah it’s def a poser. i remember when she had a poser on myspace and everyone thought it was her because she seemed really legite and than the poser admitted she wasn’t really her, we were all really shocked.

  • aNonymous

    I’m going out of town for a few days and…shock not bringing my computer so I’ll chat Thursday and look for any pics…glad u had fun…take it easy and goodnight..b good!

  • TNGirl

    Awe, I love Nick so much.
    He is so inspiring, and such a sweet guy.
    You can tell he is so deep, and so smart.
    He is going to go SO far in life, i’m so proud of him.
    I’m proud to call myself a Jonas Brothers fan, these guys are deep & inspiring. Love them so much I’m going to their concert on the 28th, can’t waiit.

  • meli

    id really rather see the real video of him wiping the tear. by the way ive only seen joe cry lol. last year in the burning up tour in bank atlantic center in Sunrise fl they were singing hello beautiful standing on those 3 high pole thingys and at the lat words joe stopped singing cause everyone was screaming so loud…then everyone just applauded and screamed and for 2 whole minutes joe just looked around with this shocked look in his face like he couldnt believe where he was and that it was all real. it was crazy seeing him like that! nick and kevin to but joe.. he had a glowing expression on him. and he wiped his eyes and another tear fell down like half the stadium started crying from happiness. absolute best experience of my life at a concert. it was like for once everyone connected with them. we were proud of how far theyve come and they couldnt believe it. then he sang the last word lol.

  • Anonymous

    thats not love. thats nicks soon to be biggest mistake

  • http://lauren lauren

    are u seeing them aug.5th???

  • Leah.

    He speech is so amazing, this guy is so talented !

  • Jackie

    not to be rude here, but I personanlly don’t think he was wiping a tear cause it seems that he is touching his eyelash. ?

  • Anonymous

    ew, nelena. forreal?
    why talk about that gross
    irrelevant couple?

  • Girl.

    i wish i could have seen joes actual reaction when she touched his face like that. shes so sweet and i wish joe had a gf like that.its sad to say that i couldnt even picture camilla doing something so simple and silly as that. hm.

    and wtf? i wanna see the tear! i wanna see him wipe it..
    —————————
    WTF? You have NO IDEA how Joe and Camilla are together.

    Joe and Jordin are cute but they are performing. It’s an act people. They are very good friends but they are playing to the crowd. Grow up

    ============
    wow look whos being immature now. god please stop whining. I didn’t say camilla WAS anything i just said i can’t picture her being a certain way. calm down…jesus christ lady.

    ————-

    Haha. I agree with the first commentor(er?).
    I think Jordin’s more carefree when it comes to having fun. Where I think Camilla’s more sensual and timid.

    If I were a guy, I’d rather a girl that I could be myself with, not someone I feel the need to impress all the time. Like dating your best friend.

    But I do agree with the 2nd commenter(or?) to a degree as well. I don’t know how she is when it’s just her and Joe. But based on what i’ve seen from both Jordin and Camilla, i’d rather Jordin.

  • agirl

    idk mayb ur write but i dont think its entirely about selena. cuz no affense 2 selena fans but he seems WAY happier when he’s wit miley.so i dont c her as a “rainbow” in his life. so mayb it is or mayb it isnt or mayb its about all the girl’s he has dated.

  • kimmy4

    oh well that sucks

  • kimmy4

    glad you had a nice time

  • Anonymous

    Is love made?

  • Anonymous

    mhmm you just keep telling yourself that.

  • Mandi

    people…i’m sorry to say but…Black Keys is about me!I bet your like”no Black Keys is not about you”well if you say that then…thats just a lie…cause its true…I’ve dated nick and i loved him..but there just wasn’t enough time to date him…

  • jerseygirl

    Oh good lord. Joe is with Camilla; and seems pretty happy. And I’m sure they act like every other typical couple – just not out in public.

    Just saying.

  • meli

    meli, she is so bossy here and only likes joe and nick. dont listen to her

    ===================
    woah woah WOAH! what he hell? who are you? you don;t know me or anything at all for that matter. who are you to say I’m bossy or that i don’t like kevin? are you kidding me. shut up your just a stupid little teenie. YES I DO LOVE PAUL KEVIN JONAS. i consider him one of the most amazing people on this planet. so stfu. ive never once spoken badly of kevin. your such an ignorant know it all. god if your gonna say something about me at least say something legitimate. your such a failure.

