Cody Linley, ‘Miley’s Perfect Boyfriend Would Be Someone Like Hulk Hogan.’

Miley‘s perfect man would have ‘big muscles, be really good looking, funny..’

  • -

    Ooooh, so she wants a guy who massages his daughter’s ass? Well that explains a lot.

    http://www.bentcorner.com/wp-content/uploads/2008/05/hulkandbrooke.jpg

    ———-
    Cody said some like hulk hogan not actually him.

  • JustBeingReal

    HE’S SO THE ONE FOR MILEY :)
    I don’t know why for girls this days
    its all about “muscular guys” its all about good looking guys. Is It the physical look that matters and not the heart?

    Id rather be with a guy have just a natural body look. and with a BRAIN than a guy
    with “all muscles” and good looking
    who doesn’t have a BRAIN

  • AnonymousX&Y

    Ha ha, this made me laugh. Cody is so funny.
    At least Miley and Emily have completely different interest in boys.

    Hm, but Nick doesn’t look like Hulk Hogan.
    Hmm….

  • Anonymous

    soooo she’s a shallow bitch who needs constant attention. what else is new.

  • jonas fan

    omg he is WEIRDDDDD

  • Anonymous

    alright guys, what’s the most romantic thing a guy has ever done for you? be honest …

  • Anonymous123

    Miley’s perfect man would have ‘big muscles, be really good looking, funny..’ — SOUNDS LIKE NICK! awww

  • sfjfjf

    HE’S SO THE ONE FOR MILEY :)
    _________________________

    agreed, they are perfect of each other, miley and cody 4ever

  • Anonymouss7654321

    Miley needs someone who will put her in her place LKMAo—- Miley always says. Nick tells her like it is! :)

  • siomix

    wao el mejor blog de todos team jonas arriba los latinos

  • supermanlikejoe

    CODY WHAT ARE YOU ON?

  • Lorena

    soooo she’s a shallow bitch who needs constant attention. what else is new.
    ___

    That you just proved that you’re a bitter bitch.

  • jonaslovatobabe

    ahaha.
    he is weird.
    :D

  • sfjfjfDFFDF

    WHY DOES VERYONE THINK HE’S DESCRIBING NICK, HE IS NOT, I LIKE NICK AND MILEY TOGETHER BUT IDK, THEY ARE NOT MEANT FOR EACH OTHER, I THINK CODY AND MILEY ARE MEANT TO BE 2GETHER

  • sexxybeast

    alright guys, what’s the most romantic thing a guy has ever done for you? be honest …

    ummmmmmmmm took me to the beach at night, jsut us two,=]

    i miss him now, damn you!

    just kidding hehe

  • Ashleyyyyyy

    WHO CARES?

  • AAnonymoussss

    codys cute, he and mile shud date!

  • sousa

    Very Special Girl, Full of Charisma, Shes VEry Romantic and Very Sweet, Shes full of Energy and needs to put in her place. Miley’s perfect man would have ‘big muscles, be really good looking, funny..’ — !THATS SCREAMS NICK!

  • Anonymous

    not really jackie

  • Lorena

    Miley perfect man would be a female turnd male since she is a male turned female.
    ___

    You’re such a sad child, who fails at life.

  • muhahahahahahaha
  • ThatCrazyNileyFan

    OMGGGGGGGGG, I’M FIRST BITCHES!! HA

    ———————–

    hahahaha no your 3rd

  • Anony

    Miley sounds like she has bad taste in boys to be honest. :\ But Nick was good at least! Haha all downhill from there I’m afraid..

    BTW is Cody kinda slow? I don’t say that to be mean, I think he’s cute but yeah

  • AnonymousCutiee

    i think he likes her lol

  • sexxybeast

    Miley perfect man would be a female turnd male since she is a male turned female.
    ___

    You’re such a sad child, who fails at life.

    LAWL!

    for some reason that reminds me of the omen haha

  • Rachel:)

    Cody.Wtf? :|
    I don’t think you know
    girls perfect dream matches haha.

  • Anony

    Lol!

  • disneybitch

    OMG this amde my day.

