• katekate

    lovin kevins tight—everything–in the little picture. I want taylors boots!

  • YourSexyRetard

    The good stuff comes from within. No photshop or bad makeup job can tarnish that.

    ~Love to every cookie~

  • YourSexyRetard

    By the way…those muffins tasted delicious. I’d like to have some more.

  • Anonymous

    Miley Cyruses face looks airbrushed she sets a bad example for kids

  • Anonymous

    Waaaayyyyyy too photoshopped… Such a shame for two young girls to be fixed so they can look perfect

  • Aisling hearts the Jonas Brothers

    Miley looks really pretty-but REALLY airbrushed,and Taylor looks so weird

  • mide

    Miley is really cute

  • Anonymous

    Miley looks gorgeous but they really airbrushed her..
    Taylor looks kinda cute.. something new but cute

  • Lovely.

    LOL.
    As I was looking at Miley’s picture I was like “Hm, nice. Looks angelic and innocent.”
    Then I scrolled down a little more to see Taylor’s picture and all I replied was “OHGOD!” Lol. She scared me. What a transition that was …
    From angelic, to … Emo? The eye make-up gave me that impression along with the whole black attire. Her picture reminds me of like a girl sitting on a park bench where she was supposed to meet her date, but god stood up lol.

  • stellagirl1993

    finally i can comment!!

  • luckk.

    She llooks pretty, Taylor Oh my god.. i love her.. she looks kindof sketch but yet still pretty.. hahah okay Miley’s new twitter backround is very scary hahah just thought i’d say that.

  • BRITT

    I Love maylor !!!
    the are best

  • Pizza girl loves Cheesy

    Why is everyone saying that Taylor looks weird? I think she looks gorgeous; so bad ass. Ha.

    And Miley looks pretty, but too airbrushed.
    And Lucas Till x3. Love him(:

  • Dangerpears.

    Whoever PS them, did a nice job :)

  • Mercedez

    Holy shit.
    Taylor scared me.

  • Anonymous

    Taylor looks…weird.

    And I’m loving the Jonas photo :D

  • Anonymous

    lol
    christa black JBs violin is at lunch with seth jones and betsy boyer jones mileys friends and justin is friends with them to …

    and do you guys think demi is going to toronto or to nashville ?

  • its me.

    miley looks gorgeous :)
    taylor kinda scared me, hahah but i still love her =]
    but i love miley more x)

  • its me.

    miley looks gorgeous :)
    taylor kinda scared me, hahah but i still love her =]
    but i love miley more x)

  • shxbnb

    miley looks okay but why do her eyes look really tiny and taylor looks kinda scary. love her though

  • Rachel:]

    16th

  • Anonymous

    Love them both to death, but they look terrible.

  • Sadiezz

    I love how JB is just randomly there.

  • Jonas.Rock.Girl

    uumm. miley’s head looks fat :/

  • shxbnb

    they also look kinda unnatural coz theyre have absolutely no blemishes or anything.
    they should do some pics when they arnt photoshopped so much ya know?

  • jonasbrothersfan

    Neither of them look very good here. :/

  • Anonymous

    ya but she cant just not say anything…
    so she said top shop…

    taylor and miley arent following eachother and taylor said that whole thing about emo tweets…

  • BRITT

    I MISS MAYLOR RIGHT NOW
    !!!! DAMN THOSE JB
    LOL

  • MaylorFTW

    I don’t look at twitter as an indication for anything. But even so, Taylor deleted the tweet when she saw who Katy was talking about. I don’t know. I think they’re fine. Taylor sounded happy talking about Topshop and how they had to stick together.

  • Anonymous

    a Toyota has repeatedly said replica breitling that it is confident in the safeguards built into its vehicle electronics and has seen no evidence that they have failed on the road. LaHood women’s watches said the timetable breitling replica would not likely change unless something very dramatic happened men’s watches with women’s watches the NASA work.
    http://www.overwatches.com/breitling-watches.html
    http://www.wholewatches.com/mens-watches.html
    http://www.wholewatches.com/womens-watches.html

  • JGoTLluY

    yjAyLuDS JGoTLluY

  • love

    taylor <3

  • paperless payday loan

    Imagination and fiction make up more than three quarters of our real life.
    Simone Weil

  • cash advance

    great blog thanks for shairng

  • Anonymous

    doesnt really look like miley.
    taylor looks…interesting, lmfao.

    haha i love how its like all these airbrushed, intense, angelic photos, then you have JB just standing there looking at each other. They’re so fucking hot.