  • Anonymous

    thats just an expression. it dosent mean that they actually BROKE UP in the rain.

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    Check out the site if you’re a Jonas Brothers fan!
    Thanks!

  • lalalala nileyyy <3

    PLEASE SOMEONE REPLY TO THIS:
    I HAVE NO IDEA WHAT BLACK KEYS IS ABOUT… COULD SOMEONE EXPLAIN ME??? THANKS..

  • Anonymous

    I think Nick is amazing and completly inspirational. I just want to say thanks to him because his
    music got me through some very hard times. He reay helped me see the world in black and white love u Nick!

  • Anonymous

    wtf people stop

  • Anonymous
  • Anonymous

    i was saying jerseygirl is bossy, not you

  • Anonymous

    i can’t take anything you say seriously. sorry

  • http://thejonasfan1001@twitter.com vivianna

    wat is august 5

  • emmie

    battlefield is SUCH A KICK ASS SONG gaaaaaaah!!!!
    they rule.

  • Anonymous

    Aww, Nicholas.

  • Renata Capone

    It won’t matter if you wait by their tour bus, I’ve been trying to meet them since 2007. The last concert I went to in Chicago, AllState Arena I got at the arena at 2am the day of the concert and we all know doors open at 6:30pm… so it doesn’t work. Me and my friend were the first ones there before any workers too.

  • Anonymous

    yess thats exactly the reason. He says the SAME thing and sings the SAME song EVERY night. He wouldnt just cry. Plus, his tears start when he sees the HERO sign..thats definitely what got to him.

  • meli

    lol.. that’s all im gonna say haha

  • Anonymous

    Haha. She was saying that about jerseygirl.
    You fail my friend.

  • christina

    he’s sooo fucking amazinggg<3333

  • annonymous

    GET IT JOE!

  • Anonymous

    Opposites attract Joe is out there Camilla’s quiet. Nick is quiet Miley is really out there. Joe & Nick are TIGHT. 2 brothers very different , very close. Now 2 quiet ppl like Camilla & Nick would be boring. As for ppl like Joe & Miley would clash & kill surely each other. Have you ever seen Joe & Miley around each other kidding around. I have at the BOBW tour. They are a riot..

  • Anonymous

    I LOOOOOVE NICK HE S A GREAT GUY

  • meli

    oh my gosh!! SORRRYYYYYYYYY! its just ive had a rough day and then people attacked me on the other post cause thye thought i was someone else…im so sorry. im taking my crap out on people . sorry sorry sorry sorry sorry. thanks for being nice the 1st time sorry sorry sorry :[

  • Anonymous

    Nick is beautiful.

  • Anonymous

    all you have to do is click on the post from last night. it’s really not that hard..

  • meli

    yeah i agree
    personal FAIL :/
    it happens..

  • laurennn

    anyone think that its weird that nick and miley are both acting kind of depressed lately… hmmm

  • Anonymous

    LMAO.
    ouch

  • mimi

    hey girl! am glad you had fun at the concert! thankz for sharing your pictures with us on ocean when they post them. How did they change the song to what?

  • Anonymous

    i feel really bad for nick.
    it’s bad enough to find out you have diabetes when your old, but to realize you have it when you’re young..damn.

  • Lucky.

    I still can’t find where Nick wipes his tear, can someone help. Oh man I’m bawling, benjamin button is so damn sad.

  • Anonymous

    Well.. when you’re away from the person that you care for you get sad. Nick & Miley miss each other..

  • kimmy4

    who knows
    black keys could be about
    option 1 nothing
    2 miley
    3 selena
    4 who knows maybe maya
    we are not nick so we dont know

  • :D

    too bad he has been there and rocked and fell in love with that “mistake” and came back for more, after he went looking for someone better and couldn’t find anyone.