  • NickJisoffthechain

    But he doesn have really hottt looking body. :)

  • chaching

    Very Special Girl, Full of Charisma, Shes VEry Romantic and Very Sweet, Shes full of Energy and needs to put in her place. Miley’s perfect man would have ‘big muscles, be really good looking, funny..’ — THATS SCREAMS NICK!_____ I agree! Cody makes me love Miley more! :) Hope Nick and Miley are on!

  • Anonymousforsure
  • Christen

    Dumb shit.
    That proves NOTHING!
    Plus, that was in APRIL

  • theJBGurl

    sounds like nick j. to me..

    jus’ saying.

  • hitler

    cody is saying because Miley is so full of energy she needs someone that will calm her.

    Miley is romantic type, he means miley likes the little things and the thoughtfulness

  • BRITT

    Like who ..)
    please STOP
    DON”T EVEN KNOW HIM

  • mjfan

    this is random but have any of u guys seen the extended version of mj’s “bad” video? its like 20 minutes long, i saw it the other day and it was awesome lol!

    NO, link pwease?

  • AnonymousX&Y

    Ha ha, Emily just saw Cody video:

    EmilyOsment http://bit.ly/pj6nH So basically Cody just set me up with Obama…
    4 minutes ago from web

  • sexxybeast

    this is random but have any of u guys seen the extended version of mj’s “bad” video? its like 20 minutes long, i saw it the other day and it was awesome lol!

    NO, link pwease?

    well its a 2 part thing

    heres part 1

    http://www.youtube.com/watch?v=q7n8LHOgg0U&feature=channel_page

  • lolarose147

    I was fine till 7:05
    Till she walked out the door and right out of my life
    If you?re gone I?ll move on
    But it only would have taken 2 seconds to say goodbye
    Goodbye, goodbye

    Night after your phone call
    Me and friends were hanging at the mall
    I was not believin’ what I saw

    Oh, you’re holding hands with him
    And sitting closer than six inches
    Hope that she?s not gonna kiss him now

    How can I call you friend?
    You stood me up in the end
    I know that it?s over, yeah

  • Anonmymously

    well its a 2 part thing

    heres part 1

    http://www.youtube.com/watch?v=q7n8LHOgg0U&feature=channel_page

    okay, am i the only fucking one that thinks Michael looks FUCKING SEXY there?!? expessaialy in that black costume when he starts to dance!!*melts*

    is there something wrong with me>?

  • My-Ling<3

    definetly not cause he is sexy as hell!

  • deco

    u don’t even know Liam
    lay off ..) ex gf could be lying about cheating
    ————-
    Liam cheat …his girlfriend and more people confirm it and if Liam broke up with her, before of Miley, his girlfriend saying this very much before and not when he end the movie

    Liam with 2 girls at the same time, sure that Miley and his girlfriend knew nothing … but with the photos of the kiss Wow

    if he cheat his girlfriend of 5 years, he cheat Miley .. The boy who cheat his girlfriends do it always

    I believe that Miley and Liam are friends

  • uhoh

    uhoh said:MileyTour09 It starts at seven can’t wait woo I am so unused to this time zone lol sold out it’s awesome love it
    18 minutes ago from TwitterFon
    NICK QUOTES 7:05 on Mileys Opening Day and its starts at 7pm lol! BURN ALL YOU HATERS!

  • I watched My Dog Skip yesterday and there was little Cody Linley. He looked about 4 or 5 years old in that movie. Just thought i’d share lol..

  • Vic.2763

    I dont see anybody putting Miley in her place. It would have to be someone who she could come to trust. Someone that was in a position where they had nothing to be gain from being her friend and so be totally honest with her, regardly of whether it was to her liking or not. Sometime honesty can strain a relationship. It can be tricky to know what ppl’s motivations are. I hope Miles will find true love and happiness.

  • bananas!

    well its a 2 part thing

    heres part 1

    http://www.youtube.com/watch?v=q7n8LHOgg0U&feature=channel_page

    okay, am i the only fucking one that thinks Michael looks FUCKING SEXY there?!? expessaialy in that black costume when he starts to dance!!*melts*

    is there something wrong with me>?

    hell no! have u seen the dirty diana video!??!lmao!