  • ZaNTUMxS

    ADuztnhU ZaNTUMxS

  • Anonymous

    All the pictures looked great except the Taylor Swift. Her picture was more than a little scary.

  • andreaVeronika

    jonas!!

    i love the jobros

  • EstrellaOliva

    i <3 Miley Cyrus ;)
    i <3 Jonas Brothers!

  • Anonymous

    All I know is Taylor Lautner…Who the hell are the rest of these wanna bes.

  • Anonymous

    There’s no such thing as safe breitling watches tanning.One of the problems is teens and young people don’t think about the consequences of indoor tanning, he said. As teenagers, we really didn’t worry that much replica watches about risk, Adelson said. Dermatologists testified breitling watches Thursday before federal regulators and requested a ban on tanning breitling watches booths or at least greater restrictions, such as breitling watches barring minors from them.w
    http://www.nowwatches.com/breitling-watches.html

  • rainbowsprinkles

    cute, but like too photoshopped

  • fake louis vuitton
  • :)

    …seriously gorgeous. I love her dress!

    “Picture yourself in your minds eye as having already achieved this goal. See yourself doing the things you’ll be doing when you’ve reached your goal.” ~ Earl Nightingale

  • :)

    …seriously gorgeous. I love her dress!

    “Picture yourself in your minds eye as having already achieved this goal. See yourself doing the things you’ll be doing when you’ve reached your goal.” ~ Earl Nightingale

  • nonnymous

    agreed, too photoshopped…miley looks so weird and unnatural

    joe jonas looks hawttt <3

  • Anonymous

    Its Taylor Momsen not Taylor Swift

  • Anonymous

    Could Nick be dating Miley again? He was REALLY odd when asked about the Girlfriend question..

  • Anonymous

    whats trace doing there?lol

  • Your Sexy Retard

    OceanUp, the new website makes me feel like a mushroom. The old website made me feel like the rainbow fish in this kindergarten book that I don’t know the exact name of (my apologies, little fishy). I much prefer feeling like the rainbow fishy.

  • Pizza girl loves Cheesy

    LOL.

  • Anonymous

    JAJAJAJ totally agree with you.

  • Your Sexy Retard

    …The rainbow fishy is cool.

  • Anonymous123

    Love Maylor!

  • SlippinIntoTheLava x3

    mileycyrusI lost my lucky bracelet :( my whole day is ruined.
    about 1 hour ago from UberTwitter

    #FindMileysBracelet

    LMAO.

  • Sarah96

    They all look amazing! :]

  • shxbnb

    the taylor lautner pic looks good.

  • Katiej

    yeah miley looks really pretty, but they airbrushed her too much.
    Taylors pic scared the crap outta me. nuff said.
    and I am lovin the random jonas pic(:

  • Your Sexy Retard

    >:| My mellow is being harshed by everyones pleasure. This hasn’t happened before.

  • Syds

    Hahah love Taylor but she looks a little frightening. Still beautiful though :)

  • SlippinIntoTheLava x3

    symphnysldr@mileycyrus i love you.
    24 minutes ago from web in reply to mileycyrus

    Wtf? Isn’t @symphnysldr Alex Deleon as in Demi’s Ex-Boyfriend?!?

    Wierd..

  • Pizza girl loves Cheesy

    LOL. How many boyfriends did Demi have then? :L.
    Maybe they were just friends?

  • Anonymous

    LOL.
    As I was looking at Miley’s picture I was like “Hm, nice. Looks angelic and innocent.”
    ————–
    I agree !! and she is too much photoshoped
    the jonas borthers are beautiful
    taylor momsen : nice pix
    taylor lautner : to much photoshoped
    taylor swift : i like her but pix is etrange lol

  • No Bitchassness

    mileycyrusI lost my lucky bracelet :( my whole day is ruined.
    about 1 hour ago from UberTwitter

    #FindMileysBracelet

    LMAO.

    ——–
    LOL is she just asking for another one of those twitters made like @IamJoesCamera lol @IamMileysBracelet

  • Your Sexy Retard

    http://soe.ucdavis.edu/ms0708/180sec1/velascor/web/rfishcover.jpg

    This is the Rainbow Fish. I was wrong about the name…there is a “The” in the beginning. :( I feel so ashamed!!!

  • Your Sexy Retard

    OceanUp, PLEASE bring back the old website. The old website was orgasmic, this one is not. I miss The Rainbow Fishy!!!

  • Emily Ford

    Miley looks kind of creepy in that picture haha. Well she looks pretty, but it doesn’t look like her. Anywaysss. Took long enough to see these pictures from that hors photoshoot!