  • Anonymous

    umm. looking at the tear on nick’s face and miley’s status updates, I’m thinking that niley may be over… :/

  • Anonymous

    I don’t get it…
    in one second Nick says that diabetes
    hasn’t slow him down and in the other second
    his cring about it

  • meli

    YES!!!!! omg yeah! dude i was balling at that concert. he was like that for no lie 2 or 3 minutes. that doesnt seeem like alot but imagine them standing there for that long… dude…it was crazy

  • Anonymous

    in boston he started crying because these girls had
    HERO cut out in big letters and they were holding it
    up, and i think it really got to himmm.

    he really is our hero
    —————————-
    Dude – I was just going to post that. I think so too!

    And isn’t that the same section Joe ran up to when he ran into the crowd?
    —————————-

    I think it was! & if it wasn’t that one, it was the
    section over (:

  • Anonymous

    anyone want a nick joner pic?!

  • court!

    awe, poor nick.

  • Anonymous

    HEY !
    Aren’t you James girlfriend ?

  • Anonymous

    *crying

  • http://Www.oceanup.com CornPopsGirl!!!<33

    Aw, I love Nick :(

  • Anonymous

    another nick and joe post. doesnt anyone get stuff on kevin anymore?

  • meli

    ugh i feel like joe…today is not my day Dx

  • susie

    awhh poor nickk.. love hiim<3

    joe and jordin are adorable<3333333

  • yo

    how does everyone meet them who doesn’t have a soundcheck or backstage pass it seems like everyone gets to meet then

    I think I’m gonna wait by their tour bus

  • Anonymous

    no…uhm…no im good thanks >:/

  • natty

    aww poor nick it’s ok one day there will be a cure and you will be fine!!!!

  • Anonymous

    WHEN DID HE CRY.
    SOMEONE PUT UP THAT VIDEO!

  • tania

    August 5th <3

  • Anonymous

    yeah, idk why black keys remind me of miley.
    you know.
    the rainbow, so perfect as to the eyes of everyone but yet so dull.
    the black keys, different..not right, just not the one, critized by people..don’t let them get in your head

  • Anonymous

    Awww poor nick.
    That boy is awesome

  • Anonymous

    he didnt cry…nice try though…

  • Anonymous

    Black Keys is one very brilliantly written song, in part because of the use of the metaphor, the ‘black keys’.
    The song is about a girl that the writer (Nick) had dated, been friends with, etc. that he only saw one side of. The side he saw was this ‘perfect rainbow’ he speaks of.
    The ‘black keys’ metaphor comes in when she leaves, and he begins to learn these things about her. He learns the sharps and flats about her, (i.e. the sun proves that the world doesn’t revolve around someone, and the sky lets her keep her pride). If you play piano, or even if you don’t, (I did until I turned 3), you’d probably know that the black keys are the sharps and flats.
    So it basically means that what he saw were the white keys, the beautiful rainbow about the girl, but he never saw the black keys. And now he’s saying that he thinks the black keys are probably the most beautiful thing about her.
    Now, this last part is a stretch, but I believe that it may be the meaning. The first part, ‘the colors fade to gray’ once she’s gone, means that she was kind of like the color in his life. Now that she’s gone, however, thats when Nick starts noticing the black keys.
    That ties in with the last part, ‘sometimes a fight is better black and white’. He realizes that it was better if he hadn’t seen her as a perfect rainbow. If he’d seen those black keys, maybe the fights would’ve been easier, and maybe she wouldn’t have left. I will have to add The walls Closing in. Don’t let them get inside of your head.. ( Miley had that whole HIGHLY OVER RATED Magazine Shoot last year) She got alot of flack for that. Nick said on Regis that she gets ot worse than they do, but Miley does a good job and holds up well.

  • Anonymous

    mommytishI wish I was the one hurting. I wish I could switch places with you right now, because I would. You love so deeply, you deserve that back…

  • MJBH

    awwwww

  • Anonymous

    fuck nick, why must you write such amazing songs.

