Mitchel On Final Hannah Montana Season

  • er

    Im 14 as well an Ive grown up with Miley and the whole HM Crew! They cant end! Disney will be nothing without Hannah Montana!!

  • OhGollyGoshGoodness

    Anonymou said:

    wow. that is sooo sad. i really waanna cry. it seems like hannah montana jyst started . i remember the first time i watched it i fell in love with the show . LMAO . i didnt think i would like it but boy was i wrong . THIS IS SAD. and i really cantt imagine disney channel without MILEY . :(
    ==========
    i remember my first time watching HM, i was like, “this is stupid”, but after a while i totally fell in luv with it, it’s the best show on dc. the acting the jokes the EVERYTHING is better than any other dc show this is soooooooo sad!!!!! =[ mitchel looked sad too. what is HE gonna do without HM?!

  • TurnoverBook

    Lets Hope For some sort of spin off with either Mitchel or Emily.

  • fuck u

    plot lines. are u fuckin kidding me.
    the whole wizard family has been done so many fuckin times.
    sabrina the witch ring a bell?
    dumbass.
    hannah montana is very original. thats why its popular.
    and if wizards is soo amazing.. than why is it number 2 or 3 best show on disney?
    get ur facts straight dumb bitch

  • Ashleey

    yes no more new of that obnoxious bicth>.< eww team selennaa all thee wayy<3

  • VodkaBlue

    I am sad it’s going to end but at the same time happy cuz Miley will be able to move on and do more serious things

  • Jonas4Canada

    D”:

    Just wondering, will SWAC or Jonas have a season 2?
    I honestly doubt Jonas will, they’re too busy touring.
    And SWAC, Demi looks so much different!

  • IloveNickJonasButHesMileys

    Awwh :(
    I DONT WANT IT TO END!!! THATS THE ONLY OTHER DECENT SHOW OTHER THAN JONAS & SONNY WITH A CHANCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Jonas4Canada

    True that, Miley will do so well without Disney!

  • bailey

    noooooooooooooo i dont want hannah montana to end the best show in dc and is going to be over in a few months im sad :'(
    ___
    cmon the best? no way. i think a lot of people hate hm. wizards is the best

  • Dumm Blonnd

    Disney will flop without Miley.

  • can’t be bothered to log in

    SWAC go renwwed for a second season in may and not sure about jonas but in think they have time

  • can’t be bothered to log in

    no i think alot of people hate HM becausew they hate miley Hannah get better ratings than wizzards. Also hannah merchindise is way more successful alot more people watch HM alot more than Wizards and that a fact

  • reallly

    before hannah montana i loved full house i said to myself im never gong to love hannah montana it seems so stupid and my friend was like no its the bestshow so they day it came on i loved it and she hated it.now i dont want to let it go, i just cant wait till she tells people she is miley, i hope that happens(:

  • renee

    miley is the best please dont end hannah montana miley its the best show itleast do anuther seasen after the forth seasen please i love that show mileys the best rolemodel ever best singer best everything i just wish she could stay a rolmodle but thats her choice i guess

  • anonnymouss

    Aww that will be sad…its the only show i watch on disney.

  • AnonymousX&Y

    anonnymouss said:
    Aww that will be sad…its the only show i watch on disney.
    ——-
    Yeah, same here too. Mitchel sounded pretty sad. That will be a huge change for all the participants. Probably it’s easiest to cope for Miley because she has already so much other things running, but for the others it will be tough.

  • bailey

    no i think alot of people hate HM becausew they hate miley Hannah get better ratings than wizzards. Also hannah merchindise is way more successful alot more people watch HM alot more than Wizards and that a fact
    ___
    seriously that’s not the only reason they hate hm and just because its more popular doesn’t mean its better.
    hannan montana went downhill after season 1. all their characters are stupid and can’t act. watch an ep of wizards THEN hm then you’ll notice the diff right away. so much better plot lines, writing and acting.

  • fggf

    this is so sad, its even worst than the end of Lizzie McGuire, its like the end of my world u.u

  • Anonymouss

    NOOOOOOO hannah montana can not end it is the best disney show out there!

  • mrsmusso!

    omg he is so sexi…weird thing is we are wearing the same shirt! haha!

  • Dakota

    man…i dont know why i feel like crying…
    it seems like just yeserday disney was showing the promoms, and now..
    so yeah, it started when i was 12, and now im 15…man, in second two, i always thought miley looked so grown up and teen-agerish, and now i think she looks so young!
    but most of all, im going to miss mitchel…i wonder whats in store for him after disney…he looks hot here!

  • lolaxmsks

    well for me hm is the best dc show you think wowp is the best your opinion mine is that hm is the best and i think rating support my opinion

  • holly

    CAN’T WAIT! I love hannah montana so so so much. Best tv show ever in my opinion, aswell as friends, scrubs and the x factor/britains got talent :) The entire cast of Hannah Montana are awesome and im sure they’ll all do great things after HM. good luck to them all!

    I’ll be sad to see the end though! will defo buy them all on dvd when they’re out :)

  • Anonymous12345

    Sad. I can honestly say I grew up with HM. Like Mitchel said, that’s a whole five years of my life I’ve spent watching this show. It’ll be a sad day when it ends. So crazy.