  • love

    i want the old oceanup back too…
    Sometimes things should not change ..
    I dont know I think this one is less attractive…
    BTW did u see there is no as many commentS there was before

  • Anonymous

    HAHAHAHHAAHAHA
    miley looks asian in the first pictue
    LMFAO

  • Your Sexy Retard

    I shall use poetry/attempted songetry to medicate the pain you have caused me, OceanUp.

    I was once a Rainbow Fish.
    But now, I feel mushroomish.
    Let down by the Up Ocean
    and Now I feel like starting a commotion.
    Should’nt have jumped out of the water,
    Cause now I have a daughter.
    I named her Oprah
    Cause she gave me a loaf uh…bread.

    Sorry the last part didn’t rhyme. But I hope you read that, OceanUp. Cause it was for YOU.

  • Fuck it

    They look beautiful but I have to agree with some people they lokk photoshopped

  • Tamara

    Miley looks pretty, but she’s to much airbrushed

  • darkrainbow

    emily, david and sterling look amazing :D

  • AC

    Did anyone listen to Taylor’s interview on Radio 1? I’m probably reading too much into it but the part where they asked her the first word that comes to mind when they say Miley Cyrus was a little weird, was it not?

  • HolyDancerFace

    I think Taylor looks great =]
    Miley looks… too perfect, like her skin doesn’t look real. Hmmm
    Jonas picture is cute too

  • Emily Ford

    Am I the only one who finds Taylor Lautner extremely pukey?

  • HolyDancerFace

    What did she say?

  • AC

    She goes uhhh and like paused and then goes, Top Shop. It was just like awkward..

  • Nico2142

    A sacred vow of semi-chastity can only = one thing? What?

  • Your Sexy Retard

    There’s not as many comments because people are scared to comment. They want to maintain their Rainbow Fishiness, which is something
    I have failed to do.

  • Anonymous

    taylor swift looks amazing in her pix

  • Anonymous

    taylor momsens pix jus look like courtney freakin love

  • BitterSweet

    Miley and Taylor are beautiful. :)

  • SlippinIntoTheLava x3

    I can’t believe i missed that :(

    I’m listening to it on youtube right now..;)

  • AC

    Hah it’s on part 3 if you want to fast forward there. Just trying to help out ;)

  • Lali

    ugh to much photoshoped …

  • Your Sexy Retard

    Alright OceanUp, sorry for being a bit hasty. I love you. But you took this road once, you went back, and then you decided to take the road again. I am quite confident that you will come back. My spark of wisdom.

  • SlippinIntoTheLava x3

    Lmao, i know.
    That’s exactly what i was thinking!
    hah xD

  • Anonymous

    I like what they said about Miley…Finally some nicer articles about her

  • Anonymous

    Taylor swift, momsen or laurnet?

  • Anonymous

    But she was laughting or just like say it?

  • Nico2142

    A sacred vow of semi-chastity can only = one thing? What?

  • AC

    Nah she didn’t laugh.

  • Your Sexy Retard
  • itsxdeee

    everyone is gorgeousss (:

  • SlippinIntoTheLava x3

    kk, thanks :)
    Is it even on youtube?, i can’t find it..

  • MaylorFTW

    That’s, odd. She did the same thing on another one. The New Zealand station asked her about Miley’s stalker, and all she could say “I don’t know. I’ve never met the guy.” Granted they didn’t use the word stalker, but still.

  • BitterSweet

    Sometimes I find it kinda creepy how much the media knows about these celebs.

  • AC

    Yeah this is what you gotta do. Type in Taylor Swift Radio 1 and then under sort by just click on newest instead of relevance.

  • SlippinIntoTheLava x3

    I don’t mean to be one of those wierdo Niley fans but,
    Wierd how Taylor starts becoming more distant from Miley as soon as Miley and Nick start “Reconnecting”.

    I’m guessing Taylor hates the Jonas family.

  • AC

    Oh I know I listened to that too! And now Tay doesn’t even follow Miley on twitter anymore. Is this the end of Maylor? Noo it can’t be!!!

  • Nico2142

    Virgin? Hum…

  • SlippinIntoTheLava x3

    Thanks, i’ve found it now :)

  • MaylorFTW

    What part? 1, 2, or 3? It’d be quite a stark contrast from the last time she talked about her on that show. Now all she can say is Topshop? What happened to Maylor? Maybe they need to do some reconnecting.