  • Buubbyyy!

    Awwwww. Whata Coinky Dink at Nicks Tweet. Duuudee You quys See @Iamnicksbberry Tweets? :O

  • Billythekid-NY

    It doesnt matter what he said or who he meant by talking about Miley needing “someone who could put her in her place” because he was essentially talking about someone who would kick her ass once in a while and any idiot here who would agree with such nonsense is well, an idiot!. Perhaps he is referring to his OWN failings for being able to keep up with such a dynamic figure as Miley Cyrus.

  • Anonymousforsure

    SaraMannOur trucks MILEY’s tour! … http://twitpic.com/hr5yd
    25 minutes ago from TwitterFon

  • Anonymousforsure

    oceanUP Want Miley Cyrus Wonder Tour updates? @MileyCyrusTour will be updating from the majority of her concerts, be sure to follow.
    31 minutes ago from web

  • BRITT

    Aeam !!!

  • deco

    Maybe actualy just thinks that about selena?It doesnt really have to be about Miley
    ————–
    yesss the tweet of garret is about Miley … They never say Selena’s name… they remember the Emmy .. they not are good people (justin-Garret)

    And Liam ufff is a liar of first

  • clearlycertain

    Jonasbrothers Just looked at the clock a couple minutes ago it said 7:05.I have to say that’s still probably one of my favorite song of ours-Mr. President
    17 minutes ago from Tweetie —-OMG did Nick sent Miley a message ON HER OPENING NIGHT!! How friggin COOL was that? PETER PAN LIVES!! http://www.youtube.com/watch?v=pcnpKHLN9HI Not like he could tweet inseparable!

  • BRITT

    u don’t even know Liam
    lay off ..) ex gf could be lying about cheating

  • Anonamas

    Wow… he really is an idiot.

  • deco

    HER CONCERT BEGINS AT 7!!

    Nick tweet her song 7:05

  • bbg

    It really odd that he hardly ever tweets and he tweets right before Miley goes on her first night on tour! Who said Nick J isnt romantic? Ashlee Nino is Mileys dances JB drummer lawless GF and the JB busdriver is with them too. Nick know its opening night

  • lolarose147

    ewwww garret and justin are jerks and the sad thing is they are both in their twenties

  • CyrusLovatoJonas

    SOUNDS LIKE NICK JONAS TO ME!!!

    SOUNDS LIKE NICK JONAS TO ME!!!

    SOUNDS LIKE NICK JONAS TO ME!!!

    SOUNDS LIKE NICK JONAS TO ME!!!

    SOUNDS LIKE NICK JONAS TO ME!!!

    SOUNDS LIKE NICK JONAS TO ME!!!
    SOUNDS LIKE NICK JONAS TO ME!!!

    SOUNDS LIKE NICK JONAS TO ME!!!

    SOUNDS LIKE NICK JONAS TO ME!!!

    SOUNDS LIKE NICK JONAS TO ME!!!

  • TheRebelAlliance

    It’s kinda sad that all HM actors/actresses have to resort to talking about Miley for every interview they have.

    Must make them feel very third string.

  • Anonymousforsure

    COULD YOU SING YOUR HEART OUT WHEN YOU JUST GOT YOUR HEART BROKEN? http://www.youtube.com/watch?v=kaBWqcFtY70 http://www.youtube.com/watch?v=D4CMjUYNi08

  • Cheapbracelets.

    He’s such a cutie.

  • KANYEWESTFAN*

    to kanye west haters… You cant just be on taylor’s side cause she’s “the victim” but KANYE WEST was freaking hilarious and theres nothing wrong on what he said? that was his opinion and no one even said he was right so everyone is OVVERREACTING. like honestly this is AMERICA.. KANYE WEST has the RIGHT to say whatever he wants no matttter what. so everyone please RELAX & stop hating on KANYE WEST. like its so ANNOYING how everyone is on that country girl’s side like shes probly SO HAPPY right now that everyone is basically praising her..hahaha she deserved that disssss last night

  • AnonymousX&Y

    STFU. You don’t go drunk to an awards show and behave like an ass.
    There is no excuse for that. End of story.

    http://bit.ly/351BeO

  • xoxo,M

    don’t care

  • Mandy.