    _____________________

    it premiered in 2006… so in 2010 it will only be 4 years.
    they have been filming for almost 5 years.

    so no, you’ve only been watching it for just over 3 years. not 5. its not that big of a deal. you’ll get over it.

  • roaminaround

    i luv how honest n upront mitchel is, he doesnt beat around the bush. its sad that hm is gonna end. but i dont get y its ending since THEY HAVE GREAT RATINGS!? its a funny show n disney or miley should really think hard before giving it up. i wish em all success in what they want to do after the show.

  • Anonymou

    wow. that is sooo sad. i really waanna cry. it seems like hannah montana jyst started . i remember the first time i watched it i fell in love with the show . LMAO . i didnt think i would like it but boy was i wrong . THIS IS SAD. and i really cantt imagine disney channel without MILEY . :(

  • genius

    8 months wtf it starts filming in january

  • Anonymoussssssssssss

    mitchel is a tool

  • TheSummerSet

    Sad. I can honestly say I grew up with HM. Like Mitchel said, that’s a whole five years of my life I’ve spent watching this show. It’ll be a sad day when it ends. So crazy.

  • jbfan103

    i’m really gonna miss Hannah Montana after the last season.
    It’s LITERALLY one of the best shows on DC (The others being The Suite Life on Deck, SWAC, and JONAS)
    But I’m also happy cause Miley will more than likely land more sophisticated roles.

  • RIP HANNAH MONTANA

    I’ve been watching Hannah Montana since I was 11 years old!(I’m 14 now) Hannah Montana was the first show I have ever loved. Yes, loved. I have watched every episode of HM and have watched them all at least five times! I like watched Miley grow up! It’s all so fast, so sad…. But someday it has to end. Now I’m stuck with all the other retarded Disney shows. Well, except Wizards. Selena stuns me with her acting ability.

    RIP Hannah Montana

  • Kristina

    I’m going to miss Hannah Montana so much :( The video makes me sad and realize it’s actually coming to an end. Everyone is growing up. Even though Miley is like the youngest out of Demi and Selena, she really matured throughout the years.

  • swiftmed
  • jennnn

    yup.
    miley basically IS disney.
    can’t believe it is over though :(
    i grew up with “this is the life hold on thight and this is the dream is all i need, cause you never know when you’ll find it :’|”

  • musso<3

    DUDE, MITCHEL CAN’T LEAVE! UGH, NOOOOOOOOOOO D;

  • DMV

    Hannah Montana is not original. Have you guys ever heard of Jem? Same thing, but Jem was a cartoon and HM is with real people.

  • Lindsay

    oh

  • eeee

    not first

  • Anonymous12345

    i wish i was hannah montana

  • -MileyLove-

    NOOOOOOOOOO :'(

  • KristenLeighS

    i love mitchel musso ! :)

  • -A

    ;( im gonna cry

  • morgan j

    freak

  • JhrPlm

    myEgOpsE prevUn

  • lolaxmsks

    noooooooooooooo i dont want hannah montana to end the best show in dc and is going to be over in a few months im sad :'(

  • 345

    aww sad

  • cabana!boy

    I love Miley and all but
    It’s about time..

  • Phentermine
  • Stewie

    It’ll be interesting to see what becomes of Jason Earles. He lucked out with this, but he’s 31 years old and looks like he’s 18, and he’s short.

  • souzi

    nooooooooooooooooooo…disney will be nothing without hannah montana..i pretty much grew up with hannah montana too..we all did..i still remember all the song lyics..”nobodys perfect” “i got nerve”..”THE BEST OF BOTH WORLDS”..now WOWP and SWAC..its just not the same..they just gave demi a ashow bacause shes popular..but the show is awfull..and wizards..well..sel is a good actress..but the show doesnt make me laugh..its just boring in my opinion..and who will be the QWEEN OF DISNEY when miley leaves???..it’ll never going to be the same..!!

  • Ativan
  • devorah

    imo the best shows on disney is hannanh montana sonny with a chnace and wizards. i never really got into suite life on deck and jonas is just a horrible show. kevin is the only good actor

  • li

    i am crying this is SO SAD =”(

  • Anonymous45454

    I am going to Cry i started watching it at 11 (14 know ) and i remeber not being happy with the show because i was watching instant star (i dont know why ) and after the first episode i loved it i am going to miss it like it was even kinda sad with high school musical ending with the original cast So once Hannah is through R.I.P Disney 2oo6

  • Buy Phentermine
  • jennnn

    We haven’t met
    And that’s okay
    ‘Cause you will be asking for me one day
    Don’t want to wait
    In line

    The moment is mine believe me

    Don’t close your eyes
    ‘Cause it’s a chance worth takin’
    And I think that I can shake you

    [Chorus:]
    I know where I stand
    I know who I am
    I would never run away when life gets bad, it’s
    Everything I see
    Every part of me
    Gonna get what I deserve
    I got nerve (I got I got I got)

    Electrified, I’m on a wire
    Getting together we’re on fire
    What I said you heard
    Now I got you spinning

    Don’t close your mind
    The words I use are open
    And I think that I can show you

    [Chorus:]
    I know where I stand
    I know who I am
    I would never run away when life gets bad, it’s
    Everything I see
    Every part of me
    I know I can change the world, yeah, yeah, yeah
    I know what you like
    I know what you think
    Not afraid to stare you down until you blink, it’s
    Everything I see
    Every part of me
    Gonna get what I deserve
    I got nerve