  • Anonymous

    Who wouldn’t want to date your best friend? Most girls want to date Nick or Joe cause THEY’RE HOT! And yes they are.. Joe likes acting, Camilla is an actress. Camilla folks are old fashioned so I am sure they have the same family values Jonas have. Miley & Nick were best friends & BF/GF for 2 years. Nick said they both share a passion for Music & that is there form of expressing themselves. Miley & Nick also share the same Family Values.. You can all fight & carry on & say, Miley is no good I prefer Selena or Jordin for Joe cause I don’t Like Camilla , but its not your Life is it? Kevin has Dani.. The Jonas’s are FAMILY ORIENTED PEOPLE. Joe & Nick are happy now. THERE IS A DIFFERECE FROM BEING CONTENT & HAPPY. Joe was CONTENT with Taylor, Joe is REAL HAPPY with Camila. Nick was CONTENT with Selena , Nick is REAL HAPPY with MILEY. Joe & Nick & Kevin have NEVER looked so happy! Be happy they are happy!

  • meli

    by any chance do you know a guy named JAMES?

  • Tammy

    Cryabetes?
    Haw. Haw. So funny. :|
    You can DIE from diabetes if you don’t manage it well. Nick can have like, the best healthcare in the world or whatever but with a hectic schedule like his, who knows? So if you think death is funny, you’re sad. And if you’re doing this to piss people off, that’s bad too that you’re using ‘cryabetes’ to do so.

  • Anonymous

    hah, wow!!!!!!!

  • Anonymous

    Black keys was written about Miley

  • BFA

    I’m up for some Nick, Joe, and Kevin Joner pics. Do you think there is a possibility that you can fulfill all three of my needs? Lol. I’m tired of and trying to avoid the dramz on the other Jonas post, and I’m extremely bored. The Joners are always a nice icebreaker her on OceanUp. You know, it gets the conversation flowing.

  • Anonymous

    hahaha, please don’t attack me. It’s funny because when you say something, EVERYONE replies to you saying stuff xD I love oceanup.

  • Anonymous

    oh jenn STFU

  • Anonymous

    Nickyyyy. :)

  • Anonymous

    jordin is AHMAZING i love her and her and joe r freakin ADORABLE hahaha
    im glad to have the same name as her

  • Anonymous

    in boston he started crying because these girls had
    HERO cut out in big letters and they were holding it
    up, and i think it really got to himmm.

    he really is our hero<333

  • Anonymous

    Ok Nelena fangirls, if Black Keys is about Selena, explain WHY AND HOW.
    It’s as clear as day that Black Keys was INSPIRED by Miley,
    not written about, INSPIRED.
    Seriously, come across Miley and JB posts, and commenters literally PROVE
    Black Keys is about Miley

  • Anonymous

    love nick!

  • LKADSJF

    what post though?
    there were a few last night

  • Anonymous

    WHY IS HE CRYING????????????? DON’T CRY I LOVE YOU BB

  • S.

    Who wouldn’t want to date your best friend? Most girls want to date Nick or Joe cause THEY’RE HOT! And yes they are.. Joe likes acting, Camilla is an actress. Camilla folks are old fashioned so I am sure they have the same family values Jonas have. Miley & Nick were best friends & BF/GF for 2 years. Nick said they both share a passion for Music & that is there form of expressing themselves. Miley & Nick also share the same Family Values.. You can all fight & carry on & say, Miley is no good I prefer Selena or Jordin for Joe cause I don’t Like Camilla , but its not your Life is it? Kevin has Dani.. The Jonas’s are FAMILY ORIENTED PEOPLE. Joe & Nick are happy now. THERE IS A DIFFERECE FROM BEING CONTENT & HAPPY. Joe was CONTENT with Taylor, Joe is REAL HAPPY with Camila. Nick was CONTENT with Selena , Nick is REAL HAPPY with MILEY. Joe & Nick & Kevin have NEVER looked so happy! Be happy they are happy!

    yeah except nick and miley arent dating.

  • Anonymous

    My nickyy pooo :(
    btw Blakc Keys=Selena/Nick yeah…
    Please don’t attack me!

  • Anonymous

    jackie chill the fuck out

  • Anonymous

    ugh…
    what is going on with niley?
    I don’t get it…

  • Anonymous

    black keys makes me think of niley, and how they’re not together..how i wished they were.

  • Anonymous

    Nobody wants to date Kevin cause is not hot, even if Dani werent with him

  • aNonymous

    Hi, did you get more than 1 pic with the guys…did you post any pics anywhere? I take it moved so fast you couldn’t touch the hair…lol! What song live was the best for you?