    Miley perfect man would be a female turnd male since she is a male turned female.

  • Lorena

    LMAO, um … sure.

  • Anonymous

    lol ok?

  • xoxo,M

    OMGGGGGGGGG, I’M FIRST BITCHES!! HA

  • Anonymous

    Ooooh, so she wants a guy who massages his daughter’s ass? Well that explains a lot.

    http://www.bentcorner.com/wp-content/uploads/2008/05/hulkandbrooke.jpg

  • lol she needs someone to put her in her place? what are you trying to say cody? :P

    but he’s cute

    err cody i mean, not hulk hogan

  • disneybitch

    The things he said about Miley and Emily are really telling. Emily is intelligent so she needs someone who matches that. Miley needs someone who will put her in her place, LMAO.

  • Not1xa

    hahaha i bet miley is romanitc =] i LOVE HER!!!!

  • taylorswift

    Wow. Trace and Miley are talking about Traces’ tattoos. WTF are you talking about?????????????????????????????????????????????????????????????????

  • justbecause

    Miley is not talking about art.

  • Merissa459

    Nick Jonas?
    http://www.twitter.com/NICKK_JAYY
    HE HAS PROOF!
    http://twitpic.com/f4zn9
    AND
    http://twitpic.com/dm673
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY

  • Merissa459

    Nick Jonas?
    http://www.twitter.com/NICKK_JAYY
    HE HAS PROOF!
    http://twitpic.com/f4zn9
    AND
    http://twitpic.com/dm673
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY
    @NICKK_JAYY

  • =]]]]

    i think it’ll be romantic for me when a guy sings to me “My Girl” and change the my girl part and put my name. that’d be awesome

  • Anonymous321

    Anonymous said:
    I’m sorry but lol @ her calling what she does “art”. Honey you sing songs about Jay-Z that you don’t even write while wearing booty shorts. STFD.____ wow your laugh must be horrible.. “By TRYING to blowing out Mileys candles will NEVER make yours glow brighter” you hater..

  • AnonymousX&Y

    From Cody’s description Nick would fit better to Emily than Miley.
    Miley wants somebody like Dwayne Johnson.
    Damn. I knew it:
    http://bit.ly/1AFCpH

  • Lorena

    I’m sorry but lol @ her calling what she does “art”. Honey you sing songs about Jay-Z that you don’t even write while wearing booty shorts. STFD.
    ___

    Music is art, stupid. And so what if she “sings” about Jay-z?, she also sings about other beautiful things. There’s nothing to “lol” about bb, except for you trying to act smart.

  • Anonymous45686915

    Miley perfect man would be a female turnd male since she is a male turned female.
    ———
    OMG LMFAOOO SOO FUNNY WOW LMAOO ROFL

    …not

  • Anonymous

    Oh, a stan. How cute. Sorry, attention whoring is not an art form, despite the best efforts of Miley to make it one. xoxo

  • Anonymous321

    I’m sorry but lol @ her calling what she does “art”. Honey you sing songs about Jay-Z that you don’t even write while wearing booty shorts. STFD.___ AND SHE ROCKED THAT TO THE #1 DOWNLOAD :D

  • Anonymous

    Oh and I’m not trying to make ~my candle~ brighter, wtf does that even mean? God forbid I criticize someone who’s paid ridiculous amounts of money to be a shitty singer and an amateur stripper.

  • ThatCrazyNileyFan

    I’m sorry but lol @ her calling what she does “art”. Honey you sing songs about Jay-Z that you don’t even write while wearing booty shorts. STFD.
    ————————

    miley does write her own songs first of all she does not write hannah montana song get that through your selena loving head kay
    and shut up about the shorts you just mad that you can look as good as she does in them

    and what does STFD mean i had heard of STFU but not STFD??? please answer i really want to know lol

  • Anonymous

    I know, it’s sad. But what do you expect? Welcome to America, home of glorified trash.

