Justin Beiber BIGGER SUMMER RUSH

Everyone’s fave Canadian pop prince Justin Beiber ‘Bigger‘ at Wonderland.

  • Anonymous

    please marry me Justin.
    :)
    COME TO MICHIGAN!

  • NJGURL4life!

    they so should i would watch that.

  • danielle

    LMFAO! they spelt bieber rong its BIEBER! and YEH CANADA! CANADA’S WONDERLAND IS AWESOME. lmfao off topic. but i agree DEM HATERS JUST NEED TO LAY OFF! like hes awesome and just living his dream!

  • Anonymous

    HE is 13years old look online

  • Julie

    Please post more on Justin, and his name is
    spelled bieber, not beiber

  • C

    Love his song!

  • bella

    he is like 10 years old. gross

  • Anonymous

    I LOVE JUSTIN BIEBER!!! hes really talented! his voice is like an angel, he plays the piano,guitar and trumpet. hes really talented! thnks for the post oceanup

  • JUSTIN BIEBER FAN

    I love himm :] WISH I COULD HAVE BEEN THERE
    HE’S DEFINETELY MY PRINCE :]
    <33

  • Anonymous

    HE IS NOT TEN YEARS OLD IS FIFTEEN FOR YO INFOMATION!!!

  • JB+JB=LOVE.

    Love love love himm.
    He’s so dang cute.
    =]

  • Anonymous

    it’s not justin beiber but JUSTIN BIEBER!!!OHHH HE’S
    SOOOO CUTE ! ?

  • CdnLove

    HE
    IS
    A
    DISGRACE
    TO
    ALL
    CANADIANS

    __________________

    Speak for yourself numb nuts, not an entire nation.
    Thankkkkkkssss.

    loove him. :)
    he’s a talent, and …
    why is it that whenever theres a Canadian
    celebrity people alwaysss emphasize that fact.
    Like,”he’s CANADIAN”, yeaah so? Just saying. haha.

  • Anonymous

    hes got talent oceanup please keep posting his videos!

  • Stephanie

    hey i love him! not every1 has too but no need to bash him:) his voice does need 2 hit puberty tho:) but hes adorable–and its bieber not beiber
    :)

  • LLL

    JBEEBS is so violent

  • Danielle

    :D

  • Anonymous

    YOUR AMAZING!

  • Anonymous

    OMG HES ON TOUR NOW!

  • ME

    OMG … OCEANUP STOP. THIS KID IS A DISGRACE TO CANADA .. THERE ARE SO MUCH BETTER TALENTS THEN THIS SHORTY. LIKE IF THIS KID CALLS YOU A SHORTY .. THATS OFFENSIVE LOOK HOW SMALL HE IS. IM TIRED OF SEEING HIM ON OCEANUP .. HE AINT WORTH IT .. WHAT NEXT … THIS KID IS NOTHING AND IS SOO ANNOYING WITH HIS VOICE.. GOSH .. NO MORE OF HIM. PLEASE ..
    HE
    IS
    A
    DISGRACE
    TO
    ALL
    CANADIANS

  • Anonymous

    BOWCHICAWOWWOWA mmmmmmmm he scruptious.

  • bieberfan2121

    I LOVE JUSTIN BIEBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    HE’S IS SSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO AWESOME!!!!:D
    :D I WISH I WAS THERE!! AND I WISH I WAS 15!!!!! SO I
    BE HE’S BEST FWIEND!! LOL I HOPE ONE DAY HE’LL JUST COME TO MY DOOR STEP :) BUT TOO BAD IT’S LIKE IMPOSSIBLE :(
    BUT I STILL LOVE HIM!! :D

  • Good afternoon, my name is Russell,

    I think that it’s time for someone to hit puberty!!

  • Kayla

    When does his album come out?

  • Justin=life<3

    justin is amazing: D

    you guys need to stop hating

    ocean up keep feeling me in on him!

    you guys are the best
    and the rest of you hates can suck it your just mad that more people like him then you

  • YOUR MOM

    YOU SPELT BIEBER WRONG! >:[

  • gfdgggggggggggg

    i don’t think he’s anyone favourite here
    and he’s definatly no pop prince

  • Anonymous

    that was very rude

  • Anonymous

    USHER SURE DOES KNOW TALENT!for those of u who dont know he was founded by usher.

  • Anonymous

    OCEANUP PLEASE START POSTING JUSTIN BIEBER VIDEOS,
    ARTICLES OR WHATEVER AS LONG AS IT HAS SOMETHING TO DO WITH HIM!! :D

  • Anonymous

    how old is he? he sounds like a girl

  • Anonymous

    OMG

  • Anonymous

    CANADA FTW!!!!

  • imani

    justin

  • Anonymous

    ahhhhhhhh CANADA’S WONDERLAND BITCHESSSSSSSSSSSSSSSSSS =)

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    if you’re a Jonas Brothers fan! :)
    Thanks!

  • Anonymous

    i know!

  • that jackass

    Shut the Fuck up I hate him for good reasons and he shouldnt live his dreams at the expense of my ears and my hope for the human species

  • iluvjb

    OCEANUP PLEASE START POSTING JUSTIN BIEBER VIDEOS,
    ARTICLES OR WHATEVER AS LONG AS IT HAS SOMETHING TO DO WITH HIM!! :D
    ———————————————
    agreed lol omg have u seen his guitar video where he plays it like the drums amazing!

  • Anonymous

    He’s like fifteen, i’m waiting for the day his voice gets deeper.

  • Anonymous

    he’ll b like eminem im sure of it.

  • Anonymous

    “everyones fave”
    haha. speak for yourself.

  • Anonymous

    him and tony oller should collaborte and make a song together.

  • Anonymous

    CANADA FTW!!!!!!!!!!!!!!!!
    YEEEE JUSTIN BIEBER

  • Regina

    Spelt is wrong its Bieber :) Dang.. Couldn’t went to
    summer rush. Best concert yet :) Gotta love him

  • Anonymous

    Mmmmmmmmmmmm!

  • Anonymous

    JUSTIN IS HOT AND U R A DORK U PREP

  • Anonymous

    hottttttttttttt<3333

  • Anonymous

    i cry every time i see him perform he’s hawt.

  • Rebar351

    Justin is amazing yall. He is my fave singer and one day I hope to meet him and take a pciture with him at one of his concerts hopefully he will come to London. Also stop HATIN!!!!

  • Anonymous

    uhh, NOOO,, hes turning 16 march 1st

  • that jackass

    His balls (or lack therof) need to drop i dont know what im listening to a Transgender or a six year old. He should run his faggoty ass back up to ontario after somone slices his vocal cords out so we are never plagued by his terrible singing and his corporate Mindfucking songs. I hope he is the prince of pop because POP FUCKING SUCKS DICK this includes micheal jackson before and after his surgery and child molesting.GROW SOME BALLS LISTEN TO REAL MUSIC