  • peacelovejonas

    hahahaha and everyone screams when jordin touches joe.
    that was cute though :P

  • Anonymous

    dude, what the fuck. he cries at EVERY concert. he’s rich and famous, and dotn feel bad for him. people have no homes, are hungry, think of the people in africa, and people have cancer. >:O

  • lais

    poor nick i wish i coul found the cure of diabetes…:'(

  • Anonymous

    r u nick
    uh no

  • kaygirl+jb

    nicholas :'( “it hasn’t slowed me down” Nick. you are so strong, and too amazing. :’)
    man i love that guy and He is one of my inspirations

    for some reason i can’t recall the ALBL speech from my concert (Dallas) )':

  • 436?!
  • Kleenex

    Did that precious Nickie just wipe a tear from his face or was I imaging it?That kid is just amazing! His heart just overflows with emotion and it transends to the audience, it’s just plain beautiful.

    Cry Nickie Cry
    Cry Nickie Cry
    Let it all out…. we love your tears.

    I love when that kid cries!
    I think I used a whole box of Kleenex.

  • Lucky.

    You only wish.

  • Anonymous

    well commentors can’t “prove” anything because they don’t know. a mature stance would be that you don’t know who it is written about, it could be written about either girl, or no particular girl at all. you aren’t nick, you’ll never be able to ‘prove’ anything. you can make a case a few different ways.

  • lais

    nick…i’ll find this freaken cure for you!

  • kimmy4

    well maya said fly with me is their next single, i guess its different from the yt vid

  • Anonymous

    i think

  • katy.

    awww, nick. love him. <3
    :)

  • Anonymous

    My nickyy pooo :(
    btw Blakc Keys=Selena/Nick yeah…
    Please don’t attack me!

    —–

    if you ask NOT to be attacked you will be.
    Welcome to oceanUp.

  • BFA

    Well enjoy it, I did! Thank you kind one. Lmao, that is a Nick Joner I have not seen yet. Which surprises me, because whenever someone posts a Joner of any of the boys, I have usually seen and enjoyed it already. Haha, so thank you again!

    Anyone wanna find me some rares of K2 and Danger Joners?

  • Anonymous

    My nickyy pooo :(
    btw Blakc Keys=Selena/Nick yeah…
    Please don’t attack me!

    – – – – – – – – – – – – –
    i agree about black keys.
    & i’m not a niley hater or anything.

  • meli

    i wish i could have seen joes actual reaction when she touched his face like that. shes so sweet and i wish joe had a gf like that.its sad to say that i couldnt even picture camilla doing something so simple and silly as that. hm.

    and wtf? i wanna see the tear! i wanna see him wipe it..

  • Hiya

    When did Maya say that?

  • Anonymous

    when did she say that

  • Anonymous

    Not attacking or anything but how is it about Selena?? Just curious…I heard it was about some ggurl named Natalie because shebhas a song called black keys too YouTube.com/onlyasinger is her utube

  • Anonymous

    the one where joe is dressed like a super hero or what ever

  • gosh

    You guys need to chill out. Nick has never said he wrote a song about Selena or Miley so for all you know he’s NEVER written a song about them, much less ‘Black Keyes’ so just put a sock in it.

  • Anonymous

    he says his second number one album but the album is not HIS it’s THEIR album

  • Anonymous

    Black Keys is one very brilliantly written song, in part because of the use of the metaphor, the ‘black keys’.
    The song is about a girl that the writer (Nick) had dated, been friends with, etc. that he only saw one side of. The side he saw was this ‘perfect rainbow’ he speaks of.
    The ‘black keys’ metaphor comes in when she leaves, and he begins to learn these things about her. He learns the sharps and flats about her, (i.e. the sun proves that the world doesn’t revolve around someone, and the sky lets her keep her pride). If you play piano, or even if you don’t, (I did until I turned 3), you’d probably know that the black keys are the sharps and flats.
    So it basically means that what he saw were the white keys, the beautiful rainbow about the girl, but he never saw the black keys. And now he’s saying that he thinks the black keys are probably the most beautiful thing about her.
    Now, this last part is a stretch, but I believe that it may be the meaning. The first part, ‘the colors fade to gray’ once she’s gone, means that she was kind of like the color in his life. Now that she’s gone, however, thats when Nick starts noticing the black keys.
    That ties in with the last part, ‘sometimes a fight is better black and white’. He realizes that it was better if he hadn’t seen her as a perfect rainbow. If he’d seen those black keys, maybe the fights would’ve been easier, and maybe she wouldn’t have left.