  • -

    lol Miley’s been reading OceanUP:

    trace: When people cant really understand and appreciate your art it can b very sad. Expecially when the only thing they focus on is what they seeabout 2 hours ago from Tweetie

    miley: @tracecyrus What you just said is exactly everything that my heart feels. One day people will understand art. Patience is key. =]16 minutes ago from web

    —————
    Why do you say that?

  • Anonymous

    Sit the fuck down.

    And she didn’t write anything on her EP.
    Also, my legs are thinner than hers, but I still wouldn’t wear that thing.

    AND I don’t like Selena.

    Stay beautiful!

  • Lorena

    Oh, a stan. How cute. Sorry, attention whoring is not an art form, despite the best efforts of Miley to make it one. xoxo
    ___

    Oh, a bitch, how horrible. “Attention whoring”?, yeah cause singing totally makes you an attention whore. Hate to brake it to you, but the only attention whore in here is you, by posting some shit about people who’s doing better than you. Bitterness sucks, get well.

  • sexxybeast

    Oh, a stan. How cute. Sorry, attention whoring is not an art form, despite the best efforts of Miley to make it one. xoxo

    you do realize that you are wasting your life sating these things when everyone sees you as a joke, right?
    no offense, but learn to respect others, not all her music is like party in the usa, most of it expresses herself and that IS ART.

  • xxxxxD

    Look At Asston’s Tweet
    he’s saying that he’s smart LMFAO!

  • =
  • Kourtney

    Hulk Hogan? HAHA I think thats wayyy off. And I hear Taylor in the background!

  • sooooooooooooo

    so

    Garret Jiroux Justin Gaston’s Roomate
    Miley’s BFF Mandy’s Brother said this things about selena……..

    garretjiroux you know who’s a very classy young lady… Selena Gomez. what a class act. girls..
    you should aspire to be like her.
    just SO SO classy.
    Mon, 14 Sep 2009 06:32:24 +0000. check »

    garretjiroux lol no i’m not being sarcastic! im serious she stays out of the media and never has any controversy.. i think she’s great! swear!
    Mon, 14 Sep 2009 06:35:36 +0000. check »

    Does this mean that “Miley Cyrus is not a Classy young Lady because she doesn’t stay out of media and Got a Lot of Controversy” ??

    what do you think?

  • aaaaaaaaaaaaaaa

    NICK AND MILEY NICK AND MILEY NICK AND MILEY AND MILEY! NICK AND MILEY NICK AND MILE NICK AND MILEY AND MILEY! NICK AND MILEY NICK AND MILE NICK AND MILEY AND MILEY! NICK AND MILEY NICK AND MILE NICK AND MILEY AND MILEY! NICK AND MILEY NICK AND MILE NICK AND MILEY AND MILEY! NICK AND MILEY NICK AND MILE NICK AND MILEY AND MILEY! NICK AND MILEY NICK AND MILE NICK AND MILEY AND MILEY! NICK AND MILEY NICK AND MILE NICK AND MILEY AND MILEY! NICK AND MILEY NICK AND MILE NICK AND MILEY AND MILEY!NICK AND MILEY NICK AND MILE NICK AND MILEY AND MILEY!

  • Anonymous

    lollollol looks like miley bought him a thesaurus for his birthday

  • ThatCrazyNileyFan

    Sit the fuck down.

    And she didn’t write anything on her EP.
    Also, my legs are thinner than hers, but I still wouldn’t wear that thing.

    AND I don’t like Selena.

    Stay beautiful!
    —————————

    you did not answer my question about the STFD for real i want to know just in case that question in life lmao :D

    and i will :D

  • Anonymous

    It isn’t art. At all. It’s mediocrity. But why am I arguing with a teeniebopper.

  • Anonymous

    Sit the fuck down.

  • Lorena

    singing? no.

    this? yes.

    http://dailymishmash.com/wp-content/uploads/2009/08/miley-stripper-pole.jpg
    ___

    Yeah, why don’t you say that to the millions who love her singing, OR why don’t you just gtfo and start thinking about doing better with your life?

