What The Buck Talks oceanUP & iCarly

What The Buck talks about Nathan Kress joking about iCarly being canceled.

  • Anonymous

    hannah montana’s by farrr the best of all any of these sitcoms, Miley is awesome,

  • Anonymous

    Finally someone calls it like it is when it comes to jeanette mccurdy. She is a disgusting self-promoter. GO BUCK!!!!!!

  • Anonymous

    Nathan Kress is a moron and Jennette McCurdy is a fame whore. They should just continue the show without them or get 2 new sidekiks.

  • Anonymous

    I only watch the show for Miranda and Jerry! Get new sidekicks!

  • Anonymous

    WHATTHEBUCK
    what a characterrrrr :)

  • hfehhd

    i wish they would cancel all DISNEY shows

  • Doom

    Keyword: Joking :|

  • Anonymous

    All I have to say is poor Miranda…

  • Anonymous

    Can’t stand Jennette she beggs people to buy that crap music even uses dying kids

  • Anonymous

    i love how he goes,
    “KNOCK IT OFF”

  • Anonymous

    he just shouts ha.

  • Anonymous


    check out
    http://WWW.LUV2LUVJONAS.COM

    if you’re a Jonas Brothers fan! :)
    Thanks!

  • http://buckhollywood.com Buck

    Yay! thanks for posting my video!
    xxoxo Buck

  • Cynthia

    haha, I love Buck, saw this video the other day (:
    I met him, he’s REALLY sweet in person<3

    AND he said this is one of his fave sites in the video hehe.

  • http://Http://Mileycyruss.blogg.se Johanna

    i hate him

  • meaghannnn :D

    hahah i sent this in!! lol

  • Anonymous

    wow how the hell is he nice he makes fun of almost every star when really someone should be making fun his gay ass shit!!!!!!!!

    —————

    who said he was nice? they said he was honest and funny.

  • Anonymous

    i hope jenettes mother is proud of herself. she posts all over the place under different names. haha

  • Anonymous

    Maybe they will get a real girl to play Sam

  • lani

    hahaha, he cracks me up. i wouldn’t watch icarly for
    anything :| i mean disney just has to much over
    nick so….i mean it wouldn’t bother me if it got
    cancelled. which it isn’t though. ahah, twitter
    whore. ahahahahha!

  • Anonymous

    Buck cracks me up

  • kat

    lol I love him!!!

  • Anonymous

    WHATTHEBUCK<33
    He’s hilarious :)

  • thanks,but…no thanks ;)

    bucks right I was following jenette then she just started unfollowing me!!!

  • Anonymous

    Oceanup’s just happy because WHATTHEBUCK posted about them.

  • Anonymous

    bucks right I was following jenette then she just started unfollowing me!!!

    ———–

    OMG! Me too and three of my friends.

  • Anonymous

    EVERYONE DONT FORGET TO VOTE FOR THE JONAS BROTHERS
    for the TCA!!
    http://teenchoiceawards.com
    thanks!

  • Anonymous

    and get BEFORE THE STORM to win TCA as
    BEST SUMMER SONG!

  • Anonymous

    Love Miranda

  • Anonymous

    Wait, I don’t get what he’s saying about Jennette. She follows like 22 people…

  • Kristina

    Buck meant Jennette said if you follow her, she’ll foll you. But later she followed lie 7,000 people then deleted them.

  • Anonymous

    “Who made YOU the spokesperson for iCarly, you little BITCH?”

    LMFAO, normally I don’t find Buck very funny, but that made me crack up XD

  • Anonymous

    Oh, okay, thanks :)

  • Anonymous

    wow how the hell is he nice he makes fun of almost every star when really someone should be making fun his gay ass shit!!!!!!!!

  • Carol

    It IS a Joke, guys, iCarly is NOT over! Nathan just pulled a little prank is all. A HUGE prank at that… LOL

    anyway, It’s NOT over, iCarly is STILL going to continue. It has been confirmed by Dan Shneider, the producer of almost every Hit Nickelodeon show. His Twitter username is DanWarp, (www.http://www.twitter.com/danwarp) samewith his youtube account name is also youtube.com/danwarp. check it out, he confirms that icarly will continue filming for a long long time!

  • Anonymous

    Haha Buck is absolutely freaking AWESOME!!!!!! :) Always honest, always funny.

  • Anonymous

    Wait, I don’t get what he’s saying about Jennette. She follows like 22 people…

    She followed a lot of people just so they’d follow her back. Then once they followed her, she unfollowed them lmao.

  • Anonymous

    hahaha short and FAT

  • Anonymous

    Yeah. Overacting and having an angry cat voice is awesome!

  • em

    love it

  • idkmybffjill?

    haha i love jenette though!

  • Anonymous

    no.

  • Anonymous

    ugh, i wish icarly was over. that would be the BEST DAY EVER!

  • http://youtube.com/itsmaec m?

    he wasn’t joking it really is cancelled theres no more seasons

  • Anonymous

    Why cant they cancel Hannah Fucktanna already.

  • Anonymous

    I LOVE BUCK :D

  • Anonymous

    i like it when buck disses miley HAHAHA.
    on his other videos.

  • Anonymous

    I love MIRANDA!

  • (:

    LMFAO. BUCKKK. LOL.

  • leah

    i was on holidays when the video was up. my sister went on the internet on her phone and then was like icarlys been cancelled. I was like wtf? but then when I got back from my holiday i was sooo glad to read on dan schneiders twitter that nathan was joking!! does anyone know where i could watch the video it was taken down off youtube and i didnt get a chance to see it! :(

  • Anonymous

    i love whatthebuck. hilarious.

  • Anonymous

    Miranda rocks and Nathan and Jennette are complete idiots

  • Anonymous

    okay

    J. Gist
    Hard Drive Recovery Technician
    Data Recovery Services
    Data File Recovery Liaison