    So basicly, “Black Keys” is about… Miley. Nick even talked/said that “Black Keys” was about Miley in an interview.
    xo

  • Anonymous

    You’re wrong.

    I’d date Kevin anyday.

    So I guess your ‘nobody’ is false.
    Grow up little girl. This immaturity is really getting old.

  • <3<3

    I think Black Keys is
    certainly about Miley,
    but can we please shut up about it?!
    Isn’t it enough that we had heard the song?
    Nick could’ve kept in inside his songwriting
    notebook,BUT he didn’t.He decided to share it to the world.
    Every song has its inspiration,but it can also have more than one.

  • http://oceanup.com teamdisney:)

    oceanup needs to put like buttons on all of the comments.
    cause i wanna like them.
    (facebookkkk stylee yo.)

  • Anonymous
  • Emma

    I was there!!!!!!
    it was awesome awesome awesome awesome!
    but the black keys/a little bit longer medley was
    amazingly inspiring!
    *sigh*

  • Rachel:]

    i was there!!! aha.. i completely bawled my eyes out at his speech, the one today[the 18th] was longer than yesterdays and it was sadder, and when jordin caressed joes cheek the place went crazy… lmfao

  • Chelsea

    Jordin can SING!!!! She has an amazing voice. And I love that song. WOW…She’s amazing! :)

  • 436?!

    My nickyy pooo :(
    btw Blakc Keys=Selena/Nick yeah…
    Please don’t attack me!

    – – – – – – – – – – – – –
    i agree about black keys.
    & i’m not a niley hater or anything.


    yeahh. i think shes the “perfect rainbow”
    and i dont even like nelena.
    soo dont freak out on me.

  • Anonymous

    i think the same!!
    that was true love!

  • Hiya

    Nick is so sweet and amazing. I’m glad he doesn’t let diabetes slow him down.

  • Anonymous

    can we not? and thats not even a good one

  • Anonymous

    yes black keys is about selena:)
    i love black keys and a little bit longer<3

  • kimmy4

    on her twitter

  • Anonymous

    I Love Jordan.. But for Some Reason I cant Picture Joe With Jordan.. I dont think jordan and joe would be a goood couple.. But I DOOO love THem seperatly.

  • Anonymous

    so true

  • Anonymous

    Diabetes also takes a toll on your body. If not managed properly you can easily lose a limb. You can go into a Diabetic shock in a snap. My parents have known 2 people who have died from Type # 1 in their 50’s Btw SOUND FUN TO YOU? Jerk!

  • Anonymous

    lol JB HAS ANNOUNCED YESTERDAY THAT FLY WITH ME WILL BE RELEASED AS THEIR NEXT SINGLE. Before the Storm will probably be after that. Once you release a single you have to Promote the Single but Performing it. Miley can’t do with Jb that cause she has her own thing to do,,,

  • Anonymous
  • Anonymous

    LOL. love nick<3

  • kimmy4

    her twitter plus another person who knows everything thats going on with jb said it will be different than the yt one

  • Anonymous

    black keys is written about Miley
    =======

    thats ignorant. you dont know that for a fact so dont make such know it all assumptions. she had an opinion about what she thought it was about. be an adult and respect it. you know alot of songs are created for the fans to mske their own perspective on its meaning. so leave it alone and stop.

  • jerseygirl

    in boston he started crying because these girls had
    HERO cut out in big letters and they were holding it
    up, and i think it really got to himmm.

    he really is our hero
    —————————-
    Dude – I was just going to post that. I think so too!

    And isn’t that the same section Joe ran up to when he ran into the crowd?