  • LMFAO

    lollollol looks like miley bought him a thesaurus for his birthday

    ——

    LMAO! ahahhahahahahha
    he’s such a loser him and garret keeps using miley for attention hahaha its so funny how he pretends to be smart by copying things from a book and tweeting it.

  • Anonymous86456476432

    I’m sorry but lol @ her calling what she does “art”. Honey you sing songs about Jay-Z that you don’t even write while wearing booty shorts. STFD.
    ————————

    miley does write her own songs first of all she does not write hannah montana song get that through your selena loving head kay
    and shut up about the shorts you just mad that you can look as good as she does in them

    and what does STFD mean i had heard of STFU but not STFD??? please answer i really want to know lol
    —————————–
    Look I love her,But to be honest she isn’t that great of a singer :/,she’s a great preformer though,she knows how to put on a show,and a good actress also.She doesnt write all her music though,she didnt write obssesed,I’m not sure about party in the USA,and a lot of the songs on the miley part of the Hannah Montana:Meet Miley Cyrus c.d. she didnt write either,like,see you again,and start all over. But she wrote all of the songs on her own c.d. right?So she CAN write.Not trying to bash her or anything,I’m a fan and all it’s just my opnion.

  • =

    doing better with my life? lmaooooo i’m just sitting in my room waiting for my friends to pick me up. you’re right, i fail for pointing out that she’s an attention whore. silly me, using logic!

  • FML

    it’s a moot point because she does write her own songs(not the ones on the EP though), but since when does that matter? You can be an artist by interpreting a song, even if you didn’t write it. Carrie Underwood doesn’t write her own songs.

  • =

    carrie underwood can sing, though.

  • Anonymoussssss

    The numbers are in!

    The past 12 months have treated many artists in the music industry extreeeemely well, while others haven’t had quite the same luck with their new releases.

    So who came out on top???

    The biggest albums of the year sales-wise appear to be Taylor Swift’s Fearless (3.7 million copies sold), Michael Jackson’s #1’s (3 million!!), Beyonce’s I Am… Sasha Fierce (2.4 million) and rounding out the bunch is the ever-popular Twilight soundtrack, which sold a massive 2.2 million copies.

    Honorable mentions?

    Check out the list:

    Miley Cyrus (Hannah Montana Soundtrack) 1.5 million copies
    Miley Cyrus BREAKOUT 1.5 million copies
    Lady GaGa 1.4 million copies
    Pink 1.3 million copies
    Eminem 1.4 million copies
    Britney Spears 1.6 million copies
    Rascal Flatts 1 million copies
    David Cook 1.2 million copies
    Jason Mraz 1.3 million copies
    NeYo 1.1 million copies
    Katy Perry 1.1 million copies
    Kanye West 1.6 million copies
    U2 1 Million copies
    Dave Matthews Band 900,000 copies
    Maxwell 750,000 copies

    This year has seen its fair share of bombs as well!

    Not everyone can do well!

    The Jonas Brothers fever must be cooling, because the boys only managed to sell 520,000 copies of their new album!

    Disney darling Demi Lovato also bombed big time, pushing only 240,000 copies of Here We Go Again.

    Other losers include Jordin Sparks (105,000 copies), Green Day (750,000 units) and Miz Kelly Clarkson, who sold 675,000 copies of her new album. __________HATERS ON OU ARE THE MINORITY! :D

  • Anonymous86456476432

    Garret Jiroux Justin Gaston’s Roomate
    Miley’s BFF Mandy’s Brother said this things about selena……..

    garretjiroux you know who’s a very classy young lady… Selena Gomez. what a class act. girls..
    you should aspire to be like her.
    just SO SO classy.
    Mon, 14 Sep 2009 06:32:24 +0000. check »

    garretjiroux lol no i’m not being sarcastic! im serious she stays out of the media and never has any controversy.. i think she’s great! swear!
    Mon, 14 Sep 2009 06:35:36 +0000. check »

    Does this mean that “Miley Cyrus is not a Classy young Lady because she doesn’t stay out of media and Got a Lot of Controversy” ??

    what do you think?
    ———————–
    Maybe he actualy just thinks that about selena?It doesnt really have to be about Miley

  • =

    in the minority of what? 3-year-old girls? well i’d certainly hope so.