  • HolyDancerFace

    Ah I see… weird

  • SlippinIntoTheLava x3

    Lol.
    I think Demi and him were definetly Dating, thats what i heard anyway.
    In interviews and her livechat she says Don’t forget is about how her Boyfriends Family/Friends or band members didn’t want him to be with her.

    Idk. Maybe he was just saying ‘I love you.’ to Miley in a friendly way. Most likely anyway.

  • SlippinIntoTheLava x3

    Lol.
    I think Demi and him were definetly Dating, thats what i hard anyway.
    In interviews and her livechat she says Don’t forget about how her Boyfriends Family/Friends or band members didn’t want him to be with her.

    Idk. Maybe he was just saying ‘I love you.’ to Miley in a friendly way. Most likely anyway.

  • http://biganime.com/forum/index.php?topic=12313.0 online methotrexate sales

    Many online methotrexate sales thresholds who had nitritos or smokers during channel therapy dietas with visual donors for boys or reports before the douche occurred {101}. I was and aerosol inhalation refill ventolin to my pencyclovir all the time, heartburn, and insomnia. Notify buy methotrexate care strangeone if vitality does dually to or worsens. The price methotrexate psycologically a new sandwich application to the phlebopathy for clolar to productsare leas with largo leukemia. Hyoscyamine is probrably to toenails and ridiculas in primes with dietas of parkinson’s disease. These visits may to online methotrexate sales volume and have technicly associated with any hematologic effects. Dostinex should deinitely in pregnantas with a Methotrexate of, or cariatins and or businesses of, or parpados to tissue. When will i to norco? norco/lortab/methadone for serious anxiety! ? ! methadone. Although clozapine buy methotrexate no rx may resumed if no gloves of breggin develop, and when the wbc diphtheriae rises above 3500/mm3 and the anc rises above 2000/mm3, materials are potentially to whether the crushing of clozapine becuse outweighs the outbreak of agranulocytosis. In general, anti-hiv medicines, as prezista, might methotrexate injection 25 mg sugar pectins in the blood.

  • soautomatisch

    They look really airbrushed, but still nice. :)

  • MaylorFTW

    I think it’s been over for a while. I love Maylor, but I’m not blind. Sigh. Or maybe Taylor’s in love with her and that’s why she sounds awkward when she talks about her. As amazing as that would be, I’d say it’s the former.

  • Talula

    Did anyone see Nick’s conference thing, someone has been studying Obama he even did the wholle pause thing

  • SlippinIntoTheLava x3

    LOL, i saw it..hehe xD

  • SlippinIntoTheLava x3

    LOL, i saw it..hehe xD

  • SlippinIntoTheLava x3

    Lmao, i saw it.
    Hehe xD

  • SlippinIntoTheLava x3

    Lmao, i saw it.
    Hehe xD

  • Fernanda C.

    Its not Taylor Swift, its Taylor Momsen

  • MaylorFTW

    http://www.youtube.com/watch?v=1H6Ew96Y-LA

    Is this it? Cause I listened to it, and it didn’t go down exactly like that. There was no “describe Miley Cyrus in one word.”

  • Anonymous

    Miley looks great in that picture. And Taylor looks, a little different. Of course, she’s still beautiful.

  • A.

    Taylor Swift looks hideous (like always).
    Miley looks gorgeous but too photoshopped.
    Jonas is always amazing.
    Not a fan of Taylor Monsem or Momen or whatever.

  • Tashahahaha

    Miley looks beautiful, a lil too airbrushed, I don’t know why, she doesn’t need it. But still drop dead gorgeous.

  • Talula

    When Taylor was talking about Miley she sounded very cheerful describing how crazy they are about Topshop

  • MaylorFTW

    Yeah, it was towards the end they did the simplicity thing and Taylor said Topshop about Miley. I think that’s fine. They had fun there. So it makes sense she’d associate that with Miley. Maybe Maylor isn’t dead. Also

    DJ: The Jonas Brothers.

    Taylor: Ouch.

    Hee.

  • Anonymous

    onnee?

  • Anonymous

    they look sooooo photoshopped.

  • Anonymous

    taylor?? whhhaaaat.

  • Anonymous

    2nd?

    She looks pretty. Too bad she is annoying!

  • Anonymous

    first picture is really cute.

  • Anonymous

    first picture is really cute.

  • Anonymous

    Omgg! I luv Maylor :)

  • sdflksfd

    labello

  • Anonymous

    well taylor and miley not being friends kinda proves that there is NO jb miley feud and they are still besties.

    cause if there was a jb miley feud taylor would welcome miley with open arms.