  • KaRa<3

    u guys r all nuts.
    y do u caree aboutt someone’s life so much?
    u dntt even noee them nd u absolutleyy love them.
    im not saying this directly aboutt nick but think……
    celebrities culd b acting…..
    i doubt theey aree ALL as nice as they say they are.

  • Hiya

    Yeah, I like Camilla but I get you are saying, she seems really mature and not playful but who knows maybe she is different when it’s just her and Joe.

  • Anonymous

    she touches his face durring every concert.
    its adorablee:)
    hahaa.
    they would be a cute couple!

  • mimi

    nick cried…awww…

  • Anonymous

    No girl you are just trying to get hits on your youtube. Some girl I talked too said you lie a lot.

  • Anonymous

    What is her twitter?

  • Anonymous

    the song of black keys nick is singing to miely all
    nicks songs is singing to miely how adorable
    is nick

  • Lucky.

    Dude guys Stop, Black Keys is not about Selena. If it is she’s the “Perfect Rainbow.”

  • Anonymous

    but fly with me was already a single
    i think uk didnt get it yet

  • Anonymous

    i bet it’s a poser. if maya had a twitter i doubt she would add people she didn’t know and i especially doubt she would be talking about jb, she doesn’t seem like the bragging type

  • Leah

    umm, wow.
    How do you know that ?

  • Anonymous

    lol how can selena walk away?
    like break up with him

    if he’s the one who dump her?

  • Anonymous

    who said joe and jordan were dating? i can promise you they are not

  • jerseygirl

    Hey! Yes, only one pic with them. I took alot of my own pix during the concert. Trying to choose to send some in here, I guess.

    As for favorite song – that’s a tough one. They’re all good. :) Much Better and WW3 are awesome live; and Joe really hams it up with the horn section. LoveBug is great because the crowd really sings along. And I’m still a sucker for Hold On. Oh – and Turn Right is beautiful live because they change the ending. Love that.

  • kimmy4

    http://twitter.com/MayaKibble1
    shes taking questions

  • Anonymous

    i dont think black keys is about any one in particular. if it was about a girl i doubt he would play it with a little bit longer. it just seems like it would tarnish the meaning.

  • Anonymous

    what exactly is “Black Keys” about ??

  • jerseygirl

    i wish i could have seen joes actual reaction when she touched his face like that. shes so sweet and i wish joe had a gf like that.its sad to say that i couldnt even picture camilla doing something so simple and silly as that. hm.

    and wtf? i wanna see the tear! i wanna see him wipe it..
    —————————
    WTF? You have NO IDEA how Joe and Camilla are together.

    Joe and Jordin are cute but they are performing. It’s an act people. They are very good friends but they are playing to the crowd. Grow up.

  • Anonymous

    Huh? I don’t even know her u don’t have to visit her that’s wat I read on some forum
    plus I think it’s about miley. Nileyyyy forever!!

  • Anonymous

    http://www.youtube.com/watch?v=GiXHglPwE30

    this song reminds me of Joe…

  • Anonymous

    Joe is so hot!!! him and Jordin r cute…she has a
    crush on him

  • Anonymous

    Everyone has to see this video.
    Some girl battle-dances against JB.
    and tries to like dance up on Joe.
    http://www.youtube.com/watch?v=HuA5b0zM4WY

  • Anonymous

    okay if the mya twitter is true she said miley and nick are best friends

  • sha!

    black keys could be about his fucking dog for all we know.

  • BFA

    Lucky you! Good for you girl. I have been waiting A LONG TIME for the opportunity to meet my boys. 3 years, and it has still not arrived. I’m about as lucky as a black cat sighting on Halloween.

  • Anonymous

    I don’t think Nick is crying because of diabetes, I think people can get pretty emotional when performing in front of thousands while playing a heartfelt song.

  • NICK IS PREGNANT

    NICK JONAS IS PREGNANT W/ CAMILA BELLE AND JOE JONAS BABIES

  • Anonymous

    That is not her, why would she spell her own last name wrong, it’s Kibbel not Kibble

  • Roy Orbison & Elvis Presley from Heaven

    Dear Nickie,

    You made us proud, son! Your performance last night was pure celestial bliss!

    Cry Nickie Cry
    Cry Nickie Cry
    TWO Tears for Uniondale!