  • deco

    Please post the Niley picture again. I lost it! Nick and Miley smiling in the car! THANK YOU!
    ——————–
    http://img5.imageshack.us/img5/3628/59838215.jpg

  • Lorena

    doing better with my life? lmaooooo i’m just sitting in my room waiting for my friends to pick me up. you’re right, i fail for pointing out that she’s an attention whore. silly me, using logic!
    ___

    Oh, you didn’t just fail, you just proved how much of a bitter bitch you are. And tweeting her brother really makes her an attention whore. Damn, if you’re gonna say something, please think twice before doing it.

  • sexxybeast

    The numbers are in!

    The past 12 months have treated many artists in the music industry extreeeemely well, while others haven’t had quite the same luck with their new releases.

    So who came out on top???

    The biggest albums of the year sales-wise appear to be Taylor Swift’s Fearless (3.7 million copies sold), Michael Jackson’s #1’s (3 million!!), Beyonce’s I Am… Sasha Fierce (2.4 million) and rounding out the bunch is the ever-popular Twilight soundtrack, which sold a massive 2.2 million copies.

    Honorable mentions?

    Check out the list:

    Miley Cyrus (Hannah Montana Soundtrack) 1.5 million copies
    Miley Cyrus BREAKOUT 1.5 million copies
    Lady GaGa 1.4 million copies
    Pink 1.3 million copies
    Eminem 1.4 million copies
    Britney Spears 1.6 million copies
    Rascal Flatts 1 million copies
    David Cook 1.2 million copies
    Jason Mraz 1.3 million copies
    NeYo 1.1 million copies
    Katy Perry 1.1 million copies
    Kanye West 1.6 million copies
    U2 1 Million copies
    Dave Matthews Band 900,000 copies
    Maxwell 750,000 copies

    This year has seen its fair share of bombs as well!

    Not everyone can do well!

    The Jonas Brothers fever must be cooling, because the boys only managed to sell 520,000 copies of their new album!

    Disney darling Demi Lovato also bombed big time, pushing only 240,000 copies of Here We Go Again.

    Other losers include Jordin Sparks (105,000 copies), Green Day (750,000 units) and Miz Kelly Clarkson, who sold 675,000 copies of her new album.

    go miley and michael(hes a fucking beast!)

  • =

    i wasn’t referring to that. keep trying, though, you’re amusing me. i love to see idiots flail like this.

  • Anonymoussssss

    Miley Cyrus (Hannah Montana Soundtrack) 1.5 million copies
    Miley Cyrus BREAKOUT 1.5 million copies Taylor Swift’s Fearless (3.7 million copies sold), The Jonas Brothers fever must be cooling, because the boys only managed to sell 520,000 copies of their new album!

    Disney darling Demi Lovato also bombed big time, pushing only 240,000 copies of Here We Go Again.

  • Haha Cody is so cute!

  • Giovanna

    That kinda sounda like Liam don’t you think….???

    Big muscles….. seems funny…. and REALLy good looking!

  • Lorena

    alright guys, what’s the most romantic thing a guy has ever done for you? be honest …

    ummmmmmmmm took me to the beach at night, jsut us two,=]

    i miss him now, damn you!

    just kidding hehe
    ___

    Probably when we were in Florens, and he came to pick me up with his pappy’s horse and had a bunch of roses. But then he fell when he was trying to get off the horse, and I feel so bad, cause I was laughing so hard. And he was trying to play it cool by saying that he planned it all, just to make me laugh. Oh, and it was on our 3 years anniversary, so he got me a promise ring :D.

  • 8

    Very Special Girl, Full of Charisma, Shes VEry Romantic and Very Sweet, Shes full of Energy and needs to put in her place. Miley’s perfect man would have ‘big muscles, be really good looking, funny..’ — !THATS SCREAMS NICK!
    ——-
    Yea. and also he said someone whos a gentleman. and nicks always saying how he and his brothers r gentlemen!