    Carry on the legacy, bring that venue to it’s knees. Two Tears for Uniondale!

    We believe in you.

    Cryin’ over you,
    Roy & Elvis

  • kimmy4

    she didnt addd any jb fans…………
    but it could be fake

  • Anonymous

    jesus…that song is beautiful

  • Anonymous

    i’m going to be honest. and i’m not trying to sound like a jerk… i really love/respect nick.

    but i didn’t see him crying at all in this video?

  • BFA

    Awwwww, Nicky! :(

    I remember being at the NJ concert and crying because I was with my younger cousin who also has Type 1 Diabetes. It was so heart-warming to hear him talk about it and to know my baby cousin wasn’t the only one going through such a hard time. I kept looking at her and hugging throughout the whole speech. Ha, she probably thought I was psycho, but whatever.

  • Anonymous

    lol how can selena walk away?
    like break up with him

    if he’s the one who dump her?

    – – – – – – – – – – – – – –

    i doubt any of us know who dumped who.
    i’d rather not say anything if i were you.

  • Anonymous

    thats my birthday! have fun!

  • Anonymous

    people are saying its about selena cuz she said to girls life that her boyfriend called her a beautiful disaster ? i dno i cant remember what ppl said and so the song is talking about negativity but its not

    its about miley cuz its talking about how he only saw the girl as perfection and never saw her flaws and when they fought it was good to remember she isnt perfect

    and its good to notice the persons flaws its not about negativity i dont see how it connects to selena at all

  • Nathan

    Hey, how is everyone doing?

  • alkdjf

    NICK HAS CRYABETES!!
    NICK HAS CRYABETES!!
    LAWLS!NICK HAS CRYABETES!!
    LAWLS!NICK HAS CRYABETES!!
    LAWLS!NICK HAS CRYABETES!!
    LAWLS!NICK HAS CRYABETES!!
    LAWLS!NICK HAS CRYABETES!!
    LAWLS!NICK HAS CRYABETES!!
    LAWLS!NICK HAS CRYABETES!!
    LAWLS!NICK HAS CRYABETES!!
    LAWLS!NICK HAS CRYABETES!!
    LAWLS!NICK HAS CRYABETES!!
    LAWLS!

  • meli

    i wish i could have seen joes actual reaction when she touched his face like that. shes so sweet and i wish joe had a gf like that.its sad to say that i couldnt even picture camilla doing something so simple and silly as that. hm.

    and wtf? i wanna see the tear! i wanna see him wipe it..
    —————————
    WTF? You have NO IDEA how Joe and Camilla are together.

    Joe and Jordin are cute but they are performing. It’s an act people. They are very good friends but they are playing to the crowd. Grow up

    ============
    wow look whos being immature now. god please stop whining. I didn’t say camilla WAS anything i just said i can’t picture her being a certain way. calm down…jesus christ lady.

  • STOP

    PLEASE STOP TURNING EVERY JONAS POST INTO A NELENA AND NILEY ONE. IT’S REALLY DISRESPECTFUL TO BOTH JB AND US FANS WHO JUST WANT TO KNOW ABOUT THEM AND NO ONE ELSE.

  • Anonymous

    i’m good how are you?

  • Anonymous

    i really like nick and i think that its great that he inspires so many people, but i think he needs to revamp his speeches. idk, after a while they just sound like lines that he’s saying… they just seem really repetitive. i wish they would seem more… spur of the moment?

  • kimmy4

    wow even she has a poser
    than nevermind with what i said

  • JonasBrothers Fan

    aw poor nicky :(
    and btw i really dont think black keys is about selena unless they had a huge when they broke but hey then again mayb it is about her cuz he describes a kinda self-cenetered person in the song soo………

  • aNonymous

    Did you take video or just pics?…and sorry if you’ve been asked already, how was it with the new stage from your persspective for seeing our boy Joe? Did people around you yell Bitch in Poison Ivy? Did you or your sister buy some merchandise?

    You know how my mind works..lots of ? lol…

  • Anonymous

    selena said she got shunned by a boyfriend.
    she said that on the interview after her and nick brokeup.
    and nick is her first real boyfriend.