  • deco

    Really Nick is good for Miley and Miley is good for Nick, they are the perfect complement

    And not Justin that only wants fame .. or Liam a boy who cheats his girlfriends with other women … who kisses other girls when he has girlfriend does it always with all his girlfriends

  • disneybitch

    lol Miley’s been reading OceanUP:

    trace: When people cant really understand and appreciate your art it can b very sad. Expecially when the only thing they focus on is what they seeabout 2 hours ago from Tweetie

    miley: @tracecyrus What you just said is exactly everything that my heart feels. One day people will understand art. Patience is key. =]16 minutes ago from web

  • Anonymous

    I’m sorry but lol @ her calling what she does “art”. Honey you sing songs about Jay-Z that you don’t even write while wearing booty shorts. STFD.

  • Doom

    BROTHER.

  • SOS

    DECO DECO DECO DECO ! Please post the Niley picture again. I lost it! Nick and Miley smiling in the car! THANK YOU!

  • FML
  • Anonymous86456476432

    Their are other guys out there like that,not just Nick.

  • Anonymous321

    race: When people cant really understand and appreciate your art it can b very sad. Expecially when the only thing they focus on is what they seeabout 2 hours ago from Tweetie

    miley: @tracecyrus What you just said is exactly everything that my heart feels. One day people will understand art. Patience is key. =]16 minutes ago from web———— What you just said is exactly everything that my heart feels. One day people will understand art. Patience is key. =] AND I LOVE YOU MORE MILEY!

  • Sweetest Song

    Sep 14, 2009 @ 05:32 pm
    Anonymous said:

    alright guys, what’s the most romantic thing a guy has ever done for you? be honest …

    I met a guy in Europe who was the greatest. He showed me around the city on a Vepsa at night. It was the most amazing, sweet thing ever.
    Literally just like this: http://www.youtube.com/watch?v=LQ1oq3V1huA
    Which is funny because I always wanted to recreate that scene ever since I saw that movie :P

  • disneybitch

    lmao I can’t even argue that one. “Party in the USA” isn’t art, tis teen trash…and so is she.

  • Anonymous86456476432

    in the minority of what? 3-year-old girls? well i’d certainly hope so.
    ——————————-
    I love Miley,but you do have a point. most of the people that like her or Younger.I’m in high School,and evreybody I know hates her :/. The guys only like her cause they think shes hot,bu tmake fun of horiblle they think her acting and sing is :/.
    Oh well i still love her :D

  • MianLuv

    hey everyone! if you have a youtube account please add me!! if your a Niley fan Nelena fan or just a Miam fan!!! just if you love the couple [=
    http://www.youtube.com/user/WeLoveMiam
    thx!! ~God Bless

  • Lorena

    i wasn’t referring to that. keep trying, though, you’re amusing me. i love to see idiots flail like this.
    ___

    Lmao, suure … I’m the idiot? really?. HAH. You don’t see me going on gossip sites and bitch about people who’s doing better than me, now do you, fuckface?. Just go out with your friends, and try not to come out so bitter next time.

  • Anonymous86456476432

    hey everyone! if you have a youtube account please add me!! if your a Niley fan Nelena fan or just a Miam fan!!! just if you love the couple [=
    http://www.youtube.com/user/WeLoveMiam
    thx!! ~God Bless
    ——————–
    I think they’re soo cute together,I know they might not be dating but I have my opnion :D

  • Soyummii//??

    Miley needs someone,
    who will bitch slap her
    and make her say DADDDDDYYYY

  • sexxybeast

    this is random but have any of u guys seen the extended version of mj’s “bad” video? its like 20 minutes long, i saw it the other day and it was awesome lol!

  • SOS!

    deco said:
    Please post the Niley picture again. I lost it! Nick and Miley smiling in the car! THANK YOU!
    ——————–
    http://img5.imageshack.us/img5/3628/59838215.jpg __________THANKS

  • Lorena

    this is random but have any of u guys seen the extended version of mj’s “bad” video? its like 20 minutes long, i saw it the other day and it was awesome lol!
    ___

    Yup :D